abonnementen ibood.com bol.com
pi_167004474
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:34 schreef t4600c het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het uit maakt... als je vroeger iets wilden opezoeken moest je er misschien meer moeite voor doen, maar uiteindelijk krijg je dezelfde informatie als nu.

Mensen van toen hadden echt niet een globaal lager IQ.

En stel dat Apollo nep was... dan zijn ze dus al 50 jaar lang data aan het faken. Lijkt mij onmogelijk om 50 jaar vooruit te kunnen kijken zodat alles met elkaar klopt, met uiteraard ook alle data van ESA, JAXA, Roscosmos, Google X Prize en andere derde partijen die voor, tijdens en na met data kwamen.
Met Jezus worden we al dik 2000 jaar genept.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 november 2016 @ 18:32:13 #177
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167005121
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:34 schreef t4600c het volgende:

[..]

Oh, ik las 'echt gewoon echt.' als 'echt gewoon nep'
Check :)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
pi_167014305
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

de persoon uit 2016
helaas.
pi_167019001
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 23:29 schreef Wantie het volgende:

[..]

helaas.
Jij bent hèt voorbeeld waarom ik gelijk heb.

Scholieren worden zoveel stommer afgeleverd dan vroeger.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 1 december 2016 @ 11:27:20 #180
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167019360
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En wat maakt de grote Lambiekje hier immuun voor?
pi_167019797
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En wat maakt de grote Lambiekje hier immuun voor?
geen opleiding genoten ;)
  donderdag 1 december 2016 @ 13:54:26 #182
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167022099
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:48 schreef .SP. het volgende:

[..]

De universiteit sowieso niet nee :P Maar alsnog daar diverse meningen over hebben.
pi_167024163
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 13:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De universiteit sowieso niet nee :P Maar alsnog daar diverse meningen over hebben.
Gebrek aan kennis of ervaring is nog nooit een reden geweest om geen uitgesproken mening te hebben over.....alles eigenlijk voor Biekje.
  donderdag 1 december 2016 @ 23:48:58 #184
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_167037398
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:34 schreef t4600c het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het uit maakt... als je vroeger iets wilden opezoeken moest je er misschien meer moeite voor doen, maar uiteindelijk krijg je dezelfde informatie als nu.

Mensen van toen hadden echt niet een globaal lager IQ.

En stel dat Apollo nep was... dan zijn ze dus al 50 jaar lang data aan het faken. Lijkt mij onmogelijk om 50 jaar vooruit te kunnen kijken zodat alles met elkaar klopt, met uiteraard ook alle data van ESA, JAXA, Roscosmos, Google X Prize en andere derde partijen die voor, tijdens en na met data kwamen.
het gaat me niet om het globale iq.

mijn punt is dat men in 69 genoegen nam met een zwart wit, ultra vaag beeld van een klaarblijkelijke man op de maan.

De zg nadering van de maan kan met gemak een opname van een grote schaal hopjesvla zijn geweest.

geënsceneerde foto en video ops..

Een maan-bezoek anno 2017 zou veel meer, i-phone achtige, footage moeten leveren..
vanuit je maan-auto, gewoon ff een 360 maken met je iphone tijdens diverse wandelingen..etc
dat soort realistische footage zou men heden ten dage verwachten.
loads of it, vanuit allerlei hoeken en richtingen... selfies met de volle aarde op de achtergrond...
het filmen van de touchdown..loads of dergelijke ultieme 'vakantie-foto's..

te link..

cq te veel cgi werk/ te groot risco op disclosure..
zeker ook gezien het opstapelende probleem dat al het nieuwe beeld coherent moet zijn met al
de voorgaande vermeende gedateerde 'trucage'..

“You can fool some people some times but you cant fool all the people all the time”

[ Bericht 3% gewijzigd door Orwell op 01-12-2016 23:58:18 ]
Huig
pi_167038389
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 23:48 schreef Orwell het volgende:

[..]

het gaat me niet om het globale iq.

mijn punt is dat men in 69 genoegen nam met een zwart wit, ultra vaag beeld van een klaarblijkelijke man op de maan.

De zg nadering van de maan kan met gemak een opname van een grote schaal hopjesvla zijn geweest.

geënsceneerde foto en video ops..

Een maan-bezoek anno 2017 zou veel meer, i-phone achtige, footage moeten leveren..
vanuit je maan-auto, gewoon ff een 360 maken met je iphone tijdens diverse wandelingen..etc
dat soort realistische footage zou men heden ten dage verwachten.
loads of it, vanuit allerlei hoeken en richtingen... selfies met de volle aarde op de achtergrond...
het filmen van de touchdown..loads of dergelijke ultieme 'vakantie-foto's..

te link..

cq te veel cgi werk/ te groot risco op disclosure..
zeker ook gezien het opstapelende probleem dat al het nieuwe beeld coherent moet zijn met al
de voorgaande vermeende gedateerde 'trucage'..

“You can fool some people some times but you cant fool all the people all the time”
Opnieuw, als je echt goede beelden wilden om te checken waren er tig boeken. Verder kon je film en data kopieen aanvragen als je bijvoorbeeld een universiteit was of zoiets.

Hopjesvla ziet er niet zo uit als de vele stille en bewegende beelden die we hebben.

Defineer "I-phone achtig footage" hasselblads 500 el/m vind ik betere camera's dan Iphones, verder heeft de 70mm film wat gebruikt is hogere resolutie en beter dynamisch bereik. Verschillende lenzen mogelijk. 35mm foto's zijn ook prima bruikbaar.

Defineer "ultieme vakantie foto's"

Tochdown is gefilmd.

Er zijn 360 grade panorama's en video.

NASA gaf in 1969 16mm kleuren beelden vrij van Apollo 11. Latere landingen gebruikten betere SSTV camera's met kleur.

Opstapelen van problemen lijkt geen enkel probleem te zijn voor NASA, er komt namelijk steeds data uit van VOOR en NA het Apollo Program dat overeenkomt met Apollo Program data.

Vertel wat er mis is met met jouw gelinkte video? hier is het trouwens in 1080p:

[ Bericht 1% gewijzigd door t4600c op 02-12-2016 20:58:42 ]
America went from a round Earth to a round Moon. Deal with it.
  zaterdag 3 december 2016 @ 21:52:24 #186
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_167083709
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 00:00 schreef Oversight het volgende:

[..]

:o Omcirkel dan eens 3 verschillen?
Blijkt dat het bergen zijn die gigantisch ver weg zijn. Ik heb ooit ergens gelezen dat deze bergen kilometers hoog zijn.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  zaterdag 3 december 2016 @ 22:03:27 #187
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167084037
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 21:52 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Blijkt dat het bergen zijn die gigantisch ver weg zijn. Ik heb ooit ergens gelezen dat deze bergen kilometers hoog zijn.
Klopt.
pi_167087537
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 22:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Klopt.
Op de maan is het erg lastig om afstand en hoogte in te schatten. Dit komt omdat ons brein gewend is dit in te schatten met vervaging door atmosfeer, textuur van de grond, landmarks zoals bomen, wolken, huizen, wegen, grote van opjecten die wij kennen en schaduwen.

Op de maan heb je niks van alles... het is letterlijk een alien enviroment met andere belichting. Ons brein heeft hierdoor geen enkel punt van referentie. In stralen van honderden kilometers is het een grouwe, textuurloze omgeving zonder enige verandering van kleur of shaduwen.

Totdat wij er iets neerzetten *)

Op het eerste gezicht lijkt een steen op de maan misschien een meter hoog. Blijkt het later zo groot te zijn als een huis. En nee, dat komt niet omdat ik drugs gebruik of Pink Floyd luister.
  zondag 4 december 2016 @ 01:00:12 #189
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_167087816
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 00:31 schreef t4600c het volgende:

[..]

Op de maan is het erg lastig om afstand en hoogte in te schatten. Dit komt omdat ons brein gewend is dit in te schatten met vervaging door atmosfeer, textuur van de grond, landmarks zoals bomen, wolken, huizen, wegen, grote van opjecten die wij kennen en schaduwen.

Op de maan heb je niks van alles... het is letterlijk een alien enviroment met andere belichting. Ons brein heeft hierdoor geen enkel punt van referentie. In stralen van honderden kilometers is het een grouwe, textuurloze omgeving zonder enige verandering van kleur of shaduwen.

Totdat wij er iets neerzetten *)

Op het eerste gezicht lijkt een steen op de maan misschien een meter hoog. Blijkt het later zo groot te zijn als een huis. En nee, dat komt niet omdat ik drugs gebruik of Pink Floyd luister.
Helemaal juist *O*
pi_167090486
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Helaas...

quote:
bewijs?
En dan niet jezelf opvoeren als bewijs :)
pi_167091124
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 11:14 schreef Wantie het volgende:

[..]

Helaas...
..

[..]

bewijs?
En dan niet jezelf opvoeren als bewijs :)
je wilt toch niet met droge ogen beweren dat pabostudenten goed bezig zijn. De drabbers kunnen amper hun eigen naam schrijven. Maar dat domme geteisem gaat wel onze kinderen opleiden. Kortom kinderen van nu worden stom en dom onderwezen. En nadruk op onder.

Geef jij maar aan waarom je denk dat het niet de 2016 persoon is.
pi_167091174
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 11:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Geef jij maar aan waarom je denk dat het niet de 2016 persoon is.
Dat is al aangegeven, anno 2016 verwacht men veel gedetailleerdere footage dan in 1969.
Ander mooi voorbeeld, in de jaren 60 zorgde het hoorspel 'War Of The World" voor massale paniek omdat men dacht dat er een echte invasie van marsmannetjes was.
Anno 2016 trapt men daar niet meer in.
pi_167091886
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 11:54 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dat is al aangegeven, anno 2016 verwacht men veel gedetailleerdere footage dan in 1969.
Ander mooi voorbeeld, in de jaren 60 zorgde het hoorspel 'War Of The World" voor massale paniek omdat men dacht dat er een echte invasie van marsmannetjes was.
Anno 2016 trapt men daar niet meer in.
Wat tevens een gevaar inhoudt. Als er echt wat gebeurt kan men denken dat het de nieuwste game is.
pi_167095306
Ik ben al een week of vier de hele Apollo 17 missie aan het bekijken en beluisteren. Van lancering tot splashdown. Zit nu bij uur 121.
pi_167097452
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:34 schreef t4600c het volgende:

[..]

Oh, ik las 'echt gewoon echt.' als 'echt gewoon nep'
Ik snapte er al niks van.. lol.
pi_167097790
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 16:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik snapte er al niks van.. lol.
LOL! :')
pi_167226799
Maar effe serieus, zijn er nog vragen?
pi_167228030
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 01:29 schreef t4600c het volgende:
Maar effe serieus, zijn er nog vragen?
Jazeker, alleen heb jij geen antwoorden, dus is vragen stellen tijdsverspilling.
pi_167228034
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 12:29 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wat tevens een gevaar inhoudt. Als er echt wat gebeurt kan men denken dat het de nieuwste game is.
Dat zie je op BNW al gebeuren, alles is standaard een hoax.
pi_167228054
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:48 schreef .SP. het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O-
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')