abonnement Unibet Coolblue
pi_165358471
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 23:34 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Lief dagboek...
Uitstekende dooddoener dit altijd :')
pi_165358599
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 02:44 schreef Eden_88 het volgende:

[..]

Uitstekende dooddoener dit altijd :')
Moet je er vooral op reageren inderdaad.
Play hard, go pro.
  vrijdag 16 september 2016 @ 08:20:16 #53
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_165359032
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_165360369
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 02:44 schreef Eden_88 het volgende:

[..]

Uitstekende dooddoener dit altijd :')
Ga nog ff janken dat je geen vrouw aan de haak kan slaan.
  vrijdag 16 september 2016 @ 12:05:14 #55
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165362371
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 02:44 schreef Eden_88 het volgende:

[..]

Uitstekende dooddoener dit altijd :')
:W
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_165362979
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:23 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Ga nog ff janken dat je geen vrouw aan de haak kan slaan.
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:05 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

:W
Leuke sfeer hier, lekker druk ook :')
pi_165366623
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:36 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Hij heeft ook geen chick
jij ook niet
pi_165367140
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2016 15:25 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

jij ook niet
Nee, klopt
  vrijdag 16 september 2016 @ 16:21:08 #59
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165367743
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:29 schreef Eden_88 het volgende:

[..]


[..]

Leuke sfeer hier, lekker druk ook :')
Nee jij bent een toppertje :')
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  vrijdag 16 september 2016 @ 16:22:16 #60
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_165367760
Mensen die het woord dinnetje serieus gebruiken verdienen sowieso klappen
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_165369283
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:21 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Nee jij bent een toppertje :')
je bent zelf stom :( :')
pi_165369950
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 14:31 schreef workhard12 het volgende:
Je kent ze wel; kneusjes die op hun 22e al aan hun master beginnen. Een dinnetje hebben en ook nog lekker op hoog amateurniveau sporten. Niemand die hun gezellig vind en praten doen ze maar weinig.

Klacht: Personen die er over 15 jaar achter komen dat ze niks hebben meegemaakt.
terechte klacht want ik zie ze dagelijks op terrassen zitten waar ik ook zit. Vaak hele verhalen en tegeltjeswijsheden van het jaar 0 en vooral pochen zodat een ieder het kan horen dat ze een master doen of...met hun paper bezig zijn. Kortom geweldig zijn.

Totdat ik eens zei: "Jongens hoe voelt dan nou werkloos zijn op deze vroege leeftijd en niks te makken hebben verder dan sterke verhalen over iets wat je nog niet hebt.

En toen was men met stomheid geslagen alsof ze niet gewend waren dat ze op hun onzin werden aangesproken.
pi_165370046
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:47 schreef Iwanius het volgende:

[..]

terechte klacht want ik zie ze dagelijks op terrassen zitten waar ik ook zit. Vaak hele verhalen en tegeltjeswijsheden van het jaar 0 en vooral pochen zodat een ieder het kan horen dat ze een master doen of...met hun paper bezig zijn. Kortom geweldig zijn.

Totdat ik eens zei: "Jongens hoe voelt dan nou werkloos zijn op deze vroege leeftijd en niks te makken hebben verder dan sterke verhalen over iets wat je nog niet hebt.

En toen was men met stomheid geslagen alsof ze niet gewend waren dat ze op hun onzin werden aangesproken.
Denk dat ze je proberen te negeren en hopen dat je weer weggaat. Is een natuurlijke reactie op van die authentieke types die zich uit het niets met andermans gesprek gaan bemoeien.
pi_165370087
Ik weg van een terras. Zou een eerste zijn in 50 jaar om maar wat te noemen. Ik kan soms mensen erg hard op hun nummer zetten,zuigen heet dat ook wel als ik wil,en nog steeds nergens weggestuurd worden door uitbaters. Wel bedreigt ooit maar altijd gelijk de dader geconfronteerd.
pi_165370145
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:56 schreef Iwanius het volgende:
Ik weg van een terras. Zou een eerste zijn in 50 jaar om maar wat te noemen. Ik kan soms mensen erg hard op hun nummer zetten,zuigen heet dat ook wel als ik wil,en nog steeds nergens weggestuurd worden door uitbaters. Wel bedreigt ooit maar altijd gelijk de dader geconfronteerd.
Neem het niet zo letterlijk joh, autist. Bedoel gewoon weg bij die mensen die er niet op zitten te wachten dat jij je in hun gezelschap mengt. Dus kan ook afwenden zijn en je weer op je eigen tafel richten.
pi_165370196
Wat een ontzettende doeber is deze TS.
Maakt topics aan over hoe hij niet kan begrijpen dat mensen vrijwillig studeren op hun vrije dag. Ik betaal toch godverdomme ook 2000 euro vrijwillig? Of niet dan, TS? Dan ga ik mijn tijd overdag toch niet een beetje verblowen of verdrinken terwijl ik een universiteit aan het betalen ben?

Nee, alleen een kneus studeert om het studeren. Om vervolgens je geld en tijd te verneuken aan nutteloze potjes fifa/bier/wiet. Dat kan ook allemaal naast je studie, lutser.
Ik studeer omdat ik dan na 4 jaar, of 6 met een master er achteraan, kan cashen. Dat ik dan wat voorstel. Want met alleen met een vwo diplomaa'tje kom je niet zo ver meer tegenwoordig.

En dan topics openen over hoe universiteiten alleen beoordelen op doorzettingsvermogen. Ja, dat heb je ook nodig, prutser. Daar beoordelen ze inderdaad op. Alleen mensen die het niet halen openen dat soort kuttopics.

Maar voor de rest, goed bezig kerel.
  vrijdag 16 september 2016 @ 19:04:25 #67
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165370245
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:01 schreef Eden_88 het volgende:

[..]

je bent zelf stom :( :')
8)7
K
N
E
U
S
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_165370282
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:00 schreef Chai het volgende:

Neem het niet zo letterlijk joh, autist. Bedoel gewoon weg bij die mensen die er niet op zitten te wachten dat jij je in hun gezelschap mengt. Dus kan ook afwenden zijn en je weer op je eigen tafel richten.
Als jij op een openbaar terras in the open je luid en duidelijk laat horen is er geen sprake van 'prive'gesprek. Unberhaupt heb je op een openbaar terras geen enkele "recht op privacy"dus wat klets je nou? En als iemand zich met jou gesprek bemoeit is het geheel logisch,zeker als jij je zo luid laat horen. Mag allemaal maar niet gaan piepen als iemand vervolgens je op je nummer zet.

'privacy'right... :D _O-

Oh ja en 'burgerlijke' studenten? Sedert wanneer zijn studenten niet gewoon burgers.
pi_165370334
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:06 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Als jij op een openbaar terras in the open je luid en duidelijk laat horen is er geen sprake van 'prive'gesprek. Unberhaupt heb je op een openbaar terras geen enkele "recht op privacy"dus wat klets je nou? En als iemand zich met jou gesprek bemoeit is het geheel logisch,zeker als jij je zo luid laat horen. Mag allemaal maar niet gaan piepen als iemand vervolgens je op je nummer zet.

'privacy'right... :D _O-

Oh ja en 'burgerlijke' studenten? Sedert wanneer zijn studenten niet gewoon burgers.
ah vandaar dat je telkens foto's van wildvreemden op fok gooit
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_165370421
quote:
3s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:06 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Als jij op een openbaar terras in the open je luid en duidelijk laat horen is er geen sprake van 'prive'gesprek. Unberhaupt heb je op een openbaar terras geen enkele "recht op privacy"dus wat klets je nou? En als iemand zich met jou gesprek bemoeit is het geheel logisch,zeker als jij je zo luid laat horen. Mag allemaal maar niet gaan piepen als iemand vervolgens je op je nummer zet.

'privacy'right... :D _O-

Oh ja en 'burgerlijke' studenten? Sedert wanneer zijn studenten niet gewoon burgers.
Ik heb het niet over rechten en wetten, maar over gevoelens van mensen. Het is inderdaad zo dat ze niet het recht hebben op die privacy, maar desondanks overschrijdt het een informele norm. Daarom zullen die mensen jouw actie als zeer onbehaaglijk kunnen ervaren, dus het is een mogelijkheid dat ze daarom zo reageren. Heeft dus niks met piepen te maken tenzij ze gaan mekkeren dat het hun recht is dat jij je niet met ze moet bemoeien of zo, maar dat lees ik nergens, dus weet niet wat je over piepen lult? :W

Ik probeer je alleen uit te leggen dat in mijn ogen hun reactie op meerdere manieren geïnterpreteerd kan worden en dat ik persoonlijk denk dat jouw interpretatie te eenzijdig is. :) Alsof ze overrompeld zijn door jouw wijsheid of zo. Yeah, sure. :') En ja, allemaal onzin uitkramen en overmoedig zijn hoort een beetje bij die leeftijd, maar dat betekent niet dat ze ineens tot inzichten komen mbt hun onzin door jou.

edit: Ik weet dat je dat niet beweert hebt dat dat het geval is, dus daar hoef je me niet op te wijzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2016 19:18:02 ]
pi_165370448
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 23:24 schreef madam-april het volgende:

[..]

Wat is een heilige dag? *)
Elke dag is heilig.
pi_165370545
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2016 18:47 schreef Iwanius het volgende:

[..]

terechte klacht want ik zie ze dagelijks op terrassen zitten waar ik ook zit. Vaak hele verhalen en tegeltjeswijsheden van het jaar 0 en vooral pochen zodat een ieder het kan horen dat ze een master doen of...met hun paper bezig zijn. Kortom geweldig zijn.

Totdat ik eens zei: "Jongens hoe voelt dan nou werkloos zijn op deze vroege leeftijd en niks te makken hebben verder dan sterke verhalen over iets wat je nog niet hebt.

En toen was men met stomheid geslagen alsof ze niet gewend waren dat ze op hun onzin werden aangesproken.
Ze zouden eigenlijk aan jou moeten vragen hoe het voelt op je 50ste gastronomisch boven je stand te leven met een bijstandje terwijl je zelf sterke verhalen ophangt aan volstrekt onbekenden op het internet. Zonder de kleurcodering van je postgeschiedenis overhoop te halen, want god verhoedde dat je autisme dat zou toelaten.
pi_165370549
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 16:21 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Nee jij bent een toppertje :')
You go lady! <3
pi_165370638
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:19 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Ze zouden eigenlijk aan jou moeten vragen hoe het voelt op je 50ste gastronomisch boven je stand te leven met een bijstandje terwijl je zelf sterke verhalen ophangt aan volstrekt onbekenden op het internet. Zonder de kleurcodering van je postgeschiedenis overhoop te halen, want god verhoedde dat je autisme dat zou toelaten.
Gaat het een beetje? Een beetje respect voor een mens op leeftijd, ja?
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_165370935
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 19:24 schreef Yiha3 het volgende:

[..]

Gaat het een beetje? Een beetje respect voor een mens op leeftijd, ja?
Nee. Gewoon gelijke behandeling voor iedereen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')