abonnement Unibet Coolblue
pi_165313821
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Brenet is wel een eind gekomen zeg. 2 jaar geleden was het meelijwekkend, maar hij blijft beter worden.
Wij zijn niet bang want Brenet is er bij!
pi_165313832
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:39 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon niet de techniek en de rust die nodig is in zulke situaties. Dus ja, je kunt hem heel goed wegsturen met zijn snelheid, maar dan stop hij abrupt en maakt hij zijn fameuze 'Ik tik de bal met mijn rechterpootje naar mijn linkerpootje en dan trapt de verdediger er ongetwijfeld in' move. Die heb ik nog nooit zien lukken. Dan kun je net zo goed Usain Bolt daar neer zetten. Die schijnt nog sneller te zijn. Hij heeft ook de draaicirkel van olietanker. Eer dat hij gedraaid is, heb ik een pijp gestopt, een bak pleur gezet en mijn dochter voorzien van vlechtjes. En dan heb ik nog tijd over.

Ik snap wat je zegt en hij past perfect in dat spelletje, maar hij zou nog perfecter passen als hij daadwerkelijk zou kunnen voetballen.
Cerny kopen?
  woensdag 14 september 2016 @ 11:04:21 #28
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165313919
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ach, die afgekeurde goal heft zich mooi op tegen die zeer onterechte strafschop.

Sowieso moet je als club nooit de schuld zoeken bij de arbitrage.
En de 100% strafschop die je niet krijgt?

Dat laatste klopt, maar je speelt tegen de verliezend finalist van vorig jaar. Een club met misschien wel de beste verdediging die de CL in jaren heeft gezien. Dan heb je gewoon een beetje geluk nodig voor een resultaat en elke beslissing in je nadeel maakt het dan alleen nog moeilijker.

Overigens waren er nog meer momenten waarbij balbezit van PSV verloren ging door niet afgefloten duwpartijen en een handsbal op het middenveld. Ook bij dat eerste incident met Narsingh in de 16 werd er meer geduwd als bij die afgefloten goal.

Uiteraard, die pingel moet er in en Pereiro moet naar de hoek koppen. Zo is het ook, maar het leek er toch op dat de scheids, zeker voor de rust, alles behalve objectief was. Dan kun je als PSV nog zo'n goede dag hebben, zelfs tegen een matig Atletico geven zo'n momenten dan toch echt de doorslag.

Verlies je zo'n pot kansloos met 0-3, dan hoor je mij niet over de scheids. Nu is het gewoon het verschil tussen verliezen en hoogstwaarschijnlijk een punt.
pi_165313977
Ik tel even:
- Onterecht afgekeurde goal in de vierde minuut
- Elleboog op de Jong, dus rood vlak daarna niet gezien.
- Zeer bewuste handsbal om een diepe bal onder controle te houden op een mooie plek voor een vrije trap niet gezien.
- Overtreding op Narsingh in het penaltygebied terwijl de bal al weg was blijft gewoon een penalty
- Handsbal en hoofdwond vlak voor de goal van Atletico, zou dus gewoon niet moeten tellen
- Handsbal Godin, overduidelijke penalty

Daar staat tegenover:
- buitenspel goal onterecht afgekeurd
- penalty cadeau

Ik denk dat we gewoon gewonnen hadden met een fatsoenlijke scheids.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  woensdag 14 september 2016 @ 11:11:10 #30
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_165314044
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Inderdaad. Net als die onterecht afgekeurde goal.
Die van griezman bedoel je
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_165314048
ADSportwereld twitterde op woensdag 14-09-2016 om 11:05:28 PSV weigert na duel met Atlético Madrid interviews aan Ziggo vanwege commentaar Sierd de Vos https://t.co/fYJ4tFNAMa reageer retweet
Thijsje Slegers is mad op elSierd
pi_165314080
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:58 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Narsingh draaide gister anders wel mooi weg bij zijn verdediger. Helaas doet hij er dan niks mee
Dat was zijn enige goeie actie. En die aanname uit de lucht.
pi_165314106
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:11 schreef Evertjan het volgende:
ADSportwereld twitterde op woensdag 14-09-2016 om 11:05:28 PSV weigert na duel met Atlético Madrid interviews aan Ziggo vanwege commentaar Sierd de Vos https://t.co/fYJ4tFNAMa reageer retweet
Thijsje Slegers is mad op elSierd
"Wij verwachten objectiviteit"

LOL. Bij Oldenburger droop het langs de benen wat betreft PSV. _O-
pi_165314110
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:59 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Cerny kopen?
Non. Noem mij eens een goede, creatieve rechtsbuiten. Een rechtspoot.
pi_165314125
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:11 schreef Evertjan het volgende:
ADSportwereld twitterde op woensdag 14-09-2016 om 11:05:28 PSV weigert na duel met Atlético Madrid interviews aan Ziggo vanwege commentaar Sierd de Vos https://t.co/fYJ4tFNAMa reageer retweet
Thijsje Slegers is mad op elSierd
Terecht, Sierd zou in het Parnassia moeten zitten. Wat een randdebiel
pi_165314132
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:14 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Non. Noem mij eens een goede, creatieve rechtsbuiten. Een rechtspoot.
Die zijn er denk ik niet meer.
  woensdag 14 september 2016 @ 11:16:09 #37
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165314155
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:07 schreef FrankRicard het volgende:
Ik tel even:
- Onterecht afgekeurde goal in de vierde minuut
- Elleboog op de Jong, dus rood vlak daarna niet gezien.
- Zeer bewuste handsbal om een diepe bal onder controle te houden op een mooie plek voor een vrije trap niet gezien.
- Overtreding op Narsingh in het penaltygebied terwijl de bal al weg was blijft gewoon een penalty
- Handsbal en hoofdwond vlak voor de goal van Atletico, zou dus gewoon niet moeten tellen
- Handsbal Godin, overduidelijke penalty

Daar staat tegenover:
- buitenspel goal onterecht afgekeurd
- penalty cadeau

Ik denk dat we gewoon gewonnen hadden met een fatsoenlijke scheids.
Die situatie met Propper en de goal die daarop volgt was natuurlijk nooit te overzien door de scheids. Vind ik wat vergezocht hoor.

En die 'elleboog' op de Jong was geen stotende beweging, alleen bewust breed maken, dus nooit rood.

Ik vind dat je het wel allemaal wat zwaar aanzet.
pi_165314184
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Die situatie met Propper en de goal die daarop volgt was natuurlijk nooit te overzien door de scheids. Vind ik wat vergezocht hoor.

En die 'elleboog' op de Jong was geen stotende beweging, alleen bewust breed maken, dus nooit rood.

Ik vind dat je het wel allemaal wat zwaar aanzet.
Dan nog blijven er een onterecht afgekeurde goal over en een niet gegeven penalty voor hands (die toch gemist was)

Wat een eindstand van 1-1 zou betekenen
  woensdag 14 september 2016 @ 11:18:52 #39
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_165314213
1-1 geworden, zonder een punt eraan overhouden.
Uefa. Only for the bigger clubs.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_165314235
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Die zijn er denk ik niet meer.
Het zijn allemaal dravers met een erg beperkte techniek. Als topploeg speel je meestal op de helft van de tegenstander en heb je daar helemaal niets aan. Dan moet je, wat mij betreft met linkspoten op rechts gaan spelen en met middenvelders die in die ruimte duiken of backs die er steevast overheen komen.

Als je als rechtsbuiten de achterlijn haalt en een voorzet geeft moet er ook aansluiting zijn vanuit het middenveld en de andere vleugel. Dat is er ook niet meer. We waren allemaal beter af geweest als Narsingh wel gewoon een transfer had gekregen.
pi_165314278
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Die situatie met Propper en de goal die daarop volgt was natuurlijk nooit te overzien door de scheids. Vind ik wat vergezocht hoor.

En die 'elleboog' op de Jong was geen stotende beweging, alleen bewust breed maken, dus nooit rood.

Ik vind dat je het wel allemaal wat zwaar aanzet.
Ik vond die elleboog wel degelijk een echte elleboog. Dat heeft niets meer te maken met bewust breed maken.
pi_165314293
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:20 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Het zijn allemaal dravers met een erg beperkte techniek. Als topploeg speel je meestal op de helft van de tegenstander en heb je daar helemaal niets aan. Dan moet je, wat mij betreft met linkspoten op rechts gaan spelen en met middenvelders die in die ruimte duiken of backs die er steevast overheen komen.

Als je als rechtsbuiten de achterlijn haalt en een voorzet geeft moet er ook aansluiting zijn vanuit het middenveld en de andere vleugel. Dat is er ook niet meer. We waren allemaal beter af geweest als Narsingh wel gewoon een transfer had gekregen.
Zelfs op hogere schaal sterven de klassieke buitenspelers een dood zo ongeveer. Niet gek dat ik Erik Ten Hag heb horen zeggen dat hij vleugelspelers overgedateerd vindt en derhalve met een 4-4-2 (ruit) speelt.
pi_165314440
PSV weigert na duel met Atlético Madrid interviews aan Ziggo vanwege commentaar Sierd de Vos http://s.ad.nl/4376474

Ik vond PSV het met media juist wel erg goed doen maar dit is toch wel heel sneu zeg. Laat jezelf niet zo kennen joh :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_165314517
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef Caland het volgende:
PSV weigert na duel met Atlético Madrid interviews aan Ziggo vanwege commentaar Sierd de Vos http://s.ad.nl/4376474

Ik vond PSV het met media juist wel erg goed doen maar dit is toch wel heel sneu zeg. Laat jezelf niet zo kennen joh :')
Slechte verliezers.
pi_165314642
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef Caland het volgende:
PSV weigert na duel met Atlético Madrid interviews aan Ziggo vanwege commentaar Sierd de Vos http://s.ad.nl/4376474

Ik vond PSV het met media juist wel erg goed doen maar dit is toch wel heel sneu zeg. Laat jezelf niet zo kennen joh :')
:D

Dit is wat sneu. Zou Thijs wat hebben tegen Sierd? Al zou ik dat ook wel weer begrijpen, maar niet in deze context.
pi_165314720
quote:
2s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:11 schreef Evertjan het volgende:
ADSportwereld twitterde op woensdag 14-09-2016 om 11:05:28 PSV weigert na duel met Atlético Madrid interviews aan Ziggo vanwege commentaar Sierd de Vos https://t.co/fYJ4tFNAMa reageer retweet
Thijsje Slegers is mad op elSierd
haha Sierd _O_
  woensdag 14 september 2016 @ 11:49:02 #47
131800 Tarado
capô de fusca
pi_165314819
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:30 schreef Caland het volgende:
PSV weigert na duel met Atlético Madrid interviews aan Ziggo vanwege commentaar Sierd de Vos http://s.ad.nl/4376474

Ik vond PSV het met media juist wel erg goed doen maar dit is toch wel heel sneu zeg. Laat jezelf niet zo kennen joh :')
Dit is wel kinderachtig inderdaad
  woensdag 14 september 2016 @ 11:49:29 #48
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_165314825
Sierd ging natuurlijk wel echt te ver. Je kunt niet als commentator op de Nederlandse televisie zo overduidelijk je sympathie voor de Spaanse tegenstander tonen. Een zeker mate van objectiviteit was gepast geweest.

Dat gezegd hebbende vind ik dat PSV dit te zwaar aanzet. Cocu had het gesprek aan moeten gaan met Sierd en daarbij gewoon ludiek een opmerking moeten maken over het supportersgedrag van Sierd.
  woensdag 14 september 2016 @ 11:51:02 #49
131800 Tarado
capô de fusca
pi_165314845
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:49 schreef BadderHaring het volgende:
Sierd ging natuurlijk wel echt te ver. Je kunt niet als commentator op de Nederlandse televisie zo overduidelijk je sympathie voor de Spaanse tegenstander tonen. Een zeker mate van objectiviteit was gepast geweest.

Dat gezegd hebbende vind ik dat PSV dit te zwaar aanzet. Cocu had het gesprek aan moeten gaan met Sierd en daarbij gewoon ludiek een opmerking moeten maken over het supportersgedrag van Sierd.
Het was toch niet op het open net?

dat ze hem erop zetten bij Ziggo kan je je twijfels over hebben maar zijn clubvoorkeur is algemeen bekend.
pi_165314851
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:49 schreef BadderHaring het volgende:
Sierd ging natuurlijk wel echt te ver. Je kunt niet als commentator op de Nederlandse televisie zo overduidelijk je sympathie voor de Spaanse tegenstander tonen. Een zeker mate van objectiviteit was gepast geweest.

Dat gezegd hebbende vind ik dat PSV dit te zwaar aanzet. Cocu had het gesprek aan moeten gaan met Sierd en daarbij gewoon ludiek een opmerking moeten maken over het supportersgedrag van Sierd.
Ik heb Cocu nog nooit betrapt op iets ludieks of een grap.
Gino ♥
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')