abonnement Unibet Coolblue
pi_165241084
quote:
4s.gif Op zondag 11 september 2016 09:13 schreef SherlockHolmes het volgende:
Bedankt voor alle reacties en hulp.

[..]

Damn geen idee.

______

Ik ben nu dus aan het zoeken (nog steeds), en hoewel TransIP me goed lijkt, vraag ik me af hoe dat zou werken voor Amerikanen, aangezien ik een site wil die in het engels en nederlands kan worden weergegeven, zodat ik ook voor Amerikaantjes goed te bereiken ben.

Wat denken jullie?

Op internet las ik dat Amerikanen zeer hoge latency hadden bij TransIP!
Mja cross-continent verkeer heeft altijd een hogere latency, maar voor een website is dat zoals Bart al zegt niet echt boeiend.
TransIP heeft haar datacenter in Amsterdam, dicht bij AMS-IX, dus wat verkeer naar Amerika betreft kun je niet veel beter zitten.
pi_165265809
quote:
4s.gif Op zondag 11 september 2016 09:13 schreef SherlockHolmes het volgende:
Bedankt voor alle reacties en hulp.

Damn geen idee.
Tien tegen één dat als je de website gaat maken met een standaard pakket (Wordpress bijvoorbeeld), dat het dynamische content is. Dit wordt namelijk allemaal bijgehouden in één of andere database.

Een dynamische website kost wat meer rekenkracht dan een statische en heb je dus een iets beter hostingpakket nodig.

Als het slechts een beetje inhoud is (paar megabyte aan data), dan maakt het eigenlijk niet zoveel uit waar je dat laat hosten. Wel kan ik je aanraden of goed te leren hoe je een goede website opzet of het uit handen geeft.

quote:
Ik ben nu dus aan het zoeken (nog steeds), en hoewel TransIP me goed lijkt, vraag ik me af hoe dat zou werken voor Amerikanen, aangezien ik een site wil die in het engels en nederlands kan worden weergegeven, zodat ik ook voor Amerikaantjes goed te bereiken ben.
Dat gaat prima. De meeste amerikanen hebben geen betere internetverbinding dan wij en zijn dus wel wat traagheid gewend.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  donderdag 21 juni 2018 @ 11:43:43 #28
472749 umateurman
wie niet waagt wie niet wint
pi_179940265
ik heb hosting bij Vimexx, en ben er heel blij mee. Het is super goedkoop en ze helpen je direct met alle vragen via chat of help-artikelen op de website. Top service en goede prijs.
pi_179940354
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:43 schreef umateurman het volgende:
ik heb hosting bij Vimexx, en ben er heel blij mee. Het is super goedkoop en ze helpen je direct met alle vragen via chat of help-artikelen op de website. Top service en goede prijs.
Dit is wel een hele grote schop omhoog voor iemand die nog nooit iets gepost heeft op dit forum...
pi_179940699
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2018 11:48 schreef Molleman het volgende:

[..]

Dit is wel een hele grote schop omhoog voor iemand die nog nooit iets gepost heeft op dit forum...
Riekt naar...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179940706
Ik zou zelf lekker voor TransIP gaan voor de mensen die dit nog tegenkomen. Prima hosting, documentatie en service.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179942149
Versio en webreus ver van wegblijven.
Gebruik nu al 20 jaar verschillende hosters, en heb met Antagonist de beste ervaring.
Misschien iets duurder dan vele andere, maar nooit geen gezeur of gezeik of downtime.

Kut, wat een hoerenkick.
pi_179949541
Hosting bij Vimexx, bevalt zeer goed, heel vriendelijke medewerkers de enkele keer dat je echt iets extra's moet weten. Downtime nog nooit meegemaakt en de voorwaarden zijn ronduit perfect te noemen. Zelf ook aan mijn vrienden aangeraden en zou het iedereen aanraden om eerlijk te zijn
  donderdag 21 juni 2018 @ 20:02:44 #34
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_179949937
Owje, volgens mij heeft Fok! een nieuwe sponsor gevonden :').
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_179950168
Ik heb ook hosting bij Vimexx gehad, het is echt bizar slecht. De medewerkers reageren laat en ongeinteresseerd als je site weer eens down is. Ik zou er niet aan beginnen!
Powered by Janetje®
pi_179950235
quote:
9s.gif Op donderdag 21 juni 2018 20:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik heb ook hosting bij Vimexx gehad, het is echt bizar slecht. De medewerkers reageren laat en ongeinteresseerd als je site weer eens down is. Ik zou er niet aan beginnen!
Beter TransIP dus?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179960534
Ik ben al vele jaren klant bij Antagonist. Top bedrijf en top service.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_180131036
Vimexx, dat is toch die toko die laatst een stroomstoring had, en vervolgens een hele fucking dag nodig had om de boel weer online te krijgen? :D https://mobile.twitter.com/vimexx/status/1006432989696360448


Zou idd naar dimmak of flippingcoin luisteren. Heb met beide bedrijven prima ervaring.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')