Het probleem zijn de bezuinigingen. Voorheen werd er een Tkom monteur gestuurd. Nu een 1 Euro sub aannemer die totaal geen reden heeft om ook maar iets meer/beter te doen dan strikt noodzakelijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2017 21:48 schreef gateway het volgende:
pfff zitten al 11 jaar bij 1&1 incl. 2 verhuizingen en nog nooit problemen gehad.... En service was goed... modem defect binnen 2 dagen een nieuwe.... bij de laatste verhuizing kwam zelfs een monteur om de lijn te meten omdat het abbo dat we hadden ws niet te halen was kwa snelheid op het nieuwe adres.
Neemt niet weg dat het mooi balen is voor je.... 2 vrije dagen verder, en nog geen oplossing....
geen buren waar je een lijntje heen kan gooien?
ja en dat is het probleem... goedkoop goedkoper goedkoopste.... Maar of de klant fatsoenlijk geholpen wordt is bijzaak....quote:Op zaterdag 28 januari 2017 18:15 schreef z80 het volgende:
[..]
Het probleem zijn de bezuinigingen. Voorheen werd er een Tkom monteur gestuurd. Nu een 1 Euro sub aannemer die totaal geen reden heeft om ook maar iets meer/beter te doen dan strikt noodzakelijk.
En bij de servicedesk zitten nu nono's die enkel een vragenlijstje afhandelen en afgerekend worden op het aantal call's Niet op afgehandelde storingen of klantvriendelijkheid.
dat gedoe met Unity Media was gelukkig niet bij ons maar bij familie en met 1&1 nog nooit problemen gehad gelukkig....quote:Op zondag 29 januari 2017 16:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou een abo nemen bij een andere provider
Tkom kan/wil slechts 16Mbit leveren tegen de hoofdprijs terwijl zij de veroorzaker van de ellende zijn.quote:Op zondag 29 januari 2017 16:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou een abo nemen bij een andere provider
Is hier ook de max voor 199 per maand, maar ik zou er al gelukkig mee zijn.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Tkom kan/wil slechts 16Mbit leveren tegen de hoofdprijs terwijl zij de veroorzaker van de ellende zijn.
Tkom is namelijk eigenaar van de koperlijn en is ook de enige die onderhoud/reparaties hier aan mag laten voeren.
Alle anderen zitten in het zelfde schuitje. Tkom heeft nog steeds een monopoliepositie met dank aan de politiek die weigert in te grijpen. Vandaar ook de belachelijke prijzen voor internet hier.
Is dit dan niets voor je? https://www.telekom.de/hi(...)brid?samChecked=truequote:Op zondag 29 januari 2017 18:22 schreef z80 het volgende:
[..]
Tkom kan/wil slechts 16Mbit leveren tegen de hoofdprijs terwijl zij de veroorzaker van de ellende zijn.
Tkom is namelijk eigenaar van de koperlijn en is ook de enige die onderhoud/reparaties hier aan mag laten voeren.
Alle anderen zitten in het zelfde schuitje. Tkom heeft nog steeds een monopoliepositie met dank aan de politiek die weigert in te grijpen. Vandaar ook de belachelijke prijzen voor internet hier.
Hier ligt een stuk koper waar vdsl tot 150Mbit over mogelijk is. Bij 1&1 een abbo voor 50/10.quote:Op zondag 29 januari 2017 18:50 schreef qltel het volgende:
[..]
Is dit dan niets voor je? https://www.telekom.de/hi(...)brid?samChecked=true
Wij hadden ook als probleem dat hier maar 2,3 Mbit ( ) geleverd werd en nu hebben we iets van 2 Mbit via koper en de snelheid van LTE erbij (in principe 100 Mbit) en dat voor een erg schappelijke prijs.
mocht je het willen, geef me dan even een seintje. Mocht je het willen zien, dan kom je maar langs
Okee, dan kun je het net zo goed zo laten. Als het maar werkt..quote:Op zondag 29 januari 2017 19:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Hier ligt een stuk koper waar vdsl tot 150Mbit over mogelijk is. Bij 1&1 een abbo voor 50/10.
Wat tot voor de sloopactie ook een strakke 51 Mbit down en bijna 10Mbit up gaf.
Maandag komt als het goed is beun het haasje. IPV een echte tkom medewerker. Wat ik inmiddels begrepen heb uit de stukjes info die elke servicemedewerker lekt is dat het probleem zeker in de centrale zit. Nu nog een monteur die ook daadwerkelijk in de centrale iets mag doen.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:12 schreef qltel het volgende:
[..]
Okee, dan kun je het net zo goed zo laten. Als het maar werkt..
maar er zou toch al 2 of 3x eerder een monteur komen? Komt deze dan wel?quote:Op zondag 29 januari 2017 19:16 schreef z80 het volgende:
[..]
Maandag komt als het goed is beun het haasje. IPV een echte tkom medewerker. Wat ik inmiddels begrepen heb uit de stukjes info die elke servicemedewerker lekt is dat het probleem zeker in de centrale zit. Nu nog een monteur die ook daadwerkelijk in de centrale iets mag doen.
Ik hoef maandag ook niet thuis te zijn als beun tussen 14:00 en 20:00 aan de gang gaat.
Vandaag zou monteur nummer 3 komen. En zoals verwacht is er niets gebeurd en heeft deze minder sociale ook niet de moeite genomen om een terug melding te geven.quote:Op zondag 29 januari 2017 19:17 schreef qltel het volgende:
[..]
maar er zou toch al 2 of 3x eerder een monteur komen? Komt deze dan wel?
Wij komen hiermee tot max 16 Mbit :-/quote:Op zondag 29 januari 2017 18:50 schreef qltel het volgende:
[..]
Is dit dan niets voor je? https://www.telekom.de/hi(...)brid?samChecked=true
Wij hadden ook als probleem dat hier maar 2,3 Mbit ( ) geleverd werd en nu hebben we iets van 2 Mbit via koper en de snelheid van LTE erbij (in principe 100 Mbit) en dat voor een erg schappelijke prijs.
mocht je het willen, geef me dan even een seintje. Mocht je het willen zien, dan kom je maar langs
Bij ons wisselt het heel sterk. Van 15 mbit to 60 Mbit op de momenten dat we het gemeten hebben. Ik wil hier nog een buitenantenne aan gaan hangen, maar daar moet het eerst wat beter weer voor zijn. Momenteel staat het modem in de vensterbank omdat daar ook de dsl zit.quote:Op maandag 30 januari 2017 21:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wij komen hiermee tot max 16 Mbit :-/
O, dat is lekker zeg. Moeten de oude bewoners dat doen?quote:Op dinsdag 31 januari 2017 18:36 schreef marcel.de het volgende:
(O2 is provider van de verkoper van mijn huis en zolang dat abo niet goed wordt afgemeld, kan Telekom mijn aanvraag niet in behandeling nemen)
Normaliter wel ja. Men zegt dat vrijdag een brief is gezonden wat nogal laat is, aangezien zij toen al weg waren EN de overdracht binnen een week zou zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:42 schreef Gwywen het volgende:
[..]
O, dat is lekker zeg. Moeten de oude bewoners dat doen?
berijdquote:Op dinsdag 31 januari 2017 20:54 schreef z80 het volgende:
Ik heb weer internet. Blijkbaar moet je op facebook klagen voordat er iemand berijd is iets te doen. Om kwart over twaalf vanmiddag is de verbinding weer herstelt.
Ook even een speedtest gedaan 47.8 down en 8.9 up. Wel een Tkom ip adres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |