Leer de basis van blender en download modelsquote:Op zaterdag 3 september 2016 12:50 schreef Forbry het volgende:
Ik zou graag een spel zoals The Sims 3 + alle beschikbare 'custom content' willen, maar dan zonder de 'play mode' en daarvoor in de plaats dan nog veel meer (kwaliteit in) bouw- en inrichtmogelijkheden.
Je hebt wel van die Home Design Programma's enzo en daar komt wat ik wil eigenlijk een beetje op neer, maar de 'build mode' van The Sims (en dan met name van deel 3) vind ik veel en veel leuker/mooier/fijner om huizen mee te bouwen en in te richten dan wat ik tot nu toe aan HDP heb gezien/gevonden...
Bij mij is alles standaard al geunlockt, de rangen krijg je alleen maar voor de eer. Zie het maar als een zeer tijdelijke flex-carriëre .quote:Op zondag 18 september 2016 17:53 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Dat had je een beetje toen ze een keer een 4x weekend hadden bij Battlefield 4, als je dan ook nog de 200% exp booster gebruikte had je zo alles unlocked :>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minus die eerste zin klinkt het als Morrowind , waar je uit je Journal maar moest opmaken waar je naartoe moest lopen voor je quest.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:54 schreef Enchanter het volgende:
een MMO a la oldschool Everquest .
Niks vraagtekes boven NPCs die quests geven , zoek zelf maar uit welke NPCs quests geven en welke niet.
Niks op een kaart kijken waar je naar toe moet voor die quest , zoek het zelf maar uit.
https://en.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer:_Renegadequote:Op dinsdag 20 september 2016 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik meen me trouwens te herinneren dat er al zo'n soort spel bestond, maar het idee van een RTS + FPS staat me heel erg aan. Stel dat je 32v32 speelt, aan beide kanten heb je één speler die de basis bouwt en de rest is soldaat (waarbij je de standaard dingen als infantry, medic, rocket launcher en engineer hebt) die ook in voertuigen kan stappen (á la Battlefield), in het C&C Red Alert-universum
Die ja! Weet niet meer waarom het niet echt aansloeg, wellicht brakke besturing of andere groten spellen eisten alle aandacht op. Heb het weleens bij een vriend gezien en zelf gespeeld en was niet overtuigd (lees: ik ging steeds dood ).quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Command_%26_Conquer:_Renegade
Sloeg destijds niet heel erg aan, maar zou 't best proberen als er opnieuw zoiets komt.
Zou wel leuk zijn ja. En dan ook een harvester-class, lekker de hele tijd met je bakkes op de tractorquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik meen me trouwens te herinneren dat er al zo'n soort spel bestond, maar het idee van een RTS + FPS staat me heel erg aan. Stel dat je 32v32 speelt, aan beide kanten heb je één speler die de basis bouwt en de rest is soldaat (waarbij je de standaard dingen als infantry, medic, rocket launcher, sniper en engineer hebt) die ook in voertuigen kan stappen (á la Battlefield), in het C&C Red Alert-universum
- Twee spelers bouwen een basis;
- Per team dan nog maximaal 31 "soldiers";
- Standaard FPS-rollen voor de soldiers;
- De bouwers kunnen War Factories en Airfields bouwen voor voertuigen;
- De bouwers moeten de supply lines onderhouden, á la C&C en Dune;
- Is het geld op, dan kun je geen voertuigen meer bouwen;
- De bouwers hebben een isometrisch top-down overzicht en kunnen de soldiers real-time opdrachten geven via de headset.
Enfin, u snapt wat ik bedoel
In principe doet brutal legend dit een klein beetje.quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik meen me trouwens te herinneren dat er al zo'n soort spel bestond, maar het idee van een RTS + FPS staat me heel erg aan. Stel dat je 32v32 speelt, aan beide kanten heb je één speler die de basis bouwt en de rest is soldaat (waarbij je de standaard dingen als infantry, medic, rocket launcher, sniper en engineer hebt) die ook in voertuigen kan stappen (á la Battlefield), in het C&C Red Alert-universum
- Twee spelers bouwen een basis;
- Per team dan nog maximaal 31 "soldiers";
- Standaard FPS-rollen voor de soldiers;
- De bouwers kunnen War Factories en Airfields bouwen voor voertuigen;
- De bouwers moeten de supply lines onderhouden, á la C&C en Dune;
- Is het geld op, dan kun je geen voertuigen meer bouwen;
- De bouwers hebben een isometrisch top-down overzicht en kunnen de soldiers real-time opdrachten geven via de headset.
Enfin, u snapt wat ik bedoel
c&c renegade, maar dan uitgebreidquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik meen me trouwens te herinneren dat er al zo'n soort spel bestond, maar het idee van een RTS + FPS staat me heel erg aan. Stel dat je 32v32 speelt, aan beide kanten heb je één speler die de basis bouwt en de rest is soldaat (waarbij je de standaard dingen als infantry, medic, rocket launcher, sniper en engineer hebt) die ook in voertuigen kan stappen (á la Battlefield), in het C&C Red Alert-universum
- Twee spelers bouwen een basis;
- Per team dan nog maximaal 31 "soldiers";
- Standaard FPS-rollen voor de soldiers;
- De bouwers kunnen War Factories en Airfields bouwen voor voertuigen;
- De bouwers moeten de supply lines onderhouden, á la C&C en Dune;
- Is het geld op, dan kun je geen voertuigen meer bouwen;
- De bouwers hebben een isometrisch top-down overzicht en kunnen de soldiers real-time opdrachten geven via de headset.
Enfin, u snapt wat ik bedoel
quote:Op dinsdag 20 september 2016 12:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Maar het idee van zo'n commander die 'echte' squads aanstuurt is wel goed. Ook gewoon drag 'n drop vanuit een top-down/RTS-perspectief mannetjes ergens naartoe orderen, dan voel je je echt een beetje godlike. Moeten ze wel luisteren natuurlijk.
Of gewoon de vernieuwde savagequote:Op dinsdag 20 september 2016 13:17 schreef mschol het volgende:
[..]
c&c renegade, maar dan uitgebreid
bah monsters enzoquote:Op dinsdag 20 september 2016 13:20 schreef ems. het volgende:
[..]
[..]
Of gewoon de vernieuwde savage
http://store.steampowered.com/app/366440/
Wordt het een soort van digitale airsoftquote:Op dinsdag 20 september 2016 12:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn ja. En dan ook een harvester-class, lekker de hele tijd met je bakkes op de tractor
Of als straf als je te vaak dood gaat.
Maar het idee van zo'n commander die 'echte' squads aanstuurt is wel goed. Ook gewoon drag 'n drop vanuit een top-down/RTS-perspectief mannetjes ergens naartoe orderen, dan voel je je echt een beetje godlike. Moeten ze wel luisteren natuurlijk.
Volgensmij is Lord British al een aantal jaar bezig met iets dergelijks.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:54 schreef Enchanter het volgende:
een MMO a la oldschool Everquest .
Niks vraagtekes boven NPCs die quests geven , zoek zelf maar uit welke NPCs quests geven en welke niet.
Niks op een kaart kijken waar je naar toe moet voor die quest , zoek het zelf maar uit.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Zero Hour wel 1 van de beste en meest memorabele RTS games vond .quote:Op dinsdag 20 september 2016 15:31 schreef onlogisch het volgende:
Een huidige Generals Zero Hour. Beste rts die ik ooit heb gespeeld.
Generalsquote:Op dinsdag 20 september 2016 15:31 schreef onlogisch het volgende:
Een huidige Generals Zero Hour. Beste rts die ik ooit heb gespeeld.
Dan moet je ook daardwerkelijk opletten tijdens de conversatiesquote:Op vrijdag 2 september 2016 22:54 schreef Enchanter het volgende:
een MMO a la oldschool Everquest .
Niks vraagtekes boven NPCs die quests geven , zoek zelf maar uit welke NPCs quests geven en welke niet.
Niks op een kaart kijken waar je naar toe moet voor die quest , zoek het zelf maar uit.
Kijk, iets als dit heeft wel potentieel!quote:Op dinsdag 20 september 2016 16:50 schreef jogy het volgende:
Of, een verlangde/kleine variatie op mijn vorige 'alles' spel.
Een persistent game universum die je op meerdere manieren kan benaderen, dus dat je verschillende soorten games kan kopen die zich allemaal in hetzelfde 'game universum' bevinden. Dus wil je racen koop je dus een race game met banen in dat universum.
Wil je vliegen, koop je een flightsim in hetzelfde universum
Wil je fps vechten, koop je een fps game in dat universum
Wil je bouwen, koop je een sim city in hetzelfde universum
Maar als je dan bijvoorbeeld steden bouwt dan kunnen de racers in jouw stad racen
Wil je vliegen dan vlieg je over de verschillende delen heen
Wil je racen kijken dan kan je er ook gewoon heen als 'publiek'
Net als met fps games, kan je ook 'ghosten' of gewoon in publiek meekijken oid en ga zo maar door. En uiteraard kan je ook alles bij elkaar kopen als je dat wil en dan is het maar 1 game en hoef je niet alles apart op te starten van elkaar.
Dus een spel waarin alles tegelijkertijd kan Online (niet persé MMO) met honderden/duizenden mensen die vanalles en nogwat doen en jij dat live kan checken (met je flight simulator dus, zie je zomaar steden ontstaan, waardoor je GPS automatisch geüpdate wordt), ik zie het helemaal zittenquote:Op dinsdag 20 september 2016 16:50 schreef jogy het volgende:
Of, een verlengde/kleine variatie op mijn vorige 'alles' spel.
Een persistent game universum die je op meerdere manieren kan benaderen, dus dat je verschillende soorten games kan kopen die zich allemaal in hetzelfde 'game universum' bevinden. Dus wil je racen koop je dus een race game met banen in dat universum.
Wil je vliegen, koop je een flightsim in hetzelfde universum
Wil je fps vechten, koop je een fps game in dat universum
Wil je bouwen, koop je een sim city in hetzelfde universum
Maar als je dan bijvoorbeeld steden bouwt dan kunnen de racers in jouw stad racen
Wil je vliegen dan vlieg je over de verschillende delen heen
Wil je racen kijken dan kan je er ook gewoon heen als 'publiek'
Net als met fps games, kan je ook 'ghosten' of gewoon in publiek meekijken oid en ga zo maar door. En uiteraard kan je ook alles bij elkaar kopen als je dat wil en dan is het maar 1 game en hoef je niet alles apart op te starten van elkaar.
Ja zoiets, maar dan wel zo geregeld dat de twee geen directe invloed uit kunnen oefenen op elkaar maar elkaar wel kunnen zien. de racers in een soort 'glazen schild' die niet kapot te maken is of zo.quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kijk, iets als dit heeft wel potentieel!
Ik vond racebanen maken vroeger altijd wel leuk, maar het racen zelf kon me nooit lang genoeg boeien.
Maar een racebaan maken in een shooter capture-the-flag multiplayer map, dat lijkt me dan wel weer gaaf!
Ja .quote:Op dinsdag 20 september 2016 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus een spel waarin alles tegelijkertijd kan Online (niet persé MMO) met honderden/duizenden mensen die vanalles en nogwat doen en jij dat live kan checken (met je flight simulator dus, zie je zomaar steden ontstaan, waardoor je GPS automatisch geüpdate wordt), ik zie het helemaal zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |