abonnement Unibet Coolblue
  maandag 12 september 2016 @ 08:40:38 #51
22273 Dizer
Save the beard!
pi_165265169
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 23:12 schreef Leandra het volgende:
Het kost wat, maar dan heb je in je appartement van 9 kamers niet alleen een thuisbioscoop maar ook een heel bijzondere wijnkamer:

[ afbeelding ]
Ik vind het echt een fucking mooi appartement. Inrichting niet alles mijn smaak, vind het nogal een onpersoonlijke inrichting, maar sommige dingen zijn wel ERG VET.
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 12 september 2016 @ 22:49:12 #52
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_165282517
Deze deur kan open en dicht :')

baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_165282687
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 22:49 schreef monsterd. het volgende:
Deze deur kan open en dicht :')
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is een schuifdeur die in muur verdwijnt, best mooi ook
Vind het niet zo raar :@
  maandag 12 september 2016 @ 22:59:11 #54
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_165282814
quote:
1s.gif Op maandag 12 september 2016 22:54 schreef computergirl het volgende:

[..]

het is een schuifdeur die in muur verdwijnt, best mooi ook
Vind het niet zo raar :@
Vind je het nodig dat beide standen op de foto worden gezet? :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  maandag 12 september 2016 @ 23:00:15 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165282836
Bij jaren 30 huizen waar de en suite deuren in de jaren 70 (godzijdank) nog niet uit gesloopt zijn laat men dat wel vaker bewust zien, het is gewoon (weer) een selling point geworden.

Dat het in dit geval een jaren 90 woning is maakt de keuze voor die en suite deuren helemaal uitzonderlijk, wel jammer van die plavuizen, maar verder een prima ruimte.

Edit: zo jammer dat het in noord-oost Friesland staat, want wat een leuk huis verder... en een lekkere tuin.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_165285495
De foto's zijn al mooi...





...en de omschrijving maakt het nog onweerstaanbaarder;

quote:
Hier heeft de tijd stil gestaan!!

Er is geen vaste verbinding naar de openbare weg. Het geheel is te bereiken via het water. De huidige eigenaar woont al meer dan tachtig jaar op de boerderij en houdt er koeien en schapen.

Er is de laatste decennia niets meer aan onderhoud gedaan. De boerderij en het zomerhuis zijn opgenomen als gemeentelijk monument.

Naast de boerderij staat een vervallen zomerhuis

Naast de boerderij staat een deels vervallen veestal met aanbouwen
Dit alles kan van jou zijn voor slechts iets meer dan 1,5 miljoen...
  dinsdag 13 september 2016 @ 02:22:07 #57
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_165285638
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 september 2016 01:42 schreef k_man het volgende:
De foto's zijn al mooi...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

...en de omschrijving maakt het nog onweerstaanbaarder;

[..]

Dit alles kan van jou zijn voor slechts iets meer dan 1,5 miljoen...
Krijg je er wel 14 hectare grasland bij.

Overigens wordt nu de indruk gewekt dat de huidige bewoner nooit met de auto weg kan. Niets is minder waar, blijkbaar is er sprake van recht van overpad. De karresporen zijn duidelijk te zien op Google Maps. De verharding op het naastgelegen perceel is er zelfs speciaal voor aangepast.

Al verwacht ik dat de huidige bewoner het op een akkoord heeft gegooid met de buren: recht van overpad in ruil voor het gras. Waarbij er nog wat gras bij de bewoner is achter gelaten.
So we just called him Fred
  dinsdag 13 september 2016 @ 02:28:40 #58
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_165285663
Klein maar fijn in Rotterdam?


Even de vaat opruimen? Nergens voor nodig. Volgens mij ligt het kookboek ook al klaar voor de volgende maaltijd.


De dozen staan al klaar
So we just called him Fred
pi_165285677
Beetje offtopic, maar ik stel de vraag toch even. :@

Wij willen binnenkort verkopen en momenteel is het nogal een bij elkaar geraapt zooitje qua meubels enzo. Veel mensen zeggen ah joh, daar kijkt een potentiële koper wel doorheen!

Ik geloof dat zelf niet zo. Misschien als ie ter plekke is wel, maar op funda is dat volgens mij gewoon meteen wegklikken.

We zijn aan het opknappen hier en mede vanwege bovenstaand hebben we nieuwe meubels gekocht, alles uit dezelfde serie behalve de eettafel, maar qua kleur ook bijpassend, zodat het er straks allemaal netjes en strak uitziet. We denken dat we daardoor mogelijk meer interesse kunnen wekken op bv Funda.

Eens of niet, kijken mensen erdoorheen als het een beetje een zooitje is? Of klikt men meteen weg? :)

Excuus voor de offtopic :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_165285712
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 02:31 schreef Geralt het volgende:
Beetje offtopic, maar ik stel de vraag toch even. :@

Wij willen binnenkort verkopen en momenteel is het nogal een bij elkaar geraapt zooitje qua meubels enzo. Veel mensen zeggen ah joh, daar kijkt een potentiële koper wel doorheen!

Ik geloof dat zelf niet zo. Misschien als ie ter plekke is wel, maar op funda is dat volgens mij gewoon meteen wegklikken.

We zijn aan het opknappen hier en mede vanwege bovenstaand hebben we nieuwe meubels gekocht, alles uit dezelfde serie behalve de eettafel, maar qua kleur ook bijpassend, zodat het er straks allemaal netjes en strak uitziet. We denken dat we daardoor mogelijk meer interesse kunnen wekken op bv Funda.

Eens of niet, kijken mensen erdoorheen als het een beetje een zooitje is? Of klikt men meteen weg? :)

Excuus voor de offtopic :@
Ongetwijfeld zijn er mensen die daar doorheen kijken.
Maar bekijk het van de positieve kant: op deze manier bereik je een grotere groep, ook de mensen die er niet doorheen prikken.
Dus doen !
zonnig Brasil
pi_165285720
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 02:40 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Ongetwijfeld zijn er mensen die daar doorheen kijken.
Maar bekijk het van de positieve kant: op deze manier bereik je een grotere groep, ook de mensen die er niet doorheen prikken.
Dus doen !
Ja dat dachten wij dus inderdaad ook. Dus we hebben het al gedaan :)

Meubels moeten wel nog geleverd worden.

Verschillende vrienden zeiden al WTF ga je meubels kopen als je wil verkopen/verhuizen? Straks passen de meubels niet in je nieuwe huis wat dan?!?!!?

Ja lul, dan moet het maar even zo tot we andere kopen :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_165285731
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 september 2016 02:41 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ja dat dachten wij dus inderdaad ook. Dus we hebben het al gedaan :)

Meubels moeten wel nog geleverd worden.

Verschillende vrienden zeiden al WTF ga je meubels kopen als je wil verkopen/verhuizen? Straks passen de meubels niet in je nieuwe huis wat dan?!?!!?

Ja lul, dan moet het maar even zo tot we andere kopen :P
Goed, je hebt de meubels al gekocht, dus niet zo relevant.
Maar wat ik me afvraag: hier kun je meubels huren, om het een en ander (uiteraard tijdelijk) wat fraaier te maken. Bestaat zoiets ook in Nederland.
Dat zou wel een interessante optie kunnen zijn (gat in de markt wellicht).
zonnig Brasil
pi_165285828
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 02:44 schreef qwerty_x het volgende:
[..]

Goed, je hebt de meubels al gekocht, dus niet zo relevant.
Maar wat ik me afvraag: hier kun je meubels huren, om het een en ander (uiteraard tijdelijk) wat fraaier te maken. Bestaat zoiets ook in Nederland.
Dat zou wel een interessante optie kunnen zijn (gat in de markt wellicht).
Vergeet niet om een paar gevulde asbakjes neer te zetten. Dat is om meer aandacht te trekken, maar het is de vraag of dat positieve aandacht zal zijn.

Soms heeft de kringloopwinkel wel mooie spullen. Misschien willen ze wat verhuren.
Als je meubilair een allegaartje is, dan moet het huis wat extra's te bieden hebben. En dan niet ter compensatie alle "antieke" deurklinken en kranen en boeketjes en struiken fotograferen, want dat irriteert.
pi_165285949
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 08:40 schreef Dizer het volgende:

[..]

Ik vind het echt een fucking mooi appartement. Inrichting niet alles mijn smaak, vind het nogal een onpersoonlijke inrichting, maar sommige dingen zijn wel ERG VET.
Heel mooi maar ze moeten alles laten staan anders is het al een stuk minder.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 13 september 2016 @ 07:27:20 #65
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_165286030
@Geralt
Mijn ervaring (net een huis verkocht) is dat kopers nergens meer doorheen kijken en vooral niks meer willen verbouwen. Turn-key moet het zijn. Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt om je meubilair te vervangen dus.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_165286242


Het huis van Philips-icoon Frits Philips staat te koop. Zal vele miljoenen opleveren. De makelaar maakt er in elk geval werk van...

http://www.landgoeddewielewaal.com

Schitterend _O_.
pi_165286385
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 02:28 schreef FredvZ het volgende:
Klein maar fijn in Rotterdam?
[ afbeelding ]

Even de vaat opruimen? Nergens voor nodig. Volgens mij ligt het kookboek ook al klaar voor de volgende maaltijd.
[ afbeelding ]

De dozen staan al klaar
[ afbeelding ]
Wat parmant die twee kleine huisjes tussen de grote rijtjeshuizen in. Ze hebben best moeite gedaan om er wat van te maken. Ik had wel een plattegrondje willen zien. De foto's laten veel te raden over.
Volgens Streetview is de eetkamer met voordeur in de aanbouw: https://www.google.nl/map(...)w!2e0!7i13312!8i6656
pi_165286438
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 02:22 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Krijg je er wel 14 hectare grasland bij.

Overigens wordt nu de indruk gewekt dat de huidige bewoner nooit met de auto weg kan. Niets is minder waar, blijkbaar is er sprake van recht van overpad. De karresporen zijn duidelijk te zien op Google Maps. De verharding op het naastgelegen perceel is er zelfs speciaal voor aangepast.

Al verwacht ik dat de huidige bewoner het op een akkoord heeft gegooid met de buren: recht van overpad in ruil voor het gras. Waarbij er nog wat gras bij de bewoner is achter gelaten.
Ze zitten samen op een eiland en moeten met een veerbootje oversteken naar vaste wal. Dus eerst naar de buren, dan de lange weg uitrijden en dan hopen dat dat de oversteek lukken zal.
pi_165286673
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 07:27 schreef jajablahblah het volgende:
@Geralt
Mijn ervaring (net een huis verkocht) is dat kopers nergens meer doorheen kijken en vooral niks meer willen verbouwen. Turn-key moet het zijn. Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt om je meubilair te vervangen dus.
Kan ik alleen maar beamen. Ook net mijn huis verkocht maar verschillende keren te horen gekregen dat men afhaakte omdat het niet naar hun smaak was ingericht. En nee, ik heb geen lavendelpaarse of appelgroene wanden o.i.d.
pi_165288006
Ik krijg het niet voor elkaar je bericht te quoten, maar ik zeg niets meer, dacht dat mijn schoonvader er slecht bij zat in zijn vervallen huisje (zijn huis komt een dezer dagen op funda, ben benieuwd ;) ), maar het huis op het eiland is in heel wat ergere staat van ontbinding. De oude eigenaar zit trouwens op de eerste fundafoto doodgemoedereerd op de uitkijk...
pi_165289088
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 02:44 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Goed, je hebt de meubels al gekocht, dus niet zo relevant.
Maar wat ik me afvraag: hier kun je meubels huren, om het een en ander (uiteraard tijdelijk) wat fraaier te maken. Bestaat zoiets ook in Nederland.
Dat zou wel een interessante optie kunnen zijn (gat in de markt wellicht).
ja dat bestaat in nederland ook. er is ook een de kartonnen versie, handig bij leegstaande panden.
pi_165289260
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 02:44 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Goed, je hebt de meubels al gekocht, dus niet zo relevant.
Maar wat ik me afvraag: hier kun je meubels huren, om het een en ander (uiteraard tijdelijk) wat fraaier te maken. Bestaat zoiets ook in Nederland.
Dat zou wel een interessante optie kunnen zijn (gat in de markt wellicht).
Mijn moeder heeft daar ooit een offerte voor laten maken om het appartement van mijn grootmoeder te laten meubileren, die grapjassen vroegen 2000 euro om een week lang een appartement van amper 70m2 te meubileren. :')
Flesje bier
pi_165289834
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 september 2016 07:27 schreef jajablahblah het volgende:
@Geralt
Mijn ervaring (net een huis verkocht) is dat kopers nergens meer doorheen kijken en vooral niks meer willen verbouwen. Turn-key moet het zijn. Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt om je meubilair te vervangen dus.
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2016 08:50 schreef _mido het volgende:

[..]

Kan ik alleen maar beamen. Ook net mijn huis verkocht maar verschillende keren te horen gekregen dat men afhaakte omdat het niet naar hun smaak was ingericht. En nee, ik heb geen lavendelpaarse of appelgroene wanden o.i.d.
Mooi. Goeie keus gemaakt denk ik inderdaad. Die meubels kunnen gewoon mee naar een nieuw huis natuurlijk.

Of het ieders smaak is weet ik niet, maar het is in elk geval (denk ik dan met mijn totaal niet modebewust brein :@ ) redelijk modebewust en populair tegenwoordig. Kleur is whitewash. Dat zie ik werkelijk overal tegenwoordig, dus dat moet vast in zijn nu. Ofzo. Hoop ik. :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 13 september 2016 @ 12:04:01 #74
22273 Dizer
Save the beard!
pi_165290068
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 september 2016 08:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]

Het huis van Philips-icoon Frits Philips staat te koop. Zal vele miljoenen opleveren. De makelaar maakt er in elk geval werk van...

http://www.landgoeddewielewaal.com

Schitterend _O_.
Kan alleen maar met prachtig reageren. Geen puntje van kritiek behalve over de website zelf dat je niet door de foto's heen kunt bladeren :')
Friends don't let friends remain beardless...
  dinsdag 13 september 2016 @ 12:27:47 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_165290470
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 12:04 schreef Dizer het volgende:

[..]

Kan alleen maar met prachtig reageren. Geen puntje van kritiek behalve over de website zelf dat je niet door de foto's heen kunt bladeren :')
Dit idd.... dat ontmoedigt behoorlijk, maar helaas ontbreekt het me ook aan budget een serieuze potentiële koper te zijn, dus ik wilde er verder niet over zeuren.

Bij alles onder de 5 ton is dat sowieso een hele dikke faal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')