Ik dacht trouwens dat je Rotterdam alleen al wel kon waarderen vanwege het sluitsignaal van de metro.quote:
Beter goed gejat dan slecht verzonnen, hmneh? Maar het is niet dat Rotterdam daarom ineens wél leuk is.quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:41 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat je Rotterdam alleen al wel kon waarderen vanwege het sluitsignaal van de metro.
Vast stapvoets gegaan.quote:Op zaterdag 3 september 2016 22:36 schreef computergirl het volgende:
[..]
menig auto had meer in de kreukels gezeten
Drone-lollie!quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:23 schreef dennistd het volgende:
Ik kom de hoogwerker nu ook in actie tegen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 september 2016 23:00 schreef dennistd het volgende:
Zijkant van die auto zit nog wel aardig in elkaar: http://www.destentor.nl/r(...)bij-lieren-1.6337606
Zegt genoegquote:automobiliste
Haha zou het verschil van rijvaardigheid ook gelden voor machinisten?quote:
Je bedoelt het panoramarijtuig? Die heeft geen keuken, daar is een ander rijtuig voor.quote:
Ik niet.quote:Op zondag 4 september 2016 11:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
KLB / Waar blijft het treintje die je naar de overkant brengt?
We hebben een trein vraag. Iemand die antwoorden kan geven in dat topic?
Iets met het goede voorbeeld geven?quote:Op zondag 4 september 2016 13:45 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik wel maar ik ben gehecht aan niet geband zijn.
Ja, ik heb wel iets in gedachten om die trein te testen met wat participanten enzo. Of vind je dat geen goed voorbeeld?quote:
Meestal trappen de mensen die een goed idee hebben, zelf af.quote:Op zondag 4 september 2016 13:51 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel iets in gedachten om die trein te testen met wat participanten enzo. Of vind je dat geen goed voorbeeld?
Met wat voor materieel?quote:Op zondag 4 september 2016 16:12 schreef bork het volgende:
TLK141, rechtstreekse trein van Krakòw via Warsawa naar Mockava gaat vanaf vannacht dagelijks rijden. Nieuwe verbinding Polen - Litouwen.
ik heb gister een klein beetje gemist door een dagje losgaan in Utrechtquote:Op zondag 4 september 2016 20:25 schreef MTL het volgende:
@ Peterselieman: Kijk eens hier: PTA / Het grote treinentopic #1011 Waar we haten op 'Waar we'-TT's
Geen idee stond op FB bij zugreiseblog, tweede dat vond ik ook frapant, er gaat alleen een trein terug naar Polen. Zal nog allemaal afgemaakt moet worden denk ik.quote:Op zondag 4 september 2016 17:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met wat voor materieel?
Dat Mockava ligt echt net over de grens, vraag me af wat je daar wilt doen
Wanneer zal het traject Mariajampole-Kaunas open gaan?
Alles is de schuld van NS. Dat het provinciestadje Breda idioot rijkelijk bedeeld is met dat stukje nutteloos spoor, daar lees je niks over.quote:Op zondag 4 september 2016 21:12 schreef bork het volgende:
HSL-aansluiting Breda-Antwerpen al tien jaar voor nop http://feed.omroepbrabant.nl/share/2354534 #omroepbrabant
Duurste stuk ongebruikt spoor van Nederland
stukje kijken daar komt het wel ter sprake, Nijpels aan het woord, pure chantage.quote:Op zondag 4 september 2016 22:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alles is de schuld van NS. Dat het provinciestadje Breda idioot rijkelijk bedeeld is met dat stukje nutteloos spoor, daar lees je niks over.
I like, mag die dan in Utrecht starten? en gewoon met ov-chipquote:Op zondag 4 september 2016 22:43 schreef Duvel het volgende:
Ja maar als daar echt animo voor was, was het dan niet al lang gebeurd? Sowieso: een sprinter Den Bosch - Tilburg - Tilburg West - Tilburg Reeshof - Gilze=Rijen - Breda - Noorderkempen - Antwerpen Centraal??
Het is nog niet eens waar ook. Ik heb ooit eens uitgerekend dat een meter van de N/Z-lijn vier keer duurder is.quote:Op zondag 4 september 2016 22:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alles is de schuld van NS. Dat het provinciestadje Breda idioot rijkelijk bedeeld is met dat stukje nutteloos spoor, daar lees je niks over.
Ja dat las ik, maar nergens de reflectie dat dat nutteloze stukje spoor daar niet alleen nutteloos ligt te zijn door NS...quote:Op zondag 4 september 2016 22:46 schreef bork het volgende:
[..]
stukje kijken daar komt het wel ter sprake, Nijpels aan het woord, pure chantage.
En daar gaat nog eerder wat nuttigs overheen rijden ook.quote:Op zondag 4 september 2016 22:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Het is nog niet eens waar ook. Ik heb ooit eens uitgerekend dat een meter van de N/Z-lijn vier keer duurder is.
En dan in een meerspannings-SLT. Breng je eigen anti-decubituskussen mee.quote:Op zondag 4 september 2016 22:48 schreef bork het volgende:
[..]
I like, mag die dan in Utrecht starten? en gewoon met ov-chip
Dat is.quote:Op zondag 4 september 2016 22:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
En daar gaat nog eerder wat nuttigs overheen rijden ook.
oei das waar, ze zijn wel het koelste wanneer het warm buiten is btw, doe maar NID dan.quote:Op zondag 4 september 2016 22:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
En dan in een meerspannings-SLT. Breng je eigen anti-decubituskussen mee.
NS heeft de treinen niet, NMBS evenmin.quote:Op zondag 4 september 2016 22:43 schreef Duvel het volgende:
Ja maar als daar echt animo voor was, was het dan niet al lang gebeurd?
Waarom niet? Elke stad op die route heeft een hogeschool en/of een universiteit, er zijn goede overstappen naar het achterland (Arnhem, Brussel, Eindhoven) en qua industrie en cultuur liggen Brabant en Vlaanderen dichter bij elkaar dan Vlaanderen en Noord-Holland.quote:Sowieso: een sprinter Den Bosch - Tilburg - Tilburg West - Tilburg Reeshof - Gilze=Rijen - Breda - Noorderkempen - Antwerpen Centraal??
Omdat het onzin is een stoppert de HSL op te sturen.quote:
De FLIRT zou de meest geschikte kandidaat zijnquote:Op zondag 4 september 2016 22:53 schreef bork het volgende:
[..]
oei das waar, ze zijn wel het koelste wanneer het warm buiten is btw, doe maar NID dan.
Die is er al in driespanningsvariant, spanninkje extra kan nooit moeilijk zijn.quote:Op zondag 4 september 2016 22:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De FLIRT zou de meest geschikte kandidaat zijn
Het gaat om de reiziger. 'De HSL' is gewoon een spoorlijn, maar dan met een ander soort prik op de draad. Een trein is een trein is een trein.quote:Op zondag 4 september 2016 22:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Omdat het onzin is een stoppert de HSL op te sturen.
Was het niet zo dat de NS-FLIRT al is uitgerust voor 3 kV, maar dat dat softwarematig is uitgeschakeld?quote:Op zondag 4 september 2016 22:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die is er al in driespanningsvariant, spanninkje extra kan nooit moeilijk zijn.
Als stoptreinlijn is de HSL volkomen zinloos, dat bedoel ik.quote:Op zondag 4 september 2016 22:58 schreef James1988 het volgende:
[..]
Het gaat om de reiziger. 'De HSL' is gewoon een spoorlijn, maar dan met een ander soort prik op de draad. Een trein is een trein is een trein.
Zware goederentreinen een HSL op sturen, dát is pas onzin. En dat gebeurt ook (High Speed 1).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |