abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_165897135
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 17:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nee hoor, dat is Kinderen voor Kinderen. Dat al bestaat sinds ik klein ben. Dat is geen meiden of jongensgroepje. Dat komt uit een jarenlang team waar ze selecteren. Niet drie meisjes die wat op de markt brengen.

Kvk wordt zelfs op scholen gedraaid en op sportdagen en Koningsspelen landelijk gebruikt.
De Kinderboekenweek die nu loopt heeft weer een KVK nummer.
En deze clips worden natuurlijk herhaaldelijk gedraaid door kinderen.

Ik heb zo wa-wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd :-)
Life can be a bitch, so like it..
pi_165898379
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 14:36 schreef Greys het volgende:
Ik snap ook niet dat Franske destijds niet van die bank in de studio afsprong, Sieneke en Pierre en Yo aan de kant duwend en roepend 'IK BEN DE ENIGE GESCHIKTE OM SJALALIE SJALALA TE ZINGEN MENSEHHHH WAPPEREN MET DIE HANDJESSSS"
Die kwam niet zo makkelijk van zijn bankje af.

100208_59211_Songfestifal%20077.jpg
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_165898439
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:23 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Die kwam niet zo makkelijk van zijn bankje af.

[ afbeelding ]
Oh ja :D :D

Ik was daar live bij. Echt, die hele avond was zo bespottelijk slecht dat het weer leuk was.
  dinsdag 11 oktober 2016 @ 19:32:00 #279
257772 Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
pi_165898571
En met Yolanthe haar presenteertalent toch? :D
Life only gives you what you decided you can have!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende: Abs are made in the kitchen.
pi_165902775
Was toch een vreselijke nationale finale en dat anno 2010.
pi_165903117
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2016 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
En met Yolanthe haar presenteertalent toch? :D
Ja. JE MOET NUUU KIEZEN PJERRRR :D

En dat kneuterige gedoe met dat je stemkastjes moest delen met degenen naast je. Het enige goede aan die hele avond was dirkh.
pi_165908681
Ik las net wel dat tussen 11 en 12 (nu dus) O'G3NE te gast was bij Omroep Brabant. O.a. hun songfestivalambities worden besproken
pi_165909427
En?
pi_165909506
Ok opgezocht:

'We zijn eerlijk waar nog niet benaderd'. Nog geen duidelijkheid deelname Songfestival O'G3NE

EINDHOVEN - “We hebben geen idee! We hebben echt geen idee. We zijn eerlijk waar nog niet benaderd!” Het is nog altijd niet duidelijk of O’G3NE naar het Eurovisie Songfestival gaat. Dit vertelden de zusjes Lisa, Amy en Shelley uit Fijnaart woensdag op Omroep Brabant Radio. Ze waren te gast bij Eefke Boelhouwers.

“We vinden het heel lief dat mensen zo enthousiast zijn. Mensen geloven ons ook niet als we zeggen dat we het niet weten, maar het is echt zo!”, aldus Amy. De dames waren in de studio om over hun succesvolle theatertour ‘Three Times A Lady’ en nieuwe album te praten. Maar uiteraard werd er naar de mogelijke deelname gevraagd, waar dus nog geen uitsluitsel over is.

'Positieve reacties zijn fantastisch'
Het nieuwe album 'We Got This' vliegt over de toonbank. Er zijn zoveel exemplaren verkocht dat het op de eerste plek staat in de Album Top 100. O’G3NE geeft onder meer Shawn Mendes en Jan Smit het nakijken. “Je stopt er zoveel energie in en als je dan zoveel goede reacties krijgt dan is dat echt fantastisch!”, vertelt Shelley.

O’G3NE nam het album in vier dagen tijd op in Londen. Wellicht dat de cd daarom wat internationaal klinkt. “Het moest in ieder geval heel erg modern zijn en heel erg pop, minder R&B-invloeden en dat is denk ik wel gelukt”, zegt Lisa. “Het is niet bewust of een doel op zich dat het internationaal moet klinken, maar het is wel iets wat we heel tof vinden. We zochten het dus wel een beetje”, vult Shelley aan.

O’G3NE is hot
Het lijkt erop dat alles wat Lisa, Amy en Shelley aanpakken een succes is. De nummers die ze zongen in het programma ‘De Beste Zangers van Nederland’ werden stuk voor stuk door tienduizenden mensen bekeken op YouTube.

Bron: omroep Brabant
pi_165910256
Ik mag hopen dat als ze echt de waarheid spreken dat ze het dan ook niet gaan worden. Ik denk dat een artiest al lang zijn kalender vrijgespeeld moet hebben in mei om te kunnen deelnemen.
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_165910270
Ik hoop dat dit niet een bevestiginsontkenning is
pi_165910310
Hoezo nog niet?

Gewoon sowieso niet.
crap in = crap out
  woensdag 12 oktober 2016 @ 13:27:39 #288
351614 ijs_beer
zwierend pasje vooruit.
pi_165910671
Chanant gewoon. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
pi_165910673
Om de stemming erin te houden :-)

O'g3ne is nog niet benaderd voor het songfestival. Dat zei het trio vanochtend bij Omroep Brabant. AVROTROS zei eerder deze maand met de naam naar buiten te komen. Dat zou (kunnen) betekenen dat de keuze op een andere artiest is gevallen. Als O'g3ne niet gaat, wie gaat er dan voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival in Kiev? Van Velzen, Boris, Chef's Special, Romy Monteiro, Waylon, Dinand Woesthoff of...

http://www.omroepbrabant.(...)er+Songfestival.aspx

Bron songfestival weblog
  woensdag 12 oktober 2016 @ 13:29:29 #290
351614 ijs_beer
zwierend pasje vooruit.
pi_165910702
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:27 schreef ato het volgende:
Om de stemming erin te houden :-)

O'g3ne is nog niet benaderd voor het songfestival. Dat zei het trio vanochtend bij Omroep Brabant. AVROTROS zei eerder deze maand met de naam naar buiten te komen. Dat zou (kunnen) betekenen dat de keuze op een andere artiest is gevallen. Als O'g3ne niet gaat, wie gaat er dan voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival in Kiev? Van Velzen, Boris, Chef's Special, Romy Monteiro, Waylon, Dinand Woesthoff of...

http://www.omroepbrabant.(...)er+Songfestival.aspx

Bron songfestival weblog
Eigenlijk wel jammer dat Omroep Brabant de keuze niet maakt, die hebben immers de slogan: 'Blijft je verrassen. :P

Hoewel die verrassing dan bestaat uit Frans Bauer of Guus Meeuwis, en dat zou dan helemaal niet verrassend zijn eigenlijk. Contradictie. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
pi_165910745
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik mag hopen dat als ze echt de waarheid spreken dat ze het dan ook niet gaan worden. Ik denk dat een artiest al lang zijn kalender vrijgespeeld moet hebben in mei om te kunnen deelnemen.
Anouk riep ook heel hard nee. En wist het toen ook al.
pi_165910814
Ik denk dat het alsnog Waylon wordt. Gewoon omdat.
pi_165910815
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Anouk riep ook heel hard nee. En wist het toen ook al.
Wanneer werd het ook alweer bekend bevestigd dat Anouk ging?
Ook oktober of eerder?
pi_165910829
Als Anouk ook al zoiets deed wordt het dus O'G3NE
pi_165910846
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:34 schreef ato het volgende:

[..]

Wanneer werd het ook alweer bekend bevestigd dat Anouk ging?
Ook oktober of eerder?
De bekendmaking was toen ook in oktober. Net zoals met Douwe Bob waren wij de eerste met een deelnemer
pi_165910878
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:36 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

De bekendmaking was toen ook in oktober. Net zoals met Douwe Bob waren wij de eerste met een deelnemer
Ok, common linnits ook toch?
pi_165910914
Het bericht van songfestival weblog is op Facebook.
Ik hoop dat de Avro/Tros de druk voelt om snel te komen met de bekendmaking wie gaat.

Ik heb sterk het idee dat de drie zussen gaan.
pi_165911033
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2016 13:37 schreef ato het volgende:

[..]

Ok, common linnits ook toch?
Voor 2014 was Oostenrijk de eerste met Conchita Wurst
pi_165911859
En The Common linnits werd toch ook in Oktober bekend gemaakt?
pi_165912254
Dat was in November
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')