abonnement Unibet Coolblue
pi_165578310
pi_165578345
quote:
woodley gaat natuurlijk weer een half uur janken over haters enzo. what een pussy
pi_165580068
19:00

1 p.m. ET -- We'll recap the week that was in MMA.

1:25p.m. -- Cris Cyborg's nutritionist George Lockhart will talk about her intense weight cut last week.

1:45 p.m. -- Will Brooks will preview his UFN: Portland fight against Alex Oliveira on Saturday night.

2:05 p.m. -- Joseph Duffy will stop by to talk about what's next for him.

2:25 p.m. -- UFC welterweight champion Tyron Woodley will visit us in studio to preview his UFC 205 title fight against Stephen Thompson.

3:30 p.m. -- Tim Kennedy will talk about his UFC 205 fight against Rashad Evans.

4:00 p.m. -- UFC champion Michael Bisping will discuss his UFC 204 title fight against Dan Henderson.

We'll also answer your #themmahour questions throughout the show on anything and everything going on in the MMA world. Hit us up on Twitter using that hashtag or leave a question in the comments section below.

Plus, we'll be taking your calls on anything and everything.



[ Bericht 18% gewijzigd door Nober op 26-09-2016 19:44:59 ]
pi_165584510
Bisping _O_ Altijd een genot om naar te luisteren.
pi_165591362
quote:
99s.gif Op maandag 26 september 2016 20:17 schreef Kerftminister het volgende:
Bisping _O_ Altijd een genot om naar te luisteren.
Ook wel om naar te kijken, vooral zijn laatste partij. _O-

Cormiers gezicht, die post-fight presser met Cruz en Faber die ook nog niet klaar waren. :D
pi_165594905
Conor vs Alvarez @205. Dana bevestigd dit.

http://www.mmafighting.co(...)-to-headline-ufc-205

[ Bericht 52% gewijzigd door Klaphark op 27-09-2016 07:20:50 ]
  dinsdag 27 september 2016 @ 08:56:02 #259
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_165595641


_O_
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_165595671
Neem die 155 belt maar van hem af dan. Wat een onzin weer dit.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165595920
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 08:59 schreef over_hedge het volgende:
Neem die 155 belt maar van hem af dan. Wat een onzin weer dit.
Van Alvarez ?
Ik kijk er wel naar uit, ook al zou ik het niet leuk vinden als ik op een titleshot zou wachten.
Voor mij is dit de partij die ik wil zien. *O*
pi_165596067
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:23 schreef perezoso het volgende:

[..]

Van Alvarez ?
Ik kijk er wel naar uit, ook al zou ik het niet leuk vinden als ik op een titleshot zou wachten.
Voor mij is dit de partij die ik wil zien. *O*
Ja. Beetje tegen concor vechten. Dan verdien je geen title :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_165597059
Wat een onzingevecht. Lekker 2 divisies naar de tering nu. Rightful contenders moeten het lekker uitzoeken. Lekker Conor zo lang mogelijk melken en voor de rest mag iedereen het uitzoeken.
pi_165597730
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:39 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een onzingevecht. Lekker 2 divisies naar de tering nu. Rightful contenders moeten het lekker uitzoeken. Lekker Conor zo lang mogelijk melken en voor de rest mag iedereen het uitzoeken.
Mwa hierna wordt het weer normaal, dan heeft ie alle kaarten gespeeld. Dit is een aardige opportunity die je niet kan laten liggen. Als khabib de titel grijpt is Conor kansloos, en de kans dat khabib die zou pakken van Alvarez is enorm groot. Dus ik zeg doen en daarna zal Conor wel een een keuze maken (155 of 145). Ik zou zeggen: "Geniet van het moment".

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 09:35 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja. Beetje tegen concor vechten. Dan verdien je geen title :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik dacht misschien dat je nu ook pissig was op Alvarez. :)
Dit kan wel een blessing zijn voor khabib, stel dat Conor wint dan verdient khabib veel meer als ie die van Conor af kan pakken. Of is het geen titelgevecht Conor vs Alverez?

En van mij mag ie de 145 titel wel droppen, de titel wederom van Aldo afsnoepen lijkt mij enorm grappig en misschien wel meer opbrengen qua financiën.

[ Bericht 21% gewijzigd door perezoso op 27-09-2016 11:26:43 ]
pi_165598254
quote:
Heb nu al zin in de rematch die Conor natuurlijk krijgt totdat hij wint.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 10:39 schreef Kerftminister het volgende:
Wat een onzingevecht. Lekker 2 divisies naar de tering nu. Rightful contenders moeten het lekker uitzoeken. Lekker Conor zo lang mogelijk melken en voor de rest mag iedereen het uitzoeken.
Drie divisies want Dana wil Jones vs Johnson voor de interim belt. *O*
pi_165598569
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 06:45 schreef Klaphark het volgende:
Conor vs Alvarez @205. Dana bevestigd dit.

http://www.mmafighting.co(...)-to-headline-ufc-205
Dana had ook Aldo vs Conor bevestigd omdat Conor zijn belt moest verdedigen. HAHHAHAHAHHAHAH >:) ~O> o|O
  dinsdag 27 september 2016 @ 12:07:15 #267
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_165598824
Mooi. Khabib verdient geen titleshot en Aldo mag wel even wachten, want hij heeft het gevecht zelf ook al eens uitgesteld.
Bedankt Hans.
pi_165599472
Wauw UFC 205 wat een line-up zeg! Mooi dat Conor het mag proberen tegen Alvarez, laat Khabib zich eerst maar bewijzen dat ie voor een langere periode blessurevrij kan blijven.
Mightiest am I but I am not alone in this cosmos of mine...
pi_165600110
gaan ze op 155lbs vechten?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_165600245
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 12:58 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
gaan ze op 155lbs vechten?
Ja, het gaat om de LW title
pi_165601238


UFC 205 Tickets on sale presser

0:00
http://www.ufc.com/media/ufc-205-ticket-on-sale-press-conference
https://www.youtube.com/user/UFC/videos?view=2&flow=grid

Alvarez, McGregor, Woodley, Thompson, Jedrzejczyk, Kowalkiewicz, Weidman, Romero, Edgar, Stephens, Cerrone, Gastelum...
pi_165601261
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 11:17 schreef perezoso het volgende:

[..]

Mwa hierna wordt het weer normaal, dan heeft ie alle kaarten gespeeld. Dit is een aardige opportunity die je niet kan laten liggen. Als khabib de titel grijpt is Conor kansloos, en de kans dat khabib die zou pakken van Alvarez is enorm groot. Dus ik zeg doen en daarna zal Conor wel een een keuze maken (155 of 145). Ik zou zeggen: "Geniet van het moment".

[..]

Nee ik dacht misschien dat je nu ook pissig was op Alvarez. :)
Dit kan wel een blessing zijn voor khabib, stel dat Conor wint dan verdient khabib veel meer als ie die van Conor af kan pakken. Of is het geen titelgevecht Conor vs Alverez?

En van mij mag ie de 145 titel wel droppen, de titel wederom van Aldo afsnoepen lijkt mij enorm grappig en misschien wel meer opbrengen qua financiën.
Haha zo werkt het niet hé. Als Eddie wint dan krijgt Conor weer een rematch omdat die zogenaamd veel beter was maar toch verloor. Als Conor wint dan lekker weer een rematch tegen Nate Diaz. En ondertussen mogen Khabib en Ferguson de hele divisie en elkaar verslaan zodat de UFC ermee weg kan komen. Die hopen gewoon dat een van beiden of het liefst allebei verliezen. En Khabib zou het zogenaamd niet verdienen. No 1 contender fight met Ferguson stond gepland. Khabib was er, Ferguson niet. En dan moet Khabib gestraft worden omdat die op de card wil blijven? Wat een onzin man. Dan ben je gewoon de no. 1. Heb je meer voor je title shot gedaan dan Alvarez zelf.

Zelfde met Max Holloway nu. Lafbek Aldo wil niet tegen hem terwijl Holloway de hele divisie verslagen heeft op rij. Wil die tegen Canthony '3 fight losing streak' Pettis en mag Holloway dalijk weer tegen een nobody omdat er niemand over is. En dan maar zeuren dat Holloway geen legit wins heeft terwijl hij bijna al aan de win streak van Silva zit. Ben echt pisnijdig. Stel lafbekken. Gelukkig kreeg Wonderboy wel een title shot, maar voor de rest wordt iedereen erbij genakt.
pi_165603660
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 13:50 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Haha zo werkt het niet hé. Als Eddie wint dan krijgt Conor weer een rematch omdat die zogenaamd veel beter was maar toch verloor. Als Conor wint dan lekker weer een rematch tegen Nate Diaz. En ondertussen mogen Khabib en Ferguson de hele divisie en elkaar verslaan zodat de UFC ermee weg kan komen. Die hopen gewoon dat een van beiden of het liefst allebei verliezen. En Khabib zou het zogenaamd niet verdienen. No 1 contender fight met Ferguson stond gepland. Khabib was er, Ferguson niet. En dan moet Khabib gestraft worden omdat die op de card wil blijven? Wat een onzin man. Dan ben je gewoon de no. 1. Heb je meer voor je title shot gedaan dan Alvarez zelf.

Zelfde met Max Holloway nu. Lafbek Aldo wil niet tegen hem terwijl Holloway de hele divisie verslagen heeft op rij. Wil die tegen Canthony '3 fight losing streak' Pettis en mag Holloway dalijk weer tegen een nobody omdat er niemand over is. En dan maar zeuren dat Holloway geen legit wins heeft terwijl hij bijna al aan de win streak van Silva zit. Ben echt pisnijdig. Stel lafbekken. Gelukkig kreeg Wonderboy wel een title shot, maar voor de rest wordt iedereen erbij genakt.

lafbekken zijn het, all for the money.
pi_165603702
Chris Weidman vs. Yoel Romero announced for UFC 205
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')