abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  vrijdag 27 januari 2017 @ 21:48:30 #251
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_168477843
registreer om deze reclame te verbergen
pfff zitten al 11 jaar bij 1&1 incl. 2 verhuizingen en nog nooit problemen gehad.... En service was goed... modem defect binnen 2 dagen een nieuwe.... bij de laatste verhuizing kwam zelfs een monteur om de lijn te meten omdat het abbo dat we hadden ws niet te halen was kwa snelheid op het nieuwe adres.

Neemt niet weg dat het mooi balen is voor je.... 2 vrije dagen verder, en nog geen oplossing....

geen buren waar je een lijntje heen kan gooien?
  zaterdag 28 januari 2017 @ 18:15:37 #252
63722 z80
von nichts kommt nichts
pi_168496576
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 21:48 schreef gateway het volgende:
pfff zitten al 11 jaar bij 1&1 incl. 2 verhuizingen en nog nooit problemen gehad.... En service was goed... modem defect binnen 2 dagen een nieuwe.... bij de laatste verhuizing kwam zelfs een monteur om de lijn te meten omdat het abbo dat we hadden ws niet te halen was kwa snelheid op het nieuwe adres.

Neemt niet weg dat het mooi balen is voor je.... 2 vrije dagen verder, en nog geen oplossing....

geen buren waar je een lijntje heen kan gooien?
Het probleem zijn de bezuinigingen. Voorheen werd er een Tkom monteur gestuurd. Nu een 1 Euro sub aannemer die totaal geen reden heeft om ook maar iets meer/beter te doen dan strikt noodzakelijk.
En bij de servicedesk zitten nu nono's die enkel een vragenlijstje afhandelen en afgerekend worden op het aantal call's Niet op afgehandelde storingen of klantvriendelijkheid.
Statistieken zijn als bikinis:
ze tonen het voornaamste,maar bedekken het essentiele.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
  zondag 29 januari 2017 @ 16:45:18 #253
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_168520297
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2017 18:15 schreef z80 het volgende:

[..]

Het probleem zijn de bezuinigingen. Voorheen werd er een Tkom monteur gestuurd. Nu een 1 Euro sub aannemer die totaal geen reden heeft om ook maar iets meer/beter te doen dan strikt noodzakelijk.
En bij de servicedesk zitten nu nono's die enkel een vragenlijstje afhandelen en afgerekend worden op het aantal call's Niet op afgehandelde storingen of klantvriendelijkheid.
ja en dat is het probleem... goedkoop goedkoper goedkoopste.... Maar of de klant fatsoenlijk geholpen wordt is bijzaak....

Is bij Unitymedia niet anders..... Verkoper aan de telefoon zegt a, monteur doet B en gebeuren doet er C: wat anders (of in dit geval werkt er minder dan ervoor....)
  zondag 29 januari 2017 @ 16:58:17 #254
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_168520656
registreer om deze reclame te verbergen
Zou een abo nemen bij een andere provider
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 29 januari 2017 @ 17:07:26 #255
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_168520876
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 16:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou een abo nemen bij een andere provider
dat gedoe met Unity Media was gelukkig niet bij ons maar bij familie en met 1&1 nog nooit problemen gehad gelukkig....
  zondag 29 januari 2017 @ 18:22:20 #256
63722 z80
von nichts kommt nichts
pi_168522924
quote:
1s.gif Op zondag 29 januari 2017 16:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou een abo nemen bij een andere provider
Tkom kan/wil slechts 16Mbit leveren tegen de hoofdprijs terwijl zij de veroorzaker van de ellende zijn.
Tkom is namelijk eigenaar van de koperlijn en is ook de enige die onderhoud/reparaties hier aan mag laten voeren.
Alle anderen zitten in het zelfde schuitje. Tkom heeft nog steeds een monopoliepositie met dank aan de politiek die weigert in te grijpen. Vandaar ook de belachelijke prijzen voor internet hier.
Statistieken zijn als bikinis:
ze tonen het voornaamste,maar bedekken het essentiele.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
  zondag 29 januari 2017 @ 18:46:35 #257
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_168523632
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 18:22 schreef z80 het volgende:

[..]

Tkom kan/wil slechts 16Mbit leveren tegen de hoofdprijs terwijl zij de veroorzaker van de ellende zijn.
Tkom is namelijk eigenaar van de koperlijn en is ook de enige die onderhoud/reparaties hier aan mag laten voeren.
Alle anderen zitten in het zelfde schuitje. Tkom heeft nog steeds een monopoliepositie met dank aan de politiek die weigert in te grijpen. Vandaar ook de belachelijke prijzen voor internet hier.
Is hier ook de max voor 199 per maand, maar ik zou er al gelukkig mee zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_168523768
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 18:22 schreef z80 het volgende:

[..]

Tkom kan/wil slechts 16Mbit leveren tegen de hoofdprijs terwijl zij de veroorzaker van de ellende zijn.
Tkom is namelijk eigenaar van de koperlijn en is ook de enige die onderhoud/reparaties hier aan mag laten voeren.
Alle anderen zitten in het zelfde schuitje. Tkom heeft nog steeds een monopoliepositie met dank aan de politiek die weigert in te grijpen. Vandaar ook de belachelijke prijzen voor internet hier.
Is dit dan niets voor je? https://www.telekom.de/hi(...)brid?samChecked=true

Wij hadden ook als probleem dat hier maar 2,3 Mbit ( :') ) geleverd werd en nu hebben we iets van 2 Mbit via koper en de snelheid van LTE erbij (in principe 100 Mbit) en dat voor een erg schappelijke prijs.

mocht je het willen, geef me dan even een seintje. Mocht je het willen zien, dan kom je maar langs :P
  zondag 29 januari 2017 @ 19:09:45 #259
63722 z80
von nichts kommt nichts
pi_168524515
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 18:50 schreef qltel het volgende:

[..]

Is dit dan niets voor je? https://www.telekom.de/hi(...)brid?samChecked=true

Wij hadden ook als probleem dat hier maar 2,3 Mbit ( :') ) geleverd werd en nu hebben we iets van 2 Mbit via koper en de snelheid van LTE erbij (in principe 100 Mbit) en dat voor een erg schappelijke prijs.

mocht je het willen, geef me dan even een seintje. Mocht je het willen zien, dan kom je maar langs :P
Hier ligt een stuk koper waar vdsl tot 150Mbit over mogelijk is. Bij 1&1 een abbo voor 50/10.
Wat tot voor de sloopactie ook een strakke 51 Mbit down en bijna 10Mbit up gaf.
Statistieken zijn als bikinis:
ze tonen het voornaamste,maar bedekken het essentiele.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
pi_168524619
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 19:09 schreef z80 het volgende:

[..]

Hier ligt een stuk koper waar vdsl tot 150Mbit over mogelijk is. Bij 1&1 een abbo voor 50/10.
Wat tot voor de sloopactie ook een strakke 51 Mbit down en bijna 10Mbit up gaf.
Okee, dan kun je het net zo goed zo laten. Als het maar werkt.. :(
  zondag 29 januari 2017 @ 19:16:10 #261
63722 z80
von nichts kommt nichts
pi_168524758
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 19:12 schreef qltel het volgende:

[..]

Okee, dan kun je het net zo goed zo laten. Als het maar werkt.. :(
Maandag komt als het goed is beun het haasje. IPV een echte tkom medewerker. Wat ik inmiddels begrepen heb uit de stukjes info die elke servicemedewerker lekt is dat het probleem zeker in de centrale zit. Nu nog een monteur die ook daadwerkelijk in de centrale iets mag doen.
Ik hoef maandag ook niet thuis te zijn als beun tussen 14:00 en 20:00 aan de gang gaat.
Statistieken zijn als bikinis:
ze tonen het voornaamste,maar bedekken het essentiele.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
pi_168524792
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 19:16 schreef z80 het volgende:

[..]

Maandag komt als het goed is beun het haasje. IPV een echte tkom medewerker. Wat ik inmiddels begrepen heb uit de stukjes info die elke servicemedewerker lekt is dat het probleem zeker in de centrale zit. Nu nog een monteur die ook daadwerkelijk in de centrale iets mag doen.
Ik hoef maandag ook niet thuis te zijn als beun tussen 14:00 en 20:00 aan de gang gaat.
maar er zou toch al 2 of 3x eerder een monteur komen? Komt deze dan wel?
  maandag 30 januari 2017 @ 20:59:30 #263
63722 z80
von nichts kommt nichts
pi_168552807
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 19:17 schreef qltel het volgende:

[..]

maar er zou toch al 2 of 3x eerder een monteur komen? Komt deze dan wel?
Vandaag zou monteur nummer 3 komen. En zoals verwacht is er niets gebeurd en heeft deze minder sociale ook niet de moeite genomen om een terug melding te geven.
Ik moet dus WEER 36 uur wachten. Dan kan ik de servicedesk typegeit weer bellen vanuit huis. Om weer een afspraak voor een monteur te maken.

Terug melden via een niet Duits gsm nummer is niet mogelijk. Email met een statusmelding versturen ook niet. Service? Niet bij 1&1.
Statistieken zijn als bikinis:
ze tonen het voornaamste,maar bedekken het essentiele.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
  maandag 30 januari 2017 @ 21:03:53 #264
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_168552973
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2017 18:50 schreef qltel het volgende:

[..]

Is dit dan niets voor je? https://www.telekom.de/hi(...)brid?samChecked=true

Wij hadden ook als probleem dat hier maar 2,3 Mbit ( :') ) geleverd werd en nu hebben we iets van 2 Mbit via koper en de snelheid van LTE erbij (in principe 100 Mbit) en dat voor een erg schappelijke prijs.

mocht je het willen, geef me dan even een seintje. Mocht je het willen zien, dan kom je maar langs :P
Wij komen hiermee tot max 16 Mbit :-/
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_168554505
quote:
1s.gif Op maandag 30 januari 2017 21:03 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Wij komen hiermee tot max 16 Mbit :-/
Bij ons wisselt het heel sterk. Van 15 mbit to 60 Mbit op de momenten dat we het gemeten hebben. Ik wil hier nog een buitenantenne aan gaan hangen, maar daar moet het eerst wat beter weer voor zijn. Momenteel staat het modem in de vensterbank omdat daar ook de dsl zit.
  maandag 30 januari 2017 @ 21:57:53 #266
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_168569942
Hoe kan het eigenlijk dat hij een server in Nederland kiest?
6013373221.png

Mijn uploadsnelheid is trouwens belachelijk laag.
Dit is na de "update" van ons netwerk twee weken terug, incl. nieuwe Fritzbox.
Glasvezel zal er wel nooit komen, na driekwart jaar flyeren en info-avonden zitten we op 33%.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 18:36:41 #268
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_168571797
Afgelopen dagen meermalen chatcontact gehad met Telekom en o2.
Telekom zelfs met beeld zoals Skype.
Erg snel, vriendelijk, behulpzaam

O2: Chat werd niet beantwoord en na half uur eruit gegooid. Of tot 3x toe werd chat doorgezet naar andere afdeling, en dat leidde tot niets.
Uiteindelijk gebeld met o2; 1 minuut wachttijd zei het bandje. Na 10 minuten nam men op en hing direct op. Dus weer opnieuw gebeld; Na weer meer dan 10 minuten een vrouw aan de lijn. Die leerde mij in één klap om mij boos te kunnen maken in het Duits.
Wat een a-sociaal bedrijf is dat zeg.

(O2 is provider van de verkoper van mijn huis en zolang dat abo niet goed wordt afgemeld, kan Telekom mijn aanvraag niet in behandeling nemen)
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_168575559
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 18:36 schreef marcel.de het volgende:
(O2 is provider van de verkoper van mijn huis en zolang dat abo niet goed wordt afgemeld, kan Telekom mijn aanvraag niet in behandeling nemen)
O, dat is lekker zeg. Moeten de oude bewoners dat doen?
  dinsdag 31 januari 2017 @ 20:54:10 #270
63722 z80
von nichts kommt nichts
pi_168576014
Ik heb weer internet. *O* Blijkbaar moet je op facebook klagen voordat er iemand berijd is iets te doen. Om kwart over twaalf vanmiddag is de verbinding weer herstelt.
Ook even een speedtest gedaan 47.8 down en 8.9 up. Wel een Tkom ip adres.
Statistieken zijn als bikinis:
ze tonen het voornaamste,maar bedekken het essentiele.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 21:10:20 #271
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_168576602
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 20:42 schreef Gwywen het volgende:

[..]

O, dat is lekker zeg. Moeten de oude bewoners dat doen?
Normaliter wel ja. Men zegt dat vrijdag een brief is gezonden wat nogal laat is, aangezien zij toen al weg waren EN de overdracht binnen een week zou zijn.
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
  dinsdag 31 januari 2017 @ 22:19:20 #272
42322 MCH
Ou est le swimming pool?
pi_168578926
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 20:54 schreef z80 het volgende:
Ik heb weer internet. *O* Blijkbaar moet je op facebook klagen voordat er iemand berijd is iets te doen. Om kwart over twaalf vanmiddag is de verbinding weer herstelt.
Ook even een speedtest gedaan 47.8 down en 8.9 up. Wel een Tkom ip adres.
berijd :')
Choose designer lingerie in the vain hope of kicking some life back into a dead relationship
pi_168580345
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 22:19 schreef MCH het volgende: [..]

berijd :')
Meestal gaat die schrijffout andersom.
pi_168583143
Het taalnazitopic zit in het Nachbarland (en ja, ik ben er ook een).
Most people don’t listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
Unsere Heimat
  Milf woensdag 1 februari 2017 @ 18:40:38 #275
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_168596715
Hebben jullie aangegeven te willen stemmen voor de tweede kamer verkiezingen? Kan vandaag nog! ;).
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')