abonnement Unibet Coolblue
pi_165098119
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 08:51 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Hihi ik ben heel holland bakt aan het terugkijken en nu heb in zin in mergpijpjes 😁
Ja dat zag er goed uit he :9
  maandag 5 september 2016 @ 09:02:45 #77
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165098192
Oja, HHB. Ga ik zo ook aan zetten, mits mijn peuter dat goed vindt :P.
KuikenGuppy
pi_165098241
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 08:16 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nou, ik ben gedurende mijn vorige zwangerschap ook tot 36 weken elke dag naar mijn werk gefietst hoor, het kan best ;)
Ja dat fietsen an sich denk ik wel maar zoals ik het lees heeft Thistle dan 2 (?) Kindjes op de fiets erbij? Dat zou ik wel een bazenactie vinden als ze dat tot het einde vol zou houden :o

Ik sliep vroeger ook met mijn zusje op 1 kamer. Reuze gezellig!
Djenna en Boaz slapen nu ook op 1 kamer om alvast te wennen. Want die andere kamer hebben we over een maand of wat voor buikbaby nodig. Boaz heeft even een slaapdip gehad maar sinds een weekje gaat dat weer heel goed! Soms kwebbelen ze nog een half uur door de babyfoon en lig je helemaal dubbel van wat ze allemaal zeggen .. soms liggen ze allebei in 5 minuten in coma O+
pi_165098331
Fietsen ging in mijn vorige zwangerschappen nog prima tot het einde dus daar heb ik wel vertrouwen in. Ik hoef haar ook maar twee keer in de week te brengen. Ik zie alleen nog niet hoe ik dat ga doen met een new born op de fiets dus misschien toch maar kijken voor een autootje.

Ik herken het wel van vooral mijn tweede zwangerschap en weet ook wel waar het vandaan komt, ik ben in het voorjaar overspannen geraakt. Daar ben ik goed van aan het herstellen maar dit is nu dubbel op. Wel balen want ik was net weer fijn aan het werk. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik ook erg moe geweest en ben halverwege gedeeltelijk uitgevallen met stressklachten (was natuurlijk al een teken dat ik niet goed bezig was). Gelukkig heb ik vandaag ook een gesprek met de bedrijfsarts dus kan ik even kijken wat verstandig is.
pi_165098351
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 09:07 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ja dat fietsen an sich denk ik wel maar zoals ik het lees heeft Thistle dan 2 (?) Kindjes op de fiets erbij? Dat zou ik wel een bazenactie vinden als ze dat tot het einde vol zou houden :o

Ik speel wel een beetje vals hoor, heb een luxe bakfiets met ondersteuning.
pi_165098372
En wat betreft het verhuizen, dat stellen we al super lang uit omdat ik het te druk had op werk, ik zwanger was, ik overspannen was etc. We willen nu wel erg graag weg maar de timing is nog steeds niet super.
pi_165098621
Quoi, gefeliciteerd met je jongetje! *O* O+

En welkom alle nieuwe zwangeren.

En OMG, ik sta op plek 7! 36+2 nu. Ga nu m'n derde week verlof in, ben zo blij dat ik 6 weken voor de UD gestopt ben met werken. Wij zijn nu ook druk bezig met de verkoop van het huis. Na 1 dag op Funda stonden er al 17 bezichtigingen gepland :o. Dus kan ik mooi de boel aan kant maken voordat de kijkers komen.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_165098622
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 09:16 schreef Thistleweed het volgende:

[..]

Ik speel wel een beetje vals hoor, heb een luxe bakfiets met ondersteuning.
Daar hebben ze toch van diespeciale babyschelpen voor voor newborn? Mijn gastouder heeft die eentje! :Y

Ik heb zelf voor een 'gewone' fiets een Steco babymee. Prima te doen zolang je niet over een weg met veel gaten/deuken/kinderkopjes hoeft als je het mij vraagt ^O^
  maandag 5 september 2016 @ 09:35:43 #84
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_165098626
Gefeliciteerd Quoi met je "mini" *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_165098698
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 09:35 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Daar hebben ze toch van diespeciale babyschelpen voor voor newborn? Mijn gastouder heeft die eentje! :Y
Klopt helemaal. De meningen verschillen alleen wel over vanaf wanneer je die kan gebruiken. Hele kleine baby's wordt wel afgeraden omdat het toch best wel schud. De tweede heb ik er in gehad vanaf 10 weken. Voor een gastouder een prima oplossing, ik moet alleen gaan bedenken vanaf wanneer ik de baby er in wil en wat ik tot die tijd ga doen.
Oja, en hechting en fietsen gaat de eerste weken ook nog niet briljant samen, _O-
pi_165098703
Wij wilden eigenlijk ook graag een huis kopen, want huren in Haarlem is duur! :X Door de zwangerschap hebben we dat voorlopig uitgesteld, want die stress kon ik er echt niet bij hebben. Vind het wel knap dat anderen zo relaxt in een verhuizing tijdens zwangerschap kunnen staan. Hier moest van mij de babykamer heel snel af zijn (met 20 weken bijna alles al af, ook vanwege BI en ik toch een deel zelf wilde doen).

Veel sterkte met die slopende vermoeidheid, Thistle :* met nog twee kindjes lijkt het me enorm pittig.

Hier 39 weken vandaag *O*
pi_165098742
Ons nieuwe huis wordt pas rond 1 april opgeleverd dus we zitten hier nog wel even gelukkig. Zou ik ook niet trekken hoor, net voor of na de bevalling verhuizen.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_165098802
Het scheelt wel dat ik geen kamertjes stress heb, gewoon de Co sleeper aan ons bed schuiven, kijken of we een la vrij kunnen maken in onze kast voor de kleertjes en dan nog ergens een verschoon plekje en klaar :D Zo deden we dat met de tweede ook en met de eerste hebben we het kamertje amper gebruikt.
pi_165098939
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 09:47 schreef Thistleweed het volgende:
Het scheelt wel dat ik geen kamertjes stress heb, gewoon de Co sleeper aan ons bed schuiven, kijken of we een la vrij kunnen maken in onze kast voor de kleertjes en dan nog ergens een verschoon plekje en klaar :D Zo deden we dat met de tweede ook en met de eerste hebben we het kamertje amper gebruikt.
Haha hier ging dat ongeveer hetzelfde _O-
bij de 1e alles spik en span ... alles van de uitzetlijstjes gekocht etc.
Bij de 2e alles op het laatste moment.
bij dit kindje alle kleertjes gewassen en opgehangen en het wiegje staat nu met 38 weken naast mijn bed maar verder? :')

De eerste voed je op, de tweede wordt opgevoed en de derde voedt zichzelf op ofzo :+ :')

Wel leuk dat jij binnenkort ook mama van drie bent! Ik hoor het zelden in mijn omgeving en toen wij bekend maakten dat nr 3 onderweg was hebben we veel WTF reacties gehad.
pi_165099077
Ik ben wel benieuwd wat mijn omgeving zegt maar ik denk dat mensen het wel verwachten van ons :D Ondanks vermoeiendheid hou ik echt van zwanger zijn (zeker als zo de misselijkheid weg is), ik kijk uit naar de bevalling (ja, echt waar, vond bevallen echt een super bekrachtende ervaring en hoop dat nog een keer zo mee te maken) en ik smelt weg bij kleine baby's.

Grappig dat jij het zelfde ervaarde met de baby uitzet :D Uiteindelijk heb je niet zo veel nodig O+
pi_165099179
Dit gaat mijn eerste bevalling worden, maar ook alleen co-sleeper gehaald en een ladekast die als commode dienst doet. Dat was het dan.
Kinderwagen komt volgende week ofzo pas :'). Heeeeeeeeeeel lang over getwijfeld.
pi_165099182
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 06:56 schreef Roomsnoes het volgende:
Hoe is het met jou nu, Veruca? Alles weer rustig? Ben zo blij voor je dat mini bleef zitten! Hoe ver ben je inmiddels?
Lief dat je dat vraagt :Y
Het gaat goed hier, tis saaaaai! Maar saai is goed. Ben 32.4 nu alweer *O* Vanmiddag weer controle maar tis eigenlijk altijd goed dus yay! Met 34wk mag ik weer terug naar de VK (dank Mignonne voor het bewust maken van het feit dat dit gewoon een mogelijkheid is). Baby is aan de kleine kant maar volgt eigen lijn en das prima. Wij zijn zelf ook niet zo groot.

Kortom; saai :) Maar liever zo dan die ziekenhuis fratsen ^O^
Veruca Salt: Hey, Daddy, *I* want an Oompa Loompa! I want you to get me an Oompa Loompa right away!
pi_165099212
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 10:16 schreef Unihipili het volgende:
Dit gaat mijn eerste bevalling worden, maar ook alleen co-sleeper gehaald en een ladekast die als commode dienst doet. Dat was het dan.
Kinderwagen komt volgende week ofzo pas :'). Heeeeeeeeeeel lang over getwijfeld.
Wat grappig :) Wij hebben trouwens nooit een kinderwagen gehad. Nu wel over aan het twijfelen want misschien toch wel makkelijk met drie kids.
pi_165099221
Fijn te lezen Veruca_Assault! En ja gewoon net zo vaak bij de vk op bezoek gaan als jij fijn vindt.
pi_165099255
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 10:18 schreef Thistleweed het volgende:

[..]

Wat grappig :) Wij hebben trouwens nooit een kinderwagen gehad. Nu wel over aan het twijfelen want misschien toch wel makkelijk met drie kids.
Ja ik twijfelde dus ook of het echt nodig is, vandaar zo laat. Maar met mijn gezondheid leek het me wel verstandig om soms toch zelf de deur uit te kunnen op dagen dat het minder gaat. Ik had al wel een leuke stash draagdoeken *).
  maandag 5 september 2016 @ 10:29:03 #96
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165099361
Met kuiken hadden we op deze termijn ook alles al wel klaar, nu nog niet :').
KuikenGuppy
pi_165099439
Ik moet stiekem ook nog iets (een pedaalemmer bijv.) om de wasbare luiers in te mikken. Heb al wel een waterdichte kussensloop. En 2 gewone emmers.
En volgens mij nog een extra thermometer ofzo.
Misschien een pak wegwerpluiers voordezekerheid?
En nog wat comfortdingetjes voor mezelf tijdens de bevalling of gewoon sowieso.

Vk zei als je wat kleertjes hebt en een dekentje ben je al een heel eind _O-.

OJA en ik vergeet helemaal de vluchttas in te pakken :').
Ik weet niet of ik nu overkom als slordig of als chill-komt-allemaal-wel-goed.

[ Bericht 16% gewijzigd door Unihipili op 05-09-2016 10:43:16 ]
pi_165099557
Wij hadden twee gewone luieremmers met oude kussenslopen erin. Als ze vol waren mikte we ze met sloop en al de wasmachine in. We vonden het wel fijn om er twee te hebben, een volle emmer was geen volle wasmachine. Maargoed, een luieremmers is zo bijgekocht.
We hadden een aantal proefluiertjes uit de babydozen dat was voor ons genoeg.
Deze ronde gaan we voor wegwerp. Wel jammer maar heb al genoeg moeite om de was bij te houden zonder luiertjes erbij.
  maandag 5 september 2016 @ 10:52:06 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_165099631
Och ja, eigenlijk heeft een baby ook helemaal niet zoveel nodig.
KuikenGuppy
pi_165100789
Pff hebben jullie het af en toe ook zo benauwd? Soms weet ik gewoon niet hoe ik moet zitten/liggen/staan/lopen, zo'n vreselijk benauwd gevoel, echt heel irritant. Vooral omdat verder alles prima gaat en ik dus vind dat ik nog veel kan doen en niet mag klagen. Heb net wel een uurtje gezwommen, dat was wel fijn, maar nu weer benauwd dus 😔
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')