abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 augustus 2016 @ 15:48:03 #1
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164940232
Hier op FOK! praten we graag over relaties. We praten er het liefst zoveel mogelijk over.
Er zit echter onderscheid tussen de mensen die over het algemeen moeite hebben met het aangaan van sociale contacten (en het ermee omgaan) en de mensen die zich al wel comfortabel voelen met sociale contacten en nu bezig zijn met daten of de voorbereiding daarvan.

Dit topic dient voor de tweede groep. Ben je er klaar voor te gaan daten maar weet je niet hoe dat aan te pakken? Of heb je een date, maar geen idee wat te gaan doen? Je date was een succes, maar hoe nu verder? Ben je wel klaar met daten, maar heb je toch wat nuttigs bij te dragen? Dan ben je in dit topic aan het juiste adres. Vind hier advies/ervaringen over het daten en alles wat erbij komt kijken. Je kan hier ook terecht om je meest recente ervaringen/overwinningen te posten. Ook voor steun ben je hier meer dan welkom. Tough love zul je hier ook tegenkomen en daar is helemaal niks mis mee. Soms kan een ''schop onder de kont'' je verder brengen. Gaat het je te snel? Geef dat aan en dan kijken we met z'n allen verder.

Er zijn een paar kleine, maar belangrijke regels waarvan wij verwachten dat je je eraan houdt:

Begin je met posten, doe dan ook lekker mee. Reageer op mensen die de moeite nemen advies te geven, geef je advies, doe dit dan op een normale toon. Toon respect voor alle posters, dat is het allerbelangrijkste. Advies mag gegeven worden, duidelijk advies, de zogenaamde schop onder de kont, allemaal prima. Name-calling, flamen, bashen en op de man spelen waarderen we niet, die posts zullen verwijderd worden.

Off-topic posten en slowchatten gaan we hier niet doen. Deze posts zullen dan ook verwijderd worden.

Verder vinden we het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt hier te posten, mits je natuurlijk aan de eisen zoals gesteld in de OP voldoet, het is dan ook niet de bedoeling andere users te weren, weg te sturen of wat dan ook. Is een user vervelend bezig? Ben je van mening dat een user in het verkeerde topic post? Zet een TR of schiet één van de R&P mods aan.

Nog een klein dingetje: Claim het topic niet!

Ben je nog niet toe aan daten? Dan hebben we daar een apart topic voor. Die verhalen kun je hier R&P / Het aangaan van sociale contacten topic #1 kwijt.

Natuurlijk gelden ook in dit topic de regels voor R&P en uiteraard above all, de FOK! Policy

Wij (de mods) houden het topic goed in de gaten. Houd je je niet aan de regels, dan ondernemen we actie. Geven we aanwijzingen, luister daar dan naar. Ben je het ergens niet mee eens? Dan kun je hier terecht.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164940262
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:41 schreef Samzz het volgende:
He verdomme, leuke man via Tinder gevonden. Nu al een paar dagen erg leuke gesprekken mee, nog niet ontmoet, maar dat staat wel op de planning.

Maar hij heeft dus twee kinderen en rookt :'). Twijfel of ik het afkap of toch een kans geef.
Gaat lekker snel bij jou zeg :o
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_164940311
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:41 schreef Samzz het volgende:
He verdomme, leuke man via Tinder gevonden. Nu al een paar dagen erg leuke gesprekken mee, nog niet ontmoet, maar dat staat wel op de planning.

Maar hij heeft dus twee kinderen en rookt :'). Twijfel of ik het afkap of toch een kans geef.
Hoe oud zijn de kinderen? Zijn ze al wat ouder dat ze eventueel kunnen samenspannen tegen de nieuwe vriendin van pappa, of nog zo jong dat ze zich nog kunnen aanpassen?
pi_164940421
Ik zou niet aan het legsel van een ander beginnen, tenzij ze echt helemaal geweldig is. En zelfs dan zou ik nog twijfelen.
pi_164940476
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wil ze sowieso niet. Maar deze zijn van een ander en heb ik in principe weinig mee van doen qua opvoeding e.d.
Nee niet op korte termijn maar als het de man van je dromen is, je samen gaat wonen en je elk weekend met die kinderen moet en er dan achter komt dat je bepaalde dingen in hun opvoeding toch wel heel irritant vind

Of je moet opzoek zijn naar een rebound
  maandag 29 augustus 2016 @ 15:58:57 #6
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164940490
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:51 schreef Elvi het volgende:

[..]

Hoe oud zijn de kinderen? Zijn ze al wat ouder dat ze eventueel kunnen samenspannen tegen de nieuwe vriendin van pappa, of nog zo jong dat ze zich nog kunnen aanpassen?
5 en 6.

Voornamelijk zijn ze bij de moeder. Maar ik ga t afkappen, zit daar eigenlijk niet op te wachten :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164940678
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zou niet aan het legsel van een ander beginnen, tenzij ze echt helemaal geweldig is. En zelfs dan zou ik nog twijfelen.
Mja ik weet niet... ik denk dat het nu op mijn leeftijd steeds lastiger gaat worden om een man te vinden zonder kinderen. Het scheelt wel dat ik wel van kinderen hou (en ze ook zelf wil). Maar 2 kinderen vind ik wel de max :P

quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:58 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee niet op korte termijn maar als het de man van je dromen is, je samen gaat wonen en je elk weekend met die kinderen moet en er dan achter komt dat je bepaalde dingen in hun opvoeding toch wel heel irritant vind

Of je moet opzoek zijn naar een rebound
Ja dat is wel weer een nadeel; je hebt altijd met de ex te maken en met haar visie op de opvoeding.
pi_164940702
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

5 en 6.

Voornamelijk zijn ze bij de moeder. Maar ik ga t afkappen, zit daar eigenlijk niet op te wachten :').
Niet eens als rebound? ;)
  maandag 29 augustus 2016 @ 16:11:38 #9
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164940743
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:09 schreef Elvi het volgende:

[..]

Niet eens als rebound? ;)
Rebound voor wat? Nee, daar ga ik niet aan beginnen :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164940953
Goeie vragen op Paiq weer... "wat zoek je Paiq?"

Paaseieren, nou goed }:|
pi_164940988
quote:
18s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:19 schreef Elvi het volgende:
Goeie vragen op Paiq weer... "wat zoek je Paiq?"

Paaseieren, nou goed }:|
Oh man :')

Instablock!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164941004
quote:
18s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:19 schreef Elvi het volgende:
Goeie vragen op Paiq weer... "wat zoek je Paiq?"

Paaseieren, nou goed }:|
Vrouwen stellen die vraag ook hoor.
pi_164941006
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik zou niet aan het legsel van een ander beginnen, tenzij ze echt helemaal geweldig is. En zelfs dan zou ik nog twijfelen.
Precies mijn kijk erop. Je blijft dan toch altijd vastzitten aan haar ex en al het getouwtrek tussen die twee. Als alles koek en ei had geweest dan had ik er waarschijnlijk mijn hand niet voor omgedraaid, maar de praktijk laat zien dat het regelmatig een nare wending kan nemen en dan wordt jij daar mooi in meegetrokken.
En die prille fase van je relatie, waar het enkel bloemetjes en bijtjes zijn, kun je vaak ook vergeten.

Maar uit eindelijk, als iemand leuk genoeg is, dan ben ik alle rede plots weer kwijt en duik ik er alsnog volledig in. :')
Ik doe mijn best.
  maandag 29 augustus 2016 @ 16:23:56 #14
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164941085
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:20 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Precies mijn kijk erop. Je blijft dan toch altijd vastzitten aan haar ex en al het getouwtrek tussen die twee. Als alles koek en ei had geweest dan had ik er waarschijnlijk mijn hand niet voor omgedraaid, maar de praktijk laat zien dat het regelmatig een nare wending kan nemen en dan wordt jij daar mooi in meegetrokken.
En die prille fase van je relatie, waar het enkel bloemetjes en bijtjes zijn, kun je vaak ook vergeten.

Maar uit eindelijk, als iemand leuk genoeg is, dan ben ik alle rede plots weer kwijt en duik ik er alsnog volledig in. :')
Nou, dat is ook mijn bezwaar. En idd, als iemand echt leuk is gaan principes snel overboord, maar kinderen is wel echt een groot iets... En ik wil gewoon geen kinderen van een ander opvoeden.

Ga t er nog wel even met hem over hebben. Gewoon omdat ik benieuwd ben hoe hij erin staat.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164941114
quote:
18s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:19 schreef Elvi het volgende:
Goeie vragen op Paiq weer... "wat zoek je Paiq?"

Paaseieren, nou goed }:|
Ik zeg altijd dat ik een secretaresse zoek

En dan ben ik ook echt meteen klaar met die persoon :@ Ik kan zo iemand dan niet meer serieus nemen
pi_164941147
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:24 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik zeg altijd dat ik een secretaresse zoek

En dan ben ik ook echt meteen klaar met die persoon :@ Ik kan zo iemand dan niet meer serieus nemen
Die vraag is relevant voor: zoek je een date, een relatie, gezelligheid, neuken?
pi_164941191
Kom je vanzelf achter als je 3 minuten kletst.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 29 augustus 2016 @ 16:28:57 #18
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_164941224
quote:
18s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:19 schreef Elvi het volgende:
Goeie vragen op Paiq weer... "wat zoek je Paiq?"

Paaseieren, nou goed }:|
Goede ervaringen met Paiq dan? Heb er ooit een account gemaakt een tijdje redelijk actief geweest maar kwam niks echt fatsoenlijks uit moet ik eerlijk toegeven...
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_164941226
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:25 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Die vraag is relevant voor: zoek je een date, een relatie, gezelligheid, neuken?
Dat vind ik sowieso een debiele vraag. Je gaat toch niet vragen of iemand wil neuken :') Leer een beetje dingen uit gesprekken halen of zo

Daarnaast weet ik toch niet binnen 2 minuten praten of ik met iemand een relatie aan wil gaan of dat het bij daten blijft?
Het is een datingsite. Mensen zitten er voor een date. Dat is meer dan genoeg uitgangspunt om een normaal gesprek te voeren zonder zo'n ongeïnspireerde vraag te stellen
En zoals je merkt levert het je bij bijna elke vrouw alleen maar minpunten op
pi_164941238
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:28 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Goede ervaringen met Paiq dan? Heb er ooit een account gemaakt een tijdje redelijk actief geweest maar kwam niks echt fatsoenlijks uit moet ik eerlijk toegeven...
Nee echt alleen maar verschrikkelijke ervaringen _O-
pi_164941241
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:28 schreef DjRex89 het volgende:

[..]

Goede ervaringen met Paiq dan? Heb er ooit een account gemaakt een tijdje redelijk actief geweest maar kwam niks echt fatsoenlijks uit moet ik eerlijk toegeven...
Dit
Ik werd ook echt heel erg geïrriteerd door de grote hoeveelheid vreemdgangers
  maandag 29 augustus 2016 @ 16:30:31 #22
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_164941262
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:29 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee echt alleen maar verschrikkelijke ervaringen _O-
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:29 schreef Allures het volgende:

[..]

Dit
Ik werd ook echt heel erg geïrriteerd door de grote hoeveelheid vreemdgangers
Dan ben ik gelukkig niet de enige/ligt het niet aan mij :+
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
pi_164941329
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:29 schreef Allures het volgende:

[..]

Dit
Ik werd ook echt heel erg geïrriteerd door de grote hoeveelheid vreemdgangers
Ja!
Ik weet nog 1 memorabele chat van een jongen die vertelde dat hij een keer een hoogzwangere vrouw had geneukt, en dat haar man dat niet wist. Maar hij vond het zoooo geil om een hoogzwangere te neuken :')
Hij vertelde ook over zn verzameling dildo's, en dat hij nog dolgraag ook andere dingen bij een vrouw naar binnen wilde schuiven. Zoals komkommers en een deodorantbus.

Ohja en nog een andere die vertelde dat hij een manege had en of ik graag sex zou willen hebben met een paard :')

Paiq :') GVD :')
pi_164941425
Wat voel ik me dan toch zo lekker normaal als ik al deze dingen lees. O+

Ik hou het strict bij bananen. :{w
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164941473
Volgens mij kom je met normaal zijn echt al zo ver in de dating-wereld :D
pi_164941551
[/lurkmodus] _O- [lurkmodus]
pi_164941559
Oja ik had gister mn eerste alternatieve vent op OkCupid! Hij had een poly relatie met 2 andere vrouwen, was vegan, en zn droom was om een biologische vegan boerderij te beginnen (dus gewoon de landbouw in? :? een vegan boerderij is toch gewoon spinazie kweken :? )
pi_164941581
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:38 schreef Allures het volgende:
Volgens mij kom je met normaal zijn echt al zo ver in de dating-wereld :D
Ik denk dat dat best tegenvalt.
pi_164942014
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:33 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja!
Ik weet nog 1 memorabele chat van een jongen die vertelde dat hij een keer een hoogzwangere vrouw had geneukt, en dat haar man dat niet wist. Maar hij vond het zoooo geil om een hoogzwangere te neuken :')
Hij vertelde ook over zn verzameling dildo's, en dat hij nog dolgraag ook andere dingen bij een vrouw naar binnen wilde schuiven. Zoals komkommers en een deodorantbus.

Ohja en nog een andere die vertelde dat hij een manege had en of ik graag sex zou willen hebben met een paard :')

Paiq :') GVD :')
Hoe komt zo'n gesprek dan zo ver?

Ik heb goede ervaringen met Paiq, maar wel pre-Tinder. Had het idee dat daarna alleen de lillikerds en sociaal uitgedaagden achterbleven op Paiq.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 29 augustus 2016 @ 16:57:58 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_164942026
"geen vreemdganger", nee lijkt me logisch als het ook niet mogelijk is :+
  maandag 29 augustus 2016 @ 16:59:14 #31
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164942064
Heb op RP een gratis account, maar toch heb ik contact kunnen krijgen met een vrouw via de mail (ze snapte de hint). Dat was een dikke maand geleden. Toen kreeg ik gisteren een bericht dat ze helemaal vergeten was terug te mailen :') En ze vertelde dat ze nu een relatie had met iemand anders via RP :D _O- Ach, wel heel eerlijk en moest ook best lachen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164942074
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]


hoe is het met je nachtrust :P
pi_164942179
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:59 schreef Allures het volgende:

[..]

hoe is het met je nachtrust :P
Mijn wat...? Ik herinner me het woord wel... vaag... van vroeger....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_164942343
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hoe komt zo'n gesprek dan zo ver?

Ik heb goede ervaringen met Paiq, maar wel pre-Tinder. Had het idee dat daarna alleen de lillikerds en sociaal uitgedaagden achterbleven op Paiq.
Het liep al vrij snel uit de hand moet ik zeggen. Het is niet zo dat het eerst normaal begon en daarna ontspoorde. En dan blijf ik hangen omdat het wel een leuk verhaal is voor op Fok of Facebook _O- De volgende dag blokkeer ik ze :P
pi_164942824
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik denk dat dat best tegenvalt.
Denk dat dat best klopt voor heterovrouwen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_164942927
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:38 schreef Allures het volgende:
Volgens mij kom je met normaal zijn echt al zo ver in de dating-wereld :D
Met Sociaal zijn, vooral.
pi_164942971
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Heb op RP een gratis account, maar toch heb ik contact kunnen krijgen met een vrouw via de mail (ze snapte de hint). Dat was een dikke maand geleden. Toen kreeg ik gisteren een bericht dat ze helemaal vergeten was terug te mailen :') En ze vertelde dat ze nu een relatie had met iemand anders via RP :D _O- Ach, wel heel eerlijk en moest ook best lachen.
'Vergeten' :+
pi_164943054
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:41 schreef Elvi het volgende:
Oja ik had gister mn eerste alternatieve vent op OkCupid! Hij had een poly relatie met 2 andere vrouwen, was vegan, en zn droom was om een biologische vegan boerderij te beginnen (dus gewoon de landbouw in? :? een vegan boerderij is toch gewoon spinazie kweken :? )
Dat soort kerels stelen dus alle vrouwen van onze arme mannelijke FOK!kers. ;(
  maandag 29 augustus 2016 @ 17:35:24 #39
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164943234
Het is wel weer klaar :D. Weer back on track iedereen?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164943460
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:29 schreef Elvi het volgende:

[..]

Nee echt alleen maar verschrikkelijke ervaringen _O-
Je hebt mij nog niet gevonden, doorzoeken. ;)
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 29 augustus 2016 @ 17:56:18 #41
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_164943668
Even aanhaken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_164943906
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou, dat is ook mijn bezwaar. En idd, als iemand echt leuk is gaan principes snel overboord, maar kinderen is wel echt een groot iets... En ik wil gewoon geen kinderen van een ander opvoeden.

Ga t er nog wel even met hem over hebben. Gewoon omdat ik benieuwd ben hoe hij erin staat.
Ik heb zelf een kind, maar dan nog zou ik niet zitten te wachten op de kinderen van een ander. Ik vind namelijk lang niet alle kinderen leuk en hij zou maar net een paar ettertjes hebben.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_164944110
hallo ,wie wil mijn vriednin worden ik ben 105kg 170cm 39jaar jong heb veel liefde in me en mn hobbys zijn gamen en pingpongen en bier drinke ik wil een vrouw die voor me kookt en mij pijpt wanneer ik er om vraag. Ze moet slank zijn, lekkere billen hebbem grote tieten en een leuk koppie. Ik ben momenteel werkloos maar als zij een baan heeft al te beter he . het liefst tussen 15-25 jaar met een fulltime baan.

;-) grgr
pi_164944497
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 17:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Je hebt mij nog niet gevonden, doorzoeken. ;)
Je hebt vast een foto waarin je een vis vasthoudt of 1 waar je op een goedkoop tuinstoeltje zit met een pet op en een biertje in je hand.
pi_164944515
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:31 schreef Elvi het volgende:

[..]

Je hebt vast een foto waarin je een vis vasthoudt of 1 waar je op een goedkoop tuinstoeltje zit met een pet op en een biertje in je hand.
Of een foto waar hij samen met 15 andere bontkraagjes op staat. :D


Aan de andere kant, ik heb een foto in pak en dat levert ook weinig op.
Ik doe mijn best.
  maandag 29 augustus 2016 @ 18:34:13 #46
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164944577
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:38 schreef Allures het volgende:
Volgens mij kom je met normaal zijn echt al zo ver in de dating-wereld :D
Op de lange termijn zeker
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164944626
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:41 schreef Elvi het volgende:
Oja ik had gister mn eerste alternatieve vent op OkCupid! Hij had een poly relatie met 2 andere vrouwen, was vegan, en zn droom was om een biologische vegan boerderij te beginnen (dus gewoon de landbouw in? :? een vegan boerderij is toch gewoon spinazie kweken :? )
Yep dat is okcupid.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  maandag 29 augustus 2016 @ 18:37:37 #48
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164944648
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb zelf een kind, maar dan nog zou ik niet zitten te wachten op de kinderen van een ander. Ik vind namelijk lang niet alle kinderen leuk en hij zou maar net een paar ettertjes hebben.
Dat kan ja. Het kunnen ook engeltjes zijn.

Maar dan nog, kinderen gaat me toch te ver.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164944693
Had sinds vorige week leuk contact met een vrouw, samen een date gepland voor morgen, krijg ik gisteravond een bericht dat ze iemand heeft ontmoet met wie ze wél verder wil omdat het klikte.. *zucht. (heb nog gepoogd om iets ervan te redden (als in dat wij ook een klik hadden / hebben), maar kansloze missie)

Het lijkt wel of ik te laat bij een date-baar persoon terecht kom en dan ineens *pats* weg date. Op naar de volgende!

Wat betreft het kinderen van een ander opvoeden, écht niet! Dat doen ze mooi zelf, klinkt hard, maar het zijn niet mijn kinderen.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2016 18:41:09 ]
pi_164944825
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Had sinds vorige week leuk contact met een vrouw, samen een date gepland voor morgen, krijg ik gisteravond een bericht dat ze iemand heeft ontmoet met wie ze wél verder wil omdat het klikte.. *zucht. (heb nog gepoogd om iets ervan te redden (als in dat wij ook een klik hadden / hebben), maar kansloze missie)

Het lijkt wel of ik te laat bij een date-baar persoon terecht kom en dan ineens *pats* weg date. Op naar de volgende!

Wat betreft het kinderen van een ander opvoeden, écht niet! Dat doen ze mooi zelf, klinkt hard, maar het zijn niet mijn kinderen.
tot je knetter verliefd op een vrouw en daarna die kinderen ook kei lief vind.

dat weet je pas later hoe het loopt gok ik
Hell To The Liars
  maandag 29 augustus 2016 @ 19:05:52 #51
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_164945358
Ik hoef zelf geen kids maar zou ze ook niet uit de weg gaan als ze er al zijn.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_164945430
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:31 schreef Elvi het volgende:

[..]

Je hebt vast een foto waarin je een vis vasthoudt of 1 waar je op een goedkoop tuinstoeltje zit met een pet op en een biertje in je hand.
Nee, nee, en nee. :') Gewoon normale foto's van mezelf aan het sporten, in de kroeg met vrienden, een full body (met kleding aan) en nog een waar alleen ik op sta. Normaal is mijn tweede naam *)
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_164945734
Ik vind sportfotos een afknapper :@
Zo 'check mij'
pi_164945910
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 19:18 schreef Allures het volgende:
Ik vind sportfotos een afknapper :@
Zo 'check mij'
Is er iets waar jij niet van afknapt? :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  maandag 29 augustus 2016 @ 19:25:22 #55
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164945974
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 19:18 schreef Allures het volgende:
Ik vind sportfotos een afknapper :@
Zo 'check mij'
*verwijdert schaakfoto*
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164946085
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 19:23 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Is er iets waar jij niet van afknapt? :P
ik ben niet makkelijk maar date genoeg dus zo erg is het nou ook weer niet :P
pi_164946171
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 19:18 schreef Allures het volgende:
Ik vind sportfotos een afknapper :@
Zo 'check mij'
Schandalig dat iemand zijn hobbies op een datingsite durft te zetten.
pi_164946476
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 19:31 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Schandalig dat iemand zijn hobbies op een datingsite durft te zetten.
waarom moet je altijd alles zo door trekken? Ik zeg dat ik er op af knap als je er een foto van hebt
Ik vind het prima om er over te lezen.
Maar spotschool/motor/vis foto's doen het gewoon niet voor mij (en zijn ook nog 13 in een dozijn. Mannen 'klagen' toch ook over meisjes met dolfijnen en Afrikaanse weesjes)
pi_164946544
Dat sport je hobby is ok, maar meestal zijn dat soort 'sport' foto's gewoon een zwart-wit close-up van een net-niet wasbordje :')
pi_164946555
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 19:44 schreef Elvi het volgende:
Dat sport je hobby is ok, maar meestal zijn dat soort 'sport' foto's gewoon een zwart-wit close-up van een net-niet wasbordje :')
En dit
pi_164946864
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 19:18 schreef Allures het volgende:
Ik vind sportfotos een afknapper :@
Zo 'check mij'
;(

Ben aan het hardlopen. Kijk mij sportief zijn en zo...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  maandag 29 augustus 2016 @ 20:21:13 #62
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_164947586
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 19:18 schreef Allures het volgende:
Ik vind sportfotos een afknapper :@
Zo 'check mij'
Sportfoto's, reisfoto's, feestfoto's trek ik slecht. Aan de andere kant kan ik wel beter een inschatting maken of ik er uberhaupt aan moet beginnen :v
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 29 augustus 2016 @ 20:29:12 #63
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164947817
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 20:21 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Sportfoto's, reisfoto's, feestfoto's trek ik slecht. Aan de andere kant kan ik wel beter een inschatting maken of ik er uberhaupt aan moet beginnen :v
In welke hoedanigheid reisfoto's?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164948278
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 18:44 schreef Droopie het volgende:

[..]

tot je knetter verliefd op een vrouw en daarna die kinderen ook kei lief vind.

dat weet je pas later hoe het loopt gok ik
Been there, done that. Mevrouw in kwestie wilde persé een man die écht van jongs af aan al kinderen wilde (man/ex was compleet uit beeld) En ik wilde dat niet, dus vroeg ik aan haar hoe zij wilde dat ik met de kinderen omging, of ik ze toe mocht spreken / ingrijpen als ze iets deden wat niet in de haak was..

Nee, voorlopig écht nee!
pi_164948512
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 19:18 schreef Allures het volgende:
Ik vind sportfotos een afknapper :@
Zo 'check mij'
Je bent zelf zeker een 10/10 met het beste profiel ooit?

Ik heb ook 2 kitesurf foto's, wat is daar mis mee?
pi_164949179
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 20:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je bent zelf zeker een 10/10 met het beste profiel ooit?

Ik heb ook 2 kitesurf foto's, wat is daar mis mee?
Waarom zou ze dat niet mogen vinden? Als je zelf niet sportief bent dan heb je misschien minder met een sportieve vent.
pi_164949191
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 20:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je bent zelf zeker een 10/10 met het beste profiel ooit?

Ik heb ook 2 kitesurf foto's, wat is daar mis mee?
ja dat staat er :')
pi_164949210
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 20:21 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Sportfoto's, reisfoto's, feestfoto's trek ik slecht. Aan de andere kant kan ik wel beter een inschatting maken of ik er uberhaupt aan moet beginnen :v
Dus alleen selfies mogen?
pi_164949417
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 20:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Je bent zelf zeker een 10/10 met het beste profiel ooit?

Ik heb ook 2 kitesurf foto's, wat is daar mis mee?
Wat heeft Allures jou ooit misdaan eigenlijk?
pi_164949420
quote:
9s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus alleen selfies mogen?
Zolang hij maar niet genomen is in de trein he.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 29 augustus 2016 @ 21:14:25 #71
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_164949448
quote:
9s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus alleen selfies mogen?
Ik heb selfies van direct na 30 km hardlopen, daar zie ik er echt niet op mijn best uit, maar het is wel één van mijn favoriete foto's. En ik maak ze ook in de home-gym, of als ik met mijn kleren aan in bad lig. Ik maak ze ook af en toe op reis, maar niet te vaak. Deze zomer nog, vanaf het Belvedere in Florence.
pi_164949537
quote:
5s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:13 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Wat heeft Allures jou ooit misdaan eigenlijk?
Ze heeft geen seks met hem.
pi_164949586
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze heeft geen seks met hem.
Ik sinds februari ook niet meer, dus dan is ie knap hypocriet.
pi_164949741
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze heeft geen seks met hem.
Geen haar op m'n hoofd die er aan denkt :{w (bij wijze van, wijsneus :6 )
pi_164949784
quote:
10s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:17 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ik sinds februari ook niet meer, dus dan is ie knap hypocriet.
Wait what? :{
pi_164949857
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wait what? :{
Bofkont.
pi_164949905
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:22 schreef Faxie het volgende:

[..]

Wait what? :{
Nee, ik wacht al te lang op je :'(
pi_164949939
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Bofkont.
Ik ontken alles :{w
pi_164952834
Daten hier mensen ook met elkaar, trouwens?
pi_164953060
Oh, ik vind sport- en reisfoto's ook vaak maar niks. Maar och, dan klik ik gewoon weer op het volgende profiel. Interesseer me meer voor een boeiende schrijfstijl dan voor een toevallig fotogeniek iemand. Maar da's m'n eigen voorkeur, uiteraard.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2016 22:50:55 ]
  maandag 29 augustus 2016 @ 23:04:53 #81
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_164953602
quote:
9s.gif Op maandag 29 augustus 2016 21:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus alleen selfies mogen?
Foto's van asphalt mogen :P

Welnee, maar er is wel een verschil tussen je hobby uitvoeren en een vakantie foto en van die gemaakte zooi die allemaal de strekking heeft "kijk mij een geweldig leven hebben!", daar kan ik gewoon niet zoveel mee.

quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 20:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

In welke hoedanigheid reisfoto's?
Zelfpromotie met toeristische achtergrond-categorie, als iemand gewoon leuk op de foto staat zonder dat vind ik het al een stuk leuker.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_164955705
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 19:44 schreef Elvi het volgende:
Dat sport je hobby is ok, maar meestal zijn dat soort 'sport' foto's gewoon een zwart-wit close-up van een net-niet wasbordje :')
True. Al kan hetzelfde gezegd worden van die paardenmeisjes die samen met het paard op een foto staan en dat je dan maar moet gokken welke van de twee het paard niet is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_164957331
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 23:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Foto's van asphalt mogen :P

Welnee, maar er is wel een verschil tussen je hobby uitvoeren en een vakantie foto en van die gemaakte zooi die allemaal de strekking heeft "kijk mij een geweldig leven hebben!", daar kan ik gewoon niet zoveel mee.

[..]

Zelfpromotie met toeristische achtergrond-categorie, als iemand gewoon leuk op de foto staat zonder dat vind ik het al een stuk leuker.
"Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" ;(
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:49:36 #84
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164957500
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 00:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

True. Al kan hetzelfde gezegd worden van die paardenmeisjes die samen met het paard op een foto staan en dat je dan maar moet gokken welke van de twee het paard niet is.
Is toch alleen maar makkelijk, tenzij je een paard als vriendin wilt swipe je meteen naar links :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164957594
Dat OkCupid is wel leuk met allemaal die vragen, begrijp alleen de vervolgstappen nog niet helemaal :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:00:54 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164958106
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 08:03 schreef HostiMeister het volgende:
Dat OkCupid is wel leuk met allemaal die vragen, begrijp alleen de vervolgstappen nog niet helemaal :')
Is dat leuk ja? Ook eens proberen dan, denk ik :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 09:10:20 #87
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_164958220
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 07:19 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

"Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" ;(
Ik weet dat ik nu enorm zuur overkom, maar ik vind "gewoon" vaak leuker. Qua dating heb ik weinig aan foto's die voor 70% gevuld zijn met toeristische trekpleister aan de andere kant van de wereld en dat de persoon in kwestie vaak onherkenbaar of klein in beeld is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_164958291
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 09:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Is dat leuk ja? Ook eens proberen dan, denk ik :).
Ja best wel. Dacht trouwens dat jij even klaar was met daten?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_164958342
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 09:10 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik weet dat ik nu enorm zuur overkom, maar ik vind "gewoon" vaak leuker. Qua dating heb ik weinig aan foto's die voor 70% gevuld zijn met toeristische trekpleister aan de andere kant van de wereld en dat de persoon in kwestie vaak onherkenbaar of klein in beeld is.
Hoezo zuur? Ik vind het super flauw dat mensen hier tegenwoordig zo zeuren als je een mening over zoiets hebt

De een heeft graag veel foto's van alle aspecten van iemands leven en weinig tekst, de ander andersom. De een wil graag meteen iets uitgebreids doen op een date, de ander niet, de een praat graag meteen over komkommers inbrengen en de meeste geloof ik niet

Nou vooral niet elkaar daten als je zo ver van elkaar af zit en verder lekker discussiëren hier. Zolang het niet op de man gaat

(Ja daar maar ik me ook wel eens schuldig aan, ik ben niet perfect. Voor dat daar weer over gevallen word)
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:11:31 #90
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164958968
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 09:16 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja best wel. Dacht trouwens dat jij even klaar was met daten?
Klopt. Maar rondkijken is niet verboden toch :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164959229
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 10:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Klopt. Maar rondkijken is niet verboden toch :).
Wat was dat dan met die Tinder gast met kinderen? Onbewust proberen te daten? :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:33:05 #92
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164959270
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 10:28 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wat was dat dan met die Tinder gast met kinderen? Onbewust proberen te daten? :P
Ik vond dat een leuke man, dus we zijn verder gaan kletsen en het klikte goed in de gesprekken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:35:04 #93
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_164959294
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 09:21 schreef Allures het volgende:

[..]

Hoezo zuur? Ik vind het super flauw dat mensen hier tegenwoordig zo zeuren als je een mening over zoiets hebt

De een heeft graag veel foto's van alle aspecten van iemands leven en weinig tekst, de ander andersom. De een wil graag meteen iets uitgebreids doen op een date, de ander niet, de een praat graag meteen over komkommers inbrengen en de meeste geloof ik niet

Nou vooral niet elkaar daten als je zo ver van elkaar af zit en verder lekker discussiëren hier. Zolang het niet op de man gaat

(Ja daar maar ik me ook wel eens schuldig aan, ik ben niet perfect. Voor dat daar weer over gevallen word)
Zuur als in dat ik nogal fel uit de hoek kwam over zoiets triviaals.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_164959305
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 10:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vond dat een leuke man, dus we zijn verder gaan kletsen en het klikte goed in de gesprekken.
Dus niet bewust aan het daten, maar als het dan toevallig klikt op date apps/sites dan wel. Dat is toch ook gewoon dates zoeken? :P

Prima verder. Maar dan ben je toch ook gewoon op zoek? Is ook wel fijn als je die intentie duidelijk hebt als je een kerel vindt die wel bewust naar dates op zoek is. Hoop dat je er nu eentje tegen komt zonder peuken en kroost ;)
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_164959433
quote:
5s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:42 schreef Friek_ het volgende:
Daten hier mensen ook met elkaar, trouwens?
Ja, ik heb wel paar dates gehad door fok.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_164959453
Ik date niet via dit topic maar wel met een fokker
Normaal doe ik dat ook nooit :@ maar hij was een goed gekozen uitzondering O+

Maar toch weet ik niet of ik het snel weer zou doen. Fok als gemeenschap is me daar toch wat aan de kleine kant voor
pi_164959894
Ik ben toevallig via een Fok-meet iemand tegen gekomen maar bewust via Fok! daten zie ik mezelf eigenlijk niet doen :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:21:45 #98
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_164959948
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 10:44 schreef Allures het volgende:
Ik date niet via dit topic maar wel met een fokker
Normaal doe ik dat ook nooit :@ maar hij was een goed gekozen uitzondering O+

Maar toch weet ik niet of ik het snel weer zou doen. Fok als gemeenschap is me daar toch wat aan de kleine kant voor
80.000 gebruikers is niet bepaald klein. Maar geruchtenmolens en incrowds zijn wel een dingetje...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:22:15 #99
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164959957
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 10:35 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dus niet bewust aan het daten, maar als het dan toevallig klikt op date apps/sites dan wel. Dat is toch ook gewoon dates zoeken? :P

Prima verder. Maar dan ben je toch ook gewoon op zoek? Is ook wel fijn als je die intentie duidelijk hebt als je een kerel vindt die wel bewust naar dates op zoek is. Hoop dat je er nu eentje tegen komt zonder peuken en kroost ;)
Bedankt voor je analyse.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:42:27 #100
416020 K44S
The bearded man
pi_164960259
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 11:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bedankt voor je analyse.
_O-
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164960370
Shots fired _O-
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:52:05 #102
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164960417
Volgende date staat alweer gepland.... Maar dat is wel pas volgende week woensdag -O-
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164960432
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 10:35 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zuur als in dat ik nogal fel uit de hoek kwam over zoiets triviaals.
Het is ook gewoon zuur en achterlijk natuurlijk. Maar gewoon doen natuurlijk als die aanpak voor jou werkt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164960472
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 11:21 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

80.000 gebruikers is niet bepaald klein. Maar geruchtenmolens en incrowds zijn wel een dingetje...
Ja dat dus
pi_164960931
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 11:22 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bedankt voor je analyse.
Voor jou altijd, lieverd, altijd O+ :*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:28:04 #106
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_164961071
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 11:54 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja dat dus
Gelukkig ben ik daar volledig wars van.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:26:21 #107
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164962353
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 08:03 schreef HostiMeister het volgende:
Dat OkCupid is wel leuk met allemaal die vragen, begrijp alleen de vervolgstappen nog niet helemaal :')
Welke vervolgstappen? Je vult een profiel in, beantwoord vragen die je zelf uitkiest en dan krijg je een soort percentage qua match bij ieder vrouwelijk profiel. En dan is het aan jezelf om een bericht te sturen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_164962417
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:26 schreef yats het volgende:

[..]

Welke vervolgstappen? Je vult een profiel in, beantwoord vragen die je zelf uitkiest en dan krijg je een soort percentage qua match bij ieder vrouwelijk profiel. En dan is het aan jezelf om een bericht te sturen.
Ja joh. Dom oewehoeren kan ik toch helemaal niet. :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:41:07 #109
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_164965321
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 11:52 schreef habitue het volgende:

[..]

Het is ook gewoon zuur en achterlijk natuurlijk. Maar gewoon doen natuurlijk als die aanpak voor jou werkt.
Hoezo is dat nou weer zuur en achterlijk? Ik ben het er eigenlijk wel mee eens. Bij mij was het meer dat ik graag nog wat aan de verbeelding/ontdekking overliet. Als iemand leuk is kan het me gestolen worden dat hij op karpers vist, op een datingsite swipe ik toch echt verder bij zo'n stralende man + slijmerige vis. Was een profieltekst erg leuk om te lezen dan werden de foto's weer minder belangrijk. Vind/vond dat echt wel eens een nadeel, de informatie die je altijd al van te voren krijgt. Heb ook zelden iemand gegoogled.
pi_164965595
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 13:29 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja joh. Dom oewehoeren kan ik toch helemaal niet. :P
Beetje de reden waarom ik maar geen Tinder heb. Digitaal ouwehoeren met willekeurige vreemden op basis van een foto.. oef.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2016 15:55:05 ]
pi_164965640
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 15:41 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hoezo is dat nou weer zuur en achterlijk? Ik ben het er eigenlijk wel mee eens. Bij mij was het meer dat ik graag nog wat aan de verbeelding/ontdekking overliet. Als iemand leuk is kan het me gestolen worden dat hij op karpers vist, op een datingsite swipe ik toch echt verder bij zo'n stralende man + slijmerige vis. Was een profieltekst erg leuk om te lezen dan werden de foto's weer minder belangrijk. Vind/vond dat echt wel eens een nadeel, de informatie die je altijd al van te voren krijgt. Heb ook zelden iemand gegoogled.
Als je iedereen uitsluit met sportfoto's, reisfoto's en feestfoto's kun je bij voorbaat al 95% wegswipen. Iemand al wegswipen omdat ze toevallig een leuke foto van zichzelf heeft bij de eiffeltoren vind ik zuur en achterlijk ja. Vakantiebestemmingen zijn plekken waar mensen vaak op de foto gaan, dus dan is de kans heel groot dat je daar veel foto's van gaat zien op profielen.

Tenzij je iemand wil die nog nooit op een stedentrip of vakantie is geweest natuurlijk, maar good luck with that.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164965656
OkCupid werkt trouwens tot nu toe het beste voor mij. Gratis, beetje internationaal, matching op basis van meningen - wel prima.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:59:32 #113
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_164965676
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 15:57 schreef Friek_ het volgende:
OkCupid werkt trouwens tot nu toe het beste voor mij. Gratis, beetje internationaal, matching op basis van meningen - wel prima.
Ik zal het eens gaan uitproberen...
pi_164965690
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 15:59 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Ik zal het eens gaan uitproberen...
Heeft ook een prima functionerende iOS-app.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:02:43 #115
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_164965724
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:00 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Heeft ook een prima functionerende iOS-app.
Laat ik nu net een Windows phone én Android phone hebben...
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:06:17 #116
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_164965778
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 16:24 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik zeg altijd dat ik een secretaresse zoek

En dan ben ik ook echt meteen klaar met die persoon :@ Ik kan zo iemand dan niet meer serieus nemen
Ik zat een paar weken geleden met iemand van tinder te chatten. Vroeg er ook eentje wat ik zocht. Ik: niks, zit hier voor de lol.
Hij: jaa ik ook maar seks is toch wel fijn.
Ik: Dan zoek je toch seks?
Hij: Nee ik zoek niks maar wel seks!

}:|

En toen ging hij zich aftrekken op iets idioots wat ik helemaal niet meende en toen vond ik het welletjes.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_164965919
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 15:57 schreef habitue het volgende:

[..]

Als je iedereen uitsluit met sportfoto's, reisfoto's en feestfoto's kun je bij voorbaat al 95% wegswipen. Iemand al wegswipen omdat ze toevallig een leuke foto van zichzelf heeft bij de eiffeltoren vind ik zuur en achterlijk ja. Vakantiebestemmingen zijn plekken waar mensen vaak op de foto gaan, dus dan is de kans heel groot dat je daar veel foto's van gaat zien op profielen.

Tenzij je iemand wil die nog nooit op een stedentrip of vakantie is geweest natuurlijk, maar good luck with that.
Wat is er zuur en achterlijk dan? Je kunt toch gewoon bepaalde voorkeuren hebben en daar op selecteren? Juist bij een dating app/site waar mensen zichzelf op een bepaalde manier profileren lijkt me dat heel gezond. (Het is wat anders als je iemand ontmoet in de kroeg en daarna zijn/haar Facebook profiel niet leuk vindt ofzo.) Het hele punt van dat soort apps is dat je je 'type' zoekt. Of dat nu gaat om haarkleur, lengte, leeftijd of een voorliefde voor karpers doet daar weinig aan af.
pi_164965999
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 15:57 schreef habitue het volgende:

[..]

Als je iedereen uitsluit met sportfoto's, reisfoto's en feestfoto's kun je bij voorbaat al 95% wegswipen. Iemand al wegswipen omdat ze toevallig een leuke foto van zichzelf heeft bij de eiffeltoren vind ik zuur en achterlijk ja. Vakantiebestemmingen zijn plekken waar mensen vaak op de foto gaan, dus dan is de kans heel groot dat je daar veel foto's van gaat zien op profielen.

Tenzij je iemand wil die nog nooit op een stedentrip of vakantie is geweest natuurlijk, maar good luck with that.
Er valt ook bij elk soort foto wel wat slechts te verzinnen. Als iemand een eenvoudige webcam foto van zichzelf plaatst zou die ook weer weggeswiped kunnen worden omdat saai/kluizenaar/geen leven of weet ik veel wat.
pi_164966002
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:15 schreef Operc het volgende:

[..]

Wat is er zuur en achterlijk dan? Je kunt toch gewoon bepaalde voorkeuren hebben en daar op selecteren? Juist bij een dating app/site waar mensen zichzelf op een bepaalde manier profileren lijkt me dat heel gezond. (Het is wat anders als je iemand ontmoet in de kroeg en daarna zijn/haar Facebook profiel niet leuk vindt ofzo.) Het hele punt van dat soort apps is dat je je 'type' zoekt. Of dat nu gaat om haarkleur, lengte, leeftijd of een voorliefde voor karpers doet daar weinig aan af.
Omdat ik geen 1 argument zou kunnen bedenken waarom je iemand zou wegswipen die toevallig een vakantiefoto heeft in dr profiel. Maar wat ik al zei:

quote:
Maar gewoon doen natuurlijk als die aanpak voor jou werkt.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164966009
En je zult ergens op moeten selecteren. Misschien is dat ook anders als vrouw. Maar je krijgt zo veel 'aanbod'.
Inderdaad, of je nu gaat selecteren op haarkleur, soort foto's of type werk, je moet en doet het toch.
pi_164966036
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:21 schreef habitue het volgende:

[..]

Omdat ik geen 1 argument zou kunnen bedenken waarom je iemand zou wegswipen die toevallig een vakantiefoto heeft in dr profiel. Maar wat ik al zei:

[..]

persoonlijk vind ik een toevallige en spontane vakantiefoto wel wat anders dan karpervissen, de zoveelste voetbal of fitness foto

Maar ik kan de vakantiefoto waarbij een man toevallig zichzelf net uit het zwembad hijst met ontbloot bovenlijf en aangespannen spieren ook echt niet meer hebben hoor :')
pi_164966073
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:23 schreef Allures het volgende:
Maar ik kan de vakantiefoto waarbij een man toevallig zichzelf net uit het zwembad hijst met ontbloot bovenlijf en aangespannen spieren ook echt niet meer hebben hoor :')
Sowieso van die neppe spontane foto's op sociale media. Verschrikkelijk. :X
pi_164966095
achja, wat dat betreft is het een mijnenveld. Je kunt het toch nooit (helemaal) goed doen. Je hoopt alleen dat het type waar jij naar op zoek bent dan in elk geval je foto's kan waarderen. Maar daar heb je maar weinig invloed op denk ik. Vandaar dat ik dan maar iets meer moeite aan een biografie/profiel wijd.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_164966193
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:23 schreef Allures het volgende:

[..]

persoonlijk vind ik een toevallige en spontane vakantiefoto wel wat anders dan karpervissen, de zoveelste voetbal of fitness foto

Maar ik kan de vakantiefoto waarbij een man toevallig zichzelf net uit het zwembad hijst met ontbloot bovenlijf en aangespannen spieren ook echt niet meer hebben hoor :')
Ja maar dan gaat het dus over een karaktereigenschap, en niet of de foto nou in Arnhem of London is genomen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164966216
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:31 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja maar dan gaat het dus over een karaktereigenschap, en niet of de foto nou in Arnhem of London is genomen.
jij gooide sport, reis en feestfotos op 1 hoop
pi_164966232
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:33 schreef Allures het volgende:

[..]

jij gooide sport, reis en feestfotos op 1 hoop
De resty van mijn posts gingen over reisfotos.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164966295
Maargoed, genoeg over deze "discussie", nog mensen dateplannen? *O*
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:14:21 #128
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_164972936
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 15:57 schreef habitue het volgende:

[..]

Als je iedereen uitsluit met sportfoto's, reisfoto's en feestfoto's kun je bij voorbaat al 95% wegswipen. Iemand al wegswipen omdat ze toevallig een leuke foto van zichzelf heeft bij de eiffeltoren vind ik zuur en achterlijk ja. Vakantiebestemmingen zijn plekken waar mensen vaak op de foto gaan, dus dan is de kans heel groot dat je daar veel foto's van gaat zien op profielen.

Tenzij je iemand wil die nog nooit op een stedentrip of vakantie is geweest natuurlijk, maar good luck with that.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:15 schreef Operc het volgende:

[..]

Wat is er zuur en achterlijk dan? Je kunt toch gewoon bepaalde voorkeuren hebben en daar op selecteren? Juist bij een dating app/site waar mensen zichzelf op een bepaalde manier profileren lijkt me dat heel gezond. (Het is wat anders als je iemand ontmoet in de kroeg en daarna zijn/haar Facebook profiel niet leuk vindt ofzo.) Het hele punt van dat soort apps is dat je je 'type' zoekt. Of dat nu gaat om haarkleur, lengte, leeftijd of een voorliefde voor karpers doet daar weinig aan af.
Mwah, het heeft me best wat leuke dates opgeleverd :)

Wat Operc zegt, eigenlijk. Het gaat juist om die 5 procent die over blijft. Na een tijdje heb je een eigen filter bepaald en dat werkt dan. Er zijn hier best veel mensen (vermoed ik) die iemand wegswipen met een korte profieltekst. Dat deed ik dan weer niet, als iets in een foto of in de uitstraling me aansprak.

Dat staat vervolgens weer compleet los van jezelf niet te serieus nemen en inzien wat een oppervlakkig iets het is, internetdaten, tot je met iemand weer een connectie maakt. Het is namelijk "maar" een profiel, net als die cliché social media foto's waar iemand het over heeft. Het is een uithangbord en bij de ene toko loop je binnen en aan de andere voorbij.
  dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:15:39 #129
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_164972978
Oh en zeker dateplannen, donderdag appels plukken en appeltaart bakken met mijn O+ maar dat maggik hier niet meer schrijven officieel.
pi_164976346
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:14 schreef eefje801 het volgende:
Na een tijdje heb je een eigen filter bepaald
Precies, en dan uit ik mijn mening wanneer ik dat filter belachelijk vind. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 21:15 schreef eefje801 het volgende:
Oh en zeker dateplannen, donderdag appels plukken en appeltaart bakken met mijn O+ maar dat maggik hier niet meer schrijven officieel.
Dat klinkt heel schattig. O+
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 08:51:10 #131
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_164980967
Hier is het kermis in het dorp. Om 11 uur gaat het vol gas op het bier dus daten lijkt me niet verstandig.

Of ze moet zelf ook zo hard meegezopen hebben, maar dan eindig je hier meestal achter de tent op het grasveldje en niet op een leuke gezellige date :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_164982342
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 15:57 schreef habitue het volgende:

[..]

Als je iedereen uitsluit met sportfoto's, reisfoto's en feestfoto's kun je bij voorbaat al 95% wegswipen. Iemand al wegswipen omdat ze toevallig een leuke foto van zichzelf heeft bij de eiffeltoren vind ik zuur en achterlijk ja. Vakantiebestemmingen zijn plekken waar mensen vaak op de foto gaan, dus dan is de kans heel groot dat je daar veel foto's van gaat zien op profielen.

Tenzij je iemand wil die nog nooit op een stedentrip of vakantie is geweest natuurlijk, maar good luck with that.
Laat ieder gewoon voor zich de keus maken wat hij/zij 'leuk' vind om te zien in plaats van dit zuur en achterlijk te vinden.
  woensdag 31 augustus 2016 @ 11:03:23 #133
416020 K44S
The bearded man
pi_164982722
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 08:51 schreef sanger het volgende:
Hier is het kermis in het dorp. Om 11 uur gaat het vol gas op het bier dus daten lijkt me niet verstandig.

Of ze moet zelf ook zo hard meegezopen hebben, maar dan eindig je hier meestal achter de tent op het grasveldje en niet op een leuke gezellige date :')
Als jij jezelf kan inhouden wat betreft drankgebruik, dan kan je zelfs een gesprek aankoppelen met een potentiële date.

Ik heb geen update/er is niks gaan de. :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 31 augustus 2016 @ 11:41:20 #134
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_164983415
Zo, OKCupid op mijn telefoon gezet, vanavond eens wat vragen invullen en kijken wat het oplevert...
pi_164998100
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 19:28 schreef Allures het volgende:

[..]

ik ben niet makkelijk maar date genoeg dus zo erg is het nou ook weer niet :P
Wat is dan door de selectie commissie gekomen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_164998300
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 10:44 schreef Allures het volgende:
Ik date niet via dit topic maar wel met een fokker
Normaal doe ik dat ook nooit :@ maar hij was een goed gekozen uitzondering O+

Maar toch weet ik niet of ik het snel weer zou doen. Fok als gemeenschap is me daar toch wat aan de kleine kant voor
:')

Zijn KPD en US toch nog ergens goed voor ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_164998648
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 16:24 schreef Operc het volgende:

[..]

Sowieso van die neppe spontane foto's op sociale media. Verschrikkelijk. :X
Lekker boeiend. Doe ik ook, lekker kijk mij lol hebben op een groepsselfie. En daarna tegen de rest :"Gvd, ik verveel mij dood. Rondje wie het juiste aantal likes schat! ".

Gewoon niet te serieus nemen.

Iedereen weet impliciet dat die foto's de beste zijn. Er gaan zelden foto's online van mensen in depressieve toestand.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165000494
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 23:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lekker boeiend. Doe ik ook, lekker kijk mij lol hebben op een groepsselfie. En daarna tegen de rest :"Gvd, ik verveel mij dood. Rondje wie het juiste aantal likes schat! ".

Gewoon niet te serieus nemen.

Iedereen weet impliciet dat die foto's de beste zijn. Er gaan zelden foto's online van mensen in depressieve toestand.
Niets mis met groepsselfies. :P Maar wel met foto's waarop het moet lijken alsof iemand niet door heeft gefotografeerd te worden en dat soort onzin.
pi_165003562
quote:
5s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 22:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Wat is dan door de selectie commissie gekomen?
wat nog wel? Mensen :') ingewikkeld he
  donderdag 1 september 2016 @ 09:19:44 #140
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165004089
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 11:03 schreef K44S het volgende:

[..]

Als jij jezelf kan inhouden wat betreft drankgebruik, dan kan je zelfs een gesprek aankoppelen met een potentiële date.

Ik heb geen update/er is niks gaan de. :)
Kermis en inhouden met drank is een contradictio in terminus :P

Gedurende middag tijdens het appen toch gevraagd of ze zin had om langs te komen. Was erg gezellig O+ Dansen in de feesttent, rondje lopen, in steegje eindigen en zoenen O+

Keurig thuis gebracht, daar nog staan zoenen en keurig naar huis gegaan daarna :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_165004679
Tinder is er nu ook om vrienden te zoeken. Je kan je al swipend aansluiten bij een vriendengroep die uitgaat. Dus wil je een avond uit, open Tinder en sluit je aan!
  donderdag 1 september 2016 @ 09:54:50 #142
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165004704
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Tinder is er nu ook om vrienden te zoeken. Je kan je al swipend aansluiten bij een vriendengroep die uitgaat. Dus wil je een avond uit, open Tinder en sluit je aan!
Zet dat maar in het sociale contactentopic :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  donderdag 1 september 2016 @ 10:42:58 #143
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165005557
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Tinder is er nu ook om vrienden te zoeken. Je kan je al swipend aansluiten bij een vriendengroep die uitgaat. Dus wil je een avond uit, open Tinder en sluit je aan!
ik heb al eens gezegd dat je een keer met mij mee moet gaan
pi_165005588
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 08:42 schreef Allures het volgende:

[..]

wat nog wel? Mensen :') ingewikkeld he
Nee hoor, jij bent degene die moeilijk doet.

Overigens natuurlijk allemaal gelul, als hij er leuk uitziet spreek je hem toch wel aan.

Ondanks die karper in zijn armen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165009428
Waarom zijn selectiecriteria meteen moeilijk doen
Lijkt wel alsof iedereen hier zuur word als blijkt dat je wat te kiezen hebt en niet gewoon met elke karpervisser in zee (haha :') ) hoeft te gaan
  donderdag 1 september 2016 @ 13:48:49 #146
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165009545
Exact. Als ik bij voorbaat al een idee heb dat het domweg niet mijn type is ondanks dat iemand er wel leuk uitziet, dan ga ik er ook niet achteraan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165010136
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 10:41 schreef zealot het volgende:

[..]

Laat ieder gewoon voor zich de keus maken wat hij/zij 'leuk' vind om te zien in plaats van dit zuur en achterlijk te vinden.
Dat doe ik toch ook? Eng he, mensen met een andere kijk op dingen.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:19 schreef sanger het volgende:

[..]

Kermis en inhouden met drank is een contradictio in terminus :P

Gedurende middag tijdens het appen toch gevraagd of ze zin had om langs te komen. Was erg gezellig O+ Dansen in de feesttent, rondje lopen, in steegje eindigen en zoenen O+

Keurig thuis gebracht, daar nog staan zoenen en keurig naar huis gegaan daarna :)
Tof, en komt er nog een vervolg?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_165010638
Er is natuurlijk ergens een andere kijk op hebben en oordelende dingen als zuur roepen. Niet het zelfde
pi_165010689
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 14:38 schreef Allures het volgende:
Er is natuurlijk ergens een andere kijk op hebben en oordelende dingen als zuur roepen. Niet het zelfde
Want jij verwoordt altijd alles zo kusjekroel? :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 1 september 2016 @ 14:47:13 #150
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165010828
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 14:09 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat doe ik toch ook? Eng he, mensen met een andere kijk op dingen.

[..]

Tof, en komt er nog een vervolg?
We hebben niets concreet afgesproken nog, maar dat komt er wel ja. Dit was eigenlijk ook al onze 3e date inmiddels. Maar zal niet eerder als volgende woensdag worden helaas.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_165010853
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 14:40 schreef habitue het volgende:

[..]

Want jij verwoordt altijd alles zo kusjekroel? :')
Nee maar ik doe ook niet alsof het geen oordeel is :P
Ik vind het prima als je ergens over oordeelt, doen we allemaal. Maar voor een discussie is het wel wat toffer als je niet doet alsof het alleen maar 'een andere kijk is' want dan kun je het er nog over hebben hoe en wat en waarom je er over oordeelt bijvoorbeeld

Mij maakt het echt niet uit dat je het zuur vind. Ik vind het alleen wel boeiend wat er dan zuur aan zou moeten zijn

(en daarnaast: als we alleen iets mogen zeggen als we zelf de ideale user zijn houdt het op fok snel op :') )

[ Bericht 8% gewijzigd door Allures op 01-09-2016 14:53:50 ]
  donderdag 1 september 2016 @ 14:50:39 #152
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165010914
En let's face it, we oordelen allemaal aan de poort.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_165010971
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 14:50 schreef Skull-splitter het volgende:
En let's face it, we oordelen allemaal aan de poort.
Nou en dat dus
Iedereen heeft criteria anders kun je iedereen wel daten. Dat lijkt ook geen formule die een hoge slagingskans heeft

Wat maakt de ene soort criteria dan weer oke om te hebben en andere niet? Waarom mag je wel zeggen 'ik wil graag iemand met opleidingsniveau x' (er zijn hele datingsites die het als model hebben) of zonder een bepaald geloof of met een bepaalde lengte maar mag je een karpervisser niet wegswipen?

Of mag dit niet meer in het datingtopic?
pi_165010978
Oh, ik dacht even gezellig meeposten, maar Allures en Habitue zijn weer aan het bitchen. :{w
1 + 1 = blauw
pi_165011177
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 14:47 schreef sanger het volgende:

[..]

We hebben niets concreet afgesproken nog, maar dat komt er wel ja. Dit was eigenlijk ook al onze 3e date inmiddels. Maar zal niet eerder als volgende woensdag worden helaas.
Valt toch allemaal best mee dat daten he. :P

quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 14:53 schreef Kamina het volgende:
Oh, ik dacht even gezellig meeposten, maar Allures en Habitue zijn weer aan het bitchen. :{w
Ik hou al op...
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 1 september 2016 @ 15:11:34 #156
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165011375
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 14:40 schreef habitue het volgende:

[..]

Want jij verwoordt altijd alles zo kusjekroel? :')
zou wel matchen denk je ook niet?
  donderdag 1 september 2016 @ 15:16:19 #157
416020 K44S
The bearded man
pi_165011495
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 09:19 schreef sanger het volgende:

[..]

Kermis en inhouden met drank is een contradictio in terminus :P

Gedurende middag tijdens het appen toch gevraagd of ze zin had om langs te komen. Was erg gezellig O+ Dansen in de feesttent, rondje lopen, in steegje eindigen en zoenen O+

Keurig thuis gebracht, daar nog staan zoenen en keurig naar huis gegaan daarna :)
Zie je wel. BEET :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 1 september 2016 @ 15:32:37 #158
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_165011920
Ik zit op Tinder en OKCupid maar matches blijven uit(of een bericht terug). Gelukkig heb ik niet zulke hoge verwachtingen ervan maar het is toch iets wat opvalt. Misschien ligt het wel aan mijn profiel of foto's.
  donderdag 1 september 2016 @ 15:32:55 #159
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165011929
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 14:53 schreef Allures het volgende:

[..]

Nou en dat dus
Iedereen heeft criteria anders kun je iedereen wel daten. Dat lijkt ook geen formule die een hoge slagingskans heeft

Wat maakt de ene soort criteria dan weer oke om te hebben en andere niet? Waarom mag je wel zeggen 'ik wil graag iemand met opleidingsniveau x' (er zijn hele datingsites die het als model hebben) of zonder een bepaald geloof of met een bepaalde lengte maar mag je een karpervisser niet wegswipen?

Of mag dit niet meer in het datingtopic?
High five!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 1 september 2016 @ 15:38:02 #160
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165012064
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zit op Tinder en OKCupid maar matches blijven uit(of een bericht terug). Gelukkig heb ik niet zulke hoge verwachtingen ervan maar het is toch iets wat opvalt. Misschien ligt het wel aan mijn profiel of foto's.
dat of het weer
pi_165012118
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:11 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

zou wel matchen denk je ook niet?
Die heb ik al.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Grootste filosoof 2022 donderdag 1 september 2016 @ 16:29:49 #162
442397 UitStraling
pi_165013020
Charme,uitstraling, een leuke kop en een dikke beurs en je hebt binnen vier dagen een wachtlijstje aan prachtige meiden staan, drie vd vier is voor iedereen haalbaar
pi_165013290
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:29 schreef UitStraling het volgende:
Charme,uitstraling, een leuke kop en een dikke beurs en je hebt binnen vier dagen een wachtlijstje aan prachtige meiden staan, drie vd vier is voor iedereen haalbaar
Waar bewaren ze die lijst, want ik zie nog niks? :?
1 + 1 = blauw
  donderdag 1 september 2016 @ 16:45:30 #164
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165013306
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 16:29 schreef UitStraling het volgende:
Charme,uitstraling, een leuke kop en een dikke beurs en je hebt binnen vier dagen een wachtlijstje aan prachtige meiden staan, drie vd vier is voor iedereen haalbaar
je praat nu tegen fok mensen he; is niet een afspiegeling " vd rest "
pi_165013540
Ik heb me uitgeschreven bij Paiq. Ik was de karpervissers helemaal zat :P
  donderdag 1 september 2016 @ 17:26:35 #166
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165014130
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:02 schreef habitue het volgende:

[..]

Valt toch allemaal best mee dat daten he. :P

Stiekem vind ik het eigenlijk best wel leuk :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_165014714
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 14:53 schreef Allures het volgende:

[..]

Nou en dat dus
Iedereen heeft criteria anders kun je iedereen wel daten. Dat lijkt ook geen formule die een hoge slagingskans heeft

Wat maakt de ene soort criteria dan weer oke om te hebben en andere niet? Waarom mag je wel zeggen 'ik wil graag iemand met opleidingsniveau x' (er zijn hele datingsites die het als model hebben) of zonder een bepaald geloof of met een bepaalde lengte maar mag je een karpervisser niet wegswipen?

Of mag dit niet meer in het datingtopic?
Omdat het een heel klein ding is om iemand af te wijzen. Maar ik vind reizende meisjes ook niet interessant. 99% van de meisjes op datingsites doen alsof ze alleen hun backpack zijn. En eerlijk gezegd sta ik niet te popelen om een backpack te daten :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  donderdag 1 september 2016 @ 18:01:18 #168
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165014913
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 17:51 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Omdat het een heel klein ding is om iemand af te wijzen. Maar ik vind reizende meisjes ook niet interessant. 99% van de meisjes op datingsites doen alsof ze alleen hun backpack zijn. En eerlijk gezegd sta ik niet te popelen om een backpack te daten :P
Mja, bij de meeste mensen mag je er van uitgaan dat ze naast al het avontuur ook nog wel graag eens thuis zijn om te ontspannen redelijk wat tijd kunnen vrij maken voor een date dus dat hoeft niet benadrukt te worden. Tenminste ik ga er van uit dat de meeste mensen zo beredeneren en dus vooral de focus op bijzondere (al dan niet alleen voor hunzelf :P) dingen leggen :)
pi_165016945
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 18:01 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Mja, bij de meeste mensen mag je er van uitgaan dat ze naast al het avontuur ook nog wel graag eens thuis zijn om te ontspannen redelijk wat tijd kunnen vrij maken voor een date dus dat hoeft niet benadrukt te worden. Tenminste ik ga er van uit dat de meeste mensen zo beredeneren en dus vooral de focus op bijzondere (al dan niet alleen voor hunzelf :P) dingen leggen :)
Nou, als dat tegenwoordig nog bijzonder is. _O- Ik heb nog steeds geen idee wat voor soort persoon je bent als je op een wereldreis bent geweest.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  donderdag 1 september 2016 @ 19:41:29 #170
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165017350
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:27 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Nou, als dat tegenwoordig nog bijzonder is. _O- Ik heb nog steeds geen idee wat voor soort persoon je bent als je op een wereldreis bent geweest.
Vandaar het stuk tussen haakjes ;)
pi_165017790
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:27 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Nou, als dat tegenwoordig nog bijzonder is. _O- Ik heb nog steeds geen idee wat voor soort persoon je bent als je op een wereldreis bent geweest.
Je wordt dan geacht iets aan je ontwikkeling te hebben gedaan.

Zodat je op feestjes kan roepen dat Indiërs echt arm zijn, want je hebt het zelf gezien! En je hebt met dolfijnen gezwommen en je hebt zelfs nog tijgers geaaid. Die tijgers zijn net gewoon poezen (na een hoop oxazepam erin :P). Dus de PvdD kan je nu echt achter staan! En je zag ook de oorzaken van de armoede, dus straks ga je bij sociale zaken de wereld armoede oplossen!

Kortom, je distantieert je van de tokkies en wenst uitsluitend dan ook bereisde en gestudeerde mannen te daten. Je laten uitwonen door bier drinkende auto verkopers past daar niet bij.

Dat ze uiteindelijk getrouwd in een rijtjes huis met 1,3 kind en de hont gaat wonen zal ze nooit zeggen natuurlijk :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165018182
quote:
4s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je wordt dan geacht iets aan je ontwikkeling te hebben gedaan.

Zodat je op feestjes kan roepen dat Indiërs echt arm zijn, want je hebt het zelf gezien! En je hebt met dolfijnen gezwommen en je hebt zelfs nog tijgers geaaid. Die tijgers zijn net gewoon poezen (na een hoop oxazepam erin :P). Dus de PvdD kan je nu echt achter staan! En je zag ook de oorzaken van de armoede, dus straks ga je bij sociale zaken de wereld armoede oplossen!

Kortom, je distantieert je van de tokkies en wenst uitsluitend dan ook bereisde en gestudeerde mannen te daten. Je laten uitwonen door bier drinkende auto verkopers past daar niet bij.

Dat ze uiteindelijk getrouwd in een rijtjes huis met 1,3 kind en de hont gaat wonen zal ze nooit zeggen natuurlijk :P
Dit ja _O-
pi_165018378
Of je bent niet zo zuur en begrijpt dat er ook genoeg mensen op reis zijn geweest zonder zo'n attitude aan te nemen wanneer ze terug zijn.
pi_165018487
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Of je bent niet zo zuur en begrijpt dat er ook genoeg mensen op reis zijn geweest zonder zo'n attitude aan te nemen wanneer ze terug zijn.
Natuurlijk, maar dan heb ik niets te posten :P

Okcupid heb ik nu wederzijdse matches. Niet dat ze iets zeggen :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165018593
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:19 schreef ElDinosaur het volgende:
Of je bent niet zo zuur en begrijpt dat er ook genoeg mensen op reis zijn geweest zonder zo'n attitude aan te nemen wanneer ze terug zijn.
De meesten schreeuwen het toch wel van de daken hoor
pi_165018623
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:28 schreef Faxie het volgende:

[..]

De meesten schreeuwen het toch wel van de daken hoor
Tja, stel je voor dat je iets leuks te vertellen hebt.
pi_165018636
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar dan heb ik niets te posten :P

Okcupid heb ik nu wederzijdse matches. Niet dat ze iets zeggen :')
Welkom terug *O*

Laat het weten als je deze drempel overkomt :P Terugpraten blijft moeilijk als je toch alle aandacht van de wereld krijgt...
pi_165018672
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:27 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Nou, als dat tegenwoordig nog bijzonder is. _O- Ik heb nog steeds geen idee wat voor soort persoon je bent als je op een wereldreis bent geweest.
Ik heb duidelijk op m'n profiel staan dat ik een tyfushekel heb aan lui die opscheppen met hun reisverhalen. Dat schrikt die domme reismeisjes alvast even af.
pi_165018696
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Tja, stel je voor dat je iets leuks te vertellen hebt.
Het gaat erom dat ze het in je gezicht schuiven, of je er nou op zit te wachten of niet. En een vliegticket boeken kan iedereen. Je bent echt niet gelijk meer bijzonder dan een ander.
pi_165018787
Er bestaan ook serieus mensen die trouwens hun wereldreis op hun cv en LinkedIn zetten. Dat vind ik eigenlijk misschien nog erger.
pi_165018815
quote:
9s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:34 schreef Friek_ het volgende:
Er bestaan ook serieus mensen die trouwens hun wereldreis op hun cv en LinkedIn zetten. Dat vind ik eigenlijk misschien nog erger.
Mijn 1.5 jaar staat ook op m'n cv.
pi_165018832
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Mijn 1.5 jaar staat ook op m'n cv.
Wees er trots op, vent.
pi_165018842
quote:
9s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:36 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Wees er trots op, vent.
Zeker. :Y
pi_165019621
Ik mag maandag weer als het een beetje meezit. En eigenlijk helemaal niet op zoek naar een relatie o.i.d., het is eigenlijk meer om weer eens een nieuw iemand te leren kennen. De verhalen/onhebbelijkheden van je naaste familie en collega's ken je op een gegeven moment ook wel. Klein beetje nieuwe energie uit iemand zuigen.
  donderdag 1 september 2016 @ 21:19:51 #185
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_165020775
quote:
9s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:34 schreef Friek_ het volgende:
Er bestaan ook serieus mensen die trouwens hun wereldreis op hun cv en LinkedIn zetten. Dat vind ik eigenlijk misschien nog erger.
Beetje werkloosheid verbloemen.

Ik ben zelf vrij allergisch voor mensen met een reisfetisj.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_165021303
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Tja, stel je voor dat je iets leuks te vertellen hebt.
Het ging bij mij meer om dat er dan niet veel te kiezen valt. En dan moet je elke vrouw een berichtje sturen. Ja, dan kunnen de vrouwen ook niet meer kiezen uit al die reismannen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_165025731
quote:
4s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je wordt dan geacht iets aan je ontwikkeling te hebben gedaan.

Zodat je op feestjes kan roepen dat Indiërs echt arm zijn, want je hebt het zelf gezien! En je hebt met dolfijnen gezwommen en je hebt zelfs nog tijgers geaaid. Die tijgers zijn net gewoon poezen (na een hoop oxazepam erin :P). Dus de PvdD kan je nu echt achter staan! En je zag ook de oorzaken van de armoede, dus straks ga je bij sociale zaken de wereld armoede oplossen!
nee yogastudio openen
pi_165027371
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2016 15:02 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik hou al op...
:P
1 + 1 = blauw
pi_165029060
quote:
4s.gif Op donderdag 1 september 2016 19:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je wordt dan geacht iets aan je ontwikkeling te hebben gedaan.

Zodat je op feestjes kan roepen dat Indiërs echt arm zijn, want je hebt het zelf gezien! En je hebt met dolfijnen gezwommen en je hebt zelfs nog tijgers geaaid. Die tijgers zijn net gewoon poezen (na een hoop oxazepam erin :P). Dus de PvdD kan je nu echt achter staan! En je zag ook de oorzaken van de armoede, dus straks ga je bij sociale zaken de wereld armoede oplossen!

Kortom, je distantieert je van de tokkies en wenst uitsluitend dan ook bereisde en gestudeerde mannen te daten. Je laten uitwonen door bier drinkende auto verkopers past daar niet bij.

Dat ze uiteindelijk getrouwd in een rijtjes huis met 1,3 kind en de hont gaat wonen zal ze nooit zeggen natuurlijk :P
De wereldreizigers die ik ken herken ik hier totaal niet in. Heb de aversie tegen dat soort 'types' sowieso nooit begrepen. Mooi om wat meer van de wereld te zien en jezelf te ontwikkelen.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 2 september 2016 @ 08:00:07 #190
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_165029147
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 07:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De wereldreizigers die ik ken herken ik hier totaal niet in. Heb de aversie tegen dat soort 'types' sowieso nooit begrepen. Mooi om wat meer van de wereld te zien en jezelf te ontwikkelen.
Groetjes uit Servië. 8-).
  vrijdag 2 september 2016 @ 08:13:13 #191
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_165029286
quote:
15s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:30 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik heb duidelijk op m'n profiel staan dat ik een tyfushekel heb aan lui die opscheppen met hun reisverhalen. Dat schrikt die domme reismeisjes alvast even af.
Klinkt alsof het aardig diep zit en je stiekem toch wat afgunst koestert jegens mensen die wel wat durven doen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  vrijdag 2 september 2016 @ 08:26:44 #192
416931 yats
(non) Average Joe
pi_165029472
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2016 08:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Groetjes uit Servië. 8-).
Mooi land, wel jammer dat het langzaam te toeristisch word.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Official ESF Kreviewer vrijdag 2 september 2016 @ 08:30:40 #193
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_165029509
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 september 2016 08:26 schreef yats het volgende:

[..]

Mooi land, wel jammer dat het langzaam te toeristisch word.
Ach ja. Het valt nog wel mee, maar het is wel anders dan 10 jaar geleden ja.
Maar zie hier alsnog vrij weinig toeristen.
Ik vind persoonlijk Hongarije mooier trouwens.
pi_165029773
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 07:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De wereldreizigers die ik ken herken ik hier totaal niet in. Heb de aversie tegen dat soort 'types' sowieso nooit begrepen. Mooi om wat meer van de wereld te zien en jezelf te ontwikkelen.
En wanneer vertrek jij? :)
pi_165030100
Ik kan mensen die gaan reizen naar Indonesië en Thailand - want dat doet iedereen enso - sowieso geen wereldreizigers noemen eigenlijk.
  Moderator vrijdag 2 september 2016 @ 09:22:47 #196
45833 crew  Fogel
pi_165030147
Wanneer ben je wel een wereldreiziger? En waarom zou het voor daten uitmaken eigenlijk?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  vrijdag 2 september 2016 @ 09:26:08 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_165030208
Ik ben zelf geen 'wereldreiziger', dus om iemand te daten bij wie dat hoog in het vaandal staan, neuh dat zie ik niet gebeuren. Maar voor de rest, niet te druk over maken.
Je merkt het vanzelf wel
  vrijdag 2 september 2016 @ 09:37:47 #198
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165030350
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 09:22 schreef Fogel het volgende:
Wanneer ben je wel een wereldreiziger? En waarom zou het voor daten uitmaken eigenlijk?
Op zich niet echt. Maar als je zelf niet van reizen houdt, is iemand die daar wel van houdt niet de beste keuze denk ik.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 2 september 2016 @ 09:59:35 #199
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_165030723
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 08:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Klinkt alsof het aardig diep zit en je stiekem toch wat afgunst koestert jegens mensen die wel wat durven doen.
Durven of door elkaar gehersenspoeld worden? Want ik vind het de laatste jaren nogal een dingetje, die verkapte peer-pressure via sociale media.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 2 september 2016 @ 10:00:49 #200
47102 Elvi
miemkwien
pi_165030741
quote:
15s.gif Op donderdag 1 september 2016 20:30 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik heb duidelijk op m'n profiel staan dat ik een tyfushekel heb aan lui die opscheppen met hun reisverhalen. Dat schrikt die domme reismeisjes alvast even af.
* Elvi verstopt snel de dia's over haar weekendje in Leeuwarden ;(
  vrijdag 2 september 2016 @ 12:37:58 #201
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165033565
Ach dat gezeik altijd met dat reizen. Alleen duffe schooljuffen kunnen reizen want due hebben 12 weken vakantie per jaar. Dus reiswijven hoef ik niet.

Iedereen houdt van vakantie en op vakantie gaan. Diegenen die graag reizen roepen ipv op vakantie gaan zijn gewoon bijdehand.
pi_165034224
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2016 08:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Groetjes uit Servië. 8-).
He man, Belgrado of ergens anders? Wil daar over een tijdje ook heen :Y
  Official ESF Kreviewer vrijdag 2 september 2016 @ 13:18:17 #203
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_165034313
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:13 schreef Toto69 het volgende:

[..]

He man, Belgrado of ergens anders? Wil daar over een tijdje ook heen :Y
Belgrado en Novi Sad ja. Wel leuke stad (bizar veel mooie vrouwen, allemaal maatje 0 en goedverzorgd) maar ik vond Budapest 10x mooier.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 2 september 2016 @ 13:19:46 #204
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_165034334
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 september 2016 10:00 schreef Elvi het volgende:

[..]

* Elvi verstopt snel de dia's over haar weekendje in Leeuwarden ;(
Wie gaat er dan ook naar Drenthe. ;(.
pi_165034343
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Belgrado en Novi Sad ja. Wel leuke stad (bizar veel mooie vrouwen, allemaal maatje 0 en goedverzorgd) maar ik vond Budapest 10x mooier.
Nice, klinkt goed. Boedapest staat ook op de lijst ^O^
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:34:32 #206
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_165034672
Snap niet wat er erg aan is om te daten met iemand die van reizen houdt en dat laat zien op een profiel. Ken aardig wat mensen die zo in elkaar zitten, maar die mensen zetten het niet neer om mensen zover te krijgen hun geweldig te vinden, maar gewoon uit enthousiasme. Het is hun passie, dus alleen maar mooi toch? Kijk, als je zelf geen reiziger bent is de kans groot dat als je toch een relatie aangaat met iemand die wel van reizen houdt de relatie uiteindelijk strandt, maar daarnaast? Alleen maar fijn om te weten wat de passies zijn van iemand imo :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_165034786
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 08:52 schreef Faxie het volgende:

[..]

En wanneer vertrek jij? :)
Niet.
  vrijdag 2 september 2016 @ 13:45:30 #208
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165034984
Ik klets nu met iemand die Theologie studeert en zelf ook gelovig is. Het levert tot nu toe wel interessante gespreksstof op, ik ben namelijk niet gelovig :P.

Het is gelukkig wel iemand die niet bij een religie aangesloten is. Ik ben benieuwd waar t gesprek heen gaat, hij is leuk om mee te kletsen :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 2 september 2016 @ 14:02:06 #209
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165035431
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:45 schreef Samzz het volgende:
Ik klets nu met iemand die Theologie studeert en zelf ook gelovig is. Het levert tot nu toe wel interessante gespreksstof op, ik ben namelijk niet gelovig :P.

Het is gelukkig wel iemand die niet bij een religie aangesloten is. Ik ben benieuwd waar t gesprek heen gaat, hij is leuk om mee te kletsen :).
wacht maar tot ie een voet tussen de deur heefr
pi_165035495
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 september 2016 10:00 schreef Elvi het volgende:

[..]

* Elvi verstopt snel de dia's over haar weekendje in Leeuwarden ;(
Vooruit, een dia-voorstelling over Leeuwarden zou ik wel kunnen waarderen. :')
  vrijdag 2 september 2016 @ 14:05:20 #211
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165035498
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:02 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

wacht maar tot ie een voet tussen de deur heefr
En dan? Ben ik opeens bekeerd tot het Christendom?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165035577
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:45 schreef Samzz het volgende:
Ik klets nu met iemand die Theologie studeert en zelf ook gelovig is. Het levert tot nu toe wel interessante gespreksstof op, ik ben namelijk niet gelovig :P.

Het is gelukkig wel iemand die niet bij een religie aangesloten is. Ik ben benieuwd waar t gesprek heen gaat, hij is leuk om mee te kletsen :).
Bekentenis: dat heb ik ook even gestudeerd. Desondanks als filosoof uit de bus gekomen. Theologen zijn, vooral hier in Noord-Brabant, zeker fijne lui.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2016 14:10:34 ]
  vrijdag 2 september 2016 @ 14:37:54 #213
416931 yats
(non) Average Joe
pi_165036069
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2016 13:18 schreef Kreator het volgende:

[..]

Belgrado en Novi Sad ja. Wel leuke stad (bizar veel mooie vrouwen, allemaal maatje 0 en goedverzorgd) maar ik vond Budapest 10x mooier.
Boedapest is ook mooier, maar de vibe in Belgrado is gewoon fijner al zeg ik het zelf. Ben je al in zemun of savsko jezero geweest? Aanraders!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 2 september 2016 @ 14:42:09 #214
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165036148
Dit topic heeft weinig met daten te maken.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 2 september 2016 @ 14:43:23 #215
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_165036171
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Dit topic heeft weinig met daten te maken.
Het is interessantdoennerij. Zoals je doet tijdens daten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_165036248
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het is interessantdoennerij. Zoals je doet tijdens daten.
Oneens. Daten is de kunst van het volgieten van een vrouw met veel bier of wijn.
pi_165036582
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:02 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

wacht maar tot ie een voet tussen de deur heefr
_O-
pi_165036597
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:47 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Oneens. Daten is de kunst van het volgieten van een vrouw met veel bier of wijn.
Ik kom maar niet van m'n wijn af ;(
  vrijdag 2 september 2016 @ 15:09:46 #219
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165036724
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:37 schreef yats het volgende:

[..]

Boedapest is ook mooier, maar de vibe in Belgrado is gewoon fijner al zeg ik het zelf. Ben je al in zemun of savsko jezero geweest? Aanraders!
TRV is een stukje verder ;). Geldt ook voor de rest, trouwens.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165036770
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:03 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik kom maar niet van m'n wijn af ;(
Dan wordt het gewoon eens tijd om een willekeurig schepsel van straat te plukken en deze de fles op de mond te douwen. Kan het niet goedschiks, dan kwaadschiks.
  vrijdag 2 september 2016 @ 15:16:20 #221
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165036867
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:09 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Bekentenis: dat heb ik ook even gestudeerd. Desondanks als filosoof uit de bus gekomen. Theologen zijn, vooral hier in Noord-Brabant, zeker fijne lui.
Okay. Tot nu toe kunnen we ook prima praten. Geen domme jongen iig, pluspunt :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165036959
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Okay. Tot nu toe kunnen we ook prima praten. Geen domme jongen iig, pluspunt :).
Maar jij was toch aan het daten met een jongen waarmee je naar de sterren keek en alles? Is dat toch niks geworden?
  vrijdag 2 september 2016 @ 15:28:08 #223
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165037098
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

En dan? Ben ik opeens bekeerd tot het Christendom?
ik ken m niet misschien is ie wel moslim ofzo; rare vraag aan mij maar goed
  vrijdag 2 september 2016 @ 15:28:20 #224
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165037105
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:20 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Maar jij was toch aan het daten met een jongen waarmee je naar de sterren keek en alles? Is dat toch niks geworden?
Hij vond me uiteindelijk toch niet leuk genoeg :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  Official ESF Kreviewer vrijdag 2 september 2016 @ 15:29:03 #225
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_165037121
Ik zou nooit willen daten met iemand die echt gelovig is. Daarvoor zijn er teveel fundamentele meningsverschillen, normen en waarden.

Ieder z'n ding.
pi_165037597
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hij vond me uiteindelijk toch niet leuk genoeg :).
Hmm, jammer. Nou ja, niet te lang mee zitten.
  vrijdag 2 september 2016 @ 15:57:31 #227
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165037635
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:29 schreef Kreator het volgende:
Ik zou nooit willen daten met iemand die echt gelovig is. Daarvoor zijn er teveel fundamentele meningsverschillen, normen en waarden.

Ieder z'n ding.
Dit. Een vriend van mij was bekeerd tot christen. Ik herkende hem niet terug. Vriendschap voorbij dus.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 2 september 2016 @ 16:09:43 #228
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165037848
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Dit. Een vriend van mij was bekeerd tot christen. Ik herkende hem niet terug. Vriendschap voorbij dus.
Dat is wel extreem. En ik ga er van uit dat dat bij mij niet gaat gebeuren, daar waak ik wel voor. Tot nu toe hebben we leuke gesprekken, voornamelijk niet over geloof. Dus maar eens zien hoe of wat :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165041277
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2016 10:42 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik heb al eens gezegd dat je een keer met mij mee moet gaan
mag ik ook een keer
pi_165041392
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 september 2016 15:29 schreef Kreator het volgende:
Ik zou nooit willen daten met iemand die echt gelovig is. Daarvoor zijn er teveel fundamentele meningsverschillen, normen en waarden.

Ieder z'n ding.
Eens. Ik heb niks met iemand die zo anders denkt over het leven en de eindigheid ervan. Als het in gesprekken ter sprake kwam heb ik eigenlijk vrijwel meteen die contacten afgebroken bij potentiële dates. Denk dat het een van de weinige echte afknappers is waar geen grijs gebied is.
  vrijdag 2 september 2016 @ 19:34:10 #231
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165041481
Wat een suffe toevoeging op Tinder met dat uitgaangedoe :') De app heeft echt zijn beste tijd gehad.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_165041489
Ik denk dat ik best iets zou kunnen hebben met iemand die gelovig is, erg grote praktische verschillen zouden er toch niet zijn, vooral doordat ik zelf ook zo ben opgevoed.
Het lijkt me andersom naarder, als je zelf gelovig bent en een relatie krijgt met iemand die niet datgene wil doen waarvan jij gelooft dat het hem/haar eeuwig leven samen met jou zal geven.
pi_165041494
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 19:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een suffe toevoeging op Tinder met dat uitgaangedoe :') De app heeft echt zijn beste tijd gehad.
Je kunt aangeven waar je graag uitgaat of wat?
  vrijdag 2 september 2016 @ 19:35:22 #234
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_165041502
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je kunt aangeven waar je graag uitgaat of wat?
Je kunt je aansluiten bij een groep die uitgaat.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_165041677
Nou, van mijn mogelijke date nog niets vernomen. Het eerdere contact via Facebook messenger liep ook al niet vloeiend; ze leest haar berichten niet.

En stiekem vind ik desinteresse in Facebook eigenlijk best interessant... :P
1 + 1 = blauw
  vrijdag 2 september 2016 @ 19:45:22 #236
416931 yats
(non) Average Joe
pi_165041716
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 september 2016 19:35 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Je kunt je aansluiten bij een groep die uitgaat.
Wellicht iets voor deezertje?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_165042543
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 19:34 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat ik best iets zou kunnen hebben met iemand die gelovig is, erg grote praktische verschillen zouden er toch niet zijn, vooral doordat ik zelf ook zo ben opgevoed.
Het lijkt me andersom naarder, als je zelf gelovig bent en een relatie krijgt met iemand die niet datgene wil doen waarvan jij gelooft dat het hem/haar eeuwig leven samen met jou zal geven.
Ik lig daar als gelovige eerlijk gezegd niet wakker van :P
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_165042605
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:24 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik lig daar als gelovige eerlijk gezegd niet wakker van :P
Als jouw geloof uit gaat van een naar hiernamaals voor ongelovigen, is het wel apart om er niet van wakker te liggen als je geliefde een ongelovige is, vind ik.
Maar het hangt helemaal af van wat je zelf precies gelooft natuurlijk.
  vrijdag 2 september 2016 @ 21:01:38 #239
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165043653
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als jouw geloof uit gaat van een naar hiernamaals voor ongelovigen, is het wel apart om er niet van wakker te liggen als je geliefde een ongelovige is, vind ik.
Maar het hangt helemaal af van wat je zelf precies gelooft natuurlijk.
Genoeg mensen die ook geloven dat gewoon goede mensen ook naar binnen mogen, iig die spreek ik in mijn omgeving wel. Dus dan is het geen obstakel, lang leve eigen interpretatie :P
  vrijdag 2 september 2016 @ 21:13:35 #240
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_165044073
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

mag ik ook een keer
DM mij
pi_165048659
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als jouw geloof uit gaat van een naar hiernamaals voor ongelovigen, is het wel apart om er niet van wakker te liggen als je geliefde een ongelovige is, vind ik.
Maar het hangt helemaal af van wat je zelf precies gelooft natuurlijk.
Ze gaat wel naar hel dan hoogstwaarschijnlijk, maar ik denk er dan niet te veel over na en accepteer dat gewoon als de natuurlijke orde waar ik niet veel aan kan doen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_165049317
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 20:24 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ik lig daar als gelovige eerlijk gezegd niet wakker van :P
Moet toegeven dat jij dan weer zo relaxed en wetenschappelijk overkomt, dat geloof ietwat irrelevant wordt.
pi_165049478
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 00:02 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ze gaat wel naar hel dan hoogstwaarschijnlijk, maar ik denk er dan niet te veel over na en accepteer dat gewoon als de natuurlijke orde waar ik niet veel aan kan doen.
Goede manier om te rationaliseren dat je grote liefde eeuwig zal lijden in de oneindige vuurzeeën van de hel inderdaad :')
Wat zal ze fikken die meid. Branden bitch.
Maarja geeft niks tis de natuurlijke orde slechts :P
pi_165051369
Puick topic dit.

En paiq :')
The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 3 september 2016 @ 03:43:49 #245
442397 UitStraling
pi_165051388
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 00:02 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ze gaat wel naar hel dan hoogstwaarschijnlijk, maar ik denk er dan niet te veel over na en accepteer dat gewoon als de natuurlijke orde waar ik niet veel aan kan doen.
Je bent knettergek dus :)
pi_165052103
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 00:02 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ze gaat wel naar hel dan hoogstwaarschijnlijk, maar ik denk er dan niet te veel over na en accepteer dat gewoon als de natuurlijke orde waar ik niet veel aan kan doen.
_O-

Oh wacht, je bent serieus?
pi_165053008
Zit ik van de week lekker te chatten. Iemand komt privé. Lekker verder kletsen, bellen enz. Dus ik vraag hem van de week om vandaag af te spreken. . Zegt ie: ik twijfel dus pas.
Maar vervolgens wel berichten blijven sturen

Mannen.. -O- -O-
  zaterdag 3 september 2016 @ 10:10:48 #248
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165053081
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 19:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Eens. Ik heb niks met iemand die zo anders denkt over het leven en de eindigheid ervan. Als het in gesprekken ter sprake kwam heb ik eigenlijk vrijwel meteen die contacten afgebroken bij potentiële dates. Denk dat het een van de weinige echte afknappers is waar geen grijs gebied is.
Ligt aan de mate van geloven, denk ik. Mijn vriendin gelooft ook, maar gaat bijna niet naar de kerk, of doet mee aan iedere andere vorm van religie. Alleen met kerst gaat ze naar de mis.

Verder merk je aan niks dat ze gelooft, ze dringt het ook niet op.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165054525
Dafuq. Ben opeens al m'n matches kwijt op Tinder :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 3 september 2016 @ 12:14:34 #250
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165054686
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 10:04 schreef Rumbling het volgende:
Zit ik van de week lekker te chatten. Iemand komt privé. Lekker verder kletsen, bellen enz. Dus ik vraag hem van de week om vandaag af te spreken. . Zegt ie: ik twijfel dus pas.
Maar vervolgens wel berichten blijven sturen

Mensen.. -O- -O-
Even gecorrigeerd. Ik heb ook genoeg onduidelijk gedrag van vrouwen voor de kiezen gehad ;)
pi_165055067
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 10:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ligt aan de mate van geloven, denk ik. Mijn vriendin gelooft ook, maar gaat bijna niet naar de kerk, of doet mee aan iedere andere vorm van religie. Alleen met kerst gaat ze naar de mis.

Verder merk je aan niks dat ze gelooft, ze dringt het ook niet op.
Iemand daalt dan gewoon te veel in mijn achting, denk ik.
pi_165055144
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 00:34 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Moet toegeven dat jij dan weer zo relaxed en wetenschappelijk overkomt, dat geloof ietwat irrelevant wordt.
Ja, dat klopt. Maar ik beleid/praktiseer het nog wel. Alleen vind ik het belangrijker of iemand een goed hart heeft, dan waar die in gelooft of zegt. En bovendien worden de beste ideeën geboren uit conflicten, dus atheïstische meiskes hebben daarom voor mij ook wel hun charmes. En einde van de dag is het belangrijker wat we vanavond eten of waar we op vakantie gaan, de wat relevantere meningsverschillen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mathemaat op 03-09-2016 13:35:02 ]
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  zaterdag 3 september 2016 @ 12:52:18 #253
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_165055176
--

[ Bericht 100% gewijzigd door Happel op 03-09-2016 16:04:35 ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zaterdag 3 september 2016 @ 12:53:08 #254
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165055189
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 10:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ligt aan de mate van geloven, denk ik. Mijn vriendin gelooft ook, maar gaat bijna niet naar de kerk, of doet mee aan iedere andere vorm van religie. Alleen met kerst gaat ze naar de mis.

Verder merk je aan niks dat ze gelooft, ze dringt het ook niet op.
Laat me raden, katholieke familie? Minimaal driekwart van de katholiek gedoopte mensen in mijn omgeving die nog daadwerkelijk gelooft in een hogere macht staat er precies zo in.
pi_165055656
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 08:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

_O-

Oh wacht, je bent serieus?
Ja hoor. Ik bracht het wel wat humoristisch over. Maar ik snap de meeste van jullie wel. Een bepaalde levensbeschouwing komt ook gewoon met lastige gespreksstoffen (die door sommige gelovigen wat obsessief overgebracht worden) en daar kun je gewoon geen zin in hebben. Ik zou zelf gestresst worden, als iemand te vaak over god, geloof, hel of hemel zou hebben, of over het uitsluiten van andere groepen.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
  zaterdag 3 september 2016 @ 13:32:06 #256
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165055689
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 12:53 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Laat me raden, katholieke familie? Minimaal driekwart van de katholiek gedoopte mensen in mijn omgeving die nog daadwerkelijk gelooft in een hogere macht staat er precies zo in.
Christen :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 3 september 2016 @ 13:32:25 #257
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165055690
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2016 13:28 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ja hoor. Ik bracht het wel wat humoristisch over. Maar ik snap de meeste van jullie wel. Een bepaalde levensbeschouwing komt ook gewoon met lastige gespreksstoffen (die door sommige gelovigen wat obsessief overgebracht worden) en daar kun je gewoon geen zin in hebben. Ik zou zelf gestresst worden, als iemand te vaak over god, geloof, hel of hemel zou hebben, of over het uitsluiten van andere groepen.
Ik vermoed dat ik een van de weinigen in dit topic ben die je standpunt hierin wel snapt. Leven en laten leven.
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 3 september 2016 @ 13:33:07 #258
442397 UitStraling
pi_165055703
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 12:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Iemand daalt dan gewoon te veel in mijn achting, denk ik.
Ik moet toegeven dat ik ook op gelovigen neerkijk en niet zo'n beetje ook niet maar goed ik val ze daarmee niet lastig en zal het ook niet rechtstreeks uitspreken tegen ze, ik neem er notie van en negeer ze verder
  zaterdag 3 september 2016 @ 13:36:11 #259
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165055743
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 13:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat ik ook op gelovigen neerkijk en niet zo'n beetje ook niet maar goed ik val ze daarmee niet lastig en zal het ook niet rechtstreeks uitspreken tegen ze, ik neem er notie van en negeer ze verder
Oh wauw. Ik kijk absoluut niet op gelovigen neer. Ik heb zelfs over het algemeen hele fascinerende gesprekken met gelovigen, van Jehova's getuigen tot hindoestaan en Rooms-Katholiek.

Wel kijk ik neer op religieuzen die hun geloof willen opdringen. Daar heb ik wel echt een hekel aan :). Maar dat is bij deze man niet het geval, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het zich ontwikkelt :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 3 september 2016 @ 13:37:51 #260
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_165055768
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 13:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Christen :).
Hehe. Nog even offtopic maarre.. katholicisme valt ook onder het christendom, nooit begrepen dat hervormden en gereformeerden die na de middeleeuwen geboren zijn dat weigeren te erkennen :P

Niet butthurt verder, ben zelf atheïst maar met zulke relatief minimale verschillen in opvattingen wil ik dat schisma eigenlijk ook niet begrijpen.

Maar goed: ik heb verder nog altijd geen date avonturen te melden dus ik trek me weer terug ;)
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 3 september 2016 @ 13:39:06 #261
442397 UitStraling
pi_165055792
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 13:36 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh wauw. Ik kijk absoluut niet op gelovigen neer. Ik heb zelfs over het algemeen hele fascinerende gesprekken met gelovigen, van Jehova's getuigen tot hindoestaan en Rooms-Katholiek.

Wel kijk ik neer op religieuzen die hun geloof willen opdringen. Daar heb ik wel echt een hekel aan :). Maar dat is bij deze man niet het geval, ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het zich ontwikkelt :).
Ik vind lullen over theologie ook totaal nutteloos, behalve in geschiedkundig opzicht dan maar voor de rest kan ik er geen geduld voor opbrengen, vind het ook een kwalijke genetische afwijking dat zweverige van geloof en bijgeloof :{
  zaterdag 3 september 2016 @ 13:40:17 #262
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165055811
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 13:37 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Hehe. Nog even offtopic maarre.. katholicisme valt ook onder het christendom, nooit begrepen dat hervormden en gereformeerden die na de middeleeuwen geboren zijn dat weigeren te erkennen :P

Niet butthurt verder, ben zelf atheïst maar met zulke relatief minimale verschillen in opvattingen wil ik dat schisma eigenlijk ook niet begrijpen.

Maar goed: ik heb verder nog altijd geen date avonturen te melden dus ik trek me weer terug ;)
Ja dat weet ik. Maar zij specificeren, dus ik ook maar :').

Ik heb ook geen date-avonturen. Wel een idiote Tinder. Ik krijg profielen die ik al eens geswiped heb weer terug te zien :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165055879
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 13:40 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja dat weet ik. Maar zij specificeren, dus ik ook maar :').

Ik heb ook geen date-avonturen. Wel een idiote Tinder. Ik krijg profielen die ik al eens geswiped heb weer terug te zien :').
Heb ik ook al een tijdje last van. :')
Heb nu ook "nieuwe" matches waar dan wel bij staat "9 maanden geleden". _O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 3 september 2016 @ 13:45:27 #264
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165055900
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 13:44 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Heb ik ook al een tijdje last van. :')
Heb nu ook "nieuwe" matches waar dan wel bij staat "9 maanden geleden". _O-
Huh :D?

Ik vind t maar apart _O-.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165056844
Ik zou echt geen problemen hebben met een gelovige man. Maar dat kan ook komen omdat ik zelf veel over religie heb gelezen. Ben zelf geen christen maar kan bijvoorbeeld religieuze kunst erg waarderen :)
pi_165058901
Zelfde hier. Ik ben met een aantal gelovige meiden geweest; niets mis mee. De kerst-mis was wel echt hilarisch belachelijk, met een toespraak over de waarheid van creationisme. :') Gelukkig lachten we daar allemaal om, want gelovigen kunnen ook buiten het boekje leven.
1 + 1 = blauw
pi_165062416
Ik zou niet daten met een religieuze meid, weet gewoon dat dat niet werkt :{

Alhoewel ik net nog heb staan tongen in een kerk :')

[ Bericht 31% gewijzigd door HostiMeister op 03-09-2016 20:01:24 ]
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  zaterdag 3 september 2016 @ 20:43:15 #268
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165064970
Zaterdag 20.30, het zou hier nu heel rustig moeten zijn :P

Woensdag staat nu ook vast, wordt dan 4e date als de afgelopen kermis zuipdag meetelt :')Kan helaas pas wat later dus nog even kijken wat we gaan doen.

App contact wordt wel nog steeds leuker, en ze heeft echt heel duidelijk aan dat ze het leuk vind om met me te daten :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 3 september 2016 @ 20:44:33 #269
416020 K44S
The bearded man
pi_165064999
Als voormalig christen heb ik wel eens gedatet met een christelijke dame, was niks mis mee.

Maar echt een relatie beginnen met een gelovige zou ik niet snel meer doen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_165067855
Zou er voor mij aan liggen HOE gelovig ze is. Had een keer een gekkie op Paiq die wilde dat ik wel vaak met d'r mee naar de kerk en bijbelkamp enzo zou gaan, en ze wilde snel trouwen en meer dan 3 kinderen want dat "was zo bedoeld". Dat heb ik snel afgekapt :') :D
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 3 september 2016 @ 22:42:53 #271
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_165067979
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:39 schreef KaBuf het volgende:
Zou er voor mij aan liggen HOE gelovig ze is. Had een keer een gekkie op Paiq die wilde dat ik wel vaak met d'r mee naar de kerk en bijbelkamp enzo zou gaan, en ze wilde snel trouwen en meer dan 3 kinderen want dat "was zo bedoeld". Dat heb ik snel afgekapt :') :D
_O-
pi_165068104
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:42 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

_O-
Niet grappig. :(
Toen ik het afkapte, begon ze te janken dat ik haar gebruikt had blablabla. Heel knap na een halve dag contact over Paiq en Whatsapp en meer niet. :P
Maar goed, er was sowieso wel wat mis met d'r denk ik. Ik kreeg ook gelijk te horen over haar ex die haar mishandelde, haar andere ex die d'r zwanger had gemaakt (wat uitliep in een miskraam) en dat ze daarna de slet had uitgehangen. :X
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  zaterdag 3 september 2016 @ 22:57:33 #273
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_165068729
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:45 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Niet grappig. :(
Toen ik het afkapte, begon ze te janken dat ik haar gebruikt had blablabla. Heel knap na een halve dag contact over Paiq en Whatsapp en meer niet. :P
Maar goed, er was sowieso wel wat mis met d'r denk ik. Ik kreeg ook gelijk te horen over haar ex die haar mishandelde, haar andere ex die d'r zwanger had gemaakt (wat uitliep in een miskraam) en dat ze daarna de slet had uitgehangen. :X
Alleen daar om al moesten je alarmbellen afgaan. :P Als ze religie voor zichzelf houdt, heb ik er geen problemen mee, maar meteen bagage bij me storten ... No thanks. :')
pi_165068999
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:39 schreef KaBuf het volgende:
Zou er voor mij aan liggen HOE gelovig ze is. Had een keer een gekkie op Paiq die wilde dat ik wel vaak met d'r mee naar de kerk en bijbelkamp enzo zou gaan, en ze wilde snel trouwen en meer dan 3 kinderen want dat "was zo bedoeld". Dat heb ik snel afgekapt :') :D
Daar zou ik meteen ruzie mee krijgen.
Oh.
pi_165069893
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 12:37 schreef BeamofLight het volgende:
Ach dat gezeik altijd met dat reizen. Alleen duffe schooljuffen kunnen reizen want due hebben 12 weken vakantie per jaar. Dus reiswijven hoef ik niet.

Iedereen houdt van vakantie en op vakantie gaan. Diegenen die graag reizen roepen ipv op vakantie gaan zijn gewoon bijdehand.
Lul niet, jij bent getrouwd en 2 kinderen. Of is het een open huwelijk?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165071182
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:45 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Niet grappig. :(
Toen ik het afkapte, begon ze te janken dat ik haar gebruikt had blablabla. Heel knap na een halve dag contact over Paiq en Whatsapp en meer niet. :P
Maar goed, er was sowieso wel wat mis met d'r denk ik. Ik kreeg ook gelijk te horen over haar ex die haar mishandelde, haar andere ex die d'r zwanger had gemaakt (wat uitliep in een miskraam) en dat ze daarna de slet had uitgehangen. :X
Was dat ook 'zo bedoeld'? _O-
  Grootste filosoof 2022 zondag 4 september 2016 @ 00:41:17 #277
442397 UitStraling
pi_165071975
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:45 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Niet grappig. :(
Toen ik het afkapte, begon ze te janken dat ik haar gebruikt had blablabla. Heel knap na een halve dag contact over Paiq en Whatsapp en meer niet. :P
Maar goed, er was sowieso wel wat mis met d'r denk ik. Ik kreeg ook gelijk te horen over haar ex die haar mishandelde, haar andere ex die d'r zwanger had gemaakt (wat uitliep in een miskraam) en dat ze daarna de slet had uitgehangen. :X
Religie is dan ook een mentale afwijking of een middel om een afwijking te verdoezelen, als je dat in 2016 nog niet doorhebt :{
pi_165074614
Ik weet niet zo goed of ik zou kunnen daten met een gelovig persoon. Mijn eigen levensstijl is zodanig dat je aardig liberaal ingesteld moet zijn, wat ik niet zo snel van gelovige dames verwacht. Desondanks kan ik soms prima kletsen met gelovige dames, mits ze intelligent zijn en geen pseudo-wetenschappelijke nonsens gaan spuien.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2016 10:05:59 ]
pi_165074624
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 00:41 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Religie is dan ook een mentale afwijking of een middel om een afwijking te verdoezelen, als je dat in 2016 nog niet doorhebt :{
Ik hoop dat je aan het trollen bent.
pi_165074809
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2016 22:45 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Niet grappig. :(
Toen ik het afkapte, begon ze te janken dat ik haar gebruikt had blablabla. Heel knap na een halve dag contact over Paiq en Whatsapp en meer niet. :P
Maar goed, er was sowieso wel wat mis met d'r denk ik. Ik kreeg ook gelijk te horen over haar ex die haar mishandelde, haar andere ex die d'r zwanger had gemaakt (wat uitliep in een miskraam) en dat ze daarna de slet had uitgehangen. :X
Ze was dus labiel to the max. Wees blij dat ze in het begin het zo duidelijk maakte :D
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_165078849
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 september 2016 07:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De wereldreizigers die ik ken herken ik hier totaal niet in. Heb de aversie tegen dat soort 'types' sowieso nooit begrepen. Mooi om wat meer van de wereld te zien en jezelf te ontwikkelen.
Misschien jouw vrienden niet, maar ik heb een paar meiden ontmoet, die als ze vroegen "Waar gaat de volgende reis heen?" op je antwoord "3 dagen Groningen" meteen met hun ogen gaan rollen. En daarna tegen je gaan emmeren of het niet eens tijd wordt de wereld in te trekken en te gaan reizen?

Maar als je zelf doorvraagt de laatste reis ook maar 2 weken Brazilië was, omdat ze daarna gewoon weer terug moesten naar hun 9 tot 17 baan.

De echte reizigers kan je namelijk nauwelijks daten. Die zitten voor 3 maanden in de Outback, komen een week terug om hun ouders Hallo te zeggen en vliegen vervolgens naar een vriend in de USA die een baantje voor ze geregeld hebben. Kortom, je komt ze nooit in Nederland tegen want ze zijn alleen maar onderweg.

Met het laatste type 2 keer gedate. Daarna was ze weer weg, op naar de volgende baan in de reisbranche.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_165079040
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2016 13:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Misschien jouw vrienden niet, maar ik heb een paar meiden ontmoet, die als ze vroegen "Waar gaat de volgende reis heen?" op je antwoord "3 dagen Groningen" meteen met hun ogen gaan rollen. En daarna tegen je gaan emmeren of het niet eens tijd wordt de wereld in te trekken en te gaan reizen?

Maar als je zelf doorvraagt de laatste reis ook maar 2 weken Brazilië was, omdat ze daarna gewoon weer terug moesten naar hun 9 tot 17 baan.

De echte reizigers kan je namelijk nauwelijks daten. Die zitten voor 3 maanden in de Outback, komen een week terug om hun ouders Hallo te zeggen en vliegen vervolgens naar een vriend in de USA die een baantje voor ze geregeld hebben. Kortom, je komt ze nooit in Nederland tegen want ze zijn alleen maar onderweg.

Met het laatste type 2 keer gedate. Daarna was ze weer weg, op naar de volgende baan in de reisbranche.
Is ook een beetje een generatiedingetje heb ik het idee. Als ik een 50-plusser spreek over reizen is dat veel meer puur enthousiasme zonder dat belerende.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 4 september 2016 @ 15:09:39 #283
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_165081140
Ik ben ook weer op de markt *O* ;(
At least we tried... nou ja, ik heb er best nog even in geloofd..
Het was ondanks alles wel onverwacht en ben flink verdoofd ervan. Hij was juist sinds onze hereniging erg bezig met een gezamenlijke toekomst etc. etc.

Het is waarschijnlijk geweest omdat hij er hard in wilde geloven maar toch dat "ene" wil voelen. En ik had ook wel twijfels natuurlijk, juist over die lange termijn omdat hij nog zo "jong" was in dingen, zo naïef. Had ik nog niet gedeeld omdat ik ook wel wat voorzichtiger was geworden. Ook het feit dat ik hem meer aan het troosten was dan hij mij op het moment supréme was nogal fucked up. Maakt het wel makkelijker om hem te vergeten, dat is denk ik wat ik op termijn ook moet doen.

En als ik daar weer aan toe ben gewoon iemand met wat meer (levens) ervaring, dat matcht beter. Blijft gewoon kut, ga hem wel missen.
pi_165082121
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 15:09 schreef eefje801 het volgende:
Ik ben ook weer op de markt *O* ;(
At least we tried... nou ja, ik heb er best nog even in geloofd..
Het was ondanks alles wel onverwacht en ben flink verdoofd ervan. Hij was juist sinds onze hereniging erg bezig met een gezamenlijke toekomst etc. etc.

Het is waarschijnlijk geweest omdat hij er hard in wilde geloven maar toch dat "ene" wil voelen. En ik had ook wel twijfels natuurlijk, juist over die lange termijn omdat hij nog zo "jong" was in dingen, zo naïef. Had ik nog niet gedeeld omdat ik ook wel wat voorzichtiger was geworden. Ook het feit dat ik hem meer aan het troosten was dan hij mij op het moment supréme was nogal fucked up. Maakt het wel makkelijker om hem te vergeten, dat is denk ik wat ik op termijn ook moet doen.

En als ik daar weer aan toe ben gewoon iemand met wat meer (levens) ervaring, dat matcht beter. Blijft gewoon kut, ga hem wel missen.
Is dit nog steeds die wel/niet/misschien date?
pi_165082436
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 15:09 schreef eefje801 het volgende:
Ik ben ook weer op de markt *O* ;(
At least we tried... nou ja, ik heb er best nog even in geloofd..
Het was ondanks alles wel onverwacht en ben flink verdoofd ervan. Hij was juist sinds onze hereniging erg bezig met een gezamenlijke toekomst etc. etc.

Het is waarschijnlijk geweest omdat hij er hard in wilde geloven maar toch dat "ene" wil voelen. En ik had ook wel twijfels natuurlijk, juist over die lange termijn omdat hij nog zo "jong" was in dingen, zo naïef. Had ik nog niet gedeeld omdat ik ook wel wat voorzichtiger was geworden. Ook het feit dat ik hem meer aan het troosten was dan hij mij op het moment supréme was nogal fucked up. Maakt het wel makkelijker om hem te vergeten, dat is denk ik wat ik op termijn ook moet doen.

En als ik daar weer aan toe ben gewoon iemand met wat meer (levens) ervaring, dat matcht beter. Blijft gewoon kut, ga hem wel missen.
Jammer Eefje. Maar wie wilde nu dat "ene" voelen? Jij of hij?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 4 september 2016 @ 18:21:24 #286
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_165085640
quote:
5s.gif Op zondag 4 september 2016 16:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jammer Eefje. Maar wie wilde nu dat "ene" voelen? Jij of hij?
Hij. Beetje het kalverliefde idee, als dat ergens op slaat? En..nou ja, daar valt weinig aan te doen als iemand daar zo mee in zijn hoofd zit. Hij gaf zelf aan dat hij het zo moeilijk vond o het uit te maken omdat het eigenlijk allemaal heel goed klopte en heel fijn was. Als het al klopte. Als een idee in je hoofd sterker is dan iemand van vlees en bloed zegt dat wel dat ik nergens op hoef te hopen, in ieder geval duidelijk dit. Het was alleen wel een terugkerend patroon in zijn relatie(s) voor mij dus ik ben benieuwd of hij het vinden zal, laten we het hopen.

Het was inderdaad de wel/niet/misschien date, in het echt leren kennen. Hebben al met al een maand of acht gedate. Ook wel een beetje het moment dat je kiest zeg maar.
  zondag 4 september 2016 @ 18:42:25 #287
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165086158
Wat jammer, Eefje...

Acht maanden daten? Wow.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_165094763
Wat jammer! Maar sorry dat ik het me afvraag, maar ik vraag me dus echt af of het nu echt voorbij is of dat jullie het weer gaan proberen, want je hebt dit hier best al wel vaak neergezet toch en steeds proberen jullie het dan weer. Ik hoop dat je rust vindt iig, zo twijfelen verdient niemand wmb.
pi_165096655
Pfff, wat een slappe hap, hopelijk is het voorgoed nu. Ik denk echt dat je beter af bent zonder hem. Lijkt me echt zo'n type die altijd op zoek blijft naar iets ultiems wat er niet is. Of gewoon constant zijn heil zoekt bij de voor hem verkeerde types. Either way, dit ga jij niet fixen en dat moet je ook niet willen.

Heb het een beetje gevolgd en vind het oprecht sneu voor je. Je verdient iemand die ook echt helemaal voor jou gaat. Sterkte ermee!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_165098249
Het publiek op datingsites is wel veranderd, vind ik. Dat is jammer. Tegenwoordig zitten er veel übersociale types die na een google image reverse honderden fb vrienden blijken te hebben en inderdaad allerlei foto's van hun sociale bezigheden hebben. Waarom lukt het die mensen niet in het echt? Stellen die vrouwen zo'n hoge eisen dat het ondanks hun sociale leven niet irl lukt? Ook zie ik veel sociale vrouwen die midden in hun studententijd zitten, dan heb je toch geen datingapp nodig? Maar ja, het is hun keuze natuurlijk.

Maar een beetje apartere types (nee, geen gothics of anime gekkies), gewoon beetje zonderlinge kunstzinnige typjes, die zie ik steeds minder. Die sociale 'mainstream' vrouwen kan ik net zo goed in het echt treffen, die apartere daarentegen minder. Dan was online dating wel handig...
  maandag 5 september 2016 @ 09:30:29 #291
416020 K44S
The bearded man
pi_165098545
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 09:08 schreef zevenwonderen het volgende:
Het publiek op datingsites is wel veranderd, vind ik. Dat is jammer. Tegenwoordig zitten er veel übersociale types die na een google image reverse honderden fb vrienden blijken te hebben en inderdaad allerlei foto's van hun sociale bezigheden hebben. Waarom lukt het die mensen niet in het echt? Stellen die vrouwen zo'n hoge eisen dat het ondanks hun sociale leven niet irl lukt? Ook zie ik veel sociale vrouwen die midden in hun studententijd zitten, dan heb je toch geen datingapp nodig? Maar ja, het is hun keuze natuurlijk.

Maar een beetje apartere types (nee, geen gothics of anime gekkies), gewoon beetje zonderlinge kunstzinnige typjes, die zie ik steeds minder. Die sociale 'mainstream' vrouwen kan ik net zo goed in het echt treffen, die apartere daarentegen minder. Dan was online dating wel handig...
Wellicht heeft het met aandacht te maken? Op een saai Zondagavond bij een nieuwe aflevering op Netflix + beetje swypen. Is het een match? Leuk.. goed voor de ego... praat hij? Ach, beetje lullen kan geen kwaad.

En anders ben ik wel benieuwd naar de echte reden :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 5 september 2016 @ 09:48:24 #292
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165098818
Ik vind dat er vooral heel veel vaders langskomen via de datingsites/apps.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 5 september 2016 @ 09:52:03 #293
47102 Elvi
miemkwien
pi_165098861
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 09:48 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat er vooral heel veel vaders langskomen via de datingsites/apps.
Op Paiq vond ik dat meer dan op OkCupid. Maar bij OC heb je dan wel weer meer mannen die hun trouwfoto als profiel foto hebben :') en 1 had de vrouw weggekrast met Paint _O-
  maandag 5 september 2016 @ 09:52:06 #294
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165098863
Ik wordt oud :') Krijg net een appje van mijn date met een smiley er in die ik niet ken :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 5 september 2016 @ 09:52:31 #295
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_165098868
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 09:52 schreef Elvi het volgende:

[..]

Op Paiq vond ik dat meer dan op OkCupid. Maar bij OC heb je dan wel weer meer mannen die hun trouwfoto als profiel foto hebben :') en 1 had de vrouw weggekrast met Paint _O-
Zat vrouwen die dat ook doen hoor anders :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 5 september 2016 @ 09:53:29 #296
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_165098883
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 09:52 schreef Elvi het volgende:

[..]

Op Paiq vond ik dat meer dan op OkCupid. Maar bij OC heb je dan wel weer meer mannen die hun trouwfoto als profiel foto hebben :') en 1 had de vrouw weggekrast met Paint _O-
OKCupid heb ik niet geprobeerd. Maar bij Paiq is dat idd het geval.

Trouwfoto als profielfoto, aantrekkelijk :').
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  maandag 5 september 2016 @ 10:02:38 #297
416020 K44S
The bearded man
pi_165098987
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 09:48 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat er vooral heel veel vaders langskomen via de datingsites/apps.
Mij vallen juist de tienermoeders op. Of ik zit nu in de leeftijd dat dat juist veel gebeurt natuurlijk.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_165099093
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 09:30 schreef K44S het volgende:

[..]

Wellicht heeft het met aandacht te maken? Op een saai Zondagavond bij een nieuwe aflevering op Netflix + beetje swypen. Is het een match? Leuk.. goed voor de ego... praat hij? Ach, beetje lullen kan geen kwaad.

En anders ben ik wel benieuwd naar de echte reden :)
Ik denk dat wat je hier typt een van de echte redenen is. Misschien dat een andere reden is dat ze gewoon snel willen neuken zonder gezeik? Niks mis mee, alleen niet mijn ding. Mijn ervaring ging alleen over OkC... Met tinder / badoo heb ik nauwelijks ervaring. Is Paiq trouwens met die hele lange interviewvragenlijsten? Want dat heb ik na een minuut ook voor gezien gehouden.
  maandag 5 september 2016 @ 10:13:18 #299
416020 K44S
The bearded man
pi_165099139
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 10:09 schreef zevenwonderen het volgende:

[..]

Ik denk dat wat je hier typt een van de echte redenen is. Misschien dat een andere reden is dat ze gewoon snel willen neuken zonder gezeik? Niks mis mee, alleen niet mijn ding. Mijn ervaring ging alleen over OkC... Met tinder / badoo heb ik nauwelijks ervaring. Is Paiq trouwens met die hele lange interviewvragenlijsten? Want dat heb ik na een minuut ook voor gezien gehouden.
Kan natuurlijk ook. Was dan ook maar een gedachten gang.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 5 september 2016 @ 10:23:49 #300
416931 yats
(non) Average Joe
pi_165099283
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 09:48 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat er vooral heel veel vaders langskomen via de datingsites/apps.
Dat is de leeftijdscategorie in combinatie met minder op pad gaan ivm de kinderen. Ik kwam ook veel moeders tegen die een nieuwe vader voor hun kind zochten. No thanks but thanks...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_165099378
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2016 15:09 schreef eefje801 het volgende:
Ik ben ook weer op de markt *O* ;(
At least we tried... nou ja, ik heb er best nog even in geloofd..
Het was ondanks alles wel onverwacht en ben flink verdoofd ervan. Hij was juist sinds onze hereniging erg bezig met een gezamenlijke toekomst etc. etc.

Het is waarschijnlijk geweest omdat hij er hard in wilde geloven maar toch dat "ene" wil voelen. En ik had ook wel twijfels natuurlijk, juist over die lange termijn omdat hij nog zo "jong" was in dingen, zo naïef. Had ik nog niet gedeeld omdat ik ook wel wat voorzichtiger was geworden. Ook het feit dat ik hem meer aan het troosten was dan hij mij op het moment supréme was nogal fucked up. Maakt het wel makkelijker om hem te vergeten, dat is denk ik wat ik op termijn ook moet doen.

En als ik daar weer aan toe ben gewoon iemand met wat meer (levens) ervaring, dat matcht beter. Blijft gewoon kut, ga hem wel missen.
Ahw, jammer Eef ;( Sterkte :*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')