abonnement Unibet Coolblue
pi_165445429
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 09:39 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

De relletjes tussen RobinOok, Pietverdriet en Duderinnetje zijn hoogst vermakelijk :Y
Behalve als je er tussen zit. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_165445440
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2016 09:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Behalve als je er tussen zit. ;(
Waarom denk je dat ik er niet post?
pi_165445443
quote:
12s.gif Op dinsdag 20 september 2016 09:41 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Waarom denk je dat ik er niet post?
Ja, begrijpelijk. Ik post ook weinig nog. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_165445467
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 08:54 schreef MutedFaith het volgende:
Echt he. Je zou bijna gaan denken dat die twee wijven gewoon lopen te trollen en willen zien hoe lang t duurt voor iedereen ze uitkotst.
Ze hebben voeding en diëtetiek gestudeerd, dat is een HBO studie :X Ik weet dat daar waarschijnlijk niet bijzonder veel wetenschappelijk onderzoek bij zit, maar toch...

Ik zou zeggen dat ze hun diploma moeten inleveren, die beroepsgroep heeft toch wel een beetje eer? :N
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 20 september 2016 @ 10:09:24 #205
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165445808
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 08:41 schreef Sjeen het volgende:

[..]

iets met dat je eieren niet zou moeten eten omdat het de menstruatie van een kip zou zijn. En verder een overload aan koolhydraten... Ow en de mooiste 'wij eten niet alleen maar groente en fruit, wij eten ook zoete aardappel en bruine rijst'.
:') :') :')

Hoe krijgen zulke mensen een podium?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_165445891
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 09:39 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

De relletjes tussen RobinOok, Pietverdriet en Duderinnetje zijn hoogst vermakelijk :Y
erg vermoeiend zal je bedoelen :O :X

Gesport net met een nog slapend lichaam :') Voordeel van het koelere weer is dus dat ik veel beter slaap, nadeel is dat ik langzaam wakker word :+
  Moderator dinsdag 20 september 2016 @ 10:29:39 #207
382129 crew  Donna
pi_165446035
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 09:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze hebben voeding en diëtetiek gestudeerd, dat is een HBO studie :X Ik weet dat daar waarschijnlijk niet bijzonder veel wetenschappelijk onderzoek bij zit, maar toch...

Ik zou zeggen dat ze hun diploma moeten inleveren, die beroepsgroep heeft toch wel een beetje eer? :N
Ach zo zijn er ook mensen die die HBO studie gedaan hebben die Liga milkbreak of een pakje Sultana een prima tussendoortje vinden. Ik heb daar persoonlijk een andere gedachte bij, maargoed.
pi_165446055
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 09:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het ergste is, ik ken echt mensen die dat doen....

Lijstjestijd:

S: uur wandelen
O: kwark
L: hard broodje met kipfilet
S: Jillian + 20 min danstraining
D: zalmpakketje
S: uur wandelen
T: bites
Ontbijt werd groene smoothie ipv kwark.
En weegschaal was - 1,1 weekendkilo ook weer weg
  dinsdag 20 september 2016 @ 10:35:06 #209
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165446107
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 09:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze hebben voeding en diëtetiek gestudeerd, dat is een HBO studie :X Ik weet dat daar waarschijnlijk niet bijzonder veel wetenschappelijk onderzoek bij zit, maar toch...

Ik zou zeggen dat ze hun diploma moeten inleveren, die beroepsgroep heeft toch wel een beetje eer? :N
Ik lees op de internet in elk geval dat er al klachten liggen bij de NVD.

En
quote:
Hier las ik het volgende:

Als diëtist ben je als het goed is in staat door te rekenen of je adviezen volwaardig zijn. Maar als je dat kunt, moet je dat ook wel doen.
Dat vat t wel zoeen beetje samen.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  dinsdag 20 september 2016 @ 10:38:33 #210
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165446154
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 10:29 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ach zo zijn er ook mensen die die HBO studie gedaan hebben die Liga milkbreak of een pakje Sultana een prima tussendoortje vinden. Ik heb daar persoonlijk een andere gedachte bij, maargoed.
Dat vind ik serieus minder kwalijk dan de onzin die TGH verkoopt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_165446181
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 10:29 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Ach zo zijn er ook mensen die die HBO studie gedaan hebben die Liga milkbreak of een pakje Sultana een prima tussendoortje vinden. Ik heb daar persoonlijk een andere gedachte bij, maargoed.
Sultana of Liga is toch een stuk onschuldiger dan mensen aan een achterlijk dieet helpen?

Sultana :9
  Moderator dinsdag 20 september 2016 @ 10:46:13 #212
382129 crew  Donna
pi_165446272
Ik zeg ook niet dat het net zo kwalijk is, maar ik trek daar ook wel m`n wenkbrauwen bij op. Een vriendin van me deed ook een tijdje een dieet, maar als ik die eetlijst zag dan schrok ik daar echt van. Zo enorm veel suikers en bewerkte rommel.
Ik vind het over het algemeen kwalijk dat mensen die zichzelf diëtist mogen noemen heel achterhaalde adviezen geven of nog erger; onzin verkopen.
  Moderator dinsdag 20 september 2016 @ 10:50:26 #213
382129 crew  Donna
pi_165446341
Over verkopen gesproken. Ik snap ook niet waarom zo`n boek ¤60 moet kosten en toch is het een grote hit schijnbaar.
pi_165446619
Als een dietist naast Sultana's en Liga's voorstelt als bijv. een tussendoortje vind ik dat ook vreemd, ja. Maar zoals wij hier met z'n allen posten (gevarieerd, gezond eten, gebruik je "common sense") vind ik het lang zo erg niet.
pi_165446661
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 10:46 schreef DonnaRush het volgende:
Ik zeg ook niet dat het net zo kwalijk is, maar ik trek daar ook wel m`n wenkbrauwen bij op. Een vriendin van me deed ook een tijdje een dieet, maar als ik die eetlijst zag dan schrok ik daar echt van. Zo enorm veel suikers en bewerkte rommel.
Ik vind het over het algemeen kwalijk dat mensen die zichzelf diëtist mogen noemen heel achterhaalde adviezen geven of nog erger; onzin verkopen.
Dat zie ik helaas bij mijn moeder ook gebeuren. Maar goed ze valt op dit moment er wel mee af dus het is een begin.

Verder niets mis met liga of sultana maar niet als dagelijks tussendoortje.
  Moderator dinsdag 20 september 2016 @ 11:13:07 #216
382129 crew  Donna
pi_165446813
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 11:04 schreef Negentiendertig het volgende:
Als een dietist naast Sultana's en Liga's voorstelt als bijv. een tussendoortje vind ik dat ook vreemd, ja. Maar zoals wij hier met z'n allen posten (gevarieerd, gezond eten, gebruik je "common sense") vind ik het lang zo erg niet.
Klopt, gebruik idd je 'common sense' , maar feit is dat veel mensen die een dieet doen dat niet hebben. Ze verdiepen zich er niet in, hebben geen idee wat ze eigenlijk doet en wat voor effect het heeft. `s ochtends 2 stuks fruit en dan nog 2x een Liga/Sultana als tussendoortje (en dan niet 1, nee gewoon 1 pakje) was het advies.

Volgens mij is bijna iedereen in dit topic wel heel bewust bezig met voeding en 'wat het doet'. Daarom vind ik het ook zo`n leuk topic. O+
pi_165447022
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 11:13 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Klopt, gebruik idd je 'common sense' , maar feit is dat veel mensen die een dieet doen dat niet hebben. Ze verdiepen zich er niet in, hebben geen idee wat ze eigenlijk doet en wat voor effect het heeft. `s ochtends 2 stuks fruit en dan nog 2x een Liga/Sultana als tussendoortje (en dan niet 1, nee gewoon 1 pakje) was het advies.

Volgens mij is bijna iedereen in dit topic wel heel bewust bezig met voeding en 'wat het doet'. Daarom vind ik het ook zo`n leuk topic. O+
Eens met al het bovenstaande. Probleem is dus dat mensen klakkeloos iets aannemen van een dietist, en verder niet nadenken over of het dieet wel spoort.

En idd dit topic O+
pi_165447145
99,6 op de weegschaal bij de PT.
Met kleren en al enzo, vanochtend op eigen weegschaal 98,5.

Afgesproken dat ik volgende week op zijn weegschaal 97 weeg.
Morgen hardlopen met een vriendin en in de avond een intensief groepslesje doen.
Merk wel dat ik zonder m'n sportmaatje wat minder hard en lang train.
  dinsdag 20 september 2016 @ 11:36:33 #219
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_165447169
Ik post maar weer eens mijn eet-lijst van mijn dieet ( al is daar ook genoeg commentaar op... :P )

O: magere kwark met honing ( en ik goodie er ook blauwe bessen bij en dat paste niet helemaal want die waren ZUUUUUUR!!! :'( )
t: 3/4 avocado ( eigenlijk 1/2 maar ik had nog een 1/4 over van gister :P
L: salade met 2 gekookte eitjes, 1/2 paprika, blikje mais, 5 cherry tomaatjes en een beetje walnoten
t: 4 (Eigen;lijk 3 maar er zitten er 4 in een blikje) schijfjes ananas.. ( hier heb ik overigens wel mijn twijfels bij, maar vooruit :+ )
D: kip met pesto omringt door gerookte ham met een bak sla erbij ( de sla staat niet op het lijstje, maar ik vind alleen een kipfilet eten een beetje magertjes.. er hoort meer bij :o

dus.. common sense in mijn dieet gegooid :P
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator dinsdag 20 september 2016 @ 11:39:40 #220
382129 crew  Donna
pi_165447257
Ik heb gisteren 100% pindakaas van Nuts about Nature gekocht.

Ik ben verliefd. O+
pi_165447293
Lijstje:
O: kwark met muesli
S: X-co
L: stukje turks brood uit de oven met spinata romana en 30+kaas
B: 10km fietsen
D: couscous met worsttajine (vrij hoog in kcal door de worst, maar oh zo lekker)
Heb nog wat ruimte voor een T. Mueslireep oid.
pi_165447369
Lijstje

O: 214 gram alpro yoghurt limoen
L: 3 sneden wit vezelbrood met beetje boter en hagelslag melk
D: geen idee, want eet bij oma, waarschijnlijk aardappel vlees groenten
S: 3 kwartier fitness
  Moderator dinsdag 20 september 2016 @ 11:45:33 #223
382129 crew  Donna
pi_165447422
Doe je op alle 3 snedes brood hagelslag Pizza?
  dinsdag 20 september 2016 @ 11:55:39 #224
403253 Meke
after all this time? always.
pi_165447674
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 11:28 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Eens met al het bovenstaande. Probleem is dus dat mensen klakkeloos iets aannemen van een dietist, en verder niet nadenken over of het dieet wel spoort.

En idd dit topic O+
Mja laten we wel wezen, die mensen komen natuurlijk ook niet bij een dietist omdat ze zoveel van eten weten, dus dat is waarschijnlijk het punt :+

En joe, ik kom ook maar weer eens meelezen/posten hier :') Volgens mij heb ik daar de afgelopen jaren al duizend pogingen toe gewaagd (in elk geval in mijn hoofd ;) ) maar na het warme welkom liet ik het meestal afweten, omdat ik het gewoon écht heel moeilijk vind om lekker eten te laten liggen :@ Het punt zit hem in dat het echt langetermijneffect is om af te vallen terwijl lekker eten een kortetermijneffect heeft, meh moeilijk.

Maar jullie zijn zo tof, en zo goed bezig dat ik hoop door ook echt te posten in plaats van te lezen ik een beetje van jullie spirit over neem O+ *O*

Mijn tactiek is vooral minder eten :') Klinkt stom, maar ik weet denk ik wel een beetje wat goed en gezond is, maar ik zit veel thuis en dan eet ik altijd teveel. En omdat ik niet de enige in huis ben hebben we vaak ook wel dingen die minder goed zijn en dan heb ik voor ik het door heb drie pakjes sultana achter de kiezen, terwijl ik het heus wel wéét en er genoeg gezonde alternatieven staan.
En ik heb tegenwoordig een fitbitch. Ik merk wel dat dat al scheelt in mindset hoor, rondjes lopen over het station in plaats van op een bankje op de trein wachten :D

Nouja hoi in elk geval :W
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_165447712
Fitbitch _O- goeie! :D

Nou wederom welkom en succes dan maar ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')