abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_164944137
registreer om deze reclame te verbergen
Informatie:
Release: 19-08-2016
Platforms: Xbox one, PS4 en PC
Engine: EGO Engine 3.0
Bedrijf: Codemasters

Formula-1-2016-Header-e1464484715545.jpg

Deze F1 game belooft een heel stuk beter te worden dan F1 2015. Die game was zo ontzettend kaal en de career modus was te beperkt. Nu lijkt alles toch een heel stuk beter te gaan worden en ik kijk er dan ook erg naar uit!

[ Bericht 3% gewijzigd door STING op 31-08-2016 09:28:20 ]
A dirty mind is a joy forever
pi_164944166
Laatste post vorig topic
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 13:52 schreef SoldMayor het volgende:
Welke baas gaan de laatste reactie plaatsen?
Ik heb net iets heel bizars meegemaakt. Ik begin echt aan mezelf te twijfelen zelfs.

Natte practice op Silverstone. Het rondje houdt gewoon op bij het stuk waar ook een start finish ligt......ik reed ook 1.20 per rondje.
Dat bochtige gedeelte voor start/finish heb ik toch echt niet gereden in de practice.

Mis ik iets of? :@
pi_164945232
zo aan de slag met Monaco, :(, zie ik tegen op :( maar misschien scheelt die ultrasofts heel wat..
pi_164945583
Ik heb het spel vandaag gehaald. Moet nog met iets beginnen maar ziet er zoveel leuker uit dan 2013. Al die coureurs die overal in beeld komen, voelt echt officieel nu. Supermooi
pi_164949248
wat een drama race in monaco, wel gewonnen, maar in full wet is het niet leuk :(
pi_164951892
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:08 schreef King_Merc het volgende:
wat een drama race in monaco, wel gewonnen, maar in full wet is het niet leuk :(

Mijn race in Monaco was ook echt kak!
Monaco is echt kut.
pi_164951948
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:15 schreef Blue_note het volgende:
Laatste post vorig topic

[..]

Ik heb net iets heel bizars meegemaakt. Ik begin echt aan mezelf te twijfelen zelfs.

Natte practice op Silverstone. Het rondje houdt gewoon op bij het stuk waar ook een start finish ligt......ik reed ook 1.20 per rondje.
Dat bochtige gedeelte voor start/finish heb ik toch echt niet gereden in de practice.

Wat?
Start/Finish is wel enkele jaren geleden aangepast op Silverstone.
Maar snap het niet helemaal.
pi_164952870
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:15 schreef Blue_note het volgende:
Laatste post vorig topic

[..]

Haha hoe dan ? Heb je soms de international layout gereden ofzo :P

the-international-circuit.gif
pi_164953311
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:43 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat kan alleen in Forza :D
pi_164955277
Denk dat ik Jeff maar ontsla :P , wat een gefaal van hem,

zegt ie er zal zo regen vallen, kom naar binnen voor intermediates, valt er geen regen, zegt ie verander van strategie, en ga over naar softs, doe ik dat, begint het na 2 ronden te regenen ...

rij ik laatste op een ronde achterstand, en uit de race gecrashed..

tot zo ver the Canadian Misery..
pi_164956000
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:54 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Dat kan alleen in Forza :D
En Project Cars, Gran Turismo, Assetto Corsa, etc. etc. etc. :P
pi_164956350
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 00:14 schreef King_Merc het volgende:

zegt ie er zal zo regen vallen, kom naar binnen voor intermediates, valt er geen regen, zegt ie verander van strategie, en ga over naar softs, doe ik dat, begint het na 2 ronden te regenen ...

Doe gewoon als Vettel en maak je eigen calls :P

Er is trouwens ook een timetrial competitie op Fok. Zou leuk zijn als er nog een paar mensen joinen. We houden de kalender van dit seizoen aan dus deze week rijden we op Monza. Het is gewoon voor de lol dus ook als je denkt dat je geen toptijden zal rijden, doe gewoon lekker mee. Als je interesse heb meld je dan even aan hier in dit topic;

GAM / Codemasters F1 2016 Time Trial Competitie Info + hier aanmelden
pi_164957508
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 00:14 schreef King_Merc het volgende:

Jij gaat al op inters voor het regent? :D
"[i]I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up.[/i]" - George Carlin.
pi_164957571
Heeft er iemand van jullie ervaring met het spelen van een controller bij dit spel?
Of gebruiken jullie allemaal een stuurtje?
pi_164960955
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:43 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik snap er ook echt geen fuck van....
Ik was een beetje afgeleid rondjes aan het rijden, maar weet toch echt zeker dat ik 1:20'ers reed. In de regen....

En tijdens track accl. maar 8 bochten...
pi_164960967
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 08:00 schreef SLimburg het volgende:
Heeft er iemand van jullie ervaring met het spelen van een controller bij dit spel?
Of gebruiken jullie allemaal een stuurtje?
Controller hier. Is te doen.
Uitslagen van stick beetje tweaken.
pi_164964508
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:21 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik snap er ook echt geen fuck van....
Ik was een beetje afgeleid rondjes aan het rijden, maar weet toch echt zeker dat ik 1:20'ers reed. In de regen....

En tijdens track accl. maar 8 bochten...
International heeft ook 8 bochten :P

Zou niet moeten kunnen hoor dus geen idee of dat het is. Wel een beetje vaag.
pi_164967610
Max heeft mijn race verpest op Suzuka :(
pi_164968710
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 15:04 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

International heeft ook 8 bochten :P

Zou niet moeten kunnen hoor dus geen idee of dat het is. Wel een beetje vaag.
Nja het gebeurde dus weldegelijk.
Ik heb even geen tijd om een nat weekend op silverstone te starten, maar dat was het dus (al gebeurde het in de career).
pi_164975131
Ben nu op baku bezig, en in de vrije trainingen kreeg ik de baan maar niet 100% onder de knie, vooral, die paar korte bochtjes bij dat kasteel miste ik nog wel eens een apexje, toen maar de bandenspanning iets naar beneden gedaan, en iets extra voorvleugel en minder achtervleugel (5-3) ,

Zo wat een verschil maakt dat zeg! , ninja een perfecte ronde, en belangrijker , een stuk meer vertrouwen in de wagen :D , en nu sta ik op pole , 0,6 tiende voor Rosberg , terwijl ik in de VT,s niet hoger kwam dan p10
pi_164975772
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 22:00 schreef King_Merc het volgende:
Ben nu op baku bezig, en in de vrije trainingen kreeg ik de baan maar niet 100% onder de knie, vooral, die paar korte bochtjes bij dat kasteel miste ik nog wel eens een apexje, toen maar de bandenspanning iets naar beneden gedaan, en iets extra voorvleugel en minder achtervleugel (5-3) ,

Zo wat een verschil maakt dat zeg! , ninja een perfecte ronde, en belangrijker , een stuk meer vertrouwen in de wagen :D , en nu sta ik op pole , 0,6 tiende voor Rosberg , terwijl ik in de VT,s niet hoger kwam dan p10
Nu nog de race overleven :P
pi_164977026
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 22:17 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Nu nog de race overleven :P
(net een mid session save gedaan )

dat gaat tot nu toe prima, lig minstens 3 seconden voor in mn mclaren (geen last van de anderen (die meer met elkaar aan de slag zijn :P ,

nu nog mn banden goed houden , want volgens Jeff (die ik nog 1 kans geef, gaat het na 5 minuten regenen :P)
pi_164977097
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 23:02 schreef King_Merc het volgende:

[..]

(net een mid session save gedaan )

dat gaat tot nu toe prima, lig minstens 3 seconden voor in mn mclaren (geen last van de anderen (die meer met elkaar aan de slag zijn :P ,

nu nog mn banden goed houden , want volgens Jeff (die ik nog 1 kans geef, gaat het na 5 minuten regenen :P)
Anders gewoon shut up Jeff zeggen dan heb je geen last meer van hem :P
pi_164998526
Poe best lastig om op 75% banden te rijden op baku te rijden waar de baan net vochtig begint te worden..

Maar 2de geworden (werd ook weer droog, en kon Raikkonen niet achter me houden de laatste rechte stuk)

Baku is wel een circuit die je veel voldoening geeft mocht je de perfecte ronde rijden , zo rakelings langs de muren , vooral die pole ronde van me vond ik een wow moment zeker na dat ik maar niet in de top 10 kon komen in de trainingen
pi_165012579
Eerte geworden in Bahrain _O_
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')