abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 19 september 2016 @ 11:14:48 #126
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_165424686
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 09:43 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Geen idee, misschien dat opvangcentra uitgebreid moeten worden, meer sociale woningbouw, of dat de burger zijn huis wil openstellen voor deze gelukszoekers? Ik sprak met een Parisienne die voor een paar dagen terug naar familie was geweest in Parijs. Het schijnt er nog steeds een vieze bende te zijn, met nog steeds migranten die op straat leven en pissen en schijten in parken en portieken. Als je de trein wil nemen moet je een extra uur uittrekken vanwege beveiliging voordat je een stap in de trein kan zetten. Ze had er geen goed woord voor over. Tja war on terror...
Het probleem van zwervers is al jaren in alle grote steden. Dat het je nu pas opvalt is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk.
  maandag 19 september 2016 @ 12:02:13 #127
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_165425816
Wellicht zie jij niet het verschil tussen zwervers en migranten.

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 19 september 2016 @ 12:03:53 #128
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_165425863
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 12:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Wellicht zie jij niet het verschil tussen zwervers en migranten.

Wat is het verschil dan?
pi_165426368
De link aan een bijzonder complot is dat je je aluhoedje op kan zetten zodat je niet over je hoofd gezeken word?
  maandag 19 september 2016 @ 12:24:41 #130
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_165426463
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 12:21 schreef Scrummie het volgende:
De link aan een bijzonder complot is dat je je aluhoedje op kan zetten zodat je niet over je hoofd gezeken word?
Nou ja en dit dus, ik zie niet in wat hier BNW aan is.

Is het overlast en kut? Ja, ik zou dit volk ook niet in mijn stad willen aantreffen zo. Helemaal niet dit soort achterlijke "kampen".

Maar BNW?
pi_165426487
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 12:24 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nou ja en dit dus, ik zie niet in wat hier BNW aan is.

Is het overlast en kut? Ja, ik zou dit volk ook niet in mijn stad willen aantreffen zo. Helemaal niet dit soort achterlijke "kampen".

Maar BNW?
Precies. Hooguit iets voor NWS ofzo. Maar daar durft cad niet te posten.
  maandag 19 september 2016 @ 12:27:12 #132
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_165426514
En het is juist heel erg mainstream nieuws nu. In plaats van beelden van "zielige kinderen" krijg je op de mainstream ook deze ellende en rotzooi te zien.

Dus dat verbergen ze ook niet op de mainstream. Daar kun je dus ook niks achter zoeken nu.

Snap sowieso niet dat die Fransen niet gewoon het leger inzetten om daar de boel even schoon te vegen en alles retour herkomst te sturen maar goed... Dan ben ik weer een racist/facist schijnbaar? :')
  maandag 19 september 2016 @ 12:29:00 #133
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165426559
quote:
3s.gif Op maandag 19 september 2016 12:27 schreef ChrisCarter het volgende:
Snap sowieso niet dat die Fransen niet gewoon het leger inzetten om daar de boel even schoon te vegen en alles retour herkomst te sturen
Misschien is dat volgens sommigen juist wel het complot. Het uitblijven van (grootschalige) actie tegen dit soort misstanden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 19 september 2016 @ 12:31:04 #134
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_165426599
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2016 12:29 schreef jogy het volgende:

[..]

Misschien is dat volgens sommigen juist wel het complot. Het uitblijven van (grootschalige) actie tegen dit soort misstanden.
En misschien bedoelen ze met het complot wel dat onze regeringsleiders allemaal al stiekem "cultuur-divers" zijn..

Je vult het nu voor anderen in, dat is ook niet echt eerlijk voor de discussiepartners he ;)
  maandag 19 september 2016 @ 12:33:59 #135
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_165426653
Exactement. De clou is dat het precies gaat zoals ze willen. Ik dacht ook msm altijd even vraagtekens bijzetten, ik vraag het aan de parisienne van de winkel die net in Paris was geweest. Volgens haar één doffe ellende en ze wil voorlopig niet terug. Maar soit, verder is er niets aan de hand natuurlijk. Gewoon van die gelukszoekers.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_165426687
Gelukszoekers zo hot woord right now. Lekker alles gelukszoekers noemen want daarmee maak je de blits.
Conscience do cost.
  maandag 19 september 2016 @ 12:39:48 #137
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_165426745
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Exactement. De clou is dat het precies gaat zoals ze willen. Ik dacht ook msm altijd even vraagtekens bijzetten, ik vraag het aan de parisienne van de winkel die net in Paris was geweest. Volgens haar één doffe ellende en ze wil voorlopig niet terug. Maar soit, verder is er niets aan de hand natuurlijk. Gewoon van die gelukszoekers.
http://www.nu.nl/bootvluc(...)anten-in-parijs.html

Ook voor Jogy ;)

Ze zijn (naar mijn idee op de verkeerde manier, maar vooruit) er dus wel mee bezig. Er is dus geen complot waarin er niks wordt gedaan.
  maandag 19 september 2016 @ 12:45:25 #138
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_165426840
quote:
3s.gif Op maandag 19 september 2016 12:39 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/bootvluc(...)anten-in-parijs.html

Ook voor Jogy ;)

Ze zijn (naar mijn idee op de verkeerde manier, maar vooruit) er dus wel mee bezig. Er is dus geen complot waarin er niks wordt gedaan.
Oud nieuws, doet verder niets af dat het precies gaat zoals ze willen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 19 september 2016 @ 12:46:05 #139
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_165426850
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 12:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Oud nieuws, doet verder niets af dat het precies gaat zoals ze willen.
Kan dan wel oud nieuws zijn, de stelling 'het complot is dat ze er niets aan doen' is dus niet kloppend.

Hoe willen ze dat het gaat dan? Ik heb blijkbaar de memo gemist?
pi_165426887
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 12:45 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Oud nieuws, doet verder niets af dat het precies gaat zoals ze willen.
En dat is weer precies wat jij wilt zodat je op internet weer kan klagen dat het precies gaat zoals ze willen 8-)

Lekker complotjes verzinnen.
Conscience do cost.
  maandag 19 september 2016 @ 12:52:03 #141
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_165426968
Ik dacht dat ik op bnw zat, complotten enzo? Oh toch niet hoe kom ik daarbij op een forum als bnw toch niet, daar is niks een complot. Nvm peepz, time is up. A bientôt!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_165427067
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 12:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik dacht dat ik op bnw zat, complotten enzo?
Klopt, dat is echter geen reden om maar wat uit je duim te zuigen. Niet alles wat in de wereld gebeurt waar jij het niet mee eens bent is een complot :)

Of nouja, zo blijken een hoop complotters toch wel te denken. Het is ook lekker makkelijk om zondebokken te hebben.
Conscience do cost.
  maandag 19 september 2016 @ 12:58:13 #143
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_165427077
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 12:52 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik dacht dat ik op bnw zat, complotten enzo? Oh toch niet hoe kom ik daarbij op een forum als bnw toch niet, daar is niks een complot. Nvm peepz, time is up. A bientôt!
Ja maar simpelweg roepen dat iets een complot is, is natuurlijk een beetje makkelijk/lui.

Dan kun je alles wel zo benoemen. Ik vraag oprecht wat dan het doel is, wat de plannen zijn en dan krijg ik weer zo'n wegwuif antwoord.

Ja dit is BNW, nee dit is niet "fantaseer er maar op los".
  maandag 19 september 2016 @ 13:01:24 #144
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_165427134
Het complot kan zijn dat we een vervanging krijgen in de lage "arbeiders" klasse, die dadelijk niet meer bestaat uit de inheemse bevolking of de "gast"arbeiders van "west" Europa. Maar uit de nieuwe generatie vluchtelingen die tegen behoud van een minimale basis uitkering vanuit de overheden van europa laaggeschoold werk zullen verrichten.

Alleen zal er wel een "derde wereld" oorlog moeten komen om de inheemse en de oudere generatie aan "gast" laag geschoolde arbeiders te kunnen oproepen om aan het front te dienen in Europa, en deze als kanonnenvoer te gebruiken.

Op deze manier kunnen de bedrijven de groot vermogende van het westen de vastgestelde minimum lonen omzeilen,en dit zonder enige tegenspraak of weerstand te verwachten van de nieuw laaggeschoolde klasse wat dan voornamelijk bestaat uit voormalige vluchtelingen.

Het is een soort van horige systeem, waar de landheren in samenspraak al andere groepen aan nieuwe horige op het oog hebben die meer winstgevend zullen zijn en minder aan weerstand en kennis hebben. Echter om de oude horige te doen laten verdwijnen is er een gecreëerde veldslag tussen de samenspelende landheren nodig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Konijntjuh op 19-09-2016 13:10:34 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  maandag 19 september 2016 @ 13:09:56 #145
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_165427283
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 13:01 schreef Konijntjuh het volgende:
Het complot kan zijn dat we een vervanging krijgen in de lage "arbeiders" klasse, die dadelijk niet meer bestaat uit de inheemse bevolking of de "gast"arbeiders van "west" Europa. Maar uit de nieuwe generatie vluchtelingen die tegen behoud van een minimale basis uitkering vanuit de overheden van europa laaggeschoold werk zullen verrichten.

Alleen zal er wel een "derde wereld" oorlog moeten komen om de inheemse en de oudere generatie aan "gast" laag geschoolde arbeiders te kunnen oproepen om aan het front te dienen in Europa, en deze als kanonnenvoer te gebruiken.

Op deze manier kunnen de bedrijven de groot vermogen van het westen de vastgestelde minimum lonen omzeilen,en dit zonder enige tegenspraak of weerstand te verwachten van de nieuw laaggeschoolde klasse wat dan voornamelijk bestaat uit voormalige vluchtelingen.

Het is een soort van horige systeem, waar de landheren in samenspraak al andere groepen aan nieuwe horige op het oog hebben die meer winstgevend zullen zijn en minder aan weerstand en kennis hebben. Echter om de oude horige te doen laten verdwijnen is er een gecreëerde veldslag tussen de samenspelende landheren nodig.
Wie hebben daar dan belangen bij?

Op papier klinkt dit allemaal heel tof en spannend maar de daadwerkelijke uitvoering hiervan is zoveel malen complexer. Dat doel kun je nog veel makkelijker bereiken namelijk.
  maandag 19 september 2016 @ 13:15:14 #146
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_165427387
NWS / 5 nieuwe bommen in New Jersey, 1 al geëxplodeerd bij ontmantelpoging

Hoe past dit in het doordrukken van de LGBT-agenda? Dit is juist behoorlijke anti-reclame. Dat strookt weer niet met het doorvoeren van de LGBT-agenda en het "nieuwe normaal"...

Toelichting: Dit gaat over de gevonden explosieven in New Jersey, neergelegd dus door een homo. Geen figuurlijke maar een letterlijke.
  maandag 19 september 2016 @ 21:07:04 #147
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_165437330
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 12:58 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja maar simpelweg roepen dat iets een complot is, is natuurlijk een beetje makkelijk/lui.

Dan kun je alles wel zo benoemen. Ik vraag oprecht wat dan het doel is, wat de plannen zijn en dan krijg ik weer zo'n wegwuif antwoord.

Ja dit is BNW, nee dit is niet "fantaseer er maar op los".
Ook niet droom maar lekker verder, we gaan het je niet iedere keer opnieuw uitleggen welk complot het is.

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 12:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Exactement. De clou is dat het precies gaat zoals ze willen. Ik dacht ook msm altijd even vraagtekens bijzetten, ik vraag het aan de parisienne van de winkel die net in Paris was geweest. Volgens haar één doffe ellende en ze wil voorlopig niet terug. Maar soit, verder is er niets aan de hand natuurlijk. Gewoon van die gelukszoekers.
Op lesbos waren ze weer niet tevreden....
NWS / Asielzoekerscentrum staat in de fik, 4000 buiten, zoeken nieuw asiel.
There is only one religion
pi_165441705
Meanwhile in Sweden

The New Country :r :r

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 20 september 2016 @ 00:06:02 #149
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165443191
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2016 12:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En misschien bedoelen ze met het complot wel dat onze regeringsleiders allemaal al stiekem "cultuur-divers" zijn..

Je vult het nu voor anderen in, dat is ook niet echt eerlijk voor de discussiepartners he ;)
Misschien moet je de vraag dan in het vervolg via de dm of pm stellen en niet via een openbaar forum?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  woensdag 21 september 2016 @ 15:07:26 #150
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_165471752
http://www.ad.nl/dossier-(...)-achteruit~a8a24f11/

pesticide en een stof in plastic (http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/bpa-bisfenol-a-.aspx ) vreten aan de vruchtbaarheid van de man en dat gebeurt al tijdens de zwangerschap van de vrouw.

Als je een 'long game' speelt en nog een jaartje of 40 hebt ben je als eventuele samenzweerder al op de goede weg. Op een gegeven moment kán men nog wel kinderen krijgen maar enkel met behulp van het ingrijpen van een ziekenhuis, kan je het mooi aan banden laten leggen. nu even buiten beschouwing gelaten dat dit soort dingen (mits ze bewust worden ingezet) heel makkelijk te ver kunnen gaan maar dat terzijde.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')