abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 september 2016 @ 01:40:09 #251
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165358007
Vloggers :r
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 16 september 2016 @ 08:11:26 #252
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_165358967
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2016 23:03 schreef IDkaart het volgende:

[..]

hij liegt
Ik geloof hem ook niet. Die kerel komt zijn woorden niet na.
pi_165359015
quote:
Godver _O-
pi_165359179
Geen verwijderde filmpjes meer en vanaf volgende week echt weer weegmomenten want hij is zo lekker bezig. Oh Braddie. Braddie Braddie Braddie Braddie Braddie toch.
pi_165360083
Ik begin de reden voor z'n wajong steeds beter te begrijpen
pi_165360654
quote:
Hoeveel dagen/weken zal het duren voordat dit filmpje weg is? Ik geloof er namelijk niks van, het lijkt me een ho-ex :Y
pi_165372725
Het heeft er alle schijn van dat Braddie zijn krediet bij zijn publiek heeft verspeeld, misschien kan hij nieuw krediet genereren door een nachtelijk bezoekje te brengen aan Poelenburg.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_165373040
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 21:04 schreef chroestjov het volgende:
Het heeft er alle schijn van dat Braddie zijn krediet bij zijn publiek heeft verspeeld, misschien kan hij nieuw krediet genereren door een nachtelijk bezoekje te brengen aan Poelenburg.
Een clash tussen twee werelden.
Ik kijk er naar uit.
:)
pi_165373640
Nee, BradgeTV was velen malen beter dan de potpourri die er nu te vinden is :(
Bleuh.
pi_165374828
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 21:04 schreef chroestjov het volgende:
Het heeft er alle schijn van dat Braddie zijn krediet bij zijn publiek heeft verspeeld, misschien kan hij nieuw krediet genereren door een nachtelijk bezoekje te brengen aan Poelenburg.
De droom naar de bergen YouTube-monies blijft bestaan
pi_165376338

Waarom zou de videorecorder het moeten doen? Mensen zoeken een gratis tv om tv te kijken. Dat er gebreken aan zitten boeit meestal niet. Wie de f*ck gebruikt er nog video's als je al elke jaren het betere dvd hebt.

Vanwaar commentaar op de retro tv met dat hij het nog doet? Als hij aan gaat en alleen ruis geeft doet hij het toch niet. :') en zo'n tv is eerder een collectorsitem, beetje voor de sier in de kamer.

Sowieso zeiken op gratis items die het gewoon goed doen of een pronkstuk voor in de kamer zijn. :') wat voor een gierige hollander ben je dan. Wil je dat mensen je een tv geven en ook gelijk 150 euro erbij?
pi_165376575
Jezus wat een kneuzenvlog. "Wie doet er nu nog zoveel moeite om die oude troep te slijten", aldus Braatsj. Vorige week reed hij nog stad en land af voor een gratisss Sony STR receiver van >10 jaar oud! :')_____!!!
pi_165376703
De heer van Dijkt lijkt verstand te hebben van keyboards; wellicht valt met die kennis wat geld te verdienen.
pi_165376953
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 23:54 schreef Stratotanker het volgende:
Jezus wat een kneuzenvlog. "Wie doet er nu nog zoveel moeite om die oude troep te slijten", aldus Braatsj. Vorige week reed hij nog stad en land af voor een gratisss Sony STR receiver van >10 jaar oud! :')_____!!!
Keyboard waar toetsen ontbraken of viltstift op zat :')
pi_165377675
Hele flauwe cabaret poging. JA NATUURLIJK WERKT HIJ NOG MUTS, ANDERS GAAT HIJ NIET AAN... Goh, waar zal hij dat toch van hebben?
En dan nog. Die mensen proberen gratis iets weg te geven. Hoe kan je daar nou op gaan zitten zeiken? :')
Niks interessants hier.
pi_165377967
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 01:11 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Hele flauwe cabaret poging. JA NATUURLIJK WERKT HIJ NOG MUTS, ANDERS GAAT HIJ NIET AAN... Goh, waar zal hij dat toch van hebben?
En dan nog. Die mensen proberen gratis iets weg te geven. Hoe kan je daar nou op gaan zitten zeiken? :')
wrs heeft hij een toffe HD televisie gezien voor 150 euro en denkt hij dat als je klaagt over een televisie die je gratis kan krijgen dat die mensen je dan 150 euro geven zodat ze van jou en die gratis televisie af zijn
pi_165378167

Mooie beelden van een ruitenwisser
pi_165378171
Mensen willen iets weggeven en dan ga je daarop zitten zeiken :'). Niet iedereen woont thuis en geniet van een uitkering. Er zijn ook mensen die het geld niet hebben voor een HD tv. Als je oude tv dan kapot gaat en je bent dan geholpen met een oude tweedehands dan is dat toch alleen maar mooi?

Vind dit bijna nog dommer dan het commentaar van die auto's van 200 euro. Net alsof je dan verwacht iets fatsoenlijks te kopen.
pi_165378191
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2016 02:12 schreef Azpilicueta het volgende:
Mensen willen iets weggeven en dan ga je daarop zitten zeiken :'). Niet iedereen woont thuis en geniet van een uitkering. Er zijn ook mensen die het geld niet hebben voor een HD tv. Als je oude tv dan kapot gaat en je bent dan geholpen met een oude tweedehands dan is dat toch alleen maar mooi?

Vind dit bijna nog dommer dan het commentaar van die auto's van 200 euro. Net alsof je dan verwacht iets fatsoenlijks te kopen.
kopen _O-

En idd wat voorspelbaar is zijn informatie
pi_165378312
Thera is lekker.
  zaterdag 17 september 2016 @ 03:06:08 #271
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_165378404
Thera^ hier, vanuit pro-lurkmodus. Waarom doet Bradley niets met alle tips die op hem worden gegooid? Waar is de kekke & catchy intro, met liefde voor hem gemaakt? Ik gun Bradge het allerbeste, maar man, doet-ie het erom?
pi_165378411
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2016 23:44 schreef IDkaart het volgende:

Waarom zou de videorecorder het moeten doen? Mensen zoeken een gratis tv om tv te kijken. Dat er gebreken aan zitten boeit meestal niet. Wie de f*ck gebruikt er nog video's als je al elke jaren het betere dvd hebt.

Vanwaar commentaar op de retro tv met dat hij het nog doet? Als hij aan gaat en alleen ruis geeft doet hij het toch niet. :') en zo'n tv is eerder een collectorsitem, beetje voor de sier in de kamer.

Sowieso zeiken op gratis items die het gewoon goed doen of een pronkstuk voor in de kamer zijn. :') wat voor een gierige hollander ben je dan. Wil je dat mensen je een tv geven en ook gelijk 150 euro erbij?
Als hij denkt dat hij met deze instelling/boodschap de ''hearts and minds'' van het volk terug gaat winnen dan is hij verder heen dan ik al dacht.
De spindoctor van deze jongen zit overduidelijk te slapen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  zaterdag 17 september 2016 @ 03:15:19 #273
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_165378421
quote:
Waarom zegt B. hier niets? Ik wil zijn commentaar bij de mistroostige schoonheid die wij mogen aanschouwen. Heel bewust selecteert De Bradge de fracties die wij recht de moeder in staren. De rauwheid. Dat is de magie. Geef het ons, je gulzige fans. Bradge geniet van de macht die hij heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grunge. op 17-09-2016 03:26:26 ]
pi_165378429
quote:
9s.gif Op zaterdag 17 september 2016 03:06 schreef Grunge. het volgende:
Thera^ hier, vanuit pro-lurkmodus. Waarom doet Bradley niets met alle tips die op hem worden gegooid? Waar is de kekke & catchy intro, met liefde voor hem gemaakt? Ik gun Bradge het allerbeste, maar man, doet-ie het erom?
Oh jee, ik heb Thera wakker gemaakt
pi_165378431
quote:
8s.gif Op zaterdag 17 september 2016 03:15 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Waarom zegt B. hier niets? Ik wil zijn commentaar bij de mistroostige schoonheid die wij mogen aanschouwen. Heel bewust selecteert De Bradge ons de fracties die wij recht de moeder in staren. De rouwheid. Dat is de magie. Geef het ons, je gulzige fans. Bradge geniet van de macht die hij heeft.
Hij is naar alle waarschijnlijkheid gewoon vergeten om ''ASMR'' te vermelden in de titel.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')