Dat is zo fijn mijn aan mijn i8tje, nauwelijks opties mogelijk.quote:Op woensdag 14 september 2016 21:24 schreef boegschroef het volgende:
20k zit je ook zo, neem high executive, m pakket en dan nog een navi pro.
Bij zowel mijn Z4 en e92 ging ik daar ook overheen...
Ik heb nog ergens de optielijst voor de Overfinch liggen, zou ik eens moeten inscannen, die was volgens mij nog maar de helft waard toen hij de showroom verliet en daalt nog iedere dag. Gelukkig niet nieuw gekocht, zou dat echt niet kunnen hebben.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:01 schreef k_man het volgende:
Het is wel echt een BMW-topic hé?
"Ik heb voor ¤ 12.000 aan opties op m'n auto!"
- "Oh ja? Nou ik heb voor ¤ 20.000 aan opties, ha!"
Lancia/Saab snobje gespotquote:Op donderdag 15 september 2016 14:01 schreef k_man het volgende:
Het is wel echt een BMW-topic hé?
"Ik heb voor ¤ 12.000 aan opties op m'n auto!"
- "Oh ja? Nou ik heb voor ¤ 20.000 aan opties, ha!"
You jelly? ik denk dat je één van de weinige bent die het zo leestquote:Op donderdag 15 september 2016 14:01 schreef k_man het volgende:
Het is wel echt een BMW-topic hé?
"Ik heb voor ¤ 12.000 aan opties op m'n auto!"
- "Oh ja? Nou ik heb voor ¤ 20.000 aan opties, ha!"
heb jij dat?quote:Op donderdag 15 september 2016 18:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Enige optie die je nodig hebt is een blok dat min. 250pk levert, andere opties zijn alleen maar overtollige ballast.
Wel geinig zo'n i8, snap alleen niet waarom ze nooit willen racen als ik ze uitdaag met m'n Tesla BMW rijders zijn niet meer wat ze waren...quote:Op donderdag 15 september 2016 13:01 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Dat is zo fijn mijn aan mijn i8tje, nauwelijks opties mogelijk.
Omdat je toch sneller bent en i8 rijders weten dat want van de lokale Zwitserse Tesla club waar ik lid van was is net als ondergetekende de helft al overgestapt naar zo'n Moffenmobiel.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:54 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wel geinig zo'n i8, snap alleen niet waarom ze nooit willen racen als ik ze uitdaag met m'n Tesla BMW rijders zijn niet meer wat ze waren...
Prachtige auto, niet helemaal mijn smaak maar wel een mooi origineel model, enige wat me opviel is dat de banden zo smal zijn, dat vond ik wel minder.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Omdat je toch sneller bent en i8 rijders weten dat want van de lokale Zwitserse Tesla club waar ik lid van was is net als ondergetekende de helft al overgestapt naar zo'n Moffenmobiel.
De i8 is meer beleving, aantrekking, kwaliteit van het interieur is van een hele andere orde. Acceleratie voelt intenser omdat je aars het asfalt kust ondanks dat hij dus langzamer is.
Maar het is gewoon een ander soort auto, full electric kom ik niet ver maar dat maakt niet uit.
De wielbreedte is inderdaad wel jammer maar in het echt zie je het niet zo, komt ook omdat de bodemspelling te meten is met flippo's, wat meteen het enige echte minpunt is, hij ligt echt enorm laag, zo laag dat de grachten in Amsterdam meteen een hele uitdaging worden.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prachtige auto, niet helemaal mijn smaak maar wel een mooi origineel model, enige wat me opviel is dat de banden zo smal zijn, dat vond ik wel minder.
leuke is dat je met een simpele tuning op een 2 liter benzine motor van de recentere BMW's al boven de 250pk zit. Hoef je niet eens diep in de buidel te tasten.quote:Op donderdag 15 september 2016 18:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Enige optie die je nodig hebt is een blok dat min. 250pk levert, andere opties zijn alleen maar overtollige ballast.
Ik geloof je direct maar minder praktisch. Maar hij ziet er wel erg tof uit ja. Zou er nog wel een keer in willen rijden.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Omdat je toch sneller bent en i8 rijders weten dat want van de lokale Zwitserse Tesla club waar ik lid van was is net als ondergetekende de helft al overgestapt naar zo'n Moffenmobiel.
De i8 is meer beleving, aantrekking, kwaliteit van het interieur is van een hele andere orde. Acceleratie voelt intenser omdat je aars het asfalt kust ondanks dat hij dus langzamer is.
Maar het is gewoon een ander soort auto, full electric kom ik niet ver maar dat maakt niet uit.
Nee, niet bepaald. Ik vond het tegen elkaar pochen met opties gewoon grappig. Als het je interesseert kun je in de OP zien waar ik zelf in rijd. En ja, da's meer dan 250 pk en full options.quote:Op donderdag 15 september 2016 17:50 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
You jelly? ik denk dat je één van de weinige bent die het zo leest
Patser.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:11 schreef k_man het volgende:
[..]
En ja, da's meer dan 250 pk en full options.
Ach ja praktisch is ook maar zo iets. Als ik praktisch wil zijn of in de sneeuw wil rijden pak ik de Overfinch (als die niet bij de garage staat ) De Tesla was eigenlijk veel te groot voor mij en bij lange ritten plannen welke supercharger ik moest pakken werd al snel vervelend. (Daarnaast had mijne nogal wat problemen, maandag morgen modelletje).quote:Op donderdag 15 september 2016 20:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik geloof je direct maar minder praktisch. Maar hij ziet er wel erg tof uit ja. Zou er nog wel een keer in willen rijden.
Wil je dit van mij kopen? Heb je er nog 21 pk extra gratis bij.quote:Op donderdag 15 september 2016 19:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee, volgende auto waarschijnlijk wel.
Ja als je meerdere auto's kan betalen dan is praktisch inderdaad niet relevant. De eerste auto's hadden inderdaad veel problemen en zelfs nu zijn er nog wel kleine dingetjes, maar goed ze bestaan nog niet zo lang als BMW (en die zijn ook niet probleemloos). Ben net 2 dagen naar Duitsland geweest langs Superchargers en ik vond het wel leukquote:Op donderdag 15 september 2016 20:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Patser.
[..]
Ach ja praktisch is ook maar zo iets. Als ik praktisch wil zijn of in de sneeuw wil rijden pak ik de Overfinch (als die niet bij de garage staat ) De Tesla was eigenlijk veel te groot voor mij en bij lange ritten plannen welke supercharger ik moest pakken werd al snel vervelend. (Daarnaast had mijne nogal wat problemen, maandag morgen modelletje).
Hij rijdt fijn, lichter dan het gewicht suggereert en heel accuraat alhoewel je het gevoel zoals je vroeger in een nimmer had wel in het begin mist. Versnellingsbak is fantastisch.
Stond laatst een Aldi-wachtrij bij de Teslapomp vlak voor de Duits-Deense grens.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:34 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja als je meerdere auto's kan betalen dan is praktisch inderdaad niet relevant. De eerste auto's hadden inderdaad veel problemen en zelfs nu zijn er nog wel kleine dingetjes, maar goed ze bestaan nog niet zo lang als BMW (en die zijn ook niet probleemloos). Ben net 2 dagen naar Duitsland geweest langs Superchargers en ik vond het wel leuk
En versnellingsbakken tja, dat is gewoon ouderwets
Nee moet wel een dicht dak op.quote:Op donderdag 15 september 2016 20:26 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Wil je dit van mij kopen? Heb je er nog 21 pk extra gratis bij.
Ja wel een paar:quote:Op donderdag 15 september 2016 20:58 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee moet wel een dicht dak op.
E92 325i of 330i, maar 330i staan er een stuk minder van te koop.
3l blok van 325i is naar 330i waardes te tunen maar hou het liever origineel.
Hoe bevalt die wagen je verder, nog minpunten?
Bij mij was er niemand, ben langs 5 stuks geweest. In NL wel een paar. Misschien net toeval, of een Tesla tourquote:Op donderdag 15 september 2016 20:42 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Stond laatst een Aldi-wachtrij bij de Teslapomp vlak voor de Duits-Deense grens.
Ik kon zo tanken bij de Shell. Maar wel ¤100 kwijt voor een volle tank ipv. een gratis volle accu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |