abonnement Unibet Coolblue
pi_165213468
Even in de gaten houden, Amerikanen en Russen zouden een deal hebben over Syrie
bklapperAP twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 23:35:04 In Geneva, Russia's #Lavrov deliver pizza to reporters waiting for press conference w Kerry. "This is from the U.S. delegation," he says reageer retweet
bklapperAP twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 23:38:42 After delivering pizza he said came from US delegation, #Lavrov brings vodka and says: "This is from the Russian delegation" reageer retweet
  vrijdag 9 september 2016 @ 23:58:45 #77
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165213947
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 23:35 schreef justarandomdude het volgende:
ISIL heeft zojuist al-Nakheel Mall in Oost-Bagdad opgeblazen

VIDEO HORROR
https://twitter.com/Conflicts/status/774358147960012800
Zou 'alleen' om een explosie op de parkeerplaats gaan
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_165213958
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165214114
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 23:40 schreef Nintex het volgende:
Even in de gaten houden, Amerikanen en Russen zouden een deal hebben over Syrie
bklapperAP twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 23:35:04 In Geneva, Russia's #Lavrov deliver pizza to reporters waiting for press conference w Kerry. "This is from the U.S. delegation," he says reageer retweet
bklapperAP twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 23:38:42 After delivering pizza he said came from US delegation, #Lavrov brings vodka and says: "This is from the Russian delegation" reageer retweet
zag ook deze
ezgibasaran twitterde op vrijdag 09-09-2016 om 20:33:16 FM Cavusoglu after speaking w Lavrov re ceasefire in Syria : “We might have good news before midnight” #Syria #Turkey reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 10 september 2016 @ 00:09:36 #80
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165214214
Ze gaan nu iets aankondigen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_165214257
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 00:09 schreef Szura het volgende:
Ze gaan nu iets aankondigen
nu?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 10 september 2016 @ 00:13:45 #82
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165214322
@yuribarmin
US-Russia Syria plan: Assad won't fly combat missions in agreed opposition areas

@yuribarmin
If violence is reduced US/Russia will develop joint strikes against Nusra
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_165214337
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 00:13 schreef Szura het volgende:
@yuribarmin
US-Russia Syria plan: Assad won't fly combat missions in agreed opposition areas

@yuribarmin
If violence is reduced US/Russia will develop joint strikes against Nusra
waar is die persconferentie dan?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 10 september 2016 @ 00:15:16 #84
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165214358
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 september 2016 00:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

waar is die persconferentie dan?
Geen idee. Volg alleen Twitter.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_165214397
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 00:15 schreef Szura het volgende:

[..]

Geen idee. Volg alleen Twitter.
heb cnn vs editie ook maar aangezet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 10 september 2016 @ 00:17:56 #86
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165214420
@yuribarmin
7 days of adherence to CoH to convince the opposition of Assad's serious intentions. Opp is also expected to adhere to CoH starting Sep 12

@yuribarmin
Sustained, unimpeded access for humanitarian aid to besieged areas, including Aleppo

@yuribarmin
Both sides will pull back from Costello road in Aleppo creating a demilitarized zone
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_165214443
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 00:17 schreef Szura het volgende:
@yuribarmin
7 days of adherence to CoH to convince the opposition of Assad's serious intentions. Opp is also expected to adhere to CoH starting Sep 12

@yuribarmin
Sustained, unimpeded access for humanitarian aid to besieged areas, including Aleppo

@yuribarmin
Both sides will pull back from Costello road in Aleppo creating a demilitarized zone
offerfeest, mooie symboliek, hopelijk is het menens dit keer.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 10 september 2016 @ 00:22:12 #88
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165214511
Dus ze zeggen nu wel eindelijk: afstand nemen van Nusra/JFS/Al Qaeda of hoe ze het vieze clubje ook willen noemen.

Of...?

@yuribarmin
As expected US/Russia plan includes no mention of Assad and his future, only technical measures
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_165214548
"certain areas" waar er niet gebombardeerd mag worden...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165214573
klinkt allemaal rammelig niks kannen en kruiken imo.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165214580
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 00:22 schreef Szura het volgende:
Dus ze zeggen nu wel eindelijk: afstand nemen van Nusra/JFS/Al Qaeda of hoe ze het vieze clubje ook willen noemen.

Of...?
Jup, Kerry heeft het helder uitgelegd

- vanaf 12 september DMZ bij Alleppo + geen air strikes meer van het regime + algemeen staakt het vuren
- Oppositie moet afstand nemen van Al Nusra/Al Qaida en ISIS
- Na 7 dagen beginnen de VS en Rusland met gezamenlijke operaties Al Nusra en ISIS uit te schakelen

Rusland ziet toe dat Assad zich aan de afspraken blijft houden

De VS is verantwoordelijk voor de houding van de oppositie.

Deal tussen Rusland/VS is gesloten door Kerry en Lavrov in opdracht van en namens Putin en Obama
  zaterdag 10 september 2016 @ 00:26:07 #92
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165214609
Ja dus

@charles_lister
#Kerry:

It’s now up to #Syria's opposition to prove their allegiances on the ground and to distance from al-Nusra.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_165214616
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 00:17 schreef Szura het volgende:
@yuribarmin
Both sides will pull back from Costello road in Aleppo creating a demilitarized zone
Makkelijker gezegd dan gedaan.
NEE!
pi_165214628
quote:
De Russische minister van Buitenlandse Zaken Lavrov heeft gezegd dat de Verenigde Staten een deal over een wapenstilstand in Syrië ophouden. "We denken erover om er mee op te houden voor vandaag, misschien komt er volgende week weer een ontmoeting", zei hij vanavond na overleg met zijn Amerikaanse ambtgenoot Kerry.

De VS liet eerder weten dat er vooruitgang is geboekt, maar dat er nog veel technische details moeten worden uitgewerkt.

Lavrov en Kerry voeren besprekingen in een hotel in Genève. Volgens Lavrov zijn de Russen klaar om de deal te ondertekenen, maar is Kerry voortdurend aan het overleggen met collega's in Washington.

Dat laatste werd door een Amerikaanse functionaris bevestigd. Hij wilde niet ingaan op de punten die nog besproken worden. "Als we er klaar voor zijn hoort u meer", zei hij in Genève tegen de verzamelde pers.

http://nos.nl/artikel/213(...)t-syrie-deal-op.html
  zaterdag 10 september 2016 @ 00:26:48 #95
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165214629
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 00:24 schreef Nintex het volgende:

[..]

Jup, Kerry heeft het helder uitgelegd

- vanaf 12 september DMZ bij Alleppo + geen air strikes meer van het regime + algemeen staakt het vuren
- Oppositie moet afstand nemen van Al Nusra/Al Qaida en ISIS
- Na 7 dagen beginnen de VS en Rusland met gezamenlijke operaties Al Nusra en ISIS uit te schakelen

Rusland ziet toe dat Assad zich aan de afspraken blijft houden

De VS is verantwoordelijk voor de houding van de oppositie.

Deal tussen Rusland/VS is gesloten door Kerry en Lavrov in opdracht van en namens Putin en Obama
Ik weet wel wie makkelijker voor een aantal dagen aan de afspraken te houden is.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_165214653
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 00:26 schreef Szura het volgende:
Ja dus

@charles_lister
#Kerry:

It’s now up to #Syria's opposition to prove their allegiances on the ground and to distance from al-Nusra.
ik vraag me af hoe ze die "distance" voor ogen zien.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165214668
Kerry zei dat het een simpele keuze was tussen 'War en Peace'. Het plan is min of meer een ultimatum aan de strijdende partijen van de Russen en de Amerikanen.
pi_165214702
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 00:28 schreef Nintex het volgende:
Kerry zei dat het een simpele keuze was tussen 'War en Peace'. Het plan is min of meer een ultimatum aan de strijdende partijen van de Russen en de Amerikanen.
hoe is het een ultimatum aan het regime?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 10 september 2016 @ 00:32:02 #99
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165214723
@miladvisor
Lavrov:US and Russia agreed on opposition areas where only Russian jets will execute strikes, Syrian aviation will fly in other areas.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_165214724
Ah, vandaar dat het Kerry 5 uur duurde om steun te krijgen uit Washington.
miladvisor twitterde op zaterdag 10-09-2016 om 00:30:15 Lavrov:US and Russia agreed on opposition areas where only Russian jets will execute strikes, Syrian aviation will fly in other areas. reageer retweet
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')