Sleeping dogs was 't die ik bedoelde. Ik heb die game, maar die is 't gewoon niet. Ik vind het niet lekker spelen.quote:Op woensdag 7 september 2016 11:57 schreef 2dope het volgende:
Ik loop al jaren rond te spammen dat beat 'em ups een vergeten genre zijn (toevallig gister nog). Er zijn wel games als Sleeping Dogs of Yakuza, maar die zijn het eigenlijk ook nét niet voor mij.
Mijn klacht is dus meer dat het genre niet mee-evolueert. 2D is ook prima, de enige 2D beat 'em ups die af en toe verschijnen zijn vrijwel alleen maar indie-titels met een miniscuul budget/ontwikkelteam. Ik wil graag een (couch) co-op beat 'em up-game zien zoals Fighting Force; verschillende vechters met eigen skills, destructable environment, een zut environmental hazards, alles kunnen gebruiken als wapen (stukken hout, krukken, tosti-ijzers), combi-moves met je co-op partner, etc.
Dank voor deze tip!quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:56 schreef VRIDZ het volgende:
Heb je Ready Player One van Ernest Cline al gelezen dan? Zo nee, doen!
Alles draait om de eenvoud .quote:Op woensdag 7 september 2016 11:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja. Theme Hospital. Gewoon te downloaden via Origin
Dit idd.quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:28 schreef murp het volgende:
Meer Coop spellen,
Fallout, Skyrim ed..
No Mans Sky?quote:Op vrijdag 2 september 2016 16:42 schreef jogy het volgende:
Een alles(!) in één game. Maar dat blijft nog wel op zich wachten voor het technisch echt goed mogelijk wordt.
Dus een shooter, rpg, flight, space, civ en (realtime) strategie game waar alle elementen gewoon goed zijn en volledig te spelen zijn zonder dat de rest nodig is. En dan ook nog eens in een persistent MMO omgeving.
Wel met de mechanics/interface van GW1, maar de engine zou wat mij betreft best wel wat (onderhuidse) improvements mogen krijgen.quote:Op woensdag 7 september 2016 17:58 schreef slacKard.x het volgende:
WoW met de graphics en interface van GW 2.
Misschien ligt het aan mij. Ik ben geen die hard gamer, en ik speelde SoM zonder verwachtingen. Het helpt ook dat ik het speels vóór ik ook maar een Arkham game heb gespeeld. Ik vond de combat echt top, en vond hem een stuk soepeler spelen dan de AC games. Het Nemesis-systeem was erg leuk en het verhaal was vrij simpel, maar wel goed uitgewerkt, met goede voice acting. Het is een van de weinig games die ik in de afgelopen jaren helemaal heb uitgespeeld en heb er veel plezier aan beleefd. Het is geen diepe RPG, maar games als The Witcher en Dragon Age zijn dan ook niet aan mij besteed.quote:Op woensdag 7 september 2016 11:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb Shadow of Mordor laatst ook pas voor 't eerst geprobeerd en vond 'm erg tegenvallen (had ook hele hoge verwachtingen vanwege al dat hemel-in-geprijs op FOK!). Het doet wel een heleboel dingen goed / introduceert toffe mechanics en dat Nemesis-systeem is ook goed bedacht. Gevechtssysteem en upgrades ook dik in orde maar mèn, wat een saaie grauwe prutomgeving Kun je zeggen, hoort bij de setting, maar dat maakt het niet minder deprimerend. Het deed me denken aan Vikings: Battle for Asgard en dat is niet echt een compliment
De interface van beide zijn compleet te modden dus zoiets bestaat al. Bij WoW kan je zelfs zo specifiek modden dat het me niets zal verbazen als je de gehele interface van GW2 kan kopiëren met wat flink modwerk. Qua graphics vind ik GW2 aandoenlijk maar het lijkt mij dat er ondertussen veel interessantere alternatieven zijnquote:Op woensdag 7 september 2016 17:58 schreef slacKard.x het volgende:
WoW met de graphics en interface van GW 2.
Dat type spel mis je dus niet want het bestaat al.quote:Op donderdag 15 september 2016 12:27 schreef Bananenpap het volgende:
In een tijdperk waar alles zo groot en realistisch mogelijk moet mis ik eigenlijk de (3D) platformers die er in eerste instantie voor zorgde dat ik aan gamen begon. Games als Crash Bandicoot, Spyro, Super Mario Sunshine, etc. Overzichtelijke werelden waar je moet uitzoeken hoe je allerlei voorwerpen moet verzamelen. Oud, maar zeer doeltreffend gamedesign.
Games als Assassins Creed gaan wat mij betreft hun doel voorbij. Gigantische werelden waar uiteindelijk weinig te beleven valt. Van mij hoeven al die simulator-achtige games niet.
Ik mis dat type spel op huidige consoles.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat type spel mis je dus niet want het bestaat al.
Dat was de vraagstelling van het topic niet Opzich prima hoor. Er komt trouwens een nieuwe psychonauts aan en een nieuwe ratchet and clank geloof ik dus het gaat goed komenquote:Op donderdag 15 september 2016 14:32 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik mis dat type spel op huidige consoles.
quote:Op donderdag 15 september 2016 12:27 schreef Bananenpap het volgende:
In een tijdperk waar alles zo groot en realistisch mogelijk moet mis ik eigenlijk de (3D) platformers die er in eerste instantie voor zorgde dat ik aan gamen begon. Games als Crash Bandicoot, Spyro, Super Mario Sunshine, etc. Overzichtelijke werelden waar je moet uitzoeken hoe je allerlei voorwerpen moet verzamelen. Oud, maar zeer doeltreffend gamedesign.
Games als Assassins Creed gaan wat mij betreft hun doel voorbij. Gigantische werelden waar uiteindelijk weinig te beleven valt. Van mij hoeven al die simulator-achtige games niet.
quote:Op donderdag 15 september 2016 14:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Zijn er tegenwoordig nog games in het genre van Commandos of Desperados? Geweldige games vond ik dat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grafisch gezien doen deze games me denken aan o.a. Sacred.quote:Op donderdag 15 september 2016 14:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Zijn er tegenwoordig nog games in het genre van Commandos of Desperados? Geweldige games vond ik dat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat ikzelf tof vind, is een spel waarbij je een spel kunt "afmaken" binnen enkele uren (alnaargelang je inzet goed is), wat je effesnel op kunt starten, meteen de actie in en ook echt het gevoel hebben in enkele uren tijd een volledige 'immersive experience' achter de rug hebt.quote:Op vrijdag 16 september 2016 12:39 schreef sp3c het volgende:
wat ik ook mis is een spel dat je in een half uurtje uit kunt spelen maar dan met 10 of 20 of meer unieke verhaallijnen
bv een Band of Brothers game waarbij elk personage speelbaar is, korte verhaaltjes die je gewoon in 1 ruk uit kunt spelen en die steeds wat toevoegen aan de rode draad
killzone 1 was een babystapje in die richting
Dat had je een beetje toen ze een keer een 4x weekend hadden bij Battlefield 4, als je dan ook nog de 200% exp booster gebruikte had je zo alles unlocked :>quote:Op vrijdag 16 september 2016 16:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat ikzelf tof vind, is een spel waarbij je een spel kunt "afmaken" binnen enkele uren (alnaargelang je inzet goed is), wat je effesnel op kunt starten, meteen de actie in en ook echt het gevoel hebben in enkele uren tijd een volledige 'immersive experience' achter de rug hebt.
Ik heb BF2 zo gemod dat je van recruit naar general kunt gaan binnen enkele uren, maar dan moet je wel hard je best doen. Niks wekenlang grinden voor een beetje beloning, elke inzet wordt gewoon meteen beloond en nadat de ronde voorbij is, begin je gewoon weer als recruit (nieuwe kansen, a clean slate).
Is een map te saai? Dan spice ik deze map ff op .
Immersive is een beetje het toverwoord hier. En weg met alle meer irritante factoren waar je toch geen lol aan beleefd. Alles mag, maar bent niet verplicht iets op één bepaalde manier te doen.
Het beste spel dat je kunt spelen is het spel uit je dromen, het spel dat voor jou gemaakt is .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |