abonnement Unibet Coolblue
pi_165308210
Het internet is in rep en roer om een rare gebeurtenis. Overal ter wereld worden sinds een paar dagen zogenaamde 'beast'-bills gevonden. Biljetten in de vorm van 1 dollar biljetten, zelfde papier en inkt alleen met een wel heel erg vreemde boodschap.

Hier alvast een plaatje van zowel de voorkant als de achterkant van de beast bill:



De plekken waar deze vreemde biljetten gevonden zijn zijn voor nu:

- Alle 50 staten van de VS
- Frankrijk
- Denemarken

Kan zijn dat er meer zijn die zich nog niet gemeld hebben.

Het lijkt erop de de bill een apocalyptische gebeurtenis voorspelt welke te gebeuren staat op 14 september.

Aangezien het biljet vol staat met logo’s van corporaties lijkt me een ARG voor een film of zo uitgesloten.

Verder kwam tijdens dezelfde zoektocht het volgende aan bod, een voicemail van de United Nations van eergisteren. General Assembly. De man barst in tranen uit als hij inspreekt dat er een ‘undeclared war’ is uitgebroken. Hij spreekt over WW3.

Hier is de link daarnaar:
https://clyp.it/22rilybj

Het is me nog niet duidelijk of het een met het ander te maken heeft.

Hier de countdown clock, we hebben nog 4,5 dag om uit te vinden wat dit in godsnaam moge voorstellen.
http://www.badselfeater.com

Voor meer achtergrond informatie hier de badselfeater reddit (anagram voor Federal Beast)
https://www.reddit.com/r/badselfeater

En nog een linkje naar iemand die iets met de bills te maken heeft op facebook.
https://www.facebook.com/ThankMrTeeth/posts/658757174287957

En nog een resource naar het AR15.com forum waar dappere onderzoekers strijden voor de waarheid:
http://www.ar15.com/forum(...)ppearing.html&page=1

Er is nog veel meer te delen maar graag doe ik dat in dit topic als daar animo voor is.

Iemand hier al mee bekend en weet wat dit mag zijn?

Wat opmerkelijk is is dat MrTeeth herhaaldelijk is gevraagd of dit een grap is of niet. En hij spreekt dat het serieus is en dat er grote 'horrors' aan zitten te komen.

Een maker van een ARG communiceert niet omdat hij dan moet toegeven dat het nep is.
pi_165308223
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:23 schreef Naimed het volgende:

[..]

Slechts poppetjes ja, want het zijn de corporaties die via lobbies en campagnesteun uiteindelijk de zaken op de achtergrond proberen te beïnvloeden. Maar het lang niet sensationeel als wordt gedacht.
Klopt deels wat je zegt. Het zijn slechts een handjevol mensen waaronder de familie Rothschild (bepaalde personen uit deze gigantisch machtige familie). Zo las ik ongeveer 10 jaar geleden een stuk dat deze mensen langzaamaan werken om voor het jaar 2100 (ongeveer) de bevolking willen halveren door oorlogen te laten uitbreken etc om zodoende meer controle en grip te hebben op de wereld etc etc. Het lijkt tot nu toe wel allemaal volgens plan te verlopen. Dit kwam uit de jaren 50 tijdens een of andere bijeenkomst. Dit zag ik tijdens die docu bij National Geographic ook voorbij komen overigens.
pi_165308306


Wie is de man achter de slang? Poetin + wereldbeker voetbal + lange arm van Stalin die hem vasthoudt.


Of zie ik het verkeerd?
pi_165308325
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
Zo las ik ongeveer 10 jaar geleden een stuk dat deze mensen langzaamaan werken om voor het jaar 2100 (ongeveer) de bevolking willen halveren door oorlogen te laten uitbreken etc om zodoende meer controle en grip te hebben op de wereld etc etc.
Je zou toch zeggen dat ze meer dan genoeg geld hebben om alles te kopen wat ze ooit maar zouden willen. Ga gewoon lekker chillen chillen chillen in een bubbelbad zou ik zeggen :+

Ergo: waarom zouden die meer controle en grip willen hebben op de wereldbevolking? Ze hebben zoveel geld dat krijgen ze nooit meer op in 1000 jaar al zouden ze het willen!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_165308342
The Division 2 aankondiging?

https://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Clancy%27s_The_Division

Het verhaal van The Division 1:

"On Black Friday, a smallpox pandemic, transmitted by a virus planted on banknotes, sweeps through New York City. The disease, known as "Green Poison" or "The Dollar Flu", causes widespread chaos, and Manhattan is placed under quarantine. The U.S. Government activates sleeper agents in the population who operate for the Strategic Homeland Division, or simply "The Division"

Mogelijke aankonding van Deel 2 of DLC.

Edit:

Er is een film op komst?

On June 1, 2016, it was announced that the studio is developing a live action movie with Jake Gyllenhaal starring and who will also produce the film as with Ubisoft's Gerard Guillemot, while the studio is currently looking for a writer to pen the film's script.[58] On July 26, 2016, The Hollywood Reporter has reported that Jessica Chastain was in negotiations to appear in the film[59] and on August 2, 2016, The Wrap reported that Chastain was officially cast.[60]
pi_165308367
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:30 schreef Geralt het volgende:
Je zou toch zeggen dat ze meer dan genoeg geld hebben om alles te kopen wat ze ooit maar zouden willen. Ga gewoon lekker chillen chillen chillen in een bubbelbad zou ik zeggen :+

Ergo: waarom zouden die meer controle en grip willen hebben op de wereldbevolking? Ze hebben zoveel geld dat krijgen ze nooit meer op in 1000 jaar al zouden ze het willen!
Extreem rijke en machtige mensen denken niet zo simpel. Die willen dat nooit meer kwijt. Zelfs na hun dood niet.
pi_165308370
Ik geef het op, ik zie het morgen wel.
pi_165308373
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:30 schreef Geralt het volgende:
Je zou toch zeggen dat ze meer dan genoeg geld hebben om alles te kopen wat ze ooit maar zouden willen. Ga gewoon lekker chillen chillen chillen in een bubbelbad zou ik zeggen :+

Ergo: waarom zouden die meer controle en grip willen hebben op de wereldbevolking? Ze hebben zoveel geld dat krijgen ze nooit meer op in 1000 jaar al zouden ze het willen!
Ze willen de controle houden en bepalen welke richting de aarde gaat etc etc.
pi_165308433
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:30 schreef Naimed het volgende:
The Division 2 aankondiging?

https://en.wikipedia.org/wiki/Tom_Clancy%27s_The_Division

Het verhaal van The Division 1:

"On Black Friday, a smallpox pandemic, transmitted by a virus planted on banknotes, sweeps through New York City. The disease, known as "Green Poison" or "The Dollar Flu", causes widespread chaos, and Manhattan is placed under quarantine. The U.S. Government activates sleeper agents in the population who operate for the Strategic Homeland Division, or simply "The Division"

Mogelijke aankonding van Deel 2 of DLC.
Het zou allemaal kunnen natuurlijk en het zou een best wel geniale actie zijn en alles, maar toch, zoveel websites hebben het er niet over. Je wilt, lijkt me, zoveel mogelijk publiek bereiken en daar lijkt deze actie niet echt op gericht. Buiten FOK!, ar15 en reddit lees ik er maar vrij weinig over eerlijk gezegd. Dus het lijkt me niet :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_165308446
Facebook pagina niet meer bereikbaar, die van Mr.Teeth

Of ben ik de enige die daar last van heeft
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 september 2016 @ 23:34:23 #11
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_165308447
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Klopt deels wat je zegt. Het zijn slechts een handjevol mensen waaronder de familie Rothschild (bepaalde personen uit deze gigantisch machtige familie). Zo las ik ongeveer 10 jaar geleden een stuk dat deze mensen langzaamaan werken om voor het jaar 2100 (ongeveer) de bevolking willen halveren door oorlogen te laten uitbreken etc om zodoende meer controle en grip te hebben op de wereld etc etc. Het lijkt tot nu toe wel allemaal volgens plan te verlopen. Dit kwam uit de jaren 50 tijdens een of andere bijeenkomst. Dit zag ik tijdens die docu bij National Geographic ook voorbij komen overigens.
En National Geographic zou dat zomaar uit mogen zenden als dat allemaal echt waar is? :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_165308464
Facebook is down van MrTeeth :o
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 september 2016 @ 23:35:11 #13
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_165308476
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:29 schreef glazenbak123 het volgende:
[ afbeelding ]

Wie is de man achter de slang? Poetin + wereldbeker voetbal + lange arm van Stalin die hem vasthoudt.

Of zie ik het verkeerd?
Ik zie die hele slang niet eens :'(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_165308487
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]

En National Geographic zou dat zomaar uit mogen zenden als dat allemaal echt waar is? :+
De vrijmetselarij is geen geheim (nooit geweest ook) alleen zijn er slechts een aantal leden bekend en zeer zeker niet allemaal. Als je eens op vakantie gaat naar Mexico, USA etc daar kun je ook genoeg aanwijzingen vinden van het bestaan van deze organisatie.
pi_165308502
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Klopt deels wat je zegt. Het zijn slechts een handjevol mensen waaronder de familie Rothschild (bepaalde personen uit deze gigantisch machtige familie). Zo las ik ongeveer 10 jaar geleden een stuk dat deze mensen langzaamaan werken om voor het jaar 2100 (ongeveer) de bevolking willen halveren door oorlogen te laten uitbreken etc om zodoende meer controle en grip te hebben op de wereld etc etc. Het lijkt tot nu toe wel allemaal volgens plan te verlopen. Dit kwam uit de jaren 50 tijdens een of andere bijeenkomst. Dit zag ik tijdens die docu bij National Geographic ook voorbij komen overigens.
Tja, en Edmond James de Rothschild was de eigenaar van het schilderij van het meisje op de schommel waar Hillary en Trump voor stonden. En Hillary is goed bevriend met Lynn Forester de Rothschild.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_165308504
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:34 schreef Geralt het volgende:
Facebook is down van MrTeeth :o
_O-
  dinsdag 13 september 2016 @ 23:36:22 #17
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_165308511
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik zie die hele slang niet eens :'(
Rechts onderin, in die cirkels.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_165308512
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:34 schreef schommelstoel het volgende:
Facebook pagina niet meer bereikbaar, die van Mr.Teeth

Of ben ik de enige die daar last van heeft
Same here
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_165308518
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik zie die hele slang niet eens :'(
Sorry wat dom lullen van mij. Das geen slang das vrouwe justitia die daar met een zwaard in de buik op de grond ligt.
pi_165308532
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:36 schreef Montagui het volgende:

[..]

Tja, en Edmond James de Rothschild was de eigenaar van het schilderij van het meisje op de schommel waar Hillary en Trump voor stonden. En Hillary is goed bevriend met Lynn Forester de Rothschild.
Dit dus
pi_165308540
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:36 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Rechts onderin, in die cirkels.
Nee sorry foutje van mij. De slang is vrouwe justitia. Is helemaal geen slang. Daarachter zie je de man die iets vasthoudt. Verborgen boodschap in dat plaatje
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 september 2016 @ 23:37:44 #22
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_165308553
Overigens is het natuurlijk wel zo dat je, wanneer je puissant rijk bent met je hele familie, sowieso beschuldigd gaat worden van het uitoefenen van allerlei vage machtsspelletjes :P

Dat valt ook maar te zien in hoeverre dat allemaal waar is.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_165308590
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:29 schreef glazenbak123 het volgende:
[ afbeelding ]

Wie is de man achter de slang? Poetin + wereldbeker voetbal + lange arm van Stalin die hem vasthoudt.

Of zie ik het verkeerd?
Waar zij jij poetin?
Of stalin for that matter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_165308594
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:37 schreef heywoodu het volgende:
Overigens is het natuurlijk wel zo dat je, wanneer je puissant rijk bent met je hele familie, sowieso beschuldigd gaat worden van het uitoefenen van allerlei vage machtsspelletjes :P

Dat valt ook maar te zien in hoeverre dat allemaal waar is.
Enig idee HOE rijk de Rothschilds zijn? Die kunnen IEDER mens op aarde meteen miljonair maken. Zitten in zowat iedere grote bank, mijnen, muziek etc etc
  dinsdag 13 september 2016 @ 23:39:01 #25
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_165308595
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:37 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Nee sorry foutje van mij. De slang is vrouwe justitia. Is helemaal geen slang. Daarachter zie je de man die iets vasthoudt. Verborgen boodschap in dat plaatje
Dat is volgens mij de balans van de weegschaal.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_165308629
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:37 schreef heywoodu het volgende:
Overigens is het natuurlijk wel zo dat je, wanneer je puissant rijk bent met je hele familie, sowieso beschuldigd gaat worden van het uitoefenen van allerlei vage machtsspelletjes :P

Dat valt ook maar te zien in hoeverre dat allemaal waar is.
er is niks van 'waar' natuurlijk. Als ze echt iets op de tafel wilde brengen dan gingen ze geen photoshop puzeltjes in elkaar knutselen op facebook. Sorry, het is hoe dan ook een Hoax. punt.
pi_165308637
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:36 schreef Montagui het volgende:

[..]

Tja, en Edmond James de Rothschild was de eigenaar van het schilderij van het meisje op de schommel waar Hillary en Trump voor stonden. En Hillary is goed bevriend met Lynn Forester de Rothschild.
Kijk nu wordt het interessant. Misschien zien morgen de mensen eens in waar ze in godsnaam mee bezig zijn. Stemmen uitbrengen op 2 idioten van mensen die menen dat ze het voor het zeggen moeten hebben. Er wordt door de waan heengekeken en de sluierige mist wordt ijlhelder.
pi_165308647
Kun je zelf zo snel een facebookaccount neerhalen?
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_165308656
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:40 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Kun je zelf zo snel een facebookaccount neerhalen?
Ja, je kunt je account op nonactief zetten en permanent verwijderen. Instant.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 september 2016 @ 23:41:59 #30
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_165308670
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:39 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Enig idee HOE rijk de Rothschilds zijn? Die kunnen IEDER mens op aarde meteen miljonair maken. Zitten in zowat iedere grote bank, mijnen, muziek etc etc
Ja, dat bedoel ik dus :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 13 september 2016 @ 23:42:59 #31
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_165308694
Of iemand brengt naar buiten dat Hillary en Trump de verkiezingen zo opgezet hebben om een hele dure diamant te kunnen stelen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_165308703
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:38 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Waar zij jij poetin?
Of stalin for that matter
Boven de punt van de dolk is het silhouet van een man getekend. Hij houdt aan de rechterkant van aanschouwing iets vast met een lange arm. Goed kijken. Beetje beeldbedrog zoals in foto's waar je 2 of 3 verschillende gezichten in kunt zien.
  dinsdag 13 september 2016 @ 23:44:25 #33
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_165308732
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:42 schreef heywoodu het volgende:
Of iemand brengt naar buiten dat Hillary en Trump de verkiezingen zo opgezet hebben om een hele dure diamant te kunnen stelen.
Ik hou het er op dat morgen hun buitenechtelijke relatie bekend gemaakt wordt.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_165308739
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:39 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Dat is volgens mij de balans van de weegschaal.
Goed kijken, waarom houdt die kale met zn lange arm dat ding dan vast? En hij houdt hem schuin. Rare manier van de 'balans van de weegschaal' portretteren.
pi_165308789
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:42 schreef heywoodu het volgende:
Of iemand brengt naar buiten dat Hillary en Trump de verkiezingen zo opgezet hebben om een hele dure diamant te kunnen stelen.
Dat zou helemaal geweldig zijn haha. En eigenlijk leven we wel in zo'n simpele wereld, hoe humorvol je het ook brengt.
pi_165308795
Een dingetje dat me al heel lang door het hoofd speeld. Kijk, als je op die timer pagina komt, dan zie je het Disney logo en het Apple logo vrij prominent in beeld. We weten dat ze met elkaar een samenwerkingsverband zijn aangegaan.

Zou het niet zo zijn, dat hier nu de eerste productie van Appel en Disney gaat worden aangekondigd? Misschien nieuwe verfilming van Dan Brown?
  dinsdag 13 september 2016 @ 23:47:00 #37
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_165308796
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:44 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Goed kijken, waarom houdt die kale met zn lange arm dat ding dan vast? En hij houdt hem schuin. Rare manier van de 'balans van de weegschaal' portretteren.
Die kale met die lange arm, is de balans. Daar hangen normaal de twee schaaltjes aan.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_165308855
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:40 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Kijk nu wordt het interessant. Misschien zien morgen de mensen eens in waar ze in godsnaam mee bezig zijn. Stemmen uitbrengen op 2 idioten van mensen die menen dat ze het voor het zeggen moeten hebben. Er wordt door de waan heengekeken en de sluierige mist wordt ijlhelder.
Tja, het John Milton vers wat sloeg op Samson tegelijk met de foto van Hillary met zonnebril had ook als thema 'blind'.

“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_165308867
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:47 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Die kale met die lange arm, is de balans. Daar hangen normaal de twee schaaltjes aan.
Sinds wanneer fungeert die kale als een parabel van de balans? En ik zie geen weegschaal
pi_165308873
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:47 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Die kale met die lange arm, is de balans. Daar hangen normaal de twee schaaltjes aan.
++

Omg ik blijf naar de plaatje staren maar zie niets _O-
Buiten een doodskop boven de dolk
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 13 september 2016 @ 23:52:01 #41
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_165308919
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:49 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Sinds wanneer fungeert die kale als een parabel van de balans? En ik zie geen weegschaal
Er is ook geen sprake van een "kale".
Achter vrouwe justitia liggen de restanten van haar weegschaal. Twee schalen en een balans. Ik zit mobiel, dus ik kan die weegschaal zo snel niet hier posten.
Google eens op vrouwe justitia, dan zie je wat ik bedoel.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_165308921
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:48 schreef Montagui het volgende:

[..]

Tja, het John Milton vers wat sloeg op Samson tegelijk met de foto van Hillary met zonnebril had ook als thema 'blind'.

[ afbeelding ]
Samson van Gert? :'( sorry dat ik er niet alles vanaf weet. Zal dan wel Samson van Delilah zijn alhoewel ik die ook alleen bij naam ken.
Mensen zijn ook wel blind, we worden blind gehouden, wij zijn tot veel meer in staat.
pi_165308952
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:52 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Er is ook geen sprake van een "kale".
Achter vrouwe justitia liggen de restanten van haar weegschaal. Twee schalen en een balans. Ik zit mobiel, dus ik kan die weegschaal zo snel niet hier posten.
Google eens op vrouwe justitia, dan zie je wat ik bedoel.
Jij ziet die kale gewoon niet! Het plaatje is gezichtsbedrog zoals ik al zei, je moet "2 keer kijken" voordat je hem ziet!!! Dan teken ik hem zo als ik in bed lig wel uit met paint op de laptop als niemand het ziet behalve ik. Heel duidelijk, ik lieg niet
pi_165308966
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:06 schreef BarryOSeven het volgende:
Nieuwe Mr. Teeth

[ afbeelding ]

If this page goes dark, some of you will know where to find me.
Hij begint zich nu al in te dekken ?

Ik begin echt te denken dat het gewoon één grote grap is, wel een goede dan trouwens. Maar als ze echt dreiging hierin hadden gezien hadden ze het allang al plat gelegd lijkt me.

TS vertrouw ik ook voor geen meter. Eerst opent hij zelf dit topic en vergolgens heeft hij ineens zogenaamd inside informatie verkregen van meerdere mensen. Niet van één iemand, nee van een groep mensen. Heel verdacht allemaal. Heel het internet zoekt naar de oplossing (waaronder ts) maar TS kent ineens een een aantal mensen die er meer van af weten.

Ik denk dat we morgen gewoon keihard getrolt worden. Misschien om het af te maken vlak van te voren nog even alles offline gooien en vervolgens geruchten verspreiden dat Mr Teeth gepakt zou zijn ofzo.
pi_165308968
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:52 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Samson van Gert? :'( sorry dat ik er niet alles vanaf weet. Zal dan wel Samson van Delilah zijn alhoewel ik die ook alleen bij naam ken.
Mensen zijn ook wel blind, we worden blind gehouden, wij zijn tot veel meer in staat.
Juist. Die van Delilah. Samson werd blind gemaakt. De schrijver, John Milton, werd zelf blind. Samson was ook ijdel, wat je zeker ook van Hillary kunt zeggen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 13 september 2016 @ 23:56:56 #46
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_165309027
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:53 schreef glazenbak123 het volgende:

[..]

Jij ziet die kale gewoon niet! Het plaatje is gezichtsbedrog zoals ik al zei, je moet "2 keer kijken" voordat je hem ziet!!! Dan teken ik hem zo als ik in bed lig wel uit met paint op de laptop als niemand het ziet behalve ik. Heel duidelijk, ik lieg niet
Ik zeg ook zeker niet dat je liegt, geloof me.
Alleen zie ik niet wat jij ziet en vice versa. Je tekening zal misschien duidelijkheid geven.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_165309045
http://www.zerohedge.com/(...)are-trade-controls-n

Geen idee... maar klinkt niet ok?
pi_165309140
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:54 schreef Sjemmert het volgende:
TS vertrouw ik ook voor geen meter. Eerst opent hij zelf dit topic en vergolgens heeft hij ineens zogenaamd inside informatie verkregen van meerdere mensen. Niet van één iemand, nee van een groep mensen. Heel verdacht allemaal. Heel het internet zoekt naar de oplossing (waaronder ts) maar TS kent ineens een een aantal mensen die er meer van af weten.
quote:
3s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:17 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat doet ie niet want hij weet het niet.
Is net als met die biljetten wat hij zogenaamd kreeg gewoon een beetje spielerij om het topic meer cachet te geven zoals ik toen ook al direct zei en zelf even een printje gemaakt had van zo een biljet.

Dus even roepen dat je erachter gekomen bent en je weet zeker dat het topic/TS aandacht krijgt tot het moment daar is.

Ik verbaas me er dan ook over dat er klaarblijkelijk een hoop mensen zijn die denken dat TS het allemaal wel eventjes ontrafeld heeft. Dat is niet zo.

Ergo: mekker daar niet zo over door. TS heeft dat gewoon geroepen in een moment van verstandsverbijstering toen hij dacht ow leuk ik doe net of ik het weet.

Laat gewoon zitten en verder met posts van MrTeeth zn facebook zou ik zeggen en dan zien we na donderdagochtend 01:00 uur wel hoe en of en wat :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_165309162
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:57 schreef Naimed het volgende:
http://www.zerohedge.com/(...)are-trade-controls-n

Geen idee... maar klinkt niet ok?
Las het ook. Geen idee wat daarvan te denken. Ik heb daar geen verstand van.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_165309189
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:56 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Ik zeg ook zeker niet dat je liegt, geloof me.
Alleen zie ik niet wat jij ziet en vice versa. Je tekening zal misschien duidelijkheid geven.
Ik zie ook wel wat jij ziet, die rotzooi wat daar aan diggelen op de grond ligt maar naardat ik beter keek zag ik de man ook pas. Ik ga hem tekenen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')