Mooi ding! Lijkt me zeer fijn zo een 335i xDrive!quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:59 schreef Atmoz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben aan het denken om de chromen sierlijsten (mat)zwart te maken. Zou dit makkelijk gaan met van die wrap/folie? Iemand toevallig ervaring daarmee? Verder wil ik dan ook de nieren zwart, maar dat spreekt volgens mij voor zich. Hier heb ik wel al iets (betaalbaars) kant+klaars voor gevonden.
Je komt hier niet om advies in te winnen, want je luistert toch nietquote:Op vrijdag 2 september 2016 20:59 schreef Atmoz het volgende:
Kom hier alleen om advies om te winnen, niet om afgezeikt te worden omdat ik geen tijd/zin heb om me verder erin te verdiepen. Get a life
Omdat ik er niet bij kon toen ik op de parkeerplaats stond.quote:Op vrijdag 2 september 2016 18:08 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Waarom rij je daar dan mee door?
Gave bak! Ik vind juist het chroom erg mooi!quote:Op vrijdag 2 september 2016 20:59 schreef Atmoz het volgende:
En om dan toch netjes ontopic te blijven hierbij nog eens mijn wagen. 4x4 of niet, ik vind 'm mooi
[ afbeelding ]
Ik ben aan het denken om de chromen sierlijsten (mat)zwart te maken. Zou dit makkelijk gaan met van die wrap/folie? Iemand toevallig ervaring daarmee? Verder wil ik dan ook de nieren zwart, maar dat spreekt volgens mij voor zich. Hier heb ik wel al iets (betaalbaars) kant+klaars voor gevonden.
Ik vind 'm kut. Lekker saai, geen stuurgevoel, gewichtsverdeling is kut, pijn na 100km zitten, touchscreens zijn onhandig, systeem zit te ver weg van je blikveld, schakelt bagger, kut aangrijppunt (hoewel dit bij de benzineversies iets beter is evenals het schakelen) en had ik al gezegd dat die saai is?quote:Op zaterdag 3 september 2016 13:24 schreef Tarado het volgende:
Ik moet wel zeggen dat een paar dagen rijden in de nieuwste golf verhelderend werkt, prima autootje met nadruk op het laatste, blijf voorlopig wel in m'n tank rijden.
Het zou wel handig zijn als je dan aangeeft wát er bij moet komen...quote:Op maandag 5 september 2016 08:11 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Gave bak! Ik vind juist het chroom erg mooi!
Kan iemand de op nog aanpassen? Ik sta er nog niet bij.
Normaal, is de actieve klep in de uitlaat.quote:Op dinsdag 6 september 2016 19:47 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand verstand van/ervaring met luchtvering?
Als ik mijn F11 523 in de schuur zet, hoor je een paar seconden na het uitschakelen van de motor een zuchtje/wuft windje bij de achterwielen vandaan komen. Normaal of lekke balgjes? Hebben die dingen ook een bepaalde levensduur?
Verder no biggie, zit nog in de garantie. Maar dan heb ik wat verstandigs te melden als ik bij de dealert aan de balie sta.
Thnx.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:25 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Normaal, is de actieve klep in de uitlaat.
Volgende keer eens in de minst vieze pijp van de uitlaat kijken.
Heb ik volgens mij 2 topics geleden al gedaanquote:Op dinsdag 6 september 2016 00:09 schreef k_man het volgende:
En nu kan ik het dus niet meer. De 48 uur zijn om.
Ja, dat ga ik natuurlijk niet allemaal onthouden hč?quote:Op dinsdag 6 september 2016 22:23 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij 2 topics geleden al gedaan
Doe eens een zoekopdracht bij Autoscout en tik daar jouw specificaties eens in. Kijken wat er uit komt. En dan zou ik er nog wat afhalen voor de vervanging van het motorblok, afhankelijk van het aantal km dat dat blok gedraaid heeft.quote:Op woensdag 7 september 2016 10:31 schreef Tyr80 het volgende:
Een E90 (320i) van 2005, motorblok vervangen, heeft iets van 90k gelopen. Verder altijd bij de dealer, NAP, etc.
Wat is dat nog waard?
Had ik gedaan, daar zie ik van alles tussen de 8-10k. De dealer geeft er 6250 voor, dat vond ik wel heel weinig.quote:Op donderdag 8 september 2016 12:02 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Doe eens een zoekopdracht bij Autoscout en tik daar jouw specificaties eens in. Kijken wat er uit komt. En dan zou ik er nog wat afhalen voor de vervanging van het motorblok, afhankelijk van het aantal km dat dat blok gedraaid heeft.
De dealer gaat uiteraard altijd lager zitten en wil meestal zo'n 1500-2000 euro 'winst' maken op de auto.quote:Op donderdag 8 september 2016 13:55 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Had ik gedaan, daar zie ik van alles tussen de 8-10k. De dealer geeft er 6250 voor, dat vond ik wel heel weinig.
Mijn bodemplaat nieuw uit Polen laten komen, kostte mij 30 euro.quote:Op woensdag 7 september 2016 09:12 schreef Andyy het volgende:
100 euro voor een bodemplaat incl montage, duur of niet?
Bedankt, klopt dus wel ongeveer. Die 6250 blijkt incl. BTW te zijn, dus er zal nog wel een en ander vanaf gaan. Wat een .....bod zeg...quote:Op donderdag 8 september 2016 14:25 schreef matigeuser het volgende:
[..]
De dealer gaat uiteraard altijd lager zitten en wil meestal zo'n 1500-2000 euro 'winst' maken op de auto.
Die gasten kennen de marktwaarden vaak perfect. Ga er dus maar vanuit dat hij rond de 8000-8500 euro 'waard' is.
Ik heb toevallig 2 maanden geleden een e90 325i gekocht uit 2005 met 110.000 km. En daar, bij een dealer, ¤ 10.500 voor betaald. (Vraagprijs 10.995)
Kun je een beetje vergelijken. Misschien heb je er wat aan.
Het is inderdaad een beetje een 'tussensegment' en omdat het ook geen 6 cilinder is ook wat minder 'gewild' en 'opvallend' tussen alle andere aanbiedingen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 10:23 schreef Hyperdude het volgende:
Ook alweer 11 jaar oud.
Altijd moeilijk om fatsoenlijk kwijt te raken.
Duur in gebruik voor jonge gassies met weinig ¤¤
Mensen met meer IQ en ¤¤ kopen iets nieuwers.
Ik durf je niet te vertellen wat er allemaal bij zat. Was ter waarde van 8200 euro. Was een fabrieksnieuwe motor met gereviseerde onderdelen. Nu hoorde ik dus gisteren dat de oude injectoren op de nieuwe motor zijn overgezet en misschien waarschijnlijk eventueel binnenkort aan vervanging toe zijn. Dat is mij 3 (net gekeken) weken geleden niet verteld.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:02 schreef mitchelll0181 het volgende:
Klinkt als een lekke koppakking... Witte rook..
Hoezo horen niet bij de motor ?
Heb je een motor gekocht zonder aanbouwdelen ?
Zijn de injectoren dus overgezet van het oude blok ?
Anyway.. 4 weken na een nieuw blok zou ik toch echt ff heeeel boos terug gaan naar de plek waar die erin is gezet.. Wel heeeel erg toevallig..
Heb ik niet volledig te hoeven betalen, viel ook onder coulance.quote:Op vrijdag 9 september 2016 13:14 schreef mitchelll0181 het volgende:
8200 euro?!?!
Man man man wat ben ik blij dat ik nooooit bij een garage kom.
Heb je nog een factuur van die reparatie ? Staat daar op nieuwe motor zonder aanbouwdelen ?
Enne die rook.. Doet mij echt aan een koppakking denken..
Als je injectoren niet goed zijn heb je eerder zwarte rook.. Als ze teveel inspuiten of hij loopt kut als ze te weinig doen.
Toen je vermogen verlies had heb je toevallig de temp gezien ? Was die niet hoger ?
En hij verloor water zei je ?
Is toch duidelijk dan..
Vet!quote:Op vrijdag 9 september 2016 22:00 schreef Mr.Ping het volgende:
[ afbeelding ]
Kost 6,56 euro .... maar dan heb je ook wat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |