abonnement Unibet Coolblue
pi_165174956
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 15:03 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Het was mij meer om de trophies te doen waar ik er inmiddels flink wat van heb. :@
Ja die ben je kwijt maar who cares het zijn maar trophys daar heb je toch niks aan.
pi_165177679
Ik heb ff een vraagje over de ps4 pro. Als bv straks mass effect andromeda uitkomt en 60 euro kost, dan spelen mensen op de oudere ps4 dus een kwalitatief mindere game dan de pro gebruikers. Ik zou als ik een oude ps4 zou hebben nooit meer de volle mep betalen voor games die uitkomen na de komst van pro. Of zit het anders? Want destijds met de ps2 en 3 bv kwamen er tussentijds wel nieuwere modellen maar de hardware bleef hetzelfde. Nu is de pro in feite een ps4.5?
pi_165177705
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 17:19 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb ff een vraagje over de ps4 pro. Als bv straks mass effect andromeda uitkomt en 60 euro kost, dan spelen mensen op de oudere ps4 dus een kwalitatief mindere game dan de pro gebruikers. Ik zou als ik een oude ps4 zou hebben nooit meer de volle mep betalen voor games die uitkomen na de komst van pro. Of zit het anders? Want destijds met de ps2 en 3 bv kwamen er tussentijds wel nieuwere modellen maar de hardware bleef hetzelfde. Nu is de pro in feite een ps4.5?
Uiteraard betaal je gewoon dezelfde prijs.
pi_165177817
Ik begrijp dat je dezelfde prijs betaalt. Maar dus voor een kwalitatief mindere game, omdat je op de oude ps4 speelt. Ik persoonlijk zou dan dus geen 60 euro meer betalen voor een nieuwe game.
pi_165177900
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 17:26 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik begrijp dat je dezelfde prijs betaalt. Maar dus voor een kwalitatief mindere game, omdat je op de oude ps4 speelt. Ik persoonlijk zou dan dus geen 60 euro meer betalen voor een nieuwe game.
Oke leuk en nu?
Irene is bae <3
pi_165178083
quote:
10s.gif Op donderdag 8 september 2016 17:29 schreef Jiang153 het volgende:

[..]

Oke leuk en nu?
Sony failliet alles
pi_165178132
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 17:26 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik begrijp dat je dezelfde prijs betaalt. Maar dus voor een kwalitatief mindere game, omdat je op de oude ps4 speelt. Ik persoonlijk zou dan dus geen 60 euro meer betalen voor een nieuwe game.
Wat een onzin. Als je xbox one had gehad zou je dan ook niet willen betalen omdat dezelfde game op de ps4 net iets beter loopt ? Als je een pc hebt die de game niet op ultra kan draaien dan hoef je ook minder te betalen ? Het blijft gewoon dezelfde game dus de prijs blijft ook gewoon hetzelfde, dat is toch logisch.
pi_165178152
Wat een anticlimax die Ps4 Pro. Opschalen naar 4k. Wat een armoe. Die 4k tv's van tegenwoordig schalen het beeld toch ook automatisch op naar 4K?
pi_165178164
Nou ja sony past gewoon hetzelfde truukje toe als apple bv. Steeds minder mensen zullen daar intrappen.
pi_165178176
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 17:41 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Nou ja sony past gewoon hetzelfde truukje toe als apple bv. Steeds minder mensen zullen daar intrappen.
Hoezo? Het is in veel opzichten gewoon een betere console
pi_165178237
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 17:40 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Wat een onzin. Als je xbox one had gehad zou je dan ook niet willen betalen omdat dezelfde game op de ps4 net iets beter loopt ? Als je een pc hebt die de game niet op ultra kan draaien dan hoef je ook minder te betalen ? Het blijft gewoon dezelfde game dus de prijs blijft ook gewoon hetzelfde, dat is toch logisch.
heb je ook wel een punt. En nogmaals ik snap dat het dezelfde game blijft, maar hij speelt beter op de pro. Kwestie van keuze of je dat wilt uitgeven voor een game dus. Alhoewel ik inmiddels her en der op internet lees dat het qua gaming allemaal wel zal meevallen dat verschil. Menselijk oog heeft overigens ook zijn grenzen. Maar dat is een ander verhaal.
pi_165178248
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 17:42 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Hoezo? Het is in veel opzichten gewoon een betere console
noem hem dan ps5, want het is geen ps4
pi_165178372
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 17:45 schreef The_Big_Lebowski het volgende:

[..]

noem hem dan ps5, want het is geen ps4
Nee want de PS5 wordt nóg beter ;)
  donderdag 8 september 2016 @ 17:55:34 #64
194233 Friday12
Originele kloon
pi_165178462
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 17:19 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb ff een vraagje over de ps4 pro. Als bv straks mass effect andromeda uitkomt en 60 euro kost, dan spelen mensen op de oudere ps4 dus een kwalitatief mindere game dan de pro gebruikers. Ik zou als ik een oude ps4 zou hebben nooit meer de volle mep betalen voor games die uitkomen na de komst van pro. Of zit het anders? Want destijds met de ps2 en 3 bv kwamen er tussentijds wel nieuwere modellen maar de hardware bleef hetzelfde. Nu is de pro in feite een ps4.5?
:O je speelt nog steeds op prima kwaliteit....
pi_165178537
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 17:45 schreef The_Big_Lebowski het volgende:

[..]

heb je ook wel een punt. En nogmaals ik snap dat het dezelfde game blijft, maar hij speelt beter op de pro. Kwestie van keuze of je dat wilt uitgeven voor een game dus. Alhoewel ik inmiddels her en der op internet lees dat het qua gaming allemaal wel zal meevallen dat verschil. Menselijk oog heeft overigens ook zijn grenzen. Maar dat is een ander verhaal.
Wat... Nee de game speelt niet beter op de Pro. Als ze doen wat ze gezegd hebben zal elke game gelijk zijn. Er kan echter voor gekozen worden om iets meer grafisch in te zetten op de Pro versie. En nee dit houdt niet in dat games direct mooier worden, het gaat dan meer om bijvoorbeeld draw distance zonder dat je erg snel last hebt van pop-ups. Maar een betrouwbaardere fps zal dan aannemelijker zijn.

Bovendien als je echt goed gebruik wilt maken van PS4 Pro en dus de 4K en HDR dan heb je minimaal een LED-tv nodig van het huidige hoogste segment of een OLED omdat op de mindere televisies, ook met HDR-ondersteuning , het verschil minimaal zal zijn.

Maar zoals hier al werd gezegd, het 4K gedeelte is nog maar de vraag of dat goed gaat. De grafische kracht is echt niet zo denderend als dat je mag verwachten van iets wat de naam 'Pro' mee krijgt. Mijn mening is dat ze dit beter niet hadden kunnen doen en haast een paniek reactie lijkt op scorpio. Ik hoop echt dat dit ding zo hard gaat floppen dat ze de volgende keer wel nadenken over zoiets.
pi_165178570
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 17:45 schreef The_Big_Lebowski het volgende:

[..]

heb je ook wel een punt. En nogmaals ik snap dat het dezelfde game blijft, maar hij speelt beter op de pro. Kwestie van keuze of je dat wilt uitgeven voor een game dus. Alhoewel ik inmiddels her en der op internet lees dat het qua gaming allemaal wel zal meevallen dat verschil. Menselijk oog heeft overigens ook zijn grenzen. Maar dat is een ander verhaal.
Er mooier uit zien is niet hetzelfde als beter spelen.
pi_165179219
Ik heb niks met VR en ik heb geen 4k televisie, noch de behoefte om die te kopen, dus ik laat die PS4.5 Neo/Pro aan mij voorbij gaan.

Wel ben ik benieuwd naar wat de Xbox Scorpio straks gaat doen qua specs/prestaties en prijs.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_165179364
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:32 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb niks met VR en ik heb geen 4k televisie, noch de behoefte om die te kopen, dus ik laat die PS4.5 Neo/Pro aan mij voorbij gaan.

Wel ben ik benieuwd naar wat de Xbox Scorpio straks gaat doen qua specs/prestaties en prijs.
600 euro gok ik
  donderdag 8 september 2016 @ 19:20:48 #69
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_165180451
Maakt deze update echt wat uit tov de reguliere PS4? De PS4 Slim is exact hetzelfde lijkt mij, alleen wat compacter. Heb net een nieuwe PS4 gehaald met twee controllers en 1TB. Ik ga geen twee maanden zonder console zitten.
pi_165180476
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 00:49 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ha kijk een echte fanboy dus :P ;)
Nee hoor, mijn vorige console was een 360, daarvoor een Xbox en PS2.
  donderdag 8 september 2016 @ 20:37:46 #71
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_165182226
Over een uurtje komt Jonathan Blow (developer Braid en The Witness) met een techpost over de PS 4 Pro.

https://twitter.com/jonathan_blow/status/773940593332334592
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_165183366
Man gvd Lords of the Fallen is best shit :')

- Camera werkt niet helemaal 100%
- Framedrops
- Combat is zo traag als stront zelfs de ultra greatswords van Dark Souls zijn nog sneller :')
- Rollen is ook shit

Irene is bae <3
pi_165183720
Net Journey uitgespeeld. Een vage game, maar wel een hele toffe en rustgevende ervaring.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_165184972
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:32 schreef StateOfMind het volgende:

Wel ben ik benieuwd naar wat de Xbox Scorpio straks gaat doen qua specs/prestaties en prijs.
6 teringflopjes, dat is wat ze kwijt willen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_165185750
Komt er nog een inruilactie denken jullie? Dat je je ps4 inruilt voor een pro en bijbetaald
*Hosselcopter*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')