abonnement Unibet Coolblue
pi_164951097
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:54 schreef Atak het volgende:
IS is zwaar overschat. Tot nu toe hebben ze alleen succes gehad tegen Arabieren. Arabieren+westerse luchtmacht kan IS verslaan. De YPG kan dus officieel afgeschreven worden zodat er een Syrië komt waar iedereen mee kan leven.
Inderdaad precies dit.
pi_164951180
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:54 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Maar nogmaals, waarom heb je zo'n hekel aan Koerden ?
Ik heb ook een hekel aan Saudi Arabieren die naar Syrië komen om rotzooi te schoppen. Als Koerden naar Syrië komen om rotzooi te schoppen heb ik ook een hekel aan hen. Als je naar de ID's kijkt zijn het allemaal buitenlandse Koerden in Syrië die tegen NAVO vechten.
pi_164951196
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:51 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

ISIS is niet moeilijk te verslaan als onderhandeld is tussen Asad en FSA. ISIS verslaan heeft luchtsteun nodig en een gemotiveerde grondleger.
Die hadden we.... de Koerden.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164951202
maar ypg vecht tegen isis bla bla, eerlijk gezegd vind ik ypg/pkk erger dan isis, mijn persoonlijke mening.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_164951215
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:54 schreef Atak het volgende:
IS is zwaar overschat. Tot nu toe hebben ze alleen succes gehad tegen Arabieren. Arabieren+westerse luchtmacht kan IS verslaan. De YPG kan dus officieel afgeschreven worden zodat er een Syrië komt waar iedereen mee kan leven.
Waarom zeg jij de hele tijd Koerden? Er vechten ook Koerden mee in het Turkse leger. Het gaat over FSA/YPG.
pi_164951247
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:57 schreef polderturk het volgende:

[..]

Waarom zeg jij de hele tijd Koerden? Er vechten ook Koerden mee in het Turkse leger. Het gaat over FSA/YPG.
De Nederlandse media zegt ook Koerden.
pi_164951361
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:58 schreef Atak het volgende:

[..]

De Nederlandse media zegt ook Koerden.
Dat doen de media verkeerd. Heb jij een hekel aan alle Koerden? Of alleen aan YPG/PKK?
pi_164951394
Het maakt niet zoveel uit of je Koerden zegt of YPG, kijk naar de context en het is duidelijk met wat er precies bedoeld wordt. Iedereen weet dat Koerden mensen zijn waarvan je goede en slechte hebt net zoals iedereen weet dat Marokkanen mensen zijn waarvan je weet dat er goede en slechte bestaan. Maar als de term 'Koerden' gebruikt wordt in de context van Noord Syrie en YPG dan doelen we op de terroristische Koerden die terreur praktiseren en ernaar uitnodigen wegens een Koerdische ideologie die daarvoor staat.
pi_164951435
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:00 schreef polderturk het volgende:

[..]

Dat doen de media verkeerd. Heb jij een hekel aan alle Koerden? Of alleen aan YPG/PKK?
Er zijn ook Turkmenen in de YPG. Dit betekent niet dat de YPG Turkmeens is. Waarom mag ik geen Koerden zeggen? Heb jij een hekel aan Koerden?
pi_164951586
In de laatste drie pagina's letterlijk maar 1 goede post (buiten de tweet berichten om die heel handig zijn).

De mods moeten echt even een grote schoonmaak houden hiero
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_164951609
AhmadAlkhtiib twitterde op maandag 29-08-2016 om 22:06:36 Pictures for #FSA today on the Euphrates River after taken several villages from #SDF forces ✌ https://t.co/eQleaochb1 reageer retweet


pi_164951613
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:01 schreef JubaUrbicus het volgende:
Het maakt niet zoveel uit of je Koerden zegt of YPG, kijk naar de context en het is duidelijk met wat er precies bedoeld wordt. Iedereen weet dat Koerden mensen zijn waarvan je goede en slechte hebt net zoals iedereen weet dat Marokkanen mensen zijn waarvan je weet dat er goede en slechte bestaan. Maar als de term 'Koerden' gebruikt wordt in de context van Noord Syrie en YPG dan doelen we op de terroristische Koerden die terreur praktiseren en ernaar uitnodigen wegens een Koerdische ideologie die daarvoor staat.
Nee. Dat is verkeerd. De media zeggen dat Turkije Koerden aanvalt. Daarmee impliceren ze dat Turkije alle Koerden aanvalt. Ze zeggen toch ook dat Turkije IS aanvalt en niet de Arabieren. Het is gewoon verkeerd. En veel Koerden die tegen de PKK zijn zoals mijn vrouw en schoonfamilie voelen zich beledigd en worden boos wanneer dit gezegd wordt.
pi_164951692
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:07 schreef polderturk het volgende:

[..]

Nee. Dat is verkeerd. De media zeggen dat Turkije Koerden aanvalt. Daarmee impliceren ze dat Turkije alle Koerden aanvalt. Ze zeggen toch ook dat Turkije IS aanvalt en niet de Arabieren. Het is gewoon verkeerd. En veel Koerden die tegen de PKK zijn zoals mijn vrouw en schoonfamilie voelen zich beledigd en worden boos wanneer dit gezegd wordt.
Nee dat wordt niet geïmpliceerd. Dat bedenk jij er bij.
pi_164951701
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:57 schreef HSG het volgende:

[..]

Die hadden we.... de Koerden.
Waarom steun jij een organisatie die bomaanslagen pleegt waarbij vrouwen en kinderen omkomen? Een organisatie die aan mensenhandel en drugshandel doet. Een organisatie die aan etnische zuivering doet volgens Amnesty International.
pi_164951821
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:10 schreef polderturk het volgende:

[..]

Waarom steun jij een organisatie die bomaanslagen pleegt waarbij vrouwen en kinderen omkomen? Een organisatie die aan mensenhandel en drugshandel doet. Een organisatie die aan etnische zuivering doet volgens Amnesty International.
Waarom zou ik een land ondersteunen dat Armenen afslacht en zo laf is dat te ontkennen, andere landen bedreigd, chanteert, bombardeert, mensen pijn doet, waar het nieuwe fascisme opkomt, ect ect?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164951966
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:14 schreef HSG het volgende:

[..]

Waarom zou ik een land ondersteunen dat Armenen afslacht en zo laf is dat te ontkennen, andere landen bedreigd, chanteert, bombardeert, mensen pijn doet, waar het nieuwe fascisme opkomt, ect ect?
Volgens jou slacht Turkije ook Koerden, terwijl het in werkelijkheid pkk/ypg is :W
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  maandag 29 augustus 2016 @ 22:22:22 #92
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_164952095
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:56 schreef Atak het volgende:

[..]

Ik heb ook een hekel aan Saudi Arabieren die naar Syrië komen om rotzooi te schoppen. Als Koerden naar Syrië komen om rotzooi te schoppen heb ik ook een hekel aan hen. Als je naar de ID's kijkt zijn het allemaal buitenlandse Koerden in Syrië die tegen NAVO vechten.
Volgens mij leefde er voor het conflict begon al generaties lang Koerden in Syrie.

Als je dan tegen buitenlandse inmenging bent kun je ook de Turkse acties niet goedkeuren en al helemaal geen sympathie hebben voor het FSA, want dat zijn een stel buitenlandse jihadistische haatbaarden.

Nog niet zo lang geleden was jij ook tegen de Russische inmenging in Syrië en heb je ettelijke malen de hoop uitgesproken dat Rusland financieel kapot zou gaan aan het conflict, omdat ze er volgens jou niets te zoeken hadden.
pi_164952312
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:18 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Volgens jou slacht Turkije ook Koerden, terwijl het in werkelijkheid pkk/ypg is :W
Zelf om gevraagd.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_164952427
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:22 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Volgens mij leefde er voor het conflict begon al generaties lang Koerden in Syrie.

Als je dan tegen buitenlandse inmenging bent kun je ook de Turkse acties niet goedkeuren en al helemaal geen sympathie hebben voor het FSA, want dat zijn een stel buitenlandse jihadistische haatbaarden.

Nog niet zo lang geleden was jij ook tegen de Russische inmenging in Syrië en heb je ettelijke malen de hoop uitgesproken dat Rusland financieel kapot zou gaan aan het conflict, omdat ze er volgens jou niets te zoeken hadden.
Turkije heeft zeker wat in Syrie te zoeken omdat de PKK wekelijks bomaanslagen pleegt in Turkije waarbij duizenden doden en gewonden zijn gevallen. De PKK en YPG zijn dezelfde organisatie met dezelfde leider: Ocalan. Een PKK strijder had aan WSJ toegegeven dat het om dezelfde organisatie gaat. De PKK/YPG schuilt in Syrie en steekt de grens over om aanslagen te plegen. Ook pleegt IS geregeld aanslagen in Turkije. Of moet Turkije accepteren dat er wekelijks aanslagen worden gepleegd waarbij er vele doden vallen? Frankrijk valt ook IS aan in Syrie. Ben jij daar ook tegen?

Bovendien zijn er ook heel veel Koerden in Turkije die tegen de PKK/YPG zijn en die willen dat de PKK/YPG in Noord Syrie aangepakt worden. Bekijk deze link. Duizenden Koerden protesteren tegen de PKK/YPG met Turkse vlaggen. Mijn Koerdische schoonfamilie wil ook dat YPG aangepakt wordt in Syrie.


https://twitter.com/ragipsoylu/status/767088126959423488

[ Bericht 13% gewijzigd door polderturk op 29-08-2016 22:37:16 ]
pi_164952550
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:06 schreef mrstylo het volgende:
In de laatste drie pagina's letterlijk maar 1 goede post (buiten de tweet berichten om die heel handig zijn).

De mods moeten echt even een grote schoonmaak houden hiero
Welke post was dat?
  maandag 29 augustus 2016 @ 22:43:31 #96
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_164952868
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:37 schreef Glories het volgende:
Kan die Atak hier niet van dit forum afgepleurd worden? Simpel zijn posts terug zoeken leert dat het alleen maar one-liners, tegengestelde, haatgevende en vooral oliedomme posts betreft.
Momenten dat het goed ging met het SDF, en Turkije bijna werd aangevallen door Rusland, hoorde je hem niet/nauwelijks. Hij heeft nu constant een stijve plasser, en geniet van het lijden.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_164953058
michaeldweiss twitterde op maandag 29-08-2016 om 22:30:21 Erdogan obviously cut a deal with Putin, excluding Obama. Now Sputnik calls YPG "terrorists" and FSA "liberators." reageer retweet
pi_164953383
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:32 schreef polderturk het volgende:

[..]

Turkije heeft zeker wat in Syrie te zoeken omdat de PKK wekelijks bomaanslagen pleegt in Turkije waarbij duizenden doden en gewonden zijn gevallen. De PKK en YPG zijn dezelfde organisatie met dezelfde leider: Ocalan. Een PKK strijder had aan WSJ toegegeven dat het om dezelfde organisatie gaat. De PKK/YPG schuilt in Syrie en steekt de grens over om aanslagen te plegen. Ook pleegt IS geregeld aanslagen in Turkije. Of moet Turkije accepteren dat er wekelijks aanslagen worden gepleegd waarbij er vele doden vallen? Frankrijk valt ook IS aan in Syrie. Ben jij daar ook tegen?

Bovendien zijn er ook heel veel Koerden in Turkije die tegen de PKK/YPG zijn en die willen dat de PKK/YPG in Noord Syrie aangepakt worden. Bekijk deze link. Duizenden Koerden protesteren tegen de PKK/YPG met Turkse vlaggen. Mijn Koerdische schoonfamilie wil ook dat YPG aangepakt wordt in Syrie.

https://twitter.com/ragipsoylu/status/767088126959423488
hier zeggen de Amerikanen zelf ook dat de pkk en de ypg hetzelfde zijn en dat ze ze bewapend hebben godverdegodver
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_164953413
  maandag 29 augustus 2016 @ 23:02:08 #100
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_164953520
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:32 schreef polderturk het volgende:

[..]

Turkije heeft zeker wat in Syrie te zoeken omdat de PKK wekelijks bomaanslagen pleegt in Turkije waarbij duizenden doden en gewonden zijn gevallen. De PKK en YPG zijn dezelfde organisatie met dezelfde leider: Ocalan. Een PKK strijder had aan WSJ toegegeven dat het om dezelfde organisatie gaat. De PKK/YPG schuilt in Syrie en steekt de grens over om aanslagen te plegen. Ook pleegt IS geregeld aanslagen in Turkije. Of moet Turkije accepteren dat er wekelijks aanslagen worden gepleegd waarbij er vele doden vallen? Frankrijk valt ook IS aan in Syrie. Ben jij daar ook tegen?

Bovendien zijn er ook heel veel Koerden in Turkije die tegen de PKK/YPG zijn en die willen dat de PKK/YPG in Noord Syrie aangepakt worden. Bekijk deze link. Duizenden Koerden protesteren tegen de PKK/YPG met Turkse vlaggen. Mijn Koerdische schoonfamilie wil ook dat YPG aangepakt wordt in Syrie.

https://twitter.com/ragipsoylu/status/767088126959423488
Mijn post was een reactie op Atak, die een tijd geleden de Russen en de Iraanse milities afbranden voor hun (door Assaad gevraagde) bemoeizucht en nu de Turkse inmenging en afslachting van Koerdische strijders toejuicht.

Ik zeg ook niet dat Turkije geen recht van spreken heeft met haar aanpak richting de PKK in eigen land, alleen ben ik van mening dat ze in Syrië niets te zoeken hebben, ook niet onder het mom van de veiligheid voor de Turkse staat. Net zoals ik vind dat die buitenlandse jihadistische haatbaarden er niets te zoeken hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')