abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173486213
registreer om deze reclame te verbergen
Oh nee, mijn stiekeme favoriet :'(
Zou fijn zijn als hij bij jou kan blijven inderdaad, of in een ander superdeluxe met veel aandacht fijn huis.

Sterkte Meerkoe :*
The shade of it all!
#MieJou
pi_173486343
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:30 schreef -Miauw- het volgende:
Oh nee, mijn stiekeme favoriet :'(
Zou fijn zijn als hij bij jou kan blijven inderdaad, of in een ander superdeluxe met veel aandacht fijn huis.

Sterkte Meerkoe :*
De Meerkoe heeft vast geen idee waar je het over hebt. Voor hem is minipoes zijn (nu 345 gram) en een fladderhartje hebben heel normaal. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_173486387
quote:
17s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

De Meerkoe heeft vast geen idee waar je het over hebt. Voor hem is minipoes zijn (nu 345 gram) en een fladderhartje hebben heel normaal. O+
Gelukkig maar :+
Maar ze lezen dus niet mee? ;(
The shade of it all!
#MieJou
pi_173486479
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:41 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Gelukkig maar :+
Maar ze lezen dus niet mee? ;(
Ze gaan net naar de crèche :D
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 1 september 2017 @ 20:23:23 #230
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_173531682
Aaaw Meerkoe O+
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
pi_173541221
Het is een divers trio.
Koe: ruim 500 gram, valt graag familie en natvoer aan. En is kattenbakcontroleur.
Meerkoe: 362 gram, houdt van spelen, wordt graag gekroeld en van de hand wordt natvoer gegeten. Vanmorgen kon ik hem verleiden van het bordje te eten, maar dat beviel te goed.... werd meteen weer eruit gegooid. En daarna terug voor meer, dat wel.
Meestkoe: 467 gram, piept het hardst van allemaal maar klimt ook het hoogste.

En Kaatje natuurlijk. Hartverscheurend gemiew als ze er niet bij mag zijn en zielsgelukkig als ze de pootjes mag strekken. Wat al steeds beter zonder klauwen gaat. Moeder is zo speels dat ik voor het eerst eerder statieprortretjes van de kinders dan van moeder heb :D

Fotografisch bewijs

plTo0Ai.jpg
HnCIpBx.jpg
17bFd7r.jpg
tI0CmT5.jpg
aaSpN6E.jpg
NsCNI62.jpg

Hoe een Koe een slipper vangt...

OIyxMrl.jpg
Lo3WpZl.jpg
P4Gi446.jpg
CKzF5dY.jpg
b04A3N6.jpg

KlimMeestkoe

FhprnHX.jpg

OM2EEx7.jpg

Ko(e)ningin claimt haar domein
NOtOXLA.jpg

Meerkoe erbij...

jUDYtIz.jpg

En toen kwam Kaat en werd het link voor mij :D
vK2O76Q.jpg

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 02-09-2017 12:38:20 ]
pi_173541517
Statieportret van Kaat gemaakt hoor _O-
3aq4eFr.jpg
pi_173639897
Hoe is het nu met kaatje en de kittens?
pi_173643618
Ik kan zeggen dat het met de meerderheid van de katten in huis goed gaat... maar dan tel ik mijn eigen duo erbij.

Het is een echt zorgennestje.

Kaatje heeft een dagje bij de DA gelogeerd en heeft nu een mooi litteken. Ze begon eraan te likken dus kreeg een kap van me op. Wat resulteerde in een doodongelukkige, onhandige en onthande poes. Ze had zelfs geen aandacht meer voor haar kinderen. Dus na een paar uur kap eraf, met de strenge vermaning niet meer aan de wond te likken. Poes dolgelukkig, kinderen kregen wasbeurten en aandacht... en tot op heden geen open wond dus ze lijkt te hebben geluisterd. Behalve de kale buik met streepje merk je uiteraard niks van de operatie van gisteren van het poesje.

De Koe: groeit, bloeit, eet, slaapt, speelt.

De Meestkoe: begon dinsdag opeens mondjes melk te braken nadat ze aan de tet hing. At het allemaal ook weer zelf op maar omdat ze wel afviel en ik toch naar de DA ging mocht ze mee.
Drankje meegekregen om de maag tot rust te brengen. Gisteren is de hele dag ALLES eruit gekomen. Met flinke buikkrampen dus ze was een erg zielig poesje ;( Tussendoor lekker fit en speels. Vanmorgen dus nog meer afgevallen.... en ook een stuk minder fit, wat wel logisch is.
Net thuis, geen kotsjes te vinden en nog eens gewogen: bijgekomen (voorzichtige *O* ). En leek ook weer speelser. Mocht een paar hapjes babycat met broer en zus van me mee-eten maar helaas kwam er toen toch weer melk+babycat uit. Afwachten dus.

En dan de Meerkoe. AsielDA bevestigde de diagnose. Hartruis was tov 2 weken geleden flink toegenomen, hij leeft niet lang. ;( Dus daar gaan we geen gekke fratsen mee uithalen als hij ziek wordt, wat hij nog aan tijd heeft moet leuk zijn. Stuiterde net nog blij over me heen en door de gang en eet babycat met smaak op. Helaas komt het ook bij deze jongeman er meteen weer uit (kittendiner bij mij is nu één groot kokhals en kotsfeest :') ) In tegenstelling tot zus eet hij het meteen weer op én blijft fit. Maar vandaag wel afgevallen....

Pffff... dus. en ook O+ Want het blijven aanhankelijke, speelse lieve dotjes. Buiten de eetmomenten zijn ze echte blije kittens.
  donderdag 7 september 2017 @ 19:05:53 #235
386633 Adnap
I love Life !
pi_173643749
Och wat een zorgen ..
Blijft meerkoe bij je wonen ?
I live life, i love life
pi_173643839
Ik moet nog met het asiel overleggen maar ik hoop dat hij als opvanger bij mij mag blijven wonen.
  donderdag 7 september 2017 @ 22:20:22 #237
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_173648798
Ach bah, wat een kittenstress -O-
Hopelijk mag het ventje zijn tijd in Huize Cat uitzingen :*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_173648868
Ach gut :'(

Hoe merk je dat een kat kramp heeft?
I happen to think that mine is the level head and yours is the one things would roll off of.
We zijn bezig: K&W / Begonnen: Verhuizen van A tot Z #2
pi_173657458
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 22:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach gut :'(

Hoe merk je dat een kat kramp heeft?
Hoe merk het bij jezelf?

Kittens kokhalzen, je ziet ze verkrampen, schrille miewtjes waarvan je echt hoort dat het pijnkreetjes zijn, rusteloos rondlopen en uiteindelijk gooien ze het eruit.
pi_173717470
Update:

Koe: status quo. Doet haar eigen ding en met de zorgenkindjes zou je haar haast vergeten :D Op dit moment de favoriete stoeimaat van Kaatje. Binnenkort laat ik haar op de site zetten.

Meerkoe is wat stilletjes. Nog steeds af aan het vallen en zeker ook nog speels. Maar vaker zit hij liever bij mij rond te kijken of te knuffelen.

Meestkoetje gaat ook niet optimaal. Nog veel overgeven maar tussendoor dolgelukkige poes. Inmiddels is ze van ongeveer 3 meter hoogte van de trap gevallen :X en klom net voordat we weer te DA gingen als eerste de grote krabpaal op. Maar valt af en toont als een schraal poesje dus daar moest wat mee. Spuitjes erin, drankje en licht verteerbaar voer mee en hopen dat dit beter (be)valt. Maar de site gaat ze voorlopig nog niet op met haar 430 gram. En haar vers ontwikkelde navelbreuk.

Nu een inmiddels vertrouwd beeld: Koe en Kaat nog ergens aan het stoeien en de twee kwakkelaars bij mij op schoot omdat ze sneller moe zijn.

Al lag het gisteren alle vier erop. Zeer gezellig O+
  dinsdag 12 september 2017 @ 00:35:06 #241
247887 Takaiki
pi_173724458
Aaaw, zorgenpoezels ;(
Gelukkig zijn ze bij jou in goede handen O+
Sometimes you're the bug
  zondag 17 september 2017 @ 14:50:08 #242
247887 Takaiki
pi_173830338
Hoe is het in huize Cat?
Sometimes you're the bug
pi_173840404
Wat een pechkoetjes... ben ook benieuwd hoe het met ze gaat. :@
pi_173840468
We liggen er nu zo bij.Pbrraai.jpg

Koe weegt in haar eentje net zoveel als de andere twee samen en qua gewicht zijn we niks opgeschoten. Het leek eerst wat beter te gaan, Meestkoe viel minder snel af en kwam zelfs wat bij maar de laatste 2 dagen gaat en blijft er weinig voer in. Morgen terug naar de DA. Meerkoetje eet beter, maar die groeit niet. Waarschijnlijk door zijn hartje.

Dus dat er nog geen baas voor Kaatje is, is geen drama. Want ook Meestkoetje zie ik binnenkort nog niet verhuizen. Koe gaat morgen wel op de site. Want die is kerngezond en aan broer en zus heeft ze steeds minder als speelkameraadje. Te klein en te snel moe.
  zondag 17 september 2017 @ 21:51:03 #245
247887 Takaiki
pi_173842526
O+ + :* in 6-voud voor koetjes en eigen poezels
Sometimes you're the bug
pi_173849385
Meestkoetje bleek toch koorts te hebben dus krijgt nu antibiotica erbij. Duimen dat dat gaat helpen en ze lekker gaat eten en bijkomen.

Vrijdag ga ik met het hele spul terug. Koe krijgt haar entingen. Gaat vandaag op de site dus wellicht dan ook al baasjes.
Meestkoe mag laten zien dat ze best kan bijkomen. Want daar gaan we vanuit natuurlijk *duimduim*
Kaatje was vandaag ook mee, want ze had stiekem toch aan de wond gelikt en een hechting eruit geplukt. Maar dat geneest al goed, vrijdag extra controle.
En Meerkoe gaat ook mee. Hij gaat stilletjes achteruit, heeft zeker zijn blije momenten maar het is de vraag hoe leuk zijn leventje nog is als hij er zo'n 90% van zit en slaapt, zeker omdat eten ook matigjes gaat. Als de DA hem nog te goed vindt voor euthanasie dan gaat hij lekker mee terug, maar als deze hem te ziek vindt (en poesjes kunnen zich groot houden), dan snap ik dat ook en nemen we ter plekke afscheid, hoe verdrietig ik dat ook vind. ;(
pi_173849397
Nu al drie keer gehoord dat ze tot dusver maar 2 of 3 kittens hebben gehad met zo'n zware hartafwijking. Heb ik weer. :') ;(
pi_173849795
:'(
  maandag 18 september 2017 @ 12:17:16 #249
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_173849845
Gadver -O-
Kittens horen gewoon blij en gezond te zijn 😔
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Moderator maandag 18 september 2017 @ 12:27:46 #250
233495 crew  LPFAN
<3 Linkin Park
pi_173849956
;(
Who cares if one more light goes out?
Well I do..
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')