abonnement Unibet Coolblue
pi_165145932
Succes en sterkte daarmee MF :)
pi_165145936
Succes MF!
  woensdag 7 september 2016 @ 09:50:32 #228
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_165145994
Thanks iedereen!

Lijstje voor vandaag:

O: 2 meergranen broodjes met kipgehakt en een likje mosterd
T: Pinda crunch reep
T: Banaan
L: Kwark aardbei-framboos
T: Kiwi
D: HF Fusilli met warmgerookte makreel, champignons en rucola

De doorgestreepte fruit dingetjes waren gepland, maar liggen nog thuis op t aanrecht.. Dus die eet ik dan vanavond maar.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_165146018
Lijstje:
O: kwark met muesli
B: rondje met de hond
L: salade met tortellini en geitenkaas
B: 10km fietsen
D: bloemkool-pastaschotel
  woensdag 7 september 2016 @ 09:59:14 #230
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165146104
Succes MF!

Lijstje voor vandaag is grotendeels onbekend. Slaap al nachten slecht en m'n plan-vaardigheden lijden daar ontzettend onder. O was iig acceptabel, de rest zien we wel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_165146170
Tink :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165146199
Succes MF!

En Tink, wat Shandaly zegt :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165146219
Werd vanmorgen trouwens weer blij van de weegschaal *O* fijn om daar de flow ook terug te zien

S: 15 min wandelen
O: groene smoothie
S: Jillian workout
L: zoete aardappel uit de oven met geitenkaas
D: tomatensoep
S: danstraining
T: bites

denk alleen niet dat ik aan de 10k stappen kom vandaag -O- maar wel genoeg andere beweging
pi_165146237
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 22:39 schreef Shandaly het volgende:
20k vandaag zelfs... Zwaar Parkinson :6
Ow dan valt mijn parkinson nog mee met 13k gisteren. Zit nu op 4k :')

Mn vakantie is voorbij, dus weer terug in het normale ritme nu. Franse kaasjes, zon, veel wandelen in prachtige natuur en wijn drinken hebben mij goed gedaan O+
O: kwark
T: banaan
L: 3 volkoren boterhammen, 2 met kaas, 1 met ham
T: 2 kiwi's, bites
D: falafel met wraps en een tomatensalade
S: het standaard woonwerkverkeer. 40 minuten fietsen en 40 minuten wandelen dus.

Voor de vakantie ook na lang nadenken besloten te stoppen met mijn vegetarische eetpatroon. Ik merkte de afgelopen maanden meer en meer beperkingen met eten door mn voedselallergie icm vega-eten. Dusver zal zo af en toe nu wat vlees of vis in mn lijstje te vinden zijn, alhoewel ik mn weg er nog er in moet vinden na ruim 10 jaar vegetarisch gegeten te hebben.

En een :* voor MF en Tink. Ik hoop dat jullie wensen straks werkelijkheid mogen worden O+
pi_165146341
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:09 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Ow dan valt mijn parkinson nog mee met 13k gisteren. Zit nu op 4k :')

Mn vakantie is voorbij, dus weer terug in het normale ritme nu. Franse kaasjes, zon, veel wandelen in prachtige natuur en wijn drinken hebben mij goed gedaan O+
O: kwark
T: banaan
L: 3 volkoren boterhammen, 2 met kaas, 1 met ham
T: 2 kiwi's, bites
D: falafel met wraps en een tomatensalade
S: het standaard woonwerkverkeer. 40 minuten fietsen en 40 minuten wandelen dus.

Voor de vakantie ook na lang nadenken besloten te stoppen met mijn vegetarische eetpatroon. Ik merkte de afgelopen maanden meer en meer beperkingen met eten door mn voedselallergie icm vega-eten. Dusver zal zo af en toe nu wat vlees of vis in mn lijstje te vinden zijn, alhoewel ik mn weg er nog er in moet vinden na ruim 10 jaar vegetarisch gegeten te hebben.

En een :* voor MF en Tink. Ik hoop dat jullie wensen straks werkelijkheid mogen worden O+
Dat hoor je niet vaak, wat voor allergie heb je?
pi_165146465
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:15 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Dat hoor je niet vaak, wat voor allergie heb je?
Sesam. :)
pi_165146610
Ah, dan kom je zeker in de knoop met veel vleesvervangers?

Moedige keuze, success met de overstap :)
pi_165146678
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:30 schreef Negentiendertig het volgende:
Ah, dan kom je zeker in de knoop met veel vleesvervangers?

Moedige keuze, success met de overstap :)
Ja, dat onder andere. Vakantie was ook wel een fijn moment om mn lichaam weer een beetje te laten wennen aan vlees/vis.
pi_165146709
Sterkte MF.

Net mijn appartement gepoetst, zweet tot op de boxer haha. Morgen lekker sporten. Vanmiddag ff rusten in een schoon huisje, zo'n hond maakt toch nog best wat vies haha.
  woensdag 7 september 2016 @ 10:47:47 #240
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165146940
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:06 schreef Sarabi het volgende:
Succes MF!

En Tink, wat Shandaly zegt :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Txs lieverds O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
On-topic: Ik ben nog steeds op gewicht :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_165146972
Super Tink, op gewicht zijn is altijd fijn.

Ik ga langzaam maar zeker richting de 95 *O*

In december mezelf belonen met een nieuwe tattoo.
  woensdag 7 september 2016 @ 10:51:55 #242
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_165147032
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prrrrr
pi_165147089
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:51 schreef mrspoeZ het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch knap, ik leef van 50 euro per week, boodschappen, tanken, sigaretten, schoonmaak spullen enz. Ik merk dat ik geen ruimte heb voor een extraatje, daarvoor ga ik dan bij mijn oom klusjes doen bijvoorbeeld. Ik zou het best wat ruimer willen hebben, maargoed, ik heb een dak boven mijn hoofd en te eten.
  woensdag 7 september 2016 @ 10:55:20 #244
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_165147097
Veel succes MF!

En Tink :* Er zijn vast alsnog mogelijkheden!
Fear is the path to the Dark Side.
pi_165147132
Ik hoorde trouwens van iemand dat er lactosevrij Ben & Jerry ijs is, iemand die al eens gehad?

En nee, dat is niet heel verantwoord, dat weet ik haha.

Het is dat ik vanavond nog naar Heeze moet vanuit Valkenswaard, anders was ik op de fiets naar V'waard gegaan. Nu vrijdag maar op de fiets naar V'waard
  woensdag 7 september 2016 @ 11:00:07 #246
319308 Tink89
To live is to dance
pi_165147188
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:55 schreef Artoo het volgende:
Veel succes MF!

En Tink :* Er zijn vast alsnog mogelijkheden!
Jawel hoor :) het is gewoon een beetje zoeken en ik merk dat dat veel energie kost op het moment. Komt wel goed hoor, het is geen drama. Soms is het gewoon confronterend en dan ben ik er ontzettend mee bezig.

quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:51 schreef mrspoeZ het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knap hoor. Maar ik zie echt niet in hoe ik dat zou moeten doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:54 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Toch knap, ik leef van 50 euro per week, boodschappen, tanken, sigaretten, schoonmaak spullen enz. Ik merk dat ik geen ruimte heb voor een extraatje, daarvoor ga ik dan bij mijn oom klusjes doen bijvoorbeeld. Ik zou het best wat ruimer willen hebben, maargoed, ik heb een dak boven mijn hoofd en te eten.
Is 'stop met roken en je hebt ruimte voor extra's' te makkelijk gesteld? Het zou wel goede motivatie kunnen zijn. En ik geef meestal niet meer uit per week dan jij aan boodschappen + tanken voor twee personen. Soms wat meer tanken, als we op familiebezoek in Limburg gaan ofzo, maar boodschappen zijn altijd maximaal zo'n ¤ 35 voor twee personen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_165147194
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:54 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Toch knap, ik leef van 50 euro per week, boodschappen, tanken, sigaretten, schoonmaak spullen enz. Ik merk dat ik geen ruimte heb voor een extraatje, daarvoor ga ik dan bij mijn oom klusjes doen bijvoorbeeld. Ik zou het best wat ruimer willen hebben, maargoed, ik heb een dak boven mijn hoofd en te eten.
50 euro per week? Werk je verder niet? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_165147221
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 11:00 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

50 euro per week? Werk je verder niet? :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een wajong, geen idee hoeveel, mijn moeder is bewindvoerster. Ik krijg 50 euro per week voor dus boodschappen en alles. Soms is het krap, als je bijvoorbeeld scheermesjes ofzo nodig hebt. Of eens iets extra's wil, zoals ergens lunchen. Verder krijg ik elke 25e van de maand 20 euro. Zou het wel eens anders willen, maargoed, misschien wel goed zo.
pi_165147256
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 11:00 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Jawel hoor :) het is gewoon een beetje zoeken en ik merk dat dat veel energie kost op het moment. Komt wel goed hoor, het is geen drama. Soms is het gewoon confronterend en dan ben ik er ontzettend mee bezig.

[..]

Knap hoor. Maar ik zie echt niet in hoe ik dat zou moeten doen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Is 'stop met roken en je hebt ruimte voor extra's' te makkelijk gesteld? Het zou wel goede motivatie kunnen zijn. En ik geef meestal niet meer uit per week dan jij aan boodschappen + tanken voor twee personen. Soms wat meer tanken, als we op familiebezoek in Limburg gaan ofzo, maar boodschappen zijn altijd maximaal zo'n ¤ 35 voor twee personen.
Mwah, rook nu pakjes, maar krijg van mijn pa weer pot shag, dus alleen 2 euro aan filters kwijt, dat scheelt al heel veel, anders zou ik inderdaad minder roken. Het is gewoon soms lastig, nu ga ik dinsdag naar mijn 'vriendin' , dan ben ik alleen aan trein enzo al best wat kwijt.
pi_165147323
Ik vind 50 euro per week echt wel weinig als je er van rookt en ook nog moet tanken. Wij hebben het geluk dat de auto + tanken van de zaak is dus dan is het misschien ook allemaal wel net wat makkelijker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')