abonnement Unibet Coolblue
pi_164996441
Hallo,

Een paar weken geleden begon een meisje (een vriendin, zou je kunnen zeggen) met mij af en toe whatsappen. Toen voelde ik de bui al hangen, vooral omdat het kort daarvoor was uitgegaan met haar vriendje. Welnu, al snel werd de 'Hey, wanneer kan je afspreken. ;)' gestuurd (merk de ';)' op). Ik, in mijn onzekerheid, wist me hier geen raad mee en heb het een soort van afgeserveerd, hoewel ik hier nu nog zeker op terug kan komen.

Het is namelijk klinkklaar dat het haar niet om een relatie gaat -- die ik op het moment ook niet echt zou willen, maar als dat zo zou zijn, dan niet met haar, denk ik -- maar om seks. Dit zou voor mij geen enkel probleem zijn, ware het niet dat ik 1) nog nooit gezoend heb, en in het verlengde hiervan, 2) nog nooit seks heb gehad. Dit weet zij ook. En ik heb geen idee wat ik hiermee moet. Het zou me leuk lijken als mijn eerste keer ook voor de ander de eerste keer zou zijn, hoewel het natuurlijk vrij onwaarschijnlijk is dat dat ook zo is. Aan de andere kant denk ik ook wel dat ik het gewoon moet doen. De mensen in m'n omgeving die wel seks hebben gehad, zeggen dit ook, maar ik ben toch wel bang dat ik er spijt van krijg. Maar dat gevoel heb ik wel vaker, en heb eigenlijk nog nooit ergens spijt van gekregen.

Wat zou jouw advies in dit geval zijn? "Volg je gevoelens" of "gewoon neuken die chick" zijn nogal inkoppertjes en kan ik zelf ook wel bedenken.
pi_164996470
Wat trouwens voor mij (vrij kinderachtig, wellicht) meeweegt is dat ze me wel eens verteld heeft dat ze niet bovenop wil en ook geen doggy. Lijkt me beiden namelijk wel lachen.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 22:04:48 #3
223256 Walging
ongeleid projectiel
pi_164996674
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:58 schreef netchip het volgende:
Wat trouwens voor mij (vrij kinderachtig, wellicht) meeweegt is dat ze me wel eens verteld heeft dat ze niet bovenop wil en ook geen doggy. Lijkt me beiden namelijk wel lachen.
Beetje vreemd dat ze dat niet wil, maar dat jij je al druk gaat maken om eventuele standjes terwijl je überhaupt nog nooit geneukt hebt is ook een beetje treurig :')

Als je haar leuk genoeg vindt om seks mee te hebben en je wil geen maagd meer zijn zou ik het gewoon doen, van je eerste keer moet je je toch niet al te veel voorstellen. Dit hangt er trouwens wel een beetje vanaf hoe oud je bent. Je zegt liever samen met iemand de eerste keer te willen beleven, als je onder de 18 bent is dat natuurlijk vrij goed mogelijk en kan je daar best op wachten. Ben je 25 dan wordt het al wat onwaarschijnlijker dat je een maagd treft.
pi_164996705
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:58 schreef netchip het volgende:
Wat trouwens voor mij (vrij kinderachtig, wellicht) meeweegt is dat ze me wel eens verteld heeft dat ze niet bovenop wil en ook geen doggy. Lijkt me beiden namelijk wel lachen.
Lekker boeiend man, dit lijkt me zorg voor later. Probeer eerst maar eens te zoenen.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_164996748
Ik zou gewoon lekker afspreken samen en zie dan maar wat er gebeurd. Misschien heeft ze er helemaal geen bedoelingen mee. Maak je gewoon niet te veel zorgen.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_164996786
Je bent toch nog best jong? Beide eerste keer zou nog goed kunnen hoor op die leeftijd.

Zou echter niet met haar in zee gaan, tenzij je plat gezegd gewoon wil neuken. Zal ook heel anders zijn dan als je verliefd op haar bent.

Your call. Had 't persoonlijk niet gedaan als eerste keer.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 22:08:16 #7
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_164996805
Wat jij wil, laat je niet gek maken door vrienden die zeggen dat je het moet doen. En ik weet niet hoe oud je bent, maar echt niet iedereen boven de 18 is al ontmaagd.

Ik denk zelf dat het veel waardevoller en leuker is om een eerste keer te doen met iemand waar je echt gek op bent en dat diegene ook weet dat het je eerste keer is. Dat je rustig de tijd voor elkaar neemt en er wat bijzonders van maakt. Je kunt het niet overdoen.

Zij verwacht nu misschien andere dingen van jou, jij voelt druk om aan haar verwachtingen te voldoen. Kan goed gaan, het kan ook niet zo goed gaan.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_164997688
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 22:04 schreef Walging het volgende:

[..]

Beetje vreemd dat ze dat niet wil, maar dat jij je al druk gaat maken om eventuele standjes terwijl je überhaupt nog nooit geneukt hebt is ook een beetje treurig :')

Als je haar leuk genoeg vindt om seks mee te hebben en je wil geen maagd meer zijn zou ik het gewoon doen, van je eerste keer moet je je toch niet al te veel voorstellen. Dit hangt er trouwens wel een beetje vanaf hoe oud je bent. Je zegt liever samen met iemand de eerste keer te willen beleven, als je onder de 18 bent is dat natuurlijk vrij goed mogelijk en kan je daar best op wachten. Ben je 25 dan wordt het al wat onwaarschijnlijker dat je een maagd treft.
Ik ben 17. Wel zo'n beetje een leeftijd waarop vrij veel mensen al geen maagd meer zijn.
Daar komt nog eens bij dat ik de afgelopen vijf jaar één keer verliefd ben geweest, en twee keer iemand 'wel leuk' heb gevonden. Heb er dan ook geen hoop in dat ik binnenkort een relatie krijg. Sowieso acht ik de kans klein dat zij me in dat geval leuk zou vinden, aangezien ik vrij anders ben dan anderen.
pi_164997712
quote:
10s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 22:05 schreef richolio het volgende:

[..]

Lekker boeiend man, dit lijkt me zorg voor later. Probeer eerst maar eens te zoenen.
't Is vrij duidelijk hoor. ;) Heeft ze wel bedoelingen bij.
pi_164997749
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 22:04 schreef Walging het volgende:

[..]

Beetje vreemd dat ze dat niet wil, maar dat jij je al druk gaat maken om eventuele standjes terwijl je überhaupt nog nooit geneukt hebt is ook een beetje treurig :')
Treurig? Hilarisch!
  woensdag 31 augustus 2016 @ 22:44:21 #12
223256 Walging
ongeleid projectiel
pi_164997787
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 22:43 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Treurig? Hilarisch!
Zo kan je het ook zien ja :D
pi_164997819
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 22:08 schreef BredeBroeder het volgende:
Je bent toch nog best jong? Beide eerste keer zou nog goed kunnen hoor op die leeftijd.

Zou echter niet met haar in zee gaan, tenzij je plat gezegd gewoon wil neuken. Zal ook heel anders zijn dan als je verliefd op haar bent.

Your call. Had 't persoonlijk niet gedaan als eerste keer.
Ik ben het in principe met je eens, maar ik heb geen idee hoe het is om seks te hebben. Dus ik kan de afweging ook niet echt maken, alleen achteraf zal blijken of het een goede keuze is geweest.
En zoals ik in m'n vorige post al zei, 't is niet alsof ik snel verliefd word o.i.d., dat zou dan pas tijdens m'n studie zijn; zit op een kleine school met maar weinig leuke meisjes die niet geheel toevallig allemaal bezet zijn, en ik zit op een vereniging met vooral jongens, en de meisjes die er zijn, zijn ofwel extreem moeilijk ofwel extreem makkelijk. Schiet ook niet echt op.
pi_164997868
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 22:45 schreef netchip het volgende:

[..]

Ik ben het in principe met je eens, maar ik heb geen idee hoe het is om seks te hebben. Dus ik kan de afweging ook niet echt maken, alleen achteraf zal blijken of het een goede keuze is geweest.
En zoals ik in m'n vorige post al zei, 't is niet alsof ik snel verliefd word o.i.d., dat zou dan pas tijdens m'n studie zijn; zit op een kleine school met maar weinig leuke meisjes die niet geheel toevallig allemaal bezet zijn, en ik zit op een vereniging met vooral jongens, en de meisjes die er zijn, zijn ofwel extreem moeilijk ofwel extreem makkelijk. Schiet ook niet echt op.
Geloof mij nou maar. Na de 3e of 4e keer ben je de eerste keer nagenoeg vergeten en anders wil je hem graag vergeten.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 22:48:23 #15
223256 Walging
ongeleid projectiel
pi_164997909
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 22:40 schreef netchip het volgende:

[..]

Ik ben 17. Wel zo'n beetje een leeftijd waarop vrij veel mensen al geen maagd meer zijn.
Daar komt nog eens bij dat ik de afgelopen vijf jaar één keer verliefd ben geweest, en twee keer iemand 'wel leuk' heb gevonden. Heb er dan ook geen hoop in dat ik binnenkort een relatie krijg. Sowieso acht ik de kans klein dat zij me in dat geval leuk zou vinden, aangezien ik vrij anders ben dan anderen.
In mijn tijd (ik ben 28 :') ) was het heel normaal om nog maagd te zijn op je 17e. Dus of dat is in een jaar of 10 ineens heel erg veranderd, of jij hebt een verkeerd beeld van het seksleven van de mensen om je heen (jongeren doen nu eenmaal vaak stoer terwijl ze misschien nog helemaal geen evaring hebben).

Als je dus echt heel veel waarde hecht aan het "elkaar ontmaagden" kan je het best nog even aankijken, dat je nog niet zo vaak verliefd bent geweest op je 17e vind ik ook niet erg alarmerend.
pi_164997948
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 22:08 schreef alors het volgende:
Wat jij wil, laat je niet gek maken door vrienden die zeggen dat je het moet doen. En ik weet niet hoe oud je bent, maar echt niet iedereen boven de 18 is al ontmaagd.

Ik denk zelf dat het veel waardevoller en leuker is om een eerste keer te doen met iemand waar je echt gek op bent en dat diegene ook weet dat het je eerste keer is. Dat je rustig de tijd voor elkaar neemt en er wat bijzonders van maakt. Je kunt het niet overdoen.

Zij verwacht nu misschien andere dingen van jou, jij voelt druk om aan haar verwachtingen te voldoen. Kan goed gaan, het kan ook niet zo goed gaan.
Ben zeventien jaar. En ik laat me zeker niet gek maken door vrienden, maar zij kunnen wel beter een inschatting maken dan ik, dus ik weeg het wel een beetje mee.

Naja ik zie het zoals ik in de vorige posts al zei, niet echt gebeuren dat ik de komende twee of drie jaar een vriendin krijg. En om heel eerlijk te zijn lijkt het me nog veel vervelender om maagd te zijn terwijl je vriendin er al een paar heeft gehad. Aan de andere kant is het ook weer klote als het andersom is. (Helaas heb ik geen glazen bol.) Maar dat is persoonlijke voorkeur.

Dat laatste zou wel waar kunnen zijn, hoewel ze wel weet dat ik geen ervaring heb, hoor. Dus heel veel zal ze -- denk ik -- ook weer niet verwachten.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 22:51:42 #17
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_164998025
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 22:40 schreef netchip het volgende:

[..]

Ik ben 17. Wel zo'n beetje een leeftijd waarop vrij veel mensen al geen maagd meer zijn.
Nee hoor, valt wel mee.

En volgens mij is het al wel vrij duidelijk wat jij wil, ik weet nu niet zo goed wat je van ons wil horen. Volgens mij hangt er ook een bepaalde druk op je ofzo, weet niet waarom? Nou goed, volg je hart. Ofzo.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  woensdag 31 augustus 2016 @ 22:52:57 #18
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_164998081
Ik stond waarschijnlijk voordat ze überhaupt dat berichtje al had gestuurd al bij d'r voor de deur.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_164998173
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 22:48 schreef Walging het volgende:

[..]

In mijn tijd (ik ben 28 :') ) was het heel normaal om nog maagd te zijn op je 17e. Dus of dat is in een jaar of 10 ineens heel erg veranderd, of jij hebt een verkeerd beeld van het seksleven van de mensen om je heen (jongeren doen nu eenmaal vaak stoer terwijl ze misschien nog helemaal geen evaring hebben).

Als je dus echt heel veel waarde hecht aan het "elkaar ontmaagden" kan je het best nog even aankijken, dat je nog niet zo vaak verliefd bent geweest op je 17e vind ik ook niet erg alarmerend.
In m'n vriendengroep hebben de meesten wel al een langere tijd een vriendin, dus zodoende weet ik dat wel 'n beetje. Maar ik denk dat ik misschien wel een (gedeeltelijk) verkeerd beeld heb, ja.
Naja ik vind het best raar dat ik pas één keer echt verliefd ben geweest (en dat was niet eens heel sterk). Meeste mensen die ik spreek, hebben dat veel vaker.
pi_164998248
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 22:51 schreef richolio het volgende:

[..]

Nee hoor, valt wel mee.

En volgens mij is het al wel vrij duidelijk wat jij wil, ik weet nu niet zo goed wat je van ons wil horen. Volgens mij hangt er ook een bepaalde druk op je ofzo, weet niet waarom? Nou goed, volg je hart. Ofzo.
Wat wil ik horen? Ik heb namelijk geen idee wat ik wil horen (of wat ik überhaupt wil). En die druk kan misschien voortkomen uit het feit dat ik echt geen idee heb wat nou wijsheid is, en ik me hier best wel druk om maak. Om het nemen van de goede beslissing.
pi_164998407
Volgens mij zou jij eigenlijk liever wachten op iemand. maar denk je door maatschappelijke en groepsdruk, "als ik het nu niet doe, ben ik straks 'al 18/19/20/25' en nog maagd". Ik vind dat zo jammer, dat mensen het doen omdat ze denken dat het moet en hoort en ze zich moeten schamen als ze nog maagd zijn. Het is niks om je voor te schamen.

Ik zou het veel leuker vinden als een jongen mij vertelde dat ie had gewacht dan dat zijn eerste keer was met een random meid omdat de gelegenheid zich voordeed.

Maar deze gedachte is tegenwoordig zeldzaam begrijp ik.

En dat je nog geen leuk genoeg meisje bent tegengekomen is echt niet raar, je bent pas 17, je hoeft geen relatie hoor, dan kan over 10 jaar ook nog. Kans is toch 99% dan je na een paar maanden weer uit elkaar bent.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 23:02:22 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_164998430
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 22:45 schreef netchip het volgende:

[..]

Ik ben het in principe met je eens, maar ik heb geen idee hoe het is om seks te hebben.
De perfecte reden om het toch maar eens te proberen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_164998579
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:56 schreef netchip het volgende:
hoewel het natuurlijk vrij onwaarschijnlijk is dat dat ook zo is.
Kijk als je er nou geen buitenechtelijke relaties op na houdt is je kans groter om een meid te vinden die daar ook niet aan doen. Dan kun je fijn na het sluiten van jullie huwelijk van elkaar genieten. ^O^
pi_164999155
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 23:01 schreef alors het volgende:
Volgens mij zou jij eigenlijk liever wachten op iemand. maar denk je door maatschappelijke en groepsdruk, "als ik het nu niet doe, ben ik straks 'al 18/19/20/25' en nog maagd". Ik vind dat zo jammer, dat mensen het doen omdat ze denken dat het moet en hoort en ze zich moeten schamen als ze nog maagd zijn. Het is niks om je voor te schamen.

Ik zou het veel leuker vinden als een jongen mij vertelde dat ie had gewacht dan dat zijn eerste keer was met een random meid omdat de gelegenheid zich voordeed.

Maar deze gedachte is tegenwoordig zeldzaam begrijp ik.

En dat je nog geen leuk genoeg meisje bent tegengekomen is echt niet raar, je bent pas 17, je hoeft geen relatie hoor, dan kan over 10 jaar ook nog. Kans is toch 99% dan je na een paar maanden weer uit elkaar bent.
Niet per se groepsdruk, maar ik ben wel benieuwd hoe het voelt om je lul in een vagina te stoppen, om het maar even plat te zeggen. Het is een soort tweestrijd, of m'n gevoel volgen of m'n nieuwsgierigheid en seksuele gevoelens.

En dat snap ik zeker, lijkt mij ook heel leuk als dat tegen mij gezegd zou worden.

Naja, ik wil liever geen relatie voor een paar maanden. Dat vind ik dan weer zonde; ik bewaar m'n liefde en aandacht liever voor iemand met wie het waarschijnlijk is dat ik langere tijd samen blijf...
pi_164999513
Ik ken geen 1 kerel die spijt heeft van zijn eerste keer. Zo speciaal is het ook niet. En de lekkere seks komt later.
Willen de mannen die spijt hebben van hun eerste keer hier hun hand opsteken?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')