abonnement Unibet Coolblue
pi_165118593
Ik ben sinds een tijdje aan het daten met een jongen. Er is een klik en we hebben lol, maar ik weet nog niet zeker of ik een relatie met hem wil.

Alleen denkt hij volgens mij dat we al een relatie hebben en begint beetje bij beetje te bemoeien met de dingen die ik doe.

Zo vindt hij het problematisch als ik vermeld dat ik op dansles ga. Dat wil hij liever niet, want ja dan dans ik dus met andere mannen/partners.
Ik geef aan dat ik meerijd met een collega en ook dat maakt hem boos en heeft hij liever niet.

Hij heeft zelf ook gewoon contact met andere dames op een vriendschappelijke /collegiale manier (voor zover ik het weet) en daar maak ik ook geen ruzie over en vind het verder prima.

Moet ik hem ook eens streng behandelen en van alles een probleem maken of kan ik het beste aangeven dat hij niet moet zeuren, aangezien we nog aan het daten zijn en nog helemaal niet zeker weten of we verder met elkaar willen?

Klacht: mensen die willen bemoeien met je leven en beperkingen opleggen, terwijl zij zelf rustig hun gangetje gaan.
pi_165118674
Volgens mij moet je in R&P zijn.
pi_165118728
Een overheersende claimer. Ik had het wel geweten als ik jou was. Helaas trappen vrouwen juist vaak in dit soort figuren, helemaal als ze zelf ietwat onzeker zijn of niet helemaal zeker in het leven staan.
pi_165118771
Ik zou hem 4 maanden pikstraf, waarvan 2 weken voorwaardelijk, geven.
Anonieme tievesclown
pi_165118926
Zou zaadgeile vrouwen ook niet bij een ander vertrouwen...
pi_165119129
Mannen :')
pi_165119145
ze willen claimen noh?
pi_165119608
Ik zou rennen als ik jou was.
pi_165119694
Dumpen, als het nu al begint :') oude maat van mij was ook zo'n type. Dramaqueen hork.
pi_165119721
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 23:43 schreef Vasion het volgende:
Volgens mij moet je in R&P zijn.
Gewoon dumpen die handel
Play hard, go pro.
pi_165119855
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 00:23 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik zou rennen als ik jou was.
pi_165120652
Afkappen. Heeft verder geen uitleg nodig, lijkt me.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_165120831
Nu al stoppen! Het wordt alleen maar erger.
  dinsdag 6 september 2016 @ 08:03:20 #14
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_165120943
schopje R&P

conclusie: dump hem
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_165121028
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 23:40 schreef Highlighter het volgende:
Klacht: mensen die willen bemoeien met je leven en beperkingen opleggen, terwijl zij zelf rustig hun gangetje gaan.
Ja, eh, ik heb nou een beetje gevoel dat alles wat ik zeg je weer boos zal maken.
pi_165121249
Echt als je alleen aan het daten bent met hem wat zit je dan te zeiken.... Zeg gewoon dat ie zijn muil moet houden omdat je zijn vriendin niet bent plus dat je je er gewoon niks van moet aantrekken.

Je spreekt alsof je al een relatie met hem hebt.... in weze heb je dat ook anders zou je je er niet zoveel van aantrekken.
  dinsdag 6 september 2016 @ 08:40:11 #17
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_165121308
Wegwezennnnn
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Moderator dinsdag 6 september 2016 @ 08:40:43 #18
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_165121312
Schopje R&P niet nodig.
Dat komen ze ook nooit verder dan het advies om maar te dumpen en dat is hier al gegeven.
Je bespaart jezelf alleen wat extra zweverig gezwets door hier te blijven
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_165121320
Nog geen relatie en hij heeft nou al problemen met andere mannen?
Hoi jong!
pi_165121653
Laat je vullen door een andere man en stuur dat door op whatsapp. Ik houd mij aanbevolen
  dinsdag 6 september 2016 @ 09:08:33 #21
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_165121673
Zie het als een voorbode.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_165121687
Afkappen die handel.
Ja doei.
pi_165121751
Bitches altijd met hun afkappen wanneer het wat moeilijker wordt :')__!
pi_165121826
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 23:40 schreef Highlighter het volgende:
Moet ik hem ook eens streng behandelen en van alles een probleem maken
:'(.

quote:
kan ik het beste aangeven dat hij niet moet zeuren, aangezien we nog aan het daten zijn en nog helemaal niet zeker weten of we verder met elkaar willen?
Waarom kun je niet gewoon aangeven wat je voelt en denkt op een normale manier, zodat hij precies weet waar je mee zit?

Gewoon een volwassen gesprek, zonder te zeuren en met verwijten te strooien, weet je wel...
pi_165122112
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 00:01 schreef kdricklamar het volgende:
Mannen :')
KOM DAN VECHTEN IK MAAK JE AF
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
pi_165122119
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:45 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

KOM DAN VECHTEN IK MAAK JE AF
Ik heb je rug broer
pi_165122271
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 08:33 schreef CaseJunky het volgende:
Echt als je alleen aan het daten bent met hem wat zit je dan te zeiken.... Zeg gewoon dat ie zijn muil moet houden omdat je zijn vriendin niet bent plus dat je je er gewoon niks van moet aantrekken.

Je spreekt alsof je al een relatie met hem hebt.... in weze heb je dat ook anders zou je je er niet zoveel van aantrekken.
Ik ben niet zijn vriendin, maar we hebben wel 'iets' zeg maar, aangezien we daten en hebben afgesproken dat we niemand anders gaan daten nu we aan het daten zijn :P

Was overigens ook zijn idee, maar dat begrijp ik nog wel..
Ik wil gewoon plezier hebben samen, niet gelijk zitten zeuren over regeltjes.
pi_165122343
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:56 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Ik ben niet zijn vriendin, maar we hebben wel 'iets' zeg maar, aangezien we daten en hebben afgesproken dat we niemand anders gaan daten nu we aan het daten zijn :P

Was overigens ook zijn idee, maar dat begrijp ik nog wel..
Ik wil gewoon plezier hebben samen, niet gelijk zitten zeuren over regeltjes.
Vrouwen :')

We hebben geen relatie, maar je mag niemand anders daten en we hebben wel wat _O-
pi_165122549
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:56 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Ik ben niet zijn vriendin, maar we hebben wel 'iets' zeg maar, aangezien we daten en hebben afgesproken dat we niemand anders gaan daten nu we aan het daten zijn :P

Was overigens ook zijn idee, maar dat begrijp ik nog wel..
Ik wil gewoon plezier hebben samen, niet gelijk zitten zeuren over regeltjes.
Misschien moet je dit topic aan hem. Laten lezen. Je bent duidelijk en helder. Kan me er ook iets bij voorstellen.

Misschien is het ook maar onzekerheid van zijn kant. Sowieso is mijn advies om over dit soort dingen vanaf het begin behoorlijk recht voor zijn raap te zijn. Anders loopt het later toch mis... Als hij of jij er niet mee kunt leven.
Whatever...
pi_165122590
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:56 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Ik ben niet zijn vriendin, maar we hebben wel 'iets' zeg maar, aangezien we daten en hebben afgesproken dat we niemand anders gaan daten nu we aan het daten zijn :P
Christus te paard zeg :')
pi_165122642
niets voor jou
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_165122661
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 23:40 schreef Highlighter het volgende:
Moet ik hem ook eens streng behandelen en van alles een probleem maken of kan ik het beste aangeven dat hij niet moet zeuren, aangezien we nog aan het daten zijn en nog helemaal niet zeker weten of we verder met elkaar willen?
als ik het goed begrijp zijn er voor jou twee opties:
A - hem 'terugpakken' dor zijn gedrag te spiegelen en hem hetzelfde te behandelen als hij tov jou doet
B - het gesprek aangaan over hoe jullie beide jullie 'omgang' zien

ikzelf vind optie B de meest intelligente, maar beide opties waar je jezelf toe beperkt lijken ook de indruk te wekken dat het hebben van een relatie ook voor jou eigenlijk helemaal geen vraag is...

Ik vind het weinig overtuigend dat je beweert: "... nog helemaal niet zeker weten of we verder met elkaar willen"

Je wekt de indruk alsof dat verder voor jou geen vraag is en je houd niet de optie open om in reactie op zijn gedrag dat je niet bevalt, duidelijk te maken dat het none-of-his-business is, en als hij erover dorgaat gewoon het contact voorlopig op een laag pitje te stellen; (wat me op zulk erg voortijdig jaloers claim-gedrag best normaal lijkt, tenzij je nu al wil aangeven dat hij dat mischien later van zijn kant normaal gaat vinden)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_165123277
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 10:22 schreef RM-rf het volgende:

[..]

als ik het goed begrijp zijn er voor jou twee opties:
A - hem 'terugpakken' dor zijn gedrag te spiegelen en hem hetzelfde te behandelen als hij tov jou doet
B - het gesprek aangaan over hoe jullie beide jullie 'omgang' zien

ikzelf vind optie B de meest intelligente, maar beide opties waar je jezelf toe beperkt lijken ook de indruk te wekken dat het hebben van een relatie ook voor jou eigenlijk helemaal geen vraag is...

Ik vind het weinig overtuigend dat je beweert: "... nog helemaal niet zeker weten of we verder met elkaar willen"

Je wekt de indruk alsof dat verder voor jou geen vraag is en je houd niet de optie open om in reactie op zijn gedrag dat je niet bevalt, duidelijk te maken dat het none-of-his-business is, en als hij erover dorgaat gewoon het contact voorlopig op een laag pitje te stellen; (wat me op zulk erg voortijdig jaloers claim-gedrag best normaal lijkt, tenzij je nu al wil aangeven dat hij dat mischien later van zijn kant normaal gaat vinden)
Optie A is een typische vrouwen oplossing...
pi_165123330
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 10:58 schreef CaseJunky het volgende:

[..]

Optie A is een typische vrouwen oplossing...
ja, en dat TS het kennelijk overweegt geeft me heel sterk het idee dat ze zich al helemaal in een relatie ziet zitten en ze ideen heeft over "Hoe haar partner het beste te veranderen is..."
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_165123652
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 11:01 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ja, en dat TS het kennelijk overweegt geeft me heel sterk het idee dat ze zich al helemaal in een relatie ziet zitten en ze ideen heeft over "Hoe haar partner het beste te veranderen is..."
krijg serieus al mep neigingen wanneer ik "Hoe haar partner het beste te veranderen is..." hoor. Waarom je partner veranderen? En al helemaal wanneer je sowieso blij mag wezen dat uberhaubt iemand in je geintereseerd is.
pi_165123678
Tijdens het daten al dingen ervaren als zeuren... meh.
Afkappen dus.
pi_165124288
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:22 schreef zarGon het volgende:

[..]

:'(.

[..]

Waarom kun je niet gewoon aangeven wat je voelt en denkt op een normale manier, zodat hij precies weet waar je mee zit?

Gewoon een volwassen gesprek, zonder te zeuren en met verwijten te strooien, weet je wel...
Heb ik ook gedaan. Uitgelegd dat ik niet tegen beperkingen kan en heus wel weet waar een grens is en dat hij me gewoon moet vertrouwen. Net zoals ik dat ook doe.
Hij toont begrip, maar bij de eerstvolgende gebeurtenis waarbij ik te maken krijg met een man, wordt hij weer boos.
pi_165124320
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:45 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

KOM DAN VECHTEN IK MAAK JE AF
IK STA OOK ACHTER KDRICKLAMAR JA

mannen.. zucht..
Alhoewel er natuurlijk ook uitzonderingen zijn, sommigen zijn wel redelijk normaal.
  dinsdag 6 september 2016 @ 12:01:25 #39
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_165124401
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:56 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Ik ben niet zijn vriendin, maar we hebben wel 'iets' zeg maar, aangezien we daten en hebben afgesproken dat we niemand anders gaan daten nu we aan het daten zijn :P

Was overigens ook zijn idee, maar dat begrijp ik nog wel..
Ik wil gewoon plezier hebben samen, niet gelijk zitten zeuren over regeltjes.
Je bedoelt dat het enige wat nog ontbreekt is dat hij nog niet in je broekje mag. Toch? ;)
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_165124484
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 12:01 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het enige wat nog ontbreekt is dat hij nog niet in je broekje mag. Toch? ;)
Tja.. ;)
pi_165124538
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 00:01 schreef kdricklamar het volgende:
Vrouwen :')
pi_165125150
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 11:55 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan. Uitgelegd dat ik niet tegen beperkingen kan en heus wel weet waar een grens is en dat hij me gewoon moet vertrouwen. Net zoals ik dat ook doe.
Hij toont begrip, maar bij de eerstvolgende gebeurtenis waarbij ik te maken krijg met een man, wordt hij weer boos.
klinkt een beetje alsof hij weinig respect voor je heeft en je niet vertrouwd...

denk je dat dat een gezonde basis is voor een relatie?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_165126822
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 11:55 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan. Uitgelegd dat ik niet tegen beperkingen kan en heus wel weet waar een grens is en dat hij me gewoon moet vertrouwen. Net zoals ik dat ook doe.
Hij toont begrip, maar bij de eerstvolgende gebeurtenis waarbij ik te maken krijg met een man, wordt hij weer boos.
Als dat nu al een probleem is kan je er beter maar gelijk mee ophouden. Paranoide onzekere mannen :')
  Forum Admin dinsdag 6 september 2016 @ 15:04:24 #44
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_165127279
Je kan er lang of kort over zijn, maar het beste is afkappen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_165127515
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 15:04 schreef Pharkus het volgende:
Je kan er lang of kort over zijn, maar het beste is afkappen.
Haha refereer je naar mijn lengte? :P
Hij is inderdaad lang en ik kort.
pi_165129566
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:45 schreef PausNicolaas het volgende:

[..]

KOM DAN VECHTEN IK MAAK JE AF
Ik Breek je wat zeg jij vriend
pi_165129572
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:46 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik heb je rug broer
Wandelende tak dat je er bent je gaat zien
pi_165129605
Als ie nu al zo begint, hoe moet dat dan in je relatie? :') Je wil toch geen kerel die je zulke beperkingen oplegt. Doe ff normaal zeg.
pi_165130344
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 17:11 schreef kdricklamar het volgende:

[..]

Wandelende tak dat je er bent je gaat zien
Ga ik jou zien? :@
pi_165130355
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 11:55 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan. Uitgelegd dat ik niet tegen beperkingen kan en heus wel weet waar een grens is en dat hij me gewoon moet vertrouwen. Net zoals ik dat ook doe.
Hij toont begrip, maar bij de eerstvolgende gebeurtenis waarbij ik te maken krijg met een man, wordt hij weer boos.
En weet je ook waar hij boos op wordt? Heb je besproken waarom hij doet wat hij doet?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')