Ik heb net iets heel bizars meegemaakt. Ik begin echt aan mezelf te twijfelen zelfs.quote:Op maandag 29 augustus 2016 13:52 schreef SoldMayor het volgende:
Welke baas gaan de laatste reactie plaatsen?
quote:Op maandag 29 augustus 2016 21:08 schreef King_Merc het volgende:
wat een drama race in monaco, wel gewonnen, maar in full wet is het niet leuk
Wat?quote:Op maandag 29 augustus 2016 18:15 schreef Blue_note het volgende:
Laatste post vorig topic
[..]
Ik heb net iets heel bizars meegemaakt. Ik begin echt aan mezelf te twijfelen zelfs.
Natte practice op Silverstone. Het rondje houdt gewoon op bij het stuk waar ook een start finish ligt......ik reed ook 1.20 per rondje.
Dat bochtige gedeelte voor start/finish heb ik toch echt niet gereden in de practice.
Mis ik iets of?
Haha hoe dan ? Heb je soms de international layout gereden ofzoquote:Op maandag 29 augustus 2016 18:15 schreef Blue_note het volgende:
Laatste post vorig topic
[..]
Ik heb net iets heel bizars meegemaakt. Ik begin echt aan mezelf te twijfelen zelfs.
Natte practice op Silverstone. Het rondje houdt gewoon op bij het stuk waar ook een start finish ligt......ik reed ook 1.20 per rondje.
Dat bochtige gedeelte voor start/finish heb ik toch echt niet gereden in de practice.
Mis ik iets of?
Dat kan alleen in Forzaquote:Op maandag 29 augustus 2016 22:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha hoe dan ? Heb je soms de international layout gereden ofzo
[ afbeelding ]
Doe gewoon als Vettel en maak je eigen callsquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:14 schreef King_Merc het volgende:
Denk dat ik Jeff maar ontsla , wat een gefaal van hem,
zegt ie er zal zo regen vallen, kom naar binnen voor intermediates, valt er geen regen, zegt ie verander van strategie, en ga over naar softs, doe ik dat, begint het na 2 ronden te regenen ...
rij ik laatste op een ronde achterstand, en uit de race gecrashed..
tot zo ver the Canadian Misery..
Jij gaat al op inters voor het regent?quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 00:14 schreef King_Merc het volgende:
Denk dat ik Jeff maar ontsla , wat een gefaal van hem,
zegt ie er zal zo regen vallen, kom naar binnen voor intermediates, valt er geen regen, zegt ie verander van strategie, en ga over naar softs, doe ik dat, begint het na 2 ronden te regenen ...
rij ik laatste op een ronde achterstand, en uit de race gecrashed..
tot zo ver the Canadian Misery..
Ik snap er ook echt geen fuck van....quote:Op maandag 29 augustus 2016 22:43 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Haha hoe dan ? Heb je soms de international layout gereden ofzo
[ afbeelding ]
Controller hier. Is te doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 08:00 schreef SLimburg het volgende:
Heeft er iemand van jullie ervaring met het spelen van een controller bij dit spel?
Of gebruiken jullie allemaal een stuurtje?
International heeft ook 8 bochtenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:21 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Ik snap er ook echt geen fuck van....
Ik was een beetje afgeleid rondjes aan het rijden, maar weet toch echt zeker dat ik 1:20'ers reed. In de regen....
En tijdens track accl. maar 8 bochten...
Nja het gebeurde dus weldegelijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 15:04 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
International heeft ook 8 bochten
Zou niet moeten kunnen hoor dus geen idee of dat het is. Wel een beetje vaag.
Nu nog de race overlevenquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 22:00 schreef King_Merc het volgende:
Ben nu op baku bezig, en in de vrije trainingen kreeg ik de baan maar niet 100% onder de knie, vooral, die paar korte bochtjes bij dat kasteel miste ik nog wel eens een apexje, toen maar de bandenspanning iets naar beneden gedaan, en iets extra voorvleugel en minder achtervleugel (5-3) ,
Zo wat een verschil maakt dat zeg! , ninja een perfecte ronde, en belangrijker , een stuk meer vertrouwen in de wagen , en nu sta ik op pole , 0,6 tiende voor Rosberg , terwijl ik in de VT,s niet hoger kwam dan p10
(net een mid session save gedaan )quote:
Anders gewoon shut up Jeff zeggen dan heb je geen last meer van hemquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 23:02 schreef King_Merc het volgende:
[..]
(net een mid session save gedaan )
dat gaat tot nu toe prima, lig minstens 3 seconden voor in mn mclaren (geen last van de anderen (die meer met elkaar aan de slag zijn ,
nu nog mn banden goed houden , want volgens Jeff (die ik nog 1 kans geef, gaat het na 5 minuten regenen )
Grote patchquote:The PC patch detailed below is now live. In accordance with our topic here Time Trial leaderboards will be wiped.
Below are the fixes contained in this patch:
Game Additions
· Added the fuel remaining level next to the fuel mix setting in the MFD
· Added the ability to chose whether to select a front wing change during pit stops
· Added ability to alter fuel mix levels during the race start procedure.
· Added braking telemetry to ghost car DRL within Time Trial
· Added HUD area adjustment option.
PC Specific Fixes
· Setting Benchmark mode to loop will now loop the benchmark.
· Improved framerate when running the career hub in 4K and using the laptop.
· Fixed an issue where the Low Detail graphical preset was displayed as Custom in the advanced Setup menu
· V-sync Interval now fades out when v-sync is set to OFF
· AMD - Crossfire – Fixed an issue that resulted in vehicle reflections causing cars to flicker when set to HIGH or above
Fixed an issue where some players were not receiving their pre-order bonus features.
· Steam multiplayer region filter expanded to worldwide.
· G27 steering wheel is now recognised.
General Multiplayer
· Players on pause during multiplayer races are now driven at the speed level of the chosen AI and ghost to avoid accidents.
· Safety Car icon has been added to the mini map in online multiplayer races.
· Fixed a hang where a user JIPs into a session as its transitioning to a race.
· Fixed an issue where JIPing into a practice session, quitting and rejoining prevents the player from taking control of a car.
· Fixed an issue where game assets fail to render correctly when a client spectates an ongoing multiplayer qualifying session.
· Fixed an issue where the AI refused to overtake a paused player during online sessions.
· Added an icon next to the player nametag to indicate when the AI has taken control of another player in online multiplayer.
· Fixed an issue where players could spawn in on top of each other on the grid if both players receive a 5 place grid penalty in practice
· Fixed an issue with an incorrect position indicator on the formation lap after a driver is reset to grid.
· Fixed an issue in multiplayer championship in which the client’s setup is forgotten after a reboot.
· Fixed an issue where if a host left an OSQ session their ghost was the only vehicle visible for all clients and results were showing them in 1st place.
· Multiplayer Championship – Auto save feature enabled when player client joins session.
· Fixed an issue where accepting an invite on the race results was failing to take user into the game lobby.
· Added option for clients to save Multiplayer Championship after host migration
· Fixed an issue where an absent player vehicle was retiring at the start of a practice session, preventing the player dropping into multiplayer championships
· Fixed an issue where drive through penalties were not being enforced after a Formation Lap
· Fixed an issue where if a player quits/is disqualified from an online practice or longer qualifying session, many AI were not setting a lap time at all
· Added ability to kick player in Online Championship if they don't have a vehicle.
· Various other bug and stability fixes.
General Game
· Fixed AI vehicles blocking cars on hot laps in qualifying and practice sessions.
· Fixed AI vehicles suddenly moving off the inside line of corners and causing collisions
· Improved AI ability to recover to track after being involved in crashes.
· Made changes to the AI to improve overtaking along straights.
· Improved AI ability to race closer in corners without backing out of moves.
· AI vehicles are now able to reliably keep within the Safety Car delta times.
· Updated safety car release frequencies to result in SC being deployed more often.
· Updated safety car severity release frequencies – More likely to be released for the more severe accidents.
· Practice Sessions – Re-balanced tyre management tests.
· Improved performance and framerate within the career mode hospitality suite.
· Fixed an issue in qualifying where the player was given new vehicle for Q2 after terminally damaging their car during Q1.
· Fixed a crash in a 100% race replay at Singapore.
· Fixed an issue where drive through penalties were not being enforced after a Formation Lap.
· Fixed an issue where marbles were not sticking to tyres when driving over them on the outside of corners.
· Fixed sector times incorrectly displaying purple on the timings screen in practice and qualifying.
· Fixed an exploit in full qualifying where you could move up the grid after Q1 by advancing to race.
· Fixed an issue on the strategy screen where it was possible to leave a gap in the race strategy.
· Fixed an issue where no response was heard after requesting driver in Front or driver behind status update.
· Fixed an issue where time trial laps that were penalised are appearing as legitimate times. - Please note this requires a leaderboard wipe to remove penalised lap times.
· Leaderboards now display total players and ranking position.
· Fixed a crash when attempting qualification pace practice program in FP2 and FP3.
· Fixed a crash when selecting flashback after entering the pits.
· Stopped the game forcing players to serve stop-go penalties whilst under safety car conditions.
· Altered formation lap start procedure so users do not think they are starting the race.
· Season objectives for teams in career now update at the start of a new season depending on previous seasons performance.
· MFD - Extended the strategy timer to 30 seconds.
· Sparks VFX is now played for plank collisions with track surface.
· BRAZIL - PIT LANE - Speed limit sign now matches 80Kph speed limit.
· AUSTRALIA – Pit Lane – Speed limit sign and pit limit OSD now match at 60Kph
· Stability improvements for all game modes.
· Various other bug and graphical fixes.
· Various audio issues fixed and re-balanced.
· Further updates to name filter in career mode.
Xbox komt altijd als laatstequote:Op vrijdag 2 september 2016 20:56 schreef vaagjunior het volgende:
Ben benieuwd! straks even proberen maar ik hoop dat ie snel naar Xbox komt Ik wil nu eigenlijk pas verder met mijn career als die patch er is , als de AI echt verbeterd is
Rij je niet op een te makkelijk niveau? Ik rij nu op Expert en dan is de tyre management echt moeilijk. Kwalificatie, tweede doel, is vaak ook pittig.quote:Op vrijdag 2 september 2016 22:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
Xbox komt altijd als laatste
Ik hoop dat ze iets gaan doen aan die belachelijke R&D punten. Je kan nu in 2 a 3 seizoenen je auto helemaal upgraden. De overige 7 a 8 seizoenen kan je dan helemaal niets meer aan je R&D doen als je bij hetzelfde team blijft. Dat zuigt hard.
Ik rij op expert. Ik ben nog maar bij de derde racequote:Op zondag 4 september 2016 14:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Rij je niet op een te makkelijk niveau? Ik rij nu op Expert en dan is de tyre management echt moeilijk. Kwalificatie, tweede doel, is vaak ook pittig.
Alle assists uit? En met welke auto en wat waren je uitslagen? Ik rij met Renault 20e, 17e, 6e, 14e (6e plaats was een hele gekke race )quote:Op zondag 4 september 2016 14:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik rij op expert. Ik ben nog maar bij de derde race
Cockpit view, geen flashbacks en geen assists. Simulation damage etc. Ik rijd met Manor met Wehrlein als maat.quote:Op zondag 4 september 2016 14:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Alle assists uit? En met welke auto en wat waren je uitslagen? Ik rij met Renault 20e, 17e, 6e, 14e (6e plaats was een hele gekke race )
Ze probeerde de online problemen sinds 1.3 te verhelpen. Is blijkbaar niet echt gelukt.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:06 schreef Blue_note het volgende:
Ff luie vraag: waar is de laatste update PS4 goed voor? Die van vandaag, niet van paar dagen geleden. Kan het nergens vinden.
De lengte van de vrije trainingen hangt af van je racelengtes in je career en kan je niet wijzigen.quote:Op zondag 11 september 2016 10:00 schreef Blue_note het volgende:
Iemand een idee hoe je iets anders dan een full practice kan selecteren bij het aanmaken van een career? Bij mij blijft practice grijs en op full namelijk.
Ik neem overigens aan dat de schademodus op simulation het meest realistisch is? Of is dat full?
Want ik heb een heel seizoen op simulation gereden en denk dat er max 3 wagens zijn uitgevallen
Respect. Ik vind dat vernieuwde snellere zwembad gedeelte echt supervet. 1 van de leukere bochten van f1 2016.quote:Op donderdag 22 september 2016 07:48 schreef Sjemmert het volgende:
Gister Monaco gereden op legend ai in de McLaren. Gekwalificeerd als 7e, 1 tienden sneller dan Alonso Had een super start en kon gelijk doorschuiven langs de Ferrari's en een Red Bull naar de 4e positie. Halverwege de 1e ronde kwam er een virtual SC. Na de restart reden HAM, VES en ROS bij me weg maar Kimi die achter me reed kon niet volgen en ik kon een gat van 4 sec trekken voor de pit window open ging. 3 ronden langer doorgereden dan de optimale strategie om niet in verkeer terug te vallen en dat pakte goed uit. Laatste stint een beetje in niemandsland gereden met circa 14 sec achterstand op ROS en 8 sec voorsprong op Kimi. Uiteindelijk dus 4e geworden en weer lekker wat punten gepakt.
Dat is echt een hele fijne oplossing.quote:Op maandag 3 oktober 2016 19:12 schreef Fopje het volgende:
Voor de mensen die Expert te makkelijk vinden en Legend te moeilijk.
Er is nu een Master moeilijkheidsgraad bijgekomen. Zit precies tussen Expert en Legend in.
Ik ga daar zeker gebruik van maken. Aangezien ik met Expert makkelijk mee kan, maar Legend te moeilijk voor me is.
Nu beschikbaar op de PC. Voor de consoles duurt het nog een paar dagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |