abonnement Unibet Coolblue
pi_165012639
Had op zijn minst een andere TT bedacht.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_165013476
S
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:11 schreef StateOfMind het volgende:
Had op zijn minst een andere TT bedacht.
Servers?
pi_165013992
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:48 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het maakt niet uit als wat je gaat. Gewoon van punt naar punt scheuren in je jeepje. Net een hele goede ronde gehad voor mijn gevoel, heen en weer tussen C en D met assault door die gebouwtjes en 38-7 gegaan wat best goed is. En vervolgens doodleuk 11e eindigen :')

In BF4 was ik sowieso top 3. En het leuke is de 1e plaats had 16-10. Dat klopt gewoon niet.
Zou niet weten waarom niet, die heeft zich waarschijnlijk goed ingezet voor het team en daarmee veel punten gescoord.
Ik ben juist blij dat het geen ordinaire shooter is.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_165014043
Meh niet genoeg vernieuwing/diepgang
pi_165014455
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:20 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Zou niet weten waarom niet, die heeft zich waarschijnlijk goed ingezet voor het team en daarmee veel punten gescoord.
Ik ben juist blij dat het geen ordinaire shooter is.
Bf 4 was ook geen ordinaire shooter maar had veel meer manieren om aan het team bij te dragen dan dit blind gerush van vlag naar vlag.

Dat is de bottom line van mijn verhaal. Werkelijk alles heeft meer puntenwaarde gekregen behalve het killen van een enemy. Maak dat ook lekker 250 punten ofzo.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165014663
Wtf.. wil de beta spelen, krijg ik de melding dat mijn videokaartdriver out of date zou zijn.. volgens de AMD website zijn ze wel up to date? :')

Is mijn Club 3D Radeon HD 7970 nu al te oud voor games? ;(
pi_165014734
Weer servers down :')
  donderdag 1 september 2016 @ 18:01:52 #9
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_165014926
Ligt het aan mij of is de Assault class in deze map echt zaad?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  donderdag 1 september 2016 @ 18:06:32 #10
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_165015028
En ik begrijp niet dat er een markt is voor 64 player servers. Wat een ebola is dat zeg.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_165015204
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:01 schreef Mani89 het volgende:
Ligt het aan mij of is de Assault class in deze map echt zaad?
Zodra je warbonds gebruikt om wat ander anti vehicle spul te kopen kan ie best bruikbaar zijn.
  donderdag 1 september 2016 @ 18:24:43 #12
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_165015380
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:16 schreef Questular het volgende:

[..]

Zodra je warbonds gebruikt om wat ander anti vehicle spul te kopen kan ie best bruikbaar zijn.
Ok volgens mij ben ik blind, maar waar kan je die warbonds besteden?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_165015466
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:52 schreef Bolasie het volgende:
Weer servers down :')
Op de PS4 speel ik al vanaf 10.00 vanmorgen ofzo
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_165015481
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:39 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Bf 4 was ook geen ordinaire shooter maar had veel meer manieren om aan het team bij te dragen dan dit blind gerush van vlag naar vlag.

Dat is de bottom line van mijn verhaal. Werkelijk alles heeft meer puntenwaarde gekregen behalve het killen van een enemy. Maak dat ook lekker 250 punten ofzo.
Hoe meer punten je geeft voor een kill. Hoe meer CODpubers je teabaggen ergens in midfield.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_165016718
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:24 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ok volgens mij ben ik blind, maar waar kan je die warbonds besteden?
Menu en dan customize
  donderdag 1 september 2016 @ 19:34:10 #16
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165017132
quote:
9s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:22 schreef Class het volgende:
Meh niet genoeg vernieuwing/diepgang
Dit. Tot op heden iig niet kapot van. Visueel en auditief een juweeltje, maar ik voel er weinig bij.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165017701
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:30 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Hoe meer punten je geeft voor een kill. Hoe meer CODpubers je teabaggen ergens in midfield.
Onzin. Het is wel gewoon een shooter hè. Maak gewoon een uitgebalanceerde conquest modus waar je skill ook wat meer beloond wordt maar waar iemand die de objectives speelt het ook goed doet.

Overigens zitten er met die versimpelde mechanics als genoeg CoD spelers op, maar dat terzijde.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  donderdag 1 september 2016 @ 20:13:36 #18
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_165018214
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:19 schreef Questular het volgende:

[..]

Menu en dan customize
Oh ja ik zie het, danku.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_165018338
Anderen ook last dat ze servers niet kunnen joinen? Zie de servers in de lijst staan met mensen erin maar kan niks joinen
pi_165018861
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:18 schreef Furdinand het volgende:
Anderen ook last dat ze servers niet kunnen joinen? Zie de servers in de lijst staan met mensen erin maar kan niks joinen
Ik heb er ook last van.
pi_165024007
Wat een kut Beta, en met de release za het EA kennende vast niet veel beter vergaan. allemaal wachten tot December met kopen dan heb je een game die wel werkt voor een budget prijsje
Narf!
pi_165029280
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:39 schreef Sickert het volgende:
Wat een kut Beta, en met de release za het EA kennende vast niet veel beter vergaan. allemaal wachten tot December met kopen dan heb je een game die wel werkt voor een budget prijsje
Zeur niet zo. Waar denk je dat een bèta voor bedoeld is? O.a. voor het testen van de servers. Niet om jou een perfecte ervaring te geven. Verder mag iedereen tijdens de release inderdaad nog even weg blijven. Meer servercapaciteit voor mij om te genieten van dit pareltje. _O_
pi_165032276
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:54 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Onzin. Het is wel gewoon een shooter hè. Maak gewoon een uitgebalanceerde conquest modus waar je skill ook wat meer beloond wordt maar waar iemand die de objectives speelt het ook goed doet.
Idd. Dat vind ik het leuke aan BF, vooral in BFBC2 (& Vietnam) en BF3 veel punten mee kunnen halen. Objectives spelen, ammopacks & healthpacks strooien, reviven en repareren. Dan kun met een slechter k/d ratio toch gewoon bovenaan eindigen.

Net een rondje tankvoordeel gehad, 20-3, 46k punten en drie levels erbij.
pi_165033889
Dit wordt echt het type spel waar ik een haat/liefde verhouding mee ga krijgen. Het is alleen nog de vraag wat uiteindelijk de overhand gaat krijgen.
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:03:08 #25
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165034061
Ik denk dat ik hem oversla.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165034315
Ik denk dat ik er ook even mee ga wachten. Niet omdat de beta goed of slecht is want die heb ik niet gespeeld maar ik vermaak me vooralsnog genoeg met overwatch :P
Conscience do cost.
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:53:16 #27
194233 Friday12
Originele kloon
pi_165035176
Objective butter :|W :|W :|W :|W :|W :|W
pi_165035508
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:53 schreef Friday12 het volgende:
Objective butter :|W :|W :|W :|W :|W :|W
Is historisch correct. Het navo alfabet bestond nog niet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 2 september 2016 @ 14:46:25 #29
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165036233
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:54 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Onzin. Het is wel gewoon een shooter hè. Maak gewoon een uitgebalanceerde conquest modus waar je skill ook wat meer beloond wordt maar waar iemand die de objectives speelt het ook goed doet.

Overigens zitten er met die versimpelde mechanics als genoeg CoD spelers op, maar dat terzijde.
Ik weet niet of het onzin is, ik ben eigenlijk vanaf Battlefield 2 meer een objectives en teamplayer dan een "shooter", ik snap dat het voor veel mensen zo aanvoelt, maar wat mij betreft is het veel meer dan een "shooter" alleen.

Je kunt het hele spel domineren zonder 1 schot te lossen, wat voor iemand als ik die geen grote ster in shooters is het echt wel heel tof maakt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 2 september 2016 @ 14:57:15 #30
194233 Friday12
Originele kloon
pi_165036451
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:05 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Is historisch correct. Het navo alfabet bestond nog niet.
Ja maar het klinkt zo triest
pi_165036709
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:54 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Onzin. Het is wel gewoon een shooter hè. Maak gewoon een uitgebalanceerde conquest modus waar je skill ook wat meer beloond wordt maar waar iemand die de objectives speelt het ook goed doet.

Overigens zitten er met die versimpelde mechanics als genoeg CoD spelers op, maar dat terzijde.
Nee dat is juist het mooie van battlefield. Het gaat echt om team work en objective gameplay. Een paar kills maken heb je geen skills voor nodig dat kan bijna iedereen wel. Doeltreffend een objective clearen/cappen/holden met een squad en goed gebruik maken van de verschillende classes en voertuigen. Dat zijn de skills die je in Battlefield nodig hebt. Daarom zie je ook dat de mensen die wel goed zijn in shooters maar niet in bf onderaan de score lijsten staan met scores van 22-5 bijv. Als je je dan toch wilt focussen op scores kijk dan naar score per minute. Want dat is een veel belangrijkere score dan k/d in battlefield en die krik je omhoog door objectives te spelen.

Ik ben ondertussen al bijna lvl30. Was al aardig gehyped voor dit spel en dat is met deze beta eigenlijk alleen nog maar erger geworden :P Sinai dessert zal zeker niet mijn favoriete map worden maar de gameplay is wel weer vanouds goed. Heb al weer een paar epische momenten meegemaakt op de battlefield. Het WW1 thema vind ik ook erg nice en is echt weer verfrissend na al die moderne shooters.
pi_165036750
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:57 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ja maar het klinkt zo triest
Ik vind het wel goed.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  vrijdag 2 september 2016 @ 15:18:26 #33
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165036907
Wie trouwens moeite heeft de War-feel te pakken te krijgen moet eens op de anti-air gaan zitten bij objective C (Antenna). Wachten tot er een bomber of een fighter langs komt, mikken en BLAM BLAM BLAM BLAM BLAM. _O_

Dan zit je er echt even midden in. _O_ _O_
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 2 september 2016 @ 17:18:58 #34
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165038970
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:46 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik weet niet of het onzin is, ik ben eigenlijk vanaf Battlefield 2 meer een objectives en teamplayer dan een "shooter", ik snap dat het voor veel mensen zo aanvoelt, maar wat mij betreft is het veel meer dan een "shooter" alleen.

Je kunt het hele spel domineren zonder 1 schot te lossen, wat voor iemand als ik die geen grote ster in shooters is het echt wel heel tof maakt.
En ik speel al sinds 1942. Het hele spel domineren zonder een schot te lossen dan ga je als spel voorbij aan je doel.

Als ik iemand kill en ik had het niet gedaan had hij misschien wel 2 a 3 flags gecapt. Daar ga je even hard overheen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 2 september 2016 @ 17:20:45 #35
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165039008
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:09 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nee dat is juist het mooie van battlefield. Het gaat echt om team work en objective gameplay. Een paar kills maken heb je geen skills voor nodig dat kan bijna iedereen wel. Doeltreffend een objective clearen/cappen/holden met een squad en goed gebruik maken van de verschillende classes en voertuigen. Dat zijn de skills die je in Battlefield nodig hebt. Daarom zie je ook dat de mensen die wel goed zijn in shooters maar niet in bf onderaan de score lijsten staan met scores van 22-5 bijv. Als je je dan toch wilt focussen op scores kijk dan naar score per minute. Want dat is een veel belangrijkere score dan k/d in battlefield en die krik je omhoog door objectives te spelen.

Ik ben ondertussen al bijna lvl30. Was al aardig gehyped voor dit spel en dat is met deze beta eigenlijk alleen nog maar erger geworden :P Sinai dessert zal zeker niet mijn favoriete map worden maar de gameplay is wel weer vanouds goed. Heb al weer een paar epische momenten meegemaakt op de battlefield. Het WW1 thema vind ik ook erg nice en is echt weer verfrissend na al die moderne shooters.
Je schetst mijn hele probleem van de huidige opzet. Je pakt iets van 1000 punten in totaal met het cappen van een flag. En het uitschakelen van een vijand die wellicht wel op een killstreak of capstreak kon gaan een schamele 125 max.

Buiten iedere proporties.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165039378
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Je schetst mijn hele probleem van de huidige opzet. Je pakt iets van 1000 punten in totaal met het cappen van een flag. En het uitschakelen van een vijand die wellicht wel op een killstreak of capstreak kon gaan een schamele 125 max.

Buiten iedere proporties.
Volgens mij snap je het gewoon niet. Battlefield gaat NIET om streaks. Met een paar kills win je geen oorlogen. In battlefield draait het allemaal om het grote geheel, en om wat jij bijdraagt aan die strijd. Een soldaat die veel kills maakt maar vrijwel geen objectives doet draagt weinig bij aan de strijd. Want iedereen die jij killt respawn gelijk weer. Dus hoewel dat misschien leuk is voor jou heeft de rest van je team er vrij weinig aan. Daarom is de score verdeling zo als die is. Dat is juist een plus punt.
  vrijdag 2 september 2016 @ 18:59:05 #37
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165040832
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:40 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Volgens mij snap je het gewoon niet. Battlefield gaat NIET om streaks. Met een paar kills win je geen oorlogen. In battlefield draait het allemaal om het grote geheel, en om wat jij bijdraagt aan die strijd. Een soldaat die veel kills maakt maar vrijwel geen objectives doet draagt weinig bij aan de strijd. Want iedereen die jij killt respawn gelijk weer. Dus hoewel dat misschien leuk is voor jou heeft de rest van je team er vrij weinig aan. Daarom is de score verdeling zo als die is. Dat is juist een plus punt.
Ik speel BF vanaf 1943. Ik snap het punt van conquest, dus bedankt ;).

Als je met een ticketbleed werkt dan is het gewoon op en neer van vlag maar vlag, maak je wat kills, en eindig je top 3. Nu moet je gewoon als een malloot de hele map rondscheuren. Dat is te. Er is geen flow of battle, geen chokepoints iedereen komt van overal als een ren 4 -daagse naar alle vlaggen.

Gefeliciteerd nummer 1. Jij was de snelste.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165040859
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:40 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Volgens mij snap je het gewoon niet. Battlefield gaat NIET om streaks. Met een paar kills win je geen oorlogen. In battlefield draait het allemaal om het grote geheel, en om wat jij bijdraagt aan die strijd. Een soldaat die veel kills maakt maar vrijwel geen objectives doet draagt weinig bij aan de strijd. Want iedereen die jij killt respawn gelijk weer. Dus hoewel dat misschien leuk is voor jou heeft de rest van je team er vrij weinig aan. Daarom is de score verdeling zo als die is. Dat is juist een plus punt.
Wie zegt dat het primaire doel van Battlefield het maken van killstreaks zijn? Kills kunnen prima bijdragen aan een eventuele overwinning. Zie de vorige Battlefield games, waar de verhouding tussen de beloning voor het spelen van de objective en het maken van een kill, ideaal was (mijn inziens).

Iemand die alleen maar kills maakt, kan prima bijdragen aan een eventuele overwinning. Bijvoorbeeld iemand die continue de recons van de tegenpartij het leven zuur maakt, waardoor de medespelers beter de objective kunnen spelen. Iedereen heeft zo zijn rol. Je doet nu alsof elke speler van het team perse alleen maar de objective moet spelen zonder een kogel te schieten. Dat is natuurlijk onzin :')

Dit is het eerste spel waar de verhouding zo enorm naar het spelen van de objective is gegaan, in combinatie met het nieuwe ticketsysteem. Ik denk dat ik het vorige systeem prefereer, zonder ook maar één minuut gespeeld te hebben overigens. De vorige spellen vond ik een goede balans hebben tussen het spelen van de objective en het maken van kills. Elke rol werd zo goed goed beloond.

Er zijn overal op internet overigens duidelijk twee kampen, dus het is niet perse een pluspunt of een minpunt. De meningen zijn hier enorm over verdeeld.
  vrijdag 2 september 2016 @ 19:17:33 #39
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165041176
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:20 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Je schetst mijn hele probleem van de huidige opzet. Je pakt iets van 1000 punten in totaal met het cappen van een flag. En het uitschakelen van een vijand die wellicht wel op een killstreak of capstreak kon gaan een schamele 125 max.

Buiten iedere proporties.
Daarom slaan die punten nergens op en wordt samenwerking beloond daarin door objectives te spelen.

K/D js je enige beloning als je daarvoor speelt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165041561
Of je cared gewoon niet om punten en probeert gewoon te winnen :P
Conscience do cost.
pi_165042103
Ik win het liefste in combinatie met een mooie k/d ratio :p
pi_165042380
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik speel BF vanaf 1943. Ik snap het punt van conquest, dus bedankt ;).

Als je met een ticketbleed werkt dan is het gewoon op en neer van vlag maar vlag, maak je wat kills, en eindig je top 3. Nu moet je gewoon als een malloot de hele map rondscheuren. Dat is te. Er is geen flow of battle, geen chokepoints iedereen komt van overal als een ren 4 -daagse naar alle vlaggen.

Gefeliciteerd nummer 1. Jij was de snelste.
En hier geef jij mooi aan waarom dit systeem er nu is. Iedereen blijft maar tussen die 2 of drie vlaggen rennen die het dichts bij elkaar liggen. Beetje kills collecten en heel soms eens een vlag pakken als dat uitkomt, maar vooral rond die vlagge bivakkeren en zo weinig mogelijk in die burn komen. Ga dan conquest small spelen als je dat leuk vind.

Wat betreft flow en chokepoints is Sinai Dessert ook niet een van de beste maps denk ik. Dat ben ik wel een beetje met je eens.
  vrijdag 2 september 2016 @ 20:32:00 #43
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165042759
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:16 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

En hier geef jij mooi aan waarom dit systeem er nu is. Iedereen blijft maar tussen die 2 of drie vlaggen rennen die het dichts bij elkaar liggen. Beetje kills collecten en heel soms eens een vlag pakken als dat uitkomt, maar vooral rond die vlagge bivakkeren en zo weinig mogelijk in die burn komen. Ga dan conquest small spelen als je dat leuk vind.

Wat betreft flow en chokepoints is Sinai Dessert ook niet een van de beste maps denk ik. Dat ben ik wel een beetje met je eens.
Conquest small is niks. Ik snap dat de incentive om naar alle vlaggen te gaan nu aanwezig is. Maar neem bijvoorbeeld Golmud Railway. Daar speelt Infantery ABC en tanks de 3 objectives onderin.

En dan kon je eens tactisch een vlag cappen als je onderliggende partij was. Nu is het volstrekte willekeur. Dat vind ik jammer. Nauwelijks verdedigers bij vlaggen want iedereen is constant on the move.

En imo is een vlag verdedigen/dus kills maken. Ergens net zo belangrijk als cappen. BF 1 is stuivertje wisselen met vlaggen en punten boosten door constant naar een andere vlag te rennen. 0.0 taktiek.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165043075
Ik moet zeggen dat ik de game steeds leuker begin te vinden :Y
En ik snap de kritieken van beide kampen uitstekend, al heeft het oude conquest systeem toch ook wel mijn voorkeur.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_165043163
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 19:00 schreef Rami. het volgende:

[..]
Je doet nu alsof elke speler van het team perse alleen maar de objective moet spelen zonder een kogel te schieten. Dat is natuurlijk onzin :')

Dan begrijp je me denk ik verkeerd. Sowieso moet je helemaal niks, iedereen kan spelen zoals die dat wil. Maar met dit systeem wordt je wel min of meer gestuurd om te spelen zoals het bedoelt is. En dat is door uiteraard een hoop kills te maken maar ook door de objective te spelen. Ik zie nu dat er constant gevochten wordt om alle vlaggen. Terwijl in vorige delen de gevechten vooral plaatsvonden op specifieke locaties van de map. Daarom prefereer ik dit nieuwe systeem boven het ouwe. En ik heb alle delen behalve 2142 gespeeld.
  vrijdag 2 september 2016 @ 20:47:55 #46
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165043212
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:46 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dan begrijp je me denk ik verkeerd. Sowieso moet je helemaal niks, iedereen kan spelen zoals die dat wil. Maar met dit systeem wordt je wel min of meer gestuurd om te spelen zoals het bedoelt is. En dat is door uiteraard een hoop kills te maken maar ook door de objective te spelen. Ik zie nu dat er constant gevochten wordt om alle vlaggen. Terwijl in vorige delen de gevechten vooral plaatsvonden op specifieke locaties van de map. Daarom prefereer ik dit nieuwe systeem boven het ouwe. En ik heb alle delen behalve 2142 gespeeld.
Dit systeem is leuk met 128 spelers.

Niet met 64 waar je freewheelend vlaggen kunt pakken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165043368
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dit systeem is leuk met 128 spelers.

Niet met 64 waar je freewheelend vlaggen kunt pakken.
128 zou helemaal mooi zijn inderdaad :D

Nou ja ik snap sommige van jou punten ook wel. Het is wel een vrij grote verandering dus ook wel logisch dat er voor en tegenstanders zullen zijn.
pi_165043800
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 19:00 schreef Rami. het volgende:

[..]

Wie zegt dat het primaire doel van Battlefield het maken van killstreaks zijn? Kills kunnen prima bijdragen aan een eventuele overwinning. Zie de vorige Battlefield games, waar de verhouding tussen de beloning voor het spelen van de objective en het maken van een kill, ideaal was (mijn inziens).

Iemand die alleen maar kills maakt, kan prima bijdragen aan een eventuele overwinning. Bijvoorbeeld iemand die continue de recons van de tegenpartij het leven zuur maakt, waardoor de medespelers beter de objective kunnen spelen. Iedereen heeft zo zijn rol. Je doet nu alsof elke speler van het team perse alleen maar de objective moet spelen zonder een kogel te schieten. Dat is natuurlijk onzin :')

Dit is het eerste spel waar de verhouding zo enorm naar het spelen van de objective is gegaan, in combinatie met het nieuwe ticketsysteem. Ik denk dat ik het vorige systeem prefereer, zonder ook maar één minuut gespeeld te hebben overigens. De vorige spellen vond ik een goede balans hebben tussen het spelen van de objective en het maken van kills. Elke rol werd zo goed goed beloond.

Er zijn overal op internet overigens duidelijk twee kampen, dus het is niet perse een pluspunt of een minpunt. De meningen zijn hier enorm over verdeeld.
Je lult wel veel voor iemand die nog niet heeft gespeeld. Probeer het eens uit zou ik zeggen.
pi_165043926
Met het verdedigen van vlaggen krijg je ook prima punten. Vind het spel wel in balans in die zin. En die punten kunnnen mij helemaal geen reet schelen, ik speel gewoon hoe ik het het leukst vind.
pi_165044031
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 21:05 schreef bombmannl het volgende:

[..]

Je lult wel veel voor iemand die nog niet heeft gespeeld. Probeer het eens uit zou ik zeggen.
Ik heb elke battlefield game gespeeld (behalve deze beta), dus ik denk wel een goed oordeel over de veranderingen in relatie tot de oudere games kan vellen.

Overigens koop ik 'm op de release in combinatie met een ps4, dus dat zet mijn betoog in perspectief.
  vrijdag 2 september 2016 @ 21:23:18 #51
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165044338
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 21:08 schreef bombmannl het volgende:
Met het verdedigen van vlaggen krijg je ook prima punten. Vind het spel wel in balans in die zin. En die punten kunnnen mij helemaal geen reet schelen, ik speel gewoon hoe ik het het leukst vind.
Wat een dooddoener. Je krijgt alleen "prima punten" als je vlaggen capt. Omdat het jou geen reet kan schelen maakt het spel nog niet gebalanceerd.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165045256
Ach balans balans

Laten ze de tanks maar beetje aanpassen:

  vrijdag 2 september 2016 @ 22:03:58 #53
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165045677
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:18 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En ik speel al sinds 1942. Het hele spel domineren zonder een schot te lossen dan ga je als spel voorbij aan je doel.

Als ik iemand kill en ik had het niet gedaan had hij misschien wel 2 a 3 flags gecapt. Daar ga je even hard overheen.
Wij verschillen hierin van mening dus, prima.
Wellicht maakt dat het beste team wel, 50/50 schutters/objective spelers.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 2 september 2016 @ 22:04:51 #54
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165045705
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 21:52 schreef SoldMayor het volgende:
Ach balans balans

Laten ze de tanks maar beetje aanpassen:

Sws, die landship moet ook generfed worden, die kanonnen zijn zo gigantisch overpowered.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_165046159
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 22:04 schreef Rauw. het volgende:
Sws, die landship moet ook generfed worden, die kanonnen zijn zo gigantisch overpowered.
Ik zie wel heel vaak iemand alleen in die landship zitten en dan is dan ding waardeloos.

Maar indd. met volle bemanning dan is die ook vrij sterk.
Had het idee dat tijdens de alpha de tanks stukje minder sterk waren.
  vrijdag 2 september 2016 @ 23:05:58 #56
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_165047262
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 22:04 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Sws, die landship moet ook generfed worden, die kanonnen zijn zo gigantisch overpowered.
Mja. Het waren dan ook wel monsters, die dingen. Dus dat is dan wel weer realistisch, misschien.
  vrijdag 2 september 2016 @ 23:21:15 #57
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165047753
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 23:05 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Mja. Het waren dan ook wel monsters, die dingen. Dus dat is dan wel weer realistisch, misschien.
WO1 waren er hooguit prototype tanks. Dit zijn full blown moordmachines. ;)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  vrijdag 2 september 2016 @ 23:27:29 #58
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_165047899
Ik vind het na een uurtje tamelijk saai worden. Weet nog niet waarom...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  vrijdag 2 september 2016 @ 23:36:01 #59
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_165048101
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 23:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

WO1 waren er hooguit prototype tanks. Dit zijn full blown moordmachines. ;)
Valt wel mee hoor, aan Duitse kant voornamelijk. Die liepen achter de feiten aan op dit vlak.
pi_165048142
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 22:20 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ik zie wel heel vaak iemand alleen in die landship zitten en dan is dan ding waardeloos.

Maar indd. met volle bemanning dan is die ook vrij sterk.
Had het idee dat tijdens de alpha de tanks stukje minder sterk waren.
In de alpha waren ze vrij makkelijk te verslaan. Die landships nu :X. De rook effecten zijn wel vet _O_
pi_165048203
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:53 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

128 zou helemaal mooi zijn inderdaad :D

Nou ja ik snap sommige van jou punten ook wel. Het is wel een vrij grote verandering dus ook wel logisch dat er voor en tegenstanders zullen zijn.
128 kon in bf2 met een mod _O_
pi_165049124

Even wat bewegend beeld, let niet op mijn skills :')

Shotgun best geinig dingetje.


Nu net die rocketlauncher unlocked. :P
pi_165052229
Gisteren zag het slagveld er heel erg tof uit, bijna alle bebouwing lag plat en er hing een dichte grijze rooklaag/mist over het slagveld heen met her en der gifgaswolken, terwijl de bommen en granaten je om de oren vlogen.
Dat was wel heel erg tof qua sfeer _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_165052584
Hoe unlock je dingen ? Ben nu lvl 31 maar heb nog niks unlocked volgens mij
pi_165052634
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 09:28 schreef Questular het volgende:
Hoe unlock je dingen ? Ben nu lvl 31 maar heb nog niks unlocked volgens mij
Die kun je unlocken met warbonds, al dan niet in combinatie met de hoogte van je class level.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_165052918
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 09:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Die kun je unlocken met warbonds, al dan niet in combinatie met de hoogte van je class level.
Yeah, jammere is dat class level atm bugged is waarbij ut na 1 potje niet meer je class level levelt :( (mot je server leaven en opnieuw een server joinen om ut te laten werken weer).

  zaterdag 3 september 2016 @ 11:03:01 #67
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_165053718
Ga eens met een paar mensen assault spelen en kijk dan of die tanks OP zijn, want dat zijn ze dan niet.

Dat weinig mensen er voor kiezen om assault te gaan en er nu geen sterke anti voertuig gadgets zijn voor andere classes is wat een tank OP maakt. 2 of 3 man met een AT rocket en je pakt ook makkelijk tanks van afstand.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_165054803
De AT rocket is inderdaad wel een fijn apparaat.

De weersomstandigheden zijn ook erg mooi gedaan, zeker de mist en de zandstorm veranderen de gameplay.
Built for Speed
pi_165055715
Dus ik ben al mn ranks + unlocks kwijt...
pi_165055847
Snap echt niet dat mensen landships lastig te doden vinden... 2 asaults hebben hem zo kapot. 1 kan ook maar is wat lastiger. Speel zelf ook soms met landship en niemand doet iets tegen je. Je walst in je eentje over iedereen heen en ze staren je alleen een beetje dom aan en hopen niet gekilled te worden haha
pi_165056350
Ik ben wel klaar met de beta heb alle classes gespeeld dus ik weet waar ik aan toe ben 😊
pi_165056598
16 maps toch in de volledige game?
Ik vind deze map wel leuker worden ^O^
SOONY
pi_165056900
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:24 schreef DKUp het volgende:
16 maps toch in de volledige game?
Ik vind deze map wel leuker worden ^O^
16 Maps in de standaard basis game?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 3 september 2016 @ 15:24:51 #74
286575 Roces18
Chef de party
pi_165057609
Ik vind die tanks anders flink underpowered, zeker omdat sinds battlefield 4 niemand meer reparaties uitvoert. Zeker in hardline word ik daar goed ziek van, zit je in een gepantserde voertuig en ben je in 3 schoten van een noobtube weg, omdat dat ding 0,0 damage doet. En niemand repareert gewoon dus het is haast niet te overleven. In bf2,3,4 vooral tijdens rush waarmee je naar voren zat te pushen repareerde iedereen jouw tank omdat jij de beslissende factor kon zijn, tegenwoordig is het allemaal ego
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165058201
Hoeveel dagen mag je dit spelen eigenlijk?
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_165058267
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 14:24 schreef DKUp het volgende:
16 maps toch in de volledige game?
Ik vind deze map wel leuker worden ^O^
Ik denk eerder een stuk of 10, bij de release.
pi_165058501
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 16:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoeveel dagen mag je dit spelen eigenlijk?
Tot 8 of 9 september.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 3 september 2016 @ 16:37:29 #78
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_165058521
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 15:24 schreef Roces18 het volgende:
Ik vind die tanks anders flink underpowered, zeker omdat sinds battlefield 4 niemand meer reparaties uitvoert. Zeker in hardline word ik daar goed ziek van, zit je in een gepantserde voertuig en ben je in 3 schoten van een noobtube weg, omdat dat ding 0,0 damage doet. En niemand repareert gewoon dus het is haast niet te overleven. In bf2,3,4 vooral tijdens rush waarmee je naar voren zat te pushen repareerde iedereen jouw tank omdat jij de beslissende factor kon zijn, tegenwoordig is het allemaal ego
Je kunt jezelf repareren, hè.
pi_165058625
Je kunt nu he eigen tank repareren terwijl je erin zit. Dat maakt het leven wel makkelijker
Built for Speed
  zaterdag 3 september 2016 @ 16:45:53 #80
286575 Roces18
Chef de party
pi_165058663
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 16:37 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Je kunt jezelf repareren, hè.
Maakt niet uit. Je kan geen 10 dingen tegelijk. En i kvind het ook een deel teamwork wegnemen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 3 september 2016 @ 16:50:10 #81
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_165058750
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 16:45 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Je kan geen 10 dingen tegelijk. En i kvind het ook een deel teamwork wegnemen
Voertuig stilzetten zodat je schutters hun werk kunnen doen, ondertussen een beetje repairen. Gaat prima.
  zaterdag 3 september 2016 @ 16:51:41 #82
286575 Roces18
Chef de party
pi_165058784
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 16:50 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Voertuig stilzetten zodat je schutters hun werk kunnen doen, ondertussen een beetje repairen. Gaat prima.
Maar ik mis het idee van BF2 bijv. Had je wake island , en dan had je een hele frontlinie , kwam je met je tank aan. En alles kapotschieten wat je zag en ondertussen gerepareerd worden aan de achterkant. Dat waren nog eens tijden. En dan 50 kills 0 death ofzo _O_
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165059426
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 16:35 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Tot 8 of 9 september.
^O^
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_165059740
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 16:20 schreef Rami. het volgende:

[..]

Ik denk eerder een stuk of 10, bij de release.
Oh oké.
SOONY
  zaterdag 3 september 2016 @ 18:18:08 #85
286575 Roces18
Chef de party
pi_165060856
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 17:38 schreef DKUp het volgende:

[..]

Oh oké.
Waarvan wss 3 of 4 grote mappen die je 24/7 speelt en de rest zijn kleine kutmappen voor squad based onzin enz net zoals bij de andere
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 3 september 2016 @ 18:29:42 #86
286575 Roces18
Chef de party
pi_165061128
Hoop wel dat er een soort Blimp mode komt net zoals Titan Mode. En niet pas na 2 jaar een keertje.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165074190
Wat is de sniper klasse toch een heerlijk om mee te spelen _O_
  zondag 4 september 2016 @ 09:35:48 #88
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_165074295
Kan ik vandaag mij nog aanmelden voor de béta (ps4)?

Of ben ik te laat?

(Vraag het even simpel omdat ik niet bij mijn pc in de buurt ben)
  zondag 4 september 2016 @ 09:37:15 #89
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_165074307
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 09:35 schreef RickoKun het volgende:
Kan ik vandaag mij nog aanmelden voor de béta (ps4)?

Of ben ik te laat?

(Vraag het even simpel omdat ik niet bij mijn pc in de buurt ben)
Open beta he. Tot 8 september geloof ik.
You dont believe me ? Read this line again.
  zondag 4 september 2016 @ 10:17:34 #90
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_165074738
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 09:37 schreef 7nightwing7 het volgende:

[..]

Open beta he. Tot 8 september geloof ik.
Thanks, zal hem even aanschaffen!
  zondag 4 september 2016 @ 11:44:56 #91
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_165076297
De Assaultklasse met de AT Rocket is echt fantastisch _O- Oh, er ligt een sniper ergens achterin de map te kutten? Schieten we er toch gewoon even een raket op _O-
Half bezopen is weggegooid geld.
  zondag 4 september 2016 @ 12:21:14 #92
286575 Roces18
Chef de party
pi_165077042
Ik vind pistolen zwaar overpowered. Kom je aan met je assault rifle zo 10 kogels in zijn lijf en hij schiet mij neer met 2 / 3 kogels. Wat een bullshit is dat. Ik vind sowieso dat de damage veel realistischer gemaakt moet worden (zoals rainbow six siege).

Verder moet ik echt wennen aan de controls van de voertuigen. Gewoon niet duidelijk genoeg.

En rush 16 vs 16 is de grootste bullshit die ik ooit heb gezien. Waar the fuck is 32 vs 32 rush
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165077248
Met rush op een berg gaan staan, met een kleine tank :)

[ Bericht 7% gewijzigd door Chuck-N0rr1s op 04-09-2016 12:53:44 ]
pi_165082552
Die boog, om op die berg bij F te komen, die kan dus ook kapot _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_165082719
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 16:07 schreef StateOfMind het volgende:
Die boog, om op die berg bij F te komen, die kan dus ook kapot _O_
:o
pi_165082871
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 12:21 schreef Roces18 het volgende:
Ik vind pistolen zwaar overpowered. Kom je aan met je assault rifle zo 10 kogels in zijn lijf en hij schiet mij neer met 2 / 3 kogels. Wat een bullshit is dat. Ik vind sowieso dat de damage veel realistischer gemaakt moet worden (zoals rainbow six siege).
Over de balans van guns kan ik vooralsnog weinig zeggen maar voor dat damage gedeelte kan je gewoon hardcore spelen.
Conscience do cost.
  zondag 4 september 2016 @ 16:52:29 #97
286575 Roces18
Chef de party
pi_165083485
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 16:23 schreef ems. het volgende:

[..]

Over de balans van guns kan ik vooralsnog weinig zeggen maar voor dat damage gedeelte kan je gewoon hardcore spelen.
ook op console?
verder vind ik die tanks maar matig (behalve die 1 zitter) de rest stelt echt geen kut voor zeker omdat niemand zijn headset gebruikt. En behalve de sniper rifles zijn de wapens over het algemeen best ruk. (die je in de beta kan vrijspelen iig) voelt echt als losse flodders

[ Bericht 9% gewijzigd door Roces18 op 04-09-2016 16:57:45 ]
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165083686
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 16:52 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ook op console?
Ja. Of in ieder geval, met de voorgaande battlefields was dat mogelijk. Lijkt me sterk dat ze dat opeens eruit halen gezen de populariteit.

Wel begreep ik dat er op console een stuk minder hardcore servers te vinden zijn dan op PC.
Conscience do cost.
  zondag 4 september 2016 @ 17:03:46 #99
286575 Roces18
Chef de party
pi_165083728
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 17:01 schreef ems. het volgende:
at opee
hebben jullie wel rush 32 vs 32??
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165083738
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 17:03 schreef Roces18 het volgende:

[..]

hebben jullie wel rush 32 vs 32??
Ja. Ik dacht dat de nieuwere generatie consoles dat ook had?
Conscience do cost.
  zondag 4 september 2016 @ 17:05:52 #101
286575 Roces18
Chef de party
pi_165083769
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 17:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Ja. Ik dacht dat de nieuwere generatie consoles dat ook had?
blijkbaar niet dus

ik mis dit trouwens van bf3 :


van die hacked servers met 250 spelers
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zondag 4 september 2016 @ 17:10:27 #102
286575 Roces18
Chef de party
pi_165083876
If you join a rented server you can play 64 player rush on console. On official servers its only 12vs12 :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165084437
Voorheen was er volgens mij wel 32 vs 32 rush mode, maar dat is echt nutteloos met 75 tickets.
Built for Speed
pi_165086179
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 17:10 schreef Roces18 het volgende:
If you join a rented server you can play 64 player rush on console. On official servers its only 12vs12 :')
Zijn altijd wel een paar rented servers te vinden die met meer spelers rush doen. Niet echt een probleem dus.
  zondag 4 september 2016 @ 19:43:18 #105
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_165088221
Ik ga die game maar eens voor de PS4 in de pre-order zetten. Iemand nog een goede tip? :7
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_165089771
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 19:43 schreef MrManiak het volgende:
Ik ga die game maar eens voor de PS4 in de pre-order zetten. Iemand nog een goede tip? :7
Kies pc. 4k O+
  zondag 4 september 2016 @ 20:52:23 #107
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165090732
Level 47 nu :')

Heerlijk spel, kan echt niet wachten tot hij helemaal uit is.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_165091152
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 20:52 schreef Rauw. het volgende:
Level 47 nu :')

Heerlijk spel, kan echt niet wachten tot hij helemaal uit is.
Ik hoop dat er nog een map komt in de beta. Spel speelt heerlijk weg, echt skill based _O_
pi_165091461
Die 1 persoons-tank is wel über goed. Landships makelijk te counteren :D
pi_165092307
Sinds lange tijd weer eens een BF game gespeeld en ik vind het wel echt tof weer, maar man wat ben ik slecht. :') Heb tot nu toe alleen maar rush gespeeld en ik word echt van alle kanten kapot geknald. Vroeger op de PC ging het een heel stuk beter. Speel nu op de PS4 overigens.

Tot nu toe heb ik assault geprobeerd en support.

Iemand wat tips? :@
Feyenoord Rotterdam
  zondag 4 september 2016 @ 21:53:35 #111
286575 Roces18
Chef de party
pi_165093108
Vind het zelf aanvoelen als battlefront en dat vind ik een beetje jammer.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zondag 4 september 2016 @ 21:55:01 #112
286575 Roces18
Chef de party
pi_165093163
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 21:32 schreef Fuszy het volgende:
Sinds lange tijd weer eens een BF game gespeeld en ik vind het wel echt tof weer, maar man wat ben ik slecht. :') Heb tot nu toe alleen maar rush gespeeld en ik word echt van alle kanten kapot geknald. Vroeger op de PC ging het een heel stuk beter. Speel nu op de PS4 overigens.

Tot nu toe heb ik assault geprobeerd en support.

Iemand wat tips? :@
L
Met goede aim kan je een aniper rifle nemen. Anders zou ik assault of support nemen. Assault vind ik zelf fijner. Omdat je ook anti tank bent
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 5 september 2016 @ 01:23:31 #114
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_165097019
Support is echt de kneuzenclass. Zie graag dat ze dynamiet aan de scout en support class toevoegen. C4 in BF4 ging ook prima.

Dat 3 van de 4 classes voertuigen zo goed als moeten ontwijken omdat ze er weinig tot niks tegen kunnen doen is best jammer. Dan mogen ze wel met nog dichter bebouwde gebieden komen van mij want om nu te moeten blijven hangen rond 1 of 2 vlaggen om niet oog in oog te komen staan met tanks is ook niks. Of je moet hopen dat er genoeg mensen assault spelen of in een tank zitten en hun werk goed doen. Maar tot zover is het behoorlijk kut in de beta wat betreft mensen die assault spelen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  Eindredactie Games maandag 5 september 2016 @ 09:47:26 #115
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165098803
Gister een paar uurtjes bezig geweest, speelt érg lekker weg moet ik zeggen. Ik ben alleen nu alweer redelijk uitgekeken op de Sinai.

Wat eerder gezegd werd over de kracht van handguns herken ik wel trouwens. Op afstanden <20 meter lijkt ieder automatisch geweer het af te leggen tegen de M1911. Wel een heerlijk pistool tho O+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 5 september 2016 @ 09:52:28 #116
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165098867
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 21:53 schreef Roces18 het volgende:
Vind het zelf aanvoelen als battlefront en dat vind ik een beetje jammer.
Ik heb er hetzelfde gevoel bij. Daar alleen de beta van gespeeld en als het gehele spel voor dertig euro te krijgen is wil ik hem nog wel proberen, maar niet voor de volle mep.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Eindredactie Games maandag 5 september 2016 @ 10:03:47 #117
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165099000
Dat het aanvoelt als Battlefront is niet zo gek toch?
Sinai Desert = Tattooine, inclusief extreme FB3-lense flares.

Ik ben benieuwd naar St. Quentin's Scar.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 5 september 2016 @ 11:15:16 #118
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165099906
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 21:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Ik hoop dat er nog een map komt in de beta. Spel speelt heerlijk weg, echt skill based _O_
Skill based? Waarop baseer jij dat?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165100280
Positief zijn trouwens wel de animaties bij de voertuigen.
Ook het herladen van het kanon is echt supertof.
Built for Speed
pi_165100342
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:40 schreef HansvanOchten het volgende:
Positief zijn trouwens wel de animaties bij de voertuigen.
Ook het herladen van het kanon is echt supertof.
Inderdaad, en het vuur echt heel mooi gemaakt, net als het paard.
  maandag 5 september 2016 @ 11:45:12 #121
97079 Jeff89
Conquer All
pi_165100361
Ik speel sinds dit weekend eigenlijk alleen maar scout, tank of vliegtuig. Word doodmoe van die automatische proppenschieters die overal behalve waar je richt kogels spugen.. Gewoon SMLE Carbine of M95 rifleman. Bolt action zonder scope is echt awesome. Meestal 80+ dmg en dan afmaken met 1911 of nog n keer schieten.
  maandag 5 september 2016 @ 11:57:03 #122
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165100591
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:45 schreef Jeff89 het volgende:
Ik speel sinds dit weekend eigenlijk alleen maar scout, tank of vliegtuig. Word doodmoe van die automatische proppenschieters die overal behalve waar je richt kogels spugen.. Gewoon SMLE Carbine of M95 rifleman. Bolt action zonder scope is echt awesome. Meestal 80+ dmg en dan afmaken met 1911 of nog n keer schieten.
Ja snap het zelf ook niet zo. 80% van de mensen is over the moon van deze beta. Maar als je voor een doelwit meer dan 10 meter je m1911 moet pakken ipv je assault rifle is er toch iets mis?

De gunplay vind ik ronduit waardeloos. Ik heb nauwelijks het idee dat ik de kill echt verdien.

Als jij mij killt heb je gewoon een beter wapen voor de situatie, of ben je net iets sneller.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165101523
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2016 11:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Skill based? Waarop baseer jij dat?
Geen IRNV, laser guided Javalin etc :P
  Eindredactie Games maandag 5 september 2016 @ 12:57:43 #124
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165101874
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 11:40 schreef HansvanOchten het volgende:
Positief zijn trouwens wel de animaties bij de voertuigen.
Ook het herladen van het kanon is echt supertof.
Animatie van ge-charge-bayonet worden is ook gruwelijk :D
Ben me al een paar keer de tyfus geschrokken.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 5 september 2016 @ 13:00:53 #125
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165101947
quote:
10s.gif Op maandag 5 september 2016 12:41 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Geen IRNV, laser guided Javalin etc :P
Tjah dat vind ik niet per se iets met skill te maken hebben. IRNV en javelins/stingers hebben ook gewoon nadelen.

Ik kijk meer naar learning curves en die zitten op map kennis na nauwelijks in BF1. Ik zie geen enkele reden om hier veel tijd in te investeren, wat ik in BF 4, 2, 1942 wel heb gedaan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 5 september 2016 @ 13:01:50 #126
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165101981
quote:
2s.gif Op maandag 5 september 2016 12:57 schreef 2dope het volgende:

[..]

Animatie van ge-charge-bayonet worden is ook gruwelijk :D
Ben me al een paar keer de tyfus geschrokken.
Wel is die hitbox bugged. Al een paar keer proberen te bayonet chargen en er keihard langs/doorheen geglitched.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 5 september 2016 @ 13:28:07 #127
97079 Jeff89
Conquer All
pi_165102530
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 13:01 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Wel is die hitbox bugged. Al een paar keer proberen te bayonet chargen en er keihard langs/doorheen geglitched.
Ook echt gruwelijk irritant als je iemand wil meleen terwijl je sprint.. Bayo charge LANGS de enemy ipv schep in zn bek. Ze moeten die charge een andere knop geven of hold ipv tap doen ofzo.
  maandag 5 september 2016 @ 13:28:25 #128
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165102533
quote:
2s.gif Op maandag 5 september 2016 12:57 schreef 2dope het volgende:

[..]

Animatie van ge-charge-bayonet worden is ook gruwelijk :D
Ben me al een paar keer de tyfus geschrokken.
Dat heb ik met die paarden, hoor je wat gestommel achter je en voor je omgedraaid bent lig je er al onder.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Eindredactie Games maandag 5 september 2016 @ 13:32:29 #129
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165102617
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 13:28 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat heb ik met die paarden, hoor je wat gestommel achter je en voor je omgedraaid bent lig je er al onder.
Ja wtf is dat dan. Dat is bij mij waarschijnlijk #1 cause of death.
Is dat sowieso instakill als die beesten over je heen banjeren?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 5 september 2016 @ 13:33:12 #130
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165102629
quote:
2s.gif Op maandag 5 september 2016 13:32 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ja wtf is dat dan. Dat is bij mij waarschijnlijk #1 cause of death.
Is dat sowieso instakill als die beesten over je heen banjeren?
Volgens mij wel, zelfs al een paar keer gehad dat ik de ruiter al kapot geschoten had maar het paard nog aan het afremmen was dat ik eronder kwam en dood ging.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_165104048
Ik weet niet wat ze die paarden voeren maar hele magazijnen gaan erin leeg en dat beest geeft geen krimp _O- .

Vind het wel prachtig om iemand van zo'n paard af te sniperen. Al een paar keer gelukt met een headshot van een hele afstand, geeft echt het bf gevoel voor mij.
pi_165104389
Wat is jullie favoriete wapen/class?
  maandag 5 september 2016 @ 15:19:16 #133
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165104461
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 15:14 schreef Droathoah het volgende:
Wat is jullie favoriete wapen/class?
Medic met de Mondragon Artillery Rifle met HE Grenades erop, medpacks als secondary.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_165105061
Het heeft zeker nog wat tweaks en balancing te gaan, maar ik ben wel enthousiast. De haat op de officiele forums is vrij overdreven imo.
  maandag 5 september 2016 @ 16:04:21 #135
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_165105247
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 15:54 schreef Degodvader het volgende:
Het heeft zeker nog wat tweaks en balancing te gaan, maar ik ben wel enthousiast. De haat op de officiele forums is vrij overdreven imo.
Is altijd, mensen die tevreden zijn gaan minder snel posten.
  maandag 5 september 2016 @ 16:07:53 #136
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165105302
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 15:54 schreef Degodvader het volgende:
Het heeft zeker nog wat tweaks en balancing te gaan, maar ik ben wel enthousiast. De haat op de officiele forums is vrij overdreven imo.
Haat is overdreven uiteraard. Pas je enkele zaken aan dan is het al stukken anders.

Maar voor een battlefield is de gameplay me te snel, is de hele voorspelbaarheid weg, en is het steen papier schaar gehalte me veel te hoog.

In theorie kon je zelfs in BF4 met een AEK/Famas een sniper neerhalen. Moest je er goed inschatten wat de afstand is en erg goede recoil control hebben. Dat is in deze game helemaal weg.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 5 september 2016 @ 16:09:10 #137
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165105316
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 16:04 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Is altijd, mensen die tevreden zijn gaan minder snel posten.
Als je met dit product tevreden bent. Dan heb je je zwaar laten overdonderen door de cinematische graphics.

Beetje de hull van een maserati maar de motor van een opel.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 5 september 2016 @ 16:20:46 #138
286575 Roces18
Chef de party
pi_165105544
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 01:23 schreef Catkiller het volgende:
Support is echt de kneuzenclass. Zie graag dat ze dynamiet aan de scout en support class toevoegen. C4 in BF4 ging ook prima.

Met de bf3/4 had je als support nog redelijk impact. Kreeg de vijand zo'n waas om zich heen als ik het me goed herinner door al die kogels. En kreeg je ook supressing fire bonus. Vooral in metro was dat punten stapelen.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 5 september 2016 @ 16:21:11 #139
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165105551
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 16:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Als je met dit product tevreden bent. Dan heb je je zwaar laten overdonderen door de cinematische graphics.

Beetje de hull van een maserati maar de motor van een opel.
Of je hebt daadwerkelijk nu al plezier aan het spel en vertrouwen dat de plooien nog wel gladgestreken worden.

Begin mij te storen aan die ambetante pessimistische ondertoon in vrijwel al je posts, misschien moet je deze Battlefield gewoon langs je heen laten gaan.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 5 september 2016 @ 16:21:42 #140
286575 Roces18
Chef de party
pi_165105566
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 16:07 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Haat is overdreven uiteraard. Pas je enkele zaken aan dan is het al stukken anders.

Maar voor een battlefield is de gameplay me te snel, is de hele voorspelbaarheid weg, en is het steen papier schaar gehalte me veel te hoog.

In theorie kon je zelfs in BF4 met een AEK/Famas een sniper neerhalen. Moest je er goed inschatten wat de afstand is en erg goede recoil control hebben. Dat is in deze game helemaal weg.
Klopt, elk wapen dat automatisch is kan je net zo goed niet gebruiken. Beetje Sniper Elite zo. Hopelijk zijn die andere wapens in het volle spel wel beter.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 5 september 2016 @ 16:27:46 #141
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165105737
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:21 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Klopt, elk wapen dat automatisch is kan je net zo goed niet gebruiken. Beetje Sniper Elite zo. Hopelijk zijn die andere wapens in het volle spel wel beter.
Ik ben er zelf destijds niet bij geweest, maar ik kan mij voorstellen dat automatische wapens toen niet zo nauwkeurig waren als die van tegenwoordig.

Vind het overigens ook wel meevallen, niet eens achterlijk veel terugslag.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 5 september 2016 @ 16:31:10 #142
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165105812
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:21 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Of je hebt daadwerkelijk nu al plezier aan het spel en vertrouwen dat de plooien nog wel gladgestreken worden.

Begin mij te storen aan die ambetante pessimistische ondertoon in vrijwel al je posts, misschien moet je deze Battlefield gewoon langs je heen laten gaan.
Mens erger je niet. Ik wil deze Bf leuk vinden, maar er is zoveel mis mee. Dat frustreert me een beetje, en als dat leidt tot een pessimistische ondertoon dan vind ik dat jammer.

Je ergeren is een keuze, ik kan ervoor kiezen me te ergeren aan mensen die plezier halen uit dit-mijns inziens- lichtgewicht van een battlefield. Maar daar is het leven te kort voor joh.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 5 september 2016 @ 16:32:15 #143
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165105834
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:27 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Ik ben er zelf destijds niet bij geweest, maar ik kan mij voorstellen dat automatische wapens toen niet zo nauwkeurig waren als die van tegenwoordig.

Vind het overigens ook wel meevallen, niet eens achterlijk veel terugslag.
Het gaat juist niet om de terugslag maar de bullet spread. Als het veel terugslag was maar beperkte spread zat er nog iets te leren/ te masteren in. Snap je?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 5 september 2016 @ 16:33:19 #144
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165105854
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:21 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Klopt, elk wapen dat automatisch is kan je net zo goed niet gebruiken. Beetje Sniper Elite zo. Hopelijk zijn die andere wapens in het volle spel wel beter.
En de afstand waar je ze wel kunt voor gebruiken kun je puur hipfire sprayen. :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 5 september 2016 @ 16:36:39 #145
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165105911
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 16:31 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Mens erger je niet. Ik wil deze Bf leuk vinden, maar er is zoveel mis mee. Dat frustreert me een beetje, en als dat leidt tot een pessimistische ondertoon dan vind ik dat jammer.

Je ergeren is een keuze, ik kan ervoor kiezen me te ergeren aan mensen die plezier halen uit dit-mijns inziens- lichtgewicht van een battlefield. Maar daar is het leven te kort voor joh.
Dat is het dus een beetje, jouw mening is dat er zoveel mis mee is. Maar had je dan wel aan een Beta moeten beginnen?
ik heb wel meerdere Beta's gespeeld en ik had het ergste wel verwacht, maar op een paar kleine glitches en bugs na is deze Beta echt prima speelbaar, en is het spel gewoon voor de meesten onder ons erg vermakelijk.

Ik hoop voor je dat je een kans krijgt om de volledige game te testen voor je hem moet aanschaffen, om verdere teleurstellingen te voorkomen.

En ergeren is misschien een groot woord, maar ik snap gewoon niet waarom jij zoveel tijd steekt in iets wat je zo verschrikkelijk inferieur vindt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 5 september 2016 @ 16:39:27 #146
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165105974
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 16:32 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het gaat juist niet om de terugslag maar de bullet spread. Als het veel terugslag was maar beperkte spread zat er nog iets te leren/ te masteren in. Snap je?
ik snap het, maar ik stoor mij daar zelf niet zodanig aan. Ik start het spel op, ik zoek een wapen en class op die ik leuk vind en ik ga spelen, en als ik dan neer gesniped ben vloek ik een keer en probeer ik het opnieuw.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 5 september 2016 @ 16:40:27 #147
286575 Roces18
Chef de party
pi_165105999
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 16:33 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En de afstand waar je ze wel kunt voor gebruiken kun je puur hipfire sprayen. :P
tenzij je tegen iemand met pistool moet :')

je kan net zo goed scout spelen met pistool als je niet aan het snipen bent 9 van de 10 keer win je
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  maandag 5 september 2016 @ 16:43:10 #148
97079 Jeff89
Conquer All
pi_165106063
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:36 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat is het dus een beetje, jouw mening is dat er zoveel mis mee is. Maar had je dan wel aan een Beta moeten beginnen?
ik heb wel meerdere Beta's gespeeld en ik had het ergste wel verwacht, maar op een paar kleine glitches en bugs na is deze Beta echt prima speelbaar, en is het spel gewoon voor de meesten onder ons erg vermakelijk.
Battlefield open betas zijn meestal net zo buggy als de release. Helaas spreek ik uit ervaring..
quote:
En ergeren is misschien een groot woord, maar ik snap gewoon niet waarom jij zoveel tijd steekt in iets wat je zo verschrikkelijk inferieur vindt.
Ik speel al jaren battlefield, ik kan t me wel voorstellen. Hardline was ook erg teleurstellend voor mij.. Is toch kut als je een serie al 10 jaar speelt. Juist trouwe spelers klagen veel.

Ik vind de huidige weg die ze in zijn geslagen ook minder. Te casual en arcade ofzo. Niet dat BF4 of BC2 zo realistisch waren, maar je had iig niet die proppenschieters met debiele spread.
pi_165106068
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:36 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat is het dus een beetje, jouw mening is dat er zoveel mis mee is. Maar had je dan wel aan een Beta moeten beginnen?
ik heb wel meerdere Beta's gespeeld en ik had het ergste wel verwacht, maar op een paar kleine glitches en bugs na is deze Beta echt prima speelbaar, en is het spel gewoon voor de meesten onder ons erg vermakelijk.

Ik hoop voor je dat je een kans krijgt om de volledige game te testen voor je hem moet aanschaffen, om verdere teleurstellingen te voorkomen.

En ergeren is misschien een groot woord, maar ik snap gewoon niet waarom jij zoveel tijd steekt in iets wat je zo verschrikkelijk inferieur vindt.
Ja om nou elke dag dezelfde kritiek te posten hebben we ook niet zoveel aan. Inderdaad. Snap dat het dan een vervelende ondertoon krijgt, ervaar dat ook een beetje.

Als ik bij een bakker kom en het brood is niet te vreten ben ik daar ook gelijk weg, dan kom ik niet elke dag terug om te zeggen dat het brood niet te vreten is.

:P
pi_165106088
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 16:43 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Battlefield open betas zijn meestal net zo buggy als de release. Helaas spreek ik uit ervaring..

[..]

Ik speel al jaren battlefield, ik kan t me wel voorstellen. Hardline was ook erg teleurstellend voor mij.. Is toch kut als je een serie al 10 jaar speelt. Juist trouwe spelers klagen veel.

Ik vind de huidige weg die ze in zijn geslagen ook minder. Te casual en arcade ofzo. Niet dat BF4 of BC2 zo realistisch waren, maar je had iig niet die proppenschieters met debiele spread.
Is ook wel wat voor te zeggen inderdaad ^O^
  maandag 5 september 2016 @ 16:51:58 #151
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165106280
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:36 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Dat is het dus een beetje, jouw mening is dat er zoveel mis mee is. Maar had je dan wel aan een Beta moeten beginnen?
ik heb wel meerdere Beta's gespeeld en ik had het ergste wel verwacht, maar op een paar kleine glitches en bugs na is deze Beta echt prima speelbaar, en is het spel gewoon voor de meesten onder ons erg vermakelijk.

Ik hoop voor je dat je een kans krijgt om de volledige game te testen voor je hem moet aanschaffen, om verdere teleurstellingen te voorkomen.

En ergeren is misschien een groot woord, maar ik snap gewoon niet waarom jij zoveel tijd steekt in iets wat je zo verschrikkelijk inferieur vindt.
Natuurlijk is het mijn mening. Maar zoals Jeff al aangeeft ik speel BF al ontzettend lang en iedere versie is toegankelijker en makkelijker in te stappen.


Ik ben van mening dat je eerste sessie pure verkrachting moet zijn. Dat je denkt " word ik hier ooit redelijk in" :P

En na 20 uur heb je het redelijk te pakken maar je stopt nooit met leren. Heerlijk toch?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165106489
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 16:43 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Battlefield open betas zijn meestal net zo buggy als de release. Helaas spreek ik uit ervaring..

[..]

Ik speel al jaren battlefield, ik kan t me wel voorstellen. Hardline was ook erg teleurstellend voor mij.. Is toch kut als je een serie al 10 jaar speelt. Juist trouwe spelers klagen veel.

Ik vind de huidige weg die ze in zijn geslagen ook minder. Te casual en arcade ofzo. Niet dat BF4 of BC2 zo realistisch waren, maar je had iig niet die proppenschieters met debiele spread.
Dat zijn noujuist de punten die getweakt kunnen worden. Voor mij is het ook geen day 1-buy, maar als een aantal punten opgelost worden wel een game die ik na een maand of 2 wil oppikken.
  maandag 5 september 2016 @ 17:07:49 #153
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165106563
De tijd die het kost om een granaat te gooien mag wel omhoog. Tijdens een vuurgevecht snel klikken en de vijand komt nooit meer weg.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 5 september 2016 @ 17:21:44 #154
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165106856
Moet wel zeggen dat sinds die timer geen rol meer speelt is het al 4 keer beter.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 5 september 2016 @ 17:31:09 #155
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165107138
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 16:51 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Natuurlijk is het mijn mening. Maar zoals Jeff al aangeeft ik speel BF al ontzettend lang en iedere versie is toegankelijker en makkelijker in te stappen.

Ik ben van mening dat je eerste sessie pure verkrachting moet zijn. Dat je denkt " word ik hier ooit redelijk in" :P

En na 20 uur heb je het redelijk te pakken maar je stopt nooit met leren. Heerlijk toch?
Ik speel ook al langer BF, maar dat mijn eerste sessie slecht was heb ik eigenlijk nog niet gehad.
Ik zie wel dat ik gaandeweg slimmer ga spelen.

Maar misschien is mijn topniveau wel niet genoeg om dat zo te ervaren :')
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_165112523
Bf2 was perfect, moeilijk, niet te. 6 of 7 klassen _O_ commander _O_
  maandag 5 september 2016 @ 20:51:23 #157
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165113123
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 16:21 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Of je hebt daadwerkelijk nu al plezier aan het spel en vertrouwen dat de plooien nog wel gladgestreken worden.

Begin mij te storen aan die ambetante pessimistische ondertoon in vrijwel al je posts, misschien moet je deze Battlefield gewoon langs je heen laten gaan.
Heeft gelukkig ook niks meer te maken met dat BF4 gewoon een jaar (!) lang flinke issues heeft gehad voor het uberhaupt wat speelbaarder werd...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165120639
Mensen wees blij dat ze niet elk jaar exact het zelfde spel maken met een ander naampje. Ze hebben voor wo1 gekozen en daar horen slechte automatische wapens bij. Ik ben al een paar dagen ontzettend aan het genieten van deze beta en kan niet wachten tot het uitkomt
  dinsdag 6 september 2016 @ 08:49:01 #159
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_165121395
Ik vind trouwens het hele spawnen in vliegtuigen wel een uitvinding!

Alleen nu mis ik wel het landen, repareren en weer doorvliegen. Dat maakte het altijd wel spannend.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Eindredactie Games dinsdag 6 september 2016 @ 09:03:19 #160
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165121576
Gisteravond weer een heerlijke snipe streak vanaf de watertoren O+
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 6 september 2016 @ 09:19:39 #161
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165121800
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 07:18 schreef Furdinand het volgende:
Mensen wees blij dat ze niet elk jaar exact het zelfde spel maken met een ander naampje. Ze hebben voor wo1 gekozen en daar horen slechte automatische wapens bij. Ik ben al een paar dagen ontzettend aan het genieten van deze beta en kan niet wachten tot het uitkomt
Das idd prima maar ik ben er vooralsnog niet kapot van terwijl ik het wel tof wil vinden. Zelfde gold voor Battlefront.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165122188
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 07:18 schreef Furdinand het volgende:
Mensen wees blij dat ze niet elk jaar exact het zelfde spel maken met een ander naampje. Ze hebben voor wo1 gekozen en daar horen slechte automatische wapens bij. Ik ben al een paar dagen ontzettend aan het genieten van deze beta en kan niet wachten tot het uitkomt
Deels mee eens. Echter had ik gehoopt dat bolt action een grotere rol zou spelen. Net zoals dat was bij Mohaas en COD1.

NU loopt nog de helft te sprayen en prayen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_165124018
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Deels mee eens. Echter had ik gehoopt dat bolt action een grotere rol zou spelen. Net zoals dat was bij Mohaas en COD1.

NU loopt nog de helft te sprayen en prayen.
Dat komt nog wel als iedereen er aan gewend is dat fullauto kut is. Ik speel bijna alleen maar met bolt action zonder scope als scout en shotgun als ik assault ben.
  Eindredactie Games dinsdag 6 september 2016 @ 11:56:28 #164
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165124303
Battlefield twitterde op maandag 05-09-2016 om 19:00:09 The war's not over yet. The Battlefield 1 Open Beta will end on Thursday, September 8. https://t.co/FkWPE9trX9 reageer retweet
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 6 september 2016 @ 13:16:35 #165
286575 Roces18
Chef de party
pi_165125571
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:03 schreef 2dope het volgende:
Gisteravond weer een heerlijke snipe streak vanaf de watertoren O+
Snap niet dat iedereen daar op gaat zitten. Dat is wel de domste plek die je kan kiezen als sniper (ook de eerste plek waar ik kijk als ik in de buurt ben). Als sniper moet je juist de het donker opzoeken. Of gewoon brutaal dichtbij liggen en hopen dat niemand je ziet.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Eindredactie Games dinsdag 6 september 2016 @ 13:18:15 #166
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165125596
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:16 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Snap niet dat iedereen daar op gaat zitten. Dat is wel de domste plek die je kan kiezen als sniper (ook de eerste plek waar ik kijk als ik in de buurt ben). Als sniper moet je juist de het donker opzoeken. Of gewoon brutaal dichtbij liggen en hopen dat niemand je ziet.
Ok. Tientallen mensen met gaatjes in hun voorhoofd dachten daar gister anders over.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165125821
Tellen de stats van de beta eigenlijk mee voor het echte spel?
  dinsdag 6 september 2016 @ 14:55:39 #168
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_165127171
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:33 schreef Vatta het volgende:
Tellen de stats van de beta eigenlijk mee voor het echte spel?
Normaal gesproken niet, nee.
pi_165127212
Wat een ongelofelijk vet spel _O_ Hierna BF1942 in een nieuw jasje steken aub.
WWI+WWII > Modern warfare :Y
pi_165127262
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:16 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Snap niet dat iedereen daar op gaat zitten. Dat is wel de domste plek die je kan kiezen als sniper (ook de eerste plek waar ik kijk als ik in de buurt ben). Als sniper moet je juist de het donker opzoeken. Of gewoon brutaal dichtbij liggen en hopen dat niemand je ziet.
Liggen werkt bij mij tot nu toe erg goed. Soms lopen ze me gewoon straal voorbij. Verder is sniperen echt een heerlijke bezigheid hier.
pi_165127402
Scout spelen is in dit spel is echt fantastisch. Je kan met deze klasse ook gewoon vlaggen veroveren. Verder is het paardrijden ook leuk. Als je dan door de woestijn je tegenstanders neerknalt of neermaait met je zwaard dan lijkt het net alsof je in een western beland bent _O_
pi_165127412
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:59 schreef tralalala het volgende:
Wat een ongelofelijk vet spel _O_ Hierna BF1942 in een nieuw jasje steken aub.
WWI+WWII > Modern warfare :Y
  dinsdag 6 september 2016 @ 15:21:10 #173
286575 Roces18
Chef de party
pi_165127536
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:18 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ok. Tientallen mensen met gaatjes in hun voorhoofd dachten daar gister anders over.
Ja bij mij ook. Totdat ik ze een voor een van die toren afknalde
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165127820
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 14:59 schreef tralalala het volgende:
Wat een ongelofelijk vet spel _O_ Hierna BF1942 in een nieuw jasje steken aub.
WWI+WWII > Modern warfare :Y
Je bedoelt bf1943?
pi_165128146
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 15:34 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Je bedoelt bf1943?
Niet op de PC en alleen maar Pacific maps, ik wil die Market Garden map spelen met die snelle vliegtuigjes. >:)
  dinsdag 6 september 2016 @ 16:23:47 #176
286575 Roces18
Chef de party
pi_165128748
verkeerde spawnkeuze en die bombers zijn echt shit man. Raak er geen bal mee en het doet ook geen damage. Die airstrikes van battlefield 2 dat was pas bazig. Lekker spawnrapen. Nu zijn die vliegtuigen beetje spek en bonen. Dood omdat ik niet meer kon navigeren door die zandstorm LOL

lichte vs landship, volgens mij is dat een zware tank of er moet er nog een zijn.
maar je ziet op het einde echt dat ze hopeloos zijn. Wat willen ze midden in de woestijn beginnen tegen mijn tank _O-
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165136184
Light tank pwnd makelijk een landship. Gewoon aan de achterzijde blijven :P
  dinsdag 6 september 2016 @ 21:29:27 #178
286575 Roces18
Chef de party
pi_165136625
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 21:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Light tank pwnd makelijk een landship. Gewoon aan de achterzijde blijven :P
Ja of aan de zijkanten net voorbij de kanonnen. Echt een nutteloos ding is dat. Maar ik dacht dat er nog een derde tank was
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165137367
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 21:29 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Ja of aan de zijkanten net voorbij de kanonnen. Echt een nutteloos ding is dat. Maar ik dacht dat er nog een derde tank was
Ja, hoe die heet weet ik ff niet, maar dan heb je als driver een HMG en geen kanon. Echt een :r ding
  Eindredactie Games dinsdag 6 september 2016 @ 23:23:08 #180
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165141939
Net ff een stukje van SK.falleN gekeken op Twitch. Hij heeft deze game ook al aardig onder de knie om het zacht uit te drukken. Kolere wat een aim.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165147030
Waar kan ik nou mijn pre-order plaatsen inclusief season pass voor de PS4?
Bol.com faalt bij mij ;(
pi_165149579
De muziek is ook wel een plusje waard.
  woensdag 7 september 2016 @ 17:22:57 #183
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_165154700
quote:
14s.gif Op woensdag 7 september 2016 13:14 schreef tralalala het volgende:
De muziek is ook wel een plusje waard.
Jammer dat er voor zover ik kon zien nergens een schuifje zit om die muziek uit te zetten. Als de laatste twintig tickets tien minuten duren wordt het wel een beetje irritant.
  woensdag 7 september 2016 @ 21:20:17 #184
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165160109
quote:
4s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:51 schreef Leonos het volgende:
Waar kan ik nou mijn pre-order plaatsen inclusief season pass voor de PS4?
Bol.com faalt bij mij ;(
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, ik wil het hele pakket eigenlijk, maar ik kan alleen via de PS-store de complete vinden, maar ik wil hem fysiek hebben..
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 7 september 2016 @ 21:39:54 #185
286575 Roces18
Chef de party
pi_165160684
quote:
4s.gif Op woensdag 7 september 2016 10:51 schreef Leonos het volgende:
Waar kan ik nou mijn pre-order plaatsen inclusief season pass voor de PS4?
Bol.com faalt bij mij ;(
Pre orderen is tot daar aan toe maar de season pass preorderen dat gaat te ver
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165160744
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2016 17:22 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Jammer dat er voor zover ik kon zien nergens een schuifje zit om die muziek uit te zetten. Als de laatste twintig tickets tien minuten duren wordt het wel een beetje irritant.
Fucking irritant zelfs.
  woensdag 7 september 2016 @ 22:18:57 #187
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_165161979
Waarom zou je een season pass in de pre-order zetten? Die kost sowieso gewoon 50 euro, of je nu die editie van 140 euro koopt of die van 90 en de season pass apart. Voor de rente hoef je het geld ook niet op de bank te houden maar toch.

Als ze nu een goede versie hadden inclusief season pass voor een wat lagere prijs als 'beloning' voor je pre-order..
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_165165636
Doen we straks ook onze PSN-namen even in de OP en word er een reeks van gemaakt? Zou wel awesome zijn.
Feel the fuzz!
pi_165165777
Ik ga denk voor die early edition dat je vanaf de 18e kan spelen :P
  donderdag 8 september 2016 @ 08:43:18 #190
286575 Roces18
Chef de party
pi_165167961
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 00:36 schreef Kalebatz het volgende:
Doen we straks ook onze PSN-namen even in de OP en word er een reeks van gemaakt? Zou wel awesome zijn.
volgens mij is dit het algemene topic toch?
pc/ps/xbox
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  Eindredactie Games donderdag 8 september 2016 @ 09:20:06 #191
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165168297
Potdomme die shotgun O+ wa'ne heerlijke punch
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  donderdag 8 september 2016 @ 10:44:39 #192
286575 Roces18
Chef de party
pi_165169592
Mis trouwens wel een goed ranking systeem en bijbehorende unlocks.
Misschien denk ik teveel terug aan BF2 wat dat betreft maar daar had ik altijd wel een gevoel van dat je hard hebt moeten werken om een rang te behalen. En als je iemand zag die bijvoorbeeld generaal was dan dacht je wel shit die zal wel goed zijn. En hier zie je alleen rank up rank up, niet eens wanneer je een wapen vrijspeelt/?
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165169862
De wapens moet je buiten de game unlocken dacht ik?

Persoonlijk heb ik sowieso een broertje dood aan unlocks. Heb liever direct het hele arsenaal tot m'n beschikking.
Conscience do cost.
pi_165169886
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:00 schreef ems. het volgende:
De wapens moet je buiten de game unlocken dacht ik?

Persoonlijk heb ik sowieso een broertje dood aan unlocks. Heb liever direct het hele arsenaal tot m'n beschikking.
Nee, geeft je een goed gevoel als je een wapen unlocked.
Ben je er ook meer trots op :)
  donderdag 8 september 2016 @ 11:01:38 #195
286575 Roces18
Chef de party
pi_165169889
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:00 schreef ems. het volgende:
De wapens moet je buiten de game unlocken dacht ik?

Persoonlijk heb ik sowieso een broertje dood aan unlocks. Heb liever direct het hele arsenaal tot m'n beschikking.
ja je krijgt warbonds elke keer als je lvlt en dan koop je wapens beetje lame imho
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165169903
quote:
4s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:01 schreef Leonos het volgende:

[..]

Nee, geeft je een goed gevoel als je een wapen unlocked.
Ben je er ook meer trots op :)
Ik ben trots op coole shit die ik doe in het spel. Niet op dingen die ik unlock door gewoon veel tijd erin te stoppen :P
Conscience do cost.
  donderdag 8 september 2016 @ 11:05:52 #197
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_165169975
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:01 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ja je krijgt warbonds elke keer als je lvlt en dan koop je wapens beetje lame imho
Mja, hebt ook kitranks, dus er zit nog wel een soort leveling in.
  Eindredactie Games donderdag 8 september 2016 @ 11:22:26 #198
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165170272
Beetje voorbarig hè, maar ik hoop nu best wel dat er nog een Battlefield 2 volgt in WW2-setting.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games donderdag 8 september 2016 @ 11:23:09 #199
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165170285
quote:
4s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:01 schreef Leonos het volgende:

[..]

Nee, geeft je een goed gevoel als je een wapen unlocked.
Ben je er ook meer trots op :)
Ik vind het ook leuker, het is ook een soort geleidelijke gewenning aan de wapens. Als je meteen alles al hebt is de charme eraf, net als in singleplayergames.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165170869
quote:
2s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:22 schreef 2dope het volgende:
Beetje voorbarig hè, maar ik hoop nu best wel dat er nog een Battlefield 2 volgt in WW2-setting.
Maar wel beetje alternatieve geschiedenis lijkt me leuk.
pi_165171106
quote:
14s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:23 schreef 2dope het volgende:

[..]

Ik vind het ook leuker, het is ook een soort geleidelijke gewenning aan de wapens. Als je meteen alles al hebt is de charme eraf, net als in singleplayergames.
Ik heb 10 jaar lang CS gespeeld waar helemaal niets in te unlocken viel en vond het allemaal prima :P

Vind het jammer dat er geen manier is om dat hele unlock gedoe gewoon uit te zetten. Iedereen blij.

Behalve EA die natuurlijk weer centjes gaat vragen voor warbonds/battlepacks/whatever ;(
Conscience do cost.
  Redactie Frontpage donderdag 8 september 2016 @ 12:02:08 #202
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_165171131
De stock bediening van de vliegtuigen is echt bagger. Maar eens kijken of ik wat beters handmatig kan instellen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Eindredactie Games donderdag 8 september 2016 @ 12:03:31 #203
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165171164
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:51 schreef Furdinand het volgende:

[..]

Maar wel beetje alternatieve geschiedenis lijkt me leuk.
Op zich wel, alleen ik zou bij Battlefield liever historische accuratesse zien, net zoals in bijv. Company of Heroes. Ook omdat BF1 toch al een zekere mate van realisme nastreeft. Maar alternatieve geschiedenis á la Wolfenstein is ook zeker een tof idee.

Ben wat dat betreft ook wel benieuwd naar de campaign, maar die zal wel weer flinterdun zijn. Er gaan geruchten dat er maar 6 SP-missies zijn.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games donderdag 8 september 2016 @ 12:10:38 #204
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165171315
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 12:01 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik heb 10 jaar lang CS gespeeld waar helemaal niets in te unlocken viel en vond het allemaal prima :P

Vind het jammer dat er geen manier is om dat hele unlock gedoe gewoon uit te zetten. Iedereen blij.

Behalve EA die natuurlijk weer centjes gaat vragen voor warbonds/battlepacks/whatever ;(
Same here :D
Zo'n beetje vanaf launch, samen met HL:DM, tot en met CS 2.0, ten tijde van source afgehaakt (cs 1.6 best cs)

Ik weet niet, vind 't wel wat hebben om nieuwe shyte te kunnen unlocken. Krijg ik het gevoel dat levelen nog een een soort doel heeft.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165171369
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 21:42 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:

[..]

Ja, hoe die heet weet ik ff niet, maar dan heb je als driver een HMG en geen kanon. Echt een :r ding
Die je bedoelt is Landship. Daarnaast heb je ook nog de Heavy Tank (gisteren 45-0 mee gegaan.... De anti-tank gear is gewoon niet krachtig genoeg om een gevaar te vormen....).

quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 12:02 schreef JeMoeder het volgende:
De stock bediening van de vliegtuigen is echt bagger. Maar eens kijken of ik wat beters handmatig kan instellen.
Als je op PC speelt: Pitch up op spatiebalk zetten helpt een hoop. Heb niet zo'n tip voor console :P (maar daar speelt vliegen met controller standaard een stuk beter).
pi_165176171
Ik ga dit spel pas kopen als ie in de 5 euro bak ligt, tot over 3 jaar.
pi_165177643
Beta al geëindigd ? Kan geen servers meer vinden.
pi_165179076
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 17:18 schreef Sjemmert het volgende:
Beta al geëindigd ? Kan geen servers meer vinden.
Hier ook ;(
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_165179100
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 17:18 schreef Sjemmert het volgende:
Beta al geëindigd ? Kan geen servers meer vinden.
Battlefield @Battlefield
the Open Beta is over now. Keep checking our channels for all the latest announcements.

Godver kut
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  donderdag 8 september 2016 @ 19:11:40 #210
286575 Roces18
Chef de party
pi_165180215
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 11:05 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Mja, hebt ook kitranks, dus er zit nog wel een soort leveling in.
oja dat zag ik ook opeens you have reached rank 4 assault

ik zo ?????????????? hmm okey??
waar gaat dit in godsnaam over, ook lekker helder allemaal :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 8 september 2016 @ 19:13:16 #211
286575 Roces18
Chef de party
pi_165180266
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 12:13 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Die je bedoelt is Landship. Daarnaast heb je ook nog de Heavy Tank (gisteren 45-0 mee gegaan.... De anti-tank gear is gewoon niet krachtig genoeg om een gevaar te vormen....).

[..]

Als je op PC speelt: Pitch up op spatiebalk zetten helpt een hoop. Heb niet zo'n tip voor console :P (maar daar speelt vliegen met controller standaard een stuk beter).
Ja de heavy tank is veel beter als je Rush speelt, zo kan je team tenminste spawnen op jou omdat je nog extra plaatsen hebt en hoeven ze geen kostbare tijd te verspillen door te rennen. Anti tank gear is zeker wel krachtig genoeg als er meerdere zijn die dat gebruiken. Als jij in je eentje een tank wil uitschakelen heb je weinig kans, maar met een paar is die zo weg. Maar teamwork is ver te zoeken omdat niemand communiceert zoals in alle battlefields ;(
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165180900
Hoelaat is de Beta afgelopen?
pi_165181167
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 19:39 schreef Droathoah het volgende:
Hoelaat is de Beta afgelopen?
Man :') 3 posts hierboven kan je lezen dat die al afgelopen is.
pi_165181209
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 19:49 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Man :') 3 posts hierboven kan je lezen dat die al afgelopen is.
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 18:25 schreef Koopsie het volgende:

[..]

Battlefield @Battlefield
the Open Beta is over now. Keep checking our channels for all the latest announcements.

Godver kut
Krijg nou tetten. Thanks man.
pi_165181790
Godver, ik dacht morgen pas :'(
pi_165182902
quote:
8s.gif Op donderdag 8 september 2016 20:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Godver, ik dacht morgen pas :'(
Kon eindelijk hele avond gamen ;(
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  donderdag 8 september 2016 @ 22:17:40 #217
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165185399
quote:
8s.gif Op donderdag 8 september 2016 20:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Godver, ik dacht morgen pas :'(
Same here, hield even tijd over om andere dingen te regelen

Enfin, vandaag nieuwe TV bestelt (HDready naar 4K) en nieuw geluid (met Subwoofer).
Alleen nog een fatsoenlijk oortje en ik ben goed voorbereid voor 21 Oktober. :7
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_165185870
quote:
6s.gif Op donderdag 8 september 2016 22:17 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Same here, hield even tijd over om andere dingen te regelen

Enfin, vandaag nieuwe TV bestelt (HDready naar 4K) en nieuw geluid (met Subwoofer).
Alleen nog een fatsoenlijk oortje en ik ben goed voorbereid voor 21 Oktober. :7
Klinkt goed allemaal. Mijn tv is alweer van 2013, maar was toen wel het top of the line model van Sony. Volgens mij geen echte native 4k maar heb wel eens me pc eraan gehangen en toen kon ik wel gamen op 3072 x 1728 (3k) wat er superstrak uitzag. Geen idee hoe het zit als ik er een ps4 pro aan zou hangen.

Wat die oortjes betreft hou er rekening mee dan je geen third party bluetooth oortjes meer kan gebruiken op de ps4. Kwam ik onlangs ook door ervaring achter helaas.
  donderdag 8 september 2016 @ 23:42:02 #219
286575 Roces18
Chef de party
pi_165189172
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2016 22:31 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Klinkt goed allemaal. Mijn tv is alweer van 2013, maar was toen wel het top of the line model van Sony. Volgens mij geen echte native 4k maar heb wel eens me pc eraan gehangen en toen kon ik wel gamen op 3072 x 1728 (3k) wat er superstrak uitzag. Geen idee hoe het zit als ik er een ps4 pro aan zou hangen.

Wat die oortjes betreft hou er rekening mee dan je geen third party bluetooth oortjes meer kan gebruiken op de ps4. Kwam ik onlangs ook door ervaring achter helaas.
kan die officiele headset van sony aanbevelen :) als iemand nog wat zoekt
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165192609
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 23:42 schreef Roces18 het volgende:

[..]

kan die officiele headset van sony aanbevelen :) als iemand nog wat zoekt
Heb zelf de tritton 720+ en dat is ook wel een fijn ding. Voor plaatsing van geluiden zelfs nog beter dan mijn 5.1 installatie.
pi_165205088
Ik heb mijn beta montage klaar!

De beta is afgelopen dus dan maar nagenieten van wat zieke gameplay!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, dus kom maar op met commentaar :D

My latest BF1 Montage: https://www.youtube.com/watch?v=B9jar3EzMAo
  vrijdag 9 september 2016 @ 18:50:18 #222
248821 Rauw.
op je bord.
pi_165205186
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 18:44 schreef ReflexReson het volgende:
Ik heb mijn beta montage klaar!

De beta is afgelopen dus dan maar nagenieten van wat zieke gameplay!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, dus kom maar op met commentaar :D

Gaaf hoor, zitten een paar epische momenten bij!
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  Eindredactie Games vrijdag 9 september 2016 @ 19:09:48 #223
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165205634
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 18:44 schreef ReflexReson het volgende:
Ik heb mijn beta montage klaar!

De beta is afgelopen dus dan maar nagenieten van wat zieke gameplay!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, dus kom maar op met commentaar :D

Leuk filmpje en best netjes voor console :P

Het is jammer dat die XboxDVR app zo'n rare compressie toepast waardoor snelle gameplay er vaak vertyft uit gaat zien. Of het ligt aan YouTube. Heb je hetzelfde filmpje nog in je DVR library staan?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165205794
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 september 2016 19:09 schreef 2dope het volgende:

[..]

Leuk filmpje en best netjes voor console :P

Het is jammer dat die XboxDVR app zo'n rare compressie toepast waardoor snelle gameplay er vaak vertyft uit gaat zien. Of het ligt aan YouTube. Heb je hetzelfde filmpje nog in je DVR library staan?
Bedankt voor de voorlopig positieve commentaren. Alle clips heb ik nog op mijn xbox staan
Dit is de eerste keer dat ik op mijn pc edit. Ik heb ze gedownload via gamedvr.com en via WMM ge-edit. Daarna geupload naar youtube.

Mocht je tips hebben om de kwaliteit te verhogen dan hoor ik het graag!
My latest BF1 Montage: https://www.youtube.com/watch?v=B9jar3EzMAo
  Eindredactie Games vrijdag 9 september 2016 @ 23:00:23 #225
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165212164
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 19:17 schreef ReflexReson het volgende:

[..]

Bedankt voor de voorlopig positieve commentaren. Alle clips heb ik nog op mijn xbox staan
Dit is de eerste keer dat ik op mijn pc edit. Ik heb ze gedownload via gamedvr.com en via WMM ge-edit. Daarna geupload naar youtube.

Mocht je tips hebben om de kwaliteit te verhogen dan hoor ik het graag!
Wat heb je zoal nog aangepast in WMM dan behalve de muziek? Ook nog dingen m.b.t. beeldkwaliteit?
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165214703
Naar mijn weten niks, ik heb hem wel opgeslagen met 1080p kwaliteit als wmv(divx) misschien dat dat een probleem kan zijn?
My latest BF1 Montage: https://www.youtube.com/watch?v=B9jar3EzMAo
  zaterdag 10 september 2016 @ 00:54:38 #227
319877 BzP
Devildriver_
pi_165215097
Heb ook een dikke fun met de Beta gehad.
Hier is mijn montage voor mensen met interesse.


Die sniper zonder scope (gewehr m95 rifleman) _O_
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  zaterdag 10 september 2016 @ 09:34:20 #228
286575 Roces18
Chef de party
pi_165218538
Die sandstorms komen wel goed van pas tijdens rush trouwens. Word je tenminste niet kapot gesniped
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165219198
Het mooiste moment voor mij was op een gegeven moment toen bijna alle bebouwing kapot was, er over het hele slagveld een dikke laag rook/dichte mist kwam te hangen, er overal om mij heen de gifgas granaten ontploften en de bommen uit de vliegtuigen om de oren vlogen.

Qua sfeer en gevoel was dat toch wel het meest epische van de hele beta voor mij _O_
Helaas maar 1 keer meegemaakt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_165219413
Ik ben ook om trouwens! vette game
  zaterdag 10 september 2016 @ 11:44:18 #231
286575 Roces18
Chef de party
pi_165220294
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 september 2016 10:34 schreef StateOfMind het volgende:
Het mooiste moment voor mij was op een gegeven moment toen bijna alle bebouwing kapot was, er over het hele slagveld een dikke laag rook/dichte mist kwam te hangen, er overal om mij heen de gifgas granaten ontploften en de bommen uit de vliegtuigen om de oren vlogen.

Qua sfeer en gevoel was dat toch wel het meest epische van de hele beta voor mij _O_
Helaas maar 1 keer meegemaakt.
snap niet waarom mensen gifgas gebruiken

ik doe mijn masker op en dan??
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 10 september 2016 @ 12:27:40 #232
286575 Roces18
Chef de party
pi_165221058
En wat is het trouwens met die piloten, die tijdens de vlucht eruit springen terwijl ik dat niet door heb en ik dan crash :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165221314
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 12:27 schreef Roces18 het volgende:
En wat is het trouwens met die piloten, die tijdens de vlucht eruit springen terwijl ik dat niet door heb en ik dan crash :')
Dat gebeurt al zins de eerste battlefield
  zaterdag 10 september 2016 @ 12:43:41 #234
286575 Roces18
Chef de party
pi_165221385
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 12:39 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Dat gebeurt al zins de eerste battlefield
Hahaha dat is toch niet te geloven.
Volgens mij was het veel minder in andere battlefields omdat iedereen in de helikopter of straaljager wilde, maar hier gebruiken ze het meer als vervoersmiddel.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 10 september 2016 @ 12:51:39 #235
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165221524
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 12:39 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Dat gebeurt al zins de eerste battlefield
Behalve dat je het in BF1942-BF2 wél doorhad.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 10 september 2016 @ 12:59:04 #236
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165221637
Dat spawnen op vliegtuigen en jeeps/tanks en alles hoort ook niet zo.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zaterdag 10 september 2016 @ 14:45:09 #237
286575 Roces18
Chef de party
pi_165223762
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 12:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat spawnen op vliegtuigen en jeeps/tanks en alles hoort ook niet zo.
klopt.

meestal pikte je iemand op als die opnieuw spawnde (nu pak je gewoon 2 heavy tanks tijdens rush waar 5 mensen per stuk in kunnen) flikkert die shit naast de telegrafen. En iedereen kan spawnen op je terwijl jij aan het repairen bent in je fort :') :') :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 10 september 2016 @ 14:51:02 #238
286575 Roces18
Chef de party
pi_165223868
kent iemand dit nog:


_O_
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:19:36 #239
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_165224342
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 11:44 schreef Roces18 het volgende:

[..]

snap niet waarom mensen gifgas gebruiken

ik doe mijn masker op en dan??
Geen aim down sight meer.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:20:53 #240
286575 Roces18
Chef de party
pi_165224368
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:19 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Geen aim down sight meer.
ja blijf ik toch lekker zitten totdat het weg is :P want ze kunnen me niet pakken als ze zelf ook een masker op moeten doen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:21:45 #241
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_165224388
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:20 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ja blijf ik toch lekker zitten totdat het weg is :P want ze kunnen me niet pakken als ze zelf ook een masker op moeten doen
Reageerde gewoon op wat het nut is maar ja, ik zie het nut er ook niet zo van in. Wat mij betreft mogen ze het gebied wat het gifgas inneemt een heel stuk vergroten om het een stuk nuttiger te maken.

Met een shotgun of smg of iets hebben ze wel een voordeel tegen je bolt action als beide niet ADS kunnen. Hoop ik.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:22:23 #242
286575 Roces18
Chef de party
pi_165224397
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:21 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Reageerde gewoon op wat het nut is maar ja, ik zie het nut er ook niet zo van in. Wat mij betreft mogen ze het gebied wat het gifgas inneemt een heel stuk vergroten om het een stuk nuttiger te maken.
ja zelfde voor die bomber vliegtuigen, ook vergroten
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 10 september 2016 @ 15:23:15 #243
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_165224409
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 15:22 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ja zelfde voor die bomber vliegtuigen, ook vergroten
Ach, wie weet wat ze nog sleutelen voordat het uitkomt. Het blijft wel vermakelijk en loop toch altijd met de anti tank granaat.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  zaterdag 10 september 2016 @ 16:20:05 #244
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165225312
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:45 schreef Roces18 het volgende:

[..]

klopt.

meestal pikte je iemand op als die opnieuw spawnde (nu pak je gewoon 2 heavy tanks tijdens rush waar 5 mensen per stuk in kunnen) flikkert die shit naast de telegrafen. En iedereen kan spawnen op je terwijl jij aan het repairen bent in je fort :') :') :')
Gewoon 1 transport plane, en een jeep. Voor de rest alleen op squadmates. En dan nog een soort spawn beacon voor een sniper ofzo.

Dan krijg je ook wat meer "onvergevendheid" als je doodgaat. Nu spawn je in principe gelijk weer op de flag fo objective. Waar jouw voorbeeld neigt naar exploiting :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165225462
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 14:45 schreef Roces18 het volgende:

[..]

klopt.

meestal pikte je iemand op als die opnieuw spawnde (nu pak je gewoon 2 heavy tanks tijdens rush waar 5 mensen per stuk in kunnen) flikkert die shit naast de telegrafen. En iedereen kan spawnen op je terwijl jij aan het repairen bent in je fort :') :') :')
Was bij BF4 toch ook al? Vond het juist mooi als je bijv. een AMTRAC tactisch kon inzetten. Heb de beta niet gespeeld dus weet niet hoe het in praktijk is gegaan maar dat moet natuurlijk wel gebalanceerd gebeuren inderdaad.
Flesje bier
pi_165225519
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:26 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Was bij BF4 toch ook al? Vond het juist mooi als je bijv. een AMTRAC tactisch kon inzetten. Heb de beta niet gespeeld dus weet niet hoe het in praktijk is gegaan maar dat moet natuurlijk wel gebalanceerd gebeuren inderdaad.
Ja, maar in BF4 kon je niet vanachter het stuur repairen en had je wapens die echt damage deden tegen die AMTRAC.
  zaterdag 10 september 2016 @ 16:43:23 #247
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165225912
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 16:26 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Was bij BF4 toch ook al? Vond het juist mooi als je bijv. een AMTRAC tactisch kon inzetten. Heb de beta niet gespeeld dus weet niet hoe het in praktijk is gegaan maar dat moet natuurlijk wel gebalanceerd gebeuren inderdaad.
Je had specifieke spawn voertuigen die dankzij die eigenschap prio doelwitten waren.

Nu kun je nog net niet spawnen op een vijandelijke vlag.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165225955
Vind trouwens de in- en uitstap animaties wel erg tof!
pi_165227529
Ik was vroeger helemaal fan van cod2, geweldige shooter. de nieuwe delen werden voor mij steeds minder...
Onlangs nieuwe pc waarmee dus ook valt te gamen en BF4 vind ik erg fijn.

Helaas de beta maar paar uur kunnen spelen omdat te druk met werk. Maar wat een vet spel zeg.
Die oude wapens/voertuigen en vliegtuigen. Enige wat ik nog mis is de onbegrensde ammo voor de voertuigen/vliegtuigen. Zou eigenlijk ook wel mooi zijn als ze terug naar een depot moeten om nieuwe munitie te halen.

Ga denk ik maar voor de ultimate edition, dan ben je in een keer klaar.
Snap dat gezeik over de prijs ook niet zo.
130 euro maar bekijk het aantal uren vermaak eens.
  zaterdag 10 september 2016 @ 18:09:30 #250
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165227858
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 17:53 schreef regmail het volgende:
Ik was vroeger helemaal fan van cod2, geweldige shooter. de nieuwe delen werden voor mij steeds minder...
Onlangs nieuwe pc waarmee dus ook valt te gamen en BF4 vind ik erg fijn.

Helaas de beta maar paar uur kunnen spelen omdat te druk met werk. Maar wat een vet spel zeg.
Die oude wapens/voertuigen en vliegtuigen. Enige wat ik nog mis is de onbegrensde ammo voor de voertuigen/vliegtuigen. Zou eigenlijk ook wel mooi zijn als ze terug naar een depot moeten om nieuwe munitie te halen.

Ga denk ik maar voor de ultimate edition, dan ben je in een keer klaar.
Snap dat gezeik over de prijs ook niet zo.
130 euro maar bekijk het aantal uren vermaak eens.
130 euro vind ik erg veel. Vooral als je niet uren kunt grinden omdat je het gewoonweg te druk hebt met dagelijkse beslommeringen. En daarnaast vind ik het spel dat niet waard.

60 euro is mooi zat. Die DLC vind ik toch vaak prut en piekt een aantal weken na release maar vanilla heeft toch de langste levensduur.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165228197
Grafisch etc echt een goede game.

Alleen ben nog niet om qua gameplay, paarden met meer health dan wat dan ook, veel te veel (sub)machineguns.
pi_165228381
Ik vond de beta van Social Justice Warrior 1 wel heel vet.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_165228390
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 18:23 schreef Pap89 het volgende:
Grafisch etc echt een goede game.

Alleen ben nog niet om qua gameplay, paarden met meer health dan wat dan ook, veel te veel (sub)machineguns.
Inderdaad, dit vind ik erg jammer.
"Wij zweren de voorkeur te geven aan een wisse dood boven een smadelijke behandeling, en nooit te dulden dat de geringste inbreuk gemaakt wordt op Neêrlands roem of de eer der vlag.”
- Jan Van Speijk
pi_165228551
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 18:09 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

130 euro vind ik erg veel. Vooral als je niet uren kunt grinden omdat je het gewoonweg te druk hebt met dagelijkse beslommeringen. En daarnaast vind ik het spel dat niet waard.

60 euro is mooi zat. Die DLC vind ik toch vaak prut en piekt een aantal weken na release maar vanilla heeft toch de langste levensduur.
vind ik niet, heb nu alle uitbreidingen van BF4 erbij gekocht maar geen seconde spijt van.

btw hoe kun je vliegtuigen besturen met pc plus muis zonder meters te maken met je muis over je bureaublad?
  zaterdag 10 september 2016 @ 18:43:45 #255
286575 Roces18
Chef de party
pi_165228553
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 18:32 schreef Eiwitshake het volgende:

[..]

Inderdaad, dit vind ik erg jammer.
De grap is ook dat tijdens de 1e wereldoorlog er helemaal niet zoveel automatische wapens bestonden. 90% bestond uit bolt-action rifles zoals de M1 Garand want het was destijds nog veel te duur om iedereen van automatische wapens te kunnen voorzien. Maar nu zie je 90% lopen met automatische wapens en 10% zie je snipen. Bijna niemand gebruikt bolt action rifles.

Verder hoop ik ook dat er een rush map is met loopgraven. Dat zou toch wel cool zijn. Maar het is allemaal zo fast-paced (zoals COD) waar zijn de tijden gebleven van lekker rustig aan doen zoals in ARMA
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 10 september 2016 @ 18:44:15 #256
286575 Roces18
Chef de party
pi_165228563
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 18:43 schreef regmail het volgende:

[..]

vind ik niet, heb nu alle uitbreidingen van BF4 erbij gekocht maar geen seconde spijt van.

btw hoe kun je vliegtuigen besturen met pc plus muis zonder meters te maken met je muis over je bureaublad?
muis til je op en zet je weer terug (valt trouwens reuze mee)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_165228614
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 18:43 schreef Roces18 het volgende:

[..]

De grap is ook dat tijdens de 1e wereldoorlog er helemaal niet zoveel automatische wapens bestonden. 90% bestond uit bolt-action rifles zoals de M1 Garand want het was destijds nog veel te duur om iedereen van automatische wapens te kunnen voorzien. Maar nu zie je 90% lopen met automatische wapens en 10% zie je snipen. Bijna niemand gebruikt bolt action rifles.

Verder hoop ik ook dat er een rush map is met loopgraven. Dat zou toch wel cool zijn.
Ik ben echt nauwelijks machine guns tegengekomen.
  zaterdag 10 september 2016 @ 19:21:31 #258
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165229359
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 18:47 schreef MilanILF het volgende:

[..]

Ik ben echt nauwelijks machine guns tegengekomen.
Lolwut?

Assault en support hadden niet eens bolt actions in de loadout.

De enige zijn de snipers of de wapens van de medic. En daar zit nog een automatische tussen .
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165230260
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 18:43 schreef Roces18 het volgende:

[..]

De grap is ook dat tijdens de 1e wereldoorlog er helemaal niet zoveel automatische wapens bestonden. 90% bestond uit bolt-action rifles zoals de M1 Garand want het was destijds nog veel te duur om iedereen van automatische wapens te kunnen voorzien. Maar nu zie je 90% lopen met automatische wapens en 10% zie je snipen. Bijna niemand gebruikt bolt action rifles.

Verder hoop ik ook dat er een rush map is met loopgraven. Dat zou toch wel cool zijn. Maar het is allemaal zo fast-paced (zoals COD) waar zijn de tijden gebleven van lekker rustig aan doen zoals in ARMA
Het spel houdt zich zoals zelf zeggen dan ook niet bezig met accuraat de ww1 neerzetten. Het een "alternatieve" versie van ww1. Wees blij. Als alles 100% accuraat was zou het geloof ik geen leuk spel worden.
Ww1 was namelijk geen "leuke" oorlog zoals ww2. Werden Alleen massaal mensen vermoord. (lees: kinderen)
pi_165230773
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 18:43 schreef Roces18 het volgende:

[..]

De grap is ook dat tijdens de 1e wereldoorlog er helemaal niet zoveel automatische wapens bestonden. 90% bestond uit bolt-action rifles zoals de M1 Garand want het was destijds nog veel te duur om iedereen van automatische wapens te kunnen voorzien. Maar nu zie je 90% lopen met automatische wapens en 10% zie je snipen. Bijna niemand gebruikt bolt action rifles.
M1 Garand is uit WW2 toch?
  zaterdag 10 september 2016 @ 20:21:08 #261
286575 Roces18
Chef de party
pi_165230915
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:16 schreef Reintji het volgende:

[..]

M1 Garand is uit WW2 toch?
Geen idee, maar het is in elk geval slechts een voorbeeld van een Bolt Action rifle
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  zaterdag 10 september 2016 @ 20:39:54 #262
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165231454
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:16 schreef Reintji het volgende:

[..]

M1 Garand is uit WW2 toch?
1936 idd.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165233330
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 19:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Lolwut?

Assault en support hadden niet eens bolt actions in de loadout.

De enige zijn de snipers of de wapens van de medic. En daar zit nog een automatische tussen .
Ik ben gewoon weinig storende sprayende machinegunners tegen gekomen, vooral veel snipers en medics. Vind het een prettige afwisseling van alle moderne setting shooters.
pi_165243598
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:21 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Geen idee, maar het is in elk geval slechts een voorbeeld van een Bolt Action rifle
M1 garand is echt geen bolt action :')
pi_165244594
Idd Garand is een semi automaat, wellicht dat Roces de M1903 Springfield bedoelde.
  Eindredactie Games zondag 11 september 2016 @ 14:00:45 #266
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165245673
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_165246832
Is er al wat bekend over de campaign?
pi_165246850
quote:
Ik vind het lettertype van de killfeed enzo niet echt mooi
  zondag 11 september 2016 @ 21:08:43 #269
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165256346
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 14:55 schreef Ties02 het volgende:
Is er al wat bekend over de campaign?
Gaan geruchten dat er slechts 6 Sp missions zijn.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 12 september 2016 @ 22:12:09 #270
460371 GI_Joey_
Gamer | Youtuber
pi_165281488
Ik ga BF1 sowiezo aanschaffen...puur wegens de domme humor en de fun die je kunt hebben in BF1 :p

pi_165281719
quote:
Dat wapen :9 Je eigen video? Zo ja, waarmee heb je deze gameplay opgenomen?
pi_165285301
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 22:22 schreef Rami. het volgende:

[..]

Dat wapen :9 Je eigen video? Zo ja, waarmee heb je deze gameplay opgenomen?
Gewoon met share-knopje op je controller toch?
Feel the fuzz!
  Eindredactie Games dinsdag 13 september 2016 @ 08:15:30 #273
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165286302
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2016 22:22 schreef Rami. het volgende:

[..]

Dat wapen :9 Je eigen video? Zo ja, waarmee heb je deze gameplay opgenomen?
Nee, ff willekeurig erbij gezoch omdat het over bolt action rifles ging.
Ik vond het sowieso de fijnste sniper in de bèta. Ook geen scope-reflectie (toch?)
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2016 01:05 schreef Kalebatz het volgende:

[..]

Gewoon met share-knopje op je controller toch?
Vrij obvious pc-beelden
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 14 september 2016 @ 15:28:27 #274
319877 BzP
Devildriver_
pi_165318637
quote:
mn favo gun uit de beta
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
  woensdag 14 september 2016 @ 17:46:11 #275
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_165321435
quote:
Ik zie die ventjes nog later dan dat die gast ze neerschiet zowat :')
pi_165333861
quote:
Heeft ook dienst gedaan in NL.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Eindredactie Games donderdag 15 september 2016 @ 10:18:23 #277
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165335269
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2016 08:23 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Heeft ook dienst gedaan in NL.
Paar subtiele verschillen tussen het Oostenrijks-Hongaarse en Nederlandse model.

Oostenrijks(-Hongaarse) Mannlicher M1895


Nederlandse Mannlicher M.95


https://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_Mannlicher
https://en.wikipedia.org/wiki/Mannlicher_M1895
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games woensdag 21 september 2016 @ 12:28:57 #278
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165469151
Battlefield 1 launch maps en modi onthuld

Die nieuwe game modes klinken best wel interessant.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 21 september 2016 @ 12:51:02 #279
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_165469504
Operations lijkt mij wel vet, hoop dat het smalle maps zijn zoals in Verdun waar je elkaar beide kanten op kan duwen. Alleen ik vrees een grote hoeveelheid aan snipers die aan het verdedigen zijn.

Dat postduiven gebeuren lijkt mij gewoon obliteration, ook niks mis mee.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_165533269
Aggressive recon is zo gaaf, vooral als je zo goed bent :)
  dinsdag 27 september 2016 @ 19:42:14 #282
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_165616661
quote:
Ah kijk aan, hier zat ik op te wachten

Ziet ernaar uit dat het veel meer cinematic/avontuur wordt ipv enkel knallen
  dinsdag 27 september 2016 @ 23:55:37 #285
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165616721
Waarom zie ik in mannetjes met een pistool altijd Han Solo? Zelfde character model?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_165616722
Waar is de epische BF-theme dan -O-
Flesje bier
pi_165702352
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 2 oktober 2016 @ 23:35:47 #289
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_165721044
11? dagen als je EA access hebt en 10 uur kan spelen voor de launchdatum, 16 dagen als je die duurdere versie koopt.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_165721678
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:55 schreef Gezicht het volgende:
Waar is de epische BF-theme dan -O-
Die besloten ze bij Bf3 een tactical rape te geven en sindsdien is het nooit meer goedgekomen met die theme.
Conscience do cost.
  maandag 3 oktober 2016 @ 15:35:28 #291
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_165729220
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 00:28 schreef ems. het volgende:

[..]

Die besloten ze bij Bf3 een tactical rape te geven en sindsdien is het nooit meer goedgekomen met die theme.
Vond die van BF4 ook nog erg vet hoor.
Flesje bier
pi_165729240
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2016 15:35 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Vond die van BF4 ook nog erg vet hoor.
Maar nooit zo vet als deze :P

Conscience do cost.
pi_165729293
Weliswaar geen theme, maar deze vond ik ook altijd wel gaaf:

Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 3 oktober 2016 @ 16:16:47 #294
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_165730066
De themesong van Battlefield Heroes was pas goed _O-

Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 10:15:59 #295
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_165745031
Ik ben echt reuze benieuwd naar de single player. Als ze echt proberen de oorlog te humaniseren en je de 'hel' te laten zien en voelen die het was, zou dit denk ik vrij uniek zijn in het FPS genre.

Ik hoop dat het ze lukt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Eindredactie Games dinsdag 4 oktober 2016 @ 10:50:17 #296
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165745426
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:15 schreef DustPuppy het volgende:
Ik ben echt reuze benieuwd naar de single player. Als ze echt proberen de oorlog te humaniseren en je de 'hel' te laten zien en voelen die het was, zou dit denk ik vrij uniek zijn in het FPS genre.

Ik hoop dat het ze lukt.
Wat ik heb gezien is veelbelovend, maar ik denk dat het wederom in één avondje wel door te spelen is. Kan niettemin een mooie 'ride' zijn natuurlijk. wat ze hebben laten zien in de laatste SP-trailer vind ik wel een hele toffe manier voor de narrative in WW1-context (niet lezen als je nog niks wilt weten van de SP).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 14:05:00 #297
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_165749317
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 10:50 schreef 2dope het volgende:

[..]

Wat ik heb gezien is veelbelovend, maar ik denk dat het wederom in één avondje wel door te spelen is. Kan niettemin een mooie 'ride' zijn natuurlijk. wat ze hebben laten zien in de laatste SP-trailer vind ik wel een hele toffe manier voor de narrative in WW1-context (niet lezen als je nog niks wilt weten van de SP).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste is alleen de proloog.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Eindredactie Games dinsdag 4 oktober 2016 @ 14:08:12 #298
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_165749368
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2016 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat laatste is alleen de proloog.
Yep. Tof gedaan.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 21:49:02 #299
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_165921554
Kan je al nu spelen als je 1 of andere edition koopt? Ik las iets over ea acces en dat je dan 10 uur mag spelen vanaf de 13e (morgen) en als die 10 uur op is gewoon niet meer, heel apart.
  woensdag 12 oktober 2016 @ 22:22:53 #301
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_165921568
Je kunt nu al spelen hoor, goddelijk spelletje wel tot nu toe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')