abonnement Unibet Coolblue
pi_165111772
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 20:05 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Onderzoek heeft uitgewezen dat gecorrigeerd naar sociaaleconomische status en leeftijd asielzoekers niet crimineler zijn dan Nederlanders.

Dus...... Stijging van het bevolkingsaantal zal sowieso meer criminaliteit met zich teweegbrengen. Asielzoekers dus zelfs minder statistisch gezien dan mensen die hier geboren worden.

Bron:

[..]

We gaan asielzoekers dus vergelijken met alleenstaande, jonge, werkloze, mannelijke autochtonen.

Als je asielzoekers vergelijkt met mensen met een strafblad, doen ze het zelfs beter :')
pi_165111850
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 20:05 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Onderzoek heeft uitgewezen dat gecorrigeerd naar sociaaleconomische status en leeftijd asielzoekers niet crimineler zijn dan Nederlanders.

Dus...... Stijging van het bevolkingsaantal zal sowieso meer criminaliteit met zich teweegbrengen. Asielzoekers dus zelfs minder statistisch gezien dan mensen die hier geboren worden.

Bron:

[..]

Dat onderzoek kan ik totaal niet serieus nemen want dat gaat over "asielmigranten die eind jaren negentig naar Nederland kwamen". Dat waren voornamelijk Bosnische gezinnen. Compleet ander soort volk dan al die alleenstaande, op gevechtsleeftijd zijnde, testosteronbommetjes die we nu opvangen.
pi_165112002
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 20:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dat onderzoek kan ik totaal niet serieus nemen want dat gaat over "asielmigranten die eind jaren negentig naar Nederland kwamen". Dat waren voornamelijk Bosnische gezinnen. Compleet ander soort volk dan al die alleenstaande, op gevechtsleeftijd zijnde, testosteronbommetjes die we nu opvangen.
De uitspraak van robinbond klopt sowieso niet.

quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 20:05 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Onderzoek heeft uitgewezen dat gecorrigeerd naar sociaaleconomische status en leeftijd asielzoekers niet crimineler zijn dan Nederlanders.
Asielzoekers worden hier dus vergeleken met Nederlandse, alleenstaande mannen. Dat is dus een risicogroep.

quote:
Dus...... Stijging van het bevolkingsaantal zal sowieso meer criminaliteit met zich teweegbrengen. Asielzoekers dus zelfs minder statistisch gezien dan mensen die hier geboren worden.

Bron:

[..]

En vervolgens gaat het over mensen die hier geboren worden. Terwijl hier geboren worden het criterium niet was, dat was werkloze, jonge, alleenstaande mannen.
pi_165112014
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 20:05 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Onderzoek heeft uitgewezen dat gecorrigeerd naar sociaaleconomische status en leeftijd asielzoekers niet crimineler zijn dan Nederlanders.

Dus...... Stijging van het bevolkingsaantal zal sowieso meer criminaliteit met zich teweegbrengen. Asielzoekers dus zelfs minder statistisch gezien dan mensen die hier geboren worden.

Bron:

[..]

Er staat ook dit he.
quote:
De criminaliteit onder asielmigranten die eind jaren negentig naar Nederland kwamen, is drie keer hoger dan onder autochtone Nederlanders. Maar in de studie van het SCP, WODC en WRR worden deze cijfers meteen gerelativeerd.
En dit
quote:
De geregistreerde criminaliteit onder asielmigranten die in de jaren negentig naar Nederland kwamen, cirkelt rond de 4 procent. Dat is ook hoger dan onder andere groepen niet-westerse migranten uit dezelfde periode.
Marokkanen en Antillianen zitten op 5. Autochtoon rond de 1.

Dat de daderprofielen overeenkomen met die van autochtone criminelen.. Goh. :') Dat is gvd wel een erg mooie manier om met cijfers om te gaan zeg. xD Nu begrijp ik waarom je de Volkskrant niet mag gebruiken als bron.

Feit is dat een van de grootste groepen asielzoekers die naar Nederland komen uit Eritrea komen. Die hebben bijna geen kans op een baan, dus komen ze automatisch terecht in die lage sociaal-economische klasse.

De Syriërs schat ik wel redelijk hoog in. Syrië was in sommige gebieden ook behoorlijk modern.
pi_165112093
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 20:21 schreef Physsic het volgende:

[..]

De Syriërs schat ik wel redelijk hoog in. Syrië was in sommige gebieden ook behoorlijk modern.
Het probleem is dat de hoogopgeleide Syriërs amper naar Europa komen. Die zijn gewoon vertrokken naar de omringende landen waar ze veel meer kans maken op werk doordat ze compatibel zijn met de taal en de cultuur. Het merendeel van de Syriërs die hierheen komen hebben nog niet eens de basisschool afgemaakt en zijn veelal zelfs analfabeet.
pi_165112149
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 20:21 schreef Physsic het volgende:

[..]

Er staat ook dit he.

[..]

En dit

[..]

Marokkanen en Antillianen zitten op 5. Autochtoon rond de 1.

Dat de daderprofielen overeenkomen met die van autochtone criminelen.. Goh. :') Dat is gvd wel een erg mooie manier om met cijfers om te gaan zeg. xD

Feit is dat een van de grootste groepen asielzoekers die naar Nederland komen uit Eritrea komen. Die hebben bijna geen kans op een baan, dus komen ze automatisch terecht in die lage sociaal-economische klasse.

De Syriërs schat ik wel redelijk hoog in. Syrië was in sommige gebieden ook behoorlijk modern.
Syrië zit tussen Turkije en de Arabische wereld in, waarbij Syriërs wel echt Arabieren zijn.

Het zijn natuurlijk niet allemaal slechte mensen, de meerderheid zelfs niet, schat ik in. Toch zou ik ze liever in hun eigen regio, of zelfs eigen land opvangen, dan er hier (op papier) Nederlanders van te maken.
  maandag 5 september 2016 @ 20:26:58 #67
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_165112157
Veel van hun bovenklasse komt niet ergens bij ons in een AZC terecht, vrees ik. Die regelen wel wat beters.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_165112228
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 20:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het probleem is dat de hoogopgeleide Syriërs amper naar Europa komen. Die zijn gewoon vertrokken naar de omringende landen waar ze veel meer kans maken op werk doordat ze compatibel zijn met de taal en de cultuur. Het merendeel van de Syriërs die hierheen komen hebben nog niet eens de basisschool afgemaakt en zijn veelal zelfs analfabeet.
Ik denk dat er van alles wat naar hier komt. En de meerderheid ook wel zijn basisschool afgemaakt heeft.

Maar inderdaad, de mensen die echt iets konden, zijn natuurlijk al veel eerder gevlogen, naar een Arabisch buurland, of naar de Angelsaksische wereld, daar doen ze meer aan het werven van kennismigranten. Hoewel Syrië natuurlijk al geen echt kennisland is.
pi_165112300
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 20:26 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Syrië zit tussen Turkije en de Arabische wereld in, waarbij Syriërs wel echt Arabieren zijn.

Het zijn natuurlijk niet allemaal slechte mensen, de meerderheid zelfs niet, schat ik in. Toch zou ik ze liever in hun eigen regio, of zelfs eigen land opvangen, dan er hier (op papier) Nederlanders van te maken.
Nouu, ik had het ook niet over wel/niet slecht, maar meer over opleiding en gewend om te werken enzo. :P
Maar ik denk wel dat je daar gelijk in hebt.

Relatief gezien gaan er trouwens ontzettend veel mensen uit Eritrea naar Nederland. In een aantal andere Europese landen komen zij niet eens voor in de Top 5 van herkomst van asielzoekers.
Ra ra..
pi_165112343
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 20:31 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nouu, ik had het ook niet over wel/niet slecht, maar meer over opleiding en gewend om te werken enzo. :P
Maar ik denk wel dat je daar gelijk in hebt.

Relatief gezien gaan er trouwens ontzettend veel mensen uit Eritrea naar Nederland. In een aantal andere Europese landen komen zij niet eens voor in de Top 5 van herkomst van asielzoekers.
Ra ra..
De IND doet niet zo moeilijk, want Eritrea is een heel naar land (ik zou er vooral niet op vakantie gaan).

Aanbod schept vraag.
pi_165112475
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 20:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het probleem is dat de hoogopgeleide Syriërs amper naar Europa komen. Die zijn gewoon vertrokken naar de omringende landen waar ze veel meer kans maken op werk doordat ze compatibel zijn met de taal en de cultuur. Het merendeel van de Syriërs die hierheen komen hebben nog niet eens de basisschool afgemaakt en zijn veelal zelfs analfabeet.
In Duitsland was zo'n document gelekt (al in 2015 hoor). Uit twee onderzoeken bleek 60% analfabeet te zijn en 80% geen enkel schooldiploma te hebben. Maar 8% had een 'college degree'.
pi_165112493
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 20:32 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De IND doet niet zo moeilijk, want Eritrea is een heel naar land (ik zou er vooral niet op vakantie gaan).

Aanbod schept vraag.
Zij gaan er anders graag op vakantie. :P
pi_165112673
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 20:34 schreef Physsic het volgende:

[..]

In Duitsland was zo'n document gelekt (al in 2015 hoor). Uit twee onderzoeken bleek 60% analfabeet te zijn en 80% geen enkel schooldiploma te hebben. Maar 8% had een 'college degree'.
Lijkt me sterk dat dat gaat over Syrie alleen, aangezien school daar gewoon verplicht was voor jongeren en de alfabeetgraad een ruime 80/85% was.

Dat de (basis) opleiding daar hier weinig voorsteld is een ander verhaal, maar zoveel analfabeet lijkt me verdomd sterk.
Wel moet je meenemen dat er natuurlijk eerst een inlandse migratiestroom was, dat de omstandigheden voor de mensen die inland migreerde beroerd slecht waren en dat de kans dus levensgroot is dat het leeuwendeel van die migrantenstroom (een anderhalf miljoen mensen) doorgestroomt zijn. Dat gaat dus over mensen van het platteland, waarbij vaker geld dat ze enkel die basis opleiding hebben gehad.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_165112803
quote:
Zijn ze nog niet gestopt met de reacties?
pi_165112855
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 20:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat dat gaat over Syrie alleen, aangezien school daar gewoon verplicht was voor jongeren en de alfabeetgraad een ruime 80/85% was.

Dat de (basis) opleiding daar hier weinig voorsteld is een ander verhaal, maar zoveel analfabeet lijkt me verdomd sterk.
Wel moet je meenemen dat er natuurlijk eerst een inlandse migratiestroom was, dat de omstandigheden voor de mensen die inland migreerde beroerd slecht waren en dat de kans dus levensgroot is dat het leeuwendeel van die migrantenstroom (een anderhalf miljoen mensen) doorgestroomt zijn. Dat gaat dus over mensen van het platteland, waarbij vaker geld dat ze enkel die basis opleiding hebben gehad.
Er is een zinnetje weggevallen door het editten denk ik. Ik had het uiteraard niet enkel over Syriërs, maar een onderzoek over de nieuwe asielzoekers in Duitsland (in 2015
Ik had beide documenten gebookmarked, maar kan ze niet meer vinden. :N Het ene document kwam van een Duitse overheidinstelling die ging over werkgelegenheid, geloof ik.
pi_165112879
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 20:43 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Zijn ze nog niet gestopt met de reacties?
12 september stopt het helaas.
  maandag 5 september 2016 @ 20:51:11 #78
451005 Grems
Clown World
pi_165113116
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 19:49 schreef DrDentz het volgende:
Het meisje betaalt een hoge maar helaas ingecalculeerde prijs.
Als je het haar afgelopen vrijdag gevraagd had was ze waarschijnlijk enorm voorstander geweest van de massaimport van zielige zandbakbewoners.
pi_165113993
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 20:51 schreef Grems het volgende:

[..]

Als je het haar afgelopen vrijdag gevraagd had was ze waarschijnlijk enorm voorstander geweest van de massaimport van zielige zandbakbewoners.
Als dat zo is, denkt ze er nu mogelijk nog steeds zo over. Heeft ze enkel nóg meer medelijden met de betreffende asielzoeker en de ellende die hij heeft moeten meemaken.

Dat soort vrouwen bestaan echt. Ik snap dat niet.
  maandag 5 september 2016 @ 21:16:11 #80
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_165114044
Oke mensen, ik schep orde in deze chaos. We moeten nu prioriteiten stellen. Wat is het aller aller allerbelangrijkste?

Dat we alles in het werk stellen om te voorkomen dat deze man terug wordt gestuurd want dat is onmenselijk.

Iedereen mee eens?
pi_165114083
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 21:16 schreef MisterCe het volgende:
Oke mensen, ik schep orde in deze chaos. We moeten nu prioriteiten stellen. Wat is het aller aller allerbelangrijkste?

Dat we alles in het werk stellen om te voorkomen dat deze man terug wordt gestuurd want dat is onmenselijk.

Iedereen mee eens?
Hem de ultieme straf geven. Indien nodig buitengerechtelijk.
pi_165114122




"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 5 september 2016 @ 21:19:26 #83
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_165114155
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 21:17 schreef Confetti het volgende:

[..]

Hem de ultieme straf geven. Indien nodig buitengerechtelijk.
Waarom? We hebben allemaal toch wel eens kattenkwaad uitgehaald?
pi_165114160
We hebben het over een verdachte, er zijn in de geschiedenis, ook in Nederland wel vaker asielzoekers onterecht verdacht en soms zelfs veroordeeld voor verkrachting, enkele geruchtmakende zaken zijn bekend lijkt mij.
  maandag 5 september 2016 @ 21:21:52 #85
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_165114234
Ik bedenk me ook net, aangezien we hier hebben over 2 partijen waarvan er 1 gekleurd en 1 (waarschijnlijk) blank, moeten we niet uitzoeken of er sprake is van racisme?

Uiteraard wel van de kant van de blanke want immers een kleurling kan niet racistisch zijn (de wetten van de quantum mechanica belemmeren dit).
pi_165114337
Mar • gisteren
Ik hoop dat dit geplaatst word om mensen te laten inzien wat er in 1 seonde kan veranderen in een vrouwenleven.....

Beste verkrachter,

Nou ja "beste" kan ik jou niet noemen maar ik richt mijn berichtje rechtstreeks aan jou en JIJ alleen want ongetwijfeld zal óók JIJ op social media volgen wat er gebeurt en waar ze zoeken waar JIJ ook bent geweest.

Wat dacht JIJ vannacht? Ik heb niks beters te doen dan een jonge vrouw alles te ontnemen wat haar zichzelf maakte, haar eigen speciaal IK gevoel? Ja want "maakte" is voorbij en voltooid verleden tijd helaas.

Haar eigenwaarde, haar vrouwelijkheid, haar vertrouwen in de mens, haar plezier in het leven, haar toekomst, haar leven, haar eigenbeeld, haar zekerheden waarvan JIJ nu onzekerheden gemaakt hebt, ik kan zo doorgaaan met dingen die JIJ kapot gemaakt hebt. Woorden denderen door mijn hoofd, te snel om op papier te zetten, zoveel.

JIJ weet niet wat JIJ aangericht hebt!!

Zoveel heb JIJ vernielt in 1 seconde, ZIJ zal nooit weer maar dan ook nooit weer dezelfde persoon worden die ZIJ was.
JIJ hebt haar lichaam vernielt, gebruikt, misbruikt, haar geest stil gezet, haar hart voor altijd beschadigd en gebroken, haar geest en hart zullen voor altijd een ingebouwde 2e natuur aannemen omdat een verkrachting je ontneemt van al het blije wat je als meisje of vrouw ooit hebt beleefd.
Haar beleving van intimiteit is voor altijd verdwenen.....
Het komt terug in haar dromen, dagelijks leven, persoonlijk leven, ja ECHT overal in.
Vanaf nu is het voor haar een leven van "voor mijn verkrachting" en "na mijn verkrachting" Want anders als dat gevoel zal ze het nooit ervaren omdat een stuk van haarzelf vannacht dood gegaan is, haar jeugd heb JIJ haar ontnomen!

Het is haar nacht van ontkenning.....

En JIJ, wat doet het met jou? JIJ leeft verder? Waarschijnlijk wel.
Ik hoop dat JIJ jezelf tegenkomt en weet wat JIJ hebt aangericht bij iemand tegen haar wil,en JIJ weet het, net als iedereen.
Karma is a Bitch!
Ik hoop dat JIJ Karma snel zal tegenkomen.
Dat JIJ je zal besffen wat JIJ aangericht hebt.
Ik hoop dat JIJ jezelf zal aangeven en echt spijt hebt van wat JIJ gestolen hebt van iemand die hier niet om gevraagd heeft, namelijk beroofd van haar eigen " JIJ "

Voor HAAR een nacht van ontkenning, voor JOUW een nacht van bekenning?

Ik wens jouw, lief jonge vrouw, heel veel sterkte om dit een plaats te geven in je nog zo jonge leven......

Ik was toen 16......nu 53........

Mar.

http://www.stefanverkerk.(...)n_kampen/#reactie615
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 5 september 2016 @ 21:29:30 #87
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_165114460
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 21:24 schreef StaceySinger het volgende:
Mar • gisteren
Ik hoop dat dit geplaatst word om mensen te laten inzien wat er in 1 seonde kan veranderen in een vrouwenleven.....

Beste verkrachter,

Nou ja "beste" kan ik jou niet noemen maar ik richt mijn berichtje rechtstreeks aan jou en JIJ alleen want ongetwijfeld zal óók JIJ op social media volgen wat er gebeurt en waar ze zoeken waar JIJ ook bent geweest.

Wat dacht JIJ vannacht? Ik heb niks beters te doen dan een jonge vrouw alles te ontnemen wat haar zichzelf maakte, haar eigen speciaal IK gevoel? Ja want "maakte" is voorbij en voltooid verleden tijd helaas.

Haar eigenwaarde, haar vrouwelijkheid, haar vertrouwen in de mens, haar plezier in het leven, haar toekomst, haar leven, haar eigenbeeld, haar zekerheden waarvan JIJ nu onzekerheden gemaakt hebt, ik kan zo doorgaaan met dingen die JIJ kapot gemaakt hebt. Woorden denderen door mijn hoofd, te snel om op papier te zetten, zoveel.

JIJ weet niet wat JIJ aangericht hebt!!

Zoveel heb JIJ vernielt in 1 seconde, ZIJ zal nooit weer maar dan ook nooit weer dezelfde persoon worden die ZIJ was.
JIJ hebt haar lichaam vernielt, gebruikt, misbruikt, haar geest stil gezet, haar hart voor altijd beschadigd en gebroken, haar geest en hart zullen voor altijd een ingebouwde 2e natuur aannemen omdat een verkrachting je ontneemt van al het blije wat je als meisje of vrouw ooit hebt beleefd.
Haar beleving van intimiteit is voor altijd verdwenen.....
Het komt terug in haar dromen, dagelijks leven, persoonlijk leven, ja ECHT overal in.
Vanaf nu is het voor haar een leven van "voor mijn verkrachting" en "na mijn verkrachting" Want anders als dat gevoel zal ze het nooit ervaren omdat een stuk van haarzelf vannacht dood gegaan is, haar jeugd heb JIJ haar ontnomen!

Het is haar nacht van ontkenning.....

En JIJ, wat doet het met jou? JIJ leeft verder? Waarschijnlijk wel.
Ik hoop dat JIJ jezelf tegenkomt en weet wat JIJ hebt aangericht bij iemand tegen haar wil,en JIJ weet het, net als iedereen.
Karma is a Bitch!
Ik hoop dat JIJ Karma snel zal tegenkomen.
Dat JIJ je zal besffen wat JIJ aangericht hebt.
Ik hoop dat JIJ jezelf zal aangeven en echt spijt hebt van wat JIJ gestolen hebt van iemand die hier niet om gevraagd heeft, namelijk beroofd van haar eigen " JIJ "

Voor HAAR een nacht van ontkenning, voor JOUW een nacht van bekenning?

Ik wens jouw, lief jonge vrouw, heel veel sterkte om dit een plaats te geven in je nog zo jonge leven......

Ik was toen 16......nu 53........

Mar.

http://www.stefanverkerk.(...)n_kampen/#reactie615
Ik denk dat de D66 rechter spontaan in lachen uitbarstte toen hij dit las.
  maandag 5 september 2016 @ 21:35:04 #88
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_165114616
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 21:29 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Ik denk dat de D66 rechter spontaan in lachen uitbarstte toen hij dit las.
Anders de dader wel.
  maandag 5 september 2016 @ 21:35:46 #89
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_165114640
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 21:35 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Anders de dader wel.
Of misschien samen, onder het genot van een kopje thee.
pi_165114645
quote:
14s.gif Op maandag 5 september 2016 21:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het is heel simpel; sta je actief de import van dit soort gewelddadige mensen toe te juichen, dan verdien je het ook om de negatieve gevolgen daarvan te ondervinden.
Kunnen we die mensen die vinden dat asielzoekers een huis moeten krijgen ook niet dwingen ze zelf in huis te nemen?

[ Bericht 2% gewijzigd door luxerobots op 05-09-2016 22:50:20 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')