abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_165242461
- bericht verwijderd -

[ Bericht 97% gewijzigd door blueeyesblondehair op 11-09-2016 22:52:49 ]
pi_165242518
Heb je het nu over één vriend of meerdere, want dan wordt het complexer!
pi_165242555
Ik zou het gewoon vragen.
Do what you love, love what you do!
pi_165242682
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 11:41 schreef Mr.Ping het volgende:
Heb je het nu over één vriend of meerdere, want dan wordt het complexer!
Dit gaat over één persoon! Anders zou ik het mijzelf inderdaad knap lastig maken haha ;)
  Moderator zondag 11 september 2016 @ 11:51:59 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_165242749
Dit soort vragen altijd..

Jullie zijn geen 'vrienden' meer, want jij voelt meer voor hem. Jij wil hem als JE vriend, niet EEN vriend. Oftewel, een gelijkwaardige vriendschap kan er niet meer zijn, want zolang jij meer voelt voor hem is het geen gelijkwaardige vriendschap, immers, jij wil meer zijn dan vrienden.

Daar komt bij dat er geen weg is om te bereiken wat jij wil. OF je zegt het hem, OF niet, een andere mogelijkheid is er niet. Je zit ook een spelletje te spelen ipv eerlijk naar hem te zijn. Je speelt een 'voor mij alleen maar vrienden' houding, terwijl dat helemaal niet de realiteit is.

Daarnaast, een FWB waarbij je wel afspreekt exclusief met elkaar seks te hebben...? Dat lijkt mij raar, want als het écht alleen maar vriendschap is, wat maakt het dan uit of je eventueel ook met anderen seks hebt.

Hoe dan ook, je hebt 2 keuzes:

1. Je vertelt hem niets. Dan ga je dus niet krijgen wat je wil, je zult je altijd blijven afvragen 'wat als' en je gevoelens zullen alleen maar sterker worden. Er komt wellicht een moment dat hij iemand anders tegenkomt waar hij een relatie mee krijgt omdat hij toch denkt dat jullie alleen maar FWB zijn, en dan zit je te kijken met je gevoelens en je gefakete houding.

2. Je vertelt hem wat je voelt. Dan is het zo dat hij reageert dat hij dat zo niet ziet, waardoor je eigenlijk weer bij optie 1 uitkomt. Het kan ook zijn dat hij wél hetzelfde voelt, en dat is een win-win situatie.

Either way, de 'vriendschap' die jullie hebben is niet te redden en zal ook niet in stand blijven. OF jullie worden meer omdat je je hebt uitgesproken, en dan ben je geen vrienden meer, of hij wijst je af en dan is er hoe dan ook geen sprake meer van vriendschap (dat is nu al zo) want jij voelt meer voor hem en dús kan er geen sprake zijn van een gelijkwaardige vriendschap.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_165242752
Gewoon open kaart spelen, zie jij iets in een toekomst met mij?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 11 september 2016 @ 11:55:30 #7
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_165242822
Gewoon vragen of hij verkering met je wil
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_165243361
Geen seks met anderen? Ik heb nieuws voor je, jullie hebben al een relatie. Alleen het stickertje zit er niet op.
  zondag 11 september 2016 @ 12:29:38 #9
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_165243533
En zoenen jullie ook daadwerkelijk af en toe met andere mensen omdat jullie hebben afgesproken dat dat mag?
  zondag 11 september 2016 @ 12:42:59 #10
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_165243850
Wacht even. Je neukt met elkaar, en je hebt de afspraak dat je niet met anderen mag neuken?
Dan heb je gewoon een relatie..
  zondag 11 september 2016 @ 12:47:35 #11
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_165243943
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 12:18 schreef Tja..1986 het volgende:
Geen seks met anderen? Ik heb nieuws voor je, jullie hebben al een relatie. Alleen het stickertje zit er niet op.
Precies, dit gaat niet (meer) over een FWB.
  zondag 11 september 2016 @ 12:51:44 #12
451016 dickcon
vrolijke man
pi_165244019
Wij hebben diverse FWB een aantal eenmalige vrienden maar al een tijd 2 hele leuke mannen die zo nu en dan langs komen, nooit samen trouwens en we praten ook niet met hun over onze andere vriendschap.
FWB heeft voor ons in ieder geval erg goed uitgepakt wellicht omdat beide heren getrouwd zijn en alleen wat missen, de kans op verliefd worden is daarmee uiterst klein.

FWB is dus iets wat echt goed kan, naast een goed huwelijk
pi_165244758
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 12:51 schreef dickcon het volgende:
Wij hebben diverse FWB een aantal eenmalige vrienden maar al een tijd 2 hele leuke mannen die zo nu en dan langs komen, nooit samen trouwens en we praten ook niet met hun over onze andere vriendschap.
FWB heeft voor ons in ieder geval erg goed uitgepakt wellicht omdat beide heren getrouwd zijn en alleen wat missen, de kans op verliefd worden is daarmee uiterst klein.

FWB is dus iets wat echt goed kan, naast een goed huwelijk
En dit is relevant voor dit topic omdat?
  zondag 11 september 2016 @ 13:20:38 #14
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_165244794
quote:
We hadden gewoon seks, konden altijd goed met elkaar praten en hadden de afspraak: wel zoenen met anderen, maar niet naar bed met anderen.
Dat is geen FWB, dat is relatie-light. :')
  zondag 11 september 2016 @ 15:24:48 #15
451016 dickcon
vrolijke man
pi_165247384
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 13:19 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

En dit is relevant voor dit topic omdat?
Beste Tja.. 1986 dit is relevant omdat het gaat om het gevaar van verliefd worden ipv vrienden met een plusje blijven.
Maar als je het een vervelend stuk vind, lees het gewoon niet.
  User die het meest klaagt 2022 zondag 11 september 2016 @ 15:31:12 #16
414785 sirdanilot
pi_165247491
Je had al die tijd al een relatie met hem, want je had afgesproken om alleen met elkaar seks te hebben en allebei niet met anderen. Dan heb je dus gewoon een relatie.

Friends with benefits is zonder monogamie. En ook meer af en toe dan zeer regelmatig.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_165247957
Paar opmerkingen en vragen:

- Waarom zou het erg zijn om verliefd op elkaar te worden?
- Ik snap niet waarom je afspraken hebt gemaakt over wat je met anderen wel/niet mag doen, terwijl jullie slechts vrienden zijn.
- Het is niet raar om veel om elkaar te gaan geven. Lijkt me eerder logisch juist, aangezien het een goede vriend is met wie je meer deelt dan enkel vriendschap. Dergelijke vorm van liefde is niet per se hetzelfde als 'verliefdheid'.
- Vraag gewoon een keer of hij wel eens moeite heeft om het verschil tussen vriendschap, verliefdheid etc. nog duidelijk te hebben.
pi_165248438
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 15:24 schreef dickcon het volgende:

[..]

Beste Tja.. 1986 dit is relevant omdat het gaat om het gevaar van verliefd worden ipv vrienden met een plusje blijven.
Maar als je het een vervelend stuk vind, lees het gewoon niet.
Ik vind het op geen enkele manier vervelend. Maar jij zat al in een relatie. TS niet, en TS is al verliefd en neukt verder al jaren met niemand ander. Appels en peren dus.
  zondag 11 september 2016 @ 16:33:31 #19
451016 dickcon
vrolijke man
pi_165248540
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 16:28 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Ik vind het op geen enkele manier vervelend. Maar jij zat al in een relatie. TS niet, en TS is al verliefd en neukt verder al jaren met niemand ander. Appels en peren dus.
Maar beste Tja, FWB is toch niet alleen voor vrijgezellen, juist echtparen hebben hier mee te maken. Wat ik al ergens gelezen had als je geen relatie hebt maar elkaar zo nu en dan ontmoet ben je wellicht bezig om een relatie op te bouwen.
Afin,
excuus als ik de hele topic in de war heb gebracht :-)
pi_165248589
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 16:33 schreef dickcon het volgende:

[..]

Maar beste Tja, FWB is toch niet alleen voor vrijgezellen, juist echtparen hebben hier mee te maken. Wat ik al ergens gelezen had als je geen relatie hebt maar elkaar zo nu en dan ontmoet ben je wellicht bezig om een relatie op te bouwen.
Afin,
excuus als ik de hele topic in de war heb gebracht :-)
Dat zeg ik ook nergens (dat het enkel voor vrijgezellen is). Alleen dit topic gaat niet over fwb in het algemeen, maar over de situatie van TS in het bijzonder.

Die TS heeft trouwens gewoon een relatie zonder dat ze dat toegeven.
  zondag 11 september 2016 @ 16:43:22 #21
451016 dickcon
vrolijke man
pi_165248722
Dat zeg ik ook nergens (dat het enkel voor vrijgezellen is). Alleen dit topic gaat niet over fwb in het algemeen, maar over de situatie van TS in het bijzonder.

Die TS heeft trouwens gewoon een relatie zonder dat ze dat toegeven.
[/quote]

Akkoord.
  zondag 11 september 2016 @ 18:26:09 #22
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_165251504
Pffff, waarom zouden ze een relatie moeten hebben nu?

Ze kunnen toch ook met elkaar hebben afgesproken dat ze geen sex met anderen mogen hebben door bijv. Angst voor soa's.

Sowieso kan ik dit geen relatie noemen. M'n beeld bij een relatie is toch wel heel anders en 't lijkt me sterk dat dit voor anderen niet zo is. Mijn defintie van een relatir hebben is iig wel heel anders dan' exclusief voor elkaar zijn in bed.

Anyways; Ts; weet je zeker dat je een relatie zou willen met je fwb (mits hij dit ook wilt)? Een andere optie is namelijk om de fwb stop te zetten met als rede dat je gevoelens krijgt terwijl je je fwb helemaal niet als relatiemateriaal ziet/wil zien. In dit geval zou je de fwb iig zsm moeten stoppen om te voorkomen dat je gevoelens groeien.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_165252107
quote:
Kan iemand mij alsjeblieft tips geven over wat ik moet doen in deze situatie?
Je bent ergens bang voor.
Je wilt hem niet kwijt raken en/of
Je wilt je niet aan hem binden

Je bent in ieder geval "bang" voor de waarheid. Dat je verliefd bent en dat wil je niet onder ogen zien of je wilt de consequentie er van niet aanvaarden (dat is namelijk of 1. of 2.).

Ik denk dat praten hier geen oplossing biedt als je zelf niet bedenkt wat je echt wil, of juist echt niet wil. Je kunt overigens prima doorgaan met FWB als dat je genoeg bevrediging schenkt.
pi_165254012
"Hey hoe zou jij het vinden om onze relatie naar een hoger level te tillen? ^^"
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_165254566
Hoe kun je na zo'n tijd pas wat voor iemand voelen? :? Soort wanhoop of gewoonte?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  User die het meest klaagt 2022 zondag 11 september 2016 @ 20:34:59 #27
414785 sirdanilot
pi_165254918
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 20:23 schreef Fascination het volgende:
Hoe kun je na zo'n tijd pas wat voor iemand voelen? :? Soort wanhoop of gewoonte?
Denk dat het in dit geval om twee kast-homo's gaat, die misschien van zichzelf niet eens wisten dat ze ook op jongens zouden kunnen vallen. En als je je vriend altijd gewoon als een normale vriend hebt gezien lijkt het me ook heel lastig om in te zien dat het meer is.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_165268384
En weg is de OP weer..
Uitvinder van de biersmiley.
pi_165268625
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 11:57 schreef dimmak het volgende:
En weg is de OP weer..
:')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')