abonnement Unibet Coolblue
pi_165090718
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 20:39 schreef Allures het volgende:

[..]

maar zou je als vrouw niet hard afknappen op iemand die begint met een leugen?
Ik zou harder afknappen op de waarheid in dit geval. Maar dat ben ik.
  zondag 4 september 2016 @ 22:45:33 #77
450453 Charleville
Wat 'n wereld.
pi_165094712
Heb het zelfde probleem ook ontmaagd door prostitutie, van mijn a 18'e tot nu (midden 20) ben ik wel elke week naar een prostituee geweest, vaak verschillende soms een aantal keren dezelfde.

Hoe betaal ik dat? Thuis blijven wonen.

Waarom ga ik naar een prostituee?
Door mijn autisme niet sociaal genoeg om een normaal meisje te krijgen.

Ben ik gelukkig?
Nee, het geeft mij zelfs een minderwaardigheid complex omdat ik het gevoel heb dat niemand mij wilt omdat ze mij leuk vinden ipv het geld.

De tijd dringt, wil heel erg graag een vriendin, veel geprobeerd en het leverde alleen teleurstelling op.

Mijn tactiek is nu, niet meer bezig zijn met meisjes of relaties, en als je eens ''zin'' hebt gewoon naar een meisje gaan voor betaalde seks, het is niet anders, niet iedereen is de gelukkige om een echte vriendin te hebben.
pi_165110225
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:02 schreef rdekker22 het volgende:
Of terwijl: Zal ik zeggen dat ik alleen nog seks heb gehad met prostituees, dat ik nog maagd ben of iets anders?
quote:
1s.gif Op zondag 4 september 2016 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zou harder afknappen op de waarheid in dit geval. Maar dat ben ik.
Dit dus. Er zit een serieuze kans in dat je direct je relatie met haar direct om zeep helpt. Waarom zou je het risico lopen. ALS het ter sprake komt zeg je dat je met een paar dames seks heb gehad, maar dat je niet echt een serieuze relatie hebt gehad. Niks aan gelogen, ze hoeft niet direct ALLES van je te weten. Zeker niet als het er nu niet meer toe doet. Je hebt geen moord gepleegd ofzo(tenminste daar ga ik vanuit dan ;) )

Je komt er vanzelf wel achter als ze snel veroordelend is over dat soort zaken. En als na een tijdje blijkt dat dit niet zo is, vertel je haar hoe het zat met die paar dames. Zo niet, dan hou je het voor jezelf.

Neem eerst de tijd om haar irl te leren kennen. I.p.v. je direct heel kwetsbaar op te stellen.

Als je zoiets in het begin vertelt neem je een risico. Ik zou dat niet doen.

Tenzij je het verschrikkelijk belangrijk vind dat je een dame hebt die dit goedkeurt. Gooi dan direct alles open en vertel het haar.
  maandag 5 september 2016 @ 20:32:13 #79
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_165112353
en als je het vertelt, doe het dan volgens hoofdstuk 36, paragraaf 7.
Het handboek van de vrouw, het blauwe boekje.
Dan zit je goed.
Tot nooit .......
pi_165122100
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 13:53 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik snap die behoefte nooit zo van mannen en vrouwen die alles over de ander zijn seksleven wil weten. Dat is toch voor zijn/haar tijd gebeurd?

Bijna altijd worden mensen teleurgesteld in het antwoord en levert het gezeur op.
Dit. Ik weet mijn vriend zijn verleden niet en hij die van mij ook niet. Lekker laten zo.
pi_165122289
Jij alleen maar, ik nog nooit haha!
Is het de moeite/geld waard?
  dinsdag 6 september 2016 @ 11:39:52 #82
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_165124030
Mocht je het vertellen wees ook voorbereid op een vrouwenhandel/gedwongen prostitutie-discussie. :')
Laatst nog een aardig topic over gelezen waar de vrouw ook achter het verleden van haar man kwam. Met het verschil dat hij tijdens hun huwelijk lekker doorging.
Anyway zijn hele karakter werd gelijk afgemaakt, omdat hij zich kennelijk niet bekommerde om het welzijn van die vrouwen. Het not-done zijn van betalen voor seks werd ineens een secundair issue.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
pi_165125508
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 11:39 schreef Norma_Jeane het volgende:
Mocht je het vertellen wees ook voorbereid op een vrouwenhandel/gedwongen prostitutie-discussie. :')
Laatst nog een aardig topic over gelezen waar de vrouw ook achter het verleden van haar man kwam. Met het verschil dat hij tijdens hun huwelijk lekker doorging.
Anyway zijn hele karakter werd gelijk afgemaakt, omdat hij zich kennelijk niet bekommerde om het welzijn van die vrouwen. Het not-done zijn van betalen voor seks werd ineens een secundair issue.
Je zegt het alsof het niet discussie waardig is, maar de hoeveelheid vrouwen die (nood)gedwongen in de prostitutie zit lijkt mij een legitiem bezwaar.
  dinsdag 6 september 2016 @ 13:19:30 #84
446591 Norma_Jeane
Some like it hot!
pi_165125612
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je zegt het alsof het niet discussie waardig is, maar de hoeveelheid vrouwen die (nood)gedwongen in de prostitutie zit lijkt mij een legitiem bezwaar.
Nou ja bij de vrouw in kwestie was de fundering van haar bestaan even weggeveegd vanwege alle leugens al 20 jaar lang. Op dat moment vond ik die kwestie wat minder relevant.
Ik zie dat ik de smiley wellicht beter verderop in mijn reactie had kunnen plaatsen.
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.
  dinsdag 6 september 2016 @ 13:55:54 #85
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_165126184
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je zegt het alsof het niet discussie waardig is, maar de hoeveelheid vrouwen die (nood)gedwongen in de prostitutie zit lijkt mij een legitiem bezwaar.
Het aantal mensen die vandaag de dag nog slaaf zijn in de bouw of als schoonmaakster/au pair zegt verder vrij weinig over mensen die een schoonmaakster in dienst hebben of bouwvakkers in hun bedrijf hebben werken.

Slavernij is fout. Daar zijn we het allemaal over eens.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  donderdag 8 september 2016 @ 11:46:23 #86
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165170763
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:09 schreef nostra het volgende:

[..]

Is dvp incrowd voor hoer?
Zal misschien wel al op gereageerd zijn, maar heb het opgezocht ( O-) _O- ) maar het zou betekenen Dame van Plezier. Dus inderdaad, hoer.

^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 8 september 2016 @ 11:48:17 #87
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165170805
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:12 schreef nostra het volgende:

[..]

Aha dank. Ik dacht doet voor poen.
Dat is nog een veel betere benaming!!
^O^ ^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 8 september 2016 @ 11:53:01 #88
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165170915
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:21 schreef Mr.Ping het volgende:
Seks met je aanstaande vriendin zal niet veel anders zijn, misschien wat langer en goedkoper.
Mr. Ping schrijft dit mbt sex met een prostituee.
Tja, je kan ook minder lange sex hebben en uiteindelijk veel meer kwijt zijn.

):O
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 8 september 2016 @ 12:05:18 #89
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165171195
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 13:38 schreef Allures het volgende:
Ik zou ook geen halve waarheden vertellen. Als ik er achter kwam dat iemand me vanaf dag 1 voor de gek heeft lopen houden zou ik echt kei hard afknappen en je niet meer vertrouwen

Gewoon het onderwerp zo lang mogelijk vermijden en dan ooit een keer eerlijk zijn en niet te veel in details treden
Juist, of je zegt, ik heb wel al sex gehad maar dat was altijd van korte duur en is niet op iets serieus uitgelopen. Heb je niks gelogen!
Neen, het gaan naar prostituees is legaal en al maar er hangt toch nog iets negatiefs omheen. Dus niet te vroeg over beginnen, en niet vanuit jezelf.
Ook, hoe zou je het zeggen? Ik heb alleen hoeren geneukt klinkt heel anders als ik had nog nooit sex met een vriendin gehad en wilde het toch ook graag eens meemaken en toen ben ik naar een heel mooie vrouw in lingerie en het bad in ... enz. Dat klinkt heel anders, daar kan een vrouw zich wat bij voorstellen. Beetje mooi, romantisch lingerie, in bad etc. dat wil ze best wel eens met jou overdoen.
Ken je die film Pretty woman over dat hoertje met knappe (meen) Richard Gere als miljonair. Daarvan zwemen vrouwen. Het is vaak ook hoe je het brengt.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_165171419
Ik zou er best wel op af knappen als een jongen dat tijdens de eerste paar dates vertellen zou.
Ik zou veel minder erg afknappen op een jongen die nog nooit seks binnen een relatie heeft gehad.
Dus zo zou ik het allereerst vertellen, en mocht het echt serieus worden tussen jullie en ze vraagt er serieus naar, dan zou ik de waarheid vertellen.
  donderdag 8 september 2016 @ 12:23:37 #91
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165171610
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2016 09:57 schreef MRVA het volgende:
Jij alleen maar, ik nog nooit haha!
Is het de moeite/geld waard?
Het is meer russisch roulette met een of 2 kogels in het revolver. Zo af en toe is het goed, bij 1 op de 3 tot 1 op de 6 (of zo). Dan zou je ervoor kunnen kiezen die vaker te bezoeken. Vaak wordt het dan ooknog beter, want ze kent je voorkeuren, en heeft ook graag vaste en vooral nette en hygienische klantjes. En misschien na een tijdje wil je toch weer een andere. Kan allemaal. Is een keuze die je kunt maken mits je het geld hebt en het eraan uit wil geven.
Pas op, ook hier kan je verslaafd aan raken (zeker als viriele jonge man kan je wel elke dag en dat kost heel veel centjes) en ... word niet verliefd ... en begin niet aan ondersteuning, dus geld geven voor haar moeder die ziek is enz. Gewoon zakelijk houden is inj jouw belang. Ik weet dat uit het boek Hookers, raad je aan daar eens naar te kijken (googlen).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 8 september 2016 @ 12:37:37 #92
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165171888
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 september 2016 13:13 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je zegt het alsof het niet discussie waardig is, maar de hoeveelheid vrouwen die (nood)gedwongen in de prostitutie zit lijkt mij een legitiem bezwaar.
Wil daar op reageren:
-hoeveel zijn dat er dan wel? Waar haal je die cijfers?
-waarom denk je dat een man een gedwongen hoer zou nemen. Dacht je dat alleen vrouwen een moraal hebben. Ook mannen die betalen voor sex zijn nagenoeg allen tegen gedwongen prostitutie. Vermoedens van gedwongen prostitutie kun je altijd melden en zullen veel mannen ook doen.
-en waar blijft onze regering. Die vrouwen moeten allemaal (behalve van thuis uit werkenden) een vergunning enz. Privee huizen (hoerenkotten, sexsauna´s enz. worden regelmatig gecontroleerd of de vrouwen een vergunning hebben (ZZP-er en regelmatig naar artscontrole). Nu, bij het afgeven van de vergunning moet men kijken en controleren of er sprake is van dwang.
de meeste vrouwen in de branche zijn "kleine " zelfstandigen, die een kamer huren of die ook entree betalen (sex sauna).

Kijk naar Jojanneke in de prostitutie! Dat soort programma´s zijn alleen uit op sensatie.

8)7 8)7 8)7 8)7
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 8 september 2016 @ 12:45:49 #93
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_165172052
Mannen niet eerlijk zijn? Als ze de eerste periode in een relatie niet meteen alles vertellen.
En vrouwen dan? Kom op, hoeveel abortussen zijn en worden er gepleegd. Hoeveel vrouwen vertellen dat op hun eerste of tweede date met een leuke man. Vind ik een jongeman die nog nooit sex heeft gehad en dan een paar keer betaalde sex neemt veel minder "afkeuringswaardig" als een vrouw die een abortus laat uitvoeren. Zeker in Nederland, waar van wieg tot graf voor moeder en kind voor gezorgd wordt. Hangt bij beiden (abortus en prostitutie) natuurlijk ook af aan de reden waarom en de situatie.Maar hoe vaak is die reden, een ongelukje, past niet in het carriereplan, we hebben er al 1 kind. Maar dat vrouwen dat niet meteen vertellen is dan wel te begrijpen.
Oh ja, en het is beiden legaal in Nederland, een abortus en naar prostituee gaan. Toch spreekt men daar in een nieuwe relatie liever niet zo snel over. Logisch toch.

w/ w/ w/

[ Bericht 6% gewijzigd door LeesFoknl op 08-09-2016 12:51:43 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_165172988
Waar de fuck heb je het allemaal over.
Conscience do cost.
pi_165174540
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 20:32 schreef Speekselklier het volgende:
en als je het vertelt, doe het dan volgens hoofdstuk 36, paragraaf 7.
Het handboek van de vrouw, het blauwe boekje.
Dan zit je goed.
Het is steeds uitverkocht op amazon. :'(
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 11 september 2016 @ 13:49:59 #96
78918 SeLang
Black swans matter
pi_165245445
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:16 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Punt is dat veel vrouwen neerkijken op prostitutie maar zelf eigenlijk binnen de definitie vallen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_165246685
Ik zou het echt fijn vinden eigenlijk, heb je tenminste nooit echt van iemand gehouden dus dan zou je meer kans maken om ''de eerste liefde in zijn leven'' te zijn.

nee echt serieus
pi_165269164
Gewoon over liegen. Geloof me. Eerlijkheid is niet altijd het hoogste goed.
We komen hard, zo hard.
  maandag 12 september 2016 @ 12:53:52 #99
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_165269641
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 13:49 schreef SeLang het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi, dit.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_165279498
Man man, wat een bende egoïsten hier.
Juist, we zitten op fok, anders kunnen we niet verwachten ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')