abonnement Unibet Coolblue
pi_164955379
quote:
Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.

Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:

"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."

Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.

Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.

De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.

Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.

Game on! *O*
En hier verder. _O-
pi_164955495
tvp
pi_164955515
Ik vind ineens deze vlog. Mw. woonde dus eerst in Amsterdam via onderhuur. Dan gaat ze aandacht zoeken door middel van deze vlog. Terwijl ze zogenaamd niet op zichzelf kan wonen, heeft ze later wel een eigen woning genomen. :?
pi_164955522
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 00:12 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Maar die chick beweerde dat je niet was komen opdagen en toen gingen al haar vrienden jou berichten sturen?
Het zat zo.
Had met een meid afgesproken bij haar thuis, ik kwam daar heen maar was 15 minuten te laat (Bus daar had vertraging)
Was doorweekt, het goot echt enorm, was hartstikke gezellig, had nog wat foto's naar een groepsapp gestuurd met de woorden "Ik ga weer naar L toe jongens, dus ik zie jullie morgen"

Ik was na 3 uurtjes weer onderweg naar huis, en ik krijg de volgende dag een berichtje van een vriend van mij, met dat hij is bericht door die meid waarmee ik date en waarom ik daar gisteravond niet was?

Toen begon het gedoe, ik zei dat ik er wel was en dat het onzin was dat ze dat stuurde omdat ik haar zelf foto's had gestuurd, en ook in de groepsapp.

En sinds dat moment was ik een liegende hond en moest ik oprotten, en ze zou ál haar vrienden wel op mij afsturen, en ik werd dagelijks gebeld en geappt door allemaal nummers met doodsbedreigingen :')
pi_164955566
Ga lekker ergens anders slowchatten.
pi_164955673
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 00:29 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Het zat zo.
Had met een meid afgesproken bij haar thuis, ik kwam daar heen maar was 15 minuten te laat (Bus daar had vertraging)
Was doorweekt, het goot echt enorm, was hartstikke gezellig, had nog wat foto's naar een groepsapp gestuurd met de woorden "Ik ga weer naar L toe jongens, dus ik zie jullie morgen"

Ik was na 3 uurtjes weer onderweg naar huis, en ik krijg de volgende dag een berichtje van een vriend van mij, met dat hij is bericht door die meid waarmee ik date en waarom ik daar gisteravond niet was?

Toen begon het gedoe, ik zei dat ik er wel was en dat het onzin was dat ze dat stuurde omdat ik haar zelf foto's had gestuurd, en ook in de groepsapp.

En sinds dat moment was ik een liegende hond en moest ik oprotten, en ze zou ál haar vrienden wel op mij afsturen, en ik werd dagelijks gebeld en geappt door allemaal nummers met doodsbedreigingen :')
Oh god _O-

Daar ben je mooi klaar mee
pi_164955710
Ja bizar jonge _O-
pi_164956607
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 00:29 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Het zat zo.
Had met een meid afgesproken bij haar thuis, ik kwam daar heen maar was 15 minuten te laat (Bus daar had vertraging)
Was doorweekt, het goot echt enorm, was hartstikke gezellig, had nog wat foto's naar een groepsapp gestuurd met de woorden "Ik ga weer naar L toe jongens, dus ik zie jullie morgen"

Ik was na 3 uurtjes weer onderweg naar huis, en ik krijg de volgende dag een berichtje van een vriend van mij, met dat hij is bericht door die meid waarmee ik date en waarom ik daar gisteravond niet was?

Toen begon het gedoe, ik zei dat ik er wel was en dat het onzin was dat ze dat stuurde omdat ik haar zelf foto's had gestuurd, en ook in de groepsapp.

En sinds dat moment was ik een liegende hond en moest ik oprotten, en ze zou ál haar vrienden wel op mij afsturen, en ik werd dagelijks gebeld en geappt door allemaal nummers met doodsbedreigingen :')
Het is i.i.g. nooit saai aan de onderkant van de samenleving.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164956640
Mapima, laat de TT met rust.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164956670
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 23:40 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Zeker als ik daarbij vergeleken word met haar verstandelijk gehandicapte buurjongetje, en ik weet precies wie ze bedoelt dat is nog het ergste ook :')
Zat hij dan bij jou op school?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164956747
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 02:37 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Zat hij dan bij jou op school?
Nee dat niet eens, maar hij woonde in de straat waar de oma van een vriend woont _O-
pi_164961472
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 00:29 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Het zat zo.
Had met een meid afgesproken bij haar thuis, ik kwam daar heen maar was 15 minuten te laat (Bus daar had vertraging)
Was doorweekt, het goot echt enorm, was hartstikke gezellig, had nog wat foto's naar een groepsapp gestuurd met de woorden "Ik ga weer naar L toe jongens, dus ik zie jullie morgen"

Ik was na 3 uurtjes weer onderweg naar huis, en ik krijg de volgende dag een berichtje van een vriend van mij, met dat hij is bericht door die meid waarmee ik date en waarom ik daar gisteravond niet was?

Toen begon het gedoe, ik zei dat ik er wel was en dat het onzin was dat ze dat stuurde omdat ik haar zelf foto's had gestuurd, en ook in de groepsapp.

En sinds dat moment was ik een liegende hond en moest ik oprotten, en ze zou ál haar vrienden wel op mij afsturen, en ik werd dagelijks gebeld en geappt door allemaal nummers met doodsbedreigingen :')
Je zat zeker op badoo?
pi_164961525
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:47 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Je zat zeker op badoo?
Die meid in kwestie zat op MeetMe :')
Ik heb echt een periode gehad dat ik heel desperate was, toen heb ik alle gratis datingsites wel geprobeerd :') Badoo, paiq, OkCupid, MeetMe
de gekste komen tot nu toe van Badoo _O-
  Moderator dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:16:14 #14
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_164962146
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 00:29 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Het zat zo.
Had met een meid afgesproken bij haar thuis, ik kwam daar heen maar was 15 minuten te laat (Bus daar had vertraging)
Was doorweekt, het goot echt enorm, was hartstikke gezellig, had nog wat foto's naar een groepsapp gestuurd met de woorden "Ik ga weer naar L toe jongens, dus ik zie jullie morgen"

Ik was na 3 uurtjes weer onderweg naar huis, en ik krijg de volgende dag een berichtje van een vriend van mij, met dat hij is bericht door die meid waarmee ik date en waarom ik daar gisteravond niet was?

Toen begon het gedoe, ik zei dat ik er wel was en dat het onzin was dat ze dat stuurde omdat ik haar zelf foto's had gestuurd, en ook in de groepsapp.

En sinds dat moment was ik een liegende hond en moest ik oprotten, en ze zou ál haar vrienden wel op mij afsturen, en ik werd dagelijks gebeld en geappt door allemaal nummers met doodsbedreigingen :')
Iets zegt me dat er meer achter dit verhaal zit als we haar kant van het verhaal horen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_164962456
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 00:32 schreef IDkaart het volgende:
Ga lekker ergens anders slowchatten.
Dat jij de insteek van dit topic nog steeds niet hebt begrepen was al wel duidelijk inderdaad.
pi_164962525
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 03:03 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Nee dat niet eens, maar hij woonde in de straat waar de oma van een vriend woont _O-
Het lukt je aardig om de regelmaat erin te bouwen zie ik, 03:03
pi_164962637
Omg het Gothiccynthiaaa topic is dicht. En haar films waren zo vermakelijk. :(

Hoop dat ze gauw ff gaat vloggen.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2016 13:38:41 ]
pi_164962714
Had het met haar over vloggen laatst:
quote:
Vloggen gaat niet worden
Leuk ook zal zijn
Kan veel dingen die doe op een dag niet kan delen waar mee bezig ben
pi_164962896
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:34 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Het lukt je aardig om de regelmaat erin te bouwen zie ik, 03:03
echt een doorzetter die Bradley
pi_164963468
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:49 schreef luckass het volgende:

[..]

echt een doorzetter die Bradley
Als hij iets zegt te gaan doen dan doet hij het ook! Echt een man van z'n woord.
pi_164963525
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:49 schreef luckass het volgende:

[..]

echt een doorzetter die Bradley
Qua slaapritme niet echt :')
Maar ben al wel 4 kilo kwijt, dus in dat opzicht.
Het komt allemaal wel goed joh :)
pi_164963630
Wel een heerlijk leven op zich. Doen wat je wilt, wanneer je iets wilt en je enige zorg in het leven is wanneer je de vlog gaat uploaden
pi_164964183
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 14:21 schreef Azpilicueta het volgende:
Wel een heerlijk leven op zich. Doen wat je wilt, wanneer je iets wilt en je enige zorg in het leven is wanneer je de vlog gaat uploaden
Oppervlakkig bekeken heb je gelijk.
pi_164966220
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 00:29 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Het zat zo.
Had met een meid afgesproken bij haar thuis, ik kwam daar heen maar was 15 minuten te laat (Bus daar had vertraging)
Was doorweekt, het goot echt enorm, was hartstikke gezellig, had nog wat foto's naar een groepsapp gestuurd met de woorden "Ik ga weer naar L toe jongens, dus ik zie jullie morgen"

Ik was na 3 uurtjes weer onderweg naar huis, en ik krijg de volgende dag een berichtje van een vriend van mij, met dat hij is bericht door die meid waarmee ik date en waarom ik daar gisteravond niet was?

Toen begon het gedoe, ik zei dat ik er wel was en dat het onzin was dat ze dat stuurde omdat ik haar zelf foto's had gestuurd, en ook in de groepsapp.

En sinds dat moment was ik een liegende hond en moest ik oprotten, en ze zou ál haar vrienden wel op mij afsturen, en ik werd dagelijks gebeld en geappt door allemaal nummers met doodsbedreigingen :')
Jij moet eens serieus nadenken over de mensen in je omgeving en de relaties die je daar mee hebt. Hoeveel topics ik al van jou gelezen heb over relaties die uitlopen op een drama is echt niet voor te stellen. Of jij bent een debiel of je gaat uitsluitend met volslagen debielen om. Of beiden, dat kan ook.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_164967122
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 14:21 schreef Azpilicueta het volgende:
Wel een heerlijk leven op zich. Doen wat je wilt, wanneer je iets wilt en je enige zorg in het leven is wanneer je de vlog gaat uploaden
Stiekem zijn we allemaal eigenlijk een beetje jaloers op MrBradge
pi_164967208
Toch niet, net ff uitzending gemist van BradgeTV gekeken, hij heeft een druk schema
pi_164967784
Bradge, hoe laat heb je vrijdag die sollicitatie? Als het in de ochtend of de vroege middag is lijkt het me wel handig als je je ritme ff normaal gaat proberen te krijgen. Daarnaast: als ze je willen hebben draai je ook gewoon werkdagen van 8 uur. En dat betekent: op tijd je bed uit en op tijd er weer in voor je volgende werkdag.
pi_164967964
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 17:21 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Stiekem zijn we allemaal eigenlijk een beetje jaloers op MrBradge
Precies, hoe heerlijk zou het zijn als iemand je vraagt: 'wat heb je voor morgen op de planning staan' dat je dan kan antwoorden: 'ik ga mijn spijkerbroek passen' _O_

Al heb ik niet het idee dat 'ie in een spijkerbroek gaat. Ik heb inmiddels wel een patroon ontdekt in datgene wat gezegd wordt en wat ook daadwerkelijk zal plaatsvinden.
pi_164970462
Waarom trouwens solliciteren? Gewoon wat meer investeren in je vlog-carrière en leven van de money van Youtube _O_
pi_164970710
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 19:55 schreef MrBadGuy het volgende:
Waarom trouwens solliciteren? Gewoon wat meer investeren in je vlog-carrière en leven van de money van Youtube _O_
Gewoon wajong trekken tot je 30ste en daarna de bijstand in _O_ Met koerieren verdient hij toch niet veel meer dan een uitkering :')
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:13:14 #31
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_164970873
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:06 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Gewoon wajong trekken tot je 30ste en daarna de bijstand in _O_ Met koerieren verdient hij toch niet veel meer dan een uitkering :')
Maar als hij gaat koerieren kunnen we iedere avond vlogs verwachten van hoe The Bradge Mobiel op de meest waanzinnige plaatsen komt en krijgen we meer 'De toerist uithangen in.....' afleveringen _O_
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_164971066
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:13 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Maar als hij gaat koerieren kunnen we iedere avond vlogs verwachten van hoe The Bradge Mobiel op de meest waanzinnige plaatsen komt en krijgen we meer 'De toerist uithangen in.....' afleveringen _O_
Vergis je niet in het feit dat deze jongeman het niet gewend is om iedere dag te moeten werken. Zou mij niets verbazen als zijn upload frequentie stijl naar beneden gaat gedurende die paar dagen dat hij werk heeft.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:23:17 #33
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_164971110
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 18:02 schreef DoubleDip het volgende:
Bradge, hoe laat heb je vrijdag die sollicitatie? Als het in de ochtend of de vroege middag is lijkt het me wel handig als je je ritme ff normaal gaat proberen te krijgen. Daarnaast: als ze je willen hebben draai je ook gewoon werkdagen van 8 uur. En dat betekent: op tijd je bed uit en op tijd er weer in voor je volgende werkdag.
Die sukkel heeft weer een ban :(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_164971129
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:23 schreef Paul het volgende:

[..]

Die sukkel heeft weer een ban :(
Hoe krijgt 'ie het toch iedere keer weer voor elkaar.
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:24:24 #35
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_164971152
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:23 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Hoe krijgt 'ie het toch iedere keer weer voor elkaar.
Ja ik baal er ook van, onze FOK!-held weer moeten missen :(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_164971327
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:24 schreef Paul het volgende:

[..]

Ja ik baal er ook van, onze FOK!-held weer moeten missen :(
Jij, als moderator, kan de menigte toch wel vertellen waarom hun idool verbannen is?
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:31:53 #37
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_164971354
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:31 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

Jij, als moderator, kan de menigte toch wel vertellen waarom hun idool verbannen is?
Bans mogen niet besproken worden :o
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_164971408
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:23 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Hoe krijgt 'ie het toch iedere keer weer voor elkaar.
Hij kampt met zowel fysieke als verbale woedeaanvallen.
Bij een fysieke woedeaanval krijgt zijn muur het zwaar te verduren en bij een verbale woedeaanval richt hij zijn oncontroleerbare woede op nietsvermoedende forumgebruikers.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164971444
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:33 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Hij kampt met zowel fysieke als verbale woedeaanvallen.
Bij een fysieke woedeaanval krijgt zijn muur het zwaar te verduren en bij een verbale woedeaanval richt hij zijn oncontroleerbare woede op nietsvermoedende forumgebruikers.
Ben benieuwd hoe dat straks moet gaan als hij twee keer voor niets naar een adres tuft met zijn Twingo en dat die mensen nog weer niet thuis zijn :D
  Moderator dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:42:43 #40
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_164971732
Permban mag ik hopen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_164971979
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:42 schreef Plompzakker het volgende:
Permban mag ik hopen
Kan je hier checken: MED / Het nieuwe FOK! banbeleid (waarvan we hopen dat hij niet nodig is!)
  Moderator dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:51:00 #42
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_164972049
quote:
Zijn hoeveelste is het inmiddels?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_164972196
Hoe lang duurt zo'n ban ?
Neem aan dat BradgeTV ons wel op de hoogte zal blijven houden over de ontwikkelingen m.b.t. dit fenomeen.
pi_164972309
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:51 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Zijn hoeveelste is het inmiddels?
Er is ook elke keer een korte proeftijd... Alleen bij sommige indicenten krijg je wel een lange ban.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:02:06 #45
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_164972432
quote:
19s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 20:23 schreef Paul het volgende:

[..]

Die sukkel heeft weer een ban :(
Gecondoleerd aan de nabestaanden!

Bradge, wat moeten we nu zonder jouw context die geleverd word bij je pracht filmpjes op youtube :?

Bradge missen ;(
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_164973038
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:02 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Gecondoleerd aan de nabestaanden!

Bradge, wat moeten we nu zonder jouw context die geleverd word bij je pracht filmpjes op youtube :?

Bradge missen ;(
Ik heb even voor je gekeken.
Vorige ban duurde 7 dagen en was dus een derde. Proeftijd was 7 dagen. Deze ban verliep 24 augustus dus er is nu sprake van een ban van minimaal 14 dagen uitgaande van het banbeleid.

Sterkte bro.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:30:31 #47
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_164973694
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:17 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Ik heb even voor je gekeken.
Vorige ban duurde 7 dagen en was dus een derde. Proeftijd was 7 dagen. Deze ban verliep 24 augustus dus er is nu sprake van een ban van minimaal 14 dagen uitgaande van het banbeleid.

Sterkte bro.
We gaan gewoon gezellig BBQ'en met zijn alle in de tuin van The Bradge Meister _O_
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:36:38 #48
459277 Bieberrr
Justin Bieber
pi_164974021
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Jij moet eens serieus nadenken over de mensen in je omgeving en de relaties die je daar mee hebt. Hoeveel topics ik al van jou gelezen heb over relaties die uitlopen op een drama is echt niet voor te stellen. Of jij bent een debiel of je gaat uitsluitend met volslagen debielen om. Of beiden, dat kan ook.
Roadtrip rage :')
What do you mean?
Capuchon_jongen for mod 2016!
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:38:48 #49
459277 Bieberrr
Justin Bieber
pi_164974143
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 18:02 schreef DoubleDip het volgende:
Bradge, hoe laat heb je vrijdag die sollicitatie? Als het in de ochtend of de vroege middag is lijkt het me wel handig als je je ritme ff normaal gaat proberen te krijgen. Daarnaast: als ze je willen hebben draai je ook gewoon werkdagen van 8 uur. En dat betekent: op tijd je bed uit en op tijd er weer in voor je volgende werkdag.
Denken dat deze man iets van je aan gaat nemen :')
What do you mean?
Capuchon_jongen for mod 2016!
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:39:48 #50
459277 Bieberrr
Justin Bieber
pi_164974192
Sowieso 4 keer per dag filmpje uploaden van onder de minuut :s)
What do you mean?
Capuchon_jongen for mod 2016!
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:40:24 #51
459277 Bieberrr
Justin Bieber
pi_164974221
Haha 4 op een rijtje
What do you mean?
Capuchon_jongen for mod 2016!
pi_164974370
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:39 schreef Bieberrr het volgende:
Sowieso 4 keer per dag filmpje uploaden van onder de minuut :s)
Dat zijn mensen die kiezen voor kwantiteit ipv kwaliteit.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:10:27 #53
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_164975492
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:43 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Dat zijn mensen die kiezen voor kwantiteit ipv kwaliteit.
Bradge heeft kwaliteit genoeg, daar hoeft hij zich geen extra moeite voor te doen :{w
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_164976297
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164976861
quote:
Lekker de hele dag met je worstenvingertjes op een van je keyboards rammen op kosten van de staat, wat een leven.
pi_164977485
quote:
Die ligt echt elke avond jankend in zijn bed als hij ook nog moet gaan werken erbij.
pi_164978087
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 23:17 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Die ligt echt elke avond jankend in zijn bed als hij ook nog moet gaan werken erbij.
Dat gaat hij toch nooit lang volhouden. Hij heeft het doorzettingsvermogen van een aangereden eekhoorn
pi_164978129
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 23:37 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat gaat hij toch nooit lang volhouden. Hij heeft het doorzettingsvermogen van een aangereden eekhoorn
Volgens mij zijn de eisen voor een Wajong verzwaard. Dus als hij lang genoeg blijft werken waardoor de Wajong vervalt, krijgt hij die nooit meer terug, denk ik.
pi_164978188
Oh wacht

Heeft u al een oude Wajong-uitkering gehad, maar is deze gestopt? Dan kunt u in sommige situaties opnieuw oude Wajong aanvragen. Na uw Wajong-aanvraag beoordelen wij uw situatie.

En dan eisen:
- zelfde klachten
- Wajong minder dan 5jr geleden gestopt
- minstens 25% arbeidsongeschikt zijn
pi_164978414
WAjong is gewoon een soort van hokje waar ze mensen in kunnen stoppen waar ze zich geen raad mee weten. En als je kijkt naar die video's dan kan je moeilijk zeggen dat het onterecht is. Die knul zou het geen week uithouden in een echt bedrijfscultuur.

Maar wel goed dat hij het in ieder geval gaat proberen. Tenminste, daar ga ik maar vanuit al weet je het nooit. Straks willen ze ook dat Braddie ineens 80-urige werkweken gaat maken net zoals zijn andere sollicitatie
pi_164978480
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 23:46 schreef Azpilicueta het volgende:
WAjong is gewoon een soort van hokje waar ze mensen in kunnen stoppen waar ze zich geen raad mee weten. En als je kijkt naar die video's dan kan je moeilijk zeggen dat het onterecht is. Die knul zou het geen week uithouden in een echt bedrijfscultuur.

Maar wel goed dat hij het in ieder geval gaat proberen. Tenminste, daar ga ik maar vanuit al weet je het nooit. Straks willen ze ook dat Braddie ineens 80-urige werkweken gaat maken net zoals zijn andere sollicitatie
Maar als hij 80 uur per week kan werken (of 72 zoals dat met DHL) dan kan hij pok een volledige werkweek van 40 uur werken en is er geen sprake van arbeidsongeschiktheid. _O- behalve dat hij miss begeleiding nodig heeft.

Iig is een Wajong dan niet nodig om het deel van de werkuren dat hij niet kan werken aan te vullen
  Beste debater 2022 dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:50:42 #62
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_164978527
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 23:46 schreef Azpilicueta het volgende:
WAjong is gewoon een soort van hokje waar ze mensen in kunnen stoppen waar ze zich geen raad mee weten. En als je kijkt naar die video's dan kan je moeilijk zeggen dat het onterecht is. Die knul zou het geen week uithouden in een echt bedrijfscultuur.

Maar wel goed dat hij het in ieder geval gaat proberen. Tenminste, daar ga ik maar vanuit al weet je het nooit. Straks willen ze ook dat Braddie ineens 80-urige werkweken gaat maken net zoals zijn andere sollicitatie
Moet dat? Passen in de bedrijfscultuur?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_164978592
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Moet dat? Passen in de bedrijfscultuur?
Bedrijfscultuur is niet helemaal het goede woord.
pi_164978695
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Moet dat? Passen in de bedrijfscultuur?
Voorlopig is het nog maar de vraag of hij in zijn spijkerbroek past.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Beste debater 2022 dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:56:06 #65
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_164978725
Beetje laf, zo praten over een gebande.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_164978848
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 23:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Beetje laf, zo praten over een gebande.
Brad alweer geband?
pi_164979346
Wat post die jongen allemaal om steeds gebanned te worden? :D
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 00:36:50 #68
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_164979413
Bradge, waarom gaat het in je vlogs nooit over je bans?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_164979525
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 23:48 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Maar als hij 80 uur per week kan werken (of 72 zoals dat met DHL) dan kan hij pok een volledige werkweek van 40 uur werken en is er geen sprake van arbeidsongeschiktheid. _O- behalve dat hij miss begeleiding nodig heeft.

Iig is een Wajong dan niet nodig om het deel van de werkuren dat hij niet kan werken aan te vullen
Ben jij niet de reden dat hij is geband?
pi_164979541
quote:
Ik blijf het grappig vinden hoe hij zegt zijn ritme te veranderen en vervolgens zie je bijna elke dag filmpjes voorbijkomen waarin hij om 3 uur in de nacht nog buiten rondloopt :')
pi_164980046
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164980082
quote:
Klagen over gescheld en dan met krachttermen afsluiten. :') (Zal het koeriersbedrijf leuk vinden als ze hem Googelen)
Maar serieus, als ie slim is laat ie dit soort filmpjes gewoon achterwege en geeft de mensen waar het om gaat geen podium.
pi_164980177
quote:
Toch jammer dat de mensen van het Autoweek-forum zich niet kunnen gedragen.
pi_164980521
#freebraitley
pi_164980938
Nog maar 2 dagen tot D-day
pi_164980995
quote:
Heeft deze beste jongen ook volgers ? En krijgt hij hier euro's voor ?

#durftevragen
U MAD?
pi_164982744
quote:
_O- Dit is veel beter dan de radio aanzetten tijdens het douchen. Zelden zo gelachen.
"Dan ben ik weer een obesitasmongool dan weer een autist met overgewicht dan weer verstandelijk gehandicapt"

_O- Dit is gewoon entertainment. Die jongen besteedt veel te veel tijd en moeite aan de haterzzzzz en hij praat op zo'n manier dat mensen het grappig gaan vinden om ook te gaan "haten" maar dat snapt hij niet. :D

(Tevens waarom zit je op een forum waar je zo gehaat wordt als je dat zo vervelend vindt. _O- )
pi_164982846
Het kan zo op een shirt "Obesitasmongool". Mooi scrabble-woord ook.

En ik ben zeker jaloers, ik zou ook wel iedere dag willen uitslapen O+
Bleuh.
pi_164982924
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 11:04 schreef IDkaart het volgende:

[..]

_O- Dit is veel beter dan de radio aanzetten tijdens het douchen. Zelden zo gelachen.
"Dan ben ik weer een obesitasmongool dan weer een autist met overgewicht dan weer verstandelijk gehandicapt"

_O- Dit is gewoon entertainment. Die jongen besteedt veel te veel tijd en moeite aan de haterzzzzz en hij praat op zo'n manier dat mensen het grappig gaan vinden om ook te gaan "haten" maar dat snapt hij niet. :D

(Tevens waarom zit je op een forum waar je zo gehaat wordt als je dat zo vervelend vindt. _O- )
Maar iedereen kotst jou veel meer uit
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_164982938
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 11:10 schreef PimD het volgende:
Het kan zo op een shirt "Obesitasmongool". Mooi scrabble-woord ook.

En ik ben zeker jaloers, ik zou ook wel iedere dag willen uitslapen O+
Precies, iedere dag doen wat je wilt, lang uitslapen en het is een drukke week als je een paar uur in de week op een drumstel moet slaan _O_. Beetje rond cruisen in een auto, niet omdat je ergens naartoe wilt maar om de tijd te doden. Dat is toch de leef?
pi_164983313
quote:
Inderdaad weer mooi voorbeeld van plaat voor zijn kop. Wie gooit er vlogs online en wie deelt al zijn bezigheden.
Precies....dhr Bradge!

Ik heb hem al weet ik veel hoeveel adviezen gegeven om wat aan zijn problemen te doen, hoeveel heeft hij er opgevolgd ? 0.0

Het publieke showen van een niet standaard leven, het delen van problemen waarvan de grootste oorzaak hij zelf is.
En dan vervolgens verbaasd zijn over dat er mensen zijn met commentaar.
Het schelden keur ik wel af.

Misschien ben ik idd wel jaloers.
Al mijn ritjes hebben een doel/verplichting.
Werkverplichtingen, relatieverplichtingen, sociale verplichtingen, rekeningen betalen.
Niet de keuze hebben om eens te kijken of mijn spijkerbroek past, maar hem 5 dagen per week aan moeten trekken zodat ik aan al mijn verplichtingen kan voldoen.
Het moet idd wel afgunst zijn.
pi_164983428
Fucking dom ook om een filmpje van je oude school online te zetten waar mensen specifieke gegevens over kunnen vinden

En dan klagen dat je niet snapt waar mensen alle info over je vandaan hebben
pi_164983484
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 11:13 schreef Chr1st1aan het volgende:

[..]

Maar iedereen kotst jou veel meer uit
Dit idd :')

Die heeft duidelijk iets te compenseren :Y
pi_164983563
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 11:44 schreef Rami. het volgende:

[..]

Dit idd :')

Die heeft duidelijk iets te compenseren :Y
Maar ik ben niet verstandelijk gehandicapt, ik heb vwo diploma ben slimme meid :( :( :(
pi_164983766
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 11:47 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Maar ik ben niet verstandelijk gehandicapt, ik heb vwo diploma ben slimme meid :( :( :(
Wauw, wat ontzettend knap dat je een vwo diploma hebt! :o

:') :')
pi_164983817
quote:
13s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 11:55 schreef Rami. het volgende:

[..]

Wauw, wat ontzettend knap dat je een vwo diploma hebt! :o

:') :')
Over paar maanden ook Bsc.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 12:57:56 #87
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_164984826
Braadlie pls
  woensdag 31 augustus 2016 @ 12:58:49 #88
360470 TwentyFourr
Dat zeg ik ook altijd
pi_164984835
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 11:57 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Over paar maanden ook Bsc.
Net zoals 20 procent van Nederland?
pi_164989159
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 11:37 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Inderdaad weer mooi voorbeeld van plaat voor zijn kop. Wie gooit er vlogs online en wie deelt al zijn bezigheden.
Precies....dhr Bradge!

Ik heb hem al weet ik veel hoeveel adviezen gegeven om wat aan zijn problemen te doen, hoeveel heeft hij er opgevolgd ? 0.0

Het publieke showen van een niet standaard leven, het delen van problemen waarvan de grootste oorzaak hij zelf is.
En dan vervolgens verbaasd zijn over dat er mensen zijn met commentaar.
Het schelden keur ik wel af.

Misschien ben ik idd wel jaloers.
Al mijn ritjes hebben een doel/verplichting.
Werkverplichtingen, relatieverplichtingen, sociale verplichtingen, rekeningen betalen.
Niet de keuze hebben om eens te kijken of mijn spijkerbroek past, maar hem 5 dagen per week aan moeten trekken zodat ik aan al mijn verplichtingen kan voldoen.
Het moet idd wel afgunst zijn.
pi_164989327
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 05:13 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Klagen over gescheld en dan met krachttermen afsluiten. :') (Zal het koeriersbedrijf leuk vinden als ze hem Googelen)
Maar serieus, als ie slim is laat ie dit soort filmpjes gewoon achterwege en geeft de mensen waar het om gaat geen podium.
Jajaj zozo ene tyfus flikker nou toemaar zeg jeetje dat zijn nog eens krachttermen
Ik zwaai naar dieren.
pi_164989617
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 05:13 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Klagen over gescheld en dan met krachttermen afsluiten. :') (Zal het koeriersbedrijf leuk vinden als ze hem Googelen)
Maar serieus, als ie slim is laat ie dit soort filmpjes gewoon achterwege en geeft de mensen waar het om gaat geen podium.
Zo'n depothouder gaat je echt niet googelen (althans, dat denk ik), die hebben het al druk genoeg. Als je een rijbewijs hebt en wil rijden, word je daar sowieso aangenomen. De vraag is meer of hij de druk aankan.

Ik heb 'm al eens gewaarschuwd dat pakketdiensten kut zijn, al leer je met dat soort werk wel écht rijden. Zo'n 10 jaar geleden was het nog chill werk en hadden ze het al druk met 30 adressen, maar tegenwoordig loop je de zolen onder je schoenen vandaan omdat ze verwachten dat je minimaal 15-20 adressen in een uur doet. Heb je een normale wijk met rijtjeshuizen en ben je er eenmaal bekend, dan lukt dat wel, maar probeer hetzelfde maar eens in een wijk waar 9 van de 10 adressen in een flat is. PostNL wil je al helemaal niet weten hoe het er daar aan toe gaat. Die hebben dagelijks 200-300 pakketten achterin.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_164989825
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 17:00 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Zo'n depothouder gaat je echt niet googelen (althans, dat denk ik), die hebben het al druk genoeg. Als je een rijbewijs hebt en wil rijden, word je daar sowieso aangenomen. De vraag is meer of hij de druk aankan.

Ik heb 'm al eens gewaarschuwd dat pakketdiensten kut zijn, al leer je met dat soort werk wel écht rijden. Zo'n 10 jaar geleden was het nog chill werk en hadden ze het al druk met 30 adressen, maar tegenwoordig loop je de zolen onder je schoenen vandaan omdat ze verwachten dat je minimaal 15-20 adressen in een uur doet. Heb je een normale wijk met rijtjeshuizen en ben je er eenmaal bekend, dan lukt dat wel, maar probeer hetzelfde maar eens in een wijk waar 9 van de 10 adressen in een flat is. PostNL wil je al helemaal niet weten hoe het er daar aan toe gaat. Die hebben dagelijks 200-300 pakketten achterin.
En wederom een goed en gratis advies voor meneer Bradge
pi_164989997
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 17:10 schreef DeBaba het volgende:

[..]

En wederom een goed en gratis advies voor meneer Bradge
Rip Braddie.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_164990064
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 17:00 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Zo'n depothouder gaat je echt niet googelen (althans, dat denk ik), die hebben het al druk genoeg. Als je een rijbewijs hebt en wil rijden, word je daar sowieso aangenomen. De vraag is meer of hij de druk aankan.

Ik heb 'm al eens gewaarschuwd dat pakketdiensten kut zijn, al leer je met dat soort werk wel écht rijden. Zo'n 10 jaar geleden was het nog chill werk en hadden ze het al druk met 30 adressen, maar tegenwoordig loop je de zolen onder je schoenen vandaan omdat ze verwachten dat je minimaal 15-20 adressen in een uur doet. Heb je een normale wijk met rijtjeshuizen en ben je er eenmaal bekend, dan lukt dat wel, maar probeer hetzelfde maar eens in een wijk waar 9 van de 10 adressen in een flat is. PostNL wil je al helemaal niet weten hoe het er daar aan toe gaat. Die hebben dagelijks 200-300 pakketten achterin.
Wat versta jij onder echt rijden? Het cliché beeld dat ik voor me heb is een chauffeur die veiligheidsbuffers aanziet voor tijdverlies. Niet als kritiek bedoeld op je bericht, puur omdat ik een betere bestuurder wil worden.

Ik vraag me af wat de rijstijl van BradgeTV is.
pi_164990255
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 17:24 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

Wat versta jij onder echt rijden? Het cliché beeld dat ik voor me heb is een chauffeur die veiligheidsbuffers aanziet voor tijdverlies. Niet als kritiek bedoeld op je bericht, puur omdat ik een betere bestuurder wil worden.

Ik vraag me af wat de rijstijl van BradgeTV is.
Als je alleen maar met een busje van A naar B rijdt, zul je nooit de ervaringen opdoen als dat je met een busje van A naar Z maal 450 rijdt. Ik doelde ook meer op bijzondere verrichtingen (zonder achteruitzicht) zoals keren op de meest onmogelijke plekken, achteruit rijden als er weer een of andere doos voor je is gaan staan (leuk voor in de winter in een smal straatje als het donker is) en niet meer achteruit durft. Dat soort dingen.

Maar er zijn er inderdaad genoeg bij die als een mongool rijden.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_164990258
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 11:57 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Over paar maanden ook Bsc.
Het compensatiegehalte bij deze man is hoog :')
pi_164990314
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 16:45 schreef Geerd het volgende:

[..]

Jajaj zozo ene tyfus flikker nou toemaar zeg jeetje dat zijn nog eens krachttermen
Bradley de ballerboe snapt niet dat hij een heel stuk vaker moet gaan NEGEREN.
pi_164990467
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 17:38 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Bradley de ballerboe snapt niet dat hij een heel stuk vaker moet gaan NEGEREN.
Haten op braddie :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_164990497
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 17:44 schreef Geerd het volgende:

[..]

Haten op braddie :') :') :')
Als je hem zo leuk vindt doe hem een gunst en promoot hem op Viva of zo.
pi_164990911
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 17:46 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Als je hem zo leuk vindt doe hem een gunst en promoot hem op Viva of zo.
Ik voel een spanning, wat heeft hij jou aangedaan?
Ik zwaai naar dieren.
pi_164992028
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 11:57 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Over paar maanden ook Bsc.
Hahaha. Je volgt de opleiding tot advocaat en gaat zo je BSc halen.

Tuurlijk Mapima.

:')
pi_164992441
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 19:06 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Hahaha. Je volgt de opleiding tot advocaat en gaat zo je BSc halen.

Tuurlijk Mapima.

:')
Koningin Mapima niet geloven :')
pi_164994293
Klacht: ongemakkelijke titel
pi_164994485
Oh man, die vloer en dat behang :D :D
Bleuh.
pi_164994820
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 19:06 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Hahaha. Je volgt de opleiding tot advocaat en gaat zo je BSc halen.

Tuurlijk Mapima.

:')
Enige wat Mapima straks gaat halen is een blikje Schultenbrau en shag voor haar vriend.
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 21:07:54 #107
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_164995086
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 18:05 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik voel een spanning, wat heeft hij jou aangedaan?
Ik kan hier twee verschillende antwoorden op bedenken.

1: Mapima is gewoon zuur omdat Braddie meer van zijn leven maakt dan zijzelf met haar 'advocaten opleiding' ( :') x oneindig)

2: Ze wil dat Braddie haar geeft, maar zelfs braddie geeft haar niet.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 21:10:04 #108
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_164995139
quote:
99s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:07 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Ik kan hier twee verschillende antwoorden op bedenken.

1: Mapima is gewoon zuur omdat Braddie meer van zijn leven maakt dan zijzelf met haar 'advocaten opleiding' ( :') x oneindig)

2: Ze wil dat Braddie haar geeft, maar zelfs braddie geeft haar niet.
Dit dus :')
pi_164995279
quote:
99s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:07 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

Ik kan hier twee verschillende antwoorden op bedenken.

1: Mapima is gewoon zuur omdat Braddie meer van zijn leven maakt dan zijzelf met haar 'advocaten opleiding' ( :') x oneindig)

2: Ze wil dat Braddie haar geeft, maar zelfs braddie geeft haar niet.
Advocaten opleiding :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_164995425
Ik kreeg er koppijn van.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 31 augustus 2016 @ 21:25:14 #112
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_164995623
Ik vind het wel treurig om te lezen hoeveel er gehaat wordt op Braddie de hele tijd. Doe gewoon normaal tegen deze jongen.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_164995635
quote:
19s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:25 schreef Paul het volgende:
Ik vind het wel treurig om te lezen hoeveel er gehaat wordt op Braddie de hele tijd. Doe gewoon normaal tegen deze jongen.
LIEF BRADDIE ALOON, LIEF HIM ALOON
pi_164995978
quote:
19s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:25 schreef Paul het volgende:
Ik vind het wel treurig om te lezen hoeveel er gehaat wordt op Braddie de hele tijd. Doe gewoon normaal tegen deze jongen.
De hoeveelheid haat valt wel mee, ik lees voornamelijke constructieve kritieken waar hij vervolgens niet erg veel mee doet.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_164996160
Tja als je met zijn allen Braddie probeert te helpen en hij vervolgens tegen iedereen in gaat en exact het tegenovergestelde doet, komen er irritaties.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 31 augustus 2016 @ 22:14:09 #116
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_164996961
Wtf, dat huis. Dat behang. Die vloer. Wat.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_164997113
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 19:06 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Hahaha. Je volgt de opleiding tot advocaat en gaat zo je BSc halen.

Tuurlijk Mapima.

:')
En ik ben Sinterklaas.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  woensdag 31 augustus 2016 @ 22:29:34 #118
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_164997380
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_164997468
Zoals gewoonlijk laat het optreden van Mapima weinig aan de verbeelding over inderdaad. De smacht is hier te proeven.
pi_165000217
iedereen is speciaal
en iedereen is belangrijk
niet alleen vloggers maar allemaal
niemand is onbelangrijk
ook al denken sommige van wel
maar dat is helemaal niet zo
want het leven is geen kinderspel
je ziet zoveel dingen op vlogs
mensen denken zoveel daardoor
ze denken te min over anderen of zichzelf
en daar leeft toch helemaal niemand voor
je weet dat heus wel diep van binnen zelf
je bent meer waard dan anderen denken
want niemand is belangrijker dan wie dan ook
je moet daar goed over gaan nadenken
misschien dat iemand dan eindelijk iets op stookt
  donderdag 1 september 2016 @ 01:17:29 #121
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_165001975
Wtf, BradgeTV is verdwenen :'(
pi_165002063
quote:
11s.gif Op donderdag 1 september 2016 01:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Wtf, BradgeTV is verdwenen :'(
Omg..
(she/her)
pi_165002139
Deze reeks kan nu wel stoppen. Braddie was 99% van de reeks.

Openen we volgende weer een nieuw topic wanneer Braddie met BraadsleeTV komt, met onder andere zijn allereerste vlog 99.0
pi_165002202
quote:
11s.gif Op donderdag 1 september 2016 01:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Wtf, BradgeTV is verdwenen :'(
Je verwacht het niet.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_165002208
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 01:36 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Je verwacht het niet.
Ik zwaai naar dieren.
pi_165002644
Alle reeds verdiende euro's zijn ook weer in rook opgegaan.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_165002650
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 02:22 schreef chroestjov het volgende:
Alle reeds verdiende euro's zijn ook weer in rook opgegaan.
Oei, daar zeg je wat.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_165002780
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 17:00 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Ik heb 'm al eens gewaarschuwd dat pakketdiensten kut zijn, al leer je met dat soort werk wel écht rijden. Zo'n 10 jaar geleden was het nog chill werk en hadden ze het al druk met 30 adressen, maar tegenwoordig loop je de zolen onder je schoenen vandaan omdat ze verwachten dat je minimaal 15-20 adressen in een uur doet. Heb je een normale wijk met rijtjeshuizen en ben je er eenmaal bekend, dan lukt dat wel, maar probeer hetzelfde maar eens in een wijk waar 9 van de 10 adressen in een flat is. PostNL wil je al helemaal niet weten hoe het er daar aan toe gaat. Die hebben dagelijks 200-300 pakketten achterin.
10 jaar geleden reed ik al met gemiddeld 200 pakketten en 220 stops voor PostNL. Dat was destijds een vrij normale werkdag. En dat lukte vrijwel altijd prima, met een Mercedes Sprinter van 4m, in het oude centrum van Amsterdam. Alleen rond kerst werd het vaak avondwerk. Was niet erg, ik studeerde en wilde graag verdienen. En gelukkig zat ik niet in de middle of nowhere, In Amsterdam gebeurt altijd wat.

Bij PostNL hoef je vandaag de dag met een normale dienst geen lager aantal te verwachten. Als je voor een subcontractor werkt ga je er helemaal aan. Het is geen relaxt baantje, het is een baan voor mensen die lichamelijke arbeid willen en kunnen verrichten. Niet iedereen is geschikt en het kan aardig stressgevend (en soms ook eenzaam) zijn. Ondanks dat ik sindsdien nooit meer zovaak op straat ben uitgekankerd heb ik er altijd erg prettig gewerkt.

Gewoon even als aanvulling. :)
pi_165003006
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 02:22 schreef chroestjov het volgende:
Alle reeds verdiende euro's zijn ook weer in rook opgegaan.
Dat geld blijft gewoon op z'n AdSense account staan als het goed is. Tenzij z'n YouTube account is verwijderd door schending van de regels.
  Moderator donderdag 1 september 2016 @ 08:01:22 #130
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_165003215
Zal in de loop van de dag vast wel terugkomen :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_165003244
quote:
11s.gif Op donderdag 1 september 2016 01:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Wtf, BradgeTV is verdwenen :'(
even mezelf voor een trein werpen
pi_165003343
Ik wilde hier net reageren maar zie al dat anderen mij voor waren, zwarte dag in de geschiedenis dit, 1-9-2016 never forget! Cut 4 braddie!
pi_165003417
9+16=25
pi_165003560
_O-
pi_165003578
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 08:24 schreef Portomasso het volgende:
9+16=25
2 + 5 = 8

Het is voorspeld dat het kanaal maar tot de 8e maand zou bestaan.

Oh wacht, 2 + 5 is 7 :') :')
Allemaal doorlopen, niets te zien hier mensen.
pi_165003754
Impulsiviteit is een teef.
pi_165003985
Er is alleen nog een soort van intro:

pi_165004312
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:13 schreef HPLC het volgende:
Er is alleen nog een soort van intro:

Die heb ik gemaakt :P
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_165004395
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:34 schreef Chr1st1aan het volgende:

[..]

Die heb ik gemaakt :P
:D

useless crap
pi_165004466
RIP Brad ;(
pi_165004544
quote:
4s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:41 schreef Leonos het volgende:
RIP Brad ;(
Hij zal herrijzen en briljanter zijn dan ooit tevoren
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 1 september 2016 @ 09:46:21 #142
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_165004545
quote:
19s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 21:25 schreef Paul het volgende:
Ik vind het wel treurig om te lezen hoeveel er gehaat wordt op Braddie de hele tijd. Doe gewoon normaal tegen deze jongen.
Ik heb het ook geprobeerd maar hij doet er echt helemaal geen zak mee.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_165004678
Iedere keer als hij de magische grens heeft bereikt van 50 subscribers dan kapt 'ie er weer mee :D
pi_165004735
quote:
Oh, en voor het geval er weer vragen gesteld worden, alvast het antwoord big smile smiley

- Ja ik heb mijn YouTube kanaal verwijderd een uur geleden, als ik berichten krijg met dat ik de k*nk*r moet krijgen en maar zelfmoord moet plegen, van meerdere mensen, in 5 uur tijd, is het voor mij leuk geweest.
Heb nog een YouTube account, volledig gerelateerd aan mijn muziek, dus niks privé, ik praat niet voor de camera, geef geen info vrij, gewoon muziek maken. Daar ga ik mij op storten.

Als ik filmpjes upload, en ik krijg een bak gezeik over mij heen van iedereen van, je bent dik, tot pleeg alsjeblieft zelfmoord en krijg een dodelijke ziekte, ben ik er wel klaar mee. Ik heb best een dikke huid ontwikkeld voor veel opmerkingen, maar dit drong toch echt goed door...

En daarbij, als het alleen maar mensen zijn van het FOK! forum, en een aantal van hier, die mij volgen op YouTube, waarvan 80% van de mensen (Autowekers weet ik niet, maar FOK!kers sowieso) Mij alleen maar volgen óm mij af te zeiken en belachelijk te maken, schiet dat ook niet op.
Dus dan maar muziek, want daar kunnen ze me niet echt belachelijk om maken, en als ze dat doen is dat een stuk minder persoonlijk dan wanneer ik ook echt met m`n kop op internet sta voor een camera.
Persoonlijk bericht van de producent.

#prayforBradgeTVproductions
pi_165004776
quote:
9s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:56 schreef Rectum het volgende:

[..]

Persoonlijk bericht van de producent.

#prayforBradgeTVproductions
Waar heb je dat gevonden?
pi_165004815
quote:
4s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:58 schreef Leonos het volgende:

[..]

Waar heb je dat gevonden?
http://www.autoweek.nl/fo(...),5621997#msg-5621997

#BringBackBradgeTV #BBBTV
pi_165004843
Ik vind het gewoon triest van mensen om zo te reageren op hem. Als hij nu iedereen kapot scheld in zijn filmpjes en rare dingen doet kun je het verwachten, maar bradge maakt gewoon simpele filmpjes die niemand kwaad doet.

Wel vind ik dat hij dan gewoon de reacties uit moet zetten en de boel moet negeren, zoveel views opeens pleite is gewoon jammer
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 1 september 2016 @ 10:05:26 #148
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_165004880
Bedankt weer allemaal. Nu is het Youtube account weg, nu je zin.
:r !!!!!!!!!!!!!!!!
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_165004908
quote:
19s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:05 schreef Paul het volgende:
Bedankt weer allemaal. Nu is het Youtube account weg, nu je zin.
:r !!!!!!!!!!!!!!!!
We weten allemaal dat het gaat gebeuren en toch zijn we er nooit op voorbereid.
pi_165004920
quote:
19s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:05 schreef Paul het volgende:
Bedankt weer allemaal. Nu is het Youtube account weg, nu je zin.
:r !!!!!!!!!!!!!!!!
Houd je bek, kneus. Dit is meer de schuld van dat zaadweblog van jou dan de gebruikers in deze reeks.
pi_165004957
Trieste gasten die hem uitschelden, laat hem lekker zijn ding doen.

#BBBTV
pi_165005081
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:07 schreef Rectum het volgende:

[..]

Houd je bek, kneus. Dit is meer de schuld van dat zaadweblog van jou dan de gebruikers in deze reeks.
Welke weblog
pi_165005250
Dus nu moet ik mij gaan aanmelden bij een suf auto forum om op de hoogte te blijven van Brad? :r
pi_165005425
Wie had gewed op 1,5 maand? Hoe hoog was de pot?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 1 september 2016 @ 10:38:32 #155
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_165005470
Dat schelden gaat veel en veel te ver. Echt totaal niet leuk in geen enkel opzicht. Braddy is misschien een apathische lamlul maar geen kankermongool..laat zo'n iemand toch lekker zijn filmpjes maken man.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  donderdag 1 september 2016 @ 10:42:58 #156
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_165005555
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat schelden gaat veel en veel te ver. Echt totaal niet leuk in geen enkel opzicht. Braddy is misschien een apathische lamlul maar geen kankermongool..laat zo'n iemand toch lekker zijn filmpjes maken man.
Mensen die zo schelden zijn zwakzinnig. Vooral youtube zit er vol mee. Hij kan idd beter z'n reacties uitschakelen.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 1 september 2016 @ 10:44:01 #157
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_165005574
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:42 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Mensen die zo schelden zijn zwakzinnig. Vooral youtube zit er vol mee. Hij kan idd beter z'n reacties uitschakelen.
Of de armlastige weghalen. Als dat al kan.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_165005782
quote:
tot pleeg alsjeblieft zelfmoord en krijg een dodelijke ziekte, ben ik er wel klaar mee. Ik heb best een dikke huid
Deze mensen zijn echt triest :')
pi_165005830
Haha hij trekt zich wel veel aan van de reacties zeg. Elk vlogkanaal krijg te maken met zulke reacties. Als je daar niet tegen kan moet je 'kanker', 'autist' of 'dikzak' op de zwarte lijst zetten en zulke reacties verschijnen niet meer onder je video. Of je zet de optie om te reageren helemaal uit.

Maar Braddie houdt van de aandacht, dus hij zal de reacties niet uitzetten en alles persoonlijk opvatten.
  Moderator donderdag 1 september 2016 @ 10:57:29 #160
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_165005854
Niet doorhebben dat braddie een braddie doet. Voor het eind van de dag zal hij waarschijnlijk weer verschijnen. Dit is een beproefd concept om meer aandacht te genereren, aandacht waar hij niet zonder kan en waar hij met zijn cultstatus inmiddels nog geld mee binnenharkt ook.
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_165005927
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:55 schreef Mark031 het volgende:
Haha hij trekt zich wel veel aan van de reacties zeg. Elk vlogkanaal krijg te maken met zulke reacties. Als je daar niet tegen kan moet je 'kanker', 'autist' of 'dikzak' op de zwarte lijst zetten en zulke reacties verschijnen niet meer onder je video. Of je zet de optie om te reageren helemaal uit.

Maar Braddie houdt van de aandacht, dus hij zal de reacties niet uitzetten en alles persoonlijk opvatten.
Nee nee, hij staat boven die negativiteit want zo is hij.
pi_165006038
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat schelden gaat veel en veel te ver. Echt totaal niet leuk in geen enkel opzicht. Braddy is misschien een apathische lamlul maar geen kankermongool..laat zo'n iemand toch lekker zijn filmpjes maken man.
Er is misschien 1 iemand die constant nieuwe accounts aanmaakte en hem daarvoor uitschold op youtube. Ik heb hier niemand zien schelden met kanker en hem belachelijk zien maken. Enige waarmee hij wel eens te kakken werd gezet is dat hij zegt het ene te doen en dan 2 dagen later dan gaat 'ie weer verder alsof hij het nooit gezegd heeft. Dat vind ik ook terecht. Als je zegt dat je ritme niet normaal is en vanaf heden een normaal ritme gaat aanhouden en de volgende dag upload hij weer een video om 4 uur 's nachts dan ben je ook een lulletje rozenwater.
pi_165006049
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:38 schreef Straatcommando. het volgende:
Dat schelden gaat veel en veel te ver. Echt totaal niet leuk in geen enkel opzicht. Braddy is misschien een apathische lamlul maar geen kankermongool..laat zo'n iemand toch lekker zijn filmpjes maken man.
Dit.

Helaas krijgen de geestelijk gehandicapten nu hun zin, aangezien het schelden blijkbaar veel teweeg brengt bij braddie. Als dergelijke reacties gewoon volledige genegeerd worden, dan houdt het vanzelf een keer op.
pi_165006050
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 03:11 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

10 jaar geleden reed ik al met gemiddeld 200 pakketten en 220 stops voor PostNL. Dat was destijds een vrij normale werkdag. En dat lukte vrijwel altijd prima, met een Mercedes Sprinter van 4m, in het oude centrum van Amsterdam. Alleen rond kerst werd het vaak avondwerk. Was niet erg, ik studeerde en wilde graag verdienen. En gelukkig zat ik niet in de middle of nowhere, In Amsterdam gebeurt altijd wat.

Bij PostNL hoef je vandaag de dag met een normale dienst geen lager aantal te verwachten. Als je voor een subcontractor werkt ga je er helemaal aan. Het is geen relaxt baantje, het is een baan voor mensen die lichamelijke arbeid willen en kunnen verrichten. Niet iedereen is geschikt en het kan aardig stressgevend (en soms ook eenzaam) zijn. Ondanks dat ik sindsdien nooit meer zovaak op straat ben uitgekankerd heb ik er altijd erg prettig gewerkt.

Gewoon even als aanvulling. :)
Een toenmalige collega heeft dat eens verteld. Misschien wel 15-20 jaar geleden, maar dat was ook niet bij PostNL :T
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_165006252
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:53 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Deze mensen zijn echt triest :')
Dit dus.
Je kan zo'n blog triest vinden, maar dat soort anonieme doodsbedreigingen zijn zo sneu.
Zijn vast en zeker mensen die het eigenlijk ontzettend moedig vinden wat hij doet, maar er zelf de ballen niet voor hebben en hem dan maar op een zeer laffe manier affikken.
U MAD?
pi_165008341
quote:
Heb nog een YouTube account, volledig gerelateerd aan mijn muziek, dus niks privé, ik praat niet voor de camera, geef geen info vrij, gewoon muziek maken. Daar ga ik mij op storten.
Was dat BradgePlaysItAll?

Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_165011093
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:53 schreef Azpilicueta het volgende:
Iedere keer als hij de magische grens heeft bereikt van 50 subscribers dan kapt 'ie er weer mee :D
Volgens mij had zijn kanaal deze keer circa 75 abonnees.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_165011154
Is Vlog #1.62 al gesignaleerd?
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  donderdag 1 september 2016 @ 16:15:42 #169
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_165012726
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:01 schreef chroestjov het volgende:
Is Vlog #1.62 al gesignaleerd?
Die zal Mapima hier ongetwijfeld wel komen droppen als het zover is :o
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_165012785
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 12:59 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Was dat BradgePlaysItAll?

[ afbeelding ]
Ik dacht misschien deze, maar daar geeft hij wel info bloot in de naam dus zal wel niet.
https://www.youtube.com/user/MrBradmusic
pi_165013142
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 14:58 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Volgens mij had zijn kanaal deze keer circa 75 abonnees.
Zonde
pi_165014040
Braddie is wel een van de opmerkelijkste vloggers van deze hele reeks.
pi_165014065
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:22 schreef IDkaart het volgende:
Braddie is wel een van de opmerkelijkste vloggers van deze hele reeks.
Nu niet meer.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_165014074
Praktisch ook de enige vlogger van deze hele reeks.
pi_165014089
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:23 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nu niet meer.
Sws hij komt terug met een nieuw account. Is het niet nu dan is het na het aflopen van de FOK! Ban.
pi_165014527
KIJK NOU WAT JE DOET BRADDIE AL JE VOLGERS WEER VAN HET PADJE AF
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_165014567
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 12:59 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Was dat BradgePlaysItAll?

[ afbeelding ]
:')
pi_165014657
NU IS HET AUTOWEEKTOPIC OOK AL OP SLOT

IK GA MIJN LEVEN MAAR WEGGOOIEN DENK IK

JEETJE :(
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  donderdag 1 september 2016 @ 18:04:23 #179
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165014981
Ook gewoon van jezelf zeggen dat je een dikke huid hebt maar tegelijkertijd al twee keer je account hebben verwijderd :')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165015012
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:04 schreef Ingolstadt het volgende:
Ook gewoon van jezelf zeggen dat je een dikke huid hebt maar tegelijkertijd al twee keer je account hebben verwijderd :')
Het is net een tienermeisje
pi_165015232
Was te verwachten, die jongen zal het nooit leren. Kreeg genoeg positieve reacties hier en constructieve kritiek, maar hij keek altijd alleen naar de negatieve reacties.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_165016473
Dikke huid... must resist...
pi_165016677
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:17 schreef Seam het volgende:
Was te verwachten, die jongen zal het nooit leren. Kreeg genoeg positieve reacties hier en constructieve kritiek, maar hij keek altijd alleen naar de negatieve reacties.
Lol wat voor stoornis moet je hebben als je niet leert van het verleden. Dat we geschiedenis hebben op school is ook niet zomaar ooit besloten.
  donderdag 1 september 2016 @ 19:26:15 #184
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_165016898
Het houdt niet op, niet vanzelf...
pi_165017044
#BradgeBackChannel BBC ;)
:)
pi_165017056
Sophie heeft zonet haar nieuwste video geüpload. Ze begint natuurlijk totaal niet express met een verspreking, vervolgens kan je haar bijna niet verstaan door de manier van praten. Zonde man.

pi_165017371
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:31 schreef IDkaart het volgende:
Sophie heeft zonet haar nieuwste video geüpload. Ze begint natuurlijk totaal niet express met een verspreking, vervolgens kan je haar bijna niet verstaan door de manier van praten. Zonde man.

Ondanks haar manier van praten weet ze wel een radio sessie te scoren
  donderdag 1 september 2016 @ 20:22:22 #188
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165018434
Wel echt dieptriest hoe men hier structureel Bradley aanpakt. Die doodsverwensingen komen ook gewoon van users hier. Lekker stoer, zo anoniem achter je scherm. Ik zie ook men gewoon tot diep in de nacht hem onderuit halen. Hoe geweldig is je eigen leven dan? :')

Cyberpesten is het. Wees vooral trots op jezelf.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_165018455
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel echt dieptriest hoe men hier structureel Bradley aanpakt. Die doodsverwensingen komen ook gewoon van users hier. Lekker stoer, zo anoniem achter je scherm. Ik zie ook men gewoon tot diep in de nacht hem onderuit halen. Hoe geweldig is je eigen leven dan? :')

Cyberpesten is het. Wees vooral trots op jezelf.
(she/her)
  donderdag 1 september 2016 @ 20:23:33 #190
446641 Vox_Populi
Stem van het volk.
pi_165018473
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel echt dieptriest hoe men hier structureel Bradley aanpakt. Die doodsverwensingen komen ook gewoon van users hier. Lekker stoer, zo anoniem achter je scherm. Ik zie ook men gewoon tot diep in de nacht hem onderuit halen. Hoe geweldig is je eigen leven dan? :')

Cyberpesten is het. Wees vooral trots op jezelf.
Dit dus :N
pi_165018568
Zijn dit de sc bumboys die hem komen ondersteunen?
pi_165019838
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel echt dieptriest hoe men hier structureel Bradley aanpakt. Die doodsverwensingen komen ook gewoon van users hier. Lekker stoer, zo anoniem achter je scherm. Ik zie ook men gewoon tot diep in de nacht hem onderuit halen. Hoe geweldig is je eigen leven dan? :')

Cyberpesten is het. Wees vooral trots op jezelf.
SVgod
pi_165020606
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:42 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Mensen die zo schelden zijn zwakzinnig. Vooral youtube zit er vol mee. Hij kan idd beter z'n reacties uitschakelen.
Ja dit. Had beter zijn reacties uit kunnen zetten.
Daarbuiten: hoe sneu het ook is en hoe triest die bedreigingen ook zijn:als je niks met adviezen doet en altijd je beloftes verbreekt ben je ook wel een triest figuur.
  donderdag 1 september 2016 @ 21:22:33 #194
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_165020897
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel echt dieptriest hoe men hier structureel Bradley aanpakt. Die doodsverwensingen komen ook gewoon van users hier. Lekker stoer, zo anoniem achter je scherm. Ik zie ook men gewoon tot diep in de nacht hem onderuit halen. Hoe geweldig is je eigen leven dan? :')

Cyberpesten is het. Wees vooral trots op jezelf.
_O_
With love :*
pi_165020903
Ben je eindelijk thuis, denk je even de afleveringen van BradgeTV van vannacht en vandaag te kijken, blijkt BradgeTV uit de lucht te zijn. Zonde.
Maar misschien wel beter voor hem.
Het is een fenomeen, heb erg gelachen om zijn dagelijkse bezigheden maar hoop toch dat hij zo wijs is om niet terug te keren. Al zal hij dit advies ook wel niet opvolgen.
pi_165021678
De haters van AutoWeek hebben hun zin gekregen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_165021948
Oh god zn autoweek topic is gesloten en hier heeft hij een ban. Hoe gaat hij nou zijn dagelijkse aandachtquota vol krijgen? Dat gaat hij nooit lang volhouden.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_165022283
Morgen de sollicitatie. Allemaal duimen en een kaarsje branden!
Bleuh.
pi_165022326
Ik vond de bradvlogs echt supertof :'(
:)
pi_165022364
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:01 schreef PimD het volgende:
Morgen de sollicitatie. Allemaal duimen en een kaarsje branden!
Hoe gaan we er achter komen wat zijn smoes deze keer zal zijn? ;(
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 1 september 2016 @ 22:04:24 #201
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165022396
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel echt dieptriest hoe men hier structureel Bradley aanpakt. Die doodsverwensingen komen ook gewoon van users hier. Lekker stoer, zo anoniem achter je scherm. Ik zie ook men gewoon tot diep in de nacht hem onderuit halen. Hoe geweldig is je eigen leven dan? :')

Cyberpesten is het. Wees vooral trots op jezelf.
Gefeliciteerd, nu heb je internet kudos :')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  donderdag 1 september 2016 @ 22:09:51 #202
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165022612
Waarom blijft hij gewoon zichzelf profileren op internet met de kans dat hij belachelijk wordt gemaakt? En dan ook nog eens een YouTube kanaal starten :') Ik heb geen medelijden met hem.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165022613
Gaat er iemand nog naar dat optreden van hem zaterdag? Vraag dan gelijk hoe zijn sollicitatie is gegaan
pi_165022710
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel echt dieptriest hoe men hier structureel Bradley aanpakt. Die doodsverwensingen komen ook gewoon van users hier. Lekker stoer, zo anoniem achter je scherm. Ik zie ook men gewoon tot diep in de nacht hem onderuit halen. Hoe geweldig is je eigen leven dan? :')

Cyberpesten is het. Wees vooral trots op jezelf.
Jij weet wel heel goed dat de doodsbedreigingen van users van hier komen, en wat is jouw rol geweest?
pi_165022997
Als diehard fan zijnde. Telkens als Bradge zijn kanaal verwijderd voelt het alsof m'n vriendin vreemd gaat. Doet echt pijn. Het was toch alsof hij je vriend was die een keer of vier per dag even oppoptte op je beeldscherm en je wat leuks vertelde. Gewoon een korte anekdote maakte dat verschil. We gaan BradgeTV zeker missen, jongens. Wees eerlijk.
  donderdag 1 september 2016 @ 22:45:10 #206
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165024205
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:17 schreef Hondenbrok het volgende:
Als diehard fan zijnde.
:')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165024429
quote:
13s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel echt dieptriest hoe men hier structureel Bradley aanpakt. Die doodsverwensingen komen ook gewoon van users hier. Lekker stoer, zo anoniem achter je scherm. Ik zie ook men gewoon tot diep in de nacht hem onderuit halen. Hoe geweldig is je eigen leven dan? :')

Cyberpesten is het. Wees vooral trots op jezelf.
Had meneer Bradge dan geadviseerd zich niet zo te profileren online.
En hem er van weerhouden om zich zelf zo bloot te geven online.

Schelden en doodsbedreigingen gaan idd veelste ver.
pi_165024450
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:09 schreef Azpilicueta het volgende:
Gaat er iemand nog naar dat optreden van hem zaterdag? Vraag dan gelijk hoe zijn sollicitatie is gegaan
Idkaart , ga jij nog ?
pi_165025005
Ik zie geen reden om lichtgevoelig te gaan lopen doen, Braddie is zelf namelijk ook niet vies van een eerlijke scheldpartij en wanneer hij de kans krijgt om iemand naar beneden te halen, zal hij die kans ook niet laten schieten.
Hoort er allemaal bij, wen er maar aan.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_165025886
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:52 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Idkaart , ga jij nog ?
Haha nooit.
pi_165026642
Hij is weer terug


zet m op bradslie
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 1 september 2016 @ 23:49:05 #212
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_165026668
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:48 schreef DieselTank het volgende:
Hij is weer terug


zet m op bradslie
The Bradge Returns :D
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_165026733
quote:
99s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:49 schreef DerRabbit het volgende:

[..]

The Bradge Returns :D
Hij is wel een held, hoe verzin je het om op de passagiers stoel van een ford ka je video te filmen _O_ _O- (Dan heb ik het nog geen eens over waar hij de camera neergezet heeft _O- )
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 1 september 2016 @ 23:55:31 #214
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_165026869
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:51 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Hij is wel een held, hoe verzin je het om op de passagiers stoel van een ford ka je video te filmen _O_ _O- (Dan heb ik het nog geen eens over waar hij de camera neergezet heeft _O- )
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_165026885
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:48 schreef DieselTank het volgende:
Hij is weer terug


zet m op bradslie
Ik ben compleet verrast.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_165026960
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:55 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik ben compleet verrast.
en hij gaat verdomme nog hard to get spelen ook
pi_165027099
Zullen we verdomme anders gewoon allemaal ff een keer kappen met die josti steeds aandacht te geven? Als we dat allemaal doen zijn we snel genoeg ECHT van hem af..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_165027122
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:48 schreef DieselTank het volgende:
Hij is weer terug


zet m op bradslie
Die kerel heeft geen dagbesteding, dus hij zou sowieso wel terugkomen en nu gaat hij 4 tot 6 filmpjes per dag ( :') ) posten. Het is gewoon wachten totdat deze ook weer verwijderd wordt, omdat hij niet tegen getroll kan.
pi_165027140
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:48 schreef DieselTank het volgende:
Hij is weer terug


zet m op bradslie
HE'S BACK _O_
(she/her)
pi_165027193
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 00:01 schreef delano.888 het volgende:
Zullen we verdomme anders gewoon allemaal ff een keer kappen met die josti steeds aandacht te geven? Als we dat allemaal doen zijn we snel genoeg ECHT van hem af..
Dit is toch humor?
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 2 september 2016 @ 00:05:49 #221
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165027211
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:48 schreef DieselTank het volgende:
Hij is weer terug


zet m op bradslie
Hij is eigenlijk helemaal zo dik nog niet.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165027301
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 00:05 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Hij is eigenlijk helemaal zo dik nog niet.
120kg valt ook wel mee ja.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_165027428
Ik geef het max. 1 maand
pi_165027471
max 12 dagen.
pi_165027572
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 00:19 schreef Nog1tjedan het volgende:
max 12 dagen.
pi_165027583
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 00:05 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Hij is eigenlijk helemaal zo dik nog niet.
Afhankelijk van het referentiekader.
  vrijdag 2 september 2016 @ 00:28:50 #227
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165027593
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 00:27 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Afhankelijk van het referentiekader.
Sarcasme was dat.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165027655
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 00:28 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Sarcasme was dat.
Dan adviseer ik je er wat meer nadruk op te leggen, wij kunnen jouw gezichtsuitdrukking ten tijde van het typen niet terugvinden in ons systeem.
  vrijdag 2 september 2016 @ 01:05:00 #229
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165028015
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 00:34 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Dan adviseer ik je er wat meer nadruk op te leggen, wij kunnen jouw gezichtsuitdrukking ten tijde van het typen niet terugvinden in ons systeem.
Het leek me wel duidelijk gezien... Nou ja laat ook maar.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165028338
http://jezuswatslecht.nl/(...)-je-gewoon-asociaal/

Moest toch even aan Braddie denken bij de 13e.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 2 september 2016 @ 05:51:22 #231
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165028692
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 22:04 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, nu heb je internet kudos :')
Jij toch ook met je verwensingen?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 2 september 2016 @ 07:42:12 #232
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_165028989
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 05:51 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Jij toch ook met je verwensingen?
Welke verwensingen?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_165029753
Vandaag een grote dag, op sollicitatie bij DHL O+
pi_165029918
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 08:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Vandaag een grote dag, op sollicitatie bij DHL O+
Ik verwacht 4 vlogs en een speciaal sollicitatieliedje.
pi_165029948
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:04 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Ik verwacht 4 vlogs en een speciaal sollicitatieliedje.
Ik verwacht niks zodat ik ook niet teleurgesteld word
pi_165029971
Waar is het optreden van de Brad?
pi_165030023
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:06 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik verwacht niks zodat ik ook niet teleurgesteld word
Zo ver ben ik nog niet geëvolueerd.
pi_165030103
Haha mijn youtube account kan geen filmpjes meer disliken, hij registreert gewoon niks. Blijkbaar kan je een dislike-ban krijgen. Zal wel komen omdat ik teveel Braddie heb ge-disliked.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 2 september 2016 @ 09:20:30 #239
395200 deadprez
One more rail
pi_165030128
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:18 schreef delano.888 het volgende:
Haha mijn youtube account kan geen filmpjes meer disliken, hij registreert gewoon niks. Blijkbaar kan je een dislike-ban krijgen. Zal wel komen omdat ik teveel Braddie heb ge-disliked.
haha stoer man kneusje
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_165030200
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:08 schreef Leonos het volgende:
Waar is het optreden van de Brad?


https://www.facebook.com/events/286946481678935/
Bleuh.
pi_165030255
_O_
pi_165030285
Bio Adriaan en de Bromkatten
Adriaan en de Bromkatten bestaat uit zanger Adriaan en de vierkoppige Bromkatten. Een onwaarschijnlijke mix van muzikale interesses waar hard rock, blues, indie, reggae en funk elkaar ontmoeten om uiteindelijk toch maar country rock te maken. Wij bestaan uit een zanger, een bassiste, een drummer en twee gitaristen en zijn sinds mei 2016 gevestigd in Hilversum waar je ons wekelijks kan vinden in De Vorstin.
pi_165030301
quote:
Dit zijn archiefbeelden neem ik aan? Hij is nu een afgetrainde Adonis natuurlijk.
pi_165030397
quote:
Iets te ver uit de buurt helaas ;(
pi_165030472
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:18 schreef delano.888 het volgende:
Haha mijn youtube account kan geen filmpjes meer disliken, hij registreert gewoon niks. Blijkbaar kan je een dislike-ban krijgen. Zal wel komen omdat ik teveel Braddie heb ge-disliked.
Stoer man
pi_165030542
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:44 schreef Portomasso het volgende:

[..]

Stoer man
Zou niet weten waarom het stoer is?

En jullie vinden niet dat Braddie's filmpjes soms dislikes verdienen? Lijkt mij volkomen logisch namelijk.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_165031854
quote:
O_o had hij zich niet wat beter kunnen kleden, dat shirt man.
pi_165034087
Hij zit om 3 uur in de nacht nog filmpjes te uploaden, terwijl hij diezelfde dag nog een sollicitatie heeft :')
pi_165034104
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 11:09 schreef IDkaart het volgende:

[..]

O_o had hij zich niet wat beter kunnen kleden, dat shirt man.
Hij moet zich gewoon eens op laten meten want hij draagt duidelijk de verkeerde maat bh.
pi_165034144
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:05 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Hij moet zich gewoon eens op laten meten want hij draagt duidelijk de verkeerde maat bh.
_O- Ik lach keihard en mijn moeder lacht mee sinds ik zonet haar die foto liet zien.
pi_165034296
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:05 schreef Mark031 het volgende:
Hij zit om 3 uur in de nacht nog filmpjes te uploaden, terwijl hij diezelfde dag nog een sollicitatie heeft :')
Net alsof hij dat serieus neemt
pi_165034311
quote:
Zelfs de belichting heeft het op Braddie gemunt.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_165034511
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:17 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Net alsof hij dat serieus neemt
Is er al een vlog met een rapportage over de sollicitatie?
pi_165034629
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:58 schreef luckass het volgende:

[..]

en hij gaat verdomme nog hard to get spelen ook
Ja, hij kan het natuurlijk proberen.
Mijn theorie is dat hij het liefst veel aandacht zou genereren met zijn muzikale activiteiten maar dat genereert (logischerwijs) niet erg veel aandacht waardoor hij zich keer op keer min of meer gedwongen voelt om video's te gaan produceren waar het publiek wel om heeft gevraagd.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_165034638
Nee, wel twee vlogs met keyboardimprovisaties die niet zouden misstaan in een derderangs bungalowpark.
Bleuh.
  Moderator vrijdag 2 september 2016 @ 13:33:24 #256
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_165034641
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:08 schreef IDkaart het volgende:

[..]

_O- Ik lach keihard en mijn moeder lacht mee sinds ik zonet haar die foto liet zien.
Lachtte tufkal niet mee die op dat moment met je moeder bezig was?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_165034643
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:08 schreef IDkaart het volgende:

[..]

_O- Ik lach keihard en mijn moeder lacht mee sinds ik zonet haar die foto liet zien.
Hij heeft grotere tieten dan die chick zie ik. Dat is wel awkward :X
pi_165034982
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:18 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Zelfs de belichting heeft het op Braddie gemunt.
_O-
pi_165035123
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:33 schreef PimD het volgende:
Nee, wel twee vlogs met keyboardimprovisaties die niet zouden misstaan in een derderangs bungalowpark.
Zelfs mijn kat maakt betere muziek.
pi_165035145
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:51 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Zelfs mijn kat poes maakt betere muziek.
Gemiste kans
pi_165035566
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:51 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Zelfs mijn kat maakt betere muziek.
Volgens mij heeft het ook meer te maken met de cheesy sounds die ie kiest dan met z'n capaciteiten. Ik heb er de ballen verstand van, maar z'n gitaarwerk en z'n pianospel ziet er best okay uit volgens mij? :D
Bleuh.
pi_165035724
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 00:01 schreef delano.888 het volgende:
Zullen we verdomme anders gewoon allemaal ff een keer kappen met die josti steeds aandacht te geven? Als we dat allemaal doen zijn we snel genoeg ECHT van hem af..
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:18 schreef delano.888 het volgende:
Haha mijn youtube account kan geen filmpjes meer disliken, hij registreert gewoon niks. Blijkbaar kan je een dislike-ban krijgen. Zal wel komen omdat ik teveel Braddie heb ge-disliked.
Lekker tegenstrijdig man :')
  vrijdag 2 september 2016 @ 14:37:13 #263
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165036059
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:17 schreef Rami. het volgende:

[..]


[..]

Lekker tegenstrijdig man :')
Een echte internetheld is hij.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_165036221
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:37 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Een echte internetheld is hij.
Het is fascinerend. Ik ben altijd benieuwd naar de gebreken die een dergelijk persoon in het dagelijks leven heeft, dat hij/zij zich zo moet profileren op het internet.
  vrijdag 2 september 2016 @ 14:55:55 #265
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_165036418
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:37 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Een echte internetheld is hij.
Hij scoort er in ieder geval cudo's mee :D
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_165036474
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:45 schreef Rami. het volgende:

[..]

Het is fascinerend. Ik ben altijd benieuwd naar de gebreken die een dergelijk persoon in het dagelijks leven heeft, dat hij/zij zich zo moet profileren op het internet.
Misschien is hij wel alleen een torso met een hoofd en moet hij typen met zijn neus.
pi_165036523
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:57 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Misschien is hij wel alleen een torso met een hoofd en moet hij typen met zijn neus.
Dat sluit ik niet uit :)
  vrijdag 2 september 2016 @ 15:02:15 #268
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_165036568
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:48 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Zou niet weten waarom het stoer is?

En jullie vinden niet dat Braddie's filmpjes soms dislikes verdienen? Lijkt mij volkomen logisch namelijk.
Als je naar iemand zijn video's kijkt enkel en alleen om ze te disliken dan heb je toch echt wel bijzonder weinig te doen in je leven hoor.

Inbe4: ja is maar 2 seconden werk per video

Boeit me geen reet, als ik niet geïnteresseerd ben in iemand zijn video's dan ga ik er ook niet naartoe enkel en alleen om een dislike te geven. Dan denk ik niet eens aan zo'n persoon.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 2 september 2016 @ 15:03:20 #269
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_165036594
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:51 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Zelfs mijn kat maakt betere muziek.
Misschien moet je die voortaan het zingen laten doen dan. Misschien klinkt dat kattengejank beter dan wat je nu upload.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_165037503
Nog geen nieuws op het DHL front?
  vrijdag 2 september 2016 @ 15:54:41 #271
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165037584
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:45 schreef Rami. het volgende:

[..]

Het is fascinerend. Ik ben altijd benieuwd naar de gebreken die een dergelijk persoon in het dagelijks leven heeft, dat hij/zij zich zo moet profileren op het internet.
Ik ook. Hetzelfde geldt voor mapima
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_165037603
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:54 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik ook. Hetzelfde geldt voor mapima
Amen.
pi_165037867
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:55 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Amen.
braddie is volgens mij wel een '90 broer
pi_165038074
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:03 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Misschien moet je die voortaan het zingen laten doen dan. Misschien klinkt dat kattengejank beter dan wat je nu upload.
Hey bedankt dat je me herinnert aan dat ik binnenkort weer een nieuwe singel moet uitbrengen. :D
pi_165038451
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 16:24 schreef IDkaart het volgende:

[..]

Hey bedankt dat je me herinnert aan dat ik binnenkort weer een nieuwe singel moet uitbrengen. :D
Ik verwacht link in mijn DM tegen die tijd
pi_165038705
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2016 23:48 schreef DieselTank het volgende:
Hij is weer terug


zet m op bradslie
Het is dat ik het zie, anders had ik het niet gelooft als iemand het vertelt had.

Meteen ook wat oude sucsesformules als "ik zit op nu.nl" en "een kijkje in de online showroom"

Leuk dat het fenomeen er weer is.

[ Bericht 0% gewijzigd door DeBaba op 02-09-2016 17:20:19 ]
pi_165039383
Jongens Cynthia haar adres en telefoonnummer staan in de Queen Cynthia fangroep. _O- Vloggers die opzettelijk hun privégegevens bekend maken. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2016 17:41:07 ]
pi_165039384
Never change a winning team. Ik voorspel dat binnen een week de eerste afvalvlogs er ook weer zijn.
Bleuh.
pi_165039624
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 16:10 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

braddie is volgens mij wel een '90 broer
Opmerkelijk dat dit nieuws mij nu pas bereikt. Zeg me niet dat mapima ook uit '90 is, want dan is alles verloren.
pi_165039874
Zullen we weer lief doen en zo? Ik bedoel, zeiken is even leuk maar daarna is de ook er imo wel vanaf.
pi_165039915
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:09 schreef DoubleDip het volgende:
Zullen we weer lief doen en zo? Ik bedoel, zeiken is even leuk maar daarna is de ook er imo wel vanaf.
Toen plassen pissen werd is het gezeik begonnen

:P
pi_165039970
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:55 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat dit nieuws mij nu pas bereikt. Zeg me niet dat mapima ook uit '90 is, want dan is alles verloren.
Je begint bijna de golden era in twijfel te trekken
pi_165039981



[ Bericht 51% gewijzigd door hugecooll op 02-09-2016 18:53:30 ]
pi_165039997
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 17:55 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Opmerkelijk dat dit nieuws mij nu pas bereikt. Zeg me niet dat mapima ook uit '90 is, want dan is alles verloren.
1995 net geen 1994 meer
pi_165040032
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:16 schreef DeBaba het volgende:

[..]

Weinig veranderd sinds maart 2007
Waarom begint hij elke zin met het woordje "ik"? :?
pi_165040067
ik ben bradley ben 16jaar ben wel wat te zwaar maar ben er mee bezig om het er af te krijgen.


Een echte doorzetter. Al negen jaar aan het afvallen. _O_
pi_165040107
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:18 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Awhh
Ewa
pi_165040131
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:20 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ewa
Yo
pi_165040147
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:21 schreef BozeHaas het volgende:

[..]

Yo
Wanneer ga jij vloggen dat je uit de Drunense duinen komt
pi_165040196
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:18 schreef KoningPils het volgende:
ik ben bradley ben 16jaar ben wel wat te zwaar maar ben er mee bezig om het er af te krijgen.

Een echte doorzetter. Al negen jaar aan het afvallen. _O_
Ik gniffel. :')
pi_165040278
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:21 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wanneer ga jij vloggen dat je uit de Drunense duinen komt
Ik ga samen met deadprez hoodvlogs maken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')