abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 december 2016 @ 14:48:14 #251
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_167321903
Star Wars: Rogue One (2016) - IMDb



Vanochtend om 10 uur in een van de fijnste dolbyzalen van Nederland (Vue Hilversum).
Nu ben ik ook wel een lichte nerd, maar het stel onaangepaste autisten dat je bij zo'n eerste ochtendvoorstelling tegenkomt... :{ :{ -O- -O-

Magoed. De film. Daar kan ik kort over zijn: hij is fijn. Een heerlijke actiefilm in het Star Wars-universum, die zich kort voor Episode IV afspeelt.
De toon is goed, de acteurs zijn goed, de verhaallijn komt mooi bij elkaar. Er zitten goeie grappen in, K-2SO is ge-wel-dig. De special effects zijn over het algemeen geweldig goed gedaan. Ongelooflijk hoe de CGi en de acteurs naadloos samenkomen. Echt indrukwekkend.

Wel een paar kleine dingetjes, die ik, ondanks dat ze geen plotpoints verraden, wel even in spoilertags zet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dan ook, weer heerlijk kind kunnen zijn in de bios.

IMDb: 7.7
V. : 7.5

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 14 december 2016 @ 22:32:24 #252
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_167333978
Rogue One: A Star Wars Story
Vanmorgen gezien in IMAX: WOW!!! wat een spektakel, wat een geweldige film.
Vond `m beter dan The Force Awakens.Ruim 2 uur lang heb ik genoten van het visuele gedeelte, het verhaal dat precies is wat je van een Star Wars film verwacht en het grimmige dat ik net fantastisch vond.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga `m binnenkort zeker nog eens zien.

9,5/10
pi_167335663
quote:
14s.gif Op woensdag 14 december 2016 14:48 schreef Verbal het volgende:
Wel een paar kleine dingetjes, die ik, ondanks dat ze geen plotpoints verraden, wel even in spoilertags zet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar al deze nitpicking terzijde (want dat is het), wát een film! _O_ Een aanrader, ook voor niet-Star Wars-fans.
1 + 1 = blauw
pi_167340397
Anthropoid (2016)



Verenigd Koninkrijk / Tsjechië / Frankrijk
Thriller / Oorlog
120 minuten

geregisseerd door Sean Ellis
met Jamie Dornan, Cillian Murphy en Toby Jones

In 1941 werd Tsjecho-Slowakije bezet door de nazi's en onder commando van SS Generaal Reinhard Heydrich geplaatst. Heydrichs bijnaam was de 'slager van Praag' en na een steile opgang in de SS-rangen was hij na Hitler en Himmler de derde in rang in de hiërarchie van het Derde Rijk. Zijn ongeziene wreedheid en schrikbewind over het Tsjecho-Slowaakse verzet noopten de Geallieerde authoriteiten in Londen ertoe om een zeer geheime missie te bedenken die de geschiedenis zou kunnen veranderen. Twee soldaten van het Tsjechoslowaakse leger werden - na een doorgedreven training door de Britse troepen - in hun thuisland gedropt met een gedurfde opdracht: de man vermoorden die Hitler als zijn natuurlijke opvolger zag.

Goede film. Het eerste uur is vrij saai, alleen maar opbouw van de missie. Maar daarna wordt de film zeer spectaculair. Er komen een paar gruwelijke scenes in voor als de Gestapo zich weer van zn beste kant laat zien. Het einde was erg heftig en tragisch

IMDB 7.3/10
Ik 6.5/10 (als ik de film in 2 delen mag beoordelen geef ik het eerste uur een 5/10 en het tweede deel een 8/10)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_167340473
Edge of Winter (2016)



Verenigde Staten / Canada
Drama / Thriller
89 minuten

geregisseerd door Rob Connolly
met Tom Holland, Joel Kinnaman en Rachelle Lefevre

Elliot Baker grijpt de kans om een betere relatie met zijn zonen te ontwikkelen wanneer zijn ex-vrouw Karen en haar nieuwe echtgenoot op vakantie vertrekken en de jongens bij hem achterlaten. Wat begint als een gelegenheid om een betere band te krijgen verandert in een nachtmerrieachtig avontuur: ze stranden in een verlaten hut in de buurt van een meer als de nacht valt en een sneeuwstorm woedt. De 15-jarige Bradley en de 12-jarige Kaleb vernemen al snel meer over hun vader en wat ze werkelijk betekenen voor hem. Nu moet het drietal samenwerken om te overleven.

Tegenvaller. De film is wel spannend maar er had meer in gezeten, 'Leuk' om een keer te kijken, maar geen 2de keer

IMDB 5.2/10
Ik 5/10
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_167492539
Suicide Squad (2016)
Alternatieve titel: Task Force X



Verenigde Staten / Canada
Actie / Avontuur
123 minuten / 136 minuten (extended cut)

geregisseerd door David Ayer
met Will Smith, Jared Leto en Margot Robbie

De geheime overheidsorganisatie A.R.G.U.S, onder leiding van Amanda Waller, doet een beroep op een strijdmacht bestaande uit een aantal supercriminelen. Ze staan bekend als Task Force X of ook wel de Suicide Squad. Ze krijgen gevaarlijke opdrachten toegewezen in ruil voor een kortere gevangenisstraf.

Lekkere actiefilm. Het verhaal hadden ze wel wat beter mogen aanpakken, het begint een beetje rommelig. Als je eenmaal in het verhaal zit, is het een film die lekker wegkijkt. Een scala aan toffe characters, die overigens wel wat meer uitgediept mochten worden. Spetaculaire special effects, leuk concept van 'slechteriken' die het 'goede' moeten doen... Aanrader

IMDB 6.4/10
Ik 7/10

[ Bericht 0% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 21-12-2016 09:23:42 ]
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_167492603
Under Sandet (2015)
Alternatieve titel: Land of Mine



Denemarken / Duitsland
Oorlog / Drama
96 minuten

geregisseerd door Martin Zandvliet
met Roland Møller, Mikkel Boe Følsgaard en Laura Bro

Het is mei 1945, slechts enkele dagen na het einde van de oorlog. Een groep Duitse krijgsgevangenen wordt naar Denemarken gebracht en gedwongen om de 2 miljoen landmijnen te ontmantelen die door de Duitse bezetters werden verspreid langs de Westkust. Sergeant Carl Leopold Rasmussen is verantwoordelijk voor de groep jonge, verzwakte mannen. Net als vele Denen haat hij de Duitsers. Hij reageert zijn woede dan ook af op de gevangenen.

Intrigerende film over een onderwerp die je niet vaak in films ziet. Een pluspunt is dat Duitsers Duits praten en de Denen Deens, dat geeft een meer realistische sfeer. Een goed verhaal dat goed is uitgewerkt met een paar heftige scènes en een indrukwekkend einde. Dikke aanrader

IMDB 7.8/10
Ik 7/10
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  donderdag 22 december 2016 @ 20:14:11 #258
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_167533054
Ok. Even snel:

Heb gisteren Arrival in de bioscoop gezien. - Denis Villeneuve is héél hard op weg om de regisseur te worden waar ik het meest naar uitkijk. Prisoners vond ik goed. Enemy vond ik zo mogelijk nóg beter, en Sicario vond ik óók al geweldig.

Zijn grootste talent is - denk ik - om het menselijke en allerdaagse moeiteloos te laten samenvloeien met het absurde en macabere. Dat blijkt ook nu weer. Het is heel makkelijk om curieuze en uitdagende films als Enemy en Arrival in n paar zinnen volstrekt belachelijk te maken. Ze vragen er bijna om, zelfs. Maar dat is een valkuil die door de oplettende kijker vrij makkelijk vermeden zal worden. En dient te worden. - Want ook Arrival is wederom n prachtig geschoten film die al onze onbevangen aandacht verdient. Geenszins een uitzondering in zijn nu al indrukwekkende oeuvre, dus.

8.5/10

[ Bericht 1% gewijzigd door EP3 op 23-12-2016 15:13:42 ]
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  vrijdag 23 december 2016 @ 15:29:13 #259
285174 Evienne
never odd or even
pi_167552489


People of Earth

Serie over Ozzy, een journalist die, ietwat sceptisch, een artikel schrijft over een lotgenotengroep. Deze mensen claimen allen ontvoerd te zijn geweest door aliens. Al snel komt Ozzy erachter dat hij frappante overeenkomsten heeft met dit kleurrijke groepje 'experiencers'...

Very funny. :)
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2016 @ 16:39:09 #260
368283 ato
pi_167554105
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 09:18 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Suicide Squad (2016)
Alternatieve titel: Task Force X

[ afbeelding ]

Verenigde Staten / Canada
Actie / Avontuur
123 minuten / 136 minuten (extended cut)

geregisseerd door David Ayer
met Will Smith, Jared Leto en Margot Robbie

De geheime overheidsorganisatie A.R.G.U.S, onder leiding van Amanda Waller, doet een beroep op een strijdmacht bestaande uit een aantal supercriminelen. Ze staan bekend als Task Force X of ook wel de Suicide Squad. Ze krijgen gevaarlijke opdrachten toegewezen in ruil voor een kortere gevangenisstraf.

Lekkere actiefilm. Het verhaal hadden ze wel wat beter mogen aanpakken, het begint een beetje rommelig. Als je eenmaal in het verhaal zit, is het een film die lekker wegkijkt. Een scala aan toffe characters, die overigens wel wat meer uitgediept mochten worden. Spetaculaire special effects, leuk concept van 'slechteriken' die het 'goede' moeten doen... Aanrader

IMDB 6.4/10
Ik 7/10

Ik vond het een leuke en vermakelijke film ook een 7 van mij.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 24 december 2016 @ 22:51:16 #261
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_167587488
The Man from U.N.C.L.E. (2015) - IMDb



CIA-agent Napoleon Solo moet noodgedwongen samenwerken met KGB'er Illya Kuryakin om te voorkomen dat een bende nazi's een atoombom ontwikkelt en de wereld kan bedreigen. Om in die organisatie binnen te dringen, halen ze de Oostduitse Gaby Teller achter de Muur vandaan, die ze wellicht toegang kan verschaffen tot haar vader die gedwongen aan de bom werkt. Gebaseerd op de gelijknamige tv-serie uit de jaren 60.

Wat een fijn topfilmpje. Heerlijk onderkoelde humor. De hoofdrolspelers zijn aan elkaar gewaagd en ik was al fan van Alicia Vikander (die trouwens afgelopen anderhalf jaar in zo'n beetje elke film zit of zo), maar ze is ook geschikt voor komische rollen. Want het is een actiefilm met een knipoog, Guy Ritchie-sausje eroverheen, lichte Steven Soderberg Ocean's Eleven-vibe. Helemaal goed. Kijkt lekker weg, vele malen leuker dan het enigszins vergelijkbare Kinsman (wat ik toch een overgewaardeerd ding vond) of de laatste paar van Ritchie, zoals de Sherlock Holmeses.

IMDb: 7.3
Verbal: 7.5

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 31 december 2016 @ 11:52:34 #262
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_167778829
Arrival

Leuke scifi film omdat het niet gaat over ruimteschepen en schieten enzo maar over hoe je communiceert met een onbekend wezen. Hoe zou jij communiceren met een walvis? Precies!

8+ zeker weten.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_167823506
Deepwater Horizon (2016) - IMDb : film over de rampzalige gebeurtenissen op het boorplatform Deepwater Horizon (in de Golf van Mexico) die leidde tot 1 van de grootste milieurampen in de geschiedenis.

Heftige actiefilm met Mark Wahlberg en Kurt Russel. De film geeft goed inzicht in hoe een reeks van gebeurtenissen leidde tot de ramp. Eerste helft van de film bestaat hoofdzakelijk uit dialogen en in de tweede helft barst de hel letterlijk en figuurlijk los. Paar kanttekeningen: er wordt erg duidelijk gemaakt dat er een Engels (BP) en een Amerikaans kamp is waarbij overduidelijk de zwarte piet naar de Engelsen wordt toegespeeld (ik had niet anders verwacht in een Amerikaanse film). Verder soms wat te overdreven America Fuck Yeah verwijzingen zoals een wapperende Amerikaanse vlag tegen een achtergrond van knallen en vuur. Als je hier doorheen kijkt blijft er een sterke film over: 7,5

Sully (2016) - IMDb alweer waargebeurd verhaal. Deze keer over de noodlanding van een Airbus op de rivier de Hudson, als vlak na start beide motoren uitvallen door een botsing met een zwerm vogels.

De film wordt vertelt vanuit het perspectief van de gezagvoerder (uitstekende rol van Tom Hanks), die via flashbacks het verhaal uit de doeken doet. Centraal staat niet de landing op de Hudson maar meer de nasleep, het feit dat men de gezagvoerder verwijt te landen op de Hudson terwijl de onderzoekscommissie beweert dat het omkeren naar het vliegveld en het landen een plausibel alternatief was. Ik wist niet dat dit toen een discussiepunt was, in dat opzicht geeft de film meer achtergrond info hierover.

Op zich is niks mis met de film maar de diepgang ontbreekt. Blijft allemaal wat oppervlakkig en het doet je allemaal niks. Persoonlijk drama ontbreekt ook en er wordt heel snel naar de eindconclusie gewerkt. Ook hier trouwens weer regelmatig een wapperende Amerikaanse vlag op de achtergrond. Een 6+.
Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
pi_167872253
Hardcore Henry (2015)
Alternatieve titel: Хардкор



Rusland / Verenigde Staten
Actie / Sciencefiction
96 minuten

geregisseerd door Ilya Naishuller
met Sharlto Copley, Haley Bennett en Danila Kozlovsky

Je herinnert je niets. Dit komt omdat je net bent teruggebracht uit de dood door je vrouw (Haley Bennett). Ze vertelt je dat je naam Henry is en dat je nu een cyborg bent. Vijf minuten later wordt je vrouw ontvoerd. Door wie? Zijn naam is Akan (Danila Kozlovsky), een psychotische tiran met telekinetische krachten en een leger huurlingen. Je bent in Moskou, een stad die je niet kent en waar iedereen je dood wil. Iedereen, behalve een mysterieuze Britse kerel genaamd Jimmy (Sharlto Copley). Hij is misschien een vriend.

Een aparte film. Beetje over the top, tegen het absurde aan... Jammer van de manier van filmen, 1st person, waardoor er veel chaotisch camerawerk ontstaat, het beeld gaat alle kanten op, maar itt andere films gebaseerd op 'found footage' type filmen, is er verrassend genoeg nog best veel te zien :)
Een flinterdun verhaal maar van begin tot einde non stop extreme actie, het deed af en toe een beetje denken aan de film Crank
...

IMDB 6.8/10
Ik 6.5/10

[ Bericht 0% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 04-01-2017 09:03:07 ]
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_167872326
ARQ (2016)



Verenigde Staten
Sciencefiction / Thriller
88 minuten

geregisseerd door Tony Elliott
met Robbie Amell, Rachael Taylor en Gray Powell

Ten tijde van een toekomst waarin bedrijven de strijd aangaan tegen soevereine naties voor de laatste wereldwijde energievoorraden, proberen de jonge ingenieurs Renton en Hannah een experimentele energietechnologie te redden die een einde kan maken aan de oorlogen. Het probleem is echter dat de technologie een tijdlus heeft veroorzaakt waardoor ze een dodelijke woninginbraak steeds herbeleven. Ze moeten een manier zien te vinden om de tijdlus te stoppen en er levend uit te komen.

Een goed verhaal dat redelijk goed is uitgewerkt. Je zit meteen in het begin al in het verhaal, geen half uur durende inleiding oid.. Het verhaal speelt zich alleen in een huis af, steeds dezelfde momenten maar met andere uitkomsten. Bij iedere time-loop komt er informatie bij. Geen grote plotwendingen maar wel een steeds sterker wordend verhaal. Toch mis ik iets aan de film, maar kan er niet precies de vinger opleggen, goed einde...

IMDB 6.4/10
Ik 6.5/10
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  vrijdag 6 januari 2017 @ 21:38:37 #266
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_167936230
dante's inferno

Inferno (2016) - IMDb

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nadat de double crosser double crossed werd heb ik hem afgezet, mooie setting krijgt nog wat van historie te zien maar het verhaal is om te janken.

imdb 6.2
ik geen score.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_167982031
Weer 2 goeie series gezien!

The Man in the High Castle

A glimpse into an alternate history of North America. What life after WWII may have been like if the Nazis had won the war.



The Man in the High Castle (TV Series 2015– ) - IMDb

en

The OA

Having gone missing seven years ago, the previously blind Prairie returns home, now in her 20s with her sight restored. While many believe she is a miracle, others worry that she could be dangerous



The OA (TV Series 2016– ) - IMDb

beide zéér de moeite waard!
pi_167996611
Assassin's Creed (2016)



Verenigd Koninkrijk / Frankrijk / Verenigde Staten / Hongkong
Avontuur / Sciencefiction
115 minuten

geregisseerd door Justin Kurzel
met Michael Fassbender, Marion Cotillard en Michael Kenneth Williams

Dankzij een revolutionaire technologie die de sleutel vormt tot het oprakelen van iemands genetische herinneringen weet Callum Lynch (Michael Fassbender) de avonturen van zijn voorvader Aguilar in het 15e eeuwse Spanje te beleven. Callum ontdekt dat hij afstamt van een mysterieus geheim genootschap, de Sluipmoordenaars, en bouwt een enorme hoeveelheid eeuwenoude kennis en vaardigheden waarmee hij het in het heden opneemt tegen de machtige en oppressieve Orde van de Tempeliers.

Gisteren in 3D gezien. Als fan van de games viel de film een beetje tegen. Het ziet er zeker allemaal spectaculair uit, de actie was fenomenaal en er is veel herkenning. Ze hadden wel wat meer van het 15e eeuwse Spanje mogen laten zien. Nu lag de klemtoon meer op Abstergo in het heden. Als de bedoeling is om een reeks Assassin films te maken begrijp ik dit wel maar toch :) ... Bij de spellen vond ik het 'abstergo' gedeelte ook minder leuk en wilde altijd zo snel mogelijk in de animus een herinnering spelen...

IMDB 6.5/10
Ik 7/10
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
  Moderator maandag 9 januari 2017 @ 16:22:20 #269
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_168005968
The jungle book.



Erg goed gemaakte reallife adaptatie van de tekenfilm jungle book. Het is echt erg mooi gemaakt, en Bill Murray vervult een glansrol als baloo de beer. Een makkelijk wegkijk film maar wel één om van te genieten.

:)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 9 januari 2017 @ 16:47:15 #270
456432 Kamina
Tenacious!
pi_168006433
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 21:38 schreef cherrycoke het volgende:
dante's inferno

Inferno (2016) - IMDb

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nadat de double crosser double crossed werd heb ik hem afgezet, mooie setting krijgt nog wat van historie te zien maar het verhaal is om te janken.

imdb 6.2
ik geen score.
Je spoiler had ook die zin mogen bevatten. ;(
1 + 1 = blauw
pi_168020283
True Memoirs of an International Assassin (2016)



Verenigde Staten
Actie / Komedie
98 minuten

geregisseerd door Jeff Wadlow
met Kevin James, Andy Garcia en Kim Coates

Sam Larson (Kevin James) is een zachtaardige potentiële schrijver die verward wordt met een huurmoordenaar als zijn fictieve roman over een internationale huurmoordenaar wordt gepubliceerd als een waar gebeurd verhaal. Als het boek een groot succes blijkt te zijn wordt hij plots ontvoerd. Hij wordt het land uit gesmokkeld en gedwongen om mee te doen aan een moordcomplot. Sam bevindt zich nu in de wereld van zijn hoofdpersonage en moet opgaan in de rol van zijn karakter om te overleven.

De film was wel ok, niet geweldig maar ook niet slecht. Leuk verhaal met redelijke uitwerking.
Er zaten een paar hilarische scènes bij maar op gebied van comedy in het algemeen en de actie mochten wel wat meer... Ik ken Kevin James vooral als Doug Heffernan van the King of Queens, dat vind ik wel een leuke serie, dat ligt hem beter dan films maken lijkt me...


IMDB 5.9/10
Ik 6/10

[ Bericht 0% gewijzigd door ExperimentalFrentalMental op 10-01-2017 00:10:09 ]
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_168045315
Call of Heroes (2016)



Hongkong
Actie
120 minuten

geregisseerd door Benny Chan
met Louis Koo, Ching Wan Lau en Eddie Peng

Tijdens het tijdperk van de de krijgsheren in China, in een dorp gelegen in het landelijke gebied genaamd Pucheng, ontstaat een gevaarlijke situatie als de regering het gebied aanwijst als de frontlinie voor het leger. De wrede commandant Cao van de vijandelijke troepen arriveert in het dorp en vermoordt alle onschuldigen. De bewakers van Pucheng vechten wanhopig tegen Cao voor gerechtigheid en om hun vaderland te beschermen.

Een goede martial arts film. Zelfs na zoveel martial arts films te hebben gezien bevat deze film originele vechtscenes. Jammer dat zo en nu dan het tempo wegvalt maar over het algemeen zeker een aanrader als je van martial arts houdt...

IMDB 6.3/10
Ik 6.5/10 (twijfel om een 7 te geven...)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_168078163
Divergent serie. Ik geef het 10/10. Vierde deel komt zomer dit jaar uit.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_168078563
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:38 schreef Spriet4 het volgende:
Divergent serie. Ik geef het 10/10. Vierde deel komt zomer dit jaar uit.
Knap dat je door alle 3 delen bent gekomen. Ik haakte al af na deel 1
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_168079005
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:53 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Knap dat je door alle 3 delen bent gekomen. Ik haakte al af na deel 1
Wat vond je niet goed?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')