abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 september 2016 @ 22:15:57 #201
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_165352327
De zeiktrolletjes hier zijn net als gristenen tegen het homohuwelijk,
Do like it? Dont get one
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_165352374
Sinds iPhone 2g heb ik elke 2 jaar mijn iPhone geüpgraded. Dit is de eerste keer dat ik sterk twijfel om het te doen. Heb nu een 2 jaar oude iPhone 6 en vind het wel prima eigenlijk. Is snel genoeg. Het serieuze werk doe ik op mijn laptop en foto's maken doe ik als beroep, dus die taken heeft de iPhone bij mij ook niet.

De vraag is: Kakt Apple in of kakt de smartphone-wereld in? Is het summum wel zo'n beetje bereikt?

Apple Watch ook dikke onzin. Heb een Nike+ GPS horloge bij het hardlopen en zie voor alsnog geen reden om die in te wisselen voor een Apple Watch. Om notificaties en apps geef ik niets, die krijg ik al in mijn binnenzak. Ik ga met Apple's strategie van "Keep it simple" :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende upgrade wordt mijn MBP denk ik. Op dat vlak gaan we eigenlijk progressie zien bij Apple.

[ Bericht 9% gewijzigd door Moody op 15-09-2016 22:27:51 ]
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_165353225
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 17:14 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Daarnaast levert die ook een 3,5 mm audio-jack.
Het ontwerp is zeker niet minder mooi (vergelijkbaar) en het kost veel minder terwijl het een minder gesloten systeem is (audio-formats, software die je wil installeren).
Ik hoef er niet over na te denken als ik kies tussen Samsung en Apple.
Deze reviewer eveneens niet.
http://www.techradar.com/(...)dge-1315189/review/9
The best smartphone in the world right now

"Apple zou de schermen laten maken door Samsung, dat bezig zou zijn de bouw van een nieuwe OLED-fabriek."

Dat is het verhaal bij Apple in de afgelopen jaren. Vroeger gebruikte Apple tenminste nog een andere CPU, tegenwoordig gebruikt het dezelfde hardware maar dan vaak iets ouder, lopen ze wat achter met nieuwe hardware te implementeren (OLED, niet standaard SSD, DDR3 i.p.v. DDR4, 3 generaties oude CPU...) en verkopen ze het voor een hogere prijs. Je betaalt een hoop extra voor de hardware voor het merknaampje en eventueel de software. Ik ben benieuwd hoelang ze daar nog mee wegkomen.
Het is namelijk compleet onzinnig om per definitie de allernieuwste techniek in je product te implementeren. Nieuw staat niet gelijk aan beter. Nieuwe techniek is vaak duur en minder betrouwbaar. OLED is daar een goed voorbeeld van.

Vaak is nieuwe techniek ook in slechts een paar aspecten beter, maar in andere aspecten juist een achteruitgang. Een octocore kan weliswaar krachtiger zijn dan een dualcore maar ook een stuk minder energiezuinig. Kies je dan voor de extra prestaties of voor de langere batterijduur? In zulke gevallen is er dus voor zowel de nieuwe techniek als de 'oude' techniek iets te zeggen. Apple maakt zulke afwegingen net als elk ander bedrijf, alleen implementeert Apple geen nieuwe techniek vanwege de marketing-appeal maar vanwege de toegevoegde waarde voor de gebruiker.
  donderdag 15 september 2016 @ 22:58:49 #204
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_165354243
Woepwoep, track&trace in de bus, morgen komt m'n 7 binnen. *O*.

Ik hoor nu overal wel geruchten dat er geen headphone jack op zou zitten. Dat is bullshit toch? :'). Dat zouden ze toch niet doen?
Ik ga naar huis.
  donderdag 15 september 2016 @ 23:06:56 #205
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_165354679
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 22:17 schreef Moody het volgende:
foto's maken doe ik als beroep, dus die taken heeft de iPhone bij mij ook niet.
Maar dan jij bij uitstek de persoon die in mijn ogen een oordeel over de kwaliteit van de camera kan geven. Apple zegt dat toon aangevende fotograven super enthousiast zijn. Wat is jou mening als ik vragen mag?

quote:
De vraag is: Kakt Apple in of kakt de smartphone-wereld in? Is het summum wel zo'n beetje bereikt?

Het dak is bereikt, sneller dan nu maakt weinig verschil net als resolutie. Je kan aan de hand van patenten zien waar bv apple aan denkt, en daar zitten best leuke dingen tussen. Helaas is vaak de techniek nog niet in staat om het te bewerkstellige.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_165355640
Is het nu veilig om te updaten? (iPhone 6)
pi_165355698
quote:
11s.gif Op donderdag 15 september 2016 23:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Is het nu veilig om te updaten? (iPhone 6)
Ja. Denk het wel.
Heb afgelopen nacht ge-update. En alles ging goed. Geen rare dingen.
Ook een 6.
Make my day!
pi_165356050
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 22:17 schreef Moody het volgende:
Sinds iPhone 2g heb ik elke 2 jaar mijn iPhone geüpgraded. Dit is de eerste keer dat ik sterk twijfel om het te doen. Heb nu een 2 jaar oude iPhone 6 en vind het wel prima eigenlijk. Is snel genoeg. Het serieuze werk doe ik op mijn laptop en foto's maken doe ik als beroep, dus die taken heeft de iPhone bij mij ook niet.

De vraag is: Kakt Apple in of kakt de smartphone-wereld in? Is het summum wel zo'n beetje bereikt?

Apple Watch ook dikke onzin. Heb een Nike+ GPS horloge bij het hardlopen en zie voor alsnog geen reden om die in te wisselen voor een Apple Watch. Om notificaties en apps geef ik niets, die krijg ik al in mijn binnenzak. Ik ga met Apple's strategie van "Keep it simple" :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende upgrade wordt mijn MBP denk ik. Op dat vlak gaan we eigenlijk progressie zien bij Apple.
Samsung heeft ook al wireless opladen en OLED-schermen maar die blinde Apple-fanboys zitten nog steeds te zaniken als je daar over begint. Apple is al heel lan niet meer innovatief. Eigenlijk heeft Apple niks uit gevonden. Ze zijn gewoon heel goed in hardop roepen dat ze innovatief zijn. En tegenspraak wordt niet geaccepteerd. :')
pi_165356220
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 23:44 schreef Atak het volgende:

[..]

Samsung heeft ook al wireless opladen en OLED-schermen maar die blinde Apple-fanboys zitten nog steeds te zaniken als je daar over begint. Apple is al heel lan niet meer innovatief. Eigenlijk heeft Apple niks uit gevonden. Ze zijn gewoon heel goed in hardop roepen dat ze innovatief zijn. En tegenspraak wordt niet geaccepteerd. :')
Triest dat je dit post in een iPhone topic.
Wie neem je nu in de maling?
Make my day!
  vrijdag 16 september 2016 @ 00:48:34 #210
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_165357462
Dus, in ander nieuws:
Mijn favo agenda app Sunrise is er mee gestopt. Het team is overgekocht door Microsoft en de nieuwe Outlook heeft heel veel van de functionaliteit over genomen..

Maar ik heb geen behoefte aan een nieuwe mail + calender app.
Ik wil een nieuwe calender app, en ik heb geen zin om op de app te drukken, dan op agenda te klikken en m'n agenda te zien.

Kortom: wie heeft er tips voor agenda apps die net zo fijn zijn als Sunrise was, met bv Facebook event sync, batchnummering van de datum, snel overzicht van de maand, etc...

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_165357480
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 23:44 schreef Atak het volgende:

[..]

Samsung heeft ook al wireless opladen en OLED-schermen maar die blinde Apple-fanboys zitten nog steeds te zaniken als je daar over begint. Apple is al heel lan niet meer innovatief. Eigenlijk heeft Apple niks uit gevonden. Ze zijn gewoon heel goed in hardop roepen dat ze innovatief zijn. En tegenspraak wordt niet geaccepteerd. :')
Geen enkel merk is innovatief, ook Samsung niet. Mooie en goede telefoons, maar niet innovatief.
Het is wat het is.
pi_165357782
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 23:44 schreef Atak het volgende:

[..]

Samsung heeft ook al wireless opladen en OLED-schermen maar die blinde Apple-fanboys zitten nog steeds te zaniken als je daar over begint. Apple is al heel lan niet meer innovatief. Eigenlijk heeft Apple niks uit gevonden. Ze zijn gewoon heel goed in hardop roepen dat ze innovatief zijn. En tegenspraak wordt niet geaccepteerd. :')
+ OLED
+ audiojack
+ betere waterbestendigheid
+ draadloos opladen
+ meer softwareondersteuning (extensies (bijv. FLAC) en programma's)
+ minder duur

Het enige wat nog voor Apple pleit wat er wezenlijk toe doet is de software maar goed, iedereen moet dat lekker zelf weten, als iemand 100-200 euro meer wil betalen voor minder hardware en iets andere software dan staat hem/haar dat natuurlijk vrij. :)

Bij desktops verkoopt Apple inmiddels al jarenlang dezelfde hardware (CPU + RAM van jaren geleden en met grafische kaarten lopen ze ook aardig achter), standaard zonder SSD.
Apple innoveerde in het verleden meer, bij de desktop hadden ze eerder een betere GUI dan Windows. In tegenstelling tot wat veel mensen denken is de GUI geen uitvinding van Apple, dat was door Xerox (kopieermachines) uitgevonden, inclusief de muis. :)
Ik geef Apple de krediet voor het vroeg gebruiken van een GUI, het vroeg komen met een smartphone en een MP3-speler (die kwalitatief al snel werd ingehaald door andere merken) en voor het feit dat ze met haptic feedback en 3d-touch iets nieuws proberen, wat echter weinig succes heeft tot nu toe.

[ Bericht 23% gewijzigd door Bram_van_Loon op 16-09-2016 01:25:02 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  vrijdag 16 september 2016 @ 06:46:15 #213
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_165358713
Apple is nooit inovatoef geweest of heeft dat willen zijn. Net als voor op lopen met de nieuwste techniek. Apple wil alleen de aller beste apparaten produceren waar van zij denken dat de mensen het nodig hebben zonder het te weten. Dat zei Jobs al en een paar jaar geleden Tim ook. De MP3 speler bestond al lang echter had Apple er een andere visio voor en kwam met de Ipod. De telefoon inclusief toutch screen bestond al maar Apple vond dat het anders kon en kwam met de Iphone. In beide gevallen een veel betere versie van wat er toen was. Wat je nu ziet is dat het plafond bereikt is voor telefoon fabrikanten, nu zijn er dingen die Apple nog kan toepassen, oled of draadloos opladen inderdaad. Echter zal er een reden zijn dat ze dit nog niet toepassen op hun telefoon. De techniek hebben ze al in huis, zie de Watch.

Betreft computehardware. Tja het moet platter, lichter en kleiner. Dat is een keuze, Apple gokt er op dat een minder krachtige laptop die wel dun is dat geen is wat klanten meer gebruiken. En laten we eerlijk zijn, de gemiddelde persoon die zijn laptop mee neemt heeft meer baat bij minder gewicht dan zwaardere laptop met i7. Het briefjes schrijven of internetten gaat daar echt niet sneller door. Pc gamen is nooit belangrijk geweest voor Apple dus waarom een super zware dikke videokaart inbouwen die ruimte in neemt en meer stroom trekt? Ipv mindere specs maar wel een accu duur heeft van 10uur plus.

Tja en zo moet men keuzes maken. En de prijs? Ach als iemand het wil kopen... waarom niet.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_165358731
quote:
11s.gif Op vrijdag 16 september 2016 00:48 schreef timbob het volgende:
Dus, in ander nieuws:
Mijn favo agenda app Sunrise is er mee gestopt. Het team is overgekocht door Microsoft en de nieuwe Outlook heeft heel veel van de functionaliteit over genomen..

Maar ik heb geen behoefte aan een nieuwe mail + calender app.
Ik wil een nieuwe calender app, en ik heb geen zin om op de app te drukken, dan op agenda te klikken en m'n agenda te zien.

Kortom: wie heeft er tips voor agenda apps die net zo fijn zijn als Sunrise was, met bv Facebook event sync, batchnummering van de datum, snel overzicht van de maand, etc...
Geen idee of er een fb koppeling in zit, want die gebruik ik niet, maar gebruik zelf al tijden
Week Calendar
https://appsto.re/nl/ukOTw.i
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 16 september 2016 @ 08:39:37 #215
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_165359196
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 01:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

+ OLED
+ audiojack
+ betere waterbestendigheid
+ draadloos opladen
+ meer softwareondersteuning (extensies (bijv. FLAC) en programma's)
+ minder duur

Het enige wat nog voor Apple pleit wat er wezenlijk toe doet is de software maar goed, iedereen moet dat lekker zelf weten, als iemand 100-200 euro meer wil betalen voor minder hardware en iets andere software dan staat hem/haar dat natuurlijk vrij. :)

Bij desktops verkoopt Apple inmiddels al jarenlang dezelfde hardware (CPU + RAM van jaren geleden en met grafische kaarten lopen ze ook aardig achter), standaard zonder SSD.
Apple innoveerde in het verleden meer, bij de desktop hadden ze eerder een betere GUI dan Windows. In tegenstelling tot wat veel mensen denken is de GUI geen uitvinding van Apple, dat was door Xerox (kopieermachines) uitgevonden, inclusief de muis. :)
Ik geef Apple de krediet voor het vroeg gebruiken van een GUI, het vroeg komen met een smartphone en een MP3-speler (die kwalitatief al snel werd ingehaald door andere merken) en voor het feit dat ze met haptic feedback en 3d-touch iets nieuws proberen, wat echter weinig succes heeft tot nu toe.
Ik voer de trol nog een beetje. Ter educatie van de meelezers.

De software is inderdaad een reden die een meerprijs van honderden euro's rechtvaardigt. Samsung heeft daar veel minder kosten doordat ze een gratis produkt in hun telefoon opnemen. Nadeel daarvan is wel dat het gefinancierd wordt door een profiel dat ook extern verkocht wordt. Als consument heb je geen invloed en controle op wie welke data van jou opslaat en wanneer deze gebruikt wordt.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_165359211
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 23:44 schreef Atak het volgende:

[..]

Samsung heeft ook al wireless opladen en OLED-schermen maar die blinde Apple-fanboys zitten nog steeds te zaniken als je daar over begint. Apple is al heel lan niet meer innovatief. Eigenlijk heeft Apple niks uit gevonden. Ze zijn gewoon heel goed in hardop roepen dat ze innovatief zijn. En tegenspraak wordt niet geaccepteerd. :')
Gast, de enige die fanboy gedrag vertoont hier ben jij met je blinde haat :') Echt, de anti-Apple josti's zijn al jaren veel erger dan de Apple fanboys.
  vrijdag 16 september 2016 @ 09:31:52 #217
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165359713
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 19:54 schreef FredVleespet het volgende:
Wat is dat toch altijd dat mensen die totaal geen interesse hebben in een iPhone zich zo druk maken om mensen met een iPhone :') . Je leest ook overal dezelfde comments op youtube,tweakers,reddit. Elkaar alleen maar aan het na praten.

Morgen 128gb Black ^O^
Je ziet dat van playstation ook vaker bij de xboxfilmpjes dan andersom, echt, ga je ergens druk om maken ofzo...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165359757
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 19:54 schreef FredVleespet het volgende:
Wat is dat toch altijd dat mensen die totaal geen interesse hebben in een iPhone zich zo druk maken om mensen met een iPhone :') . Je leest ook overal dezelfde comments op youtube,tweakers,reddit. Elkaar alleen maar aan het na praten.

Morgen 128gb Black ^O^
Vind het ook een apart verschijnsel, laten we het maar op jaloezie houden. :P

Anyway, mijn 7 (ook 128GB Black) wordt vandaag bezorgd! Was eerst wat verwarring omdat DHL vanmorgen om 7:00 een sms stuurde dat hij maandag zou komen, maar nu heb ik bevestiging dat hij vandaag bezorgd wordt. :)
pi_165359794
Hmm, met een tweejarig Tele2 abonnement is de totale prijs voor een 128GB 7 plus maar 100 euro meer dan de losse nieuwprijs.. Mijn contract bij Vodafone loopt nog tot maart, maar het is wel verleidelijk die deal gewoon te nemen.
pi_165360086
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 09:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hmm, met een tweejarig Tele2 abonnement is de totale prijs voor een 128GB 7 plus maar 100 euro meer dan de losse nieuwprijs.. Mijn contract bij Vodafone loopt nog tot maart, maar het is wel verleidelijk die deal gewoon te nemen.
Welke bundel?
pi_165360494
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:02 schreef radeloosje1987 het volgende:

[..]

Welke bundel?
8GB, onb bellen + sms, 45/mnd + 119 bijbetaling

Zelfs als ik het abonnement maar sporadisch gebruik voor extra data, is het erg aantrekkelijk.
  vrijdag 16 september 2016 @ 10:38:06 #222
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165360669
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 09:36 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Vind het ook een apart verschijnsel, laten we het maar op jaloezie houden. :P

Anyway, mijn 7 (ook 128GB Black) wordt vandaag bezorgd! Was eerst wat verwarring omdat DHL vanmorgen om 7:00 een sms stuurde dat hij maandag zou komen, maar nu heb ik bevestiging dat hij vandaag bezorgd wordt. :)
Erg benieuwd naar de ervaringen!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_165360699
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:38 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Erg benieuwd naar de ervaringen!
Is gewoon dezelfde iPhone als 6s maar alleen geen headphonejack. Vraag me af wat je verwacht dan.
pi_165360779
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 08:41 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Gast, de enige die fanboy gedrag vertoont hier ben jij met je blinde haat :') Echt, de anti-Apple josti's zijn al jaren veel erger dan de Apple fanboys.
Apple heeft toch jarenlang lopen roepen dat ze innovatief zijn? Of ben ik nu aan het hallucineren? Dat ik nog geen eens kritiek mag uiten zegt al genoeg over de klapmongool-gehalte van sommige fanboys. Kritiek betekent trouwens niet dat ik tegen een merk ben. Dat verschil moeten de fanboys nog leren. Trouwens ben ik er ook niet mee eens dat Apple alles beter doet. Bijv Samsung gebruikt al draadloos opladen en OLED-schermen en dat hebben ze prima geïmplementeerd. Apple zal deze upgrades pas over een jaar krijgen terwijl gebruikers van andere merken nu al met die goodies zitten. Apple gebruikers moeten het aankomende jaar maar doen met hun innovatieve smartphone want want want er zit geen headphonejack. :')
pi_165361423
quote:
14s.gif Op donderdag 15 september 2016 22:58 schreef nietzman het volgende:

Ik hoor nu overal wel geruchten dat er geen headphone jack op zou zitten. Dat is bullshit toch? :'). Dat zouden ze toch niet doen?
:D

Dit moet een troll zijn toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')