abonnement Unibet Coolblue
  User die het meest klaagt 2022 zondag 18 september 2016 @ 22:18:16 #226
414785 sirdanilot
pi_165417165
quote:
1s.gif Op zondag 18 september 2016 20:56 schreef Skeletor. het volgende:
Avondeten. Rabarbercompote, Javaanse groenteburger, Parijse aardappeltjes, doperwten, komkommersalade, chocolademousse.

afbeelding
Sterkte hoor

Wat karig zeg, die nederlandse ziekenhuismaaltijden. In België kreeg je eigenlijk best wel prima eten, kwamen ze ook persoonlijk naar je toe om te vragen wat je precies wilde enzo.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_165418456
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Link van het plaatje en daar [ [url= voor en ]afbeelding[/url] ] achter te plaatsen.
Ik upload de foto;s eerst onder privé (Alleen ik) op facebook en die link kopieer en plak ik dan hier.

Jemig.... wat een rampen zo achter elkaar. En nu al ruim een maand in hetzelfde ziekenhuis.... echt vreselijk. Ik hoop dat je goed aansterkt voor de operatie, zoals het nu gaat.
En fijn dat je weer iets van je laat horen.
Lief, dank je! Ach, ik overleef dit ook wel. Als dan de ellende is afgelopen...dit is culinair wel een relaxed ziekenhuis! Elke dagbkeuze uit vijf maaltijden. Drie dagvariaties, meestal rund- of varkensvlees en eentje vegetarisch. Dan standaard kipfilet en vis in vissaus, maar beide is separatorvlees. Weinig smaak, rare consistentie.

Bijgerechten: twee soorten groente, elke dag gekookte piepers of puree. Soms Parijse aardappeltjes. Altijd de mogelijkheid tot rijst, zilvervliesrijst of gewoon en elke dag pasta naturel. Elke dag rauwkost, toetje met standaard yoghurt naturel, kwark naturel en toetje van de dag. Extra's: elke dag een vruchtencompote of appelmoes. Sauzen: jus, tomatensaus, vissaus, saus van de dag. En één keer per week een voorgerecht. Soms twee keer: tonijnsalade, waldorfsalade, kipsalade, allemaal zalig! Ze koken echt wel OK hier.

Brood is prima, wit, bruin, Waldkorn, rozijn en elke dag luxe broodjes, zoals gewone of muesli- of rozijnenbollen. Beleg ruime keuze. Papjes etc. aanwezig. Tweemaal per week een ei. Fruit quantum satis. Tomaat en komkommer meestal aanwezig. En ze bakken hier tosti's voor mij :D !
pi_165418472
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 22:18 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Sterkte hoor

Wat karig zeg, die nederlandse ziekenhuismaaltijden. In België kreeg je eigenlijk best wel prima eten, kwamen ze ook persoonlijk naar je toe om te vragen wat je precies wilde enzo.
Dank! Zie bovenstaande post. Gaat echt wel, die keuken!
pi_165418587
Even de lunch proberen te uploaden...

https://i.imgur.com/a/IjdJS.jpg

[ Bericht 14% gewijzigd door Skeletor. op 19-09-2016 01:30:08 ]
pi_165418644
Wat doe ik fout?
  roze zondag 18 september 2016 @ 23:04:03 #231
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_165418868
https://i.imgur.com/74Vahw0.jpg tussen [img] en [/img] zetten. Allemaal aan elkaar.
Your beauty never ever scared me.
pi_165420977
quote:
14s.gif Op zondag 18 september 2016 23:04 schreef Amarantha het volgende:
https://i.imgur.com/74Vahw0.jpg tussen [ [url= en ]afbeelding[/url] ] zetten. Allemaal aan elkaar.
Thanks! Waarom zie ik alleen de link en niet ook het plaatje?
pi_165420989
Nachtsnack! De cheesecake met speculaas is zo goddelijk!

https://i.imgur.com/a/IpV1v.jpg
pi_165421807
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 20:54 schreef Skeletor. het volgende:
De tering! Ik moet even bijlezen. Een tijd afwezig geweest. Kleine update, die veel te lang gaat worden. Voor wie het interessant vindt waar Skeletor was gebleven...

Na het stoppen van het antibioticum eind juli, kreeg ik anderhalve week later koorts en koude rillingen. Ziekenhuis, blijk ik een endocarditis (hartontsteking) met een lekkende klep te hebben. Crohn en shit rustig. Wel positieve bloedkweken en wat kwam er uit? Weer een darmbacterie. Tijdens de opname in Emmen ben ik gedecompenseerd. Vocht achter de longen, benauwd, teken dat het hart het niet meer goed doet. Medicijnen gekregen, verbeterd. Fitness vrijdagnacht. Maandag overgeplaatst naar het UMCG. Daar lig ik nu vanaf maandag 15 augustus. Hartklep is finaal naar zijn grootje, dus ik moet een nieuwe. Daar wacht ik op. Ondertussen sterk ik aan, ze opereren me bij een BMI van 17. Over drie tot vier weken is de inschatting, omdat het groeien zo goed gaat. Je gelooft je ogen gewoon niet, wat een verschil! Dus daar ben ik blij om. Alle Crohn-medicatie is stopgezet, want immuunsuppressiva zijn niet goed bij ontstekingen. Duim voor me dat ome Crohn wegblijft tot na OK.

Vanaf nu hoop ik jullie weer te kunnen spammen. Nu met kunstig ziekenhuisvoer.
wow! wat heftig. ik wens jou veel beterschap toe. ^O^

binnenkort zien we gelukkig dus weer.... pompoenbrood met philedelphia, etc.? oO<
pi_165421956
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 01:31 schreef Skeletor. het volgende:
Nachtsnack! De cheesecake met speculaas is zo goddelijk!

https://i.imgur.com/a/IpV1v.jpg
ik zie dit als ik op die link klik, geen cheesecake te zien :D



ik zit aan mijn 2e koffie
pi_165421967
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 20:54 schreef Skeletor. het volgende:
De tering! Ik moet even bijlezen. Een tijd afwezig geweest. Kleine update, die veel te lang gaat worden. Voor wie het interessant vindt waar Skeletor was gebleven...

Na het stoppen van het antibioticum eind juli, kreeg ik anderhalve week later koorts en koude rillingen. Ziekenhuis, blijk ik een endocarditis (hartontsteking) met een lekkende klep te hebben. Crohn en shit rustig. Wel positieve bloedkweken en wat kwam er uit? Weer een darmbacterie. Tijdens de opname in Emmen ben ik gedecompenseerd. Vocht achter de longen, benauwd, teken dat het hart het niet meer goed doet. Medicijnen gekregen, verbeterd. Fitness vrijdagnacht. Maandag overgeplaatst naar het UMCG. Daar lig ik nu vanaf maandag 15 augustus. Hartklep is finaal naar zijn grootje, dus ik moet een nieuwe. Daar wacht ik op. Ondertussen sterk ik aan, ze opereren me bij een BMI van 17. Over drie tot vier weken is de inschatting, omdat het groeien zo goed gaat. Je gelooft je ogen gewoon niet, wat een verschil! Dus daar ben ik blij om. Alle Crohn-medicatie is stopgezet, want immuunsuppressiva zijn niet goed bij ontstekingen. Duim voor me dat ome Crohn wegblijft tot na OK.

Vanaf nu hoop ik jullie weer te kunnen spammen. Nu met kunstig ziekenhuisvoer.
Sterkte! Ja hopen dat die Chron wegblijft :{
pi_165423917
Maandag:

(vroege) Lunch:


Bubbels en een zalm tartaartje als vroege lunch.Perfect om de week te beginnen.
pi_165424044
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 08:42 schreef FANN het volgende:

[..]

ik zie dit als ik op die link klik, geen cheesecake te zien :D

[ afbeelding ]

ik zit aan mijn 2e koffie
Is dat pakje van Gü.
Die krengen zijn duur, 2 euro de stuk in de super.
Maar idd lekker :)

Ik heb thee en een weespermopje :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_165426037
Lunch: Kop bruine bonensoep met worst, kadetje salami/oude kaas/komkommer, kadetje selderiesalade.

[ Bericht 3% gewijzigd door FutureFairytale op 19-09-2016 12:15:52 ]
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_165432658
Om 16u een halve zak pittige cassave.

Vanavond 21.30u aardappelgratin :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator maandag 19 september 2016 @ 17:55:08 #241
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_165432872


Entrecote, Krieltjes, spruiten met ketjap en geroosterde pijnboompitten
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_165433298
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 17:55 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]

Entrecote, Krieltjes, spruiten met ketjap en geroosterde pijnboompitten
Spruiten :Y) Lekker
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_165439363
quote:
1s.gif Op maandag 19 september 2016 10:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Is dat pakje van Gü.
Die krengen zijn duur, 2 euro de stuk in de super.
Maar idd lekker :)

Ik heb thee en een weespermopje :)
ah... dat ken ik niet..

Ik heb Spaghetti gegeten vanavond en zit aan de koffie nu...
pi_165440014
Pannenkoeken met stroop
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_165443431
Na de lunch van gisteren het:

Avondeten:


Sui Kau Thong met pak choi groenten i.c.m. 2 porties Pekingeend en ijsthee.


Totslot


Acclimatiseren met een lekkere zoete koude cocktail bij Breakaway cafe.
pi_165444004
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 08:42 schreef FANN het volgende:

[..]

ik zie dit als ik op die link klik, geen cheesecake te zien :D

[ afbeelding ]

ik zit aan mijn 2e koffie
Dank je wel.

Zoals Future zegt! De Gü. Superlekker.
pi_165444005
quote:
11s.gif Op maandag 19 september 2016 08:26 schreef Biekuh het volgende:

[..]

wow! wat heftig. ik wens jou veel beterschap toe. ^O^

binnenkort zien we gelukkig dus weer.... pompoenbrood met philedelphia, etc.? oO<
Dank! Whaha, ja. Nog een week of zes, dan ontslag.
  roze dinsdag 20 september 2016 @ 02:33:14 #248
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_165444009
Witte knetterchocolade.
Your beauty never ever scared me.
pi_165446775
2 biscuitjes en trosje rode druiven.

Vanmiddag 2 beemster kaasbroodjes :9

Vnv ga ik de pasta carbonara (mix) proberen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_165451636
Nu: optimel griekse stijl vanille :9

Vanavond: aardappel anders met geraspte kaas, kipschnitzel en groente
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')