abonnement Unibet Coolblue
pi_181920192
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2018 18:35 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Belangrijkste in eerste instantie is dat het maatschappelijk geaccepteerd wordt. Het is nog steeds een controversieel project. Wanneer het geaccepteerd wordt is 't makkelijk om er geld voor te vragen en commercieel te gaan. In eerste instantie is het een non profit gedachte. Er moet break even gedraait worden en dan is het in het begin goed.

Als het lekker loopt zal er ook sponsoring etc plaats vinden
Sponsoring? Dat heeft toch weinig zin? Die mensen zullen niet veel producten meer kopen. :9

Waarom zou een bedrijf dit sponsoren?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-09-2018 15:22:50 ]
pi_181920328
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 15:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Sponsoring? Dat heeft toch weinig zin? Die mensen zullen niet veel producten meer kopen. :9

Waarom zou een bedrijf dit sponsoren?
Een uitvaartondernemer misschien.
pi_181920361
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 september 2018 15:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Sponsoring? Dat heeft toch weinig zin? Die mensen zullen niet veel producten meer kopen. :9

Waarom zou een bedrijf dit sponsoren?
De nabestaanden kopen nog veel producten. Familie die afscheid komt nemen vanaf een tribune ofzo. Tshirts, juwelen, foto's....
pi_181920485
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 15:31 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

De nabestaanden kopen nog veel producten. Familie die afscheid komt nemen vanaf een tribune ofzo. Tshirts, juwelen, foto's....
Miniatuurtreintjes.
pi_183583002
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 september 2018 15:31 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

De nabestaanden kopen nog veel producten. Familie die afscheid komt nemen vanaf een tribune ofzo. Tshirts, juwelen, foto's....
Overigens kun je de deelnemers ook gewoon al hun geld vragen. Hebben ze toch niks meer aan.

Is het ook iets om eerst al een paar nieren bijvoorbeeld te verwijderen en te verkopen? Of haalt dat toch een deel van de ervaring weg?
pi_183583405
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Overigens kun je de deelnemers ook gewoon al hun geld vragen. Hebben ze toch niks meer aan.

Is het ook iets om eerst al een paar nieren bijvoorbeeld te verwijderen en te verkopen? Of haalt dat toch een deel van de ervaring weg?
Ze betalen voor een "EXPERIENCE" voor het zien van de laatste rit...... Dat alles vanuit een veilige omgeving terwijl ze heerlijke hapjes en drankjes nuttigen en luisteren naar goede muziek.
pi_185269571
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:19 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Ze betalen voor een "EXPERIENCE" voor het zien van de laatste rit...... Dat alles vanuit een veilige omgeving terwijl ze heerlijke hapjes en drankjes nuttigen en luisteren naar goede muziek.
Ohja. Misschien dan een optie voor de mensen die het niet kunnen betalen?

Je mag dan gratis meedoen met de experience, maar naderhand is je lichaam van het bedrijf.
pi_185269741
:')
pi_185282879
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 07:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ohja. Misschien dan een optie voor de mensen die het niet kunnen betalen?

Je mag dan gratis meedoen met de experience, maar naderhand is je lichaam van het bedrijf.
IK ga sind skort zelf met de trein voor mijn woon werk verkeer en op basis daarvan zie ik al dingen die handig zijn.

Een app zodat je op afstand ziet hoe laat "jouw rit naar de overkant" rijdt. Weet je precies wanneer je ervoor kan springen. Een andere app die statistieken laat zien. De plek die 't vaakst gekozen wordt om te springen. Er zullen bij het spoor meerdere "sprong locaties" zijn...

Genoeg dingen dus, voor de financiering crowdfunding en sponsoring.
pi_185863995
quote:
Wat is er?
pi_185865372
Ik zoek nog steeds sponsors :)
  Moderator dinsdag 26 maart 2019 @ 22:22:45 #112
441859 crew  Lenny77
pi_185867606
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 20:12 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

IK ga sind skort zelf met de trein voor mijn woon werk verkeer en op basis daarvan zie ik al dingen die handig zijn.

Een app zodat je op afstand ziet hoe laat "jouw rit naar de overkant" rijdt. Weet je precies wanneer je ervoor kan springen. Een andere app die statistieken laat zien. De plek die 't vaakst gekozen wordt om te springen. Er zullen bij het spoor meerdere "sprong locaties" zijn...

Genoeg dingen dus, voor de financiering crowdfunding en sponsoring.
Het was toch maar een rondje van 100 meter? Denk dat je kansen genoeg krijgt om ervoor te springen!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_185867678
Wel een meester idee, ik voorzie nu al problemen dat moordenaars hun slachtoffers op dit parcours dumpen als dit niet streng bewaakt wordt.
pi_185867694
Ik denk niet dat het een slim idee is om zelfmoord indirect aan te moedigen.
pi_185903685
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2019 22:27 schreef Solid-Snake het volgende:
Ik denk niet dat het een slim idee is om zelfmoord indirect aan te moedigen.
Het is geen indirect aanmoedigen. Het is ter bescherming van:
1) conducteurs
2) forensen/ reizigers
3) beter voor de economie, vertraging kost bakken met geld
pi_186128028
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2019 20:27 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Het is geen indirect aanmoedigen. Het is ter bescherming van:
1) conducteurs
2) forensen/ reizigers
3) beter voor de economie, vertraging kost bakken met geld
Ook voor de mensen die zelfmoord willen plegen is het beter toch? Dit is toch veel fijner dan een trein koppen? Lijkt mij althans.
pi_186128899
Die trein zelf zal ook regelmatig schoongemaakt moeten worden. Ga maar vanuit dat er eens wat aan de onderkant wil blijven plakken. De juiste wasstraat zou daarvoor een oplossing kunnen zijn.
ROBODEMONS..................|:(
pi_186141294
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 april 2019 22:48 schreef Morrigan het volgende:
Die trein zelf zal ook regelmatig schoongemaakt moeten worden. Ga maar vanuit dat er eens wat aan de onderkant wil blijven plakken. De juiste wasstraat zou daarvoor een oplossing kunnen zijn.
Hiervoor gebruiken we flexkrachten op een 0 uren contract. Uiteraard zal in de disclaimer verwerkt worden dat mijn bedrijf niet verantwoordelijk is voor wat voor schade dan ook aan de medewerkers.
pi_188201394
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 18:11 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Hiervoor gebruiken we flexkrachten op een 0 uren contract. Uiteraard zal in de disclaimer verwerkt worden dat mijn bedrijf niet verantwoordelijk is voor wat voor schade dan ook aan de medewerkers.
Denk je dat je hiervoor mensen vindt? Lijkt me geen prettig werk.
  dinsdag 30 juli 2019 @ 11:17:24 #120
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_188201520
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 17:11 schreef sirdanilot het volgende:
Mensen die op dit soort theatrale manieren een eind aan hun leven willen maken, gaan echt niet naar een speciale plek in nederland om voor dit treintje te springen:

- Het is vaak een impulsieve keuze om er een eind aan te maken, dus fiets je bv naar de dichtstbijzijnde spoorwegovergang.
- Mensen willen op deze manier laten 'voelen' hoe huillie huillie hun leven wel niet was, door ze dus een trauma te bezorgen door voor de trein te springen, door ze vertraging te bezorgen etc.

Daarom gaat het aantal treinspringers echt niet dalen als er b.v. een pil van drion is o.i.d.
Zet je dan je fiets netjes buiten de spoorbomen op slot. En loop je het laatste stukje? Of gooi het ding gewoon direct naast het spoor. Je gaat haar als het goed is niet meer gebruiken.
  Moderator dinsdag 30 juli 2019 @ 11:18:10 #121
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_188201530
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 21:18 schreef Handleiding het volgende:
Haha leuk topic weer Vogeltjesdans.
Handleiding _O_
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  User die het meest klaagt 2022 woensdag 31 juli 2019 @ 14:56:07 #122
414785 sirdanilot
pi_188221982
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 11:17 schreef borbit het volgende:

[..]

Zet je dan je fiets netjes buiten de spoorbomen op slot. En loop je het laatste stukje? Of gooi het ding gewoon direct naast het spoor. Je gaat haar als het goed is niet meer gebruiken.
Heb het zelf nooit gedaan gelukkig, maar lijkt me wel zo netjes om de fiets gewoon netjes neer te zetten (met of zonder slot maakt weinig uit) en er even een afscheidsbriefje aan te hangen alvorens je voor de intercity naar Den Helder springt ja. Weet de politie ook meteen je identiteit en zo.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 31 juli 2019 @ 21:05:36 #123
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_188227292
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2019 14:56 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Heb het zelf nooit gedaan gelukkig, maar lijkt me wel zo netjes om de fiets gewoon netjes neer te zetten (met of zonder slot maakt weinig uit) en er even een afscheidsbriefje aan te hangen alvorens je voor de intercity naar Den Helder springt ja. Weet de politie ook meteen je identiteit en zo.
Eigenlijk open laten staan. En een briefje "gratis fiets" eraan. Maakt in ieder geval duidelijk dat het geen ongeluk was.
pi_188658584
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 juli 2019 11:17 schreef borbit het volgende:

[..]

Zet je dan je fiets netjes buiten de spoorbomen op slot. En loop je het laatste stukje? Of gooi het ding gewoon direct naast het spoor. Je gaat haar als het goed is niet meer gebruiken.
Fiets kan je doneren voor een goed doel ofzo.

@LethalNinja wat denk jij?
pi_188658640
Haha moest lachen om de op :')
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')