abonnement Unibet Coolblue
pi_165271448

Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat.. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen. Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2016 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Guard op 12-09-2016 19:33:22 ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165271753
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165272523
DM :D jeugd sentiment! Nog drie kwartier dan mag ik ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165277088
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 15:21 schreef La_Tramposa het volgende:
DM :D jeugd sentiment! Nog drie kwartier dan mag ik ;)
Tof!
pi_165277870
Gaaf LT!! En ook leuk dat je vader meegaat :)

Mijn training is nu bezig. Ik voel me alleen niet zo fijn dus niet gegaan. Donderdag weer. Misschien. En anders maar niet :o
pi_165278397
27 graden en dauwpunt 16/17. Volledig gedehydrateerd stapte in mijn huis binnen na afloop van een matige training.
pi_165279143
Ik heb besloten dat ik morgenochtend maar weer eens de ongelukkige combinatie van een avondmens en een ochtendtraining ga proberen. Ook al ivm de welbekende dauwpunten en het feit dat het 's avonds pas afkoelt als het al donker wordt.
pi_165280536
9km club run. Wat een benauwdheid. Ronduit klote natuurlijk. Maar wat was het heerlijk om kloterig te kunnen rennen!
Ja doei.
pi_165281811
Vandaag zijn mijn soft flasks (500 ml) uit china gearriveerd. Al na 10 dagen. En ik moet zeggen dat het prima eruit ziet. Ze lijken qua materiaal etc enorm op de salomon soft flasks die ik heb zien hangen bij de decathlon.

Nu nog een racevestje halen en dan kan ik van het weekend een LDL doen met 2x 500ml aan water/sportdrank bij me. Eens kijken hoe dat bevalt.

En vanavond trouwens een lekker pittige training achter de rug. Een wisselloop, van 55 minuten op een tempo van 5:09-5:24, met daarbij 2x 6 minuten op 4:39-4:54. Kon me goed aan deze snelheden houden, al voelde het wel pittig aan.

Nog vier weken en dan is de HM van Eindhoven. Ik ben vol goede moed dat ik daar onder de 1:45 kan gaan lopen. Als het goed is mag ik in het startvak van 1:40-1:45 starten, dat zal al een stuk helpen. Ik had eerst een veel langzamere verwachte eindtijd doorgegeven, maar met een mailtje naar de organisatie kon ik dat nog wijzigen.
pi_165283448
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2016 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
9km club run. Wat een benauwdheid. Ronduit klote natuurlijk. Maar wat was het heerlijk om kloterig te kunnen rennen!
:)
Goed om te horen.
  maandag 12 september 2016 @ 23:44:12 #11
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_165284215
Mocht er iemand heuveltraining willen doen: ik kan de voet van de etna aanbevelen. De huur-yaris moest best hard werken

Morgen eens kijken hoe dat ding eruit ziet. Ik ben al vanaf mijn 10E ofzo gefascineerd door vulkanen en aardbevingen dus kom maar op (uhhh zonder uitbarstingen aub)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_165286006
Etna _O_ Vulkanen _O_ Natuurgeweld _O_Veel plezier daar, ik wens je veel mooie erupties. Liefst 's nachts, dan is het spektakel nog groter.

[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2016 07:16:20 ]
pi_165286038
poeh, ochtendloopje was best zwaar.
Ondanks prima stats niet tevreden. Voelde allemaal erg moeizaam.
Ik hoop dat het de komende weken wat beter gaat anders wordt het niks in E'hoven.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165286092
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 07:30 schreef Guard het volgende:
poeh, ochtendloopje was best zwaar.
Ondanks prima stats niet tevreden. Voelde allemaal erg moeizaam.
Ik hoop dat het de komende weken wat beter gaat anders wordt het niks in E'hoven.
Train je niet gewoon te hard waardoor het zo zwaar is?
Je doet 12km op ongeveer HM tempo :o Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit in de HM voorbereiding gedaan heb en denk dat ik dat ook loeizwaar zou vinden.. Ik deed max 4x2km op dat tempo of zo..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165286116
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 07:40 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Train je niet gewoon te hard waardoor het zo zwaar is?
Je doet 12km op ongeveer HM tempo :o Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit in de HM voorbereiding gedaan heb en denk dat ik dat ook loeizwaar zou vinden.. Ik deed max 4x2km op dat tempo of zo..
Het is dan ook de bedoeling dat ik een hoger tempo op de halve loop...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165286224
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 07:44 schreef Guard het volgende:

[..]

Het is dan ook de bedoeling dat ik een hoger tempo op de halve loop...
Oke, maar dan nog, dan is dit.. 12km op M-tempo? Alsnog erg hard voor in een training. Er zijn mensen die zo trainen hoor, dus het zal vast ook werken. Maar ja als je je nooit meer sterk of uitgerust voelt, is het de vraag of het niet teveel is?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165286284
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 08:05 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oke, maar dan nog, dan is dit.. 12km op M-tempo? Alsnog erg hard voor in een training. Er zijn mensen die zo trainen hoor, dus het zal vast ook werken. Maar ja als je je nooit meer sterk of uitgerust voelt, is het de vraag of het niet teveel is?
Dat is het niet hoor, ik voel me tijdens het lopen nogal snel zielig enzo. Na het lopen is het al vrij snel: "het valt ook wel mee" en "stel je niet aan".
Ik ga het gewoon proberen op deze manier. Ziet er naar uit dat dit voorlopig de laatste poging tot een snelle HM wordt, de dood of de gladiolen dus :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165286303
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 08:13 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat is het niet hoor, ik voel me tijdens het lopen nogal snel zielig enzo. Na het lopen is het al vrij snel: "het valt ook wel mee" en "stel je niet aan".
Ik ga het gewoon proberen op deze manier. Ziet er naar uit dat dit voorlopig de laatste poging tot een snelle HM wordt, de dood of de gladiolen dus :D
Haha oke, tijdens de wedstrijd niet aanstellen dan ;) Straks lekker taperen en met dit soort trainingen heb je in ieder geval het vertrouwen dat je al lange tijd op hard tempo kunt lopen dus dan lukt het in Eindhoven vast ook!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165286373
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 08:15 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Haha oke, tijdens de wedstrijd niet aanstellen dan ;) Straks lekker taperen en met dit soort trainingen heb je in ieder geval het vertrouwen dat je al lange tijd op hard tempo kunt lopen dus dan lukt het in Eindhoven vast ook!
Thanks! Ik zal aan je wijze woorden terugdenken als ik mezelf zielig vind in Eindhoven.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165287687
Heb me ook definitief ingeschreven voor de HM van Eindhoven. Mijn eerste wedstrijd dus ben benieuwd tegen welke beginnelingen fouten ik aan ga lopen. Hoelang vooraf beginnen jullie met taperen voor een HM? En welke afstand zou voldoende moeten zijn in mijn training, hoor namelijk wel vaker dat men in training niet al 21,1KM gaat lopen.

Halen jullie je startnummer altijd op dezelfde dag op, zorgt dat niet voor extra (tijd) stres, of gaat dit allemaal vrij snel.
pi_165288252
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:00 schreef vanpers het volgende:
Heb me ook definitief ingeschreven voor de HM van Eindhoven. Mijn eerste wedstrijd dus ben benieuwd tegen welke beginnelingen fouten ik aan ga lopen. Hoelang vooraf beginnen jullie met taperen voor een HM? En welke afstand zou voldoende moeten zijn in mijn training, hoor namelijk wel vaker dat men in training niet al 21,1KM gaat lopen.

Halen jullie je startnummer altijd op dezelfde dag op, zorgt dat niet voor extra (tijd) stres, of gaat dit allemaal vrij snel.
Wat is tot nu toe het verste wat je hebt gelopen in training? Je hebt nog maar een maandje dua ik zou nu sowieso geen gekke dingen meer doen qua omvang in trainingen. Gemiddeld is denk ik 17-18 km als verste duurloop, zo'n 2-3 weken van tevoren en de laatste 1-1.5 week taperen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165288278
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:00 schreef vanpers het volgende:
Heb me ook definitief ingeschreven voor de HM van Eindhoven. Mijn eerste wedstrijd dus ben benieuwd tegen welke beginnelingen fouten ik aan ga lopen. Hoelang vooraf beginnen jullie met taperen voor een HM? En welke afstand zou voldoende moeten zijn in mijn training, hoor namelijk wel vaker dat men in training niet al 21,1KM gaat lopen.

Halen jullie je startnummer altijd op dezelfde dag op, zorgt dat niet voor extra (tijd) stres, of gaat dit allemaal vrij snel.
Het ligt eraan wat je doel is in Eindhoven. Als je 'm alleen maar lekker wilt uitlopen (goed idee als dit de eerste keer is dat je zo'n afstand loopt), dan hoef je maar 1 of 2 keer een training van 17km te doen. De laatste lange duurloop is dan idealiter twee weken voor de HM, en daarna kan je afbouwen, zodat je uitgerust aan de start staat.

Bij de meeste wedstrijden is het geen probleem om het startnummer de dag zelf op te halen. Eindhoven is wel een grotere wedstrijd, dus misschien is dat wat hectischer. Maar zorg gewoon dat je op tijd bent. Rond zo'n evenement hangt altijd een gezellige sfeer, dus het is geen straf om 1-1,5 uur van tevoren er al rond te lopen.
pi_165288487
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Wat is tot nu toe het verste wat je hebt gelopen in training? Je hebt nog maar een maandje dua ik zou nu sowieso geen gekke dingen meer doen qua omvang in trainingen. Gemiddeld is denk ik 17-18 km als verste duurloop, zo'n 2-3 weken van tevoren en de laatste 1-1.5 week taperen..
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:36 schreef pijll het volgende:

[..]

Het ligt eraan wat je doel is in Eindhoven. Als je 'm alleen maar lekker wilt uitlopen (goed idee als dit de eerste keer is dat je zo'n afstand loopt), dan hoef je maar 1 of 2 keer een training van 17km te doen. De laatste lange duurloop is dan idealiter twee weken voor de HM, en daarna kan je afbouwen, zodat je uitgerust aan de start staat.

Bij de meeste wedstrijden is het geen probleem om het startnummer de dag zelf op te halen. Eindhoven is wel een grotere wedstrijd, dus misschien is dat wat hectischer. Maar zorg gewoon dat je op tijd bent. Rond zo'n evenement hangt altijd een gezellige sfeer, dus het is geen straf om 1-1,5 uur van tevoren er al rond te lopen.
Bedankt voor jullie snelle reacties.

Heb in de zomer vooral binnen getraind en liep dan 2 keer een duurloop in de week. Op het einde van mijn binnentraining waren dit duurlopen van 14 en 17.5KM op 10.5KM/per uur. Inmiddels loop ik buiten en hou ik het bij 12KM en dat 2 keer in de week. Mijn doel is eigenlijk om hem onder de 2 uur te gaan lopen, uitlopen zou los van blessures moeten lukken, desnoods doe ik er een uur extra over(bij wijze van).

Het is me nu in ieder geval duidelijk dat ik 2 weken vooraf de laatste lange duurloop moet doen en ik 1,5 a 1 week moet taperen. Ga hem dan gewoon op de wedstrijd dag ophalen en zorg dat ik ruim op tijd aanwezig ben.

Trouwens lees ik hier al een hele tijd mee maar post ik niks, echt respect voor jullie prestaties en hoeveel jullie lopen. Ben zelf meer een voetballer die een hekel had aan lopen, maar naarmate de leeftijd omhoog gegaan is toch plezier heeft gekregen in het lopen.
pi_165288510
Ik zou een finish tijd uit m'n hoof zetten en gewoon lekker gaan lopen voor je eerste HM.
Ja doei.
pi_165288697
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2016 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou een finish tijd uit m'n hoof zetten en gewoon lekker gaan lopen voor je eerste HM.
Ik snap dat advies, en ben ook niet teleurgesteld als ik het niet haal.
Wel weet ik van mezelf door ervaringen uit het verleden dat ik op mijn best ben als ik een doel voor ogen heb. Op die manier lijk ik net wat extras te kunnen geven. Laten we het een motivatiedoel noemen.

Verder snap ik volledig wat je bedoelt met je advies, het gaat erom dat je fijn loopt en er plezier in hebt.
pi_165289589
Maar je zou imho niet 'dat beetje extra moeten geven' op je eerste HM, zeker als je relatief ongetrained bent (veel op de loopband lopen, max 12km tot een maand voor de race). Zo'n race is 'n heel andere beleving. Je kunt opgezweept worden door de sfeer en heel goed lopen, je kunt klem komen te zitten in de drukte, je kunt opgezweept worden in het begin en daarna compleet crashen omdat je te hard van start bent gegaan. Er zijn heel veel opties en heel veel factoren, dingen die je allemaal nog niet weet als je nog nooit 'n evenement hebt gelopen.

Je moet natuurlijk zo eigenwijs zijn als je zelf wilt, en uiteindelijk ben jij degene die beslist hoe je moet lopen, en mijn advies is ook zeker niet heilig, maar gezien je ervaring en training zou ik toch echt denken 'ik ga gewoon lopen als het startschot gelost wordt, kijk hoe ik me voel, ga niet te hard van start op een geplande tijd en zie waar 't schip strandt'.
Ja doei.
pi_165290087
Ik vind "dat beetje extra geven"(of soms een heleboel) juist het allermooiste van wedstrijden lopen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165290119
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind "dat beetje extra geven"(of soms een heleboel) juist het allermooiste van wedstrijden lopen..
Ja, maar ik denk dat je beter kunt inschatten hoe of wat en of het verstandig is als je 't wat vaker gedaan hebt, zo'n afstand lopen.

Het zou zonde zijn als je dingen verkeerd inschat, het helemaal naar z'n grootje gaat en hij daarna van het rennen (van HMs) 'genezen' is.
Ja doei.
  Moderator dinsdag 13 september 2016 @ 12:07:44 #29
155227 crew  Guppy
dus
pi_165290133
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind "dat beetje extra geven"(of soms een heleboel) juist het allermooiste van wedstrijden lopen..
Ik kan me voorstellen dat dat ook wel heel motiverend kan werken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Sport dinsdag 13 september 2016 @ 12:09:04 #30
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165290158
Mijn eerste HM ben ik ook gewoon op een tempo weggegaan, ik zou dat echt niet kunnen, zo maar wat lopen :@
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_165290196
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:09 schreef DeLuna het volgende:
Mijn eerste HM ben ik ook gewoon op een tempo weggegaan, ik zou dat echt niet kunnen, zo maar wat lopen :@
Op 'een tempo' is denk ik ook niets mis mee. Maar ik zou toch zeker niet te optimistisch die tijd indelen. Ik zou hem erg riant stellen, een makkelijk tempo, en dan kun je altijd bij km 18 ofzo nog zeggen 'd'r kan wat meer bij', beter dan andersom, en weggaan op sub-2 en halverwege bedenken 'kut' :)
Ja doei.
pi_165290219
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, maar ik denk dat je beter kunt inschatten hoe of wat en of het verstandig is als je 't wat vaker gedaan hebt, zo'n afstand lopen.

Het zou zonde zijn als je dingen verkeerd inschat, het helemaal naar z'n grootje gaat en hij daarna van het rennen (van HMs) 'genezen' is.
Ach, hij klinkt al 100x beter voorbereid dan de gemiddelde voetballer die aan een hardloopwedstrijd begint. Ik denk dat een tijdsdoel je best kan helpen om jezelf realistisch te pacen en die 2 uur klinkt niet gek.

En misschien faalt hij heel hard maar levert dat juist extra motivatie op om het nog eens te proberen ;) iedereen is weer anders, ook bij mijn eerste hardloopwedstrijd ging ik niet alleen voor het uitlopen of genieten. Je hebt er hard voor gewerkt, dit is de dag waarop je mag oogsten en je grenzen mag opzoeken om te kijken wat het heeft opgeleverd!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165290279
Nou ja, hij vroeg om advies, en dit is mijn advies/mening :) zoals ik al zei: hij moet 't uiteindelijk zelf beslissen en gaan lopen! Ik hoop dat 't goed gaat en het naar meer smaakt!
Ja doei.
  Redactie Sport dinsdag 13 september 2016 @ 12:23:55 #34
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165290407
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Op 'een tempo' is denk ik ook niets mis mee. Maar ik zou toch zeker niet te optimistisch die tijd indelen. Ik zou hem erg riant stellen, een makkelijk tempo, en dan kun je altijd bij km 18 ofzo nog zeggen 'd'r kan wat meer bij', beter dan andersom, en weggaan op sub-2 en halverwege bedenken 'kut' :)
Dat is misschien ook wel weer zo. Ik had zelf een doeltijd van 2:10 die redelijk riant was uiteindelijk :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_165290428
Is ook maar net hoe je er zelf in staat toch...

Uitlopen is natuurlijk al hardstikke mooi, maar zelf ben ik bijvoorbeeld weer iemand die er altijd zo veel mogelijk uit wil halen en het dan toch jammer kan vinden als ik achteraf denk 'hmmmm, er had meer in gezeten'.

Zelf had ik ook geen ideale voorbereiding op mijn eerste HM (een keer 13, 15 en 17) maar het kan wel. En met zo'n evenement komt er toch wat extra's los...

Maar stel wel realistische doelen idd en op zich klinkt ~2u als een prima realistisch doel.
pi_165290468
Nou ja, ik ben hier sowieso denk ik de 'original /care renner' die geen fuck geeft om tijden, en uiteindelijk in de minderheid, zeker nu ik pas weer een beetje fatsoenlijk kan rennen na blessure.

Oh, wat heb ik weer zin in een 'exotische' HM langs de kust van Ierland of Zuid-Engeland, gewoon een beetje hobbelen, stoppen voor foto's, bier bij de finish O+ Maar eerst volgend jaar maar weer eens 10Ks lopen! Elke maand één, is 't plan. O+

maar nu eerst naar 't zwembad. ^O^
Ja doei.
pi_165290473
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat dat ook wel heel motiverend kan werken
Tsss... had ik zo'n mooi tijdsbeeld voor je bedacht zondag, loop je het niet. ;)

Zonder gekheid, het was zondag echt benauwd en je hebt heel goed gelopen!
  Redactie Sport dinsdag 13 september 2016 @ 12:29:26 #38
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165290491
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, ik ben hier sowieso denk ik de 'original /care renner' die geen fuck geeft om tijden, en uiteindelijk in de minderheid, zeker nu ik pas weer een beetje fatsoenlijk kan rennen na blessure.

Oh, wat heb ik weer zin in een 'exotische' HM langs de kust van Ierland of Zuid-Engeland, gewoon een beetje hobbelen, stoppen voor foto's, bier bij de finish O+ Maar eerst volgend jaar maar weer eens 10Ks lopen! Elke maand één, is 't plan. O+

maar nu eerst naar 't zwembad. ^O^
Ik snap het wel hoor. Ik wist dat ik afgelopen zondag geen toptijd ging lopen dus eigenlijk had ik wat meer moeten genieten van de omgeving. Helaas weet ik nu bijna al niet meer wat ik allemaal gezien heb :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_165290697
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, ik ben hier sowieso denk ik de 'original /care renner' die geen fuck geeft om tijden, en uiteindelijk in de minderheid, zeker nu ik pas weer een beetje fatsoenlijk kan rennen na blessure.

Oh, wat heb ik weer zin in een 'exotische' HM langs de kust van Ierland of Zuid-Engeland, gewoon een beetje hobbelen, stoppen voor foto's, bier bij de finish O+ Maar eerst volgend jaar maar weer eens 10Ks lopen! Elke maand één, is 't plan. O+

maar nu eerst naar 't zwembad. ^O^
Haha, nou ook dat zeker wel... Vooral doordeweeks met mijn normale loopjes doe ik het voor de lol en gewoon lekker genieten. Maar met 'wedstrijdjes' word ik gewoon fanatiek en ik vind het ook juist heerlijk om maximaal te gaan en te presteren :)

Nu voor de singelloop 5km aan het trainen en dan is het wat meer gericht doordeweeks met intervallen enzo (maar nu ook wel weer leuk omdat je naar een doel werkt en vooruitgang ziet) maar de duurloopjes waarbij je door het landschap hobbelt zijn ook heerlijk.

Ach, lopen is gewoon leuk, fijn en heerlijk en iedereen haalt er op zijn eigen momenten en manieren voldoening uit. Wat de beste en meest voldoenende (?) manier is moet iedereen voor zichzelf uitvogelen,
pi_165291012
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, hij vroeg om advies, en dit is mijn advies/mening :) zoals ik al zei: hij moet 't uiteindelijk zelf beslissen en gaan lopen! Ik hoop dat 't goed gaat en het naar meer smaakt!
Ik ben ook erg blij met je advies en heb er begrip voor hoor.

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:11 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ach, hij klinkt al 100x beter voorbereid dan de gemiddelde voetballer die aan een hardloopwedstrijd begint. Ik denk dat een tijdsdoel je best kan helpen om jezelf realistisch te pacen en die 2 uur klinkt niet gek.

En misschien faalt hij heel hard maar levert dat juist extra motivatie op om het nog eens te proberen ;) iedereen is weer anders, ook bij mijn eerste hardloopwedstrijd ging ik niet alleen voor het uitlopen of genieten. Je hebt er hard voor gewerkt, dit is de dag waarop je mag oogsten en je grenzen mag opzoeken om te kijken wat het heeft opgeleverd!
De 2de alinea omschrijft een beetje hoe ik er op dit moment over denk. Vanavond ondanks de warmte toch van plan te gaan lopen. Bij een training kijk ik dan vaak gewoon hoe het gaat en pas mijn afstand daar op aan.
pi_165291101
Ik loop zaterdag mijn laatste lange duurloop (32km) voor de marathon van Eindhoven op 9 oktober. Heb de afgelopen weken bij de lange duurlopen getraind met mijn camelbak en dat is zeer goed bevallen. Ik twijfel nu echter of ik deze ook moet gaan gebruiken bij de marathon zelf.
Wat denken jullie.. is het nodig.. ervaringen?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_165291325
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik loop zaterdag mijn laatste lange duurloop (32km) voor de marathon van Eindhoven op 9 oktober. Heb de afgelopen weken bij de lange duurlopen getraind met mijn camelbak en dat is zeer goed bevallen. Ik twijfel nu echter of ik deze ook moet gaan gebruiken bij de marathon zelf.
Wat denken jullie.. is het nodig.. ervaringen?
Hoeveel liter water drink je tijdens zo'n training; hoeveel bekertjes zijn dat; hoeveel drankposten staan er tijdens de M?
pi_165291586
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:21 schreef pijll het volgende:

[..]

Hoeveel liter water drink je tijdens zo'n training; hoeveel bekertjes zijn dat; hoeveel drankposten staan er tijdens de M?
Tijdens de training zo'n 1,5-2 liter water.

quote:
Bij de marathonafstand staan verzorgingsposten met AA Drink Iso Lemon en water op elk 5 km-punt. Op het 30 km-punt zal ook AA-drink Energy Gel worden aangeboden. Daarnaast staan er waterposten (bekertjes water + sponzen) op 12,5 km, 17,5 km, 22,5 km, 27,5 km, 32,5 km en 37,5km.
Zou dus voldoende moeten zijn qua voorzieningen, alleen vind ik het persoonlijk minder praktisch om uit zo'n bekertje te drinken (plus dat je iedere keer moet maken dat je een bekertje weet te bemachtigen).
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_165291671
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:35 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Tijdens de training zo'n 1,5-2 liter water.

[..]

Zou dus voldoende moeten zijn qua voorzieningen, alleen vind ik het persoonlijk minder praktisch om uit zo'n bekertje te drinken (plus dat je iedere keer moet maken dat je een bekertje weet te bemachtigen).
14 drankposten, dat is meer dan genoeg. Bij iedere drankpost even wandelen, dan lukt het wel.

Maar misschien ben ik geen goed vergelijkingsmateriaal. Ik eet en drink nooit veel tijdens een wedstrijd.
pi_165291813
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:40 schreef pijll het volgende:

[..]

14 drankposten, dat is meer dan genoeg. Bij iedere drankpost even wandelen, dan lukt het wel.

Maar misschien ben ik geen goed vergelijkingsmateriaal. Ik eet en drink nooit veel tijdens een wedstrijd.
Dat wandelen sla ik (zo veel mogelijk) over, maar 14 moet inderdaad voldoende zijn. Qua eten en drinken ben ik ook een laagverbruiker. Ik heb liever een spons die ik door m'n smoel en nek kan halen dan een klotsbuik van al het water.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_165291999
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat wandelen sla ik (zo veel mogelijk) over, maar 14 moet inderdaad voldoende zijn. Qua eten en drinken ben ik ook een laagverbruiker. Ik heb liever een spons die ik door m'n smoel en nek kan halen dan een klotsbuik van al het water.
Toch is de marathon wel een energievraagstuk, als je de man met de hamer niet tegen wilt komen zul je toch vanaf het begin meer moeten eten en drinken dan je denkt nodig te hebben..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165292248
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Toch is de marathon wel een energievraagstuk, als je de man met de hamer niet tegen wilt komen zul je toch vanaf het begin meer moeten eten en drinken dan je denkt nodig te hebben..
Vandaar ook mijn twijfel over de camelbak. Dan kan ik drinken en eten wanneer ik wil.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_165292923
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Vandaar ook mijn twijfel over de camelbak. Dan kan ik drinken en eten wanneer ik wil.
Dit is denk ik het beste argument. Als je geen hinder ondervindt aan het lopen met de camelbak, dan zou ik het gewoon doen. Niets zo fijn als gewoon kunnen drinken wanneer je wilt.
Ja doei.
pi_165296171
Nog iets meer dan een week en dan is Berlijn *O* . Ik heb er zoveel zin in, maar eerst nog een week heel blijven. De halve marathon van Stockholm ging beter dan verwacht. Het was heet en heuvelachtig (~200+ hoogtemeters bij een halve marathon op de weg :o ) maar van beide had ik eigenlijk weinig last. Ik heb toch besloten de Dam tot Damloop te doen dus dat gaat de laatste worden voor volgende week. En dan is het aftellen en gewoon maar eens een marathon onder de vier uur lopen na drie mislukte pogingen. Ik heb nu wel echt het gevoel dat het gaat lukken. De voorbereiding is in ieder geval redelijk goed verlopen.
pi_165296362
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:11 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Vandaar ook mijn twijfel over de camelbak. Dan kan ik drinken en eten wanneer ik wil.
Ik deed mijn eerste marathon met camelbag, en de tweede niet. Dan heb je iig meer ervaring met wat je zelf fijn vindt..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165296671
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:45 schreef Devv het volgende:
Nog iets meer dan een week en dan is Berlijn *O* . Ik heb er zoveel zin in, maar eerst nog een week heel blijven. De halve marathon van Stockholm ging beter dan verwacht. Het was heet en heuvelachtig (~200+ hoogtemeters bij een halve marathon op de weg :o ) maar van beide had ik eigenlijk weinig last. Ik heb toch besloten de Dam tot Damloop te doen dus dat gaat de laatste worden voor volgende week. En dan is het aftellen en gewoon maar eens een marathon onder de vier uur lopen na drie mislukte pogingen. Ik heb nu wel echt het gevoel dat het gaat lukken. De voorbereiding is in ieder geval redelijk goed verlopen.
Vergeet niet om te genieten onderweg.
Veel publiek. Mooie landmarks langs de route (Brandenburger Tor _O_ )

Succes!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165298299
Daar is een woord voor, niet lopen voor een tijd: trainen. Als je daar geld voor wil betalen in de vorm van een wedstrijd, prima. En dan alsnóg klagen over drukte op het parkoers, natuurlijk.
pi_165298584
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:52 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik deed mijn eerste marathon met camelbag, en de tweede niet. Dan heb je iig meer ervaring met wat je zelf fijn vindt..
Wat vond jij fijner?
pi_165299771
Even een update vanuit GrandCanyon village. Vanochtend om iets over 5en TWC naar South Kaibab Trailhead gebracht, waar hij omstreeks 5:30 am is gestart. Amper 5 minuten lager zie ik hem al ergens ver en veel lager over de paden sjezen.
Door gebrek aan gsm masten hebben we geen contact met elkaar, dus ga ik gewoon uit van Geen Bericht = Goed Bericht :)
Zo rond deze tijd denk ik dat hij op 70/80 procent van zijn eerste klim zit op de North Rim.

Spannend :o :s)
pi_165300157
Ooooowh!!!! Jaloersmakend!
Ja doei.
pi_165301432
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 18:40 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Wat vond jij fijner?
Het was allebei perfect voor de manier waarop ik liep. Amsterdam liep ik vooral om uit te lopen en liep ik in een deel vh veld waar de drank posten echt druk waren dus toen was eigen drinken ideaal. V Eindhoven liep ik echt op snelheid en dan wil je zo min mogelijk ballast, en ik liep daar redelijk vooraan dus ik had drinken klaargezet voor de persoonlijke posten en mijn meefietser kon me nog dingen aangeven dus dat was ideaal..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 13 september 2016 @ 21:07:52 #57
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165302403
Nadat ik dus vanwege het Afsluitdijk Open-Debacle bij de 30 van Noord was beland, heb ik vanavond voor het eerst meegetraind bij Atos. Ben nogal gesloopt nu, maar wel enorm leuk om met mensen te trainen, en op een baan met veel mensen. Is weer eens wat anders dan in je eentje langs de dijk. De trainer heeft enorm tegen me aan geouwehoerd waardoor ik flink langer door heb gelopen dan ik zelf zou doen. Dit had ik echt maanden eerder moeten bedenken!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  dinsdag 13 september 2016 @ 21:26:19 #58
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165303110
refresh, refresh, refresh...... NZ'er Bernie O' Fagan is bezig met zijn laatste loodjes tijdens Tahoe 200, nog 2km te gaan en 30 minuten tot aan cut off
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  ESF Reporter dinsdag 13 september 2016 @ 22:24:24 #59
87554 Cee
Welluk?
pi_165306046
Ik heb me dus nog steeds niet ingeschreven voor de HM Eindhoven en ik weet niet wat me tegenhoudt. Wellicht toch de angst dat die laatste paar km's echt niet te doen zijn. En ik zat ook wel met dezelfde vragen die vanpers hier eerder in het topic had. Dus wat dat betreft heb ik al wat antwoorden, fijn!

De TTM gingen naar behoren. Niet moe maar wel zere voeten na een km of 11, 12. Gisteren rond 7 uur 's avonds vertrokken in de hoop een duurloop van minimaal 10km te kunnen doen en dat werden er 14. Weer zonder moe te worden maar weer de wrijving van de voeten die het na 12km pijnlijk maakte. Heeft het misschien met het warme weer te maken? Ik heb er namelijk pas sinds een paar maanden echt regelmatig last van bij duurlopen. Nu heb ik ook nieuwe schoenen dus het zou daar aan kunnen liggen, ware het niet dat het ook bij een ouder paar gebeurt.

Anyway, had mezelf voorgenomen om uiterlijk gisteren de knoop door te hakken, ook vanwege de wat lagere inschrijfkosten maar ik blijf het maar uitstellen. :')
pi_165307393
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 20:41 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het was allebei perfect voor de manier waarop ik liep. Amsterdam liep ik vooral om uit te lopen en liep ik in een deel vh veld waar de drank posten echt druk waren dus toen was eigen drinken ideaal. V Eindhoven liep ik echt op snelheid en dan wil je zo min mogelijk ballast, en ik liep daar redelijk vooraan dus ik had drinken klaargezet voor de persoonlijke posten en mijn meefietser kon me nog dingen aangeven dus dat was ideaal..
Duidelijk verhaal!
pi_165307502
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 22:24 schreef Cee het volgende:
Ik heb me dus nog steeds niet ingeschreven voor de HM Eindhoven en ik weet niet wat me tegenhoudt. Wellicht toch de angst dat die laatste paar km's echt niet te doen zijn. En ik zat ook wel met dezelfde vragen die vanpers hier eerder in het topic had. Dus wat dat betreft heb ik al wat antwoorden, fijn!

De TTM gingen naar behoren. Niet moe maar wel zere voeten na een km of 11, 12. Gisteren rond 7 uur 's avonds vertrokken in de hoop een duurloop van minimaal 10km te kunnen doen en dat werden er 14. Weer zonder moe te worden maar weer de wrijving van de voeten die het na 12km pijnlijk maakte. Heeft het misschien met het warme weer te maken? Ik heb er namelijk pas sinds een paar maanden echt regelmatig last van bij duurlopen. Nu heb ik ook nieuwe schoenen dus het zou daar aan kunnen liggen, ware het niet dat het ook bij een ouder paar gebeurt.

Anyway, had mezelf voorgenomen om uiterlijk gisteren de knoop door te hakken, ook vanwege de wat lagere inschrijfkosten maar ik blijf het maar uitstellen. :')
Volgens mij zou jij prima een hm kunnen lopen. Maar dan is het wel belangrijk dat je geen pijn ontwikkelt na een km of 12. Dat is volgens mij niet echt normaal. Oftewel, met andere schoenen (of sokken?) zou zoiets te voorkomen moeten zijn denk ik.
Waar krijg je precies last van eigenlijk?
  ESF Reporter woensdag 14 september 2016 @ 07:03:04 #62
87554 Cee
Welluk?
pi_165310795
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 23:02 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Volgens mij zou jij prima een hm kunnen lopen. Maar dan is het wel belangrijk dat je geen pijn ontwikkelt na een km of 12. Dat is volgens mij niet echt normaal. Oftewel, met andere schoenen (of sokken?) zou zoiets te voorkomen moeten zijn denk ik.
Waar krijg je precies last van eigenlijk?
Ik heb het in principe bij alle sokken (geen enkel paar dat ik heb is het zelfde volgens mij), maar kan het 't langst volhouden op mijn dure Falkes. :D En het is (bij beide voeten) telkens de binnenkant/zijkant, boven. Altijd wel het meest gevoelig voor blaren bij mij maar de laatste tijd gaat het daar echt wrijven.
pi_165311222
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 07:03 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik heb het in principe bij alle sokken (geen enkel paar dat ik heb is het zelfde volgens mij), maar kan het 't langst volhouden op mijn dure Falkes. :D En het is (bij beide voeten) telkens de binnenkant/zijkant, boven. Altijd wel het meest gevoelig voor blaren bij mij maar de laatste tijd gaat het daar echt wrijven.
Heb je al eens geprobeerd om anders te veteren? Allicht de moeite van het proberen waard.
pi_165312177
Vanavond Coopertest!
Vorm is totaal afwezig, de temperatuur is waarschijnlijk dan nog wel op een graad of 28, dus dat wordt 12 minuten lang zweten, zwoegen en ploeteren :%
Maar het is een goed moment om te testen wat mijn niveau op dit moment ongeveer is. Sinds een week of twee ben ik eindelijk weer eens een beetje fatsoenlijk aan het trainen na wat blessureklachten, dus ik ben blij dat ik weer eens een wedstrijdje kan lopen. Ik heb er weer zin an
pi_165312337
Is een coopertest met deze temperaturen wel verantwoord?
pi_165312541
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:39 schreef Zwabberhark het volgende:
Is een coopertest met deze temperaturen wel verantwoord?
Baanwedstrijden zijn heel vaak bij 25+ graden.

En tja, verantwoord is het denk ik wel, zeker met ervaren atleten, maar waarschijnlijk zal je wel iets minder scoren dan bij 20 graden en veel zuurstof in de lucht...
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165312551
12 minuten is denk ik nog wel te overzien. Een 10km of misschien zelfs al een 5km zou te belastend zijn
Maar er zullen vast minder deelnemers zijn dan zich hebben ingeschreven
pi_165312580
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:49 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Baanwedstrijden zijn heel vaak bij 25+ graden.

En tja, verantwoord is het denk ik wel, zeker met ervaren atleten, maar waarschijnlijk zal je wel iets minder scoren dan bij 20 graden en veel zuurstof in de lucht...
In ieder geval alvast dus een goed excuus voor een wanprestatie :P
pi_165312733
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:51 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

In ieder geval alvast dus een goed excuus voor een wanprestatie :P
Daarom!
En na 12 minuten ben je sowieso klaar, hoe beroerd het ook gaat. Alhoewel dat mentaal ook wel weer pittig kan zijn..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165312756
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:50 schreef Mr.B. het volgende:
12 minuten is denk ik nog wel te overzien. Een 10km of misschien zelfs al een 5km zou te belastend zijn
Maar er zullen vast minder deelnemers zijn dan zich hebben ingeschreven
Gisteravond 8km gedaan. Om 19u de deur uit, was duidelijk te merken dat het minder warm werd naarmate ik verder liep. Gewoon je tempo aanpassen en kijken hoe je lichaam het trekt..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_165312920
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 09:59 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Gisteravond 8km gedaan. Om 19u de deur uit, was duidelijk te merken dat het minder warm werd naarmate ik verder liep. Gewoon je tempo aanpassen en kijken hoe je lichaam het trekt..
Natuurlijk, voor een training kun je je snelheid aanpassen, eventueel een (drink)pauze inlassen, maar een wedstrijd loop ik altijd voluit en dan is 10km bij deze temperatuur niet verantwoord
pi_165313189
Minimaal 3500 meter B.
pi_165313347
Ach ja, 45 jaar van je leven 40 uur per week achter een bureau zitten vind ik ook niet verantwoord en doe ik ook ;(
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165313356
Worden er nog wel eens 'officiele' open coopertests georganiseerd door verenigingen? Zou het leuk vinden het eens 'echt' te testen (heb hem wel twee keer zelf gedaan maar zit je toch altijd met een afwijking/onzekerheid en het feit dat buiten toch iets minder ideaal is qua verkeer en dat soort zaken).
pi_165313361
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Minimaal 3500 meter B.
dat zou onverantwoord zijn :{w
  woensdag 14 september 2016 @ 10:30:57 #76
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165313381
Wilde net een rondje in de mooie Drentse bossen maken....maar er vielen zo veel eikels uit de bomen dat ik maar op de wegen ben gebleven :D

Volgende keer helm op ^O^
F means you're fucked
pi_165313415
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:29 schreef m0ridin het volgende:
Worden er nog wel eens 'officiele' open coopertests georganiseerd door verenigingen? Zou het leuk vinden het eens 'echt' te testen (heb hem wel twee keer zelf gedaan maar zit je toch altijd met een afwijking/onzekerheid en het feit dat buiten toch iets minder ideaal is qua verkeer en dat soort zaken).
Op zich kun je ook zelf naar de atletiekbaan gaan natuurlijk, als dat een open baan is, lijkt me sowieso altijd nauwkeuriger dan buiten en veiliger inderdaad ;) En dan kun je het op 50 meter nauwkeurig bepalen met de strepen op de baan. Alleen dan ben je nog wel in je eentje, kan qua motivatie moeilijk zijn. Onze vereniging houdt geen coopertesten voor zover ik weet maar er zijn zeker verenigingen die dat doen en soms ook open voor buitenstaanders!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165313421
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:29 schreef m0ridin het volgende:
Worden er nog wel eens 'officiele' open coopertests georganiseerd door verenigingen? Zou het leuk vinden het eens 'echt' te testen (heb hem wel twee keer zelf gedaan maar zit je toch altijd met een afwijking/onzekerheid en het feit dat buiten toch iets minder ideaal is qua verkeer en dat soort zaken).
Bij Haag dus in ieder geval.
Een keer of vijf in de zomer, op de baan. Iedereen kan zich daarvoor inschrijven
pi_165313496
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:32 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Bij Haag dus in ieder geval.
Een keer of vijf in de zomer, op de baan. Iedereen kan zich daarvoor inschrijven
Ha, ik heb de categorie 'zeer goed' bij ervaren lopers al uitgespeeld dus ik hoef niet meer ^O^

Ik heb trouwens mijn tegenstand voor de promotie/degradatiewedstrijd zondag a.s. gezien en ik ga heel hard strijden om iig één iemand proberen achter me te laten :P maar goed, ook wel tof om in zo'n goed damesveld te lopen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165313578
@La_Tramposa: Dat is idd ook gewoon een optie, en misschien iets minder qua motivatie maar 12 minuten zo hard mogelijk gaan moet te doen zijn ;) (En weet je altijd dat je in een wedstrijdje waarschijnlijk zelfs nog wat sneller kan).

@Mr.B: Cool, jammer dat het in Den Haag is... Woon zelf in Utrecht dus dat is net ff iets te ver voor een 12 minuten loopje :)
pi_165313615
Och ik ken mensen die naar Belgie reizen voor een 800m van minder dan 2 minuten!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165313652
Hoe bepalen ze eigenlijk de gelopen afstand op zo'n baan. Moet je stil blijven staan na 12 minuten?
  Moderator woensdag 14 september 2016 @ 10:48:32 #83
155227 crew  Guppy
dus
pi_165313671
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:30 schreef YUR het volgende:
Wilde net een rondje in de mooie Drentse bossen maken....maar er vielen zo veel eikels uit de bomen dat ik maar op de wegen ben gebleven :D

Volgende keer helm op ^O^
Had ik van de week ook :D

En later met de racefiets weer, maar toen maakte het niet uit, want helm ^O^
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_165313735
Stilstaan inderdaad en dan wordt je laatste ronde gemeten.
pi_165313876
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:46 schreef Zwabberhark het volgende:
Hoe bepalen ze eigenlijk de gelopen afstand op zo'n baan. Moet je stil blijven staan na 12 minuten?
Hmmm, goeie. Je kan ook niet bepaald direct stilstaan als je vol rent.

Misschien maar een enkele interval van 12minuten instellen op mn FR235 en het eens op die manier doen :)
pi_165313903
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:29 schreef m0ridin het volgende:
Worden er nog wel eens 'officiele' open coopertests georganiseerd door verenigingen? Zou het leuk vinden het eens 'echt' te testen (heb hem wel twee keer zelf gedaan maar zit je toch altijd met een afwijking/onzekerheid en het feit dat buiten toch iets minder ideaal is qua verkeer en dat soort zaken).
Je kan op Dutchrunners.nl zoeken op 'type evenement = Coopertest'
https://www.dutchrunners.(...)%5Bsoortparcours%5D=

Helaas is dit een niet heel goed gevulde categorie. Die van Haag staan er niet in bijvoorbeeld.
pi_165314001
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:03 schreef pijll het volgende:

[..]

Je kan op Dutchrunners.nl zoeken op 'type evenement = Coopertest'
https://www.dutchrunners.(...)%5Bsoortparcours%5D=

Helaas is dit een niet heel goed gevulde categorie. Die van Haag staan er niet in bijvoorbeeld.
Ah cheers! Die kalender vergeet ik nog wel ns...
pi_165314052
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 11:08 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Ah cheers! Die kalender vergeet ik nog wel ns...
Je kan op hardloopkalender.nl ook zoeken op afstand 'coopertest'. Maar daar staan er nog minder op.
  woensdag 14 september 2016 @ 15:59:40 #89
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_165319338
Ben weer overgehaald op werk om mee te doen aan de Bruggenloop Rotterdam; dit keer via een bedrijfsaanmelding.

3x per week hardlopen, 1 x per week zwemmen... we zullen zien. Ben ondertussen een maand aan het trainen..
  woensdag 14 september 2016 @ 16:09:52 #90
3878 Vork
Manisch creatief
pi_165319546
Hey, ik heb mijn FR235 een tijdje niet gebruikt :+, hij is leeg geweest en na opladen lijkt hij geen bluetooth signaal meer af te geven. Ik kan 'm onmogelijk koppelen aan m'n telefoon. Ok USB via de computer werkt nog wel, dus is er niet direct een man over boord, maar het is wel onhandig. Iemand hier die een dergelijk probleem heeft gehad en een mogelijke oplossing weet? Anders is-ie allicht toch stuk en wordt het iets met garantie en opsturen en zo.
pi_165319958
Jeej ik mag naar Boston :D Was al wel een zekerheidje maar toch fijn om de bevestiging te zien!! *dansje*
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165320030
Zometeen even weer een klein rondje in de touwen hangen.
Zondagnacht is mijn zoontje geboren, eens kijken wat het effect van slaapgebrek is :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_165320755
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:35 schreef Cynic het volgende:
Zometeen even weer een klein rondje in de touwen hangen.
Zondagnacht is mijn zoontje geboren, eens kijken wat het effect van slaapgebrek is :)
Gefeliciteerd cynic!

Ware babyboom op dit forum :P
pi_165320804
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Jeej ik mag naar Boston :D Was al wel een zekerheidje maar toch fijn om de bevestiging te zien!! *dansje*
Tof! Dat wordt een mooi tripje :)
pi_165320827
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:35 schreef Cynic het volgende:
Zometeen even weer een klein rondje in de touwen hangen.
Zondagnacht is mijn zoontje geboren, eens kijken wat het effect van slaapgebrek is :)
Gefeliciteerd! Trainen op een wolk verbeterd toch de prestaties ;)
pi_165320898
Leuk LT!

Ik denk dat ik mij over 19 jaar kan kwalificeren. Mooie stip aan de horizon :D
pi_165320954
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 17:15 schreef steffelonio het volgende:
Leuk LT!

Ik denk dat ik mij over 19 jaar kan kwalificeren. Mooie stip aan de horizon :D
Trainen gaat sneller dan ouder worden ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165321135
Het zal een combinatie van die twee moeten zijn...
  ESF Reporter woensdag 14 september 2016 @ 17:48:30 #99
87554 Cee
Welluk?
pi_165321467
Ik kwam net op weg naar huis van werk een hardloper tegen gekleed in zwarte lange broek en zwarte jas met lange mouwen. Bewondering en verbazing tegelijk.
pi_165321540
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 17:48 schreef Cee het volgende:
Ik kwam net op weg naar huis van werk een hardloper tegen gekleed in zwarte lange broek en zwarte jas met lange mouwen. Bewondering en verbazing tegelijk.
Ik neem aan dat je verwondering bedoelt?

Snap daar niets van..
  ESF Reporter woensdag 14 september 2016 @ 17:57:55 #101
87554 Cee
Welluk?
pi_165321620
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 17:52 schreef BlueT het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je verwondering bedoelt?

Snap daar niets van..
Nou, ik ging er een beetje van uit dat de jongen bezig was met een extreme zweettraining, als die al bestaan, misschien gaat ie binnenkort een middagmarathon in Qatar of Death Valley doen, en in dat geval - en alleen in dat geval - bewonder ik zijn discipline.
  Redactie Sport woensdag 14 september 2016 @ 17:59:25 #102
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165321655
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Jeej ik mag naar Boston :D Was al wel een zekerheidje maar toch fijn om de bevestiging te zien!! *dansje*
Tof!! *O* succes met trainen!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport woensdag 14 september 2016 @ 18:00:16 #103
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165321672
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 15:59 schreef xzaz het volgende:
Ben weer overgehaald op werk om mee te doen aan de Bruggenloop Rotterdam; dit keer via een bedrijfsaanmelding.

3x per week hardlopen, 1 x per week zwemmen... we zullen zien. Ben ondertussen een maand aan het trainen..
Boks! Ik loop 3x in de week en ik zwem 2x in de week :+
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  ESF Reporter woensdag 14 september 2016 @ 18:27:53 #104
87554 Cee
Welluk?
pi_165322163
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Jeej ik mag naar Boston :D Was al wel een zekerheidje maar toch fijn om de bevestiging te zien!! *dansje*
Wat tof! *O*
Boston. O+
pi_165323012
Verkwikkend loopje gedaan... (get it? Verkwikkend, omdat kwik - thermometer - WARM :') )
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165323667
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:35 schreef Cynic het volgende:
Zometeen even weer een klein rondje in de touwen hangen.
Zondagnacht is mijn zoontje geboren, eens kijken wat het effect van slaapgebrek is :)
Gefeliciteerd! En slaapgebrek is maar tijdelijk....

L_T ook gefeliciteerd, wordt vast een onvergetelijke ervaring.
pi_165323736
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:09 schreef Vork het volgende:
Hey, ik heb mijn FR235 een tijdje niet gebruikt :+, hij is leeg geweest en na opladen lijkt hij geen bluetooth signaal meer af te geven. Ik kan 'm onmogelijk koppelen aan m'n telefoon. Ok USB via de computer werkt nog wel, dus is er niet direct een man over boord, maar het is wel onhandig. Iemand hier die een dergelijk probleem heeft gehad en een mogelijke oplossing weet? Anders is-ie allicht toch stuk en wordt het iets met garantie en opsturen en zo.
Ik heb geen Garmin maar een Polar, en had pas hetzelfde probleem. Op advies van de service-afdeling van Polar een factory reset gedaan en na wat prutsen met het koppelen deed hij het weer. Gelukkig blijft alle data in de cloud bewaard (bij Polar iig). Ik krijg nu alleen weer bij iedere training een "hoera, langste afstand"-melding...
pi_165323752
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:35 schreef Cynic het volgende:
Zometeen even weer een klein rondje in de touwen hangen.
Zondagnacht is mijn zoontje geboren, eens kijken wat het effect van slaapgebrek is :)
Gefeliciteerd!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator woensdag 14 september 2016 @ 20:21:37 #109
155227 crew  Guppy
dus
pi_165324846
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:09 schreef Vork het volgende:
Hey, ik heb mijn FR235 een tijdje niet gebruikt :+, hij is leeg geweest en na opladen lijkt hij geen bluetooth signaal meer af te geven. Ik kan 'm onmogelijk koppelen aan m'n telefoon. Ok USB via de computer werkt nog wel, dus is er niet direct een man over boord, maar het is wel onhandig. Iemand hier die een dergelijk probleem heeft gehad en een mogelijke oplossing weet? Anders is-ie allicht toch stuk en wordt het iets met garantie en opsturen en zo.
Harde reset al geprobeerd?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 14 september 2016 @ 20:28:27 #110
3878 Vork
Manisch creatief
pi_165324998
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 20:21 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Harde reset al geprobeerd?
nog niet de hardste fabrieksinstellingenreset. Dat is mijn laatste redmiddel en ik Ben bang ook de enige. Maar zoals al eerder is aangegeven, ook bij Garmin staat alles gewoon online, dus dataloss is er niet bij. Het is wel hinderlijk plus dat ik gewoon niet begrijp dat dit zomaar kan.
  woensdag 14 september 2016 @ 20:30:20 #111
3878 Vork
Manisch creatief
pi_165325032
Oh, en voor ik het vergeet: LT, gefeliciteerd met de ervaring die je nu definitief staat te wachten en Cynic gefeliciteerd met je gelukte voortplanting!
  woensdag 14 september 2016 @ 20:47:04 #112
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165325528
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:35 schreef Cynic het volgende:
Zometeen even weer een klein rondje in de touwen hangen.
Zondagnacht is mijn zoontje geboren, eens kijken wat het effect van slaapgebrek is :)
gefeliciteerd en gebruik het slaapgebrek in je voordeel!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_165325752
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 20:47 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

gefeliciteerd en gebruik het slaapgebrek in je voordeel!!
Hoe dat dan?? Als je om 3 uur s nachts wakker wordt gehuild, dan denken: "Oh, nou heeft het geen zin meer om terug in bed te gaan. Laat ik maar mijn schoenen aandoen en even een duurloopje van 50km doen?" Zoiets?
pi_165325956
Dan moet je nog best doorlopen, afgelopen nacht was-ie om de 2 uur wakker :')
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  woensdag 14 september 2016 @ 21:02:43 #115
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165326081
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 20:54 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Hoe dat dan?? Als je om 3 uur s nachts wakker wordt gehuild, dan denken: "Oh, nou heeft het geen zin meer om terug in bed te gaan. Laat ik maar mijn schoenen aandoen en even een duurloopje van 50km doen?" Zoiets?
ja inderdaad, mijn vriend Matt waar ik meer over geschreven heb, werkt in de verpleging en doet al zijn LDL direkt na zijn nachtdiensten.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_165327882
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:30 schreef YUR het volgende:
Wilde net een rondje in de mooie Drentse bossen maken....maar er vielen zo veel eikels uit de bomen dat ik maar op de wegen ben gebleven :D

Volgende keer helm op ^O^
Heb jij nou zolang moeten herstellen van ons rondje?
  woensdag 14 september 2016 @ 21:59:45 #117
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165327934
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 21:57 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Heb jij nou zolang moeten herstellen van ons rondje?
Lichamelijk niet...
F means you're fucked
  woensdag 14 september 2016 @ 22:00:13 #118
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165327945
Cynic, onwijs gefeliciteerd met jullie zoontje *O*
F means you're fucked
pi_165328594
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 10:29 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

dat zou onverantwoord zijn :{w
Nou, zeg dat wel.
pi_165328598
Ik ken lopers die na de geboorte van een kind meer zijn gaan trainen en sneller zijn gaan lopen. Alvast gefeliciteerd met je komende PR's dus Cynic!

En die Coopertest van vanavond ging niet eens zo slecht. Natuurlijk was het veel te warm en is de vorm nog niet goed, maar ik heb de rondjes toch op een aardig tempo kunnen lopen. Helaas net niet de 3500m gehaald, het scheelde ong 40 meter. Ik ben vooral tevreden dat ik weer pijnvrij op hoog tempo heb kunnen lopen. Misschien komende zondag weer eens een 10km wedstrijdje
pi_165328923
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 22:23 schreef Mr.B. het volgende:
Helaas net niet de 3500m gehaald
Zou onverantwoord geweest zijn.
pi_165329222
Ik denk dat ik er inderdaad goed aan heb gedaan om er met de handrem op te lopen. De gevolgen zouden anders misschien niet te overzien geweest zijn
  woensdag 14 september 2016 @ 22:58:30 #123
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_165329710
Congrats Cynic!

Na een week tobben met het drinken van onze Max (inmiddels 10 dgn oud) kregen we te horen dat we hem qua drinken kunnen vergelijken met een sprinter die de marathon loopt. Loopt zich dus stuk en loopt daardoor de marathon niet uit (ofwel: drinkt de fles niet leeg).

Hebben wij dat :D Druk bezig om er een marathonloper van te maken. Rústig aan :P :+

Afijn, weer weg hier. Hardlopen duurt nog ff.
pi_165329734
LT en Cynic, gefeliciteerd!

Lekker intervalletje gedaan. Blij. :)
pi_165330523
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2016 16:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Jeej ik mag naar Boston :D Was al wel een zekerheidje maar toch fijn om de bevestiging te zien!! *dansje*
Heel tof!

En congratz Cynic!
  donderdag 15 september 2016 @ 07:19:09 #126
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165333463
quote:
1s.gif Op woensdag 14 september 2016 17:57 schreef Cee het volgende:

[..]

Nou, ik ging er een beetje van uit dat de jongen bezig was met een extreme zweettraining, als die al bestaan, misschien gaat ie binnenkort een middagmarathon in Qatar of Death Valley doen, en in dat geval - en alleen in dat geval - bewonder ik zijn discipline.
Was dat niet onze vriend die de Marathon de Sables zou gaan doen??
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 15 september 2016 @ 07:26:12 #127
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165333483
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 07:19 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Was dat niet onze vriend die de Marathon de Sables zou gaan doen??
Ik ging laatst opzoeken wat het inschrijfgeld daarvoor was, want het had na het zien van een mooie docu toch mijn aandacht getrokken. Volgens mij was het iets van 3100 euro ofzo :D
Dus dat heb ik meteen maar weer in de ijskast geparkeerd....

Vraag me overigens niet welke docu dat was, want dat weet ik echt niet meer :@
F means you're fucked
pi_165333562
Gefeliciteerd met de mini Cynic!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 15 september 2016 @ 07:53:25 #129
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_165333603
LT leuk dat het definitief is!
Cynic gefeliciteerd met miniCynic!
Q ook gefeliciteerd! En succes met het omtrainen van een sprinter ^O^ Gewoon elke dag 50 m verder laten sprinten :Y
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_165333610
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 07:26 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ging laatst opzoeken wat het inschrijfgeld daarvoor was, want het had na het zien van een mooie docu toch mijn aandacht getrokken. Volgens mij was het iets van 3100 euro ofzo :D
Dus dat heb ik meteen maar weer in de ijskast geparkeerd....

Vraag me overigens niet welke docu dat was, want dat weet ik echt niet meer :@
Vast een docu over Mauro Prosperi, dat maakt het allemaal nog aantrekkelijker :P

Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 15 september 2016 @ 08:06:13 #131
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165333695
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 07:54 schreef Guard het volgende:

[..]

Vast een docu over Mauro Prosperi, dat maakt het allemaal nog aantrekkelijker :P

Die was het niet nee :D
F means you're fucked
pi_165333902
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 07:19 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Was dat niet onze vriend die de Marathon de Sables zou gaan doen??
Die uit topic # 891? Die was het niet; hij wilde de MdS 2016 doen, en die is al geweest.
pi_165334301
Ik heb er geen verslag van gelezen. ..
pi_165337915
Geen verslag is niet gelopen?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Redactie Sport donderdag 15 september 2016 @ 12:44:00 #135
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_165338000
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 12:40 schreef Guard het volgende:
Geen verslag is niet gelopen?
Als er een log is kunnen we dat nog door de vingers zien..
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_165339136
Is maar goed ook, anders heb ik nooit gelopen. Langste stukje tekst over een wedstrijd beslaat 2 regels tot nu toe :P
pi_165341358
Hebben mensen hier misschien ervaringen met http://www.hartslagmetershop.com/ ?

Overweeg te upgraden naar een 735xt en die is daar toch wel een tikkie goedkoper (als in 60 euro) maar kan er niet heel veel over vinden verder...
pi_165343510
Het was Raptorix toch, die plannen voor de MdS had?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165343848
Ik had me ingeschreven voor één of ander onderzoekspanel omtrent hardlopers en ik werd ineens gebeld dat ik een startbewijs voor de DtD had gewonnen! Wist helemaal niet dat je daarvoor in aanmerking kwam.. helaas valt het samen met de competitie!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165344420
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 17:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik had me ingeschreven voor één of ander onderzoekspanel omtrent hardlopers en ik werd ineens gebeld dat ik een startbewijs voor de DtD had gewonnen! Wist helemaal niet dat je daarvoor in aanmerking kwam.. helaas valt het samen met de competitie!
Win jij ook wel eens niet iets als je ergens aan meedoet?
Volgens mij val je regelmatig in de prijzen, buiten de resultaten van je wedstrijden.
pi_165345358
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:43 schreef m0ridin het volgende:
Hebben mensen hier misschien ervaringen met http://www.hartslagmetershop.com/ ?

Overweeg te upgraden naar een 735xt en die is daar toch wel een tikkie goedkoper (als in 60 euro) maar kan er niet heel veel over vinden verder...
Even googlen: bedrijf bestaat al wel lang, zie berichten vanaf 2007. Bedrijf erachter heet hcs.
pi_165345712
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:43 schreef m0ridin het volgende:
Hebben mensen hier misschien ervaringen met http://www.hartslagmetershop.com/ ?

Overweeg te upgraden naar een 735xt en die is daar toch wel een tikkie goedkoper (als in 60 euro) maar kan er niet heel veel over vinden verder...
Oh ze hebben een nieuwe site lay out zie ik, darom herkende ik het niet
http://www.hartslagmetershop.nl/index.html (oude lay out).
Heb hier mijn eerste hrm gekocht, scherp geprijsd en snelle levering.
Verder niks mee te maken gehad, garantie afhandeling en zo liep via producent.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165346754
Topwinkel. Mijn vaste horlogeshop
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_165348930
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 18:26 schreef McTwente het volgende:

[..]

Win jij ook wel eens niet iets als je ergens aan meedoet?
Volgens mij val je regelmatig in de prijzen, buiten de resultaten van je wedstrijden.
Dit was dus niet ergens aan meedoen.. ze hadden gewoon wat nummers verloot onder hun deelnemersbestand ;) maar verder heb je misschien gelijk.. Tja.. geluk in het spel, pech in de liefde? ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165348985
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 20:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dit was dus niet ergens aan meedoen.. ze hadden gewoon wat nummers verloot onder hun deelnemersbestand ;) maar verder heb je misschien gelijk.. Tja.. geluk in het spel, pech in de liefde? ;)
Lekker hoor! Daar kan je vast wel iemand blij mee maken lijkt mij :)
pi_165349021
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 20:59 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Lekker hoor! Daar kan je vast wel iemand blij mee maken lijkt mij :)
Zo werkte het helaas niet, ze gingen iemand anders trekken.. verder komen de DtD nummers nu bij bosjes langs in mijn omgeving.. altijd toch wel veel mensen die zich daar voor opgeven maar nu geblesseerd zijn of zijn vergeten te trainen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165349053
Wel zo eerlijk
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165349077
Is ook wel wat voor te zeggen ja
  Moderator donderdag 15 september 2016 @ 21:14:17 #149
155227 crew  Guppy
dus
pi_165349617
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 15:43 schreef m0ridin het volgende:
Hebben mensen hier misschien ervaringen met http://www.hartslagmetershop.com/ ?

Overweeg te upgraden naar een 735xt en die is daar toch wel een tikkie goedkoper (als in 60 euro) maar kan er niet heel veel over vinden verder...
Ik heb de mijne daar ook gekocht. En m'n vorige trouwens ook. Niks dan tevredenheid.

quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:00 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Zo werkte het helaas niet, ze gingen iemand anders trekken.. verder komen de DtD nummers nu bij bosjes langs in mijn omgeving.. altijd toch wel veel mensen die zich daar voor opgeven maar nu geblesseerd zijn of zijn vergeten te trainen..
Vergeten te trainen? :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_165349620
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 20:58 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dit was dus niet ergens aan meedoen.. ze hadden gewoon wat nummers verloot onder hun deelnemersbestand ;) maar verder heb je misschien gelijk.. Tja.. geluk in het spel, pech in de liefde? ;)
Dan ga ik ook maar eens meedoen met dat soort dingen. ;)
pi_165350079
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb de mijne daar ook gekocht. En m'n vorige trouwens ook. Niks dan tevredenheid.

[..]

Vergeten te trainen? :D
Joah, de gemiddelde bedrijfsloper beseft zich pas aan het eind van de zomervakantie dat 10 EM toch best wel ver is en eind september best wel snel nadert :P

Het was via dit trouwens: https://valsplat.nl/aanmelden/ en dan bij bijzonderheden of zo aangeven dat je geintereseerd bent in onderzoeken naar hardlopers.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 15 september 2016 @ 21:52:57 #152
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165351446
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:

Vergeten te trainen? :D
Patries en Moon hebben met dit warme weer wel wat anders te doen...... hangen op het strand en een fles prosecco in hun pens
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator donderdag 15 september 2016 @ 21:53:55 #153
155227 crew  Guppy
dus
pi_165351485
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Patries en Moon hebben met dit warme weer wel wat anders te doen...... hangen op het strand en een fles prosecco in hun pens
True true :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_165352571
Nou, het lukt alweer bijna 5 weken om 3/4x per week te sporten, dus ik heb mezelf maar een doel gesteld: voor m'n 30e (februari) m'n werkvetjes weg en m'n hardlooplijf terug. Daarna is de magische grens overschreden en is er geen weg meer terug :')

En wie weet word ik dan ook ooit weer snel.
pi_165353189
Steffelonio, Guard, mosselmossel, guppyfriend. Top, thanks! Fijn te horen, dan ga ik hem daar waarschijnlijk zeer binnenkort met vertrouwen bestellen :)

*Edit*
Ik heb ook de zelfbeheersing van een puppy... Hij is besteld :')

[ Bericht 26% gewijzigd door m0ridin op 15-09-2016 22:54:30 ]
pi_165356159
Vanavond een flinke plensbui in mijn nek gekregen. Drijfnat thuisgekomen. En dat terwijl ik alleen heel even de deur uit wilde om een nieuw lampje te testen die ik heb gekocht. Zo'n tuigje met een wit licht aan de voorkant en een rood licht op de achterkant. Een beetje over the top als je alleen op fietspaden in de stad loopt, maar op zich wel prettig idee dat iedereen je goed kan zien. En het zat prima. Precies op het verste punt begon de bui... hoop dat de echte herfst nog even op zich laat wachten, ik heb nog helemaal geen zin in loopjes met regenjasjes om en zo.
pi_165356205
quote:
99s.gif Op donderdag 15 september 2016 20:01 schreef mosselmossel het volgende:
Topwinkel. Mijn vaste horlogeshop
Lang niet gezien hier. Weer (nog?) lekker bezig met lopen?
pi_165359111
Aangezien ik een zolderkamer autist ben en zonder schema "iets" miste heb ik een schema-tje van het grote boze internet getrokken om naar de halve van Eindhoven toe te trainen.
Om uiteindelijk alsnog te gaan lopen wanneer ik zin heb en me niet echt aan het schema te houden.
Misschien maar goed ook, want nu ik een beetje kritischer kijk zie ik dat dat schema de laatste paar weken gewoon 6x p.w. een training heeft. En allemaal op een behoorlijk tempo. :o

Na deze wedstrijd dan maar eens zonder schema te werk gaan. *eng*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 16 september 2016 @ 09:03:20 #159
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165359385
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 08:30 schreef Guard het volgende:
Aangezien ik een zolderkamer autist ben en zonder schema "iets" miste heb ik een schema-tje van het grote boze internet getrokken om naar de halve van Eindhoven toe te trainen.
Om uiteindelijk alsnog te gaan lopen wanneer ik zin heb en me niet echt aan het schema te houden.
Misschien maar goed ook, want nu ik een beetje kritischer kijk zie ik dat dat schema de laatste paar weken gewoon 6x p.w. een training heeft. En allemaal op een behoorlijk tempo. :o

Na deze wedstrijd dan maar eens zonder schema te werk gaan. *eng*
Ik ga in ieder geval niet beter lopen van een schemaloos bestaan. Doe mij dan maar liever eentje die me 4 of 5 keer per week laat lopen :Y

Oftewel: Ik moet er weer aan geloven :P
F means you're fucked
  vrijdag 16 september 2016 @ 09:50:38 #160
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_165359943
Bij mij is het eerder zo dat ik bijna niet meer volgens een schema durf te lopen en puur op gevoel mn trainingen indeel. Om te voorkomen dat ik mezelf voorbij loop en weer in de lappenmand terecht kom...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
  vrijdag 16 september 2016 @ 09:54:14 #161
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165359985
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2016 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
Bij mij is het eerder zo dat ik bijna niet meer volgens een schema durf te lopen en puur op gevoel mn trainingen indeel. Om te voorkomen dat ik mezelf voorbij loop en weer in de lappenmand terecht kom...
Verlies je je gevoel als je via een schema loopt?
F means you're fucked
pi_165360013
Schema geeft wel wat extra houvast, en helemaal interval trainingen verwerkt in een schema vind ik 'minder erg' omdat je echt ergens naar toe werkt en het met een plan doet.

Maar helemaal vast is zo'n schema niet en kan er wel van afwijken indien nodig...
  vrijdag 16 september 2016 @ 10:06:20 #163
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165360136
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 08:30 schreef Guard het volgende:
Aangezien ik een zolderkamer autist ben en zonder schema "iets" miste heb ik een schema-tje van het grote boze internet getrokken om naar de halve van Eindhoven toe te trainen.
Om uiteindelijk alsnog te gaan lopen wanneer ik zin heb en me niet echt aan het schema te houden.
Misschien maar goed ook, want nu ik een beetje kritischer kijk zie ik dat dat schema de laatste paar weken gewoon 6x p.w. een training heeft. En allemaal op een behoorlijk tempo. :o

Na deze wedstrijd dan maar eens zonder schema te werk gaan. *eng*
Cut the crap....become a Miler! No speed, no schedule!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  vrijdag 16 september 2016 @ 10:17:14 #164
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165360268
Vandaag kwam ik een van de cool kids van de NZ 'se ultra-familie, Grant, tegen en we raakten aan de praat over mijn plannen.
Toen ik hem vertelde dat ik 2 maanden voor Northburn 5 weken nagenoeg niet kan lopen ivm mijn werk zei hij "don't worry RD, train your guts out leading up to your busy time and see the rest as a rest period, rest is not a bad thing"

Als iemand die een 10de plek behaalde tijdens Hardrock100 je dit vertelt, dan moet dat wel waar zijn :D
In ieder geval goed voor mijn gemoedsrust!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_165360310
O+ het regent hier nu eindelijk heel hard. Vanmiddag/vanavond dus maar weer lekker door de modder spetteren O+
Ja doei.
  vrijdag 16 september 2016 @ 10:21:20 #166
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165360333
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
O+ het regent hier nu eindelijk heel hard. Vanmiddag/vanavond dus maar weer lekker door de modder spetteren O+
Het heeft vannacht hier ook flink geregend. Alleen "jammer" dat het vanaf nu waarschijnlijk weer ff droog blijft. Weinig modder morgen bij de Montferland Trail denk ik -O-

Wel een mooi loopje om m'n nieuwe trailschoenen te ontmaagden :)
F means you're fucked
pi_165360445
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 08:30 schreef Guard het volgende:
Aangezien ik een zolderkamer autist ben en zonder schema "iets" miste heb ik een schema-tje van het grote boze internet getrokken om naar de halve van Eindhoven toe te trainen.
Om uiteindelijk alsnog te gaan lopen wanneer ik zin heb en me niet echt aan het schema te houden.
Misschien maar goed ook, want nu ik een beetje kritischer kijk zie ik dat dat schema de laatste paar weken gewoon 6x p.w. een training heeft. En allemaal op een behoorlijk tempo. :o

Na deze wedstrijd dan maar eens zonder schema te werk gaan. *eng*
Laat eens een voorbeeldweek zien uit dat schema? Waar komt het vandaan?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165360476
Heb ooit een keer proberen te trainen volgens een schema, dat mislukte keihard.. Met het oog op Rotterdam ga ik het toch weer proberen vanaf december.

Maar eerst de 25e de promenadeloop 9km en 2 oktober singelloop Breda 5 km en hm :)
pi_165360578
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 23:51 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Lang niet gezien hier. Weer (nog?) lekker bezig met lopen?
Lang verhaal. Na de huwelijksreis rare benen. Liepen in no time vol, waardoor lopen niet fijn was. Minder gelopen, sportarts geweest, niks kunnen vinden, even lopen, eindelijk twee lekkere trainingen, daarna weer terugval. En nu zit ik al weer twee weken met een pijnlijke kuit (begon in aanhechting met achillespees) Dus al weer twee of drie weken niet gelopen ofzo. Is gewoon een halfjaartje baal ofzo. Komt wel weer goed.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_165360617
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Het heeft vannacht hier ook flink geregend. Alleen "jammer" dat het vanaf nu waarschijnlijk weer ff droog blijft. Weinig modder morgen bij de Montferland Trail denk ik -O-

Wel een mooi loopje om m'n nieuwe trailschoenen te ontmaagden :)
Veel plezier alvast!

Ik ga straks expres even wat modder opzoeken, heb keuze uit een paar modderbaadjes :P O-) Maar eerst nog even werken :z
Ja doei.
  vrijdag 16 september 2016 @ 10:44:44 #171
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165360812
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:21 schreef YUR het volgende:

[..]

Het heeft vannacht hier ook flink geregend. Alleen "jammer" dat het vanaf nu waarschijnlijk weer ff droog blijft. Weinig modder morgen bij de Montferland Trail denk ik -O-

Wel een mooi loopje om m'n nieuwe trailschoenen te ontmaagden :)
Hier morgen ook weer modderen en hoogtemeters maken.
Alleen hopen dat ik niet, zoals verleden week, weer een beginnersfout maak en met een kleuterknie thuis kom ;(
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_165361100
Plan voor volgend kalenderjaar: elke maand een 10K evenement. Wisselend van weg (met de club) en trails. Hopelijk een beetje 'snelheid' (relatief) terugkrijgen, vooral om wat gemakkelijker te lopen.

Hopelijk dan eind 2017 weer klaar voor wat HMs als de rug zich in de mate blijft verbeteren zoals 't nu doet! O+
Ja doei.
  vrijdag 16 september 2016 @ 11:12:34 #173
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_165361359
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 09:54 schreef YUR het volgende:

[..]

Verlies je je gevoel als je via een schema loopt?
Zoiets... ik ben dan zo dat ik teveel aan het schema vast wil houden en pijntjes negeer, die dan uitmonden in blessures.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_165362079
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:06 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Cut the crap....become a Miler! No speed, no schedule!
Ooit... later... als ik groot ben.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165362465
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Laat eens een voorbeeldweek zien uit dat schema? Waar komt het vandaan?
Voorbeeld van deze week:
Maandag: rust
Dinsdag: 9.6 km @ 4:39 min/km
Woensdag: 9.6 km @ 4:39 min/km
Donderdag: 12.8 waarvan 9.6 @ 4:1 5min/km
Vrijdag: 8 km @ 4:3 9min/km
Zaterdag: 8 km @ 4:39 min/km
Zondag: 20.8 km @ 4.58 min/km

Geen idee meer waar ik het vandaan heb, maar zoals je ziet weinig variatie en dus op zich niet zo heel vreemd dat ik me niet erg strikt eraan houd...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165362835
Ik volg een hm-schema vd atletiekunie. Het gaat uit van 4 trainingen, waarbij je de 3e kunt skippen of vervangen door een crosstraining.

In de basis is dit het:
Maandag: 50' op midtempo, met paar blokjes van 5 of 6 minuten op snel tempo.
Woensdag: intervallen (piramideloop of climaxloop), bestaat uit 7 blokjes snel met 3' pauze (dribbelen/wandelen)
Donderdag: 30 minuten midtempo
Zaterdag: ldl van 15 tot 20km.

Dan zit je rond de 45-50km per week. Voor mij voor nu pittig genoeg.

Wat ik fijn vind is dat je de te volgen snelheid zelf via een tabelletje kunt vaststellen aan de hand van je 5km tijd.
pi_165363168
Ik ga voor mijzelf uit van 23:00 op de 5km. Dan zijn de tempo's die erbij horen:

1: ldl 5:36-5:51
2: midtempo 5:21-5:36
3: snel tempo 4:51-5:06
4: interval 4:21-4:36

De tempo's die horen bij 22:00 op de 5km zijn 12 seconden sneller. Dat houd ik nu soms ook aan, behalve bij de ldl.

Per minuut langzamer/sneller op de 5km tel je 12 seconden erbij op/af.
pi_165363200
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:08 schreef Guard het volgende:

[..]

Voorbeeld van deze week:
Maandag: rust
Dinsdag: 9.6 km @ 4:39 min/km
Woensdag: 9.6 km @ 4:39 min/km
Donderdag: 12.8 waarvan 9.6 @ 4:1 5min/km
Vrijdag: 8 km @ 4:3 9min/km
Zaterdag: 8 km @ 4:39 min/km
Zondag: 20.8 km @ 4.58 min/km

Geen idee meer waar ik het vandaan heb, maar zoals je ziet weinig variatie en dus op zich niet zo heel vreemd dat ik me niet erg strikt eraan houd...
Ja, dat soort schema's zijn altijd heel veel trainen in de 'grijze middelzone' terwijl er de laatste tijd toch steeds meer onderzoek komt dat bevestigt dat 80% vd tijd echt langzaam en 20% vd tijd echt intensief trainen (middels interval of zo) veel effectiever is.

Ik word iig ook altijd vrij snel chagrijnig van dit soort schema's :P Je bent altijd een beetje vermoeid, terwijil het juist zo fijn is om veel trainingen gewoon echt easy te kunnen lopen en dan met frisse benen je interval/snelheidstrainignen te doen..

Wat heb je dan ingevoerd als streeftijd? 1.25?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165363335
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:39 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ja, dat soort schema's zijn altijd heel veel trainen in de 'grijze middelzone' terwijl er de laatste tijd toch steeds meer onderzoek komt dat bevestigt dat 80% vd tijd echt langzaam en 20% vd tijd echt intensief trainen (middels interval of zo) veel effectiever is.

Ik word iig ook altijd vrij snel chagrijnig van dit soort schema's :P Je bent altijd een beetje vermoeid, terwijil het juist zo fijn is om veel trainingen gewoon echt easy te kunnen lopen en dan met frisse benen je interval/snelheidstrainignen te doen..

Wat heb je dan ingevoerd als streeftijd? 1.25?
Deze tempo's komen trouwens overeen met mijn schema (19 min op de 5km toch?). Alleen mis je een intervaltraining, dat op 3:33-3:48 zou moeten, en heb je twee extra trainingen op midtempo (voor jou dan he ;) ) er in ruil voor terug gekregen.
pi_165363420
Ben ook wel benieuwd naar je streeftijd Guard. 1:27/1:28?
pi_165363445
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 september 2016 10:33 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Lang verhaal. Na de huwelijksreis rare benen. Liepen in no time vol, waardoor lopen niet fijn was. Minder gelopen, sportarts geweest, niks kunnen vinden, even lopen, eindelijk twee lekkere trainingen, daarna weer terugval. En nu zit ik al weer twee weken met een pijnlijke kuit (begon in aanhechting met achillespees) Dus al weer twee of drie weken niet gelopen ofzo. Is gewoon een halfjaartje baal ofzo. Komt wel weer goed.
Das wel balen inderdaad!! Succes met de kuiten!

Tip
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165363454
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:45 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Deze tempo's komen trouwens overeen met mijn schema (19 min op de 5km toch?). Alleen mis je een intervaltraining, dat op 3:33-3:48 zou moeten, en heb je twee extra trainingen op midtempo (voor jou dan he ;) ) er in ruil voor terug gekregen.
Ik snap niet helemaal wat je wilt zeggen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165363530
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:51 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik snap niet helemaal wat je wilt zeggen?
Het viel mij op dat de tempo's uit mijn schema overeenkwamen met de tempo's van guards schema.

Ik heb ook vaak schema's gezien waarbij de ldl's in verhouding een stuk langzamer moeten worden gelopen.
pi_165363574
Oh, ik zie dat ik toen jou (Lt) had gequoteerd, terwijl ik met 'jou' Guard bedoelde. Dat draagt ook bij aan onduidelijkheid.
pi_165363575
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:55 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Het viel mij op dat de tempo's uit mijn schema overeenkwamen met de tempo's van guards schema.

Ik heb ook vaak schema's gezien waarbij de ldl's in verhouding een stuk langzamer moeten worden gelopen.
Oh zo!
Ja ik vind het ook vrij hard, nou is Guard daar op zich wel goed in.
Ik loop zelf trainingen die puur voor de duurconditie zijn ook liever op hartslag dan op tempo, of het moet een 6x1000 of 4x2000 wisselloop zijn of zo.. maar dan doe ik de 1000jes rust ook echt wel vrij rustig.
Maar goed, meerdere wegen en Rome en zo. Of helemaal geen schema schijnt ook nog te werken ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165363965
Over schema's, ben nu aan het voorbereiden op een 5km en loop daar nu 3x in de week voor. 8 weken schema ongeveer en was opgebouwd als volgt:

Standaard een LDL (10-15km) en een medium (2x15min op HM tempo met daartussen 3 min rust)

En verder de volgende interval opbouw, 1x per week interval dus...

10x1min @ 5km tempo/2 min recovery
5x2
5x3
4x4
5x4
4x5
5x5 <-- deze week zit ik nu
(4x6 en 5x6 nog)

Altijd lastig omdat je vaak zoveel verschillende verhalen en opties hoort. Maar klinkt dit fair? (Niet dat ik er nu nog veel aan kan aanpassen, de 5km is op 2 oktober :P )
pi_165364067
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 13:18 schreef m0ridin het volgende:
Over schema's, ben nu aan het voorbereiden op een 5km en loop daar nu 3x in de week voor. 8 weken schema ongeveer en was opgebouwd als volgt:

Standaard een LDL (10-15km) en een medium (2x15min op HM tempo met daartussen 3 min rust)

En verder de volgende interval opbouw, 1x per week interval dus...

10x1min @ 5km tempo/2 min recovery
5x2
5x3
4x4
5x4
4x5
5x5 <-- deze week zit ik nu
(4x6 en 5x6 nog)

Altijd lastig omdat je vaak zoveel verschillende verhalen en opties hoort. Maar klinkt dit fair? (Niet dat ik er nu nog veel aan kan aanpassen, de 5km is op 2 oktober :P )
Nee, dit is echt prut... Helaas!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165364091
Wat is je streeftijd trouwens Moridin?
pi_165364298
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 13:22 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Nee, dit is echt prut... Helaas!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;(

Duidelijk, ik heb me meteen alweer afgemeld voor de 5k ;)

Nah, maar ik vind het ook altijd lastig. Je ziet zoveel verschillende schemas met allemaal hun eigen argumenten. Aan de andere kant, misschien kun je het gewoon niet fout doen en kan je gewoon kiezen wat jou het beste ligt!

En de uitleg hierbij klonk acceptabel, daarnaast ook een goede afwisseling en balans naar mijn gevoel...

quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 13:23 schreef steffelonio het volgende:
Wat is je streeftijd trouwens Moridin?
Streeftijd is tussen de 18:20 en 18:30 maar afhankelijk van de dag heb ik daar meer en minder vertrouwen in :P

Maar iig tussen de 18:30 en 18:45. PR staat op 19:02 oid en wil onder die magische 19 ;)

En dit is dan ook een basis om mijn 10km onder de 39 te tillen (die heb ik 2 weken later weer, PR daar is 39:13)
pi_165364462
Nou, dat zijn snelle tijden!!
In je interval loop je dan wel flink meer op wedstrijdsnelheid dan 5km. Lijkt me dat je dan in de wedstrijd dat tempo die 18 minuutjes ook wel moet kunnen volhouden 5*5 lijkt me zwaarder dan 1*18.
pi_165364509
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:51 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Das wel balen inderdaad!! Succes met de kuiten!

Tip
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PINDAKAAS! :Y)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  vrijdag 16 september 2016 @ 13:41:33 #192
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165364532
Getver, pindakaas :{
F means you're fucked
pi_165364616
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 13:37 schreef steffelonio het volgende:
Nou, dat zijn snelle tijden!!
In je interval loop je dan wel flink meer op wedstrijdsnelheid dan 5km. Lijkt me dat je dan in de wedstrijd dat tempo die 18 minuutjes ook wel moet kunnen volhouden 5*5 lijkt me zwaarder dan 1*18.
Haha, thanks... en klopt. Ik verbaas me altijd over hoeveel moeite het kost om 'iets' sneller te gaan... Maar dan bedenk ik me, je gaat zo hard als aankan. Maar dan NOG wat harder, das niet niks :P

Maar ik heb geen idee, natuurlijk heb je bij een wedstrijd ook wat adrenaline enzo. En hou ik er die week wat meer rekening mee dan ik nu met intervallen enzo doe... (Als in geen drank de dag/dagen van tevoren).

Maar ben heel benieuwd! Eerste keer een echte 5km, normaal meer vd 10 (en vorig jaar de HM in berlijn waar we dit jaar ook weer heen gaan ).

Maar met wedstrijdjes wil echt zo snel als ik kan, grenzen verleggen. Maar verder is 'gewoon lopen' ook heerlijk. Laatst ook Outside Voices gezien (docu over Jenn Shelton), op zich sowieso best prima maar als ik dan dat lopen door het land zie... prachtig!

En num! Pindakaas (met nootjes) ^O^
pi_165364807
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 13:18 schreef m0ridin het volgende:
Over schema's, ben nu aan het voorbereiden op een 5km en loop daar nu 3x in de week voor. 8 weken schema ongeveer en was opgebouwd als volgt:

Standaard een LDL (10-15km) en een medium (2x15min op HM tempo met daartussen 3 min rust)

En verder de volgende interval opbouw, 1x per week interval dus...

10x1min @ 5km tempo/2 min recovery
5x2
5x3
4x4
5x4
4x5
5x5 <-- deze week zit ik nu
(4x6 en 5x6 nog)

Altijd lastig omdat je vaak zoveel verschillende verhalen en opties hoort. Maar klinkt dit fair? (Niet dat ik er nu nog veel aan kan aanpassen, de 5km is op 2 oktober :P )
Ik had zelf de intervallen altijd op 15x1 minuut of 8x2 minuten of zo gehouden, of afwisselen tussen die twee.. Juist die korte intervalletjes zijn altijd lekker om je snelheid te verhogen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165364910
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 13:55 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik had zelf de intervallen altijd op 15x1 minuut of 8x2 minuten of zo gehouden, of afwisselen tussen die twee.. Juist die korte intervalletjes zijn altijd lekker om je snelheid te verhogen!
Hmmm, mjah... Aan de andere kant klonk het ook wel logisch om 'langer op dat tempo volhouden' te oefenen. Als je die intervallen zo kort houdt, zou je ze dan op een nog iets hoger tempo trainen ook?
pi_165364986
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 13:59 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Hmmm, mjah... Aan de andere kant klonk het ook wel logisch om 'langer op dat tempo volhouden' te oefenen. Als je die intervallen zo kort houdt, zou je ze dan op een nog iets hoger tempo trainen ook?
Nee, zeker niet. Gewoon lekker op 5km-tempo lopen en proberen dat zo ontspannen mogelijk te doen. Ik snap dat je op zoek bent naar het vertrouwen dat je het straks 18 minuten in één keer vol kunt houden, maar het heeft geen zin om in training al méér dan de inspanning van de wedstrijd te oefenen. Je doet al 2x15min op HM tempo voor je intensieve-duur conditie..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165365053
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 14:02 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee, zeker niet. Gewoon lekker op 5km-tempo lopen en proberen dat zo ontspannen mogelijk te doen. Ik snap dat je op zoek bent naar het vertrouwen dat je het straks 18 minuten in één keer vol kunt houden, maar het heeft geen zin om in training al méér dan de inspanning van de wedstrijd te oefenen. Je doet al 2x15min op HM tempo voor je intensieve-duur conditie..
Duidelijk! Cheers :)

Heb net begin deze week de 5x5 gehad dus kan altijd nog 2 keer de kortere intervallen aanhouden. Overigens ging het schema tot 4x5 of misschien 5x5 en heb ik de rest uitgebouwd omdat ik nog 2 extra weken had...
pi_165365174
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 14:04 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Duidelijk! Cheers :)

Heb net begin deze week de 5x5 gehad dus kan altijd nog 2 keer de kortere intervallen aanhouden. Overigens ging het schema tot 4x5 of misschien 5x5 en heb ik de rest uitgebouwd omdat ik nog 2 extra weken had...
Is misschien ook meer voor mensen die hun eerste 5k lopen of die er omtrent 30 min. om doen?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165365308
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 14:09 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Is misschien ook meer voor mensen die hun eerste 5k lopen of die er omtrent 30 min. om doen?
Heh, dat zou eigenlijk best goed kunnen. Weet even niet meer waar ik hem vond alleen... Ah well, mooie basis voor de 10k dan eventueel onbedoeld ;)
pi_165369949
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 12:08 schreef Guard het volgende:

[..]

Voorbeeld van deze week:
Maandag: rust
Dinsdag: 9.6 km @ 4:39 min/km
Woensdag: 9.6 km @ 4:39 min/km
Donderdag: 12.8 waarvan 9.6 @ 4:1 5min/km
Vrijdag: 8 km @ 4:3 9min/km
Zaterdag: 8 km @ 4:39 min/km
Zondag: 20.8 km @ 4.58 min/km

Geen idee meer waar ik het vandaan heb, maar zoals je ziet weinig variatie en dus op zich niet zo heel vreemd dat ik me niet erg strikt eraan houd...
Duidelijk Brits/Amerikaans met al die afstanden die eigenlijk mijlen zijn. Dat DIY-schema van runnersweb heeft dat ook.
pi_165370405
modderplannen in de modder gegooid, en even voor kort en scherp gegaan. Had ik ineens zin in. En aangezien ik kan doen waar ik zin in heb nu, heb ik dat gewoon gedaan. Even wat tempo erin gestopt op m'n normale 5K rondje, en dat met 5.46min/km gedaan. Niet gekeken op 't horloge, maar gewoon op gevoel gepushed. En dat ging best lekker. O+
Ja doei.
  vrijdag 16 september 2016 @ 21:00:18 #202
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165372633
Ochtendtraining ;(
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_165372990
Mijn 'schema' is heel simpel:
1x duurloop, 1x uitloop/interval, 1x interval, 1x tempoloopje. Streeftijd: blessurevrij en onder 6 uur.
Werkt voor mij prima.
  vrijdag 16 september 2016 @ 21:23:28 #204
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165373195
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 21:16 schreef wyccie het volgende:
Mijn 'schema' is heel simpel:
1x duurloop, 1x uitloop/interval, 1x interval, 1x tempoloopje. Streeftijd: blessurevrij en onder 6 uur.
Werkt voor mij prima.
Hardlopen hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_165373233
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 21:16 schreef wyccie het volgende:
Mijn 'schema' is heel simpel:
1x duurloop, 1x uitloop/interval, 1x interval, 1x tempoloopje. Streeftijd: blessurevrij en onder 6 uur.
Werkt voor mij prima.
Streeftijd voor wat?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165373865
Voor een marathon.

Ik heb morgen ook een ochtendtraining. In de middag moet ik nog naar de randstad, dus moet ik ook echt braaf op tijd gaan. Dat is best een uitdaging. Ik heb echt veel opstarttijd nodig in de ochtend. :@
pi_165378691
Semmie, stip_streep., TWC en ik hebben aan een unieke marathon meegedaan, MVB voor 2016 gecancelled en zal nooit meer plaatsvinden vermoed ik...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165378699
Wat is de reden dat het is geannulleerd?? Ze geven zelf niet echt een reden zag ik.
pi_165378705
Oh, te weinig inschrijvingen en onvoldoende medewerking van 'stakeholders'. Gevolg: organisatie failliet

http://www.hardloopnieuws(...)geld-niet-terug.html
pi_165378863
Ik vind het best stom, er zijn toch genoeg kleinschalige marathons, ze hadden het best in uitgebreidheid terug kunnen draaien en toch door kunnen laten gaan..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 17 september 2016 @ 08:43:10 #211
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165379003
Mij net ingeschreven.....van uitstel komt afstel :D



"you don't race it, you survive it"
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zaterdag 17 september 2016 @ 08:53:26 #212
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165379056
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 08:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik vind het best stom, er zijn toch genoeg kleinschalige marathons, ze hadden het best in uitgebreidheid terug kunnen draaien en toch door kunnen laten gaan..
Waar een hoop loopjes door een stichting en vrijwilligers georganiseerd worden is dit is gewoon een bedrijf wat geld wil verdienen, Als er geen geld verdiend kan worden gaat de stekker er uit.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_165379423
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 08:53 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Waar een hoop loopjes door een stichting en vrijwilligers georganiseerd worden is dit is gewoon een bedrijf wat geld wil verdienen, Als er geen geld verdiend kan worden gaat de stekker er uit.
Dit. En bovendien: Als ze zouden bezuinigen, zouden ze zich ook niet meer kunnen onderscheiden van al die andere kleinschalige marathons. En dan kun je het ook net zo goed niet organiseren, want er zijn al zat marathons.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_165379494
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 september 2016 09:51 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dit. En bovendien: Als ze zouden bezuinigen, zouden ze zich ook niet meer kunnen onderscheiden van al die andere kleinschalige marathons. En dan kun je het ook net zo goed niet organiseren, want er zijn al zat marathons.
Dat is een argument voor volgend jaar (al denk ik dat elk evenement zich kan onderscheiden door een mooi parcours), maar niet voor de mensen die zich nu al hebben ingeschreven..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165379577
Wat het voor deze organisatie wel lastiger maakte is denk ik dat de marathon door veel verschillende gemeentes heen komt, die allemaal moeten willen meewerken. En je hebt veel vrijwilligers nodig, die je niet zomaar hebt als nieuwe organisatie/marathon.

Jammer in ieder geval.
pi_165379736
Ze zijn slachtoffer geworden van een matig uitgevoerde eerste editie, te lang parcours (daardoor negatieve publiciteit
), ongunstig jaargetijde. Nu verplaatst, maar naar een drukke periode qua loop evenementen.

Ze hadden beter het gat kunnen vullen wat de midwinter marathon heeft achtergelaten , dan hadden ze wat meer bestaansrecht gehad.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165379870
Ze hadden volgens mij hun marathon ook verplaatst naar een week voor een andere marathon in de buurt. Das ook niet handig natuurlijk qua goodwill en vrijwilligers en zo.
pi_165379904
Vanmorgen een eerste loopje gedaan met een nieuw hardloopvestje, van de decathlon, met 2 (chinese) softflasks van 500 ml in de voorzakken. Het was even wennen, om die flessen voor je te hebben, maar het beviel op zich best. Het vestje bleef in ieder geval goed vast zitten, zonder te schuiven of botsen. Ik denk dat ik hiermee prima lange duurlopen kan gaan doen.
pi_165380281
Ow, ik heb vanmorgen maar start to run uit de kast gehaald. Was niet meer te houden, ik moest iets doen. Dus heb week5t1 gedaan. 2-2-3-2-5-3-5-3-5-2

Was best wel weer lekker. Bijna 5km gehad.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_165380369
Da's mooi.
Ja doei.
pi_165380677
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 10:41 schreef steffelonio het volgende:
Vanmorgen een eerste loopje gedaan met een nieuw hardloopvestje, van de decathlon, met 2 (chinese) softflasks van 500 ml in de voorzakken. Het was even wennen, om die flessen voor je te hebben, maar het beviel op zich best. Het vestje bleef in ieder geval goed vast zitten, zonder te schuiven of botsen. Ik denk dat ik hiermee prima lange duurlopen kan gaan doen.
Hoe kom je aan al die verschillende systemen om te testen? Breng je die gewoon weer terug naar de winkel?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165381247
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 september 2016 21:50 schreef wyccie het volgende:
Voor een marathon.
6 uur op de marathon lijkt me voor jou geen streeftijd. Je hebt het streven om 'm uit te lopen, dat is wat anders.
pi_165381358
Heb fijne lichte kuitspierpijn O+

Dat is ook wel weer even wennen!
Ja doei.
pi_165381453
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 07:24 schreef Guard het volgende:
Semmie, stip_streep., TWC en ik hebben aan een unieke marathon meegedaan, MVB voor 2016 gecancelled en zal nooit meer plaatsvinden vermoed ik...
Ik vond het al een unieke ervaring, en dat blijft het nu zeker. Jammer, want het parcours was geweldig mooi.
pi_165381499
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 11:59 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hoe kom je aan al die verschillende systemen om te testen? Breng je die gewoon weer terug naar de winkel?
Ik heb niet veel systemen hoor. Een gordel met kleine flesjes, een rugzakje met een waterzak erin, en nu dan dat vestje met soft flasks. Allemaal low budget.
En je kan het idd wel makkelijk terugbrengen als het niet bevalt. Maar dat heb ik nog niet gedaan.
pi_165381705
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 12:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik vond het al een unieke ervaring, en dat blijft het nu zeker. Jammer, want het parcours was geweldig mooi.
Point to point is sowieso wel leuk en de omgeving is super inderdaad. Zuid-Limburg is toch wel een favoriet plekje in NL voor mij.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165382032
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 12:50 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Ik heb niet veel systemen hoor. Een gordel met kleine flesjes, een rugzakje met een waterzak erin, en nu dan dat vestje met soft flasks. Allemaal low budget.
En je kan het idd wel makkelijk terugbrengen als het niet bevalt. Maar dat heb ik nog niet gedaan.
Een tikkie onhygienisch misschien? :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  ESF Reporter zaterdag 17 september 2016 @ 13:34:26 #228
87554 Cee
Welluk?
pi_165382161
Vanochtend gelopen, de 19km aangetikt. Dankzij anti-blister verband geen last van mijn voeten en eigenlijk ging het best lekker. Paar keer gestopt voor stoplichten en bij de laatste 5km paar keer even een minuutje gestopt om steken weg te puffen en wat water te drinken (die de steken denk ik veroorzaakten, maar het was nog best warm en ik had dorst). Iets langer dan twee uur gelopen, ik heb bewust geprobeerd wat rustiger dan normaal te lopen. Tijd deed er nu niet toe, alhoewel ik liever had gehad dat ik het met wat minder stops kon volbrengen. Morgenochtend kijken of al mijn ledematen nog naar behoren functioneren en als dat zo is dan ga ik me toch inschrijven voor mijn eerste HM over drie weken. :)
pi_165382250
^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165382337
Vandaag gemeet met YUR, GotC, Mini en Guppy! :) Was weer gezellig! ^O^
Zelf lekker gelopen bij de 30km Montferlandtrail, blijft een leuk gebied, al een keer de MTB-route daar gelopen en de Montferland nighttrail. Wat leuke heuveltjes en heerlijke afdalingen om lekker vanaf te racen! Ook nog de 1e plek en een leuke Nathan Drinktas gewonnen die naar mijn vriendin gaat :P.
Toen mijn aanhang weg wou nog net YUR kunnen zien voor de finish, had het pittig maar ook mooi uitgelopen! ^O^
pi_165382659
Unstoppable Jero _O_
Ja doei.
  zaterdag 17 september 2016 @ 14:23:11 #232
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_165382744
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 13:34 schreef Cee het volgende:
Vanochtend gelopen, de 19km aangetikt. Dankzij anti-blister verband geen last van mijn voeten en eigenlijk ging het best lekker. Paar keer gestopt voor stoplichten en bij de laatste 5km paar keer even een minuutje gestopt om steken weg te puffen en wat water te drinken (die de steken denk ik veroorzaakten, maar het was nog best warm en ik had dorst). Iets langer dan twee uur gelopen, ik heb bewust geprobeerd wat rustiger dan normaal te lopen. Tijd deed er nu niet toe, alhoewel ik liever had gehad dat ik het met wat minder stops kon volbrengen. Morgenochtend kijken of al mijn ledematen nog naar behoren functioneren en als dat zo is dan ga ik me toch inschrijven voor mijn eerste HM over drie weken. :)
Balen van die steken, maar fijn dat je voeten het goed bleven doen!

Ik heb vanmorgen een vergelijkbare 18km gelopen in voorbereiding op mijn halve marathon over drie weken (Hoge Veluwe). Wordt niet mijn eerste, maar de laatste die ik liep was negen jaar geleden...

Volgens mij zijn er een hoop hier die op 9 oktober voor een HM gaan ^O^
  ESF Reporter zaterdag 17 september 2016 @ 14:27:11 #233
87554 Cee
Welluk?
pi_165382782
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 14:23 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Balen van die steken, maar fijn dat je voeten het goed bleven doen!

Ik heb vanmorgen een vergelijkbare 18km gelopen in voorbereiding op mijn halve marathon over drie weken (Hoge Veluwe). Wordt niet mijn eerste, maar de laatste die ik liep was negen jaar geleden...

Volgens mij zijn er een hoop hier die op 9 oktober voor een HM gaan ^O^
Negen jaar, da's nogal een tussenpoze inderdaad!

Ik heb ook al besloten dat de HM van Drunen in maart 2017 mijn revanche-HM gaat worden, ras-pessimist dat ik ben. :P
pi_165382985
Bij de Hoge Veluwe is het wel erg tof lopen! Ik heb daar 2x de trail gelopen, maar de Halve marathon enzo komen ook door erg mooie stukken. Ook altijd gezellig daar, leuke kraampjes enzo.
Alvast heel veel succes allebei, na 18 en 19km moet dat voor allebei zeker wel goedkomen. ^O^
pi_165383054
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 13:26 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Een tikkie onhygienisch misschien? :P
Die flasks kan ik sowieso niet retourneren, want komen uit China.
Decatlon heeft ruimhartig niet goed geld terug beleid. Ik neem aan dat het dan niet terug de verkoop in gaat. Kan ook niet, want ik heb de labels er al uit geknipt.

Hardloopschoenen kan je er bijv. binnen 30 dagen weer inleveren als ze niet bevallen. En tegen die tijd zijn ze echt niet meer representatief.
pi_165383126
Gefeliciteerd jero! Knappe prestatie weer!

@cee: mooi dat je voeten het goed hielden. Volgens mij kan je qua conditie je prima inschrijven.

9 oktober is inderdaad nationale hm-dag *O*
  zaterdag 17 september 2016 @ 15:20:17 #237
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_165383451
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 07:24 schreef Guard het volgende:
Semmie, stip_streep., TWC en ik hebben aan een unieke marathon meegedaan, MVB voor 2016 gecancelled en zal nooit meer plaatsvinden vermoed ik...
Huh? The fuq.. wat zonde?

Geldt voor mij ondanks zijn 44km nog steeds als een van de mooiste marathons die ik heb gelopen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_165383901
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 14:56 schreef steffelonio het volgende:


9 oktober is inderdaad nationale hm-dag *O*
Vandaag is ook een hele mooie dag om een halve te lopen heur 8-)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165384026
Ik laat morgen Udenhout maar schieten.
Is echt te ver weg op het moment en ik ben daarnaast een beetje bang dat alle vermoeidheid ervoor gaat zorgen dat ik halverwege volledig instort en m'n bandje ergens moet inleveren.

Morgenvroeg dus gewoon op de baan trainen en wellicht over 2 weken in Leeuwarden de eerste run van het seizoen. :)
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  zaterdag 17 september 2016 @ 15:58:26 #240
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_165384081
Over forever canceled loopjes gesproken: nog een paar mooie die niet meer bestaan en wiens medaille nog aan mijn rekje prijkt: Den Haag marathon, rondje Tilburg, De Brabantse parel (Oisterwijk).

Eh..he? Op de site van de Den Haag marathon lijkt-ie alsnog door te gaan... Oh nee, alleen nog maar wandelen... zonde.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_165384260
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 14:27 schreef Cee het volgende:

[..]

Negen jaar, da's nogal een tussenpoze inderdaad!

Ik heb ook al besloten dat de HM van Drunen in maart 2017 mijn revanche-HM gaat worden, ras-pessimist dat ik ben. :P
De Drunense Duinen Loop van DAK? Das een mooi loopje
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165384304
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 september 2016 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
Over forever canceled loopjes gesproken: nog een paar mooie die niet meer bestaan en wiens medaille nog aan mijn rekje prijkt: Den Haag marathon, rondje Tilburg, De Brabantse parel (Oisterwijk).

Eh..he? Op de site van de Den Haag marathon lijkt-ie alsnog door te gaan... Oh nee, alleen nog maar wandelen... zonde.
Laten we hopen dat dat niet gebeurd met de Marathon van Tilburg, want de eerste editie loop ik niet mee
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zaterdag 17 september 2016 @ 16:15:30 #243
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_165384409
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 16:09 schreef Guard het volgende:

[..]

Laten we hopen dat dat niet gebeurd met de Marathon van Tilburg, want de eerste editie loop ik niet mee
Gewoon het linkje overal spammen, zodat iedereen weet dat het bestaat :P Wanneer was die ook alweer?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_165384530
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 september 2016 16:15 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Gewoon het linkje overal spammen, zodat iedereen weet dat het bestaat :P Wanneer was die ook alweer?
28 mei 2017
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  ESF Reporter zaterdag 17 september 2016 @ 16:22:33 #245
87554 Cee
Welluk?
pi_165384536
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 16:07 schreef Guard het volgende:

[..]

De Drunense Duinen Loop van DAK? Das een mooi loopje
Ja, afgelopen jaren de 10km gelopen daar en dan kom je niet door de duinen heen en dat is best zonde. Dan loop je een heel eind rechtdoor langs het gebied dus een heel boeiende ronde is het niet voor de 10. Dus fingers crossed dat het in 2017 gaat lukken.
  zaterdag 17 september 2016 @ 16:23:17 #246
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_165384548
Oh ja, Guard, kun jij bij de marathon van Etten Leur mijn marathon veranderen in een halve marathon? Tijdens de trainingen is gebleken dat ik dit jaar minder goed voorbereid ben. Heb/had lopersknie achtige klachten (mede door oude schoenen) en het gaat me niet op tijd lukken klaar te zijn voor de hele.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  ESF Reporter zaterdag 17 september 2016 @ 16:26:23 #247
87554 Cee
Welluk?
pi_165384612
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 september 2016 15:58 schreef SEMTEX het volgende:
Over forever canceled loopjes gesproken: nog een paar mooie die niet meer bestaan en wiens medaille nog aan mijn rekje prijkt: Den Haag marathon, rondje Tilburg, De Brabantse parel (Oisterwijk).

Eh..he? Op de site van de Den Haag marathon lijkt-ie alsnog door te gaan... Oh nee, alleen nog maar wandelen... zonde.
Je jinxt ze gewoon. :o :P

Rondje Tilburg heb ik in mijn eerste hardloopjaar gelopen, die vond ik best leuk. Maar het jaar daar voorafgaand heb ik het vooral meegekregen door de vele gefrustreerde, haast agressieve automobilisten die verhaal kwamen halen bij de verkeersregelaars hier aan de Ringbaan. Was ook niet echt heel handig die afsluiting dus ik snap wel dat het geen vervolg meer heeft gekregen.
pi_165384710
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 september 2016 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
Oh ja, Guard, kun jij bij de marathon van Etten Leur mijn marathon veranderen in een halve marathon? Tijdens de trainingen is gebleken dat ik dit jaar minder goed voorbereid ben. Heb/had lopersknie achtige klachten (mede door oude schoenen) en het gaat me niet op tijd lukken klaar te zijn voor de hele.
Balen! Maar de halve is daar toch nog steeds het hele parcours toch? :P

Ik kan de OP helaas niet meer editten
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165384733
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 16:22 schreef Cee het volgende:

[..]

Ja, afgelopen jaren de 10km gelopen daar en dan kom je niet door de duinen heen en dat is best zonde. Dan loop je een heel eind rechtdoor langs het gebied dus een heel boeiende ronde is het niet voor de 10. Dus fingers crossed dat het in 2017 gaat lukken.
Ja alleen jammer van dat asfalt waarop je door de duinen loopt >:)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zaterdag 17 september 2016 @ 16:38:05 #250
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_165384818
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2016 16:31 schreef Guard het volgende:

[..]

Balen! Maar de halve is daar toch nog steeds het hele parcours toch? :P
Yup, het waren sowieso twee rondjes :P De minst risicovolle toen ik me inschreef.

Marathon Den Haag was ook al zo'n lastige qua afzettingen. De start van 2015 werd zelfs drie kwartier uitgesteld daardoor. Kost allemaal politie inzet, dat zal ook vast niet gratis zijn :+
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zaterdag 17 september 2016 @ 17:06:24 #251
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_165385186
Den Haag kreeg de financiën gewoon niet rond...jammer maar helaas.

Montferland Trail was mooi O+
F means you're fucked
pi_165388934
Hé... De Midwintermarathon gaat zijn naam weer eer aandoen:

Nieuw: Kroondomein Het Loo Marathon op 4 februari (http://www.midwintermarathon.nl).
Is op de zaterdag ervoor, een trail over 42km door de kroondomeinen.

Klinkt leuk. Is alleen wellicht niet ideaal als je in april je eerste 'normale' marathon wil gaan lopen. Hoewel dit natuurlijk heel anders is qua belasting en ook op een rustig tempo is.
pi_165389706
Soort van verzorgde voetreis:

quote:
Zo zal er alleen onder begeleiding van pacers en fietsers in groepen worden gelopen. De groepen worden door de organisatie ingedeeld op snelheid. Als eerste eindigen of een zeer snelle tijd neerzetten is dus niet het doel. Genieten van de omgeving tijdens een stevige inspanning, dat is het doel!
meh :{
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165389850
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:10 schreef Guard het volgende:
Soort van verzorgde voetreis:

[..]

meh :{
In die orde, ik zag vandaag op facebook een kennis die de DtD wandeltocht gelopen hadden en die stonden al bijtend op hun medaille op de foto :')
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165390104
Ik ben vandaag gepolst voor de Roparun van volgend jaar.
Het lijkt me heel tof om te doen, maar ook loodzwaar.
pi_165390252
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:29 schreef McTwente het volgende:
Ik ben vandaag gepolst voor de Roparun van volgend jaar.
Het lijkt me heel tof om te doen, maar ook loodzwaar.
Vooral qua slaapritme volgens mij.. het hardloopgedeelte zou je wel aan moeten kunnen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165390258
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:10 schreef Guard het volgende:
Soort van verzorgde voetreis:

[..]

meh :{
Jammer, had blijkbaar niet ver genoeg doorgelezen.
  zaterdag 17 september 2016 @ 21:48:26 #258
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_165390475
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:29 schreef McTwente het volgende:
Ik ben vandaag gepolst voor de Roparun van volgend jaar.
Het lijkt me heel tof om te doen, maar ook loodzwaar.
Wat slaapgebrek betreft kan een mens heel wat aan!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator zaterdag 17 september 2016 @ 21:53:43 #259
155227 crew  Guppy
dus
pi_165390591
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

In die orde, ik zag vandaag op facebook een kennis die de DtD wandeltocht gelopen hadden en die stonden al bijtend op hun medaille op de foto :')
Ik sta ook al bijtend op m'n Color Run medaille op de foto :+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_165390820
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 21:53 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik sta ook al bijtend op m'n Color Run medaille op de foto :+
Shame, shame ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165391122
Ik heb nog nooit een medaille geproefd, is dat lekker en een beetje licht verteerbaar?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator zaterdag 17 september 2016 @ 22:23:31 #262
155227 crew  Guppy
dus
pi_165391355
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 22:00 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Shame, shame ;)
Neuh...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 17 september 2016 @ 22:49:39 #263
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165391933
Oh jongens, ik heb met dank aan So_Surreals startbewijs de Damloop by night kunnen lopen vanavond, en dat was echt een feestje! En na de initiële drukte (de eerste 2 km kon ik amper 9 km/h lopen) ging het best lekker vlot voor mijn doen. Volgens mij heb ik een nieuwe hobby, namelijk loopjes doen, en daarmee gelijk een goede reden om te blijven trainen.

Hoera! En nog een keer DANK aan So_Surreal voor deze lastminute mogelijkheid! _O_
kon trouwens gewoon bij de organisatie een t-shirt afhalen. hoop zeer dat jij er ook een ontvangen hebt inmiddels?

[ Bericht 8% gewijzigd door Lemijn op 17-09-2016 23:13:55 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  zaterdag 17 september 2016 @ 23:23:34 #264
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_165392806
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 22:23 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Neuh...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Levert wel gezellige foto's op, zo'n Color Run!
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_165394497
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 12:34 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

6 uur op de marathon lijkt me voor jou geen streeftijd. Je hebt het streven om 'm uit te lopen, dat is wat anders.
Dat heb ik erbij gezet voor de zeikerds die zouden zeggen dat blessurevrij geen tijd is. :P
pi_165394548
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 22:49 schreef Lemijn het volgende:
Oh jongens, ik heb met dank aan So_Surreals startbewijs de Damloop by night kunnen lopen vanavond, en dat was echt een feestje! En na de initiële drukte (de eerste 2 km kon ik amper 9 km/h lopen) ging het best lekker vlot voor mijn doen. Volgens mij heb ik een nieuwe hobby, namelijk loopjes doen, en daarmee gelijk een goede reden om te blijven trainen.

Hoera! En nog een keer DANK aan So_Surreal voor deze lastminute mogelijkheid! _O_
kon trouwens gewoon bij de organisatie een t-shirt afhalen. hoop zeer dat jij er ook een ontvangen hebt inmiddels?
Mooie loop, inderdaad! Al die mensen aan de kant maken het zo leuk.
Dit jaar niet meegedaan, misschien volgend jaar weer.
pi_165397793
Zij die van Dam tot Dam lopen vandaag, succes!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165398107
Alle Dam tot Dam lopers succes vandaag!!!
pi_165398118
Ik snap eigenljk niet waarom er overal waarschuwingen voor warm weer staan voor de DtD.. het is minder warm dan het in 2 weken geweest is..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165398233
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 09:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik snap eigenljk niet waarom er overal waarschuwingen voor warm weer staan voor de DtD.. het is minder warm dan het in 2 weken geweest is..
Alsof de gemiddelde DtD-loper gelopen heeft in de afgelopen drie weken ;)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_165398396
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 09:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik snap eigenljk niet waarom er overal waarschuwingen voor warm weer staan voor de DtD.. het is minder warm dan het in 2 weken geweest is..
Omdat 21 graden in combinatie met zon gewoon warm is. Na de wedstrijdlopers en tienmiljoentig businesslopers starten de eerste recreanten pas om 14:30.
pi_165398406
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 09:59 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Omdat 21 graden in combinatie met zon gewoon warm is. Na de wedstrijdlopers en tienmiljoentig businesslopers starten de eerste recreanten pas om 14:30.
Ja, maar niet zo warm dat je allemaal voorzorgsmaatregelen moet nemen lijkt me. Maar goed, ze zijn natuurlijk liever safe than sorry, dat is te begrijpen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165398427
Door het bos rennen is ook niet zo safe. Volledig languit doordat ik niet op zat te letten en achter een boomstronkje bleef hangen. Word je best vies van.
pi_165398490
Fijn dat Ziggo AT5 volledig kut doorgeeft hier. Geen DtD per tv dus. In het digitale tijdperk is het blijkbaar onmogelijk om alle zenders uit het pakket zonder storingen in de huiskamers te krijgen.
pi_165398719
Ik heb mijn laatste baanwedstrijd van het jaar, in krommenie dus gezellig met alle DTDers in de trein ;) heb er zin in, al is de kans groot dat ik laatste word maar ga mijn uiterste best doen om er één iemand af te lopen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165398828
Succes LT! Hier geen ziggogezeur, dus lekker lui op de bank DtD kijken.
pi_165398997
Wat schattig, al die mensen waarbij je aan hun gezicht ziet dat het hun eerste wedstrijd is :D al helemaal in loop outfit met opgespeld nr in de trein..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165399382
Echt, waarom doen ze die interviews met de winnaars? De interviewer kan zelf nauwelijks Engels en die Kenianen zijn al helemaal niet te verstaan.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_165399417
Alle DtD-lopers en iedereen die ergens anders loopt, heel veel plezier!
pi_165399432
Veel plezier lopers!
pi_165399561
Pareltjes hoor, die interviews bij de DtD: "heeft u goed getraind?"
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165399626
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 10:54 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat schattig, al die mensen waarbij je aan hun gezicht ziet dat het hun eerste wedstrijd is :D al helemaal in loop outfit met opgespeld nr in de trein..
Ik heb mijn nummer ook al opgespeld. :'( En zit nog thuis. Zo de auto in.
pi_165399673
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 11:33 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik heb mijn nummer ook al opgespeld. :'( En zit nog thuis. Zo de auto in.
Heb je wel je iPhone armband om met je playlijst met oppompende nummers van 1.5 uur lang? ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165399719
Altijd spannend zo'n eerste wedstrijd. Succes zwabber! :-)
  ESF Reporter zondag 18 september 2016 @ 11:53:58 #285
87554 Cee
Welluk?
pi_165400020
Succes DtD lopers! Kijk uit voor dat AT5 mens met d'r roze jasje, zo te zien maakt het haar geen donder uit als ze recht voor een loper springt om te vragen of het lukt.

Heb me zonet ingeschreven voor de HM van Eindhoven, goeie genade.
pi_165400463
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 11:53 schreef Cee het volgende:

Heb me zonet ingeschreven voor de HM van Eindhoven, goeie genade.
Gaaf!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165400901
Nog 3 weken tot Eindhoven... Zin in!
pi_165400966
Misschien ga ik volgende week een klein lokaal bosloopje doen. Je kan zelf weten welke afstand, rondjes van 2,5km.

Wat zou een handige afstand zijn om te lopen, twee weken voor een HM? Ik wil zelf een 10km voluit lopen, kijken of ik inmiddels vooruitgang heb geboekt sinds afgelopen april. Maar misschien is dat te intensief twee weken voor een hm?
pi_165401238
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 12:45 schreef steffelonio het volgende:
Misschien ga ik volgende week een klein lokaal bosloopje doen. Je kan zelf weten welke afstand, rondjes van 2,5km.

Wat zou een handige afstand zijn om te lopen, twee weken voor een HM? Ik wil zelf een 10km voluit lopen, kijken of ik inmiddels vooruitgang heb geboekt sinds afgelopen april. Maar misschien is dat te intensief twee weken voor een hm?
Nee hoor, dat kan prima! Vanaf dan alleen nog maar herstellen en onderhouden..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165401425
Straks dumpt Wolve me in de sportschool voor een body pump sessie, en daarna ren ik 8km rustigjes heuvelaf naar huis O+
Ja doei.
pi_165401937
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 12:45 schreef steffelonio het volgende:
Misschien ga ik volgende week een klein lokaal bosloopje doen. Je kan zelf weten welke afstand, rondjes van 2,5km.

Wat zou een handige afstand zijn om te lopen, twee weken voor een HM? Ik wil zelf een 10km voluit lopen, kijken of ik inmiddels vooruitgang heb geboekt sinds afgelopen april. Maar misschien is dat te intensief twee weken voor een hm?
TRR Bosloop zeker?

Maar waarom wil je juist nu gaan kijken of je vooruitgang hebt geboekt?
Dat kun je toch wel zien in Eindhoven.
En als op die 10 blijkt dat je vooruitgang minder is dan dat je verwacht, wat dan?

Ik vind het persoonlijk een beetje vreemde timing voor zoiets.
Maar het zal voor je prestatie in Eindhoven niet heel veel verschil maken als je dat doet.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165402045
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 13:00 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee hoor, dat kan prima! Vanaf dan alleen nog maar herstellen en onderhouden..
Thanx!
Misschien ga ik zaterdagochtend nog een extra training doen om toch aan de kms voor dat weekend (20) te komen. Of ik ga zondag nog een stuk uitlopen na die 10km. Dat laatste lijkt me eigenlijk nog het beste.

En is het niet wat vroeg om al 2 weken van te horen bij een hm alleen nog maar te onderhouden?
pi_165402108
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 13:34 schreef Guard het volgende:

[..]

TRR Bosloop zeker?

Maar waarom wil je juist nu gaan kijken of je vooruitgang hebt geboekt?
Dat kun je toch wel zien in Eindhoven.
En als op die 10 blijkt dat je vooruitgang minder is dan dat je verwacht, wat dan?

Ik vind het persoonlijk een beetje vreemde timing voor zoiets.
Maar het zal voor je prestatie in Eindhoven niet heel veel verschil maken als je dat doet.
Tja, je hebt wel gelijk ergens. De reden voor meedoen met de trr bosloop is omdat ik die keer kan. Kinderen logeren, dus geen zwemles, dus mogelijkheid om mee te doen. Maar of het handig is? Misschien beter om dan nog een ldl te lopen, en mijn schema volgen.

Of gewoon uitslapen. Omdat het kan. :P
pi_165402506
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 13:43 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Tja, je hebt wel gelijk ergens. De reden voor meedoen met de trr bosloop is omdat ik die keer kan. Kinderen logeren, dus geen zwemles, dus mogelijkheid om mee te doen. Maar of het handig is? Misschien beter om dan nog een ldl te lopen, en mijn schema volgen.

Of gewoon uitslapen. Omdat het kan. :P
Slapen is ook training ^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  ESF Reporter zondag 18 september 2016 @ 14:04:37 #295
87554 Cee
Welluk?
pi_165402540
Oh ja, ik loop de week voor de HM nog de 10km in Breda samen met een vriendin. Ze loopt langzamer dan ik dus wellicht is het voor mij verstandig en voor m'n vriendin gezellig als ik me aan haar tempo houd. 10km volle bak lijkt me niet echt een slimme zet.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 18 september 2016 @ 15:06:45 #296
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_165404214
Zo super vandaag meegedaan aan de Staffellauf van Brunssum naar Alsdorf

8 van de 20 km gelopen in 1 uur en 12 min *O*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_165406241
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 10:11 schreef Zwabberhark het volgende:
Fijn dat Ziggo AT5 volledig kut doorgeeft hier. Geen DtD per tv dus. In het digitale tijdperk is het blijkbaar onmogelijk om alle zenders uit het pakket zonder storingen in de huiskamers te krijgen.
DtD ook live op TVNH kanaal 707 ziggo
en dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht ......
pi_165406464
Arme Zwab ;(
Ja doei.
pi_165406635
Ik vind Zwab's avontuur wel vermakelijk.
Beter dan een: het ging wel lekker (of kut, ook vrij goed mogelijk natuurlijk) verslagje.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_165407902
11.21, tweede tijd ooit met alleen maar kopwerk en in het 4e wedstrijd weekend op rij, prima afsluiting van het seizoen! En een punt boven de prognose, in de laatste ronde kwam een meisje die de hele tijd achter me geplakt had me voorbij maar die heb ik er toch nog even uit gesprint, ging me niet gebeuren :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_165411288
Ahh ik lees nu pas het verhaal van Zwabberhark, wat zuur! Beverwijk is ook echt een plek waar niks goeds ooit gebeurd..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')