abonnement Unibet Coolblue
pi_165278592
Ik geloof dat er nog geen topic bestaat dus bij deze..

Vanavond rtl4
pi_165278868
Is dit zoals Temptation Island maar dan met je familie?
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_165279459
Johnny de Mol neemt vier gezinnen, die worden verscheurd door problemen met een onhandelbare tiener, mee naar het eiland Pulau Macan in Indonesië. Doel is om de negatieve spiraal te doorbreken zodat alle gezinsleden weer normaal met elkaar in een huis kunnen leven.

De gezinnen moeten wennen aan hun nieuwe thuis en dat gaat niet zonder slag of stoot. Het onbekende eten, de dieren op het eiland, de nieuwe regels en de soms heftige sessies eisen hun tol. 's Avonds pakken donkere wolken zich samen boven Family Island en breekt de hel los als de gezinnen te horen krijgen dat ze in hun eigen hutjes moeten blijven.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  maandag 12 september 2016 @ 21:12:34 #4
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_165279985
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 21:07 schreef icloud het volgende:

[..]

De eerste aflevering is al geweest dus geintreseerde weten al hoe het programma werkt.
:')

En verder; je 19 jarige dochter heel de dag de straat opsturen. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_165280080
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 21:12 schreef MPC60 het volgende:

[..]

:')

En verder; je 19 jarige dochter heel de dag de straat opsturen. :')
Ze wilt niet werken, ze wilt geen studie doen, ze wilt geen hulp, tja dan is er 1 oplossing.

Ik heb het filmpje bekeken en heb vooral de indruk dat de stiefvader regeert en haar op straat donderd, niet zozeer de moeder.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 12 september 2016 @ 21:45:16 #6
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165280797
Een soort kopie van die oude Keith Bakker programma's ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 12 september 2016 @ 21:50:53 #7
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165280952
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_165281019
Vind het best vermakelijke tv. Helaas staan van de aflevering van vandaag alleen het eerste kwartier op rtl gemist ;( Beter zetten ze de rest er ook snel bij :P
pi_165283158
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een soort kopie van die oude Keith Bakker programma's ?
Ja en nee, het is inderdaad vrij het zelfde, het verschil is dat keith een ontzettende goede systeemtherapeut is.
pi_165292719
-geen facebooklinkjes-

[ Bericht 82% gewijzigd door Karina op 13-09-2016 15:15:21 ]
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 13 september 2016 @ 14:50:20 #11
319979 Fok-it
All is well
pi_165293005
Vind het wel een matte serie vooralsnog. Die ouwe snoeperd Keith Bakker deed het wel beter, hakte meer op de deelnemers in, maar dat zal nog wel komen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_165449978
Heeft die stiefvader nu eindelijk toegeven dat hij die dochter liever zo snel mogelijk ziet verdwijnen?
pi_165456996
Snap die stiefvader wel hoor. Als zij al jarenlang de boel aan het verzieken is kan ik goed begrijpen dat je dr graag uit huis wilt hebben. Die andere kids zijn nog jonkies, maar Maryse is al volwassen, maar gedraagt zich er absoluut niet naar. Zo'n iemand wil je toch niet in je huis rond hebben lopen.
pi_165458784
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 19:46 schreef SLP_ het volgende:
Snap die stiefvader wel hoor. Als zij al jarenlang de boel aan het verzieken is kan ik goed begrijpen dat je dr graag uit huis wilt hebben. Die andere kids zijn nog jonkies, maar Maryse is al volwassen, maar gedraagt zich er absoluut niet naar. Zo'n iemand wil je toch niet in je huis rond hebben lopen.
Die dochter is vervangen door haar broertje!!!

Daarnaast eist die stiefvader een vaderrol op terwijl ze al een vader heeft.
pi_165459723
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 20:57 schreef icloud het volgende:

[..]

Die dochter is vervangen door haar broertje!!!

Daarnaast eist die stiefvader een vaderrol op terwijl ze al een vader heeft.
Ze heeft toch geen contact met haar biologische vader? Vandaar haar extreme behoefte aan mannelijke aandacht? Maar alsnog vind ik dat als je 20 bent, dat je in ieder geval je best kunt doen om aan een baan te komen om in ieder geval een poging te doen om je leven op de rails te krijgen. Hoop dat ze dat nu ook heeft. Ze was een paar weken geleden aangenomen bij het bedrijf waar ik werk, maar toen ik haar belde om een afspraak te maken voor haar eerste werkdag bleek dat ze toch geen interesse had. Maar het is denk ik wel goed als ze leert om wat verantwoordelijker te zijn en zo wat volwassener in het leven gaat staan. Vind haar ook beetje kinderlijk reageren op die opdrachten, hoewel dat waarschijnlijk ook flink wat onzekerheid is. Ben wel benieuwd naar haar voortgang in de volgende afleveringen.

Vind die Dario wel schattig jongetje trouwens, hopelijk gaat hij zich ook wat beter gedragen.
pi_165460071
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 21:28 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Ze heeft toch geen contact met haar biologische vader? Vandaar haar extreme behoefte aan mannelijke aandacht? Maar alsnog vind ik dat als je 20 bent, dat je in ieder geval je best kunt doen om aan een baan te komen om in ieder geval een poging te doen om je leven op de rails te krijgen. Hoop dat ze dat nu ook heeft. Ze was een paar weken geleden aangenomen bij het bedrijf waar ik werk, maar toen ik haar belde om een afspraak te maken voor haar eerste werkdag bleek dat ze toch geen interesse had. Maar het is denk ik wel goed als ze leert om wat verantwoordelijker te zijn en zo wat volwassener in het leven gaat staan. Vind haar ook beetje kinderlijk reageren op die opdrachten, hoewel dat waarschijnlijk ook flink wat onzekerheid is. Ben wel benieuwd naar haar voortgang in de volgende afleveringen.

Vind die Dario wel schattig jongetje trouwens, hopelijk gaat hij zich ook wat beter gedragen.
Zover ik op haar facebook lees werkt ze bij trekpleister.

Ik vind dat je volledig de verkeerde weg op gaat als je als ouders je kind gaat bestraffen voor dit soort gedrag, die moeder moet haar dochter eens stevig beet pakken en haar begeleiden richting een beter leven en volwassen zijn.

Bij ons thuis heeft mijn vader alle kinderen begeleid naar werk en zelfstandigheid, samen werk zoeken, helpen met inschrijven uitzendbureau, tips, voorbereiden en dat soort dingen. Zo heb ik het ook met mijn dochter gedaan.

Daarnaast sla je een groot gedeelte over, die dochter heeft kennelijk geen contact met haar echte vader, krijgt een stiefvader cadeau die vadertje wilt spelen, word vervangen door een liefdesbaby, en komt volledig buiten het gezin te staan.

Ze verteld in haar brief dat ze niet meer deelneemt in het gezin, dat ze oneerbiedig gezegd een stuk stront is uit het verleden, dat ze gedoogd word maar dat de familie liever met zijn drieen willen zijn en moeders reageert met: ik geloof haar niet. In de afgelopen aflevering zegt de moeder letterlijk met zo iemand wil ik geen contact maarja het is wel je dochter. Dat kind is compleet verwaarloosd en vereenzaamd, ik snap best dat je dan ontspoort, niks meer wilt en depressief raakt.
pi_165460598
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 21:39 schreef icloud het volgende:

[..]

Zover ik op haar facebook lees werkt ze bij trekpleister.

Ik vind dat je volledig de verkeerde weg op gaat als je als ouders je kind gaat bestraffen voor dit soort gedrag, die moeder moet haar dochter eens stevig beet pakken en haar begeleiden richting een beter leven en volwassen zijn.

Bij ons thuis heeft mijn vader alle kinderen begeleid naar werk en zelfstandigheid, samen werk zoeken, helpen met inschrijven uitzendbureau, tips, voorbereiden en dat soort dingen. Zo heb ik het ook met mijn dochter gedaan.

Daarnaast sla je een groot gedeelte over, die dochter heeft kennelijk geen contact met haar echte vader, krijgt een stiefvader cadeau die vadertje wilt spelen, word vervangen door een liefdesbaby, en komt volledig buiten het gezin te staan.

Ze verteld in haar brief dat ze niet meer deelneemt in het gezin, dat ze oneerbiedig gezegd een stuk stront is uit het verleden, dat ze gedoogd word maar dat de familie liever met zijn drieen willen zijn en moeders reageert met: ik geloof haar niet. In de afgelopen aflevering zegt de moeder letterlijk met zo iemand wil ik geen contact maarja het is wel je dochter. Dat kind is compleet verwaarloosd en vereenzaamd, ik snap best dat je dan ontspoort, niks meer wilt en depressief raakt.
Ik heb ook medelijden met haar, ze komt zo onzeker en triest over.
pi_165460668
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 21:39 schreef icloud het volgende:

[..]

Zover ik op haar facebook lees werkt ze bij trekpleister.

Ik vind dat je volledig de verkeerde weg op gaat als je als ouders je kind gaat bestraffen voor dit soort gedrag, die moeder moet haar dochter eens stevig beet pakken en haar begeleiden richting een beter leven en volwassen zijn.

Bij ons thuis heeft mijn vader alle kinderen begeleid naar werk en zelfstandigheid, samen werk zoeken, helpen met inschrijven uitzendbureau, tips, voorbereiden en dat soort dingen. Zo heb ik het ook met mijn dochter gedaan.

Daarnaast sla je een groot gedeelte over, die dochter heeft kennelijk geen contact met haar echte vader, krijgt een stiefvader cadeau die vadertje wilt spelen, word vervangen door een liefdesbaby, en komt volledig buiten het gezin te staan.

Ze verteld in haar brief dat ze niet meer deelneemt in het gezin, dat ze oneerbiedig gezegd een stuk stront is uit het verleden, dat ze gedoogd word maar dat de familie liever met zijn drieen willen zijn en moeders reageert met: ik geloof haar niet. In de afgelopen aflevering zegt de moeder letterlijk met zo iemand wil ik geen contact maarja het is wel je dochter. Dat kind is compleet verwaarloosd en vereenzaamd, ik snap best dat je dan ontspoort, niks meer wilt en depressief raakt.
Moet ze dat zelf wel willen. Ik herken mij wel een beetje in Maryse omdat ik vroeger dezelfde trekjes had, was toen wel jonger 15-18 jaar. Viel met mij ook niet te werken, hoe erg mn ouders ook hun best deden. Nu is het met mij uiteindelijk goedgekomen nadat ik wat ouder werd, maar kan me voorstellen dat als ik nog steeds dezelfde persoon zou zijn als toen dat mijn ouders me ook helemaal zat zouden zijn.

Ik vind die moeder ook heel koud en afstandelijk overkomen, maar we weten natuurlijk niet hoe de afgelopen jaren voor hun waren. Weet alleen wel dat je soms je kind niet altijd kunt bereiken, ook al heb je de beste bedoelingen.

In ieder geval heel fijn dat ze een baantje heeft, hopelijk houdt ze het vol.

Ik vond het trouwens wel heel pijnlijk om te zien hoe haar stiefvader zo snel de moeder van Elyza steunde na het ''biosmoment'', terwijl hij haar pas net kent en die affectie nooit eerder liet zien op tv naar Maryse.
pi_165461183
Heftig programma. Erg herkenbaar ook.
pi_165461398
Oh er dus wel een topic :) meest zielige moment van de laatste aflevering was die dochter die op haar verjaardag het hele huis verbouwde. Overal scherven en troep op de grond en dan die moeder in tranen. ;(
pi_165461756
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 22:18 schreef 44rdbei het volgende:
Oh er dus wel een topic :) meest zielige moment van de laatste aflevering was die dochter die op haar verjaardag het hele huis verbouwde. Overal scherven en troep op de grond en dan die moeder in tranen. ;(
En weten nog steeds niet waarom.....
pi_165461857
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 22:31 schreef icloud het volgende:

[..]

En weten nog steeds niet waarom.....
Omdat zij en haar 16jarige vriendinnetjes geen alcohol mochten drinken van de moeder.
pi_165462010
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Erg herkenbaar ook.
Was je vroeger ook zo'n dwarse puber? :P
pi_165462428
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 22:35 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Omdat zij en haar 16jarige vriendinnetjes geen alcohol mochten drinken van de moeder.
Beetje betuttelend, kom op zeg nauwelijks een paar jaar geleden was het zelfs nog legaal.
pi_165463142
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 22:55 schreef icloud het volgende:

[..]

Beetje betuttelend, kom op zeg nauwelijks een paar jaar geleden was het zelfs nog legaal.
Maar om daar nou het hele huis voor af te breken is ook weer zo wat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')