abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 september 2016 @ 21:16:27 #101
163650 Greys
pi_165459389
Die uitzendrechten zouden we eigenlijk niet mee moeten tellen. Daar krijgen ze drie belachelijk goed bekeken uitzendingen en dus dikke vette reclameopbrengsten en sponsorgelden voor terug.

2.5 ton voor de rest mag van mij minimaal verdubbeld. Als je ziet wat er idd aan geld naar muziekfeest op het plein gaat..
Van mij mogen ze stoppen met de snoepreisjes. Daniel Dekker die daar vandaan zijn radioprogramma diverse malen presenteerde, wat een ontzettende onzin. Onnodig en duur. Die kroeg van Douwe vond ik een leuke zet, want dat gaf broodnodige aandacht. Ook het veel meer gebruik maken van sociale media moet blijven, dat deed Team Douwe fantastisch. Qua act hoeft er van mij geen geld bij. Ik hoop dat we goede echte liedjes blijven sturen met een stijlvolle mooie podiumpresentatie. Dat hoeven geen duurdere toestanden dan nu te worden als je lied en artiest goed genoeg zijn. Ik vond de act van Douwe er bv niet goedkoop uitzien. Prima. Pannecoucke moet blijven.
Meer geld voor een goede clip, een klein tourtje langs een aantal tv programma's van buurlanden, en vooral een goed promotieteam.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 20 september 2016 @ 21:41:09 #102
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_165460124
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 21:16 schreef Greys het volgende:
Die uitzendrechten zouden we eigenlijk niet mee moeten tellen. Daar krijgen ze drie belachelijk goed bekeken uitzendingen en dus dikke vette reclameopbrengsten en sponsorgelden voor terug.
Idd, was (toegegeven een paar jaar terug) zelfs goedkoper dan zelf vervangende programma's te moeten produceren. Zal elkaar nog steeds niet veel ontlopen denk ik.
quote:
2.5 ton voor de rest mag van mij minimaal verdubbeld. Als je ziet wat er idd aan geld naar muziekfeest op het plein gaat..
Ik heb geen idee hoe veel geld er naar dat pleinfeest gaat.
quote:
Van mij mogen ze stoppen met de snoepreisjes. Daniel Dekker die daar vandaan zijn radioprogramma diverse malen presenteerde, wat een ontzettende onzin. Onnodig en duur.
Ik presenteer dit live vanaf een tropisch eiland, maar dat ziet u toch niet aangezien ik een RADIOprogramma presenteer! _O- Maar ik zit hier wel lekker! :P
quote:
Die kroeg van Douwe vond ik een leuke zet, want dat gaf broodnodige aandacht. Ook het veel meer gebruik maken van sociale media moet blijven, dat deed Team Douwe fantastisch. Qua act hoeft er van mij geen geld bij. Ik hoop dat we goede echte liedjes blijven sturen met een stijlvolle mooie podiumpresentatie. Dat hoeven geen duurdere toestanden dan nu te worden als je lied en artiest goed genoeg zijn. Ik vond de act van Douwe er bv niet goedkoop uitzien. Prima. Pannecoucke moet blijven.
Meer geld voor een goede clip, een klein tourtje langs een aantal tv programma's van buurlanden, en vooral een goed promotieteam.
Misschien niet per se meer geld naar de act, maar wel voor elke act genoeg om te kunnen waarmaken wat men wil.

Een goed nummer met die regenboog-vla van Trijntje op de achtergrond gaat ook niet direct werken. :X
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 20 september 2016 @ 22:54:06 #103
163650 Greys
pi_165462373
Oh en Es Nijpels mag gewoon blijven gaan want daar kreeg ik persoonlijk een oranje boa van in Düsseldorf bij het ESF :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165462419
quote:
6s.gif Op maandag 19 september 2016 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Je vergat nog #Polsdoorsnijdendetakkemuziek
Haha is het echt zo erg? :o
~The present is all there is~
pi_165462467
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2016 10:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ze de meiden kiezen en daarna een inschrijving regelen voor een lied hebben ze helemaal mijn laatste greintje respect verloren door die volgorde :D

Maar je hashtags zijn leuk O+
:* ik heb nu al zin in dat hysterisch gedoe
~The present is all there is~
pi_165462497
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 11:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Hm, ik heb het andersom. Miss Montreal is een echte muzikante. Schrijft en speelt eigen liedjes. Valt voor mij meer in de lijn Anouk, TCL, Douwe.
Ook al vind ik Sanne als zangeres niet bijzonder, moet eerlijk bekennen dat ze wel een aantal leuke nummers heeft geschreven. Catchy gitaarpop en de tune voor Utopia O+ :@
~The present is all there is~
  ESF Reporter dinsdag 20 september 2016 @ 23:08:59 #107
87554 Cee
Welluk?
pi_165462748
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 22:58 schreef grazz het volgende:

[..]

Ook al vind ik Sanne als zangeres niet bijzonder, moet eerlijk bekennen dat ze wel een aantal leuke nummers heeft geschreven. Catchy gitaarpop en de tune voor Utopia O+ :@
Ze rust zo vaak op van die ooohooohs en het herhalen van een woord in een refrein wat ik mateloos irritant vind en terwijl ik dit typ besef ik dat Slow Down ook niet bepaald gevarieerd was qua refreintekst. :D Maar toch, bij MM vind ik het gauw op creatieve armoe lijken. En vrijwel al haar teksten gaan over zuipen.
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2016 @ 23:15:59 #108
368283 ato
pi_165462952
Als er nieuwe liedjes uit zijn van MM en ik hoor het op de radio, denk ik wat een leuk nummer.
Tot ik het Sanne zie zingen op tv, vind ik het een stuk minder.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 september 2016 @ 08:57:53 #109
163650 Greys
pi_165465891
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 22:57 schreef grazz het volgende:

[..]

:* ik heb nu al zin in dat hysterisch gedoe
Ik ook.
Zelfs als Ogene gaat! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165466080
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 23:08 schreef Cee het volgende:

[..]

Ze rust zo vaak op van die ooohooohs en het herhalen van een woord in een refrein wat ik mateloos irritant vind en terwijl ik dit typ besef ik dat Slow Down ook niet bepaald gevarieerd was qua refreintekst. :D Maar toch, bij MM vind ik het gauw op creatieve armoe lijken. En vrijwel al haar teksten gaan over zuipen.
Dat is haar ook wel aan te zien.
pi_165474417
Caro Emerald kondigt vandaag een grote Nederlandse en Britse tour aan voor het voorjaar van 2017. Denk haast niet dat we haar in Kiev gaan zien...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2016 @ 20:27:44 #112
368283 ato
pi_165478497
Die gaat ook niet..

Ik vergeet iedere keer Mr Probz, had ik ook een geweldige keuze gevonden.
Maar die wilde ook niet dacht ik.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 29 september 2016 @ 16:04:09 #113
368283 ato
pi_165648332
Slim?

Leden O'G3ne wisten na winnen The Voice 'goed wat ze wilden'
Foto: ANP
Gepubliceerd: 29 september 2016 14:02
Laatste update: 29 september 2016 14:23

De zussen Lisa, Amy en Shelley Vol van de groep O’G3ne wisten na het winnen van The Voice twee jaar geleden "goed wat ze wilden". Vrijdag verschijnt het debuutalbum van de groep.
"We hebben er bewust voor gekozen om niet gelijk na The Voice met een album te komen, omdat we eerst goed onze naam wilden vestigen en mensen met ons kennis wilden laten maken", zegt Amy (20) tegen NU.nl.

Volgens de zussen brak er na het winnen van de talentenjacht een hele carrière voor ze open. Nu ze twee jaar verder zijn hebben ze het idee dat dat alleen maar groter is geworden. "Ik denk dat ons harde knokken, het harde werken, doorpakken en heel goed weten wat je wil daar aan bijdraagt", zegt Amy. "Je moet ook tegen tegenslagen kunnen."

De zussen, die in 2007 Nederland vertegenwoordigden op het Junior Eurovisie Songfestival, zeggen hiervoor ook steun bij elkaar te vinden. Volgens Lisa (22) laten de meiden zich door niemand vertellen wat ze moeten doen, maar kiezen ze voor hun eigen weg. "Het is jouw carrière namelijk. Als jouw carrière ophoudt, dan springt de ander weer als een vlo over op een andere artiest."

"Je moet je nooit iets aan laten praten wat je niet wil. Je moet je niet gek laten maken en genieten van de momenten waarop je succes hebt", besluiten de meiden.

Internationaal
Het nieuwe album van de groep is volledig Engelstalig. "We wilden het bij één doel en één sound houden. Het afwisselen van Nederlandstalige en Engelstalige liedjes werkt niet. Wat je uiteindelijk wil bereiken, moet je gelijk mee beginnen", aldus Lisa.

De leden hebben de ambitie om in de toekomst ook internationaal te gaan. Aan het album We Got This werkten zowel nationale- als internationale schrijvers mee. Deels bewust, zeggen ze. "We zijn ons nu nog vooral aan het focussen op Nederland, maar we horen gelukkig vaak dat onze sound 'internationaal waardig' is."

"Het maakt ons in principe niet uit wie de schrijver is van een liedje, we kiezen voor de beste liedjes", aldus Shelley (20).

Volwassen
Lisa, Amy en Shelley maakten in het verleden muziek voor kinderen. Na het winnen van The Voice is hun geluid volgens de meiden 'volwassen geworden'. "Een nieuwe naam en nieuwe looks. Zodat we onszelf goed in Nederland kunnen neerzetten", legt Amy uit.

"Heel veel mensen vragen ons of we al zijn benaderd door het buitenland. Maar daar hebben we ons nog niet heel erg mee beziggehouden, omdat het gewoon non-stop druk is geweest in Nederland", zegt Lisa. "En het kost ook echt moeite om wat neer te zetten in het buitenland, want dat is niet makkelijk en daar moet je ook de tijd voor hebben", vult Shelley haar aan.

Het is de bedoeling dat het album van O’G3ne ook in België gaat verschijnen. "Maar dan maken we er vast een beginnetje mee en dan kijken we tijdens onze theatertour en in de maanden november en december of we iets meer tijd hebben om naar wat buurlanden uit te wijken."

Het nieuwe album We Got This van O’G3ne verschijnt vrijdag.

Door: NU.nl/Dominic Schep
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 29 september 2016 @ 18:07:54 #114
368283 ato
pi_165650983
Ik zie dat Ilse vanavond te gast is in DWDD.
Alvast vooruitlopend op oktober en de artiest die bekend gemaakt gaat worden in DWDD?
Life can be a bitch, so like it..
pi_165667998
Het is bijna oktober *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 september 2016 @ 13:18:09 #116
163650 Greys
pi_165668063
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 16:04 schreef ato het volgende:
Slim?
Mwah, ik vind 2 jaar wachten na je overwinning op nationale tv niet echt slim. Overhaast aan de gang gaan is dat óók niet, uiteraard. Maar ik wacht nog even op het resultaat van het album om te bepalen of het die twee hele jaren wachten waard was :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 september 2016 @ 13:18:50 #117
163650 Greys
pi_165668075
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:07 schreef ato het volgende:
Ik zie dat Ilse vanavond te gast is in DWDD.
Alvast vooruitlopend op oktober en de artiest die bekend gemaakt gaat worden in DWDD?
Oeh, dat lijkt me ook wel leuk, als Ilse gaat.
En dat dan blijkt dat ze zonder Waylon toch iets minder goed presteert _O-

(Sorry. Een mens mag dromen.)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165668279
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 september 2016 13:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Oeh, dat lijkt me ook wel leuk, als Ilse gaat.
En dat dan blijkt dat ze zonder Waylon toch iets minder goed presteert _O-

(Sorry. Een mens mag dromen.)
Als Ilse beter zou presteren, zou ik dat op zich ook wel kunnen waarderen hoor ;)
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_165668281
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 16:04 schreef ato het volgende:
Slim?

De zussen Lisa, Amy en Shelley Vol van de groep O’G3ne wisten na het winnen van The Voice twee jaar geleden "goed wat ze wilden". Vrijdag verschijnt het debuutalbum van de groep.
"We hebben er bewust voor gekozen om niet gelijk na The Voice met een album te komen, omdat we eerst goed onze naam wilden vestigen en mensen met ons kennis wilden laten maken", zegt Amy (20) tegen NU.nl.
Je laat mensen juist kennis met je maken door muziek uit te brengen en niet alleen maar covers te zingen. ;( O'G3ne-logica.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2016 @ 13:30:03 #120
43556 miss_dynastie
pi_165668322
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 13:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Mwah, ik vind 2 jaar wachten na je overwinning op nationale tv niet echt slim. Overhaast aan de gang gaan is dat óók niet, uiteraard. Maar ik wacht nog even op het resultaat van het album om te bepalen of het die twee hele jaren wachten waard was :+
Ik geloof er niks van dat het bewust was. Denk dat ze er gewoon niet uit kwamen met die papa/manager van ze :+
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 september 2016 @ 13:33:24 #121
163650 Greys
pi_165668384
Ja, ik vind het stiekem dus ook oliedom :')
Maar goed, dan is het weer ZIE JE WEL GREYS HAAT DE MEISJES!!!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165668893
Ik kan me best voorstellen dat je twee jaar voor een album neemt, maar dan moet er ook wel iets verrassends, indrukwekkends uit voortkomen. Ze borduren echter gewoon voort op het bekende stijltje dat ze tijdens the voice lieten horen. Daar heb je geen twee jaar voor nodig.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_165669089
Al die haters van O’G3ne in dit topic _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165669307
Ik hoop nog steeds dat het Og3ne niet wordt...

En ik hoop dat er een land wint waar ik zonder problemen naar toe kan in 2018, want ik wil er nog een keer live bij zijn *O* *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator vrijdag 30 september 2016 @ 14:28:58 #125
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_165669407
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 18:07 schreef ato het volgende:
Ik zie dat Ilse vanavond te gast is in DWDD.
Alvast vooruitlopend op oktober en de artiest die bekend gemaakt gaat worden in DWDD?
Zou ergens wel mooi zijn, op een moment dat het eigenlijk door niemand wordt verwacht. :D O-)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_165669499
quote:
6s.gif Op vrijdag 30 september 2016 14:28 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Zou ergens wel mooi zijn, op een moment dat het eigenlijk door niemand wordt verwacht. :D O-)
Ilse zal denk ik niet solo gaan, ze is nu zo lekker bezig met de Linnets, als ze al gaat dan met TCL...maar die kans lijkt me sowieso klein
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 september 2016 @ 14:55:58 #127
163650 Greys
pi_165669849
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 14:11 schreef KoningPils het volgende:
Al die haters van O’G3ne in dit topic _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 september 2016 @ 14:56:39 #128
163650 Greys
pi_165669864
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 14:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ilse zal denk ik niet solo gaan, ze is nu zo lekker bezig met de Linnets, als ze al gaat dan met TCL...maar die kans lijkt me sowieso klein
Waarom lijkt die kans je klein?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165669951
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 14:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom lijkt die kans je klein?
Het gaat met prima met de Linnets in binnen en buitenland, daar kun je nu alleen maar afbreuk aan doen door nogmaals naar het festival te gaan en dan niet boven die 2e plek uit te komen. Daarnaast had dat hele optreden daar zoiets magisch dat de verwachtingen uberhaupt onrealistisch hoog zouden zijn en het alleen maar tegen kan vallen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2016 @ 15:19:45 #130
368283 ato
pi_165670236
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 13:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Mwah, ik vind 2 jaar wachten na je overwinning op nationale tv niet echt slim. Overhaast aan de gang gaan is dat óók niet, uiteraard. Maar ik wacht nog even op het resultaat van het album om te bepalen of het die twee hele jaren wachten waard was :+
Er zijn stukjes te horen, ik heb het op de vorige pagina gezet.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2016 @ 15:21:05 #131
368283 ato
pi_165670264
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop nog steeds dat het Og3ne niet wordt...

En ik hoop dat er een land wint waar ik zonder problemen naar toe kan in 2018, want ik wil er nog een keer live bij zijn *O* *O*
Ik ooookkkk
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2016 @ 15:25:38 #132
368283 ato
pi_165670352
Ilse gaat niet, ze sprak ook niet over het ESF gebeuren.

Maar ik denk dat wij aankomende weken ex ESF krijgen en dan bv in de tweede week de artiest bekend wordt gemaakt bij DWDD.

Ik vind het leuke meiden en zij mogen gaan.
Maar zonder papa's bemoeienis.

Ik heb wat stukjes gehoord en er zitten wel aardige liedjes bij.
Klinkt al wat meer volwassen.

Ach wij wachten af en Greys je mag je kritiek uiten hoor.
Ik was ook niet zo kapot van de meiden maar ik geef het een kans als zij gaan.
Ach en dat hebben wij het toch ook weer gehad.

Ik was tegen Trijntje, met alles..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 september 2016 @ 16:53:23 #133
163650 Greys
pi_165672089
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 15:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het gaat met prima met de Linnets in binnen en buitenland, daar kun je nu alleen maar afbreuk aan doen door nogmaals naar het festival te gaan en dan niet boven die 2e plek uit te komen. Daarnaast had dat hele optreden daar zoiets magisch dat de verwachtingen uberhaupt onrealistisch hoog zouden zijn en het alleen maar tegen kan vallen.
Dat is ook wel weer zo ja..
Al schat ik Ilse zo in dat ze ooit nog eens wil bewijzen dat ze het kan winnen zonder Waylon. Zo verbeten is ze wel, gok ik.
Gaat het echt zo geweldig met de Linnets in het buitenland ja?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 september 2016 @ 16:54:39 #134
163650 Greys
pi_165672109
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 15:25 schreef ato het volgende:
Ilse gaat niet, ze sprak ook niet over het ESF gebeuren.

Maar ik denk dat wij aankomende weken ex ESF krijgen en dan bv in de tweede week de artiest bekend wordt gemaakt bij DWDD.

Ik vind het leuke meiden en zij mogen gaan.
Maar zonder papa's bemoeienis.

Ik heb wat stukjes gehoord en er zitten wel aardige liedjes bij.
Klinkt al wat meer volwassen.

Ach wij wachten af en Greys je mag je kritiek uiten hoor.
Ik was ook niet zo kapot van de meiden maar ik geef het een kans als zij gaan.
Ach en dat hebben wij het toch ook weer gehad.

Ik was tegen Trijntje, met alles..
Met een 'wel aardig liedje' gaan we het niet redden natuurlijk. Dus als er geen knetter van een ESF nummer op dat album staat mogen ze niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 30 september 2016 @ 17:27:05 #135
375570 crew  Cyan9
pi_165672570
Het zou wat zijn als Ilse nu opeens vanuit het niets zegt van: "Oh ja, ik ga gewoon weer hoor dit jaar. Kei leuk!" :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 30 september 2016 @ 17:42:41 #136
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_165672763
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 16:53 schreef Greys het volgende:
Dat is ook wel weer zo ja..
Al schat ik Ilse zo in dat ze ooit nog eens wil bewijzen dat ze het kan winnen zonder Waylon. Zo verbeten is ze wel, gok ik.
Oeh, dan moeten ze gewoon na elkaar! 8-)
Sturen we eerst Waylon, die wint. Dan gaat het jaar daarna Ilse echt alles op alles zetten om met meer punten te winnen. *O*

En in die show in NL, die wordt gepresenteerd door Waylon (want winnaar) en waar Ilse wint, leggen ze alles weer bij en gaan ze het jaar daarna nog eens samen winnen. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 september 2016 @ 17:49:36 #137
163650 Greys
pi_165672833
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 17:42 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oeh, dan moeten ze gewoon na elkaar! 8-)
Sturen we eerst Waylon, die wint. Dan gaat het jaar daarna Ilse echt alles op alles zetten om met meer punten te winnen. *O*

En in die show in NL, die wordt gepresenteerd door Waylon (want winnaar) en waar Ilse wint, leggen ze alles weer bij en gaan ze het jaar daarna nog eens samen winnen. :P
Ik wil dit! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165672860
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 16:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Met een 'wel aardig liedje' gaan we het niet redden natuurlijk. Dus als er geen knetter van een ESF nummer op dat album staat mogen ze niet.
Kan het ook nog dat ze het album hebben en daarnaast een los nummer voor ESF? Of moet een liedje dan ook op een nieuw album staan, nee toch?

Niet dat jij dat zegt maar voor mijn eigen oriëntatie.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 september 2016 @ 17:58:36 #139
163650 Greys
pi_165672971
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 17:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Kan het ook nog dat ze het album hebben en daarnaast een los nummer voor ESF? Of moet een liedje dan ook op een nieuw album staan, nee toch?

Niet dat jij dat zegt maar voor mijn eigen oriëntatie.

Dat kan :Y
Maar dan moeten ze tussen nu en het esf dus - als ze verstandig zijn en iets aan hun deelname willen heben - eigenlijk wéér een nieuw album maken waar het esf nummer wel op staat. Net als TLC en Douwe deden. Als je esf liedje leuk gevonden wordt koopt men daarna je hele album. En aangezien deze twee jaar duurde...

Of ze brengen dat liedje idd dan los uit maar dat zou ik superdom vinden.

Of dit album opnieuw maar dan met dat lied. Maar het lijkt me erg omslachtig en onnodig duur in dat geval.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2016 @ 19:27:16 #140
368283 ato
pi_165674450
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 16:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Met een 'wel aardig liedje' gaan we het niet redden natuurlijk. Dus als er geen knetter van een ESF nummer op dat album staat mogen ze niet.
Is ook waar.
Laat ik het zo zeggen, de liedjes klinken al minder polder achtig en wat internationaler.
Hun nieuwe single vind ik best leuk klinken en live klinkt het ook lekker.

Wat ik wel waardeer in ze, is dat zij na the voice voor mij het bekendst zijn.
En er hun best voor doen.

Ik ben voorzichtig positief.
Maar kan zo weer anders zijn hoor als ik het ESF nummer hoor of nog sterker als ze in de halve finale optreden.

Maar nog even wachten, morgen oktober he ( fluit, fluit)
Life can be a bitch, so like it..
pi_165674722
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 16:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is ook wel weer zo ja..
Al schat ik Ilse zo in dat ze ooit nog eens wil bewijzen dat ze het kan winnen zonder Waylon. Zo verbeten is ze wel, gok ik.
Gaat het echt zo geweldig met de Linnets in het buitenland ja?
Ja vooral in Duitsland en Oostenrijk, maar zie ook regelmatig buitenlandse optredens in andere landen voorbij komen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2016 @ 19:59:51 #142
368283 ato
pi_165675218
Als Ilse serieus is en praat vind ik haar wel leuk, maar als haar mond open gaat van blijdschap en ze schreeuwt zo vrolijk ' keileuk' vind ik haar irritant.

Ps Calm after the storm blijft een meesterwerk.
Het was een magisch optreden.
Life can be a bitch, so like it..
pi_165675618
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 17:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat kan :Y
Maar dan moeten ze tussen nu en het esf dus - als ze verstandig zijn en iets aan hun deelname willen heben - eigenlijk wéér een nieuw album maken waar het esf nummer wel op staat. Net als TLC en Douwe deden. Als je esf liedje leuk gevonden wordt koopt men daarna je hele album. En aangezien deze twee jaar duurde...

Of ze brengen dat liedje idd dan los uit maar dat zou ik superdom vinden.

Of dit album opnieuw maar dan met dat lied. Maar het lijkt me erg omslachtig en onnodig duur in dat geval.
Ik krijg weer dikke hoop nu :@
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 september 2016 @ 20:16:27 #144
163650 Greys
pi_165675672
Waylon wéér bij Late Night vanavond!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 september 2016 @ 20:16:52 #145
163650 Greys
pi_165675690
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 september 2016 20:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik krijg weer dikke hoop nu :@
Sorry :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165676813
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 september 2016 20:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Sorry :@
Oh maar ik heb sowieso nog hoop, alleen nu nog wat meer.
Ik houd hoop tot we het echt weten. *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_165677020
Ik kijk al een paar weken naar een talentenjacht op SBS waar ze een jongens- en meisjesband vormen. Belachelijk veel goeie meiden, naast de piano zingen ze beter dan de meeste kandidaten van The Voice.
Osjien valt in het niks naast dit soort meiden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 30 september 2016 @ 21:16:00 #148
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_165677146
Rinus Dijkstra dat hoop ik al een paar jaar.ik denk dat je er ook sympathie mee kweekt. Komt nog bij dat hij het echt als een eer ziet en het waarschijnlijk het mooiste moment in zijn leven is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2016 @ 21:34:54 #149
368283 ato
pi_165677686
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk al een paar weken naar een talentenjacht op SBS waar ze een jongens- en meisjesband vormen. Belachelijk veel goeie meiden, naast de piano zingen ze beter dan de meeste kandidaten van The Voice.
Osjien valt in het niks naast dit soort meiden.
Nou de meiden van Oxy'ne kunnen goed zingen.
En eens dat de meiden in next girl band goed kunnen zingen.
Klinkt beter dan Idols laatst.
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 30 september 2016 @ 21:37:49 #150
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_165677784
Django Wagner met Kali, de kroegtoppert! :7

When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  † In Memoriam † vrijdag 30 september 2016 @ 21:56:16 #151
368283 ato
pi_165678299
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:37 schreef govie het volgende:
Django Wagner met Kali, de kroegtoppert! :7

Heerlijke zanger en stem, ik vind en blauwe ogen ook leuke liedjes.
maar niet voor ESF
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 02:39:44 #152
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_165683310
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2016 17:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik wil dit! *O*
Ik ook! *O*
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 02:48:44 #153
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_165683367
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2016 21:37 schreef govie het volgende:
Django Wagner met Kali, de kroegtoppert! :7

Leuk lied voor in de kroeg of voor 3 oktober (Leienaren weten :7 ), voor het ESF...meh, nee. :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 03:05:42 #154
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_165683506
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 02:48 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Leuk lied voor in de kroeg of voor 3 oktober (Leienaren weten :7 ), voor het ESF...meh, nee. :N

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou niet zo van die gemaakte muziek enpersonages. Django is gewoon, django & everybody loves a Django!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 oktober 2016 @ 08:37:46 #155
163650 Greys
pi_165684296
Een Waylonhatende vriendin gilde gisteren op FB 'oh jezus ik vind een waylon nummer tof, somebody shoot me now' _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165684327
Het is oktober, waarom weten we nog niks :r :(
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 oktober 2016 @ 08:44:13 #157
163650 Greys
pi_165684338
quote:
12s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 08:42 schreef TheVulture het volgende:
Het is oktober, waarom weten we nog niks :r :(
JA. DUURT LANG.
JAN SMIT SLAAPT NOG ZEKER :r
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2016 @ 09:50:28 #158
368283 ato
pi_165684986
Lieverds het is net 1 oktober, valt mij op dat in veel landen niet veel bekend is.
Ja wel wat voorrondes die gepland zijn, maar er is ook nog niemand intern gekozen.

Maar dat gaat zeker losbarsten deze maand.
Ik heb weer het idee dat DWDD de primeur geheeft of Humberto Tan.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2016 @ 09:52:16 #159
368283 ato
pi_165685005
Haev'n is ook wel goed, liedjes zijn bekend van de reclames.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2016 @ 09:53:39 #160
368283 ato
pi_165685023
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 oktober 2016 @ 12:37:51 #161
163650 Greys
pi_165687207
Hier! Dit! Dit heeft geen ruk met country te maken, Waylon met soul en blazers gisteravond bij Humberto. Man wat kan ie dit toch goed. Eigen nummer. Als ie nou zoiets (en dan nog iets vetter en swingender) maakt voor het esf hebben we iets heel anders *O*

Zelfs mijn Waylonhatende vriendin vond dit goed gister.

http://www.rtllatenight.n(...)_on_a_straight_line/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165687297
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 12:37 schreef Greys het volgende:
Hier! Dit! Dit heeft geen ruk met country te maken, Waylon met soul en blazers gisteravond bij Humberto. Man wat kan ie dit toch goed. Eigen nummer. Als ie nou zoiets (en dan nog iets vetter en swingender) maakt voor het esf hebben we iets heel anders *O*

Zelfs mijn Waylonhatende vriendin vond dit goed gister.

http://www.rtllatenight.n(...)_on_a_straight_line/
Waylon heeft veel leukere dingen gedaan dan dit. De blazers zijn leuk, maar verder is het een tamelijk generiek funk/blues-nummer. Dit soort muziek is leuk voor de fijnproever, maar spreekt geen breed publiek aan op een Songfestival.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 oktober 2016 @ 12:46:51 #163
163650 Greys
pi_165687371
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 12:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waylon heeft veel leukere dingen gedaan dan dit. De blazers zijn leuk, maar verder is het een tamelijk generiek funk/blues-nummer. Dit soort muziek is leuk voor de fijnproever, maar spreekt geen breed publiek aan op een Songfestival.
Eens hoor, daarom bedoelde ik ook swingender en vetter :Y Iets zweterigs met blazers.
Net nog eens naar Jailbird geluisterd. Met alle verwijzingen naar Ilse. Briljant geschreven tekst is dat toch.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165687901
Verwijzingen naar Ilse :?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2016 @ 13:31:12 #165
368283 ato
pi_165688110
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 12:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waylon heeft veel leukere dingen gedaan dan dit. De blazers zijn leuk, maar verder is het een tamelijk generiek funk/blues-nummer. Dit soort muziek is leuk voor de fijnproever, maar spreekt geen breed publiek aan op een Songfestival.
Mee eens.
Wel is Waylon een alles kunnen en heeft talent.

Ik denk dat ik zijn western, country, grass liedjes beter vinfpd.
Maar hij heeft wel soul.
Life can be a bitch, so like it..
  Vis een optie? zaterdag 1 oktober 2016 @ 13:42:59 #166
70532 loveli
N
pi_165688327
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 08:44 schreef Greys het volgende:

[..]

JA. DUURT LANG.
JAN SMIT SLAAPT NOG ZEKER :r
Waarschijnlijk wel.
Jan Smit van de trap gelazerd
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 oktober 2016 @ 14:30:19 #167
163650 Greys
pi_165689018
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 13:17 schreef TheVulture het volgende:
Verwijzingen naar Ilse :?
Ja :o
Ik zit nu mobiel maar zal zo even de songtekst hier plakken. In dat Jailbird nummer gaat het zonder enige twijfel over Ilse. In de tekst zitten Miracles en Great Escape en allemaal songtitels van haar. Kan geen toeval zijn. Plus dingen als 'the storm came and went' (calm after the storm) en 'the only common things we had was wings' (Common Linnets) en dat ie haar Jailbird was en 'guess all the songs we sang meant nothing' etc etc. Weet duizend procent zeker dat dat over haar gaat. Is nog een heel goed nummer ook.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165689051
quote:
11s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 12:37 schreef Greys het volgende:
Hier! Dit! Dit heeft geen ruk met country te maken, Waylon met soul en blazers gisteravond bij Humberto. Man wat kan ie dit toch goed. Eigen nummer. Als ie nou zoiets (en dan nog iets vetter en swingender) maakt voor het esf hebben we iets heel anders *O*

Zelfs mijn Waylonhatende vriendin vond dit goed gister.

http://www.rtllatenight.n(...)_on_a_straight_line/
M'n moeder zei gister over Waylon: hij is echt goed. :o
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 oktober 2016 @ 14:35:30 #169
163650 Greys
pi_165689095
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 14:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

M'n moeder zei gister over Waylon: hij is echt goed. :o
Grappig hè. Ik las op FB bij Late Night ook allemaal mensen die zeiden 'ik was nooit zo'n fan maar jezus die man kan echt alles'. :D
Het is ook wel echt zijn jaar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2016 @ 14:42:00 #170
368283 ato
pi_165689175
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 14:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja :o
Ik zit nu mobiel maar zal zo even de songtekst hier plakken. In dat Jailbird nummer gaat het zonder enige twijfel over Ilse. In de tekst zitten Miracles en Great Escape en allemaal songtitels van haar. Kan geen toeval zijn. Plus dingen als 'the storm came and went' (calm after the storm) en 'the only common things we had was wings' (Common Linnets) en dat ie haar Jailbird was en 'guess all the songs we sang meant nothing' etc etc. Weet duizend procent zeker dat dat over haar gaat. Is nog een heel goed nummer ook.
Dat vind ik dan weer een beetje jammer van hem.
Ik vond het juist goed dat hij verder er niets over los ging.

Ook al vind ik Ilse zo nu en dan ook irritant.
Ik vind het wel knap dat zij er verder niets over vertelde.

Maar nogmaals CATS blijft perfect.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 oktober 2016 @ 14:49:14 #171
163650 Greys
pi_165689266
Hier TheVulture, luister maar :D Hij zei het er niet bij hoor, dat het over haar ging. Hij zei niks over haar. En daarom heeft bijna niemand het in de gaten dat het eigenlijk een soort goed verstopte afrekening met Ilse is. Maar ik weet het duizend procent zeker. En ik weet zeker dat zij het ook weet. Al haar songtitels zitten erin _O-


I'm thrown around
Ain't no chance of taking me down
I'm leaving cryin' town crying town gaat vast ook over krokodillentraan-Ilse
Gone like the wind, babe

I finally see
All the scars from fallin' down on my knees
You think helpless me, but all that I can really feel
Is anything but heartbreak

I guess all the songs
We sang so loud never really meant a thing
Not a thing
And I guess all along the only common thing we had is wings

So babe, I'm flyin' out that door
Ain't your jailbird no more

This bird has flown
I guess you'll try to replace me with a clone (Jake)
So incredible to think you stoop so low (songtitel Ilse)
Yes like a new face

So there's no flying blind, no
No world of hurt or miracles to find (Twee songtitels van Ilse)
It's a great escape I cannot waste no more precious time (Songtitel Ilse)
Storm came and went, babe (CATS)

I guess all the songs
We sang so loud never really meant a thing
Not a thing
And I guess all along the only common thing we had is wings

So babe, I'm flyin' out that door
Ain't your jailbird no more

I'm fooling around
Ain't no chance of taking me down
I'm leaving cryin' town, babe
Gone like the wind now

NEE, DIT IS GEEN TOEVAL _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 01-10-2016 17:25:19 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 oktober 2016 @ 14:50:43 #172
163650 Greys
pi_165689291
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 14:42 schreef ato het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer een beetje jammer van hem.
Ik vond het juist goed dat hij verder er niets over los ging.
Hij heeft er NIETS over gezegd. Nergens. Nergens haar naam genoemd ook.
Het is wat mensen erin horen. Dit is zijn manier om ermee klaar te zijn.
En ik vind dat persoonlijk een vrij nette en muzikale manier :P
Geen hond had het in de gaten joh. Iedereen zei 'prachtig nummer bij RTL Late Night'. Niemand had door dat het over haar gaat. Ik vind het knap juist om zoiets te maken.

(En alweer van een tijdje geleden hoor. Niet van gisteren).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165689316
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 14:42 schreef ato het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer een beetje jammer van hem.
Ik vond het juist goed dat hij verder er niets over los ging.

Dat.

Als je echt karakter hebt, los je het in je koppie op, dit is gewoon een verkapte trap die zo verkapt is dat niemand het ziet. Niks stijlvols aan, want het ís dus over Ilse geschreven.
Laat het gaan jongen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 oktober 2016 @ 14:53:04 #174
163650 Greys
pi_165689322
Het mooie is, doordat hij haar naam nergens noemde, kan niemand hem kwalijk nemen dat hij dit maakte. Want dan zegt hij gewoon 'welnee, het is gewoon een mooi nummer, gaat over wie je maar wilt, het is maar een liedje'. Subtiel, geniaal en briljant, al zeg ik het zelf _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 oktober 2016 @ 14:53:56 #175
163650 Greys
pi_165689334
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 14:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat.

Als je echt karakter hebt, los je het in je koppie op, dit is gewoon een verkapte trap die zo verkapt is dat niemand het ziet. Niks stijlvols aan, want het ís dus over Ilse geschreven.
Laat het gaan jongen.
Serieus? :D
Ik vind dit de meest nette manier waarop hij het kon afsluiten.

God, ik had hier niks moeten zeggen tegen jullie, dan hadden jullie het niet eens door gehad dat het over haar ging, net als de rest van Nederland _O- Die was zijn manier. Hij heeft er niemand mee geschaad want NIEMAND HAD HET DOOR JONGENS. Ik denk dat dit netter was dan de manier waarop Ilse met hem is omgegaan. Gok ik zomaar...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165689491
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 14:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Serieus? :D
Ik vind dit de meest nette manier waarop hij het kon afsluiten.

God, ik had hier niks moeten zeggen tegen jullie, dan hadden jullie het niet eens door gehad dat het over haar ging, net als de rest van Nederland _O- Die was zijn manier. Hij heeft er niemand mee geschaad want NIEMAND HAD HET DOOR JONGENS. Ik denk dat dit netter was dan de manier waarop Ilse met hem is omgegaan. Gok ik zomaar...
Dus omdat niemand het door heeft, is het smaakvol? Netjes zie ik er niet in.

Ik weet niet hoe Ilse met hem is omgegaan, ik ben er niet bij geweest, ik ben voor zowel Ilse als Waylon.
Als je een lied over de ander schrijft met tig verwijzingen, dan vind ik dat smaakloos, ja.

Hij mag nog steeds naar het Eurovisie hoor *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 oktober 2016 @ 15:33:07 #177
163650 Greys
pi_165689845
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 15:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dus omdat niemand het door heeft, is het smaakvol? Netjes zie ik er niet in.

Ik weet niet hoe Ilse met hem is omgegaan, ik ben er niet bij geweest, ik ben voor zowel Ilse als Waylon.
Als je een lied over de ander schrijft met tig verwijzingen, dan vind ik dat smaakloos, ja.

Hij mag nog steeds naar het Eurovisie hoor *O*
Hij heeft verder ook nooit met modder naar haar gegooid, dus als hij dit nodig had om het af te sluiten (hij noemde haar afgelopen seizoen bij The Voice nog "de koningin van de country", dus na hun gedoe) vind ik dit dan in elk geval nog wel de minst akelige manier. Juist omdat hij haar naam er niet bij noemt en geen mens het doorheeft en had. Denk dat het puur voor hemzelf was. Dus als ik het niet gezegd had, was het een gewoon smaakvol nummer voor jullie bedoel ik ;)

Ik had het niet moeten zeggen. Leermoment :P

En verder is verschillen van mening alleen maar leuk. Anders hebben we hier nooit meer iets te discussiëren *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165690476
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 15:33 schreef Greys het volgende:

Ik had het niet moeten zeggen. Leermoment :P

Tuurlijk wel!
Ik vind het ook leuk om te weten, ik vind het een goeie artiest en hij blijft een randje rock en roll hebben, en daarbij hoort dit toch ook. Beetje een boefje met een geheim nummer. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 oktober 2016 @ 16:26:33 #179
163650 Greys
pi_165690619
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 16:14 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Tuurlijk wel!
Ik vind het ook leuk om te weten, ik vind het een goeie artiest en hij blijft een randje rock en roll hebben, en daarbij hoort dit toch ook. Beetje een boefje met een geheim nummer. :D
O+

(En misschien zie ik wel dingen die er helemaal niet zijn en is het puur toeval. Ik vond het gek dat echt geen van de duizenden FB reacties onder dit optreden over Ilse gingen, niemand had het in de gaten. Misschien zie ik spoken. Maar het lijkt me geen toeval :@ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 16:34:45 #180
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_165690717
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 08:44 schreef Greys het volgende:


JA. DUURT LANG.
JAN SMIT SLAAPT NOG ZEKER :r
Ja Jan moet in bed blijven hij heeft hersenschudding😳.
pi_165691079
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 14:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja :o
Ik zit nu mobiel maar zal zo even de songtekst hier plakken. In dat Jailbird nummer gaat het zonder enige twijfel over Ilse. In de tekst zitten Miracles en Great Escape en allemaal songtitels van haar. Kan geen toeval zijn. Plus dingen als 'the storm came and went' (calm after the storm) en 'the only common things we had was wings' (Common Linnets) en dat ie haar Jailbird was en 'guess all the songs we sang meant nothing' etc etc. Weet duizend procent zeker dat dat over haar gaat. Is nog een heel goed nummer ook.
Wow :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2016 @ 18:44:38 #182
368283 ato
pi_165692877
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 14:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij heeft er NIETS over gezegd. Nergens. Nergens haar naam genoemd ook.
Het is wat mensen erin horen. Dit is zijn manier om ermee klaar te zijn.
En ik vind dat persoonlijk een vrij nette en muzikale manier :P
Geen hond had het in de gaten joh. Iedereen zei 'prachtig nummer bij RTL Late Night'. Niemand had door dat het over haar gaat. Ik vind het knap juist om zoiets te maken.

(En alweer van een tijdje geleden hoor. Niet van gisteren).
Ik moet er nu ook om lachen hoor, zoals ik al eerder zei.
Ik vind haar ook iets irritants hebben ' keileuk'

Als artieste vind ik haar best goed, maar ik geloof dat het ook geen makkelijk type is.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2016 @ 18:45:15 #183
368283 ato
pi_165692884
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 14:52 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat.

Als je echt karakter hebt, los je het in je koppie op, dit is gewoon een verkapte trap die zo verkapt is dat niemand het ziet. Niks stijlvols aan, want het ís dus over Ilse geschreven.
Laat het gaan jongen.
Ik laat het gaan schat.. :-)
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2016 @ 18:47:11 #184
368283 ato
pi_165692909
quote:
14s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 15:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Hij heeft verder ook nooit met modder naar haar gegooid, dus als hij dit nodig had om het af te sluiten (hij noemde haar afgelopen seizoen bij The Voice nog "de koningin van de country", dus na hun gedoe) vind ik dit dan in elk geval nog wel de minst akelige manier. Juist omdat hij haar naam er niet bij noemt en geen mens het doorheeft en had. Denk dat het puur voor hemzelf was. Dus als ik het niet gezegd had, was het een gewoon smaakvol nummer voor jullie bedoel ik ;)

Ik had het niet moeten zeggen. Leermoment :P

En verder is verschillen van mening alleen maar leuk. Anders hebben we hier nooit meer iets te discussiëren *O*
Ach meid je moet alles zeggen, zolang het niet respectloos is..
Dat leer ik ook zo langzamerhand..
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 19:52:00 #185
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_165693972
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 14:49 schreef Greys het volgende:
Hier TheVulture, luister maar :D Hij zei het er niet bij hoor, dat het over haar ging. Hij zei niks over haar. En daarom heeft bijna niemand het in de gaten dat het eigenlijk een soort goed verstopte afrekening met Ilse is. Maar ik weet het duizend procent zeker. En ik weet zeker dat zij het ook weet. Al haar songtitels zitten erin _O-


I'm thrown around
Ain't no chance of taking me down
I'm leaving cryin' town crying town gaat vast ook over krokodillentraan-Ilse
Gone like the wind, babe

I finally see
All the scars from fallin' down on my knees
You think helpless me, but all that I can really feel
Is anything but heartbreak

I guess all the songs
We sang so loud never really meant a thing
Not a thing
And I guess all along the only common thing we had is wings

So babe, I'm flyin' out that door
Ain't your jailbird no more

This bird has flown
I guess you'll try to replace me with a clone (Jake)
So incredible to think you stoop so low (songtitel Ilse)
Yes like a new face

So there's no flying blind, no
No world of hurt or miracles to find (Twee songtitels van Ilse)
It's a great escape I cannot waste no more precious time (Songtitel Ilse)
Storm came and went, babe (CATS)

I guess all the songs
We sang so loud never really meant a thing
Not a thing
And I guess all along the only common thing we had is wings

So babe, I'm flyin' out that door
Ain't your jailbird no more

I'm fooling around
Ain't no chance of taking me down
I'm leaving cryin' town, babe
Gone like the wind now

NEE, DIT IS GEEN TOEVAL _O-
Ilse heeft ook nog een liedje I still Cry en een liedje Dance on the heartbreak :)

Edit: een stukje songtekst uit The great escape: I get down on my knees and pray; falling falling from heaven
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_165694000
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 18:45 schreef ato het volgende:

[..]

Ik laat het gaan schat.. :-)
Ik bedoelde Waylon natuurlijk, of ik heb jouw grapje nu gemist ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 oktober 2016 @ 19:58:25 #187
163650 Greys
pi_165694108
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 19:52 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ilse heeft ook nog een liedje I still Cry en een liedje Dance on the heartbreak :)

Edit: een stukje songtekst uit The great escape: I get down on my knees and pray; falling falling from heaven
Oh wauw, die had ik nog gemist idd. En wat we er ook van vinden, het is sowieso wél heel knap gedaan om dat alles tot een tekst en ook nog een goed nummer te maken :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 1 oktober 2016 @ 19:58:51 #188
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_165694119
Ik vind trouwens O'gene niet eens slecht, live zijn ze best te pruimen (gezien op de braderie) en ze deden het heel leuk met alle toegestroomde fans (lees: meisjes van een jaar of 10, 12).

Maar ze mogen nog niet de schaduw van Waylon of Douwe Bob kussen ;)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_165694251
Wat me het meest pijn zou doen, áls Osjien zou gaan..
Er zijn zoveel goeie artiesten die de laatste jaren naar ESF zouden willen gaan, jaren terug was dit beduidend minder.
Als Osjien in die tijd was gekozen, dan had ik er veel minder moeite mee.
Nu vind ik het doodzonde.

Maar goed, misschien moet het dan maar, hebben we het gehad en gaan we weer verder. (8>
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 1 oktober 2016 @ 20:11:52 #190
163650 Greys
pi_165694420
Ja, had Sieneke of die drie andere zussen geruild met Ogene en het was al een stuk fijner te verkroppen.

Ik heb niks tegen die meiden op zich (nog maar even...) en ook niet tegen hun zangtalent, maar wel tegen het feit dat ze het tot nu toe moeten hebben van covers, het feit dat geen van drie eigen nummers schrijft én hun Mariah Carey handgebaartjes.

Maar zelfs ik overleef het als ze gaan, hoor :Y Als Waylon het jaar daarna maar even weer op het ESF mag laten zien hoe het wel moet. :7
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 1 oktober 2016 @ 22:53:58 #191
368283 ato
pi_165697606
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 19:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik bedoelde Waylon natuurlijk, of ik heb jouw grapje nu gemist ;)
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 oktober 2016 @ 00:37:18 #192
163650 Greys
pi_165699212
Ato wat ben je toch vaag en niet te volgen af en toe.
Nooit veranderen hoor, ik vind je leuk zo. :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_165699578
Waylon mag absoluut wat mij betreft. O'g3ne ook nog steeds. Het album vind ik best leuk, maar niet bijzonder. Maarja, blijf het herhalen: ze hebben een heel goed lied nodig, dan zie ik t ze wel flikken.
~The present is all there is~
  † In Memoriam † zondag 2 oktober 2016 @ 01:17:39 #194
368283 ato
pi_165699668
quote:
10s.gif Op zondag 2 oktober 2016 00:37 schreef Greys het volgende:
Ato wat ben je toch vaag en niet te volgen af en toe.
Nooit veranderen hoor, ik vind je leuk zo. :*
Mijn grapjes zijn ook af en toe vaag :-)

Dank je x
Life can be a bitch, so like it..
pi_165702810
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 19:58 schreef MaLo het volgende:
Ik vind trouwens O'gene niet eens slecht, live zijn ze best te pruimen (gezien op de braderie) en ze deden het heel leuk met alle toegestroomde fans (lees: meisjes van een jaar of 10, 12).

Maar ze mogen nog niet de schaduw van Waylon of Douwe Bob kussen ;)
De gemiddelde Nederlandse ESF-deelnemer eindigt in het braderie-circuit. Ik vind het niet echt een goed teken dat O'gene daar nu al rondhangt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † zondag 2 oktober 2016 @ 10:43:05 #196
368283 ato
pi_165703772
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 10:02 schreef Fred_B het volgende:

[..]

De gemiddelde Nederlandse ESF-deelnemer eindigt in het braderie-circuit. Ik vind het niet echt een goed teken dat O'gene daar nu al rondhangt.
Ach ze moeten nu toch wat.
Volgend jaar hebben ze veel optredens in het buitenland, dan zijn ze niet weg te denken.

Onze 5e overwinning sinds 1975, heeft Nederland weer op de kaart gebracht :-)
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 oktober 2016 @ 11:04:19 #197
163650 Greys
pi_165704213
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2016 01:08 schreef grazz het volgende:
Waylon mag absoluut wat mij betreft. O'g3ne ook nog steeds. Het album vind ik best leuk, maar niet bijzonder. Maarja, blijf het herhalen: ze hebben een heel goed lied nodig, dan zie ik t ze wel flikken.
Maar ben je niet een beetje bezorgd dat er geen bijzonder liedje op het album staat? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 2 oktober 2016 @ 12:02:19 #198
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_165705055
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2016 19:52 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ilse heeft ook nog een liedje I still Cry en een liedje Dance on the heartbreak :)

Edit: een stukje songtekst uit The great escape: I get down on my knees and pray; falling falling from heaven
Ha! I'm flying blind komt ook uit een liedje van Ilse.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  † In Memoriam † zondag 2 oktober 2016 @ 12:19:40 #199
368283 ato
pi_165705313
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 11:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar ben je niet een beetje bezorgd dat er geen bijzonder liedje op het album staat? :@
Eerste liedje ( first love) die ze uitgebracht hebben, van hun eerste cd Klinkt al internationaal.
Maar ik ben er ook nog niet over uit of dit aanslaat in het buitenland.

Het moet nog beter.

Is Jan al wakker..
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 2 oktober 2016 @ 12:24:07 #200
163650 Greys
pi_165705371
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2016 12:02 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ha! I'm flying blind komt ook uit een liedje van Ilse.
Het wordt hoe langer hoe genialer :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')