abonnement Unibet Coolblue
pi_165088301
OP:
quote:
Lijkt me een duidelijke vraagstelling, op wie/welke partij ga je stemmen (zoals het er nu voorstaat? Leg ook uit waarom.
Stemt!
pi_165097442
Blijkbaar was er aan een topic genoeg..
pi_165111354


_O_
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_165120516
Waarschijnlijk stap ik weer over van PVDA naar SP, maar op wie ik ga stemmen weet ik nog niet :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_165129874
Ik weet het niet. Bij de stemwijzer kwam er pvv uit. Maar ik denk dat Wilders te onrealistisch is en zich weer terug trekt ofzo. Sp misschien dan maar ik denk niet dat ze alles waar kunnen maken want te weinig geld voor alles. Misschien dan pvdd.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_165129991
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 17:28 schreef Vimbavimba het volgende:
Ik weet het niet. Bij de stemwijzer kwam er pvv uit. Maar ik denk dat Wilders te onrealistisch is en zich weer terug trekt ofzo. Sp misschien dan maar ik denk niet dat ze alles waar kunnen maken want te weinig geld voor alles. Misschien dan pvdd.
Van de Pvda naar de SP dat zal niet veel verschil gaan maken denk ik, het wordt pas interessant als VVD ers of D66 ers switchen naar links.
PVV weet ik ook niet, volgens mij als er een coalitie zou komen met VVD en PVV dan zou het wel eens heel fout kunnen gaan?
Of PVV het meeste en de rest een coalitie, dan heb ik paars twee denk ik, wat de handen gebonden zijn als de PVV het niet met hun eens is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2016 17:41:31 ]
pi_165139140
PARTIJ VOOR DE DIEREN

x)
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_165139347
Ik stem altijd voor verandering.

Dus een partij die niet in het kabinet zit. Welke? Maakt mij niet zoveel uit. Door al die regeringsakkoorden komt het beleid toch wel ergens in het midden uit en worden de burgers voor hun gevoel toch wel weer lekker genaaid.

Ik stem om dat hele kleine beetje invloed wat ik heb, toch uit te oefenen. Verder helpt het volgens mij niet zo veel.

De situatie en stemming in een land wordt bepaald door de media en de reactie van de mensen en de politiek daar weer op.
  dinsdag 6 september 2016 @ 22:22:07 #9
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_165139614
Ik twijfel momenteel tussen PvdA en heel, heel misschien 1 keer PVV stemmen in de hoop dat de rest een keertje wakker wordt.

Ik stemde voorheen altijd SP.
pi_165139768
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 22:22 schreef Mishu het volgende:
Ik twijfel momenteel tussen PvdA en heel, heel misschien 1 keer PVV stemmen in de hoop dat de rest een keertje wakker wordt.

Ik stemde voorheen altijd SP.
Ik heb ook wel eens gedacht PVV te stemmen. Maar aangezien de PVV geen oplossingen voor problemen geeft en niemand met die partij wil regeren. Denk ik dat dat verloren stemmen zijn.
  dinsdag 6 september 2016 @ 22:28:34 #11
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_165140012
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 22:24 schreef Chay_Marc het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens gedacht PVV te stemmen. Maar aangezien de PVV geen oplossingen voor problemen geeft en niemand met die partij wil regeren. Denk ik dat dat verloren stemmen zijn.
Nooit gedacht dat ik het zou overwegen maar ik wil deze keer vooral dat mensen een keertje wakker worden.

Laat het land dan eerst maar even flink naar de tyfus gaan voordat het beter wordt... Nu is het zo'n halfslachtige destructie.
pi_165140171
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 22:28 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nooit gedacht dat ik het zou overwegen maar ik wil deze keer vooral dat mensen een keertje wakker worden.

Laat het land dan eerst maar even flink naar de tyfus gaan voordat het beter wordt... Nu is het zo'n halfslachtige destructie.
Denk dat de mensen wel heel anders gaan piepen als de PVV een absolute meerderheid behaald.
Kun je een mooie film over maken, wat er dan gaat gebeuren. Mag het eigenlijk niet hard op zeggen, maar hebben we dat niet eerder gezien bij onze oosterburen?
  dinsdag 6 september 2016 @ 22:55:27 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_165141135
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 22:31 schreef Chay_Marc het volgende:

[..]

Denk dat de mensen wel heel anders gaan piepen als de PVV een absolute meerderheid behaald.
Kun je een mooie film over maken, wat er dan gaat gebeuren. Mag het eigenlijk niet hard op zeggen, maar hebben we dat niet eerder gezien bij onze oosterburen?
Daar ging het dan ook vrij snel heel veel beter.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 6 september 2016 @ 23:00:37 #14
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_165141304
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 22:55 schreef LXIV het volgende:

[..]

Daar ging het dan ook vrij snel heel veel beter.
Denken jullie nou echt dat Wilders bijvoorbeeld een oorlog met Frankrijk gaat beginnen? Misschien met Syrie samen met Trump maar that's it.

Shit hits de van dan maar toch.
pi_165141382
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 22:22 schreef Mishu het volgende:
Ik twijfel momenteel tussen PvdA en heel, heel misschien 1 keer PVV stemmen in de hoop dat de rest een keertje wakker wordt.

Ik stemde voorheen altijd SP.
Welke rest moet er dan wakker worden en wat verwacht je daar precies van?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165141490
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:00 schreef Mishu het volgende:

[..]

Denken jullie nou echt dat Wilders bijvoorbeeld een oorlog met Frankrijk gaat beginnen? Misschien met Syrie samen met Trump maar that's it.

Shit hits de van dan maar toch.
Oorlog was niet meteen mijn eerste gedachte. Daar heeft Nederland de mankracht niet voor.
pi_165141514
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 22:22 schreef Mishu het volgende:
Ik twijfel momenteel tussen PvdA en heel, heel misschien 1 keer PVV stemmen in de hoop dat de rest een keertje wakker wordt.

Ik stemde voorheen altijd SP.
Hoe kan een weldenkend persoon van SP naar PvdA naar PVV?

Ach laat ook maar.
pi_165141609
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 22:24 schreef Chay_Marc het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens gedacht PVV te stemmen. Maar aangezien de PVV geen oplossingen voor problemen geeft en niemand met die partij wil regeren. Denk ik dat dat verloren stemmen zijn.
Dt is meen ik 'de truc' in dat hele schouwspel. PVV is nooit serieus een deelnemer. Pakt wel stemmen weg bij oppositie van VVD en vergooit die.
  dinsdag 6 september 2016 @ 23:12:34 #19
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_165141664
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:07 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Hoe kan een weldenkend persoon van SP naar PvdA naar PVV?

Ach laat ook maar.
SP kan niet meer want ik ben principieel tegen nepotisme.

PvdA levert in ieder geval goede ministers op.

PVV is omdat anders de verzorgingsstaat naar de klote gaat.

Maar eigenlijk wil ik gewoon een nieuwe partij met slimme technocraten.
pi_165141692
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:07 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Hoe kan een weldenkend persoon van SP naar PvdA naar PVV?

Ach laat ook maar.
Wie zegt dat ze weldenkend is? Zulke mensen bestaan niet in Nederland hoor. Denk zelf ook af en toe dat ik het heel goed weet. Maar een tijdje later snap ik er niets meer van.
pi_165141720
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:12 schreef Mishu het volgende:

[..]

SP kan niet meer want ik ben principieel tegen nepotisme.

PvdA levert in ieder geval goede ministers op.

PVV is omdat anders de verzorgingsstaat naar de klote gaat.

Maar eigenlijk wil ik gewoon een nieuwe partij met slimme technocraten.
Misschien een mooie kans om zelf eens wat te doen. Richt die partij op.
pi_165141722
De verdeeldheid is volgens mij veel te groot, geen respect voor anderen ook.
Des te harder men schreeuwt tegen de PVV te zijn des te meer reactie roept dat op.

Laat een ieder zijn eigen keus maken zonder die proberen te sturen, ja misschien maak ik ook wel eens een foutje of twee?
Ik zou het liefste de Pvda samen met het CDA zien, desnoods nog een kleintje erbij, en laat de oppositie keuren of het goed is, fatsoendelijk onderbouwd moet dat kunnen.

Helaas heb ik de Pvda onder mijn voetzolen geschreven, dacht even het is mijn partij weer!
Toen lieten ze volgens mij een steek vallen, hadden ze toen doorgezet dat was mijn wens.
Helaas het mocht niet waar zijn.
Maar het feest ging verder zelfs voor de volle 4 jr, met of zonder gedoog partners?
Niemand die meer keuren deed of iets goed of slecht was vindt ik.
Hoeveel is in die jaren niet voorbij gekomen dat ik hoopte nou valt het toch zeker om, maar ook dat mocht niet waar zijn, dan dacht ik zou er een hogere macht zijn die het stuurt?
  dinsdag 6 september 2016 @ 23:14:29 #23
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_165141728
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Welke rest moet er dan wakker worden en wat verwacht je daar precies van?
Het liefst zie ik dat de PVV 40 zetels krijgt en dan in de oppositie gaat rellen.

Ik hoop op nabesprekingen waarbij Cohen gaat uitleggen dat er niet geluisterd wordt naar een groeiend aantal ontevreden boze burgers.
pi_165141757
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:14 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het liefst zie ik dat de PVV 40 zetels krijgt en dan in de oppositie gaat rellen.

Ik hoop op nabesprekingen waarbij Cohen gaat uitleggen dat er niet geluisterd wordt naar een groeiend aantal ontevreden boze burgers.
Ik dacht dat je bepaald beleid voor ogen had, maar het blijft dus een beetje bij loze kreten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165141834
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:14 schreef Mishu het volgende:

[..]

Het liefst zie ik dat de PVV 40 zetels krijgt en dan in de oppositie gaat rellen.

Hoe zie je dat "rellen" ? Mensen uitschelden? Bevolkingsgroepen beledigen of minachten.
En waarom wil je dat ?
  dinsdag 6 september 2016 @ 23:18:45 #26
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_165141842
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik dacht dat je bepaald beleid voor ogen had, maar het blijft dus een beetje bij loze kreten.
Qua beleid zou ik willen zien:

- Vluchtelingen gematigd welkom, maar wel achteraan de rij aansluiten wat betreft woning, werk en opleiding. Voor wat hoort wat. Laat ze zich eerst maar bewijzen.

- verzorgingsstaat herstellen

- hypotheekrenteaftrek weg, weg met alle koperssubsidies

- flexibele arbeidscontracten afschaffen, maakt de economie kapot

- gewoon weer normaal doen en iedereen goed fatsoen
pi_165141851
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik dacht dat je bepaald beleid voor ogen had, maar het blijft dus een beetje bij loze kreten.
Duh...
  dinsdag 6 september 2016 @ 23:20:30 #28
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_165141887
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Hoe zie je dat "rellen" ? Mensen uitschelden? Bevolkingsgroepen beledigen of minachten.
En waarom wil je dat ?
Nou meer beleid kritisch onder de loep nemen.

Maar ik vind de Tweede Kamer momenteel ook een lachertje dus ik hoop gewoon dat ze partijen als DENK enzo krijgen die eigenlijk behoorlijk het amusementsgehalte opkrikken.
pi_165141911
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:18 schreef Mishu het volgende:

[..]

Qua beleid zou ik willen zien:

- Vluchtelingen gematigd welkom, maar wel achteraan de rij aansluiten wat betreft woning, werk en opleiding. Voor wat hoort wat. Laat ze zich eerst maar bewijzen.
Dus mensen systematisch discrimineren

quote:
- verzorgingsstaat herstellen
is die weggeweest dan ?

quote:
hypotheekrenteaftrek weg, weg met alle koperssubsidies{/quote]
dat is niet zo gek

[quote] flexibele arbeidscontracten afschaffen, maakt de economie kapot
dat is niet zo gek
quote:
- gewoon weer normaal doen en iedereen goed fatsoen
doe maar gewoon, dat is al gek genoeg.
dat is niet zo gek
pi_165141937
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:18 schreef Mishu het volgende:

[..]

Qua beleid zou ik willen zien:

- Vluchtelingen gematigd welkom, maar wel achteraan de rij aansluiten wat betreft woning, werk en opleiding. Voor wat hoort wat. Laat ze zich eerst maar bewijzen.

- verzorgingsstaat herstellen

- hypotheekrenteaftrek weg, weg met alle koperssubsidies

- flexibele arbeidscontracten afschaffen, maakt de economie kapot

- gewoon weer normaal doen en iedereen goed fatsoen
En je denkt dat 'de rest' dergelijke plannen opeens wil gaan doorvoeren als de PVV gaat rellen in de oppositie?
Nog afgezien van het feit dat het vrij bijzonder is om te stellen dat het idee dat 'iedereen weer een beetje normaal moet gaan doen' een overheidstaak zou zijn. Wat had je precies in gedachten, een abnormaliteitstaks?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165142005
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nog afgezien van het feit dat het vrij bijzonder is om te stellen dat het idee dat 'iedereen weer een beetje normaal moet gaan doen' een overheidstaak zou zijn.
Is hun taak ook niet maar het beste voorbeeld geven ze ook niet, of zie ik het niet?
  dinsdag 6 september 2016 @ 23:26:14 #32
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_165142013
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:21 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Dus mensen systematisch discrimineren

[..]

is die weggeweest dan ?

[..]

dat is niet zo gek

[..]

doe maar gewoon, dat is al gek genoeg.
dat is niet zo gek
Nee juist niet discrimineren. Ze moeten zich dan gewoon net als wij Nederlanders inschrijven bij een woningcorporatie en net als ons 9 jaar wachten op een woning. Dat is juist gelijke monniken gelijke kappen.

Je hoeft ze niet tegen te werken maar voor niks gaat de zon op.
pi_165142045
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:26 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nee juist niet discrimineren. Ze moeten zich dan gewoon net als wij Nederlanders inschrijven bij een woningcorporatie en net als ons 9 jaar wachten op een woning. Dat is juist gelijke monniken gelijke kappen.

Je hoeft ze niet tegen te werken maar voor niks gaat de zon op.
Als je zegt dat ze 'gewoon achteraan moeten sluiten' wat betreft werk zeg je dat wel natuurlijk. De enige mogelijkheid daarvoor is het invoeren van wetgeving die bedrijven verplicht om de voorkeur te geven aan anderen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 6 september 2016 @ 23:30:06 #34
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_165142105
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:27 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als je zegt dat ze 'gewoon achteraan moeten sluiten' wat betreft werk zeg je dat wel natuurlijk. De enige mogelijkheid daarvoor is het invoeren van wetgeving die bedrijven verplicht om de voorkeur te geven aan anderen.
Je moet gewoon helemaal niks doen en ze zelf alles laten regelen.

Niets voor ze oplossen, maar ze ook niet tegenwerken of discrimineren. Lekker laten gaan.
pi_165142226
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:30 schreef Mishu het volgende:

[..]

Je moet gewoon helemaal niks doen en ze zelf alles laten regelen.

Niets voor ze oplossen, maar ze ook niet tegenwerken of discrimineren. Lekker laten gaan.
Warrig verhaal, het strookt niet echt met wat je net beweerde. Daarbij kun je wel mensen doodleuk de straat op schoppen nadat ze een verblijfsvergunning hebben gekregen, maar ik geloof niet dat de samenleving daar nou zo bij gebaat is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165142365
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Warrig verhaal, het strookt niet echt met wat je net beweerde. Daarbij kun je wel mensen doodleuk de straat op schoppen nadat ze een verblijfsvergunning hebben gekregen, maar ik geloof niet dat de samenleving daar nou zo bij gebaat is.
Waar wonen ze dan als ze die vergunning krijgen?
Als ze al ergens wonen schopt men ze toch niet op straat of wel, een Nederlander zal dan ook verplicht bij zijn ouders wonen of waar ze dan ook wonen.
Ze zijn toch niet meer of minder als een Nederlander of wel?
pi_165142459
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:26 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nee juist niet discrimineren. Ze moeten zich dan gewoon net als wij Nederlanders inschrijven bij een woningcorporatie en net als ons 9 jaar wachten op een woning. Dat is juist gelijke monniken gelijke kappen.

Je hoeft ze niet tegen te werken maar voor niks gaat de zon op.
9 jaar? Je overdrijft nu toch wel lichtelijk
pi_165142512
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:44 schreef Chay_Marc het volgende:

[..]

9 jaar? Je overdrijft nu toch wel lichtelijk
In grote steden is dat soms wel de wachttijd voor sociale huurwoningen. Daar heb ik overigens niet eens recht op, maar daar klaag ik ook niet over.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_165142568
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

In grote steden is dat soms wel de wachttijd voor sociale huurwoningen. Daar heb ik overigens niet eens recht op, maar daar klaag ik ook niet over.
Voor de prijs van een sociale huurwoning kun je ook een flatje kopen. Alleen jammer dat er dan een inkomenstoets wordt gedaan. Eigenlijk best wel gek.
  dinsdag 6 september 2016 @ 23:53:55 #40
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_165142678
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:44 schreef Chay_Marc het volgende:

[..]

9 jaar? Je overdrijft nu toch wel lichtelijk
In Amsterdam is het 15 jaar.

In Hoorn kwam ik met 9 jaar inschrijftijd nog niet aan de beurt.

Alles gaat nu naar statushouders momenteel. Ondertussen eet iedereen op zijn 30e nog lekker bij de ouders :')
  dinsdag 6 september 2016 @ 23:55:36 #41
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_165142713
Sowieso willen die statushouders echt niet in Lutjekut gaan wonen.

Vriendin van me heeft een zeurende Syriër die graag bij haar op de kamer in Amsterdam wil wonen omdat hij toevallig in Lutjebroek terecht kwam in het AZC. Dat was niet goed voor meneer :'). Die kiezen dan voor de optie: grotere uitkering en geen woning voor hen geregeld.
pi_165142810
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:26 schreef Mishu het volgende:

[..]

Nee juist niet discrimineren. Ze moeten zich dan gewoon net als wij Nederlanders inschrijven bij een woningcorporatie en net als ons 9 jaar wachten op een woning. Dat is juist gelijke monniken gelijke kappen.
Ik dacht dat er een puntensysteem is, die mensen zonder woning extra punten geef.
Ouders met kinderen krijgen extra punten
Dat moet voor iedereen gelden die permanent in Nederland kan blijven.
En dan kan het voorkomen dat een geaccepteerde asielzoeker zonder huis eerder een huis krijgt aangeboden dan iemand die al een huis heeft. Heel normaal.

Maar ik reageerde ook op deze zin:
Vluchtelingen gematigd welkom, maar wel achteraan de rij aansluiten wat betreft woning, werk en opleiding.
Hoezo achteraan bij werk en opleiding.? Men zit al achteraan.. men wordt al minder aangenomen bij werkgevers en men heeft al minder opleidingskansen door taal- en opleidingsachterstand
pi_165142890
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 23:53 schreef Mishu het volgende:

[..]

In Amsterdam is het 15 jaar.

In Hoorn kwam ik met 9 jaar inschrijftijd nog niet aan de beurt.

Alles gaat nu naar statushouders momenteel. Ondertussen eet iedereen op zijn 30e nog lekker bij de ouders :')
Wel lekker goedkoop :)
  woensdag 7 september 2016 @ 00:06:55 #44
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_165142927
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 00:00 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik dacht dat er een puntensysteem is, die mensen zonder woning extra punten geef.
Ouders met kinderen krijgen extra punten
Dat moet voor iedereen gelden die permanent in Nederland kan blijven.
En dan kan het voorkomen dat een geaccepteerde asielzoeker zonder huis eerder een huis krijgt aangeboden dan iemand die al een huis heeft. Heel normaal.

Maar ik reageerde ook op deze zin:
Vluchtelingen gematigd welkom, maar wel achteraan de rij aansluiten wat betreft woning, werk en opleiding.
Hoezo achteraan bij werk en opleiding.? Men zit al achteraan.. men wordt al minder aangenomen bij werkgevers en men heeft al minder opleidingskansen door taal- en opleidingsachterstand
Puntensysteem is al heel lang afgeschaft. Ik heb het nooit meegemaakt in ieder geval.
  woensdag 7 september 2016 @ 00:07:43 #45
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_165142941
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 00:04 schreef Chay_Marc het volgende:

[..]

Wel lekker goedkoop :)
Ja, gezellig. Gelukkig nu een woning maar soms denk ik wel: eigenlijk zou ik politiek asiel moeten aanvragen in Engeland ofzo :P
pi_165142962
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 00:06 schreef Mishu het volgende:

[..]

Puntensysteem is al heel lang afgeschaft. Ik heb het nooit meegemaakt in ieder geval.
haha.. echt ?
Hoe werkt dat dan met die woonlijsten.
Het is toch logisch dat iemand zonder eigen huis voorrang moet hebben ?
Iemand met kinderen zonder eigen huis moet nog meer voorrang hebben/
Hoe stellen ze dat dan vast ?
  woensdag 7 september 2016 @ 00:14:24 #47
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_165143019
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 00:09 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

haha.. echt ?
Hoe werkt dat dan met die woonlijsten.
Het is toch logisch dat iemand zonder eigen huis voorrang moet hebben ?
Iemand met kinderen zonder eigen huis moet nog meer voorrang hebben/
Hoe stellen ze dat dan vast ?
Telt nu allemaal niet meer. Vriendin van mij met kind woont gewoon op 10 m2.

De enigen die nog urgentie krijgen zijn langdurig daklozen en statushouders dus.
pi_165143039
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 00:14 schreef Mishu het volgende:

[..]

Telt nu allemaal niet meer. Vriendin van mij met kind woont gewoon op 10 m2.

De enigen die nog urgentie krijgen zijn langdurig daklozen en statushouders dus.
Ik weet niet hoe men die voorrrangslijsten dan opstelt tegenwoordig, maar een moeder met kind in een kamertje van 3.5 bij 3 meter moet een zekere voorrang krijgen in een rechtvaardig systeem.
Ik vind het wel urgent.
  woensdag 7 september 2016 @ 00:28:30 #49
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_165143170
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 00:17 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe men die voorrrangslijsten dan opstelt tegenwoordig, maar een moeder met kind in een kamertje van 3.5 bij 3 meter moet een zekere voorrang krijgen in een rechtvaardig systeem.
Ik vind het wel urgent.
Jij wel maar anderen niet.

Ik had haar aangemeld bij de SP Hulpdienst in Amsterdam waar de SP wethouder wonen in zijn portefeuille heeft maar die konden ook niks voor haar doen :')
  woensdag 7 september 2016 @ 18:32:46 #50
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_165156017
Ik heb vaak op de SP gestemd in het verleden, maar de SP blijkt in mijn ogen niet zo'n geweldige partij op het gebied van milieu te zijn. Tevens vond ik het teleurstellend dat deze partij niet in de coalitie met het CDA en de PvdA stapte toen daar mogelijkheden voor waren. Dus voor mij heeft de SP nogal afgedaan. Nu twijfel ik tussen de PvdD en GroenLinks voor de komende Kamerverkiezingen.
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')