abonnement Unibet Coolblue
pi_165287464
pi_165287578
pi_165291141
Ngannou vs Struve is officieel.

Sorry Struve maar ik ben #TeamNgannou _O_
  dinsdag 13 september 2016 @ 13:18:16 #255
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_165291269
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:13 schreef Kerftminister het volgende:
Ngannou vs Struve
Bron?
Bedankt Hans.
  dinsdag 13 september 2016 @ 13:23:29 #256
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_165291358
Volgens Struve op Twitter was Ngannou de afgelopen drie weken zijn trainingspartner, dus dat zou vreemd zijn.
Bedankt Hans.
pi_165291934
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 13:23 schreef bascross het volgende:
Volgens Struve op Twitter was Ngannou de afgelopen drie weken zijn trainingspartner, dus dat zou vreemd zijn.
Ja bron is fake. Ze waren iets te snel op Sherdog. :P Zal wel een no name worden dan.
pi_165292802


Hunt out
Magomedov out
Arlovski 0-3

Lewis #10 vs Tybura
Nelson #11 vs Silva #15

Dan blijft Ngannou over.
pi_165293079
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 14:40 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]

Hunt out
Magomedov out
Arlovski 0-3

Lewis #10 vs Tybura
Nelson #11 vs Silva #15

Dan blijft Ngannou over.
Zal wel een lager gerankte worden, Omielanczuk ofzo.
pi_165294856
quote:
was het wat? heb die twee al eerder gezien bij rogan toen TJ champ was, krijg nu het idee, dat ze vooral gaan huilen en dat hem onrecht is aangedaan, blabla
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:02:11 #261
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_165294912
Lijkt me ook beter dat Struve weer even rustig gaat opbouwen. Dat gevecht tegen Silva was veel te kort.
Bedankt Hans.
pi_165295163
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

was het wat? heb die twee al eerder gezien bij rogan toen TJ champ was, krijg nu het idee, dat ze vooral gaan huilen en dat hem onrecht is aangedaan, blabla
Ja was zeker wat. TJ en Bang waren heel rustig en hadden ook zeker wat interessants te vertellen, TJ zelf een keer dat hij het gevoel had dat hij twee keer onterecht een decision had verloren, maar voor de rest gingen ze mooi op technische aspecten van vechten in, totdat Bas Rutten kwam, die nam het gesprek over, maar zeker leuk om naar te luisteren.

Fight Companions zijn altijd geniaal, vooral die hoogtepunten met al die conspiracy theories van Eddy Bravo op rij. 'There's a conspiracy theory where there's no forests.' _O- Dat is een van de meest grappige dingen die ik ooit gehoord heb.
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:10:52 #263
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_165295197
Overeem VS Barnett lijkt me ook wel wat. Beide veteranen, maar nog nooit tegen elkaar gevochten. Daarnaast is Barnett nog goed geranked, dus bij winst blijft hij in de buurt voor een nieuwe titleshot. Zolang Bisping nog kampioen is geloof ik dat Overeem dat ook kan worden.
Bedankt Hans.
pi_165295222
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:09 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Ja was zeker wat. TJ en Bang waren heel rustig en hadden ook zeker wat interessants te vertellen, TJ zelf een keer dat hij het gevoel had dat hij twee keer onterecht een decision had verloren, maar voor de rest gingen ze mooi op technische aspecten van vechten in, totdat Bas Rutten kwam, die nam het gesprek over, maar zeker leuk om naar te luisteren.

Fight Companions zijn altijd geniaal, vooral die hoogtepunten met al die conspiracy theories van Eddy Bravo op rij. 'There's a conspiracy theory where there's no forests.' _O- Dat is een van de meest grappige dingen die ik ooit gehoord heb.
Bravo is zo Alex jones aanhanger, waar Rogan er afstand van heeft genomen.
Als je bij Bravo chemtrails opbrengt, wordt ie helemaal gek.
pi_165295311
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:10 schreef bascross het volgende:
Overeem VS Barnett lijkt me ook wel wat. Beide veteranen, maar nog nooit tegen elkaar gevochten. Daarnaast is Barnett nog goed geranked, dus bij winst blijft hij in de buurt voor een nieuwe titleshot. Zolang Bisping nog kampioen is geloof ik dat Overeem dat ook kan worden.
NEVER EVER, dat dana Cees nog een shot gaat geven, Lorenzo was altijd aanhanger van Cees, maar die is nu weg.
Cees heeft genoeg gepresteerd voor een vet contract, zoals vaker in het verleden en dan vind hij het wel goed zo.
Zag ook geen Jackson A-team in zijn corner, vreemd gezien hij voor de belt ging.
pi_165295312
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:11 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Bravo is zo Alex jones aanhanger, waar Rogan er afstand van heeft genomen.
Als je bij Bravo chemtrails opbrengt, wordt ie helemaal gek.
Vind zulke dingen altijd wel leuk, al ben ik altijd enorm sceptisch tegenover al die dingen, maar vind het wel altijd interessant om erover te horen of te lezen, dus kan daarom Eddie Bravo altijd goed waarderen _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

NEVER EVER, dat dana Cees nog een shot gaat geven, Lorenzo was altijd aanhanger van Cees, maar die is nu weg.
Cees heeft genoeg gepresteerd voor een vet contract, zoals vaker in het verleden en dan vind hij het wel goed zo.
Zag ook geen Jackson A-team in zijn corner, vreemd gezien hij voor de belt ging.
Viel me ook al op ja, hij zat toch met Benji Zimmerman? Tegen Arlovski zat die ook al met zijn eigen trainers, misschien dat dat defintief is, weet niet of het een slimme keuze is.
pi_165295374
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:14 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Vind zulke dingen altijd wel leuk, al ben ik altijd enorm sceptisch tegenover al die dingen, maar vind het wel altijd interessant om erover te horen of te lezen, dus kan daarom Eddie Bravo altijd goed waarderen _O-
hij had vroeger ook een podcast, net zoals alle vrienden van rogan een podcast beginnen. maar die had zo donker beeld, dat je nooit wat zag, dus keken er weinig mensen naar en is hij er mee gestopt.
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:21:58 #268
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_165295558
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:14 schreef THEFXR het volgende:

[..]

NEVER EVER, dat dana Cees nog een shot gaat geven, Lorenzo was altijd aanhanger van Cees, maar die is nu weg.
Cees heeft genoeg gepresteerd voor een vet contract, zoals vaker in het verleden en dan vind hij het wel goed zo.
Zag ook geen Jackson A-team in zijn corner, vreemd gezien hij voor de belt ging.
Bisping verloor van Rockhold en na drie decisions, waarvan 1 split en die andere tegen Silva waar veel mensen over klaagden, kreeg hij door een blessure een kans op de titel. De heavyweight is niet bepaald een gewichtklasse vol talent, dus twee keer winnen en hij kan er zo weer staan.

Dat er niemand van zijn team was viel mij ook op. Dat was vreemd inderdaad.
Bedankt Hans.
pi_165295916
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:21 schreef bascross het volgende:

[..]

Bisping verloor van Rockhold en na drie decisions, waarvan 1 split en die andere tegen Silva waar veel mensen over klaagden, kreeg hij door een blessure een kans op de titel. De heavyweight is niet bepaald een gewichtklasse vol talent, dus twee keer winnen en hij kan er zo weer staan.

Dat er niemand van zijn team was viel mij ook op. Dat was vreemd inderdaad.
kan je nog herinneren hoe vaak edgar voor de titel heeft gevochten, op een gegeven moment weigerende Dana weer een shot te geven. Zo moet je het ook zien met Cees.
BTW, Aldo is de interim maar geen gevecht met Conor gepland.
pi_165295971
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 00:19 schreef Paxlie het volgende:
Iedereen hier die roept dat Punk direct moet stoppen (inclusief Dana White) moet echt zijn bek houden. Kerel is nu 37, heeft nog nooit mma getraind hiervoor en ondanks dat hij gesubmit wordt zag het er nog redelijk uit. Als hij 2 jaar eerder was begonnen had dit er heel anders uit gezien,
Gall is ook gewoon echt goed op de grond en Punk maakte de grote fout door te wingen in zijn allereerste stoot. Die takedown verwachtte iedereen (inclusief Punk gok ik) maar ja emoties in een gevecht.

Cees moet gewoon echt stoppen. Travis moet van Ronda af of iets anders anders doen want dit was nog verkankerder dan een aids patient met uitgezaaide darmkanker, man man man man.
Ik vind cm punk echt een gave gast (al heb ik niets met wrestling, ken hem van de intvs met helwani) en vind ik echt enorm dapper dat je dit op zo'n late leeftijd nog aanpakt en durft. Wat dat betreft geen probleem. Maar kom op, sportief heeft hij niets maar dan ook helemaal niets te zoeken in de ufc. Hij heeft helemaal niets kunnen doen deze fight, helemaal niets. Totaal niet onlogisch voor zo'n oude gast die pas 1.5 jaar trained, geen enkel verleden heeft in mma en geen enkele pro of amateur fight op zijn naam heeft staan. Cm punk is gewoon een amateur die je in elke mma gym op de wereld tegen kan komen.

Je moet maar eens de monday morning analyst bekijken waar luke thomas (mmafighting.com) laat zien dat cm punk vanaf het allereerste begin in elke positie fout op fout stapelt


Helaas is dit weer een voorbeeld van een bullshit fight die de ufc meer en meer is toe gaan passen.jammer dat het algemene niveau van de cards sinds de fox deal zo gigantisch terug is gelopen. Vind echt dat de ufc minder en minder aan het worden is. Veel te veel cards met veel te matig niveau. Nog maar zelden een card waar je echt een tijd naar uitkijkt, terwijl dat een aantal jaren geleden bij bijna elke card zo was. Zonde.
pi_165296027
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:37 schreef vivelafete het volgende:

[..]

Ik vind cm punk echt een gave gast (al heb ik niets met wrestling, ken hem van de intvs met helwani) en vind ik echt enorm dapper dat je dit op zo'n late leeftijd nog aanpakt en durft. Wat dat betreft geen probleem. Maar kom op, sportief heeft hij niets maar dan ook helemaal niets te zoeken in de ufc. Hij heeft helemaal niets kunnen doen deze fight, helemaal niets. Totaal niet onlogisch voor zo'n oude gast die pas 1.5 jaar trained, geen enkel verleden heeft in mma en geen enkele pro of amateur fight op zijn naam heeft staan. Cm punk is gewoon een amateur die je in elke mma gym op de wereld tegen kan komen.

Je moet maar eens de monday morning analyst bekijken waar luke thomas (mmafighting.com) laat zien dat cm punk vanaf het allereerste begin in elke positie fout op fout stapelt

Helaas is dit weer een voorbeeld van een bullshit fight die de ufc meer en meer is toe gaan passen.jammer dat het algemene niveau van de cards sinds de fox deal zo gigantisch terug is gelopen. Vind echt dat de ufc minder en minder aan het worden is. Veel te veel cards met veel te matig niveau. Nog maar zelden een card waar je echt een tijd naar uitkijkt, terwijl dat een aantal jaren geleden bij bijna elke card zo was. Zonde.
eens, teveel mensen wijzen naar CM punk, terwijl de UFC deze gast heeft getekend en ingezet voor een gevecht.
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:43:14 #273
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_165296124
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

kan je nog herinneren hoe vaak edgar voor de titel heeft gevochten, op een gegeven moment weigerende Dana weer een shot te geven. Zo moet je het ook zien met Cees.
BTW, Aldo is de interim maar geen gevecht met Conor gepland.
Toch kreeg Edgar tegen Aldo weer de kans, weliswaar interim, maar Conor komt toch niet terug.

Alistair heeft nog maar 1 kans voor de titel gehad, als hij 2/3x wint kan hij zo een nieuwe kans krijgen. De vraag is of hij nog 2/3x kan winnen. Ik had het idee dat ie ziek of geblesseerd was, zo slecht leek zijn gevecht.
Bedankt Hans.
pi_165296172
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:43 schreef bascross het volgende:

[..]

Toch kreeg Edgar tegen Aldo weer de kans, weliswaar interim, maar Conor komt toch niet terug.

Alistair heeft nog maar 1 kans voor de titel gehad, als hij 2/3x wint kan hij zo een nieuwe kans krijgen. De vraag is of hij nog 2/3x kan winnen. Ik had het idee dat ie ziek of geblesseerd was, zo slecht leek zijn gevecht.
Cees heeft twee kansen gehad en toen met de eerste keer testte hij positief.
Dana heeft toen een zenuwinzinking gekregen, helaas zijn die beelden van het net verwijderd.
het was de scrum na de card in zweden.
  dinsdag 13 september 2016 @ 16:47:47 #275
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_165296248
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 16:45 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Cees heeft twee kansen gehad en toen met de eerste keer testte hij positief.
Dana heeft toen een zenuwinzinking gekregen, helaas zijn die beelden van het net verwijderd.
het was de scrum na de card in zweden.
Bijna iedere topsporter zit aan de doping, dus boeiend. Hij heeft niet gevochten toen. Daarnaast zit Dana zelf ook aan de test, dus die clown moet niet zo hypocriet doen.
Bedankt Hans.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')