abonnement Unibet Coolblue
pi_165362083
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 11:46 schreef Twinkle20 het volgende:
:* jullie zijn lief. Het is ook lastig want je wilt het allerallerallerbeste voor iedereen.

Ik zit nu in tweestrijd of ik de boel hieronder nog ga soppen en de ramen ga wassen en zulks aangezien het er waarschijnlijk eentje op bestelling gaat worden :')

En koffieklisma .. ik wil een keer niet poepen tijdens de bevalling :') _O-
Ik kreeg bij sarah van die tabletjes ingebracht, daar moest ik echt van naar de plee... dus niet gepoept tijdens de bevalling zelf. :P
Maar volgens mij kunnen ze bij jou direct je vliezen breken toch?

Ik heb vannacht gedroomd dat ik op 16-10-16 beviel... en tecnisch gezien zou dat kunnen, dan ben ik 37+1. Vind t wel n mooie datum maar (8> gaat voor een halloween kind :P
S. 2014
J. 2016
pi_165362193
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 11:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

"de boel hieronder soppen" zou ik wel even doen ja. De ramen wassen, nee joh. Het gaat toch veel regenen de komende dagen ;)
En dat poepen gebeurt toch wel :Y)
Okay nu lach ik mijn baby er bijna uit :')

Ja ik denk dat ik het maar mooi bij gedachten alleen laat en lekker bankzaken ga doen :Y) .. dat zit er vanaf morgen voorlopig ook niet meer in :Y)
pi_165362300
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 11:10 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Ohh echt O+?! Met hoeveel weken ben je van hem bevallen?
Ik heb hier alleen harde buiken wanneer ik naar de wc moet. Ja en wat menstruatiekrampjes hier en daar.
38+4! Dat zou zondag zijn heel gek omdat zijn termijn dus zo dichtbij is nu.
Maar goed ze zal vast tot 42 blijen zitten :') .
Menstruatiekrampen zijn al iets! Bij J had ik op die manier ineens 2/3 cm zonder heftig voorwerk!
♥ J & S
pi_165362320
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 11:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik kreeg bij sarah van die tabletjes ingebracht, daar moest ik echt van naar de plee... dus niet gepoept tijdens de bevalling zelf. :P
Maar volgens mij kunnen ze bij jou direct je vliezen breken toch?

Ik heb vannacht gedroomd dat ik op 16-10-16 beviel... en tecnisch gezien zou dat kunnen, dan ben ik 37+1. Vind t wel n mooie datum maar (8> gaat voor een halloween kind :P
Halloween is echt veel leuker! Elk jaar een leuk feest met thema en alle kindjes zo eng mogelijk verkleed O+ zou er zo voor tekenen!
pi_165362521
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 22:27 schreef Mies_poes het volgende:
Hier is het wel echt begonnen.
Hoe is het bij jou Twinkle?
Ooo spannend!!! :D
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 22:35 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Waaaah spannend Mies! *O* :%
zet hem op!

Hier tot een uur of 20.00 merkte ik er weinig van, het was niet anders als in de afgelopen weken qua voorwerk. Ik lag ook super relaxt op dat bed toen ze me ging strippen .. ik dacht ga vooral je gang :+

Vanaf 20.00 uur af en toe iets serieuzer. Maar 0 regelmaat en het wordt voor mijn gevoel ook niet sterker dus zaterdag it is denk ik :Y

Kan ik morgen nog de hele dag aan mijn buik voelen en foto's maken en afscheid nemen van dat hele zwanger zijn. Want ja laatste keer. Ik ga het niet missen. Maar je hebt wel 9 maanden naar dit moment toe geleefd dus ergens is het wel gek dat je weet dat het uiterlijk zaterdag gewoon ineens pats boem over en weg is :Y

Ze is welkom en we kijken er zo naar uit met zijn allen! *O* ... straks niet 1 niet 2 maar 3 (!) O+
Ooo Twinkle, bijzonder he O+

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 02:07 schreef Mies_poes het volgende:
Dankjulliewel O+ een uur geleden braken m'n vliezen! :o
Er zit schot in.. *O*
Misschien ben je nu wel aan het knuffelen. O+
:)
pi_165362537
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:02 schreef klaprooss het volgende:

[..]

38+4! Dat zou zondag zijn heel gek omdat zijn termijn dus zo dichtbij is nu.
Maar goed ze zal vast tot 42 blijen zitten :') .
Menstruatiekrampen zijn al iets! Bij J had ik op die manier ineens 2/3 cm zonder heftig voorwerk!
Oh dat lijkt me wel een raar idee ja, zo dichtbij. Ookal is het een andere baby.
En ik heb die krampjes al de hele zwangerschap door dus het zegt me zo weinig :D.
  vrijdag 16 september 2016 @ 12:18:49 #157
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165362711
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 11:47 schreef Quoi het volgende:
Twinkle ^O^
Ik vroeg het me gewoon af. Misschien bestaat er wel zoiets als slapend bevallen :+

Tijdens opvangen laatste ontsluitingsweeën verkeerde ik trouwens in een soort slaapzentoestand waar geen 'pammetje' aan kan tippen :D Ging niet slecht.
Ik heb bij kuiken na het zetten van de ruggenprik tot het moment dat ik mocht persen steeds stukjes geslapen; dat was wel een chill stuk van de bevalling :+.

Een Halloweenbaby lijkt me ook wel wat, en dan na afloop met de placenta in handen de straat op rennen :9.
KuikenGuppy
pi_165362816
En nog bloedend van onder :9 .
pi_165362871
Bijna Twink! Morgen is het al zaterdag!

En YAY Mies! Spannend!!

OMG! Geen hysterische 'mijn baby doet het niet meer' gedachtes!! Ik hoorde het hartje met de Angelsounds. En snel gevonden ook
  vrijdag 16 september 2016 @ 12:26:33 #160
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165362898
Maar serieus vind ik Halloween een goeie deal. Dat is de 31e hč?
KuikenGuppy
  vrijdag 16 september 2016 @ 12:32:15 #161
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165363034
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 11:41 schreef Roomsnoes het volgende:
Weet je Twink, ik vind het een goede keuze,
Ik zeg btw helemaal niks over de keuze an sich hč, alleen dat ik me verbaas over de 'als het niet goed zou zijn, zouden ze het niet zo doen'-houding. Zelf zit ik qua "kritischheid" aan de compleet andere kant van het spectrum, dus ik vind het moeilijk te begrijpen als iemand 0,0 kritisch is, of het iig zo doet overkomen. Mijn makke ;).
KuikenGuppy
pi_165363088
Bij Mies kwam de ontsluiting niet op gang en moest richting het ziekenhuis voor de rest van de bevalling.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_165363196
Ben vanmorgen naar de verloskundige geweest en eigenlijk weinig wijzer. Had gehoopt op een "alles is goed" of een " het is niet goed"

Ze zag een vruchtzakje, maar geen hartslag. Qua grootte zat ik op 5wk 5d dus het kan zijn dat ik te vroeg was met testen, maar het kan ook mis zijn.

Ik moet nog een week wachten en dan nwe echo. Kan zijn dat het in de loop van volgende week uitgestoten wordt, dan was het dus een niet ok. Of het blijft zitten en we hebben een hartslag dan is het ok of geen hartslag en dan moeten we kijken naar de volgende stappen.

Dus mjaah, balen weet nog niks :{
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_165363302
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2016 11:25 schreef Kyara het volgende:
Twinkle heeft de keuze gemaakt om de artsen te vertrouwen. Ook dat is een keuze.
Dit ja :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 11:41 schreef Roomsnoes het volgende:
Weet je Twink, ik vind het een goede keuze, want het is jķuw keuze, in samenwerking met een professional.
En als mensen een mening of onbegrip hebben, dan is dat hun zaak en niet de jouwe. Je deelt hier namelijk ook niet álle ins en outs, want daar hebben wij ook niets mee te maken. Je bent niemand een verantwoording verschuldigd :*

Ik ben zelf ook met medicatie begonnen tijdens de zwangerschap. Zelf wat gelezen en verder op mijn arts vertrouwd. En man, wat ben ik blij dat ik die keus heb gemaakt!
En dit :Y

Die dingen worden zéker niet als snoepjes uitgedeeld :X Veel sterkte twinkle en durf ook gewoon in je keuze te vertrouwen. Voor iedereen is de keuze anders, afhankelijk van de eigen voorkeuren en situatie; deze keuze past bij jou en jouw situatie.
:)
pi_165363314
En Klap!! Zondag bevallen. Goed? Dan heb ik dienst :+
:)
pi_165363323
Ja onzeker die tijd :* aurum. Dat is het enge aan zo'n vroege echo. Maar hopelijk volgende week wel een kloppend hartje!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 16 september 2016 @ 12:44:52 #167
269689 crew  Viv
pi_165363403
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:38 schreef _aurum_ het volgende:
Ben vanmorgen naar de verloskundige geweest en eigenlijk weinig wijzer. Had gehoopt op een "alles is goed" of een " het is niet goed"

Ze zag een vruchtzakje, maar geen hartslag. Qua grootte zat ik op 5wk 5d dus het kan zijn dat ik te vroeg was met testen, maar het kan ook mis zijn.

Ik moet nog een week wachten en dan nwe echo. Kan zijn dat het in de loop van volgende week uitgestoten wordt, dan was het dus een niet ok. Of het blijft zitten en we hebben een hartslag dan is het ok of geen hartslag en dan moeten we kijken naar de volgende stappen.

Dus mjaah, balen weet nog niks :{
Hoever zou je nu moeten zijn volgens eigen telling?

Ik had met 5+6 mijn eerste echo en ook alleen een leeg vruchtzakje te zien. 3 dagen later een vruchtje met hartactie.
  vrijdag 16 september 2016 @ 12:49:28 #169
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165363417
Aurum, ik duim voor je! :*
KuikenGuppy
pi_165363592
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:48 schreef Cygne het volgende:

[..]

Hoever zou je nu moeten zijn volgens eigen telling?

Ik had met 5+6 mijn eerste echo en ook alleen een leeg vruchtzakje te zien. 3 dagen later een vruchtje met hartactie.
week verder, dus dan zou er of wel of geen hartslag moeten zijn..

Wat me denk ik stoort ( en ik doe er niks aan) is weeeeer dat limbo land. Je zou zeggen na al die jaren dat het wel ff mooi geweest is, maar nee, we gaan vrolijk verder.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? vrijdag 16 september 2016 @ 12:59:00 #171
70532 loveli
N
pi_165363607
Aurum :*
crap in = crap out
pi_165363621
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:59 schreef loveli het volgende:
Aurum :*
Je snapt dat dit een gegronde reden is om de Lindor uit de kast te trekken :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_165363658
sterkte Aurum! :*
pi_165363680
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:58 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

week verder, dus dan zou er of wel of geen hartslag moeten zijn..

Wat me denk ik stoort ( en ik doe er niks aan) is weeeeer dat limbo land. Je zou zeggen na al die jaren dat het wel ff mooi geweest is, maar nee, we gaan vrolijk verder.
O spannend dus voor Mies! :%

Aurum ook .. jeetje :{
het blijft zo vroeg ook milimeterwerk.. de duimen blijven draaien hier voor jullie!

Wilde ook nog even op Cygne reageren.. fijn dat jullie jieuwe stek zoveel rust geeft! Kun je nu lekker hopelijk enigszins onbezorgd zwangeren :) .. fijne buren nu ook?
pi_165363733
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:32 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik zeg btw helemaal niks over de keuze an sich hč, alleen dat ik me verbaas over de 'als het niet goed zou zijn, zouden ze het niet zo doen'-houding. Zelf zit ik qua "kritischheid" aan de compleet andere kant van het spectrum, dus ik vind het moeilijk te begrijpen als iemand 0,0 kritisch is, of het iig zo doet overkomen. Mijn makke ;).
Oh ik herken die houding ook wel hoor, en ik heb het zelf nu ook wel een beetje. Maar door ervaringen eerder heb ik geleerd om mijn "ikwilallesweten" een beetje los te laten.

Toen mijn ouders ziek waren wilde ik elke meer mee naar het zhuis, alles weten over alle behandelingen, alle keuzes en een waarom bij elk besluit. Op zich prima, maar achteraf denk ik: had ik die energie nou eens gestoken in het bewust genieten van de tijd die we nog hadden ipv tevergeefs doen alsof ik er wel even achter zou kunnen konen wat het beste was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')