abonnement Unibet Coolblue
pi_165239384
CanBorder twitterde op dinsdag 09-08-2016 om 21:14:02 .@RCMPAlberta say 20 micrograms of #carfentanil can be fatal, which = less than grain of salt https://t.co/OX5VaD6jwn reageer retweet


:|W Carfentanil, een middel bedoeld om grote dieren zoals olifanten mee te verdoven is in trek geraakt als straatdrug.

quote:
Authorities in Ohio said nearly 300 overdoses have been reported in the Cincinnati area since Aug. 19, including 174 reports in a six-day period. The coroner's office has confirmed carfentanil was present in at least eight overdose deaths in recent weeks.

Cincinnati firefighters said they sometimes had to use multiple doses — as many as six — of the overdose-reversing drug naloxone to save users during the spike. Authorities say carfentanil also poses a danger to police, emergency personnel and drug dogs that come into contact with it.

Carfentanil has been blamed in other overdose surges this summer, such as one in Akron.
quote:
The drug is a synthetic opioid. It's cheaper, more potent and easier to get than drugs like heroin and cocaine. Dealers are adding it to traditional drugs, sometimes without telling their users.

quote:
Carfentanil is considered the strongest known opioid. One kilogram of the drug was seized at the Vancouver border in a package addressed to Calgary from China. (CBC)
quote:
"If you look at what one kilogram of carfentanil can produce, it's approximately 50 million fatal doses that could have hit our Canadian streets," said RCMP Insp. Allan Lai.
bron

}:| Onveilige harddrugs, what's next?
◢◤
pi_165239415
quote:
4s.gif Op zondag 11 september 2016 04:03 schreef Oversight het volgende:
[...]

}:| Onveilige harddrugs, what's next?
Over het algemeen vind ik harddrugs sowieso niet heel veilig eigenlijk.
pi_165239437
quote:
3s.gif Op zondag 11 september 2016 04:12 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Over het algemeen vind ik harddrugs sowieso niet heel veilig eigenlijk.
:') Nee, maar die ene gevonden kilo was genoeg voor ruim 50 miljoen dodelijke dosis, dat was dus genoeg om heel Canada om te brengen, en daarna nog het grootste deel van Zweden.
◢◤
pi_165239495
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 04:16 schreef Oversight het volgende:

[..]

:') Nee, maar die ene gevonden kilo was genoeg voor ruim 50 miljoen dodelijke dosis, dat was dus genoeg om heel Canada om te brengen, en daarna nog het grootste deel van Zweden.
Fout.

Niet iedereen gebruikt drugs. Ik schat dat 95% van Canada nog in leven is. Die 5% kunnen we missen als kiespijn.

Verder is het een berekening van likmevestje.
pi_165239667
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 04:30 schreef Rene_Froger het volgende:

[..]

Fout.

Niet iedereen gebruikt drugs. Ik schat dat 95% van Canada nog in leven is. Die 5% kunnen we missen als kiespijn.

Verder is het een berekening van likmevestje.
_O-

:') ...terug naar school jij.
◢◤
pi_165239861
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 04:30 schreef Rene_Froger het volgende:

[..]

Fout.

Niet iedereen gebruikt drugs. Ik schat dat 95% van Canada nog in leven is. Die 5% kunnen we missen als kiespijn.

Verder is het een berekening van likmevestje.
Daar zit wel wat in.
  Moderator zondag 11 september 2016 @ 08:25:24 #7
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_165240197
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 04:30 schreef Rene_Froger het volgende:

[..]

Fout.

Niet iedereen gebruikt drugs. Ik schat dat 95% van Canada nog in leven is. Die 5% kunnen we missen als kiespijn.

Verder is het een berekening van likmevestje.
Bewust... onbewust... in het drinkwatersysteem ermee... dingen...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_165240205
quote:
15s.gif Op zondag 11 september 2016 08:25 schreef Renesite het volgende:

[..]

Bewust... onbewust... in het drinkwatersysteem ermee... dingen...
Ik denk dat het opgelost in het 'drinkwatersysteem' niet het dodelijke effect zal hebben. Gezond is het niet natuurlijk. Maar ik ben een leek. Wat hij daar in zijn hand heeft dan bedoel ik.
“L’intellectuel est quelqu’un dont le cerveau s’absente lui-même.”
pi_165240216
tijd voor de media om er een belachelijke bijnaam aan te geven en horrorverhalen te plaatsen
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  Moderator zondag 11 september 2016 @ 08:37:35 #10
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_165240237
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2016 08:29 schreef DapperDan het volgende:

[..]

Ik denk dat het opgelost in het 'drinkwatersysteem' niet het dodelijke effect zal hebben. Gezond is het niet natuurlijk. Maar ik ben een leek.
Ik ook. Maar om te denken dat het alleen bij de drugsgebruikers komt is wel wat naief.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_165240246
Knap om er een kilo van te hebben...
https://en.wikipedia.org/wiki/Carfentanil
quote:
Carfentanil is a Schedule II Narcotic controlled substance in the United States with a DEA ACSCN of 9743 and a 2016 annual aggregate manufacturing quota of 19 grams, unchanged from the prior year.[5]
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_165240313
Ik snap ook niet dat gebruikers overstappen op die chemisch vervuilde drugs. Vroeger had je gewoon heroïne, cocaïne en speed als je een wat krappe portemonnee had. Je pakte LSD als je eens een keer lekker wilde trippen. De eerste XTC was ook geweldig, maar wat daarna werd geproduceerd kwam niet eens in de buurt van het origineel. Wat een troep.

Maar om nu drugs te gebruiken waar gootsteenontstoppers en andere chemische troep in is verwerkt. Mijn drugsgebruikersdagen ligt gelukkig al in een ver verleden, hoogstens een lekker blowtje op zijn tijd. Mede omdat de harddrugs steeds verder werd vervuild, de kwaliteit verslechterde of dat je zelfs nep-drugs in je mik kreeg toegediend. Toen was het voor mij wel klaar.
pi_165240427
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 08:56 schreef Elzies het volgende:
Ik snap ook niet dat gebruikers overstappen op die chemisch vervuilde drugs. Vroeger had je gewoon heroïne
Okay ...
pi_165240664
Prima middel om van de onderkant van de maatschappij af te komen, ik zeg geef er subsidie op.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zondag 11 september 2016 @ 09:48:32 #15
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_165240783
quote:
15s.gif Op zondag 11 september 2016 08:25 schreef Renesite het volgende:

[..]

Bewust... onbewust... in het drinkwatersysteem ermee... dingen...
Als het om mensen vergiftigen gaat zijn er stoffen die veel gevaarlijker zijn.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_165240852
Als Minder als een zoutkorrel al fataal kan zijn hoe verhandel je dit dan? Heee.... Pssstttt.... Half korreltje kopen??? :?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_165241101
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 09:54 schreef valentijn101 het volgende:
Als Minder als een zoutkorrel al fataal kan zijn hoe verhandel je dit dan? Heee.... Pssstttt.... Half korreltje kopen??? :?
We verkopen alleen per zoutpotje.
pi_165241473
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 08:56 schreef Elzies het volgende:

Maar om nu drugs te gebruiken waar gootsteenontstoppers en andere chemische troep in is verwerkt. Mijn drugsgebruikersdagen ligt gelukkig al in een ver verleden, hoogstens een lekker blowtje op zijn tijd. Mede omdat de harddrugs steeds verder werd vervuild, de kwaliteit verslechterde of dat je zelfs nep-drugs in je mik kreeg toegediend. Toen was het voor mij wel klaar.
Wel eens gehoord van synthese?
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
pi_165241556
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 10:32 schreef SjaakKlapkaak het volgende:

[..]

Wel eens gehoord van synthese?
Leg maar eens uit.
pi_165242813
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 10:37 schreef Elzies het volgende:

[..]

Leg maar eens uit.
NaOH (ontstopper) wordt gebruikt om GBL om te zetten in GHB; wordt verder gebruikt bij meeste base extracties en zuur-base extracties (extractie van alkaloïden, zuiveren van reactieprodukten). Die technieken blijven dezelfde, of het nu een pharmaceutisch bedrijf of een illegaal lab is dat de drugs maakt.

Wat je ook hoort: er zit zoutzuur/zwavelzuur in! Ja duh, een hoop medicijnen zijn basen, en in die vorm vrij instabiel. Daarom worden ze als zout (verbinding van base met een zuur) op de markt gebracht. Zoutzuur (HCl) wordt het vaakst gebruikt, maar sulfaat (zwavelzuur), acetaat (azijnzuur), (di)fosfaat (fosforzuur), maleaat, citraat, tartraat kom je ook vaak tegen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_165243182
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 09:54 schreef valentijn101 het volgende:
Als Minder als een zoutkorrel al fataal kan zijn hoe verhandel je dit dan? Heee.... Pssstttt.... Half korreltje kopen??? :?
Hoe worden alle medicijnen verkocht? Gemengd met inactieve stoffen. Een pil met 100% ADH (aanbevolen dagelijkse hoeveelheid) Vitamine B12 bevat slechts 2.4 microgram, 99.995% van de pil is inactieve filler.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_165243451
Zoutkorrels zijn helemaal niet dodelijk. Rare TT. Prutswerkje.
pi_165245098
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 04:16 schreef Oversight het volgende:

[..]

:') Nee, maar die ene gevonden kilo was genoeg voor ruim 50 miljoen dodelijke dosis, dat was dus genoeg om heel Canada om te brengen, en daarna nog het grootste deel van Zweden.
Waarom die landen?, begin gewoon in het Midden-Oosten
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_165245392
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2016 05:52 schreef -mosrednA het volgende:

[..]

Daar zit wel wat in.
Niet echt. Als je de cijfers van het CBS pakt dan zie je dat gebruik van bv cocaïne, ecstasy en amfetaminen bij hogeropgeleiden juist hoger ligt bijvoorbeeld, zowel qua ooitgebruik als recent gebruik.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 11 september 2016 @ 14:00:53 #25
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_165245676
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 13:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Niet echt. Als je de cijfers van het CBS pakt dan zie je dat gebruik van bv cocaïne, ecstasy en amfetaminen bij hogeropgeleiden juist hoger ligt bijvoorbeeld, zowel qua ooitgebruik als recent gebruik.
En we worden er dus daadwerkelijk beter van.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')