abonnementen ibood.com bol.com
pi_165291607
registreer om deze reclame te verbergen
We hadden al vernomen van kennissen die maand eerder hier waren dat de watermeter doorliep.
Iemand van base, plaatselijke waterleverancier, was ook al komen kijken maar tot aan meter is goed dus ons probleem.

Onze eerste bevinding is dat hoogst waarschijnlijk de leiding van boiler naar de keukenkraan ergens lekt. Je hoort het water stromen onder aanrecht maar geen vocht.
Lek zou dus in vloer of muur moeten zitten.

Oorzaak lek is denk ik boomwortels aangezien er terras tegels omhoog komen en daaronder wortels. Ook de buurman zijn tennisbaan is een hobbelbaan geworden.

Ik voorzie veel breekwerk en hoge kosten. nu os ons huisje hoer gewoon verzekerd. Maar weet iemand hier of de Spaanse verzekering deze schade vergoed? Aannemend dat we een standaard verzekering hebben?
pi_165292302
Hmm ik kijk even in mijn glazen bol..
De biersmiley.
Nuchter zijn is een ongemakkelijke situatie.
pi_165292310
Wat dacht je dat je eens informeert bij je verzekeringsmaatschappij? Hoe moeten wij nu weten wat er in je polis staat? :')
De biersmiley.
Nuchter zijn is een ongemakkelijke situatie.
pi_165293748
Ja ik ben er net hier.
Maar ik hoopte dat er hier mensen vast in Spanje wonen met info.
Zo dekt de verzekering in Duitsland dit wel en dacht Nederland ook.
pi_165301174
Dat ligt toch helemaal aan je verkzering? Heb je uberhaupt wel een inboedelverzekering?
pi_165370066
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:30 schreef rogier21 het volgende:
Dat ligt toch helemaal aan je verkzering? Heb je uberhaupt wel een inboedelverzekering?
uit gegevens die we nu hebben een inboedel en opstal bij la caixa. Maandag gaan we naar kantoor.

Afwachten dus.
pi_165374726
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 15:21 schreef regmail het volgende:
Ja ik ben er net hier.
Maar ik hoopte dat er hier mensen vast in Spanje wonen met info.
Zo dekt de verzekering in Duitsland dit wel en dacht Nederland ook.
Ligt er maar net aan welke verzekering je hebt in Nederland/Duitsland of in dit geval Spanje, denk ook aan uitsluitingen als gebrekkig onderhoud en dergelijke.
pi_165387550
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 22:28 schreef vaduz het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan welke verzekering je hebt in Nederland/Duitsland of in dit geval Spanje, denk ook aan uitsluitingen als gebrekkig onderhoud en dergelijke.
Net aannemer over vloer gehad en kennis die hier oa verzekering en bankzaken regelt. Het huisje is op wat schilderwerk na goed onderhouden.
En we hebben schijnbaar goede verzekering. Maar blijft afwachten tot maandag.

We kwamen hier om huisje te verkopen maar we gaan weer investeren. Nieuwe badkamer dubbel glas pergola en zwembad en nog wat meer aanpassingen. Kunnen niet echt over hart krijgen dit plekje weg te doen.
pi_168985707
Hola .. Como estamos...

http://www.aragontelevision.es/ directo... Mijn stadje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuando haya sol, hay CHUFI
Muziek, Music y Musica
Proud to be 40+
Un beso y una flor
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')