abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_165249024
registreer om deze reclame te verbergen
Joost stijgt naar 11 op de Race naar Dubai. Wat het voor de OWGR doet geen idee. Dat zien we morgen. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_165249108
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 16:55 schreef borisz het volgende:
Joost stijgt naar 11 op de Race naar Dubai. Wat het voor de OWGR doet geen idee. Dat zien we morgen. :+
57 hoorde ik op Ziggo
pi_165249260
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 16:59 schreef luckass het volgende:

[..]

57 hoorde ik op Ziggo
Van 73. Dat zou best kunnen idd :Y. Kortom er moet nog wel wat bij om eind van het jaar de top 50 te halen en daarmee volgend jaar toegang te hebben tot de Majors.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_165249467
Joost heeft wel vaker een eindejaarssprint gemaakt. Ik heb er wel vertrouwen in :)
  zondag 11 september 2016 @ 19:00:33 #130
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_165252443
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:04 schreef borisz het volgende:

[..]

Van 73. Dat zou best kunnen idd :Y. Kortom er moet nog wel wat bij om eind van het jaar de top 50 te halen en daarmee volgend jaar toegang te hebben tot de Majors.
Volgens mij heeft hij weinig te verdedigen, de punten die er nog afvallen zijn van 2 jaar terug toen hij faalde in de US.

Benieuwd of hij nu nogmaals een zelfde uitstapje gaat maken als hij top50 staat of toch voor Europa blijft gaan.
Addicted to sports on TV
"It's bold, it's brave, it's beautiful!"
pi_165255053
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 19:00 schreef Coelho het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij weinig te verdedigen, de punten die er nog afvallen zijn van 2 jaar terug toen hij faalde in de US.

Benieuwd of hij nu nogmaals een zelfde uitstapje gaat maken als hij top50 staat of toch voor Europa blijft gaan.
Zo werkt de owgr niet; alle toernooien ouder dan 9 werken ofzo worden langzaam minder waard. In die zin is het een eerlijke ranking, maar ook ondoorzichtig.

Joost hoeft zijn kaart komend jaar niet te verdedigen, dus in die zin kan hij best weer een poging wagen op de pga Tour. En qua leeftijd begint het wel een beetje nu of nooit te worden. Ik gok dat Joost het wel weer gaat proberen, ambitieus als hij is, maar nu met alle ervaring van de eerste poging in de zak.

Aangenomen dat hij met een goed einde van het jaar de grote toernooien veilig kan stellen natuurlijk.
  zondag 11 september 2016 @ 20:55:48 #132
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_165255766
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2016 20:38 schreef thijsdetweede het volgende:

[..]

Zo werkt de owgr niet; alle toernooien ouder dan 9 werken ofzo worden langzaam minder waard. In die zin is het een eerlijke ranking, maar ook ondoorzichtig.

Joost hoeft zijn kaart komend jaar niet te verdedigen, dus in die zin kan hij best weer een poging wagen op de pga Tour. En qua leeftijd begint het wel een beetje nu of nooit te worden. Ik gok dat Joost het wel weer gaat proberen, ambitieus als hij is, maar nu met alle ervaring van de eerste poging in de zak.

Aangenomen dat hij met een goed einde van het jaar de grote toernooien veilig kan stellen natuurlijk.
Ik weet inderdaad dat de behaalde punten naar rato steeds minder waard worden. Echter, Joost zit nu op ongeveer 120 punten waarvan 100 punten behaald in 2016. Deels natuurlijk door een zwaardere weging, maar deels ook omdat 2015 relatief een slecht jaar was. Joost ging niet voor niks van ca. plek 30 naar plek 80 terug.
Addicted to sports on TV
"It's bold, it's brave, it's beautiful!"
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')