abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_165790915
Weet iemand wat voor weg SEG nou precies in wil slaan ?

Ik zie dat ze nu steeds meer buitenlandse renners aantrekken. Op zich prima,
maar wat houd je dam pver als echte Nederlandse opleidingsploeg, nu Rabobank stopt.
Goede zet om Cees Bol binnen te halen, nu er wat NLse jongens vertrekken (Biermans, Detant).
Wat voor programma zal zo'n jongen dan gaan rijden ? Beetje dezelfde koersen als ze nu doen?
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_165793663
SEG is toch nooit een opleidingsploeg geweest voor specifiek Nederlandse renners?

SEG is een managementbureau dus het zal ze eigenlijk worst wezen waar renners vandaan komen, als ze maar goed zijn.
pi_165794583
quote:
0s.gif Op donderdag 6 oktober 2016 15:42 schreef Madhouse11 het volgende:
Weet iemand wat voor weg SEG nou precies in wil slaan ?

Ik zie dat ze nu steeds meer buitenlandse renners aantrekken. Op zich prima,
maar wat houd je dam pver als echte Nederlandse opleidingsploeg, nu Rabobank stopt.
Goede zet om Cees Bol binnen te halen, nu er wat NLse jongens vertrekken (Biermans, Detant).
Wat voor programma zal zo'n jongen dan gaan rijden ? Beetje dezelfde koersen als ze nu doen?
Biermans Nederlands? Que? Dat is gewoon een Belg.

En ze hebben procentueel qua aantal op dit moment voor volgend jaar meer Nederlanders dan dit jaar. Dit jaar bestaat de ploeg uit 14 renners waaronder 6 Nederlanders (waaronder 1 als stagiair). Voor volgend jaar hebben ze nu 9 renners onder contract staan, waaronder 6 Nederlanders. En het lijkt me dat Jakobsen en Van den Berg nog wel gaan verlengen en waarschijnlijk Kooistra ook nog, want die is pas 18.
pi_165796473
Zie je, zoveel verstand heb ik er van :')

Thanks
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  donderdag 6 oktober 2016 @ 20:33:00 #230
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_165796650
Manzana wordt vermoedelijk PCT en haalt direct Ricardo Vilela en Rodrigo Contreras binnen.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_165808684
Anton blijft toch een jaar langer bij Dimension Data: http://www.deia.com/2016/(...)en-el-dimension-data
  Moderator vrijdag 7 oktober 2016 @ 12:53:25 #232
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_165810069
Er is meer dan geld in het leven.

Wat een lieve jongen is het toch ook. Nu alleen nog gaan presteren dan.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_165811196
Taco van der Hoorn waarschijnlijk naar Roompot. Niet meer dan terecht dit. Was in de lastige Schaal Sels nog na Van Aert de sterkste man in koers, maar een lekke band op een klote moment wierp hem terug. Hij rijdt haast het hele seizoen al sterk.

Nu Van Schip nog naar Roompot en ze hebben een prima ploeg staan voor volgend jaar.
pi_165811810
Tsatevich naar Gazprom-RusVelo.
pi_165812677
Sporting Tavira gaat volgend jaar de Volta a Portugal domineren me dunkt. FC Porto pompt er wat geld in en ze hebben nu sowieso al Nocentini (reed er dit jaar al), Brandao, Figuereido, Marque en Silvestre voor volgend jaar vastgelegd.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 16:08:36 #236
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_165812785
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 16:02 schreef TheArt het volgende:
Sporting Tavira gaat volgend jaar de Volta a Portugal domineren me dunkt. FC Porto pompt er wat geld in en ze hebben nu sowieso al Nocentini (reed er dit jaar al), Brandao, Figuereido, Marque en Silvestre voor volgend jaar vastgelegd.
FC Porto pompt geld in Sporting?
Put these foolish ambitions to rest.
pi_165814886
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

FC Porto pompt geld in Sporting?
pi_165815800
Ivan Ramiro Sosa naar Androni, alwaar Torres zijn contract verlengt.
  vrijdag 7 oktober 2016 @ 19:11:32 #239
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_165815953
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2016 19:04 schreef wimderon het volgende:
Ivan Ramiro Sosa naar Androni, alwaar Torres zijn contract verlengt.
Savio is goed bezig. Ivan Sosa reed al enorm sterk in Italië dit jaar, ondanks dat hij nog steeds pas 18 is.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_165835181
Pelucchi zou naar CCC kunnen en Denifl naar Aqua Blue.
pi_165849895
Lotto_Soudal twitterde op zondag 09-10-2016 om 12:59:21 .@MorenoHofland talks about his transfer to @Lotto_Soudal! He has signed a two-year contract!… https://t.co/t0UjDxzyAG reageer retweet
  zondag 9 oktober 2016 @ 13:09:44 #242
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165850026
Werken voor Greipel ofzo?
Met Groenewegen staat er toch al een betere sprinter klaar die wel weet hoe hij moet handelen in een massasprint.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_165850166
Jammer had de hoop dat Hofland zich meer zou gaan ontwikkelen als een Vlaamse klassieker renner. Is er niet echt uitgekomen bij Lotto Jumbo hopelijk wel bij de Belgische Lotto
pi_165867144
quote:
Nuyens bevestigt komst nieuw wielerteam

Zoals u eerder in deze krant kon lezen, is er een nieuw Belgisch procontinentaal team in de maak. Bedoeling is veldrijders Wout van Aert en Tim Merlier, samen met sponsor Crelan en vermoedelijk ook Vastgoedservice, te doen samengaan met Verandas Willems, het continentale team met Timothy Dupont als speerpunt.

Drijvende kracht achter het team is Nick Nuyens. De ex-winnaar van de Ronde van Vlaanderen bevestigde gisteren in De Zevende Dag de komst van het nieuwe team, maar voegde er meteen aan toe dat hij niet meer informatie kon geven. En dat heeft zijn redenen: Nuyens ontbeert nog enkele cruciale handtekeningen, wat ook de reden is waarom de Internationale Wielerfederatie UCI hem uitstel heeft gegeven voor het indienen van zijn aanvraag tot het bekomen van een procontinentale licentie. Op twintig oktober maakt de UCI de lijst bekend met de namen van de procontinentale teams voor volgend seizoen.

Toch krijgt het nieuwe team al vorm: naast veldrijders Van Aert en Merlier wordt nog gezocht naar een derde veldrijder. In totaal moeten er zestien profs onder contract liggen: Dupont, Van Breussegem, De Bondt, Van Zummeren, Kruopis en Prémont komen mee met Verandas Willems. Vergaerde (Topsport Vlaanderen), Goolaerts (stagiair Lotto-Soudal) en de Nederlander Huub Duijn (Roompot) worden ook vernoemd.

Jens Adams en Rob Peeters, beiden momenteel ook als prof aan de slag bij Crelan-Vastgoedservice, zouden dan weer worden ondergebracht in een tweede veldritteam onder de vleugels van Geert Vanhoof en Timmy Simons, de sterke figuren achter Vastgoedservice. Wordt ongetwijfeld vervolgd!

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161009_02509899
Duijn lijkt me vrij sterk. Die heeft net bijgetekend bij Roompot.
  maandag 10 oktober 2016 @ 07:57:40 #245
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_165867233
Ik hoop voor hen dat ze dan nog ergens wat leuke namen vinden, want dit lijkt me toch niet goed genoeg om procontinentaal te worden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_165869189
quote:
2s.gif Op zondag 9 oktober 2016 13:17 schreef Evertjan het volgende:
Jammer had de hoop dat Hofland zich meer zou gaan ontwikkelen als een Vlaamse klassieker renner. Is er niet echt uitgekomen bij Lotto Jumbo hopelijk wel bij de Belgische Lotto
Gisteren ook slechte uitslag in Parijs-Tours.
pi_165870602
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2016 23:02 schreef TheArt het volgende:
Het handige is dat je via Twitter tegenwoordig makkelijk kan voorspellen welke renners naar welke teams gaan. Soms hoeft iets/iemand volgen niets te zeggen, maar in het geval het Aqua Blue lijkt het me wel vrij makkelijk te voorspellen.

De contractvrije renners die ze volgen:

Leigh Howard
Lasse Norman Hansen
Alex Kirsch
Michel Kreder
Peter Koning
Kristoffer Skjerping
Stefan Denifl
Phil Gaimon
Mark McNally
Adam Blythe
Frederik Ludvigsson
Dimitri Peyskens
Aaron Gate

Vast aangevuld met nog wat Ieren. E voila, de basis van het team is er.

Ben benieuwd hoeveel van deze renners uiteindelijk blijken te kloppen. Ik denk dat het percentage vrij hoog is.
Howard, Denifl, Koning, Kreder, Gate en Lasse Norman Hansen bevestigd vandaag. Nu de rest nog.

Ook Calvin Watson heeft getekend.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheArt op 10-10-2016 12:38:52 ]
pi_165870777
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 12:30 schreef TheArt het volgende:

[..]

Howard, Denifl, Koning, Kreder, Gate en Lasse Norman Hansen bevestigd vandaag. Nu de rest nog.

Ook Calvin Watson heeft getekend.
Percentage van 100% zit er helaas niet meer in. :P
pi_165870797
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 12:39 schreef showtimer het volgende:

[..]

Percentage van 100% zit er helaas niet meer in. :P
Nee dankzij McNally helaas niet meer nee.
pi_165870857
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2016 12:40 schreef TheArt het volgende:

[..]

Nee dankzij McNally helaas niet meer nee.
Toch weer knap opgemerkt. :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')