abonnement Unibet Coolblue
pi_165169776
Artikel over PKK door Geerdink

https://www.beaconreader.(...)o-do-surrender-never

Today however, their stress increases: they are responsible for relations with the Kurdish, Turkish and international press, and they have arranged an interview with Cemil Bayik, the co-leader of the KCK, the umbrella organisation under which the PKK also resides. Bayik is, you could say, the second man of the PKK, after Abdullah Öcalan, who has been imprisoned on Imrali prison island since his capture in 1999 and with whom the Turkish authorities have cut off all contact ever since the cease fire began to unravel, in April 2015.

De KCK is de organisatie waar YPG en PKK onder vallen.
  donderdag 8 september 2016 @ 11:20:07 #152
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_165170224
StormBringer15 twitterde op donderdag 08-09-2016 om 11:17:17 Pro-rebel panicking: #Syria Shiite #Iraq'i Haraket al-Nujba militia backed by #SAA invade now Ramouseh in s. #Aleppo https://t.co/mDYw838YlV reageer retweet
pi_165170331
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:20 schreef Richestorags het volgende:
StormBringer15 twitterde op donderdag 08-09-2016 om 11:17:17 Pro-rebel panicking: #Syria Shiite #Iraq'i Haraket al-Nujba militia backed by #SAA invade now Ramouseh in s. #Aleppo https://t.co/mDYw838YlV reageer retweet
Ik denk dat de rebellen in Aleppo een beetje op zijn.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_165170347
watanisy twitterde op donderdag 08-09-2016 om 10:35:44 Step News Agency: #SAA recaptured Ramouseh district https://t.co/LR4NqrEQ3C reageer retweet
Game over voor JaF.
NEE!
  donderdag 8 september 2016 @ 11:28:44 #155
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_165170390
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:25 schreef HSG het volgende:

[..]

Ik denk dat de rebellen in Aleppo een beetje op zijn.
Tsja, als je ziet wat ze op hun dakje krijgen, echt niet normaal meer. Fosforbombardementen van Rusland, laser guided artillery van de SAA, tanks, bmp's, duizenden troepen. Daar valt niet tegenop te vechten. De SAA heeft ondanks een gebrek aan mankracht en strijdlust in verdediging nog steeds zwaar superieure wapens.
  donderdag 8 september 2016 @ 11:29:38 #156
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_165170405
Ramouseh bijna heroverd, nu nog 1070 en Hikma en alles dat JAF afgelopen maand veroverde is weer onder SAA.

Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  donderdag 8 september 2016 @ 11:30:06 #157
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_165170414
Ramouseh gepakt. Waar is Muhaysni met zijn grote mond nu? Ik dacht toch dat JAF Aleppo ging pakken?
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_165170484
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:28 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Tsja, als je ziet wat ze op hun dakje krijgen, echt niet normaal meer. Fosforbombardementen van Rusland, laser guided artillery van de SAA, tanks, bmp's, duizenden troepen. Daar valt niet tegenop te vechten. De SAA heeft ondanks een gebrek aan mankracht en strijdlust in verdediging nog steeds zwaar superieure wapens.
En ook gewoonweg de beste troepen die de loyalisten te bieden hebben: RG, Tiger Forces en Hezbollah's Radwan divisie onder andere.
NEE!
pi_165170563
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:30 schreef Zahreddine het volgende:
Ramouseh gepakt. Waar is Muhaysni met zijn grote mond nu? Ik dacht toch dat JAF Aleppo ging pakken?
Ze hebben natuurlijk geluk dat er een hoop naar Jarabalus zijn gegaan. Dat gaat nog heibel geven binnen de rebellen.
pi_165170587
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 10:55 schreef polderturk het volgende:
Artikel over PKK door Geerdink

https://www.beaconreader.(...)o-do-surrender-never

Today however, their stress increases: they are responsible for relations with the Kurdish, Turkish and international press, and they have arranged an interview with Cemil Bayik, the co-leader of the KCK, the umbrella organisation under which the PKK also resides. Bayik is, you could say, the second man of the PKK, after Abdullah Öcalan, who has been imprisoned on Imrali prison island since his capture in 1999 and with whom the Turkish authorities have cut off all contact ever since the cease fire began to unravel, in April 2015.

De KCK is de organisatie waar YPG en PKK onder vallen.
goede interview met een aantal kritische vragen waar bayik eigenlijk geen antwoord op geeft en met retoriek strooit.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165170597
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:36 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Ze hebben natuurlijk geluk dat er een hoop naar Jarabalus zijn gegaan. Dat gaat nog heibel geven binnen de rebellen.
Dat had het waarschijnlijk alleen uitgesteld met enkele maanden hoogstens. Tegen zo'n enorme overmacht konden ze gewoon niks beginnen, of ze moeten 5000+ doden willen accepteren om Zuid-Aleppo in handen te houden.
NEE!
  donderdag 8 september 2016 @ 11:39:50 #162
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_165170639
Wat vinden degene die de ''rebellen'' steunen van deze ontwikkelingen rondom Aleppo eigenlijk?
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_165170675
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:39 schreef Zahreddine het volgende:
Wat vinden degene die de ''rebellen'' steunen van deze ontwikkelingen rondom Aleppo eigenlijk?
Gewoon hetzelfde wat pro-loyalisten hier erover dachten een maand geleden. Een zwarte dag (of dagen) voor Aleppo in hun ogen.
NEE!
  donderdag 8 september 2016 @ 11:42:42 #164
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_165170701
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:41 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Gewoon hetzelfde wat pro-loyalisten hier erover dachten een maand geleden. Een zwarte dag voor Aleppo in hun ogen.
Ongetwijfeld maar ik denk dat het nu echt wel de laastste kans was voor de ''rebellen'' om Aleppo te ontzetten.
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_165170704
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:28 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Tsja, als je ziet wat ze op hun dakje krijgen, echt niet normaal meer. Fosforbombardementen van Rusland, laser guided artillery van de SAA, tanks, bmp's, duizenden troepen. Daar valt niet tegenop te vechten. De SAA heeft ondanks een gebrek aan mankracht en strijdlust in verdediging nog steeds zwaar superieure wapens.
SAA heeft idd wat tekort aan mankracht maar ze zijn inmiddels behoorlijk ervaren na jarenlang oorlog voeren. Bovendien zijn ze zeker strijdlustig want ze weten dat ze dit gaan winnen en dat motiveert ze.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  donderdag 8 september 2016 @ 11:42:52 #166
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_165170705
sayed_ridha twitterde op donderdag 08-09-2016 om 11:39:20 Syrian Army take full control of Ramouseh district in south Aleppo city, reestablishing supply road into West Aleppo reageer retweet
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  donderdag 8 september 2016 @ 11:43:45 #167
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_165170722
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:42 schreef HSG het volgende:

[..]

SAA heeft idd wat tekort aan mankracht maar ze zijn inmiddels behoorlijk ervaren na jarenlang oorlog voeren. Bovendien hebben ze zeker strijdlustig want ze weten dat ze dit gaan winnen en dat motiveert je.
Dat zijn de offensieve units, die hebben een hoog moraal. De verdediging is meestal NDF of wat meer "gewone" units en die rennen snel weg. De enigen die dan blijven staan zijn Hezbollah.
pi_165170794
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:42 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Ongetwijfeld maar ik denk dat het nu echt wel de laastste kans was voor de ''rebellen'' om Aleppo te ontzetten.
'Laatste kans' geloof ik niet echt in als het gaat om deze oorlog. Niemand had in eerste instantie ook maar verwacht dat JaF en co in Zuid-Aleppo door de verdedigingslinies zou blitzen, al helemaal niet in een week. Als er iets is wat de SCW heeft aangetoond, dan is het dat het een onvoorspelbare clusterfuck is.
NEE!
pi_165170826
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:39 schreef Zahreddine het volgende:
Wat vinden degene die de ''rebellen'' steunen van deze ontwikkelingen rondom Aleppo eigenlijk?
pijnlijk aan de ene kant, immers het lijden van oost aleppo zal vreselijk worden als er geen humanitaire deal komt. zelfs als je "pro assad" bent zou je dit vanuit menselijk oogpunt in moeten zien zonder te schieten in, "ze roepen het over zichzelf heen". ook lijkt assad zijn kerngebied te consolideren zonder uitzicht op iets anders.
aan de andere kant als je kijkt naar de dynamiek wat er gaande was om deze counter belegering op te heffen, was het gewoon onhoudbaar voorde rebellen om stand te houden op de langere termijn, mission impossible dus. zuid aleppo was een meat grinder, voor beide kampen alleen voor de assadistische kamp was het langer vol te houden uiteraard en daarom is het misschien zelfs goed vanuit rebellen perspectief dat het niet langer heeft geduurd.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165170864
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:42 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Ongetwijfeld maar ik denk dat het nu echt wel de laastste kans was voor de ''rebellen'' om Aleppo te ontzetten.
wat de toekomst gaat brengen weten we niet, maar zoals de kaarten er nu voor liggen, lijkt het game over voor de rebellen in aleppo stad.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_165170885
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:47 schreef HexHunter het volgende:

Als er iets is wat de SCW heeft aangetoond, dan is het dat het een onvoorspelbare clusterfuck is.
SCW?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 8 september 2016 @ 11:54:23 #172
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_165170951
quote:
10s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:51 schreef Slayage het volgende:

[..]

SCW?
Syrian Civil War gok ik zo.
  donderdag 8 september 2016 @ 11:55:10 #173
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_165170966
quote:
10s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

pijnlijk aan de ene kant, immers het lijden van oost aleppo zal vreselijk worden als er geen humanitaire deal komt. zelfs als je "pro assad" bent zou je dit vanuit menselijk oogpunt in moeten zien zonder te schieten in, "ze roepen het over zichzelf heen". ook lijkt assad zijn kerngebied te consolideren zonder uitzicht op iets anders.
aan de andere kant als je kijkt naar de dynamiek wat er gaande was om deze counter belegering op te heffen, was het gewoon onhoudbaar voorde rebellen om stand te houden op de langere termijn, mission impossible dus. zuid aleppo was een meat grinder, voor beide kampen alleen voor de assadistische kamp was het langer vol te houden uiteraard en daarom is het misschien zelfs goed vanuit rebellen perspectief dat het niet langer heeft geduurd.
Daarom zou er ook een VN corridor moeten worden toegelaten tot de stad.

Overigens zou de situatie voor 1,5 miljoen mensen net zo rampzalig zijn als Al Qaeda de stad overnam. Massale slachting, uithongering en hell canon bombardementen. De mensen in West-Aleppo hebben ook onvoorstelbaar geleden in deze oorlog.

Het zijn overigens niet de burgers die dit over zichzelf afroepen, maar de "rebellen" wel. Jij weet net zo goed dat Al Qaeda terroristen niet toestaan dat burgers vluchten uit gebieden. Net als JaI in Ghouta.

[ Bericht 4% gewijzigd door Richestorags op 08-09-2016 12:00:33 ]
pi_165171101
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Daarom zou er ook een VN corridor moeten worden toegelaten tot de stad.
als je kijkt hoe het regime de belegerde gebieden heeft behandeld ism de VN kan je makkelijk uitrekenen hoeveel kans we maken op een VN corridor.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 8 september 2016 @ 12:02:25 #175
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_165171139
quote:
10s.gif Op donderdag 8 september 2016 12:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

als je kijkt hoe het regime de belegerde gebieden heeft behandeld ism de VN kan je makkelijk uitrekenen hoeveel kans we maken op een VN corridor.
Het ba`ath regime is natuurlijk gewoon schuldig aan oorlogsmisdaden. Maar de "rebellen" werken daar vrolijk aan mee door burgers in de stad te houden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')