Paar keer gedaan. Hotel in Cannes of Nice en dan idd de trein pakken. Auto is echt niet te doen op zondag. Op zaterdagavond kun je wel met de auto het circuit (deels) op.quote:Op maandag 12 september 2016 20:00 schreef Coelho het volgende:
Ik ben met een vriend aan het nadenken om eens de GP van Monaco te bezoeken in 2017 of 2018. Op eigen gelegenheid ergens naar de Cote d'Azur en dan bijvoorbeeld met de trein naar Monaco (het zal vast niet mogelijk te zijn om met eigen auto naar de stad te gaan). Iemand ervaringen, tips enz.?
Was van de week al gezegd door Ted Kravitz. Antonio Giovinazzi lijkt de meest aangewezen kandidaat te zijn om naast Grosjean plaats te nemen.quote:Op zondag 25 september 2016 07:47 schreef Rossdale het volgende:
http://www.thecheckeredfl(...)c-2017-f1-promotion/
Waarschijnlijk geen promotie naar de F1 voor Leclerc volgend jaar. Wat ik eigenlijk wel stiekem gehoopt had.
Het is wel een turbo,, dus die hoeft niet per se minder power te hebben.quote:Op zondag 25 september 2016 23:59 schreef Fir3fly het volgende:
De kleine V6 maakt uiteraard minder power dan de oude V8 (laat staan de V10),
valet parking is dat.quote:Op dinsdag 13 september 2016 02:35 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat het behoorlijk duur is tijdens een GP weekend. Ik ben er zelf nooit geweest, maar mijn pa wel laatst met zn vriendin, niet tijdens een GP dan.
De prijzen vielen alleszins mee. Ook bij die dure tenten waar Ferrari's en Bentley's enzo voorrijden en de sleutel afgeven aan zo een knaker in zo'n pakje om de auto te parkeren. Ik geloof nog geen 4 euro voor een kop koffie wat mn pa zei.
Maarja, dan is er geen GP. Beetje hetzelfde als dat je vandaag een roos kan kopen voor (ik roep maar wat) 50 cent en dat diezelfde roos met Valentijn ineens 5 euro kost
gewoon op het strand in een tentjequote:Op zondag 25 september 2016 09:31 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Paar keer gedaan. Hotel in Cannes of Nice en dan idd de trein pakken. Auto is echt niet te doen op zondag. Op zaterdagavond kun je wel met de auto het circuit (deels) op.
Overigens ook eens in Monaco zelf geslapen. Reken dan wel op ¤1000,- plus p.n
Klopt inderdaad. Maar maximale turbo boost is beperkt tot een vaste waarde bovenop de de facto limiet die door de maximale brandstof flow wordt bepaald. De motor kan dus alleen voor die paar seconden echt op volle kracht blazen.quote:Op maandag 26 september 2016 08:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is wel een turbo,, dus die hoeft niet per se minder power te hebben.
Wat je wilt....quote:Op maandag 26 september 2016 09:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon op het strand in een tentje
De turbo's uit de jaren 80 hadden nog meer vermogen in de kwalificatietrim. En ze die hadden doorontwikkeld hadden ze dat nu in de racetrim ook wel gehad. Dus zo kun je nog wel even bezig blijven.quote:
http://gtspirit.com/2014/05/31/the-most-powerful-f1-car-ever/quote:The exact amount of power delivered by the Bavarian four-cylinder was unknown, but according to Rosche: “It must have been around 1,400 horsepower; we don’t know for sure because the dyno didn’t go beyond 1,280 horsepower.”
Neen, ook daar zit natuurlijk een limiet op. En die motoren slurpten benzine als geen ander, dat kan al helemaal niet meer tegenwoordig.quote:Op maandag 26 september 2016 18:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De turbo's uit de jaren 80 hadden nog meer vermogen in de kwalificatietrim. En ze die hadden doorontwikkeld hadden ze dat nu in de racetrim ook wel gehad.
quote:F1 does not have any place in BMW’s plans. Discussions are now beginning to take place around the power units post 2020 with a number of engine builders pushing for an electrically driven front axle, which would add another 300hp to the 1000hp from the power unit driving the rear wheels.
One of Liberty’s first priorities should be to get involved in those discussions to shape F1’s future technology to appeal to the world’s leading automotive manufacturers and make F1 a series they cannot afford not to be in. But that looks some way off for the moment.
Wat een innovatie zeg . Dat hebben LMP1 auto's al sinds 2012 (en die hebben daadwerkelijk meer dan 1000hp, ook tijdens een race). Als men daar denkt meer fabrikanten mee aan te trekken is men wel erg naïef.quote:Op dinsdag 27 september 2016 19:23 schreef sasquatsch het volgende:
Formule 1 auto's na 2020 voorzien van een elektrische motor voor de voorwielen?
Onderstaand stukje in de aankondiging van de samenwerking tussen BMW en Amlin Andretti in de Formule E viel me op.
[..]
Brazilië schijnt provisional te zijn vanwege financiële problemen.quote:March 26 Australia
April 9 China
April 16 Bahrain
April 30 Russia
May 14 Spain
May 28 Monaco
June 11 Canada*
June 18 Azerbaijan
July 2 Austria
July 9 Grest Britain
July 23 Hungary
July 30 Germany*
August 27 Belgium
September 3 Italy
September 17 Malaysia
October 1 Singapore
October 8 Japan
October 22 United States
November 5 Mexico
November 12 Brasil*
November 26 Abu Dhabi
* provisional
Laat de vakantieplanning maar beginnen...quote:Op woensdag 28 september 2016 15:43 schreef sasquatsch het volgende:
De voorlopige kalender voor 2017:
[..]
Brazilië schijnt provisional te zijn vanwege financiële problemen.
Bron: https://joesaward.wordpre(...)7-calendar-revealed/
Hoe minder kijkers, hoe beter.quote:Op woensdag 28 september 2016 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
Goh, Azerbaijan weer in hetzelfde weekend als Le Mans. Gaat men deze keer ook weer claimen dat dat toeval is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |