abonnement Unibet Coolblue
pi_165607323
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:09 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Ik houd ervan om conflicten warm te houden, nog niet opgevallen? Je zit hier nog steeds. ;)
Moet jij niet bij je vrouw zijn?

Ow w8
pi_165607367
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:10 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Bitch pls, dit is informatie die ik zelf heb verteld op fok. :') Faro is gewoon alle informatie afgegaan toen het hem te veel werd dat ik vertelde hij bekeerde voor pussy
Beetje tegenstrijdig, jouw berichten. Ben ik nou wel of niet bekeerd volgens jou?
  dinsdag 27 september 2016 @ 19:13:23 #228
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_165607384
Ja hoe staat het ermee eigenlijk, zijn jullie al beetje aan elkaar gewend geraakt?
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_165607411
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:12 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Beetje tegenstrijdig, jouw berichten. Ben ik nou wel of niet bekeerd volgens jou?
Boeit niet, ik weet wel dat je echt nasty bent. Je bent zehma getrouwd en stuurt foto'[s van je lichaam naar anderen en vervolgens stalk je Crip. Ik weet dus dat je liegt. Misschien om je stoerder voor te doen toen je vriendin een betere lul vond om op te rijden.

Maar goed, ik wil het verder hierbij laten. Je bent en blijft nu eenmaal een stalkerige engerd.

Groeten aan je opblaaspop.
pi_165607504
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:14 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Boeit niet, ik weet wel dat je echt nasty bent. Je bent zehma getrouwd en stuurt foto'[s van je lichaam naar anderen en vervolgens stalk je Crip. Ik weet dus dat je liegt. Misschien om je stoerder voor te doen toen je vriendin een betere lul vond om op te rijden.

Maar goed, ik wil het verder hierbij laten. Je bent en blijft nu eenmaal een stalkerige engerd.

Groeten aan je opblaaspop.
Aannemende dat die gestuurde foto's van mij waren. ;) Als Crip zich gestalkt voelt, doet zij toch aangifte? Het posten van een foto waarmee zij zelf de publiciteit in treedt is niet illegaal geloof ik. Beetje overdreven grootspraak, zullen de T waarden wel zijn. _O-
pi_165608002
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 19:20 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Aannemende dat die gestuurde foto's van mij waren. ;) Als Crip zich gestalkt voelt, doet zij toch aangifte? Het posten van een foto waarmee zij zelf de publiciteit in treedt is niet illegaal geloof ik. Beetje overdreven grootspraak, zullen de T waarden wel zijn. _O-
Hou gewoon op.
Protège moi de mes désirs.
pi_165616599
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 17:37 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Voor niets een pak gekocht dus. :(
Ja denk het. Recruiter/HR was een toffe gast, maar directe collega en de manager daar ...

Had echt een ander cultuur verwacht.
pi_165616612
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:47 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ja denk het. Recruiter/HR was een toffe gast, maar directe collega en de manager daar ...

Had echt een ander cultuur verwacht.
Wat kwam je tegen en wat had je verwacht?
pi_165616719
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:48 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat kwam je tegen en wat had je verwacht?
Ongeveer de helft van de vragen ging over het bedrijf waar ik nu werk. Over waarom er bepaalde keuzes zijn gemaakt (ja, dat is interessant als ik hier manager zou zijn, maar ik ga helemaal niet over de gemaakte keuzes en strategie).

In mijn CV staat beschreven waar ik nu werk inclusief een samenvatting wie we zijn en wat we doen. Dat we een serverpark hebben van 50.000+ servers. Echt tig vragen over de 50.000 servers, dat dat best raar is en niet geloofwaardig enzo. Mij aankijken of ik het allemaal bij elkaar aan het liegen ben.

Oh ja, ik heb bij mijn huidige functie een dubbele functie. Ik ben de technische man, maar tegelijker tijd ook ledinggevende, 50/50. Ze vonden de 50/50 raar. Keken ze van op. Ik gaf aan dat ik meer de technische kant op wil, beoordelingen en voortgangsgesprekken voeren is niet mijn ding.

Zegt de manager tegenover mij:
"Beoordelingen/voortgangspreken voeren vind je dus niet leuk en je wilt meer de technische kant op".
Ik zeg ja: "Ja. Coachen, motiveren en samenwerken vind ik leuk, maar een hele team aansturen en voortgangsgesprekken voeren is niet mijn ding. Ik wil meer techniek".
Manager: "Je geeft aan dat het niet je ding is, maar toch doe je het. Dat snap ik niet helemaal.".
Ik: whut :?
pi_165618985
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:55 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ongeveer de helft van de vragen ging over het bedrijf waar ik nu werk. Over waarom er bepaalde keuzes zijn gemaakt (ja, dat is interessant als ik hier manager zou zijn, maar ik ga helemaal niet over de gemaakte keuzes en strategie).

In mijn CV staat beschreven waar ik nu werk inclusief een samenvatting wie we zijn en wat we doen. Dat we een serverpark hebben van 50.000+ servers. Echt tig vragen over de 50.000 servers, dat dat best raar is en niet geloofwaardig enzo. Mij aankijken of ik het allemaal bij elkaar aan het liegen ben.

Oh ja, ik heb bij mijn huidige functie een dubbele functie. Ik ben de technische man, maar tegelijker tijd ook ledinggevende, 50/50. Ze vonden de 50/50 raar. Keken ze van op. Ik gaf aan dat ik meer de technische kant op wil, beoordelingen en voortgangsgesprekken voeren is niet mijn ding.

Zegt de manager tegenover mij:
"Beoordelingen/voortgangspreken voeren vind je dus niet leuk en je wilt meer de technische kant op".
Ik zeg ja: "Ja. Coachen, motiveren en samenwerken vind ik leuk, maar een hele team aansturen en voortgangsgesprekken voeren is niet mijn ding. Ik wil meer techniek".
Manager: "Je geeft aan dat het niet je ding is, maar toch doe je het. Dat snap ik niet helemaal.".
Ik: whut :?
Overheid toch? Tuurlijk vinden ze het daar ongeloofwaardig dat er bedrijven zijn met een groot serverpark. Ambtenaren gaan ervan uit dat je twee engineers per server nodig hebt, zo efficient werken ze bij de overheid. ;)

Bij veel technische bedrijven zijn leidinggevenden dikwijls gewoon meewerkend voorman. Teams zijn vaak niet groot genoeg om daarvoor een manager fulltime in dienst te nemen. Maar ja, ambtenaren hè...

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:47 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ja denk het. Recruiter/HR was een toffe gast, maar directe collega en de manager daar ...
Sende bayramda ve dügünlerde giyersin art?k. :P
pi_165619380
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:55 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ongeveer de helft van de vragen ging over het bedrijf waar ik nu werk. Over waarom er bepaalde keuzes zijn gemaakt (ja, dat is interessant als ik hier manager zou zijn, maar ik ga helemaal niet over de gemaakte keuzes en strategie).

In mijn CV staat beschreven waar ik nu werk inclusief een samenvatting wie we zijn en wat we doen. Dat we een serverpark hebben van 50.000+ servers. Echt tig vragen over de 50.000 servers, dat dat best raar is en niet geloofwaardig enzo. Mij aankijken of ik het allemaal bij elkaar aan het liegen ben.

Oh ja, ik heb bij mijn huidige functie een dubbele functie. Ik ben de technische man, maar tegelijker tijd ook ledinggevende, 50/50. Ze vonden de 50/50 raar. Keken ze van op. Ik gaf aan dat ik meer de technische kant op wil, beoordelingen en voortgangsgesprekken voeren is niet mijn ding.

Zegt de manager tegenover mij:
"Beoordelingen/voortgangspreken voeren vind je dus niet leuk en je wilt meer de technische kant op".
Ik zeg ja: "Ja. Coachen, motiveren en samenwerken vind ik leuk, maar een hele team aansturen en voortgangsgesprekken voeren is niet mijn ding. Ik wil meer techniek".
Manager: "Je geeft aan dat het niet je ding is, maar toch doe je het. Dat snap ik niet helemaal.".
Ik: whut :?
Vraagje:
Heb je gewerkt bij een klein bedrijf?
pi_165619576
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:55 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ongeveer de helft van de vragen ging over het bedrijf waar ik nu werk. Over waarom er bepaalde keuzes zijn gemaakt (ja, dat is interessant als ik hier manager zou zijn, maar ik ga helemaal niet over de gemaakte keuzes en strategie).

In mijn CV staat beschreven waar ik nu werk inclusief een samenvatting wie we zijn en wat we doen. Dat we een serverpark hebben van 50.000+ servers. Echt tig vragen over de 50.000 servers, dat dat best raar is en niet geloofwaardig enzo. Mij aankijken of ik het allemaal bij elkaar aan het liegen ben.

Oh ja, ik heb bij mijn huidige functie een dubbele functie. Ik ben de technische man, maar tegelijker tijd ook ledinggevende, 50/50. Ze vonden de 50/50 raar. Keken ze van op. Ik gaf aan dat ik meer de technische kant op wil, beoordelingen en voortgangsgesprekken voeren is niet mijn ding.

Zegt de manager tegenover mij:
"Beoordelingen/voortgangspreken voeren vind je dus niet leuk en je wilt meer de technische kant op".
Ik zeg ja: "Ja. Coachen, motiveren en samenwerken vind ik leuk, maar een hele team aansturen en voortgangsgesprekken voeren is niet mijn ding. Ik wil meer techniek".
Manager: "Je geeft aan dat het niet je ding is, maar toch doe je het. Dat snap ik niet helemaal.".
Ik: whut :?
Dat laatste is gewoon een strikvraag om te kijken hoe je met de druk en lastige collega's omgaat. Als je niet defensief hebt gereageerd is dat goed. Ik hoop dat je niet "whut?" hebt gezegd. _O-
pi_165621158
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 09:38 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Vraagje:
Heb je gewerkt bij een klein bedrijf?
Yes. <500 werknemers.
pi_165621229
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 09:58 schreef Atak het volgende:

[..]

Dat laatste is gewoon een strikvraag om te kijken hoe je met de druk en lastige collega's omgaat. Als je niet defensief hebt gereageerd is dat goed. Ik hoop dat je niet "whut?" hebt gezegd. _O-
Nee, kijk het gaat er om dat ik vertel wat mijn taken zijn. Een deel van mijn verantwoordelijkheid is het sturen van mijn team inclusief beoordelingen felan. Ik geef aan dat ik meer de technische kant op wil.

Waarop hij zegt: aansturen vind je niet leuk, maar toch doe je het??

Duuu-uuuh, het hoort bij mijn takenpakket.
pi_165621482
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 11:44 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Nee, kijk het gaat er om dat ik vertel wat mijn taken zijn. Een deel van mijn verantwoordelijkheid is het sturen van mijn team inclusief beoordelingen felan. Ik geef aan dat ik meer de technische kant op wil.

Waarop hij zegt: aansturen vind je niet leuk, maar toch doe je het??

Duuu-uuuh, het hoort bij mijn takenpakket.
Maar het is belangrijk hoe je je opstelt. Als je heel defensief gaat doen is dat geen goeie eigenschap. Wat voor antwoord gaf je dan?
pi_165621764
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 11:58 schreef Atak het volgende:

[..]

Maar het is belangrijk hoe je je opstelt. Als je heel defensief gaat doen is dat geen goeie eigenschap. Wat voor antwoord gaf je dan?
Dat het behoort tot mijn takenpakket, vanzelfsprekend is dat ik het dus doe. Gewoon waar het opstaat.

Maar hij zei het meer op een toon van dat hij het niet begrijpt waarom ik iets doe wat ik eigenlijk niet leuk vind om te doen.
  Official ESF Kreviewer woensdag 28 september 2016 @ 12:14:15 #242
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_165621792
Hallo,

Ik ben ook een Tukker.

Groeten,

Krea.
  woensdag 28 september 2016 @ 17:39:04 #243
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_165628224
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2016 09:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja. Why?
Ik moest nieuwe tellie
pi_165638250
gezellig weer
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_165638421
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 11:39 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Yes. <500 werknemers.
Van een klein bedrijf naar een groot bedrijf is wel een grote wijziging. Je gaat je straks in een hokje begeven waar je teruggeschopt wordt zodra je daar buiten komt. Dat moet je wel liggen.
pi_165638583
hey Stimo
wanneer kom je weer eens buurten in het gymtopic
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_165638725
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2016 23:55 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ongeveer de helft van de vragen ging over het bedrijf waar ik nu werk. Over waarom er bepaalde keuzes zijn gemaakt (ja, dat is interessant als ik hier manager zou zijn, maar ik ga helemaal niet over de gemaakte keuzes en strategie).

In mijn CV staat beschreven waar ik nu werk inclusief een samenvatting wie we zijn en wat we doen. Dat we een serverpark hebben van 50.000+ servers. Echt tig vragen over de 50.000 servers, dat dat best raar is en niet geloofwaardig enzo. Mij aankijken of ik het allemaal bij elkaar aan het liegen ben.

Oh ja, ik heb bij mijn huidige functie een dubbele functie. Ik ben de technische man, maar tegelijker tijd ook ledinggevende, 50/50. Ze vonden de 50/50 raar. Keken ze van op. Ik gaf aan dat ik meer de technische kant op wil, beoordelingen en voortgangsgesprekken voeren is niet mijn ding.

Zegt de manager tegenover mij:
"Beoordelingen/voortgangspreken voeren vind je dus niet leuk en je wilt meer de technische kant op".
Ik zeg ja: "Ja. Coachen, motiveren en samenwerken vind ik leuk, maar een hele team aansturen en voortgangsgesprekken voeren is niet mijn ding. Ik wil meer techniek".
Manager: "Je geeft aan dat het niet je ding is, maar toch doe je het. Dat snap ik niet helemaal.".
Ik: whut :?
Overheid :')____!
Ambtenaren :')____!

[ Bericht 2% gewijzigd door xminator op 29-09-2016 00:02:51 ]
pi_165639199
Weten jullie of er in .NL boekwinkels zijn die Turkse boeken verkopen/kunnen leveren?

Ik wil een paar boeken maar kan nergens een verkooppunt vinden, anders zou ik het van D&R in .TR moeten halen.


e: Hmm...Via D&R incl shipping is de prijs 65TL, dat is nog wel te doen voor 2 boeken..

[ Bericht 20% gewijzigd door ClapClapYourHands op 29-09-2016 01:08:13 ]
pi_165639989
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2016 00:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weten jullie of er in .NL boekwinkels zijn die Turkse boeken verkopen/kunnen leveren?

Ik wil een paar boeken maar kan nergens een verkooppunt vinden, anders zou ik het van D&R in .TR moeten halen.

e: Hmm...Via D&R incl shipping is de prijs 65TL, dat is nog wel te doen voor 2 boeken..
Yes, kitap.nl
pi_165640392
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2016 23:57 schreef xminator het volgende:

[..]

Overheid :')____!
Ambtenaren :')____!

Precies!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')