abonnement Unibet Coolblue
pi_165412513
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 12:50 schreef Forbry het volgende:
Ik zou graag een spel zoals The Sims 3 + alle beschikbare 'custom content' willen, maar dan zonder de 'play mode' en daarvoor in de plaats dan nog veel meer (kwaliteit in) bouw- en inrichtmogelijkheden.

Je hebt wel van die Home Design Programma's enzo en daar komt wat ik wil eigenlijk een beetje op neer, maar de 'build mode' van The Sims (en dan met name van deel 3) vind ik veel en veel leuker/mooier/fijner om huizen mee te bouwen en in te richten dan wat ik tot nu toe aan HDP heb gezien/gevonden...
Leer de basis van blender en download models :)
pi_165413418
quote:
0s.gif Op zondag 18 september 2016 17:53 schreef Pap89 het volgende:

[..]

Dat had je een beetje toen ze een keer een 4x weekend hadden bij Battlefield 4, als je dan ook nog de 200% exp booster gebruikte had je zo alles unlocked :>
Bij mij is alles standaard al geunlockt, de rangen krijg je alleen maar voor de eer. Zie het maar als een zeer tijdelijke flex-carriëre :P.
Maar om het niet teveel off-topic te laten gaan, het voordeel van zelf je eigen game tweaken, is dat je zo een game krijgt die gemaakt is voor jou.

Ik heb trouwens bovenop de standaard BF2 rangen nog ruim 10 extra rangen toegevoegd, waarbij ik gebruik gemaakt heb van de rang logo's van BF2142.

De hoogste rang is nu niet meer "General", maar "God Walking Amongst Mere Mortals" :P.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 18 september 2016 @ 20:35:59 #78
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165413665
Grote uitgebreide rts spellen in de stijl van red alert en kknd maar dan met hedendaagse graphics.
pi_165422314
Mis zelf een game zoals Stronghold, maar dan met grotere maps, betere AI en combat mechanics. Het hele idee van een dorpje bouwen en dat dan beschermen mbv een kasteel heb ik altijd erg leuk gevonden. RTS games zoals Age of Empires vind ik ook leuk, maar daar heb je altijd dat stukje dat de proporties zo raar zijn.

Kwam via Steam nog wel Castle Story tegen, is wel lachen, maar is het toch ook nét niet allemaal...

Dus ja: een mix van de "classic" RTS met een castle builder erbij :)
pi_165446609
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 september 2016 22:54 schreef Enchanter het volgende:
een MMO a la oldschool Everquest .
Niks vraagtekes boven NPCs die quests geven , zoek zelf maar uit welke NPCs quests geven en welke niet.
Niks op een kaart kijken waar je naar toe moet voor die quest , zoek het zelf maar uit.
Minus die eerste zin klinkt het als O+ Morrowind O+ , waar je uit je Journal maar moest opmaken waar je naartoe moest lopen voor je quest.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_165448401
Ik meen me trouwens te herinneren dat er al zo'n soort spel bestond, maar het idee van een RTS + FPS staat me heel erg aan. Stel dat je 32v32 speelt, aan beide kanten heb je één speler die de basis bouwt en de rest is soldaat (waarbij je de standaard dingen als infantry, medic, rocket launcher, sniper en engineer hebt) die ook in voertuigen kan stappen (á la Battlefield), in het C&C Red Alert-universum :9

- Twee spelers bouwen een basis;
- Per team dan nog maximaal 31 "soldiers";
- Standaard FPS-rollen voor de soldiers;
- De bouwers kunnen War Factories en Airfields bouwen voor voertuigen;
- De bouwers moeten de supply lines onderhouden, á la C&C en Dune;
- Is het geld op, dan kun je geen voertuigen meer bouwen;
- De bouwers hebben een isometrisch top-down overzicht en kunnen de soldiers real-time opdrachten geven via de headset.

Enfin, u snapt wat ik bedoel :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Eindredactie Games dinsdag 20 september 2016 @ 12:36:43 #82
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165448465
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik meen me trouwens te herinneren dat er al zo'n soort spel bestond, maar het idee van een RTS + FPS staat me heel erg aan. Stel dat je 32v32 speelt, aan beide kanten heb je één speler die de basis bouwt en de rest is soldaat (waarbij je de standaard dingen als infantry, medic, rocket launcher en engineer hebt) die ook in voertuigen kan stappen (á la Battlefield), in het C&C Red Alert-universum :9
https://en.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer:_Renegade

Sloeg destijds niet heel erg aan, maar zou 't best proberen als er opnieuw zoiets komt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165448535
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:36 schreef 2dope het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer:_Renegade

Sloeg destijds niet heel erg aan, maar zou 't best proberen als er opnieuw zoiets komt.
Die ja! Weet niet meer waarom het niet echt aansloeg, wellicht brakke besturing of andere groten spellen eisten alle aandacht op. Heb het weleens bij een vriend gezien en zelf gespeeld en was niet overtuigd (lees: ik ging steeds dood :+ ).
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Eindredactie Games dinsdag 20 september 2016 @ 12:49:03 #84
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165448701
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik meen me trouwens te herinneren dat er al zo'n soort spel bestond, maar het idee van een RTS + FPS staat me heel erg aan. Stel dat je 32v32 speelt, aan beide kanten heb je één speler die de basis bouwt en de rest is soldaat (waarbij je de standaard dingen als infantry, medic, rocket launcher, sniper en engineer hebt) die ook in voertuigen kan stappen (á la Battlefield), in het C&C Red Alert-universum :9

- Twee spelers bouwen een basis;
- Per team dan nog maximaal 31 "soldiers";
- Standaard FPS-rollen voor de soldiers;
- De bouwers kunnen War Factories en Airfields bouwen voor voertuigen;
- De bouwers moeten de supply lines onderhouden, á la C&C en Dune;
- Is het geld op, dan kun je geen voertuigen meer bouwen;
- De bouwers hebben een isometrisch top-down overzicht en kunnen de soldiers real-time opdrachten geven via de headset.

Enfin, u snapt wat ik bedoel :P
Zou wel leuk zijn ja. En dan ook een harvester-class, lekker de hele tijd met je bakkes op de tractor :7
Of als straf als je te vaak dood gaat.

Maar het idee van zo'n commander die 'echte' squads aanstuurt is wel goed. Ook gewoon drag 'n drop vanuit een top-down/RTS-perspectief mannetjes ergens naartoe orderen, dan voel je je echt een beetje godlike. Moeten ze wel luisteren natuurlijk.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator dinsdag 20 september 2016 @ 12:49:32 #85
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_165448713
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik meen me trouwens te herinneren dat er al zo'n soort spel bestond, maar het idee van een RTS + FPS staat me heel erg aan. Stel dat je 32v32 speelt, aan beide kanten heb je één speler die de basis bouwt en de rest is soldaat (waarbij je de standaard dingen als infantry, medic, rocket launcher, sniper en engineer hebt) die ook in voertuigen kan stappen (á la Battlefield), in het C&C Red Alert-universum :9

- Twee spelers bouwen een basis;
- Per team dan nog maximaal 31 "soldiers";
- Standaard FPS-rollen voor de soldiers;
- De bouwers kunnen War Factories en Airfields bouwen voor voertuigen;
- De bouwers moeten de supply lines onderhouden, á la C&C en Dune;
- Is het geld op, dan kun je geen voertuigen meer bouwen;
- De bouwers hebben een isometrisch top-down overzicht en kunnen de soldiers real-time opdrachten geven via de headset.

Enfin, u snapt wat ik bedoel :P
In principe doet brutal legend dit een klein beetje.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_165449251
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik meen me trouwens te herinneren dat er al zo'n soort spel bestond, maar het idee van een RTS + FPS staat me heel erg aan. Stel dat je 32v32 speelt, aan beide kanten heb je één speler die de basis bouwt en de rest is soldaat (waarbij je de standaard dingen als infantry, medic, rocket launcher, sniper en engineer hebt) die ook in voertuigen kan stappen (á la Battlefield), in het C&C Red Alert-universum :9

- Twee spelers bouwen een basis;
- Per team dan nog maximaal 31 "soldiers";
- Standaard FPS-rollen voor de soldiers;
- De bouwers kunnen War Factories en Airfields bouwen voor voertuigen;
- De bouwers moeten de supply lines onderhouden, á la C&C en Dune;
- Is het geld op, dan kun je geen voertuigen meer bouwen;
- De bouwers hebben een isometrisch top-down overzicht en kunnen de soldiers real-time opdrachten geven via de headset.

Enfin, u snapt wat ik bedoel :P
c&c renegade, maar dan uitgebreid :P
pi_165449299
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:49 schreef 2dope het volgende:

[..]

Maar het idee van zo'n commander die 'echte' squads aanstuurt is wel goed. Ook gewoon drag 'n drop vanuit een top-down/RTS-perspectief mannetjes ergens naartoe orderen, dan voel je je echt een beetje godlike. Moeten ze wel luisteren natuurlijk.
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 september 2016 13:17 schreef mschol het volgende:

[..]

c&c renegade, maar dan uitgebreid :P
Of gewoon de vernieuwde savage :P

http://store.steampowered.com/app/366440/
Conscience do cost.
pi_165449774
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 13:20 schreef ems. het volgende:

[..]


[..]

Of gewoon de vernieuwde savage :P

http://store.steampowered.com/app/366440/
bah monsters enzo ;(
als het nou realistischer was geweest...
  dinsdag 20 september 2016 @ 13:55:02 #89
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165449884
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 september 2016 12:49 schreef 2dope het volgende:

[..]

Zou wel leuk zijn ja. En dan ook een harvester-class, lekker de hele tijd met je bakkes op de tractor :7
Of als straf als je te vaak dood gaat.

Maar het idee van zo'n commander die 'echte' squads aanstuurt is wel goed. Ook gewoon drag 'n drop vanuit een top-down/RTS-perspectief mannetjes ergens naartoe orderen, dan voel je je echt een beetje godlike. Moeten ze wel luisteren natuurlijk.
Wordt het een soort van digitale airsoft :D
pi_165450699
Battle Chess voor Next Gen consoles en 4k graphics.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_165450947
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 september 2016 22:54 schreef Enchanter het volgende:
een MMO a la oldschool Everquest .
Niks vraagtekes boven NPCs die quests geven , zoek zelf maar uit welke NPCs quests geven en welke niet.
Niks op een kaart kijken waar je naar toe moet voor die quest , zoek het zelf maar uit.
Volgensmij is Lord British al een aantal jaar bezig met iets dergelijks.
  Moderator dinsdag 20 september 2016 @ 15:31:24 #92
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_165451863
Een huidige Generals Zero Hour. Beste rts die ik ooit heb gespeeld.

_O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_165452537
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:31 schreef onlogisch het volgende:
Een huidige Generals Zero Hour. Beste rts die ik ooit heb gespeeld.

_O_
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Zero Hour wel 1 van de beste en meest memorabele RTS games vond ^O^.

Ik had alleen graag wel dingen weer anders gezien, maar het modding-potentieel was wel enorm (geen idee hoe modbaar dat spel was, nooit aan toegekomen ZH te modden, weet dus ook niet wat er in principe haalbaar is).
pi_165452580
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 september 2016 15:31 schreef onlogisch het volgende:
Een huidige Generals Zero Hour. Beste rts die ik ooit heb gespeeld.

_O_
Generals _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 20 september 2016 @ 16:33:19 #95
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165452934
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 september 2016 22:54 schreef Enchanter het volgende:
een MMO a la oldschool Everquest .
Niks vraagtekes boven NPCs die quests geven , zoek zelf maar uit welke NPCs quests geven en welke niet.
Niks op een kaart kijken waar je naar toe moet voor die quest , zoek het zelf maar uit.
Dan moet je ook daardwerkelijk opletten tijdens de conversaties :o
  dinsdag 20 september 2016 @ 16:50:01 #96
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165453263
Of, een verlengde/kleine variatie op mijn vorige 'alles' spel.

Een persistent game universum die je op meerdere manieren kan benaderen, dus dat je verschillende soorten games kan kopen die zich allemaal in hetzelfde 'game universum' bevinden. Dus wil je racen koop je dus een race game met banen in dat universum.
Wil je vliegen, koop je een flightsim in hetzelfde universum
Wil je fps vechten, koop je een fps game in dat universum
Wil je bouwen, koop je een sim city in hetzelfde universum

Maar als je dan bijvoorbeeld steden bouwt dan kunnen de racers in jouw stad racen
Wil je vliegen dan vlieg je over de verschillende delen heen
Wil je racen kijken dan kan je er ook gewoon heen als 'publiek'
Net als met fps games, kan je ook 'ghosten' of gewoon in publiek meekijken oid en ga zo maar door. En uiteraard kan je ook alles bij elkaar kopen als je dat wil en dan is het maar 1 game en hoef je niet alles apart op te starten van elkaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 20-09-2016 17:13:38 ]
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_165453697
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2016 16:50 schreef jogy het volgende:
Of, een verlangde/kleine variatie op mijn vorige 'alles' spel.

Een persistent game universum die je op meerdere manieren kan benaderen, dus dat je verschillende soorten games kan kopen die zich allemaal in hetzelfde 'game universum' bevinden. Dus wil je racen koop je dus een race game met banen in dat universum.
Wil je vliegen, koop je een flightsim in hetzelfde universum
Wil je fps vechten, koop je een fps game in dat universum
Wil je bouwen, koop je een sim city in hetzelfde universum

Maar als je dan bijvoorbeeld steden bouwt dan kunnen de racers in jouw stad racen
Wil je vliegen dan vlieg je over de verschillende delen heen
Wil je racen kijken dan kan je er ook gewoon heen als 'publiek'
Net als met fps games, kan je ook 'ghosten' of gewoon in publiek meekijken oid en ga zo maar door. En uiteraard kan je ook alles bij elkaar kopen als je dat wil en dan is het maar 1 game en hoef je niet alles apart op te starten van elkaar.
Kijk, iets als dit heeft wel potentieel! :)

Ik vond racebanen maken vroeger altijd wel leuk, maar het racen zelf kon me nooit lang genoeg boeien.

Maar een racebaan maken in een shooter capture-the-flag multiplayer map, dat lijkt me dan wel weer gaaf! :D
pi_165453850
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2016 16:50 schreef jogy het volgende:
Of, een verlengde/kleine variatie op mijn vorige 'alles' spel.

Een persistent game universum die je op meerdere manieren kan benaderen, dus dat je verschillende soorten games kan kopen die zich allemaal in hetzelfde 'game universum' bevinden. Dus wil je racen koop je dus een race game met banen in dat universum.
Wil je vliegen, koop je een flightsim in hetzelfde universum
Wil je fps vechten, koop je een fps game in dat universum
Wil je bouwen, koop je een sim city in hetzelfde universum

Maar als je dan bijvoorbeeld steden bouwt dan kunnen de racers in jouw stad racen
Wil je vliegen dan vlieg je over de verschillende delen heen
Wil je racen kijken dan kan je er ook gewoon heen als 'publiek'
Net als met fps games, kan je ook 'ghosten' of gewoon in publiek meekijken oid en ga zo maar door. En uiteraard kan je ook alles bij elkaar kopen als je dat wil en dan is het maar 1 game en hoef je niet alles apart op te starten van elkaar.
Dus een spel waarin alles tegelijkertijd kan :D Online (niet persé MMO) met honderden/duizenden mensen die vanalles en nogwat doen en jij dat live kan checken (met je flight simulator dus, zie je zomaar steden ontstaan, waardoor je GPS automatisch geüpdate wordt), ik zie het helemaal zitten :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 20 september 2016 @ 17:20:54 #99
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165453887
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 september 2016 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kijk, iets als dit heeft wel potentieel! :)

Ik vond racebanen maken vroeger altijd wel leuk, maar het racen zelf kon me nooit lang genoeg boeien.

Maar een racebaan maken in een shooter capture-the-flag multiplayer map, dat lijkt me dan wel weer gaaf! :D
Ja zoiets, maar dan wel zo geregeld dat de twee geen directe invloed uit kunnen oefenen op elkaar maar elkaar wel kunnen zien. de racers in een soort 'glazen schild' die niet kapot te maken is of zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 20 september 2016 @ 17:21:18 #100
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165453895
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2016 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Dus een spel waarin alles tegelijkertijd kan :D Online (niet persé MMO) met honderden/duizenden mensen die vanalles en nogwat doen en jij dat live kan checken (met je flight simulator dus, zie je zomaar steden ontstaan, waardoor je GPS automatisch geüpdate wordt), ik zie het helemaal zitten :D
Ja O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')